Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2016-12-26 19:06 Nem indul el

Hektor írta: Kellemes Karácsonyt !

Sajnos most nincs autóm, odaadtam a fiamnak, mert az övé nem indul. Ez egy 2000 évjáratú e36 compact, 316i ( 1.9 motorral ). Az önindító teker, de nem indul. Gyújtásra az AC kb 1 másodpercre indul, ennyi időre hallani a reléket is, de aztán le is old egyből. Úgy tudom ez a BMW-nél így van, baleset esetén tűzveszélyesség miatt gyújtáson nem megy, csak ha jár a motor. Csak hogy mikor az önindító teker, akkor sem indul.Mikor az öndító teker a ford.szám mutató meg se moccan ( ezt nem tudom rendben van-e így, vagy valamennyit kellene neki lengeni )
Kapott egy diagot INPA-val az eredmény :



Csak hogy nem találom a főtengely jeladót !!!! A vezérmű tengely jeladó meg is van, de a főtengely jeladó nincs. Az összes létező M43 motorválaszték rajzát átnéztem, de azokon a helyeken nincs. Se jeladó, se vezeték ?? Hátul a blokkon az önindító alatt semmi, az önindító felett csak a kopogásérzékelők, elől fent a vez.teng.jeladó, a főtengely szíjtárcsa környékén sem oldalról, sem előről sehol.
Ha valaki tudna valami ötlettel szolgálni hogy hol keressem jó lenne.

Elnézést ha hosszú voltam


így van, fordulatnak lennie kell indítózáskor is. de ugye hibának dobja is a főtengely jeladót.
itt a 14-es alkatrész

Hektor Elküldve: 2016-12-26 18:55 Nem indul el

Kellemes Karácsonyt !

Sajnos most nincs autóm, odaadtam a fiamnak, mert az övé nem indul. Ez egy 2000 évjáratú e36 compact, 316i ( 1.9 motorral ). Az önindító teker, de nem indul. Gyújtásra az AC kb 1 másodpercre indul, ennyi időre hallani a reléket is, de aztán le is old egyből. Úgy tudom ez a BMW-nél így van, baleset esetén tűzveszélyesség miatt gyújtáson nem megy, csak ha jár a motor. Csak hogy mikor az önindító teker, akkor sem indul.Mikor az öndító teker a ford.szám mutató meg se moccan ( ezt nem tudom rendben van-e így, vagy valamennyit kellene neki lengeni )
Kapott egy diagot INPA-val az eredmény :



Csak hogy nem találom a főtengely jeladót !!!! A vezérmű tengely jeladó meg is van, de a főtengely jeladó nincs. Az összes létező M43 motorválaszték rajzát átnéztem, de azokon a helyeken nincs. Se jeladó, se vezeték ?? Hátul a blokkon az önindító alatt semmi, az önindító felett csak a kopogásérzékelők, elől fent a vez.teng.jeladó, a főtengely szíjtárcsa környékén sem oldalról, sem előről sehol.
Ha valaki tudna valami ötlettel szolgálni hogy hol keressem jó lenne.

Elnézést ha hosszú voltam

YELLOW Elküldve: 2016-12-26 18:43 biztosítéktábla...

bikemano írta: Hello!

Találtam neten egy rajzot az autóm reléihez. A rajzon mint látjátok fel vannak számozva a relék, na most a kérdésem az lenne, hogy melyik relé mire szolgál, ha lehet ilyet kérdezni, vagy ez évjárat szerint változhat? 1999-es e46 320D bmw-ről lenne szó. A duda és az üzemanyag szivattyú reléjét szeretném megcserélni, mert valoszinüleg a jelenlegi szivattyú relémnek annyi :)
[URL=http://www.kepfeltoltes.eu/vie...DJfcA_.png][/URL]


ha ezt a google képei között találtad, nem nehéz lett volna ezt is megtalálni ;)
https://www.bmwgm5.com/bmwgm5/e46_relays.htm

szerk.: jó, hogy megint két helyen megy párhuzamosan... :?

