Összesen 44977 találat
YELLOW
Elküldve: 2020-10-18 22:41 Társalgó
John írta:
Sziasztok.Tis fizetős lett? "új TIS .info
Webhely bezárva
Ez az oldal a BMW AG igényei szerint zárva tart.
A BMW a hivatalos és naprakész BMW TIS-t ajánlja, amely a www.bmwtis.com * címen érhető el .
* Ugyanakkor úgy gondoljuk, hogy a BMW megsérti a javításhoz való jogot azáltal, hogy indokolatlanul magas hozzáférési díjak révén hatékonyan kizárja az egyes fogyasztókat az alapvető javítási információkból.
Ha bármilyen kérdése van a változtatással kapcsolatban, vegye fel velünk az alábbi visszajelzési űrlapot."
ez van akkor, amikor mindenki BMW szerelő lesz, és nekik nincs bevétel... :D
John
Elküldve: 2020-10-18 20:06 Társalgó
Sziasztok.Tis fizetős lett? "új TIS .info
Webhely bezárva
Ez az oldal a BMW AG igényei szerint zárva tart.
A BMW a hivatalos és naprakész BMW TIS-t ajánlja, amely a www.bmwtis.com * címen érhető el .
* Ugyanakkor úgy gondoljuk, hogy a BMW megsérti a javításhoz való jogot azáltal, hogy indokolatlanul magas hozzáférési díjak révén hatékonyan kizárja az egyes fogyasztókat az alapvető javítási információkból.
Ha bármilyen kérdése van a változtatással kapcsolatban, vegye fel velünk az alábbi visszajelzési űrlapot."
scherier
Elküldve: 2020-10-14 10:41 Segítség, beázik az autóm!!!!
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Köszi,akkor az csak dísz,nem a vízet szigeteli rendben.Körmére nézek amint lesz rá módom hol juthat be.(Garázsban a tiéd nem is ázhat be,enyém csillaggarázs és összegyűlhet reggelig mert este esett.:)
az enyém is van kint, az utóbbi 1,5 évben egyre többet. szóval éri az eső.
de n a képedet elnézve, azt mondom, hogy az ajtó felől ázik. csak gondolom orral lejt az autó, így ott áll meg a víz. de az ajtónál középtájon eresztheti be szerintem, a párazáró szivacs. nyitott ajtónál locsold az üveget az ajtóban, de legyen felhúzva. aztán közben az ajtókárbit aljánál és a lemez találkozásánál figyeld meg. szerintem meg fog jelenni a víz.
amúgy a levélrács miatt sokan panaszkodnak, amiatt ázik, más márkák is, de én ahogy néztem, onnan nem ázhat, legalábbis az elporladt rács, nem okozója elvileg.
Az igaz hogy cseréltem már magamnak jobb első abalkemelőszerkezetet és meg kellett bontanom a még bontatlan szigetelést a kárpit mögött de vissza tettem bár ragasztót nem használtam de ennyi be tudna folyni ott? CSak az a baj ha nyitott ajtónál locsolom akkor mivel enyhén felfelé áll az ajtó (Ha jobban megnézed mint kézi mosó után ha be szállsz és nyitott állapotban az ajtó aljára sasolsz akkor is látható hogy előre vezeti nyitott állapotban a vízet.) nyitott állapotban mint mindegyik így előre vezeti a vízet a zsanérok irányába egyenesen a küszöbhöz így nem kizárható hogy most honnan is szivárog,majd kiderítem csak mostanában hogy itt a jóidő vagyok olyan régimódi hogy ha lehet inkább Simsonozom
(De csak mert 3-év alatt a főút szét van bontva és nincs aszfaltozva és nem azért cseréltettem lengőkarokat elől hogy havonta tönkre menjenek,sajnos csak ha muszáj akkor hozom ki a kocsit,sajnos.... :( )
Elég ha egy kis helyen nem tapadt vissza, vagy ha hiányzik a patentről a tömítőgyűrű befolyik a víz. Ritka szar megoldás ez. Én meguntam és körbehúztam szilóval az alsó felét. Így is lehet szerelni ha kell de legalább nem ázik be.
