Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


levente_takacs Elküldve: 2020-03-25 18:37 Ülésfoglaltság érzékelő

Sziasztok!(Bmw e90 sedan 2005)
Az anyós ülésembemből hibajelet kuld az auto mar olvastak belole a kódot akkor azt mondtak ulésfoglaltsag érzékelő.
Ezzel kapcsolatban 3 tippet kaptam 1,érzékelő csere(erre azt mondtak maceras és drága)
2.áramkört helyettesítő emulátor(errol jót is rosszat is mondtak)
3.álítólag ezt véglegesen ki tudják belőle kódolni
Én a 3. Mellett tennem le a voksom egyetlen problémam hogy nem tudom ki foglakozik ilyen megoldassal.
Tudtok nekem ajánlani ilyen embert?
(Ha megoldható Borsod megyében, de szeretném orvosolni a problémát tehát nyitott vagyok.
Előre is köszönöm a segítséget!:iszunkra:

YELLOW Elküldve: 2020-03-24 10:32 EWS+Kulcs...

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy lemerült az akksi a kulcsban, szóval gombbal nyitni/zárni nem lehet. Valakinek esetleg ötlete, hogyan lehetne "életre kelteni" újra az akksit anélkül, hogy fel kelljen vágni a kulcsot? Hallottam már olyan módszert, hogy tegyem az elektromos fogkefe töltőjére (ilyen indukciós töltő vagy minek mondják) pár órát rajta volt, nem használt. Valakinek valami hasonló ötelte?


autó akksit töltőre rakod, majd ráadod a gyújtást. lehet 1-es fokozat is elég a töltéshez, ezt pontosan nem tudom, csak rémlik. persze ezt garázs, vagy udvar esetén tudod kivitelezni. aztán hagy legyen benne egy 12 órát legalább.


Ha jól tudom, akkor úgy tölti, hogy a kulcs helye körül abban a műanyag peremszerűségben van egy réztekercs és az tölti indukciósan nem? Lehet hogy nálam maga az a tekercs vagy a hozzá tartozó kábel adta fel, például tavaly klímánál tapasztaltam az E46-hoz használt "rugalmas" kábelek mai állapotát :D


igen lehetséges. de lehet magában a kulcsban is sérült a tekercs, vagy ahhoz tartozó valamilyen alkatrész. mert ugye a gyújtáskapcsolóban lévő tekercs gerjesztését a kulcsban lévő "dolgozza" fel és adja tovább az akksinak. de ott vannak illesztő alkatrészek, kondik, ellenállások. van akinek letört, de szétszedéskor is sérülhet.
csak azt nem tudom kell-e gyújtás... mert a kulcsot 1-es fokozatban is érzékeli, ha benne van. lehet már akkor is tölt. ezt sajna nem tudom.

YELLOW Elküldve: 2020-03-24 10:29 E46 klíma vezérlő panel

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Valaki esetleg tudja-e, hogy a képeken látható kétfajta klímavezérlő között mi a különbség? Természetesen a dizájnon kívül, esetleg valami szoftveres különbség? Annyit tudok csak, hogy az alsó a faceliftes kupé/kabriókba került.


én úgy tudom a külsőt leszámítva nincs különbség. funkcióban nem tér el. maga a panel lehet módosítva van pár alkatrésszel, de ezt a user nem érzékeli. én sem értem a dizájn miért változott. a kis benne lévő venti is a másik oldalon van, ennyi az eltérés. elérő oldalon nyitott a picike kis rács dizájn.

Automatikusan tud indulni az újabb klímapanel,ha fel van programozva.
klímapanel kölönbség

hát nekem a régi is tudja... :wink:

Ennyit akkor az internetről.Ugye én is ott túrtam ezt az infót. :D

bár nem tudom mit értesz alatta, mint automata indulás. mert lehet azt, hogy induljon úgy ahogy hagytam, tehát leállítás előtti állapotot jegyez meg. vagy hogy sose induljon, és mindig induljon egy alapbeállításon.

