Összesen 44977 találat
lacos76
Elküldve: 2020-11-08 21:25 Vanos
YELLOW írta:
lacos76 írta:
Sziasztok!
Feleségem 1-es 116i BMW-t (2007-es N43B16A) ma rácsatlakoztam INPA-val mert dobott egy Check enginet ami lambdaszonda volt. Viszont ha már rácsatlakoztam ( 2 hónapja van meg az autó még nem néztem diagot)a következő fogadot. Tudtok nekem erre mondani valamit?


Semmi furcsaságot nem veszek észre!
ne csodálkozz rajta. mivel nincs benne Valvetronic, így rossz értéket fog rá dobni.
Vanos van, de szerintem rossz motorvezérlő van kiválasztva, ezért olvas false értéket. ha nem, akkor lehet a solenoid szelepeket kellene kivenni,megtisztítani és tömítéseket cserélni rajta.
szerk.: azt kihagytam, hogy lehet már a lánc is meg van nyúlva... eléggé komplikált egy motor, sajnos sok baj tud vele lenni. nem beszélve a szívósor dióhéjas tisztításról, amit sajnos meg kell ejteni kb 80ezrenként. ha sok a város, akkor még hamarabb.
Köszi a választ! Igen sejtettem a rossz motorvezérlő miatt lehetnek a fals adatok.
YELLOW
Elküldve: 2020-11-08 19:10 Vanos
lacos76 írta:
Sziasztok!
Feleségem 1-es 116i BMW-t (2007-es N43B16A) ma rácsatlakoztam INPA-val mert dobott egy Check enginet ami lambdaszonda volt. Viszont ha már rácsatlakoztam ( 2 hónapja van meg az autó még nem néztem diagot)a következő fogadot. Tudtok nekem erre mondani valamit?


Semmi furcsaságot nem veszek észre!
ne csodálkozz rajta. mivel nincs benne Valvetronic, így rossz értéket fog rá dobni.
Vanos van, de szerintem rossz motorvezérlő van kiválasztva, ezért olvas false értéket. ha nem, akkor lehet a solenoid szelepeket kellene kivenni,megtisztítani és tömítéseket cserélni rajta.
szerk.: azt kihagytam, hogy lehet már a lánc is meg van nyúlva... eléggé komplikált egy motor, sajnos sok baj tud vele lenni. nem beszélve a szívósor dióhéjas tisztításról, amit sajnos meg kell ejteni kb 80ezrenként. ha sok a város, akkor még hamarabb.
lacos76
Elküldve: 2020-11-08 17:22 Vanos
Sziasztok!
Feleségem 1-es 116i BMW-t (2007-es N43B16A) ma rácsatlakoztam INPA-val mert dobott egy Check enginet ami lambdaszonda volt. Viszont ha már rácsatlakoztam ( 2 hónapja van meg az autó még nem néztem diagot)a következő fogadot. Tudtok nekem erre mondani valamit?


