Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2019-11-19 12:34 riasztó gond

Pista01 írta:
Pete78 írta:
Pista01 írta: Sziasztok . A tükör alatt lévő visszajelző nem villog ha lezárom az autót , illetve fényre se sötétedik a belső visszapillantó tükör . Sajnos nincs meg az autóhoz a biztosíték tábla kiosztás , így nem tudom beazonosítani hogy melyik lehet az a biztosíték. Kerestem neten hozzá de egyértelműt sajnos nem találtam . Az autó egy 1 es e87 es 120 i . Ha bárki tud valami tippet adni azt szívesen fogadom :).


https://fusesdiagram.com/bmw/f...-2012.html


Köszönöm! A biztosíték jó, de ki cseréltem semmi változás . Majd ha lesz rá több időm végig nézem a vezetékezést hátha ott a hiba :)


pedig valahol elvész a tápja neki.

Pista01 Elküldve: 2019-11-19 11:55 riasztó gond

Pete78 írta:
Pista01 írta: Sziasztok . A tükör alatt lévő visszajelző nem villog ha lezárom az autót , illetve fényre se sötétedik a belső visszapillantó tükör . Sajnos nincs meg az autóhoz a biztosíték tábla kiosztás , így nem tudom beazonosítani hogy melyik lehet az a biztosíték. Kerestem neten hozzá de egyértelműt sajnos nem találtam . Az autó egy 1 es e87 es 120 i . Ha bárki tud valami tippet adni azt szívesen fogadom :).


https://fusesdiagram.com/bmw/f...-2012.html


Köszönöm! A biztosíték jó, de ki cseréltem semmi változás . Majd ha lesz rá több időm végig nézem a vezetékezést hátha ott a hiba :)

dezo Elküldve: 2019-11-19 10:37 Segítség, beázik az autóm!!!!

YELLOW írta:
dezo írta: Sziasztok!
Bmw e90, 2009(177le). A vezető oldalon a lábtartó alatt/előtt minden apró eső után is erősen vizes a kárpit. Valakinek van ötlete, hogy hol folyhat be a víz?
Segítségetek előre is köszönöm!


ha van tetőablak, akkor az A oszlopban a csatornája ereszt. el van tömődve és az illesztésnél a sarkokban ereszthet.
vagy a szélvédő alja ereszt, elengedte a ragasztása, újra kell ragasztani.
vagy ha klímázol és a klíma box leeresztője el van dugulva, akkor a lábbefúvókon keresztül befolyhat a kondenzvíz.
vagy az ajtókárpiton keresztül is folyhat, ha a párazáró sérült rajta.


Nincs tetőablakom, de a többi tippet nagyon köszi! :)

YELLOW Elküldve: 2019-11-19 10:30 Segítség, beázik az autóm!!!!

dezo írta: Sziasztok!
Bmw e90, 2009(177le). A vezető oldalon a lábtartó alatt/előtt minden apró eső után is erősen vizes a kárpit. Valakinek van ötlete, hogy hol folyhat be a víz?
Segítségetek előre is köszönöm!


ha van tetőablak, akkor az A oszlopban a csatornája ereszt. el van tömődve és az illesztésnél a sarkokban ereszthet.
vagy a szélvédő alja ereszt, elengedte a ragasztása, újra kell ragasztani.
vagy ha klímázol és a klíma box leeresztője el van dugulva, akkor a lábbefúvókon keresztül befolyhat a kondenzvíz.
vagy az ajtókárpiton keresztül is folyhat, ha a párazáró sérült rajta.

dezo Elküldve: 2019-11-19 09:56 Segítség, beázik az autóm!!!!

Sziasztok!
Bmw e90, 2009(177le). A vezető oldalon a lábtartó alatt/előtt minden apró eső után is erősen vizes a kárpit. Valakinek van ötlete, hogy hol folyhat be a víz?
Segítségetek előre is köszönöm!

Pete78 Elküldve: 2019-11-18 15:22 riasztó gond

Pista01 írta: Sziasztok . A tükör alatt lévő visszajelző nem villog ha lezárom az autót , illetve fényre se sötétedik a belső visszapillantó tükör . Sajnos nincs meg az autóhoz a biztosíték tábla kiosztás , így nem tudom beazonosítani hogy melyik lehet az a biztosíték. Kerestem neten hozzá de egyértelműt sajnos nem találtam . Az autó egy 1 es e87 es 120 i . Ha bárki tud valami tippet adni azt szívesen fogadom :).


https://fusesdiagram.com/bmw/f...-2012.html

YELLOW Elküldve: 2019-11-17 21:53 iDrive

gommer01 írta:
YELLOW írta:
gommer01 írta: Sziasztok!

Most lettem tulaja életem első BMW-jének (745i). Eddig egy álom.

Viszont fogalmam sincs, hogy a menetstabilizátort hol és hogyan lehet visszakapcsolni? Pár km megtétele után jelez a műszerfalon, hogy nincs bekapcsolva, körültekintően vezessen. Gondolom az iDrive-ban lehet valahol, de hol?