Ezt értem alatta
Szerintem azt jelenti,hogy elindul a klíma,ha ráadod a gyújtást.Ha kikapcsoltad előtte,akkor is el fog indulni következő gyújtás ráadáskor gondolom.Automata bekapcsolásnak írják ugye.Szóval ahogy írod alapbeállításon indul majd felprogramozás után.
Idézem:
"3. It may add the Auto-Turn-On feature that the newer HVAC Climate Control have to your car. So when you enter the car the Climate Control will turn on by itself and automatically regulate the cabin temperature."


de ezt egy FL előtti is tudja. pont mondtam havernak, hogy ne állítsam-e be neki, mert hiába lövöd le, minden gyújtásnál elindul. pedig 2000-es évjárat. gyári vezérlővel.
én azért mondtam, hogy tudomásom szerint nincs különbség funkcióban.


Akkor ja, ezek szerint nincs különbség, mert az indulásnál AUTO funkciót nálam is tudja. Legalább mire kifutott az E39-es, észbe kaptak és ahhoz igazították az E46 kímavezérlőjét is :lol::lol::lol: Jó ez csak vicc volt :D


mondjuk nekem totál az lenne a jó, hogy indulásnál sose kapcsoljon be. miért? mert leállítás előtt úgy is mindig lekapcsolom. :D mert úgy lezár a csappantyú, nem megy levegő az utastérbe, így sem bűz, sem füst, se semmi. mondjuk mióta jó a süni, már nyaranta úgy hagyom, kevésbé lesz szauna az autó, ha úgy alakul.


Na, ezzel megtudtam valami újat :D :D A nyárral kapcsolatban én is pont erre jutottam :D :D De ha már ekkora kényelemnél tartunk, akkor már értem, miért nem csap meg a kellemes "óceán" illat mikor reggelente beszállok, ja mert bekapcsolva hagytam a kílmát/fűtést :lol::lol::lol: Na de egy OFF gombot azért tényleg odabiggyeszthettek volna valahova, hely lett volna rá még...


ha lekapcsolod a ventit, akkor OFF-ol.
ha úgy van beállítva, hogy indításnál OFF állapotban legyen, akkor elvileg leállítás után lezár. de ezt is külön lehet programozni, hogy azok a csappantyúk, hogyan működjenek. mert egy átlagos autón, pl mindig lezár, majd kinyit gyújtásra. persze lehet azokat is lehet programozni, ezt nem tudom. ugye nálunk, ha nem világít a vezérlő, akkor le van zárva, és nem jön be kinti levegő menet közben sem. míg más autónál hiába nem megy a venti, valamennyi légbeáramlás van. mert ha nyitva a csappantyú, akkor van egy szándékos huzat.


Igen, azért értem, hogyan lehet kikapcsolni a klímavezérlőt, csak arra értettem, más modelleknél ott az OFF gomb. Ha jól tudom, akkor E46-nál független a menetszéltől a beáramlás, pl ha legalacsonyabb fokozatra teszem a légbefúvást, az ugyanaz lesz állva, meg 100-nál is nem? De gondolom ez a "ventilátor független" légbeáramlás a régebbi Suzuki-féle kategóriáknál van, ahol a manuális klíma még valóban manuális, nem találni mögötte semmi elektronikát, ellenben az E46 manuálisával.


igen manuál klímánál jobb, de pl nekünk az Opelban digit klíma volt, mégis, ha a venti nem ment, akkor jött be az utastérbe a levegő. ott viszont leállítás után, illetve gyújtáskor is lehettt hallani, hogy nyitnak a csappantyúk. e46-nál meg akkor nyit, ha vilégít a vezérlő, tehát megy a venti. kivéve ha úgy van beállítva, hogy nyisson ki mindig. van egy funkció a vezérlőben, amit programozni lehet, ami ezt irányítja. ilyenkor leálíltott állapotban, mikor az autó parkol, nyitva vannak. indítod az autót bezárnak. mindaddig úgy marad, amíg a ventit el nem indítod vagy le nem állítod az autót. ez ilyen álló helyi szellőztetés. a nyomás különbségek miatt az autón keresztól szellőztet. ez akkor nem jó, ha füstölnek a környéken, vagy sok a por, de a port a szűrő elvileg megfogja.