köszönöm,volt már pár ennél régebbi autóim 85-ös Ford Escort,90-es Ford Orion de még Kispolszkinál se volt ilyen mértékű beázás,bondolkodtam szilón én is :)
John kicsit figyelj ide:
Ne szilóval rakd vissza,hanem butillal.Előtte zsírtalanítsd a felületet,és nem fog leválni.Én leszedtem az egészet és leszedtem a régi butilt is a párazáróról és az ajtóról is.Amikor visszanyomkodtad,picit melegítsd hajszárítóval és nyomkodd újra körbe...Ezután már nem fog elválni.Wurt-ben van pl butil szalag,pár ezer forint.Sziloval körberagasztod,akkkor csak letépni fogod tudni a párazárót,ami elég drága...De te tudod mit csinálsz.Én nem akarom dobálni a pénzem ilyenekre feleslegesen. 20 000 ft kábé ajtónként csak szólok...Ajtópanenteket is cseréld ki a rajtuk lévő gumi(szivacs) tömítés miatt.Az sem olcsó sajnos.2000 környékén jön ki egy ajtóra.Tizenakármennyi kell...De jobban jársz ha veszel ezekből mondjuk kapásból 50 darabot.Szilo azért sem jó,mert az egy idő után elenged,illetve penészedni is fog...
Sziasztok.Egy ideje ismét nem voltam viszont köszönöm a tippeket.Elvileg pont ma hajnalban volt hatalmas zuhé és pár nappal ez előtt eszembe jutott hogy valóban amikor megvettem az autót a jobb első ablakot nem lehetett felhúzni,szétesett valami benne már úgy adta el a tulajcsaj,viszont mivel cseréltem komlett szerkezetet anno ami azóta is jó két hibalehetőség jutott eszembe.Első megkellett bontani a kárbit mögötti víz taszító szövetet amir most be ragasztottam,és a külső ajtókárpit alul nem volt be pattintva végig,ergó rés is volt ott,összenyomtam a patentokat a helyükre és ma mintha száraz lenne a lábnál de még várok pár esőt majd utána tudok véleményt mondani.Köszönöm a tippeket lesz egy másik kérdésem más témával kapcsolatban is.
Szia! Benzines vagy dízel? Ha dízel akkor nagy eső után nyisd fel a géptetőt és nézd meg, hogy ha szembe állsz balra fent a sarokban lévő rekeszben

van-e az alján víz. Ha igen, le tudod követni honnan folyik oda, a rekesz tetején a gumi zárócsíknak folyamatosnak kell lennie, de az oldal takaró műanyag is elmozdulhat és ez esetben nem az elvezető nyílasba folyik a víz hanem le a rekeszbe, onnan pedig az utastérbe. Nézd meg vizes-e a rekesz alja, egy próbát megér. Nem mindig ott jön be a víz,de nekem ott szokott.
YELLOW
Elküldve: 2020-10-12 20:06 Centrálzár vezérlő, grundmodul
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!
sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.
Köszi! Akkor első körben jön a kiszerelése és utána majd meglátjuk hogyan tovább. Ha a jobb első ajtó kis záró-nyitó pöckét valahogy fel tudjuk húzni manuálisan akkor vajon nyitható lesz az ajtó? (a gm modul kiszereléséhez nyitva kell legyen) Kulccsal csak a bal elsőt nyitja és hibamegállapításkor műszert rákapcsolva sem tudták kinyitni.
elvileg belső kilincs meghúzásra nyílnia kell a pöcöknek, majd másodikra az ajtónak.
de lehet az ajtóban lévő zár romlott el... én kimérném, érkezik-e egyáltalán jel a zárra.
A vezetőoldali ajtó kinyílik kulccsal a többi nem nyílik kilincsre sem és úgy sem hogy manuálisan felhúztuk a pöcköt ... elengedve visszaugrik le a pöcök.
Végül a jobb első ajtó nyitása nélkül is sikerült kiszerelni a grundmodult, de szét nem sikerült szedni hogy belelássunk milyen relé van benne (a 2 csavar kijött belőle, a patentkapcsok engedtek de egy helyen valami láthatatlan dolog fogja, nem akartuk feszegetni vagy eltörni)
Ezután ideiglenesen visszatettük rádugva a 3 csatlakozót, hogy felhúzzuk az ablakokat és lezárjuk a kocsit...itt jött a meglepetés ...2 első ablak felment, a 2 hátsó meg sem mozdult...gyújtásra téve a műszerfal semmit nem mutat, teljesen behalt, sem a mutatók nem mutatnak semmit, sem a visszajelző lámpák, beindulni beindul az autó.
Nagy valószínűséggel márkaszervíz lesz belőle.
vagy valami kontakt hiba van... esetleg érdemes levenni az akksi sarut, hátha észhez tér...