YELLOW Elküldve: 2016-12-26 18:38 Hûtõvíz

Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta: Sziasztok!
Az alábbi problémával fordulok hozzátok:
BMW E46 316i (benzin 1.9)
Egyik nap hazaérve azt tapasztaltam, hogy ömlik a hűtővíz a kocsi alján. Nem csoda a hűtőcsövet ledobta magáról a motor. Leszedtem a gyári szorító gyűrűt, raktam rá egy awab bilincset, jól meghúztam, feltöltöttem a rendszert vízzel. Elvittem a szerelőhöz, nézegették 2 napig, lenyomáspróbázták, és átmosatták a rendszert. Azt mondták valószínű dugulás lehetett, mert ilyen tömítőanyag szerű takony jött ki belőle. Használjam aztán meglátjuk. Használtam 2 hétig kisebb távokon (5-25 km) semmi gondom nem volt vele. Tegnap mentem vele autópályán, ahol jó nagy gőzfelhőt hagytam magam után, majd leérve a pályáról rögtön pirosba is ment a mutató. Megint ledobta a csövet. Az olaj nem túrós, nem füstöl a kocsi, nem eszi sem az olajat sem a vizet. Van tippetek mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm.


kipugáz még kerülhet a rendszerbe.
de érdemes a kiegyenlítő tartály kupakját kicserélni. bár általában hamarabb nyomja szét a tartályt, ha az rossz.


Köszönöm a javaslatot. Ismét elvittem a szerelőhöz. Kicserélték a hűtőcsövet, járatták, figyelgették. Elvileg ok, Használjam. Használtam, mentem autópályán, jól kihúztattam, derüljön ki tényleg okés-e. Nem volt vele baj. Aztán egyik nap megint kivillant a check engine lámpa. Megint szerelő, megint diag. Üzemanyag ellátási probléma. Sok minden lehet, kiütjük a jelzést, hozzam vissza jövő héten. Közben észrevettem, hogy olajfolt van a kocsi alatt. Nem sok, de minden nap egy kicsi, illetve a motortér alján lévő lemezen rendszeresen láttam vizet, nem sokat, de minden alkalommal ment el víz belőle. Megint szerelő, méregetik, az adatok jók, de mostmár ne cicózzunk vegyük le a hengerfejet, de csak az ünnepek után, mert már nincs idő rá. Mondom jó, de azért használhatom, karácsonykor kellene a kocsi. Persze használjam. Na hát tegnap megint autópálya 5 km. Leérve a benzinkúton megint gőzöl a motor. Félreállok, orrán száján folyik. Szerintem a tágulási tartálynál folyhatott leginkább. Igazából a véleményeket szívesen fogadom, de inkább csak leírtam a kálváriám. Őszintén, kicsit kezdek kiábrándulni a BMW-ből. Imádom meg minden, de ha nem tudok megbízni az autómban, akkor rég rossz.


erre csak azt tudom mondani, hogy 15 éves autóról beszélünk. vanank dolgok amik elérnek.
illetve hazsnált autót vettél, hogy előtte ki, hogy hazsnálta, arról nem az autó tehet.
mint írtam szokott a tartály elrepedni. a kérdés, hogy azért, mert mondjuk túlnyomés volt a rendszerben, pl kipufgáz miatt, az megint más dolog.
ha hibátlan autót akar az ember, akkor újat kell venni, de az sem garancia. nekünk opel 3 évesen 15ezer km-rel is produkált hibákat. ez új autónak számít :D
ennyi idősen, illetve ki tudja mennyi tulaj után nem a márkát kell hibáztatni.
persze vannak típushibák, vagy amiken mindneki kerezstül megy, de legalább ismert hibák azok.

Krapulax6 Elküldve: 2016-12-26 17:09 Nem indul el

[quote="bikemano"]
Krapulax6 írta:
bikemano írta:
Krapulax6 írta:
bikemano írta:
atomanti86 írta:
bikemano írta: Hello! Kellemes ünnepeket!

Bocs, hogy ilyenkor irok, de már másodszor nem indult be az autóm!
Tehát olyan mintha külön életet élne, kb. kéthete egy este nem akart indutlni, viszont kb 2 orára rá simán elindult, ezt rá is fogtam a hidegre!
De ma ismét ezt csinálta :(
Szoval ilyenkor hol keressem a hibát? A bordon semmit nem jelez, hogy hiba lenne vagy hasonló... Az auto egy 2.0 diesel E46-os.
Porlasztó hiba lehet, vagy valamilyen relé? Az öninditóm megy, az akkuba bőven van töltés... nem értem.



A tartályban lévő üzemanyagpumpád elindul?engem az szivatott meg párszor mire rájöttem..a reléje kontakthibás volt


Köszi a választ. Valójában lehet üzemanyag pumpa hiba is, nem tudom, hogy elindule, valójában nem nagyon értek hozzá erre a relés dologra gondoltam, amit lent irtak, hogy felcserélem a duda reléjével és talán beindul és annyi lesz, ha pumpa hiba azzal szervizbe kell mennem és a gond az, hogy viszonylag messze vagyok a szerviztől és ha nem indul meg bajos az elszálitás tehát reménykedek a relében,esetleg még más ötletetek a

Ugyanebben a cipoben jarok.A releje hol talalhato? A motorterben a tuzfal bal oldalan?
Kozben rakerestem es megtalaltam.A kesztyutarto mogott igaz?
Holnap ranezek..