Adriano98 Elküldve: 2020-03-24 08:52 EWS+Kulcs...

YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy lemerült az akksi a kulcsban, szóval gombbal nyitni/zárni nem lehet. Valakinek esetleg ötlete, hogyan lehetne "életre kelteni" újra az akksit anélkül, hogy fel kelljen vágni a kulcsot? Hallottam már olyan módszert, hogy tegyem az elektromos fogkefe töltőjére (ilyen indukciós töltő vagy minek mondják) pár órát rajta volt, nem használt. Valakinek valami hasonló ötelte?


autó akksit töltőre rakod, majd ráadod a gyújtást. lehet 1-es fokozat is elég a töltéshez, ezt pontosan nem tudom, csak rémlik. persze ezt garázs, vagy udvar esetén tudod kivitelezni. aztán hagy legyen benne egy 12 órát legalább.


Ha jól tudom, akkor úgy tölti, hogy a kulcs helye körül abban a műanyag peremszerűségben van egy réztekercs és az tölti indukciósan nem? Lehet hogy nálam maga az a tekercs vagy a hozzá tartozó kábel adta fel, például tavaly klímánál tapasztaltam az E46-hoz használt "rugalmas" kábelek mai állapotát :D

Adriano98 Elküldve: 2020-03-24 08:48 E46 klíma vezérlő panel

YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Valaki esetleg tudja-e, hogy a képeken látható kétfajta klímavezérlő között mi a különbség? Természetesen a dizájnon kívül, esetleg valami szoftveres különbség? Annyit tudok csak, hogy az alsó a faceliftes kupé/kabriókba került.


én úgy tudom a külsőt leszámítva nincs különbség. funkcióban nem tér el. maga a panel lehet módosítva van pár alkatrésszel, de ezt a user nem érzékeli. én sem értem a dizájn miért változott. a kis benne lévő venti is a másik oldalon van, ennyi az eltérés. elérő oldalon nyitott a picike kis rács dizájn.

Automatikusan tud indulni az újabb klímapanel,ha fel van programozva.
klímapanel kölönbség

hát nekem a régi is tudja... :wink:

Ennyit akkor az internetről.Ugye én is ott túrtam ezt az infót. :D

bár nem tudom mit értesz alatta, mint automata indulás. mert lehet azt, hogy induljon úgy ahogy hagytam, tehát leállítás előtti állapotot jegyez meg. vagy hogy sose induljon, és mindig induljon egy alapbeállításon.

Ezt értem alatta
Szerintem azt jelenti,hogy elindul a klíma,ha ráadod a gyújtást.Ha kikapcsoltad előtte,akkor is el fog indulni következő gyújtás ráadáskor gondolom.Automata bekapcsolásnak írják ugye.Szóval ahogy írod alapbeállításon indul majd felprogramozás után.
Idézem:
"3. It may add the Auto-Turn-On feature that the newer HVAC Climate Control have to your car. So when you enter the car the Climate Control will turn on by itself and automatically regulate the cabin temperature."


de ezt egy FL előtti is tudja. pont mondtam havernak, hogy ne állítsam-e be neki, mert hiába lövöd le, minden gyújtásnál elindul. pedig 2000-es évjárat. gyári vezérlővel.
én azért mondtam, hogy tudomásom szerint nincs különbség funkcióban.