Probléma megoldva ...ami annyira bagatel volt, hogy röhögni tudok én is csak rajta :D:D:D
A grundmodult nem elég ideiglenesen visszarakni rádugva a 3 csatlakozót mert van egy negyedik csatlakozója is ami fix, tehát ha vissza van dugva a helyére csak akkor csatlakozik rá. Így visszajött minden, működik minden ...kivéve az ajtó nyitás.
Azt mondja a haver holnap bemegy a márkaszervízbe. Mondom neki, hogy végignézted az összes biztosítékot biztos ahogy mondtam??? ...Ja azt elfelejtette :D:D:D
Kiderült egy rossz volt ...ennyi volt csak a gond... minden működik a nyitás is ...
:D:D:D
ohh... :D
hát bármilyen autóval van hiba, ez az első, hogy a biztiket átnézem. ne szívassam le magam. mondjuk nem gondoltam, hogy attól csinálja ezt. mondjuk azt írtad nyitó relé, én arra következtettem, csak nyitni nem nyit.
feco7939
Elküldve: 2020-10-12 19:48 Centrálzár vezérlő, grundmodul
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!
sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.
Köszi! Akkor első körben jön a kiszerelése és utána majd meglátjuk hogyan tovább. Ha a jobb első ajtó kis záró-nyitó pöckét valahogy fel tudjuk húzni manuálisan akkor vajon nyitható lesz az ajtó? (a gm modul kiszereléséhez nyitva kell legyen) Kulccsal csak a bal elsőt nyitja és hibamegállapításkor műszert rákapcsolva sem tudták kinyitni.
elvileg belső kilincs meghúzásra nyílnia kell a pöcöknek, majd másodikra az ajtónak.
de lehet az ajtóban lévő zár romlott el... én kimérném, érkezik-e egyáltalán jel a zárra.
A vezetőoldali ajtó kinyílik kulccsal a többi nem nyílik kilincsre sem és úgy sem hogy manuálisan felhúztuk a pöcköt ... elengedve visszaugrik le a pöcök.
Végül a jobb első ajtó nyitása nélkül is sikerült kiszerelni a grundmodult, de szét nem sikerült szedni hogy belelássunk milyen relé van benne (a 2 csavar kijött belőle, a patentkapcsok engedtek de egy helyen valami láthatatlan dolog fogja, nem akartuk feszegetni vagy eltörni)
Ezután ideiglenesen visszatettük rádugva a 3 csatlakozót, hogy felhúzzuk az ablakokat és lezárjuk a kocsit...itt jött a meglepetés ...2 első ablak felment, a 2 hátsó meg sem mozdult...gyújtásra téve a műszerfal semmit nem mutat, teljesen behalt, sem a mutatók nem mutatnak semmit, sem a visszajelző lámpák, beindulni beindul az autó.
Nagy valószínűséggel márkaszervíz lesz belőle.
vagy valami kontakt hiba van... esetleg érdemes levenni az akksi sarut, hátha észhez tér...
Probléma megoldva ...ami annyira bagatel volt, hogy röhögni tudok én is csak rajta :D:D:D
A grundmodult nem elég ideiglenesen visszarakni rádugva a 3 csatlakozót mert van egy negyedik csatlakozója is ami fix, tehát ha vissza van dugva a helyére csak akkor csatlakozik rá. Így visszajött minden, működik minden ...kivéve az ajtó nyitás.
Azt mondja a haver holnap bemegy a márkaszervízbe. Mondom neki, hogy végignézted az összes biztosítékot biztos ahogy mondtam??? ...Ja azt elfelejtette :D:D:D
Kiderült egy rossz volt ...ennyi volt csak a gond... minden működik a nyitás is ...
:D:D:D
YELLOW
Elküldve: 2020-10-11 19:12 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel
Krisz123 írta:
En ezt a ket oldalt szoktam hasznalni ilyen kerdesek eseten: https://www.bmwstylerims.com/b...ing-chart/ illetve willtheyfit.com. A ket oldal segitsegevel el tudsz majd igazodni hogy jo lesz e vagy sem.
ezek jó programok, főleg a második, ahol egyszerű ábrával mutatja mi van. :kiraly:
Krisz123
Elküldve: 2020-10-11 19:03 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel
kmartin írta:
Sziasztok!
E46 coupe-ra felmegy?: első: 8x19 ET47, hátsó: 9,5x19 ET27
En ezt a ket oldalt szoktam hasznalni ilyen kerdesek eseten:
https://www.bmwstylerims.com/b...ing-chart/ illetve
willtheyfit.com. A ket oldal segitsegevel el tudsz majd igazodni hogy jo lesz e vagy sem.
