Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2020-11-05 18:46 Autóvásárlás

Hungrily írta: Üdvözlet,

BMW X1-et keresek, és szükségem van tanácsára.
Melyik motor a legjobb a BMW X1-hez?
Jobb automatikus vagy kézi sebességváltót választani?
Gyakori a kudarc?
Drága a javítás?
A többi releváns információ is nagyon örvendetes.

Előre is köszönöm!: D


ezek annyira átlagos kérdések, hogy válasz közben merülnének fel az újabb kérdések, és egy napot lehetne erről beszélgetni.
itt relatíve kisebb az X1-s tapasztalat. de célszerű a kor típusait is figyelembe venni, hiszen azért összefüggnek. jellemzően azonosak a hibák. nagyon fontos, hogy gondos gazdái legyenek korábbról, ezen múlik nagyon sok.
se a benzines, se a dízel motorok nem a legjobbak sajnos. 20d-knél jellemző az EGR hűtő miatti szívósor kilyukadás, ahol szúróláng keletkezik és pont egy üzemanyagcsövet éget ki, ami az autó kigyulladásához vezet. vásárlás előtt meg kell nézni, ezt visszahívási akcióban javították-e vagy a tulaj javíttatta-e. illetve vezérlés csere volt-e nagyobb futás esetén, 200ezer km felett. benzineseknél ugyanúgy a vezérlés a legfőbb gond. illetve a direkt befecskendezés miatti kokszosodás.
igazából a váltókkal nincs különösebb gond, az automata sűrűbb olajcserét igényel és több olaj kell bele, így drágább a karbantartása, mint egy manuálisnak.
hivatalos szervizdíjak drágábbak, mint egy kommersz márkánál. de az alkatrészek nem igazán drágábbak, mint a kor bármely márkájának. egy biztos az olcsó alkatrészeket nem szereti, de érthető is.
az egész vásárlást átnézéssel kell kezdeni, de ha lehet ne azzal, akit az eladó ajánl. kereskedés idehaza kerülendő. szerintem jelen típusnál a benzin és a dízel hasonló rizikót rejt. felhasználás függvény, ha sokat, hosszútáv, akkor dízel, ha rövid és főként városi távok, inkább benzines. tömören ennyi.

Hungrily Elküldve: 2020-11-04 12:05 Autóvásárlás

Üdvözlet,

BMW X1-et keresek, és szükségem van tanácsára.
Melyik motor a legjobb a BMW X1-hez?
Jobb automatikus vagy kézi sebességváltót választani?
Gyakori a kudarc?
Drága a javítás?
A többi releváns információ is nagyon örvendetes.

Előre is köszönöm!: D

YELLOW Elküldve: 2020-10-25 22:55 Most vettem BMW-t

Crankman írta:
YELLOW írta:
Crankman írta: Sziasztok!

Most lettem tulaja egy 2001-es 320D E46 Touring, automata váltós BMW-nek.

Kérdéseim lennének, illetve tanácsok.

Milyen motorolaj, váltóolaj és szűrők a legjobbak, amik be is válnak?

Illetve a turbón kívül minden gyári. Olvastam a pillangószelep töréséről. Érdemes falaztatni?

Ha jól tudom ezek láncos vezérléssel vannak ellátva. Esetleg abból miylen márka?

Minden egyéb tanácsot, tapasztalatot szívesen fogadok :)


hát inkább olvasgass, most mindent leírni újra... :D
ha 136 lovas verzió (mivel 2001, így lehet az is), akkor nincs leszakadó szelep.
szűrő Mahle, Knecht, Mann, de ez minden autótípusra igaz. én csak az első kettőt (ami ugyanaz) használom.
olaj? hát kinek mi. legyen megfelelő a viszkozitás és legyen BMW jóváhagyása. 5w-30, 5w-40 mehet bele. valaki a Mannol-t is simán belerakja és elégedett. kopási tesztek alapján a Total Quartz 9000 Energy 5w-40, olasz autóban ezt használom, és jó is az ára.
ha 136 lovas nagyon nincs gond a lánccal, amíg hangja nincs, addig mindegy...


Köszönöm válaszod :)

Egyébként 150 lovas, azért kérdeztem, mert nem tudtam meg olvasgatva, hogy melyik motorra jellemzőbb. 306.000 km van benne, akkor majd csörög a lánc, ha gondja van :D

Visszaolvasgatom a témát, köszi mégegyszer :)


egy a lényeg, hogy levegő, olaj, üzemanyag szűrőkön nem szabad spórolni. még a Hengst is elég jó. pollenszűrőn lehet, abból kb én is már a legolcsóbbat veszem, bármilyen autóba is. minden másból amiket írtam.
olajból is nem feltétlen a legdrágább a jobb. amit így tudok, hogy a dízelek az ENEOS-t nem nagyon szeretik. ezek a visszajelzések általánosan.
a pillangószelepek pedig már lehet rég le vannak dugózva.
jajj váltóolaj. abból érdemes a gyárit venni, de állítólag a Febi csomagol megfelelő minőségűt, de pontosan kell az az 5 vagy 6 számjegyű kód, ami tuti jó. valahol írtunk arról is.

Crankman Elküldve: 2020-10-25 20:42 Most vettem BMW-t

Köszönöm válaszod :)

Egyébként 150 lovas, azért kérdeztem, mert nem tudtam meg olvasgatva, hogy melyik motorra jellemzőbb. 306.000 km van benne, akkor majd csörög a lánc, ha gondja van :D

Visszaolvasgatom a témát, köszi mégegyszer :)

YELLOW írta:
Crankman írta: Sziasztok!