A kesztyűtartó mögötti relékröl találtam egy rajzot. A kérdésem az lenne, hogy a felszámozott relék közül, melyik az üzemanyagpumpa reléje? Vagy ez autonkként változik?
[URL=http://www.kepfeltoltes.eu/vie...DJfcA_.png][/URL]








Ez alapjan a 3-as szamu tunik annak
http://2009.bmwfans.info/parts...glove_box/

20d-re ugyanezt dobta ki




Akkor, ahogy látom konkrétan annyi a dolgom, hogy a 3 hejére beteszem a 6-ost és ha beindul akkor a relével volt probléma :) köszi az infot! :)



Visszaolvasva par oldalt azok szerint megcserelheto a 6-os relevel,igen...

bikemano Elküldve: 2016-12-26 17:03 Nem indul el

[quote="Krapulax6"]
bikemano írta:
Krapulax6 írta:
bikemano írta:
atomanti86 írta:
bikemano írta: Hello! Kellemes ünnepeket!

Bocs, hogy ilyenkor irok, de már másodszor nem indult be az autóm!
Tehát olyan mintha külön életet élne, kb. kéthete egy este nem akart indutlni, viszont kb 2 orára rá simán elindult, ezt rá is fogtam a hidegre!
De ma ismét ezt csinálta :(
Szoval ilyenkor hol keressem a hibát? A bordon semmit nem jelez, hogy hiba lenne vagy hasonló... Az auto egy 2.0 diesel E46-os.
Porlasztó hiba lehet, vagy valamilyen relé? Az öninditóm megy, az akkuba bőven van töltés... nem értem.



A tartályban lévő üzemanyagpumpád elindul?engem az szivatott meg párszor mire rájöttem..a reléje kontakthibás volt


Köszi a választ. Valójában lehet üzemanyag pumpa hiba is, nem tudom, hogy elindule, valójában nem nagyon értek hozzá erre a relés dologra gondoltam, amit lent irtak, hogy felcserélem a duda reléjével és talán beindul és annyi lesz, ha pumpa hiba azzal szervizbe kell mennem és a gond az, hogy viszonylag messze vagyok a szerviztől és ha nem indul meg bajos az elszálitás tehát reménykedek a relében,esetleg még más ötletetek a

Ugyanebben a cipoben jarok.A releje hol talalhato? A motorterben a tuzfal bal oldalan?
Kozben rakerestem es megtalaltam.A kesztyutarto mogott igaz?
Holnap ranezek..


A kesztyűtartó mögötti relékröl találtam egy rajzot. A kérdésem az lenne, hogy a felszámozott relék közül, melyik az üzemanyagpumpa reléje? Vagy ez autonkként változik?
[URL=http://www.kepfeltoltes.eu/vie...DJfcA_.png][/URL]








Ez alapjan a 3-as szamu tunik annak
http://2009.bmwfans.info/parts...glove_box/

20d-re ugyanezt dobta ki




Akkor, ahogy látom konkrétan annyi a dolgom, hogy a 3 hejére beteszem a 6-ost és ha beindul akkor a relével volt probléma :) köszi az infot! :)

Krapulax6 Elküldve: 2016-12-26 16:44 Nem indul el

[quote="bikemano"]
Krapulax6 írta:
bikemano írta:
atomanti86 írta:
bikemano írta: Hello! Kellemes ünnepeket!

Bocs, hogy ilyenkor irok, de már másodszor nem indult be az autóm!
Tehát olyan mintha külön életet élne, kb. kéthete egy este nem akart indutlni, viszont kb 2 orára rá simán elindult, ezt rá is fogtam a hidegre!
De ma ismét ezt csinálta :(
Szoval ilyenkor hol keressem a hibát? A bordon semmit nem jelez, hogy hiba lenne vagy hasonló... Az auto egy 2.0 diesel E46-os.
Porlasztó hiba lehet, vagy valamilyen relé? Az öninditóm megy, az akkuba bőven van töltés... nem értem.



A tartályban lévő üzemanyagpumpád elindul?engem az szivatott meg párszor mire rájöttem..a reléje kontakthibás volt


Köszi a választ. Valójában lehet üzemanyag pumpa hiba is, nem tudom, hogy elindule, valójában nem nagyon értek hozzá erre a relés dologra gondoltam, amit lent irtak, hogy felcserélem a duda reléjével és talán beindul és annyi lesz, ha pumpa hiba azzal szervizbe kell mennem és a gond az, hogy viszonylag messze vagyok a szerviztől és ha nem indul meg bajos az elszálitás tehát reménykedek a relében,esetleg még más ötletetek a

Ugyanebben a cipoben jarok.A releje hol talalhato? A motorterben a tuzfal bal oldalan?
Kozben rakerestem es megtalaltam.A kesztyutarto mogott igaz?
Holnap ranezek..