Akkor ja, ezek szerint nincs különbség, mert az indulásnál AUTO funkciót nálam is tudja. Legalább mire kifutott az E39-es, észbe kaptak és ahhoz igazították az E46 kímavezérlőjét is :lol::lol::lol: Jó ez csak vicc volt :D


mondjuk nekem totál az lenne a jó, hogy indulásnál sose kapcsoljon be. miért? mert leállítás előtt úgy is mindig lekapcsolom. :D mert úgy lezár a csappantyú, nem megy levegő az utastérbe, így sem bűz, sem füst, se semmi. mondjuk mióta jó a süni, már nyaranta úgy hagyom, kevésbé lesz szauna az autó, ha úgy alakul.


Na, ezzel megtudtam valami újat :D :D A nyárral kapcsolatban én is pont erre jutottam :D :D De ha már ekkora kényelemnél tartunk, akkor már értem, miért nem csap meg a kellemes "óceán" illat mikor reggelente beszállok, ja mert bekapcsolva hagytam a kílmát/fűtést :lol::lol::lol: Na de egy OFF gombot azért tényleg odabiggyeszthettek volna valahova, hely lett volna rá még...


ha lekapcsolod a ventit, akkor OFF-ol.
ha úgy van beállítva, hogy indításnál OFF állapotban legyen, akkor elvileg leállítás után lezár. de ezt is külön lehet programozni, hogy azok a csappantyúk, hogyan működjenek. mert egy átlagos autón, pl mindig lezár, majd kinyit gyújtásra. persze lehet azokat is lehet programozni, ezt nem tudom. ugye nálunk, ha nem világít a vezérlő, akkor le van zárva, és nem jön be kinti levegő menet közben sem. míg más autónál hiába nem megy a venti, valamennyi légbeáramlás van. mert ha nyitva a csappantyú, akkor van egy szándékos huzat.


Igen, azért értem, hogyan lehet kikapcsolni a klímavezérlőt, csak arra értettem, más modelleknél ott az OFF gomb. Ha jól tudom, akkor E46-nál független a menetszéltől a beáramlás, pl ha legalacsonyabb fokozatra teszem a légbefúvást, az ugyanaz lesz állva, meg 100-nál is nem? De gondolom ez a "ventilátor független" légbeáramlás a régebbi Suzuki-féle kategóriáknál van, ahol a manuális klíma még valóban manuális, nem találni mögötte semmi elektronikát, ellenben az E46 manuálisával.

YELLOW Elküldve: 2020-03-23 22:47 EWS+Kulcs...

Adriano98 írta: Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy lemerült az akksi a kulcsban, szóval gombbal nyitni/zárni nem lehet. Valakinek esetleg ötlete, hogyan lehetne "életre kelteni" újra az akksit anélkül, hogy fel kelljen vágni a kulcsot? Hallottam már olyan módszert, hogy tegyem az elektromos fogkefe töltőjére (ilyen indukciós töltő vagy minek mondják) pár órát rajta volt, nem használt. Valakinek valami hasonló ötelte?


autó akksit töltőre rakod, majd ráadod a gyújtást. lehet 1-es fokozat is elég a töltéshez, ezt pontosan nem tudom, csak rémlik. persze ezt garázs, vagy udvar esetén tudod kivitelezni. aztán hagy legyen benne egy 12 órát legalább.

YELLOW Elküldve: 2020-03-23 22:37 E46 klíma vezérlő panel

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Valaki esetleg tudja-e, hogy a képeken látható kétfajta klímavezérlő között mi a különbség? Természetesen a dizájnon kívül, esetleg valami szoftveres különbség? Annyit tudok csak, hogy az alsó a faceliftes kupé/kabriókba került.


én úgy tudom a külsőt leszámítva nincs különbség. funkcióban nem tér el. maga a panel lehet módosítva van pár alkatrésszel, de ezt a user nem érzékeli. én sem értem a dizájn miért változott. a kis benne lévő venti is a másik oldalon van, ennyi az eltérés. elérő oldalon nyitott a picike kis rács dizájn.