A másik, hogy a jobb első helyzetjelző nem világít, szól is érte a gép. Hogyan lehet kicserélni (otthon lehet e?), pontosan milyet célszerű venni? Ugyanez vonatkozik a fényszóró izzóra is, ha egyszer véletlen cserés.

Előre is köszönöm a segítséget.


tudomásom szerint, minden újraindításnál(motor) újra aktív lesz minden menetdinamikai biztonsági eszköz. ha kikapcsolod addig marad kikapcsolva, amíg vissza nem kapcsolod, vagy le nem veszed a gyújtást.
ha neked jelzi, hogy nem aktív, inkább valami hiba miatt nem az, nem azért mert ki van kapcsolva. hibaolvasás kellene neki. lehet valamelyik ABS szenzor, kormányszög jeladó hiba, vagy kalibrálás hiba, motorvezérlés hiba, lehet csak valamelyik bizti rossz, vagy maga a kapcsolója, vagy a DSC/ABS tömb.


Értem. Ha be van kapcsolva, akkor ezt jelzi valahogy a műszerfalon?


azt nem jelzi. azt szokta, ha épp működésben van, pl elpörgő kerekek, vagy ha ki van kapcsolva, vagy ha hibás a rendszer, de akkor általában pl a kézifékjelző is felvillan sárgán, ami lehet már ennél a modelnél nincs így, csak kiírja, hogy hiba van.

YELLOW Elküldve: 2019-11-17 21:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

76mgeri írta: sziasztok.
Akkut cseréltünk egy csodálatos e90 esben. Pontosabban kivettük az akkut tölteni, majd viszaszereltük. Azóta az autó nem indul. Gyujtás okés, indításnál viszont felugrik egy service felirat. A hibakód kiolvasó allandoan hibát ir a CAS ben , törölni nem tudjuk mert mindíg viszajön. Egyik indításnál a műszerfalon megjelent egy kulcs figura, melette egy alacsony töttséget jelző ceruzaelem forma . Gondoltam a kulcsban az elem lehet gyenge de mint kiderült , nincs benne elem, hanem egy akku amit az autó tölt üzem közben. Esetleg találkoztatok már ezzel a hibával ? AMI mégjobb lenne a megoldással ?
Köszi a válaszokat előre is !


az a gond, hogy ezt úgy érzékeli a rendszer, hogy akksi lett cserélve, ezért úgymond hozzá kell rendelni. talán lehet a műszerfalról is, de ha nem akkor géppel kell. mert a generátort és az elektromos rendszert ez alapján hangolja össze. pontosabbat én sem tudok, beszélgettünk már ezekről, de ritkán jön elő, aztán már nálam is elfelejtődött.
ha dízel, akkor a + sarunál lévő pirotechnikai patront is érdemes megnézni, lehet sarulevételnél elment valami.

76mgeri Elküldve: 2019-11-17 21:29 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

sziasztok.
Akkut cseréltünk egy csodálatos e90 esben. Pontosabban kivettük az akkut tölteni, majd viszaszereltük. Azóta az autó nem indul. Gyujtás okés, indításnál viszont felugrik egy service felirat. A hibakód kiolvasó allandoan hibát ir a CAS ben , törölni nem tudjuk mert mindíg viszajön. Egyik indításnál a műszerfalon megjelent egy kulcs figura, melette egy alacsony töttséget jelző ceruzaelem forma . Gondoltam a kulcsban az elem lehet gyenge de mint kiderült , nincs benne elem, hanem egy akku amit az autó tölt üzem közben. Esetleg találkoztatok már ezzel a hibával ? AMI mégjobb lenne a megoldással ?
Köszi a válaszokat előre is !

gommer01 Elküldve: 2019-11-17 20:20 iDrive

Értem. Ha be van kapcsolva, akkor ezt jelzi valahogy a műszerfalon?

YELLOW írta:
gommer01 írta: Sziasztok!

Most lettem tulaja életem első BMW-jének (745i). Eddig egy álom.

Viszont fogalmam sincs, hogy a menetstabilizátort hol és hogyan lehet visszakapcsolni? Pár km megtétele után jelez a műszerfalon, hogy nincs bekapcsolva, körültekintően vezessen. Gondolom az iDrive-ban lehet valahol, de hol?

A másik, hogy a jobb első helyzetjelző nem világít, szól is érte a gép. Hogyan lehet kicserélni (otthon lehet e?), pontosan milyet célszerű venni? Ugyanez vonatkozik a fényszóró izzóra is, ha egyszer véletlen cserés.

Előre is köszönöm a segítséget.


tudomásom szerint, minden újraindításnál(motor) újra aktív lesz minden menetdinamikai biztonsági eszköz. ha kikapcsolod addig marad kikapcsolva, amíg vissza nem kapcsolod, vagy le nem veszed a gyújtást.
ha neked jelzi, hogy nem aktív, inkább valami hiba miatt nem az, nem azért mert ki van kapcsolva. hibaolvasás kellene neki. lehet valamelyik ABS szenzor, kormányszög jeladó hiba, vagy kalibrálás hiba, motorvezérlés hiba, lehet csak valamelyik bizti rossz, vagy maga a kapcsolója, vagy a DSC/ABS tömb.