Semmi furcsaságot nem veszek észre!
Benyo89
Elküldve: 2020-11-08 09:04 benzin szûrõ csere
YELLOW írta:
KisHerman írta:
Hello.
Nemrég lettünk BMW tulajdonosok.(N53B30A) 2009 E91
Ma lecseréltem az olajat,olaj szűrőt levegőszűrőt,
De a benzinszűrőt sehol nem találom elvileg a vezető ülés felől kéne lenni alulròl a burkolat alatt. Na én lebontottam az egesz alját sehol nem találom tud valaki valamit hol keressem?? :roll:
pedig a spare parts nem hozza. alkatrészes webshop-ok igen, de nincs.
elvileg a bal oldali tankban lévő cuccot írja szűrőnek, de uyge a pumpán is is van szűrő, de nem az a hengeres, hanem benne, mint minden pumpán.
még, ami eszembe jutott, bár nem hiszem, de ahol a vezető taposó van a tűzfalnál, esetleg ott meg lehet nézni.
Szia!
Benzineseknél nem mindíg van. E61-ben az M54b25-nél mondjuk nincs csak a pumpán ahogy Yellow is írta.
Lehet a tieden sincs másik.
YELLOW
Elküldve: 2020-11-07 21:43 benzin szûrõ csere
KisHerman írta:
Hello.
Nemrég lettünk BMW tulajdonosok.(N53B30A) 2009 E91
Ma lecseréltem az olajat,olaj szűrőt levegőszűrőt,
De a benzinszűrőt sehol nem találom elvileg a vezető ülés felől kéne lenni alulròl a burkolat alatt. Na én lebontottam az egesz alját sehol nem találom tud valaki valamit hol keressem?? :roll:
pedig a spare parts nem hozza. alkatrészes webshop-ok igen, de nincs.
elvileg a bal oldali tankban lévő cuccot írja szűrőnek, de uyge a pumpán is is van szűrő, de nem az a hengeres, hanem benne, mint minden pumpán.
még, ami eszembe jutott, bár nem hiszem, de ahol a vezető taposó van a tűzfalnál, esetleg ott meg lehet nézni.
KisHerman
Elküldve: 2020-11-07 20:56 benzin szûrõ csere
Hello.
Nemrég lettünk BMW tulajdonosok.(N53B30A) 2009 E91
Ma lecseréltem az olajat,olaj szűrőt levegőszűrőt,
De a benzinszűrőt sehol nem találom elvileg a vezető ülés felől kéne lenni alulròl a burkolat alatt. Na én lebontottam az egesz alját sehol nem találom tud valaki valamit hol keressem?? :roll:
kisskarex
Elküldve: 2020-11-07 04:46 riasztó gond
Sziasztok!
Kis segitség kellene.Ha esetleg rossz helyre irmék akkor sorry nem sűrűn vagyok itt!
Egy compaktról lenne szó a motor most lényegtelen.A legutóbbi diagnosztikán
olyasmit irt a riasztóra,hogy valami belső monitorozás és a motortér figyelése nem megfelelő.Kulcsra nyitódik,záródik rendesen villog az irányjelző bekapcsola bohócorr is.
Próbáltam ,hogy súlyt teszek a motortér kapcsolójára de ha levettem nem történt semmi valamint ha benyúltam az ablakon beriasztott risztó mellett akkor sem történt semmi vagy pedig csak nagy sokára.
Hátha találkozott valaki már ilyen jellegű hibával az ne rejtse véka alá!
A másik problémám,hogy ha nem nyilik a farcsapó ajtó esetleg akkor azt hogy lehet kinyitni mivel itt compactról van szó és kulcsnyilás nyema?
Elnézést mégegyszer ha rossz helyre irtam volna!
YELLOW
Elküldve: 2020-11-06 22:01 Mi lehet a baj?
Jackie001 írta:
Sziasztok !
A mai napon cserben hagyott a kis Bömbim, és emiatt a segítségeteket szeretném kérni.
Reggel a meleg garázsból kigurulva kb 3 méter után mintha teljesen megbolondult volna a műszerfal: a mutatók fel le ugráltak (miközben a motor egyenletesen járt), világított az egész mint a karácsonyfa, bejött az emelős ikon, airbag hiba... A gombok, a ventillátor kapcsoló működésképtelenné váltak. Érdekesség képp, a csomagtartó ajtó sem nyílt ki, mikor az akksihoz szerettem volna hozzáférni. Egy idő után minden eltűnt a műszerfalról és a rádió is kikapcsolt. Az index kapcsoló működött, de semmilyen visszajelzést nem kaptam (se vizuálisan se hallhatóan). Miután elállítottam az újraindítás is nehézkes volt, csak saru levétel után ment.
Ezen hibáktól eltekintve ment az autó, mechanikusan semmi problémája nincs.
Ezt először két hete produkálta, de egy aksi csere meg a riasztó lekötése után újra működött.
Van valakinek ötlete, mi kehet a probléma? :(
(1-es Bmw, 120d, 2008, N87)
én úgy tudom szeretnek beázni elől és hátul. mivel garázsban állt így fura. de lehet még mikor kezdte akkor ázott be. meg kellene nézni a hátsó traktust, nincs-e beázás a pótkerék résznél és oldalt. de valahol elől is be tud ázni.
Jackie001
Elküldve: 2020-11-06 20:59 Mi lehet a baj?
Sziasztok !
A mai napon cserben hagyott a kis Bömbim, és emiatt a segítségeteket szeretném kérni.
Reggel a meleg garázsból kigurulva kb 3 méter után mintha teljesen megbolondult volna a műszerfal: a mutatók fel le ugráltak (miközben a motor egyenletesen járt), világított az egész mint a karácsonyfa, bejött az emelős ikon, airbag hiba... A gombok, a ventillátor kapcsoló működésképtelenné váltak. Érdekesség képp, a csomagtartó ajtó sem nyílt ki, mikor az akksihoz szerettem volna hozzáférni. Egy idő után minden eltűnt a műszerfalról és a rádió is kikapcsolt. Az index kapcsoló működött, de semmilyen visszajelzést nem kaptam (se vizuálisan se hallhatóan). Miután elállítottam az újraindítás is nehézkes volt, csak saru levétel után ment.
Ezen hibáktól eltekintve ment az autó, mechanikusan semmi problémája nincs.
Ezt először két hete produkálta, de egy aksi csere meg a riasztó lekötése után újra működött.
Van valakinek ötlete, mi kehet a probléma? :(
(1-es Bmw, 120d, 2008, N87)
Hungrily
Elküldve: 2020-11-06 16:45 Mi lehet a baj?
Helló, problémám van a BMW E90 audio berendezésemmel. Van egy professzionális felszerelés az autóban, de néha a hang néhány másodpercre eltűnik, különösen, ha egy ideig nem hallgat zenét. Mi lehet a probléma?