Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


akela Elküldve: 2019-10-25 11:33 Tempomat - utólag?

YELLOW írta:
akela írta: Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükégem.
N46B20A ez a motorkódom, A kocsi 2005-ös. A neten nem találok lírást,hogy faceliftes kocsinál a tempomat vezérlójét,a kék kábelt hova kell kötni a computerben?
Köszi előre is.


DME/DDE 40PIN-es csatijának a 27-s pontjára. motortérben van bal oldalon a fékrásegítős doboz előtt. bekötése ugyanaz, mint az N42-nek.
https://www.car-auto-repair.co...fit-guide/

De,nekem nincs már 40-tűs csatlakozóm.
Két 26 pin,és a másik csatlakozóban egy 44,és 26 tűs



YELLOW Elküldve: 2019-10-24 22:27 Tempomat - utólag?

akela írta: Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükégem.
N46B20A ez a motorkódom, A kocsi 2005-ös. A neten nem találok lírást,hogy faceliftes kocsinál a tempomat vezérlójét,a kék kábelt hova kell kötni a computerben?
Köszi előre is.


DME/DDE 40PIN-es csatijának a 27-s pontjára. motortérben van bal oldalon a fékrásegítős doboz előtt. bekötése ugyanaz, mint az N42-nek.
https://www.car-auto-repair.co...fit-guide/

Pista01 Elküldve: 2019-10-24 12:15 Füstprobléma!

YELLOW írta:
konkolyd írta:
Pista01 írta: Sziasztok ! Kb 2-3 hónapja lettem tulajdonosa egy 1 es BMW-nek 120i (2005) . Volt pár hiba vele pl a hűtő könyök el volt repedve és szivárgott a hűtővíz . Ez nem volt olyan nagy hiba új hűtő cserével orvosolva lett a probléma . Viszont van vele egy nagyobb bajom is , még pedig üzem melegen füstöl ,vissza váltásnál még jobban füstöl . Az olaj fogyasztás is nagyon durva kb 100km 1 liter olaj . A gyertyákat kiszedve az tűzfal felőli hengernél a dugattyú teteje elégé fekete a másik három szép fényes. Most szerelőnél van az autó. Szerintetek mi lehet a probléma ? Mi okozhatja a füstölést és az olajfogyasztást? Ha kész lesz az autó, akkor írok róla egy beszámolót hogy mi volt a hiba és mennyibe fájt a javítása.


Szia!
Nekem is ugyanez volt, ugyanezzel a motorral. Sajnos ezekben a motorokban a szelepszár szimeringek 10 év után kikeményednek és nem látják el a funkciójukat. Filléres alkatrész de a sok munkaóra miatt drága a javítása. Ilyenkor szoktak már vezérlést is cserélni ha egyszer már szét van szedve. Ne használd így mert kinyírja a katalizátort is a sok olaj aztán az se olcsó bele. Nem tudom hová valósi vagy, de ezt a műhelyt (Garage Erste Hand Kiskunfélegyháza) mindenki dícséri, korrektek, gyorsak, nem átverős lehúzós népség :)


én nem akarom elszólni, de nekem 17 évesen a gyári van benne, igaz csak 122e km-ről beszélünk, de ohne olajfogyasztás. pont azt néztem faternak az új turbós Duster-nek olyan a kipufogója, hogy okádék. 100km után olyan volt. nekem az ócska EU-as kipufogóm olyan, mint egy új DPF-es dízel kipufogója. nem si értem miylen EU10ezer-ről beszélgetnek ezek, mikor az összes modern, főleg turbós és a direkt befecsis benzines kipufogója rosszabb, mint egy Tátrájé.


Köszönöm a válaszokat ! :) Ceglédre vittem nekem az van közel a Csentei autó szervizbe .
Jelenleg itt tart a projekt :
A link neve
A link neve
A link neve

YELLOW Elküldve: 2019-10-24 10:50 Füstprobléma!

konkolyd írta:
Pista01 írta: Sziasztok ! Kb 2-3 hónapja lettem tulajdonosa egy 1 es BMW-nek 120i (2005) . Volt pár hiba vele pl a hűtő könyök el volt repedve és szivárgott a hűtővíz . Ez nem volt olyan nagy hiba új hűtő cserével orvosolva lett a probléma . Viszont van vele egy nagyobb bajom is , még pedig üzem melegen füstöl ,vissza váltásnál még jobban füstöl . Az olaj fogyasztás is nagyon durva kb 100km 1 liter olaj . A gyertyákat kiszedve az tűzfal felőli hengernél a dugattyú teteje elégé fekete a másik három szép fényes. Most szerelőnél van az autó. Szerintetek mi lehet a probléma ? Mi okozhatja a füstölést és az olajfogyasztást? Ha kész lesz az autó, akkor írok róla egy beszámolót hogy mi volt a hiba és mennyibe fájt a javítása.