Most lettem tulaja egy 2001-es 320D E46 Touring, automata váltós BMW-nek.

Kérdéseim lennének, illetve tanácsok.

Milyen motorolaj, váltóolaj és szűrők a legjobbak, amik be is válnak?

Illetve a turbón kívül minden gyári. Olvastam a pillangószelep töréséről. Érdemes falaztatni?

Ha jól tudom ezek láncos vezérléssel vannak ellátva. Esetleg abból miylen márka?

Minden egyéb tanácsot, tapasztalatot szívesen fogadok :)


hát inkább olvasgass, most mindent leírni újra... :D
ha 136 lovas verzió (mivel 2001, így lehet az is), akkor nincs leszakadó szelep.
szűrő Mahle, Knecht, Mann, de ez minden autótípusra igaz. én csak az első kettőt (ami ugyanaz) használom.
olaj? hát kinek mi. legyen megfelelő a viszkozitás és legyen BMW jóváhagyása. 5w-30, 5w-40 mehet bele. valaki a Mannol-t is simán belerakja és elégedett. kopási tesztek alapján a Total Quartz 9000 Energy 5w-40, olasz autóban ezt használom, és jó is az ára.
ha 136 lovas nagyon nincs gond a lánccal, amíg hangja nincs, addig mindegy...


YELLOW Elküldve: 2020-10-25 15:54 Most vettem BMW-t

Crankman írta: Sziasztok!

Most lettem tulaja egy 2001-es 320D E46 Touring, automata váltós BMW-nek.

Kérdéseim lennének, illetve tanácsok.

Milyen motorolaj, váltóolaj és szűrők a legjobbak, amik be is válnak?

Illetve a turbón kívül minden gyári. Olvastam a pillangószelep töréséről. Érdemes falaztatni?

Ha jól tudom ezek láncos vezérléssel vannak ellátva. Esetleg abból miylen márka?

Minden egyéb tanácsot, tapasztalatot szívesen fogadok :)


hát inkább olvasgass, most mindent leírni újra... :D
ha 136 lovas verzió (mivel 2001, így lehet az is), akkor nincs leszakadó szelep.
szűrő Mahle, Knecht, Mann, de ez minden autótípusra igaz. én csak az első kettőt (ami ugyanaz) használom.
olaj? hát kinek mi. legyen megfelelő a viszkozitás és legyen BMW jóváhagyása. 5w-30, 5w-40 mehet bele. valaki a Mannol-t is simán belerakja és elégedett. kopási tesztek alapján a Total Quartz 9000 Energy 5w-40, olasz autóban ezt használom, és jó is az ára.
ha 136 lovas nagyon nincs gond a lánccal, amíg hangja nincs, addig mindegy...

panelsniper Elküldve: 2020-10-25 12:15 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok,

Ezt a hibakódot mi okozhatja?
IBS szenzort kellene cserélni?
Köszi!

Crankman Elküldve: 2020-10-25 10:53 Most vettem BMW-t

Sziasztok!

Most lettem tulaja egy 2001-es 320D E46 Touring, automata váltós BMW-nek.

Kérdéseim lennének, illetve tanácsok.

Milyen motorolaj, váltóolaj és szűrők a legjobbak, amik be is válnak?

Illetve a turbón kívül minden gyári. Olvastam a pillangószelep töréséről. Érdemes falaztatni?

Ha jól tudom ezek láncos vezérléssel vannak ellátva. Esetleg abból miylen márka?

Minden egyéb tanácsot, tapasztalatot szívesen fogadok :)

YELLOW Elküldve: 2020-10-22 19:29 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

mikulasviktor írta: sziasztok,
style68 felni van az autómon, viszont utólag kiderült, hogy nem a sima e46-ra való hanem az e46 M3-ra való ET számú és egyszéles (téli)szett
( http://www.bmwstylewheels.com/bmw/68 ). Szerintetek maradhat ez rajta, vagy szükséges lenne egy rá valót nézzek?


szerintem nem okoz gondot.

mikulasviktor Elküldve: 2020-10-22 12:53 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

sziasztok,
style68 felni van az autómon, viszont utólag kiderült, hogy nem a sima e46-ra való hanem az e46 M3-ra való ET számú és egyszéles (téli)szett
( http://www.bmwstylewheels.com/bmw/68 ). Szerintetek maradhat ez rajta, vagy szükséges lenne egy rá valót nézzek?

John Elküldve: 2020-10-19 12:13 Társalgó

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Tis fizetős lett? "új TIS .info
Webhely bezárva
Ez az oldal a BMW AG igényei szerint zárva tart.
A BMW a hivatalos és naprakész BMW TIS-t ajánlja, amely a www.bmwtis.com * címen érhető el .

* Ugyanakkor úgy gondoljuk, hogy a BMW megsérti a javításhoz való jogot azáltal, hogy indokolatlanul magas hozzáférési díjak révén hatékonyan kizárja az egyes fogyasztókat az alapvető javítási információkból.

Ha bármilyen kérdése van a változtatással kapcsolatban, vegye fel velünk az alábbi visszajelzési űrlapot."


ez van akkor, amikor mindenki BMW szerelő lesz, és nekik nincs bevétel... :D

Bezzeg a Realoem-et nem vették el hogy tudj rendelni :D