A kesztyűtartó mögötti relékröl találtam egy rajzot. A kérdésem az lenne, hogy a felszámozott relék közül, melyik az üzemanyagpumpa reléje? Vagy ez autonkként változik?
[URL=http://www.kepfeltoltes.eu/vie...DJfcA_.png][/URL]








Ez alapjan a 3-as szamu tunik annak
http://2009.bmwfans.info/parts...glove_box/

20d-re ugyanezt dobta ki


bikemano Elküldve: 2016-12-26 15:28 biztosítéktábla...

Hello!

Találtam neten egy rajzot az autóm reléihez. A rajzon mint látjátok fel vannak számozva a relék, na most a kérdésem az lenne, hogy melyik relé mire szolgál, ha lehet ilyet kérdezni, vagy ez évjárat szerint változhat? 1999-es e46 320D bmw-ről lenne szó. A duda és az üzemanyag szivattyú reléjét szeretném megcserélni, mert valoszinüleg a jelenlegi szivattyú relémnek annyi :)
[URL=http://www.kepfeltoltes.eu/vie...DJfcA_.png][/URL]

Arpad Elküldve: 2016-12-26 10:22 Hûtõvíz

YELLOW írta:
Arpad írta: Sziasztok!
Az alábbi problémával fordulok hozzátok:
BMW E46 316i (benzin 1.9)
Egyik nap hazaérve azt tapasztaltam, hogy ömlik a hűtővíz a kocsi alján. Nem csoda a hűtőcsövet ledobta magáról a motor. Leszedtem a gyári szorító gyűrűt, raktam rá egy awab bilincset, jól meghúztam, feltöltöttem a rendszert vízzel. Elvittem a szerelőhöz, nézegették 2 napig, lenyomáspróbázták, és átmosatták a rendszert. Azt mondták valószínű dugulás lehetett, mert ilyen tömítőanyag szerű takony jött ki belőle. Használjam aztán meglátjuk. Használtam 2 hétig kisebb távokon (5-25 km) semmi gondom nem volt vele. Tegnap mentem vele autópályán, ahol jó nagy gőzfelhőt hagytam magam után, majd leérve a pályáról rögtön pirosba is ment a mutató. Megint ledobta a csövet. Az olaj nem túrós, nem füstöl a kocsi, nem eszi sem az olajat sem a vizet. Van tippetek mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm.


kipugáz még kerülhet a rendszerbe.
de érdemes a kiegyenlítő tartály kupakját kicserélni. bár általában hamarabb nyomja szét a tartályt, ha az rossz.


Köszönöm a javaslatot. Ismét elvittem a szerelőhöz. Kicserélték a hűtőcsövet, járatták, figyelgették. Elvileg ok, Használjam. Használtam, mentem autópályán, jól kihúztattam, derüljön ki tényleg okés-e. Nem volt vele baj. Aztán egyik nap megint kivillant a check engine lámpa. Megint szerelő, megint diag. Üzemanyag ellátási probléma. Sok minden lehet, kiütjük a jelzést, hozzam vissza jövő héten. Közben észrevettem, hogy olajfolt van a kocsi alatt. Nem sok, de minden nap egy kicsi, illetve a motortér alján lévő lemezen rendszeresen láttam vizet, nem sokat, de minden alkalommal ment el víz belőle. Megint szerelő, méregetik, az adatok jók, de mostmár ne cicózzunk vegyük le a hengerfejet, de csak az ünnepek után, mert már nincs idő rá. Mondom jó, de azért használhatom, karácsonykor kellene a kocsi. Persze használjam. Na hát tegnap megint autópálya 5 km. Leérve a benzinkúton megint gőzöl a motor. Félreállok, orrán száján folyik. Szerintem a tágulási tartálynál folyhatott leginkább. Igazából a véleményeket szívesen fogadom, de inkább csak leírtam a kálváriám. Őszintén, kicsit kezdek kiábrándulni a BMW-ből. Imádom meg minden, de ha nem tudok megbízni az autómban, akkor rég rossz.

bozokizs Elküldve: 2016-12-25 20:25 Akkumulátor

Sziasztok!

Vettem egy új aksit, és mióta betettem a helyzetjelző nem működik. Hiába hagyom rajta a világítást, kiveszem a kulcsot és semmi. nem jelzi hogy a világítás rajta maradt ha kinyitom az ajtót és nem is világít a helyzetjelző.
Van valakinek ötlete mi lehet a baj?

Köszönöm!