Szia!
Nekem is ugyanez volt, ugyanezzel a motorral. Sajnos ezekben a motorokban a szelepszár szimeringek 10 év után kikeményednek és nem látják el a funkciójukat. Filléres alkatrész de a sok munkaóra miatt drága a javítása. Ilyenkor szoktak már vezérlést is cserélni ha egyszer már szét van szedve. Ne használd így mert kinyírja a katalizátort is a sok olaj aztán az se olcsó bele. Nem tudom hová valósi vagy, de ezt a műhelyt (Garage Erste Hand Kiskunfélegyháza) mindenki dícséri, korrektek, gyorsak, nem átverős lehúzós népség :)


én nem akarom elszólni, de nekem 17 évesen a gyári van benne, igaz csak 122e km-ről beszélünk, de ohne olajfogyasztás. pont azt néztem faternak az új turbós Duster-nek olyan a kipufogója, hogy okádék. 100km után olyan volt. nekem az ócska EU-as kipufogóm olyan, mint egy új DPF-es dízel kipufogója. nem si értem miylen EU10ezer-ről beszélgetnek ezek, mikor az összes modern, főleg turbós és a direkt befecsis benzines kipufogója rosszabb, mint egy Tátrájé.

southboy Elküldve: 2019-10-24 08:51 Nem nyílik!

YELLOW írta:
southboy írta:
YELLOW írta:
southboy írta: Sziasztok.
Próbáltam visszafele olvasgatni a fórumon hátha találkozok a hibával de nem találtam . Így hozzátok fordulok hátha ti tudtok problémámra megoldást .
2001 e46 kombim van . Nem működik a távirányítom nem zár nem reagál semmire próbáltam másik kulccsal is. Tanítottam de semmi nem világít a lámpa se ha nyomom a gombot . Maga a központi zár működik belső záró gomb megnyomásával mindent zár ha a kulcsot belehelyezem akkor is zár. Kocsi aksija ok. Távirányító aksit egyiket ki cseréltem rá is mértem az is ok.
Hibát nem írt ki a hibakód olvasó.

Segítségeteket előre is köszönőm.


akkor a vevő nem jó, ami kombi esetén a hátsó szárnyban van, az erősítője, meg a tetőkárpit alatt hátul. de ott a rádióé is, ha jól emlékszem. ez lehet a gond akkor.


Köszönőm. Megnézem holnap. Azt lehet cserélni vagy azt is programozni kell mármint a vevőre gondoltam ?


azt nem kell. az csak egy antenna. maga a grundmodul programozódik. de ha az antenna nem veszi a kulcs jelét, akkor nem tud tanulni semmit. ezért nem reagál semmire. és mivel a pótkulcs sem jó, így kizárható, hogy a kulcs a problémás, csak a vevő lehet.


Tegnap kicseréltem a modult egy másikra de sajnos as sem hozott sikert ugyan úgy nem reagál semmire. Rá mértem az antenna modul tápjára is mindenütt 12v nak kell lennie?

konkolyd Elküldve: 2019-10-24 07:46 Füstprobléma!

Pista01 írta: Sziasztok ! Kb 2-3 hónapja lettem tulajdonosa egy 1 es BMW-nek 120i (2005) . Volt pár hiba vele pl a hűtő könyök el volt repedve és szivárgott a hűtővíz . Ez nem volt olyan nagy hiba új hűtő cserével orvosolva lett a probléma . Viszont van vele egy nagyobb bajom is , még pedig üzem melegen füstöl ,vissza váltásnál még jobban füstöl . Az olaj fogyasztás is nagyon durva kb 100km 1 liter olaj . A gyertyákat kiszedve az tűzfal felőli hengernél a dugattyú teteje elégé fekete a másik három szép fényes. Most szerelőnél van az autó. Szerintetek mi lehet a probléma ? Mi okozhatja a füstölést és az olajfogyasztást? Ha kész lesz az autó, akkor írok róla egy beszámolót hogy mi volt a hiba és mennyibe fájt a javítása.


Szia!
Nekem is ugyanez volt, ugyanezzel a motorral. Sajnos ezekben a motorokban a szelepszár szimeringek 10 év után kikeményednek és nem látják el a funkciójukat. Filléres alkatrész de a sok munkaóra miatt drága a javítása. Ilyenkor szoktak már vezérlést is cserélni ha egyszer már szét van szedve. Ne használd így mert kinyírja a katalizátort is a sok olaj aztán az se olcsó bele. Nem tudom hová valósi vagy, de ezt a műhelyt (Garage Erste Hand Kiskunfélegyháza) mindenki dícséri, korrektek, gyorsak, nem átverős lehúzós népség :)

Pista01 Elküldve: 2019-10-22 14:36 Füstprobléma!