Automatikusan tud indulni az újabb klímapanel,ha fel van programozva.
klímapanel kölönbség

hát nekem a régi is tudja... :wink:

Ennyit akkor az internetről.Ugye én is ott túrtam ezt az infót. :D

bár nem tudom mit értesz alatta, mint automata indulás. mert lehet azt, hogy induljon úgy ahogy hagytam, tehát leállítás előtti állapotot jegyez meg. vagy hogy sose induljon, és mindig induljon egy alapbeállításon.

Ezt értem alatta
Szerintem azt jelenti,hogy elindul a klíma,ha ráadod a gyújtást.Ha kikapcsoltad előtte,akkor is el fog indulni következő gyújtás ráadáskor gondolom.Automata bekapcsolásnak írják ugye.Szóval ahogy írod alapbeállításon indul majd felprogramozás után.
Idézem:
"3. It may add the Auto-Turn-On feature that the newer HVAC Climate Control have to your car. So when you enter the car the Climate Control will turn on by itself and automatically regulate the cabin temperature."


de ezt egy FL előtti is tudja. pont mondtam havernak, hogy ne állítsam-e be neki, mert hiába lövöd le, minden gyújtásnál elindul. pedig 2000-es évjárat. gyári vezérlővel.
én azért mondtam, hogy tudomásom szerint nincs különbség funkcióban.


Akkor ja, ezek szerint nincs különbség, mert az indulásnál AUTO funkciót nálam is tudja. Legalább mire kifutott az E39-es, észbe kaptak és ahhoz igazították az E46 kímavezérlőjét is :lol::lol::lol: Jó ez csak vicc volt :D


mondjuk nekem totál az lenne a jó, hogy indulásnál sose kapcsoljon be. miért? mert leállítás előtt úgy is mindig lekapcsolom. :D mert úgy lezár a csappantyú, nem megy levegő az utastérbe, így sem bűz, sem füst, se semmi. mondjuk mióta jó a süni, már nyaranta úgy hagyom, kevésbé lesz szauna az autó, ha úgy alakul.


Na, ezzel megtudtam valami újat :D :D A nyárral kapcsolatban én is pont erre jutottam :D :D De ha már ekkora kényelemnél tartunk, akkor már értem, miért nem csap meg a kellemes "óceán" illat mikor reggelente beszállok, ja mert bekapcsolva hagytam a kílmát/fűtést :lol::lol::lol: Na de egy OFF gombot azért tényleg odabiggyeszthettek volna valahova, hely lett volna rá még...


ha lekapcsolod a ventit, akkor OFF-ol.
ha úgy van beállítva, hogy indításnál OFF állapotban legyen, akkor elvileg leállítás után lezár. de ezt is külön lehet programozni, hogy azok a csappantyúk, hogyan működjenek. mert egy átlagos autón, pl mindig lezár, majd kinyit gyújtásra. persze lehet azokat is lehet programozni, ezt nem tudom. ugye nálunk, ha nem világít a vezérlő, akkor le van zárva, és nem jön be kinti levegő menet közben sem. míg más autónál hiába nem megy a venti, valamennyi légbeáramlás van. mert ha nyitva a csappantyú, akkor van egy szándékos huzat.

Adriano98 Elküldve: 2020-03-23 20:55 EWS+Kulcs...

Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy lemerült az akksi a kulcsban, szóval gombbal nyitni/zárni nem lehet. Valakinek esetleg ötlete, hogyan lehetne "életre kelteni" újra az akksit anélkül, hogy fel kelljen vágni a kulcsot? Hallottam már olyan módszert, hogy tegyem az elektromos fogkefe töltőjére (ilyen indukciós töltő vagy minek mondják) pár órát rajta volt, nem használt. Valakinek valami hasonló ötelte?

Adriano98 Elküldve: 2020-03-23 20:50 EWS+Kulcs...