YELLOW
Elküldve: 2020-10-09 19:56 Centrálzár vezérlő, grundmodul
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!
sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.
Köszi! Akkor első körben jön a kiszerelése és utána majd meglátjuk hogyan tovább. Ha a jobb első ajtó kis záró-nyitó pöckét valahogy fel tudjuk húzni manuálisan akkor vajon nyitható lesz az ajtó? (a gm modul kiszereléséhez nyitva kell legyen) Kulccsal csak a bal elsőt nyitja és hibamegállapításkor műszert rákapcsolva sem tudták kinyitni.
elvileg belső kilincs meghúzásra nyílnia kell a pöcöknek, majd másodikra az ajtónak.
de lehet az ajtóban lévő zár romlott el... én kimérném, érkezik-e egyáltalán jel a zárra.
A vezetőoldali ajtó kinyílik kulccsal a többi nem nyílik kilincsre sem és úgy sem hogy manuálisan felhúztuk a pöcköt ... elengedve visszaugrik le a pöcök.
Végül a jobb első ajtó nyitása nélkül is sikerült kiszerelni a grundmodult, de szét nem sikerült szedni hogy belelássunk milyen relé van benne (a 2 csavar kijött belőle, a patentkapcsok engedtek de egy helyen valami láthatatlan dolog fogja, nem akartuk feszegetni vagy eltörni)
Ezután ideiglenesen visszatettük rádugva a 3 csatlakozót, hogy felhúzzuk az ablakokat és lezárjuk a kocsit...itt jött a meglepetés ...2 első ablak felment, a 2 hátsó meg sem mozdult...gyújtásra téve a műszerfal semmit nem mutat, teljesen behalt, sem a mutatók nem mutatnak semmit, sem a visszajelző lámpák, beindulni beindul az autó.
Nagy valószínűséggel márkaszervíz lesz belőle.
vagy valami kontakt hiba van... esetleg érdemes levenni az akksi sarut, hátha észhez tér...
feco7939
Elküldve: 2020-10-09 19:48 Centrálzár vezérlő, grundmodul
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!
sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.
Köszi! Akkor első körben jön a kiszerelése és utána majd meglátjuk hogyan tovább. Ha a jobb első ajtó kis záró-nyitó pöckét valahogy fel tudjuk húzni manuálisan akkor vajon nyitható lesz az ajtó? (a gm modul kiszereléséhez nyitva kell legyen) Kulccsal csak a bal elsőt nyitja és hibamegállapításkor műszert rákapcsolva sem tudták kinyitni.
elvileg belső kilincs meghúzásra nyílnia kell a pöcöknek, majd másodikra az ajtónak.
de lehet az ajtóban lévő zár romlott el... én kimérném, érkezik-e egyáltalán jel a zárra.
A vezetőoldali ajtó kinyílik kulccsal a többi nem nyílik kilincsre sem és úgy sem hogy manuálisan felhúztuk a pöcköt ... elengedve visszaugrik le a pöcök.
Végül a jobb első ajtó nyitása nélkül is sikerült kiszerelni a grundmodult, de szét nem sikerült szedni hogy belelássunk milyen relé van benne (a 2 csavar kijött belőle, a patentkapcsok engedtek de egy helyen valami láthatatlan dolog fogja, nem akartuk feszegetni vagy eltörni)
Ezután ideiglenesen visszatettük rádugva a 3 csatlakozót, hogy felhúzzuk az ablakokat és lezárjuk a kocsit...itt jött a meglepetés ...2 első ablak felment, a 2 hátsó meg sem mozdult...gyújtásra téve a műszerfal semmit nem mutat, teljesen behalt, sem a mutatók nem mutatnak semmit, sem a visszajelző lámpák, beindulni beindul az autó.
Nagy valószínűséggel márkaszervíz lesz belőle.
YELLOW
Elküldve: 2020-10-09 14:47 Centrálzár vezérlő, grundmodul
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!
sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.
Köszi! Akkor első körben jön a kiszerelése és utána majd meglátjuk hogyan tovább. Ha a jobb első ajtó kis záró-nyitó pöckét valahogy fel tudjuk húzni manuálisan akkor vajon nyitható lesz az ajtó? (a gm modul kiszereléséhez nyitva kell legyen) Kulccsal csak a bal elsőt nyitja és hibamegállapításkor műszert rákapcsolva sem tudták kinyitni.
elvileg belső kilincs meghúzásra nyílnia kell a pöcöknek, majd másodikra az ajtónak.
de lehet az ajtóban lévő zár romlott el... én kimérném, érkezik-e egyáltalán jel a zárra.