Sziasztok ! Kb 2-3 hónapja lettem tulajdonosa egy 1 es BMW-nek 120i (2005) . Volt pár hiba vele pl a hűtő könyök el volt repedve és szivárgott a hűtővíz . Ez nem volt olyan nagy hiba új hűtő cserével orvosolva lett a probléma . Viszont van vele egy nagyobb bajom is , még pedig üzem melegen füstöl ,vissza váltásnál még jobban füstöl . Az olaj fogyasztás is nagyon durva kb 100km 1 liter olaj . A gyertyákat kiszedve az tűzfal felőli hengernél a dugattyú teteje elégé fekete a másik három szép fényes. Most szerelőnél van az autó. Szerintetek mi lehet a probléma ? Mi okozhatja a füstölést és az olajfogyasztást? Ha kész lesz az autó, akkor írok róla egy beszámolót hogy mi volt a hiba és mennyibe fájt a javítása.

YELLOW Elküldve: 2019-10-21 22:19 Nem nyílik!

southboy írta:
YELLOW írta:
southboy írta: Sziasztok.
Próbáltam visszafele olvasgatni a fórumon hátha találkozok a hibával de nem találtam . Így hozzátok fordulok hátha ti tudtok problémámra megoldást .
2001 e46 kombim van . Nem működik a távirányítom nem zár nem reagál semmire próbáltam másik kulccsal is. Tanítottam de semmi nem világít a lámpa se ha nyomom a gombot . Maga a központi zár működik belső záró gomb megnyomásával mindent zár ha a kulcsot belehelyezem akkor is zár. Kocsi aksija ok. Távirányító aksit egyiket ki cseréltem rá is mértem az is ok.
Hibát nem írt ki a hibakód olvasó.

Segítségeteket előre is köszönőm.


akkor a vevő nem jó, ami kombi esetén a hátsó szárnyban van, az erősítője, meg a tetőkárpit alatt hátul. de ott a rádióé is, ha jól emlékszem. ez lehet a gond akkor.


Köszönőm. Megnézem holnap. Azt lehet cserélni vagy azt is programozni kell mármint a vevőre gondoltam ?


azt nem kell. az csak egy antenna. maga a grundmodul programozódik. de ha az antenna nem veszi a kulcs jelét, akkor nem tud tanulni semmit. ezért nem reagál semmire. és mivel a pótkulcs sem jó, így kizárható, hogy a kulcs a problémás, csak a vevő lehet.

southboy Elküldve: 2019-10-21 20:45 Nem nyílik!

YELLOW írta:
southboy írta: Sziasztok.
Próbáltam visszafele olvasgatni a fórumon hátha találkozok a hibával de nem találtam . Így hozzátok fordulok hátha ti tudtok problémámra megoldást .
2001 e46 kombim van . Nem működik a távirányítom nem zár nem reagál semmire próbáltam másik kulccsal is. Tanítottam de semmi nem világít a lámpa se ha nyomom a gombot . Maga a központi zár működik belső záró gomb megnyomásával mindent zár ha a kulcsot belehelyezem akkor is zár. Kocsi aksija ok. Távirányító aksit egyiket ki cseréltem rá is mértem az is ok.
Hibát nem írt ki a hibakód olvasó.

Segítségeteket előre is köszönőm.


akkor a vevő nem jó, ami kombi esetén a hátsó szárnyban van, az erősítője, meg a tetőkárpit alatt hátul. de ott a rádióé is, ha jól emlékszem. ez lehet a gond akkor.


Köszönőm. Megnézem holnap. Azt lehet cserélni vagy azt is programozni kell mármint a vevőre gondoltam ?

YELLOW Elküldve: 2019-10-21 20:27 Nem nyílik!

southboy írta: Sziasztok.
Próbáltam visszafele olvasgatni a fórumon hátha találkozok a hibával de nem találtam . Így hozzátok fordulok hátha ti tudtok problémámra megoldást .
2001 e46 kombim van . Nem működik a távirányítom nem zár nem reagál semmire próbáltam másik kulccsal is. Tanítottam de semmi nem világít a lámpa se ha nyomom a gombot . Maga a központi zár működik belső záró gomb megnyomásával mindent zár ha a kulcsot belehelyezem akkor is zár. Kocsi aksija ok. Távirányító aksit egyiket ki cseréltem rá is mértem az is ok.
Hibát nem írt ki a hibakód olvasó.

Segítségeteket előre is köszönőm.


akkor a vevő nem jó, ami kombi esetén a hátsó szárnyban van, az erősítője, meg a tetőkárpit alatt hátul. de ott a rádióé is, ha jól emlékszem. ez lehet a gond akkor.