Kretosz írta: Sziasztok
Azzal a problémával szembesültem hogy elhagytam az egyetlen kulcsomat
Egy e46 320i 2002 lenne szó
Azt szeretném tudni hogy ha kicserélem kompletten az összes zárat/kompletten van egy szettem ews+kulcs is minden megvan/
Kell valamit programozni vagy nem?
Ellre is köszi
Üdv Roland


Szia!
Igen, biztosan kell valamit szoftveresen "eszkábálni", de pontosan mit azt nem tudom. De szerintem magát a zárakat nem kell, csak az EWS-t. De a biztonság kedvéért inkább vidd el elektronikai szakemberhez, nehogy véletlen is bezáródjon a kocsi, az lenne csak az igazán nagy gond.

Adriano98 Elküldve: 2020-03-23 20:37 E46 klíma vezérlő panel

YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Valaki esetleg tudja-e, hogy a képeken látható kétfajta klímavezérlő között mi a különbség? Természetesen a dizájnon kívül, esetleg valami szoftveres különbség? Annyit tudok csak, hogy az alsó a faceliftes kupé/kabriókba került.


én úgy tudom a külsőt leszámítva nincs különbség. funkcióban nem tér el. maga a panel lehet módosítva van pár alkatrésszel, de ezt a user nem érzékeli. én sem értem a dizájn miért változott. a kis benne lévő venti is a másik oldalon van, ennyi az eltérés. elérő oldalon nyitott a picike kis rács dizájn.

Automatikusan tud indulni az újabb klímapanel,ha fel van programozva.
klímapanel kölönbség

hát nekem a régi is tudja... :wink:

Ennyit akkor az internetről.Ugye én is ott túrtam ezt az infót. :D

bár nem tudom mit értesz alatta, mint automata indulás. mert lehet azt, hogy induljon úgy ahogy hagytam, tehát leállítás előtti állapotot jegyez meg. vagy hogy sose induljon, és mindig induljon egy alapbeállításon.

Ezt értem alatta
Szerintem azt jelenti,hogy elindul a klíma,ha ráadod a gyújtást.Ha kikapcsoltad előtte,akkor is el fog indulni következő gyújtás ráadáskor gondolom.Automata bekapcsolásnak írják ugye.Szóval ahogy írod alapbeállításon indul majd felprogramozás után.
Idézem:
"3. It may add the Auto-Turn-On feature that the newer HVAC Climate Control have to your car. So when you enter the car the Climate Control will turn on by itself and automatically regulate the cabin temperature."


de ezt egy FL előtti is tudja. pont mondtam havernak, hogy ne állítsam-e be neki, mert hiába lövöd le, minden gyújtásnál elindul. pedig 2000-es évjárat. gyári vezérlővel.
én azért mondtam, hogy tudomásom szerint nincs különbség funkcióban.


Akkor ja, ezek szerint nincs különbség, mert az indulásnál AUTO funkciót nálam is tudja. Legalább mire kifutott az E39-es, észbe kaptak és ahhoz igazították az E46 kímavezérlőjét is :lol::lol::lol: Jó ez csak vicc volt :D


mondjuk nekem totál az lenne a jó, hogy indulásnál sose kapcsoljon be. miért? mert leállítás előtt úgy is mindig lekapcsolom. :D mert úgy lezár a csappantyú, nem megy levegő az utastérbe, így sem bűz, sem füst, se semmi. mondjuk mióta jó a süni, már nyaranta úgy hagyom, kevésbé lesz szauna az autó, ha úgy alakul.


Na, ezzel megtudtam valami újat :D :D A nyárral kapcsolatban én is pont erre jutottam :D :D De ha már ekkora kényelemnél tartunk, akkor már értem, miért nem csap meg a kellemes "óceán" illat mikor reggelente beszállok, ja mert bekapcsolva hagytam a kílmát/fűtést :lol::lol::lol: Na de egy OFF gombot azért tényleg odabiggyeszthettek volna valahova, hely lett volna rá még...