Összesen 6202 találat
Adriano98
Elküldve: 2017-12-26 10:34 Ablaktörlõ
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
Sziasztok!
Van egy olyan probléma az első ablaktörlőmnél (a hátsó valószínűleg programozva ki van kapcsolva), hogy ritkán előjön egy olyan szokása, hogy eltérően működik a megszokottól.
Szóval ilyenkor a használati utasításban lévő ábra alapján:
0 - kikapcsolt állapot
1 - szakaszos törlés
2 - szakaszos törlés
3 - folyamatos törlés
és a gyors folyamatos ilyenkor nincs, helyette 2 szakaszos.
Még én sem tudom, hogy mikor vagy mitől jön elő, de kb. 100 használatból egyszer csinálja ezt.
De olyan is van, hogy ha használom az ablakmosót, legtöbbször nem, de néha magától töröl hármat. Gondolom itt is valami rossz programozás van a háttérben, vagy van esetleg más ötletetek is?:D
képet nem így linkelünk, ki akartam javítani, de törölted a feltöltést. mindegy pont láttam mikor feltetted, szinte tudtam mi lesz a kérdés. :D
az ablaktörlőn van egy tekerő gomb.
- ha van esőszenzor, akkor az a szerepe, hogy annak érzékenységét állítja. ez csak 1-es állásban működik, tehát akkor aktív az esőszenzor, amennyiben van. itt lehet az, hogy nem adott időközönként töröl. hanem ahogy érzékel.
- ha nincs esőszenzor, akkor az a tekerő a szakaszos törlés idejét állítja, tehát változtathatod a törlések között mennyi idő legyen. ez szintén csak 1-es állásban van.
Szia!
Nincs esőszenzor a kocsiban. Igen, ezt én is tudom, csak ezt az (1-es) funkciót néha, nagyon ritkán beteszi a folyamatos törlés (2-es) helyére is, szóval két állásban tudom ilyenkor a szakaszosat állítgatni.
Tehát ez van alapból E46-ban:
0 - kikapcsolva
1 - szakaszok (görgővel tudom álltani a törlések közötti időtartamot)
2 - folyamatos törlés
3 - gyors folyamatos törlés
És néha nálam átrakja ebbe:
0 - kikapcsolva
1 - szakaszok (görgővel tudom álltani a törlések közötti időtartamot)
2 - szakaszok (görgővel tudom álltani a törlések közötti időtartamot)
3 - folyamatos törlés
Igen a képet levettem, mert hát gondoltam anélkül is le tudom írni :D:D
igen értelek már. hát amit mondtam annó is. kb biztos, hogy GM-et cseréltek benne. így valami sedan, vagy coupe-ét kapta meg + lehetséges esőszenzorosét. mivel a GM-ben az van, hogy esőszenzor, és közben nem érzékeli, emiatt működhet szerintem rosszul.
Igen, tuti más GM okozza ezeket a hibákat.
Igazad volt, jobban utána olvastam a kézikönyvébe, és esőszenzoros kocsihoz írja azt a törlési formát, amelyben néha működik nálam.
YELLOW
Elküldve: 2017-12-26 09:56 Ablaktörlõ
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
Sziasztok!
Van egy olyan probléma az első ablaktörlőmnél (a hátsó valószínűleg programozva ki van kapcsolva), hogy ritkán előjön egy olyan szokása, hogy eltérően működik a megszokottól.
Szóval ilyenkor a használati utasításban lévő ábra alapján:
0 - kikapcsolt állapot
1 - szakaszos törlés
2 - szakaszos törlés
3 - folyamatos törlés
és a gyors folyamatos ilyenkor nincs, helyette 2 szakaszos.
Még én sem tudom, hogy mikor vagy mitől jön elő, de kb. 100 használatból egyszer csinálja ezt.
De olyan is van, hogy ha használom az ablakmosót, legtöbbször nem, de néha magától töröl hármat. Gondolom itt is valami rossz programozás van a háttérben, vagy van esetleg más ötletetek is?:D
képet nem így linkelünk, ki akartam javítani, de törölted a feltöltést. mindegy pont láttam mikor feltetted, szinte tudtam mi lesz a kérdés. :D
az ablaktörlőn van egy tekerő gomb.
- ha van esőszenzor, akkor az a szerepe, hogy annak érzékenységét állítja. ez csak 1-es állásban működik, tehát akkor aktív az esőszenzor, amennyiben van. itt lehet az, hogy nem adott időközönként töröl. hanem ahogy érzékel.
- ha nincs esőszenzor, akkor az a tekerő a szakaszos törlés idejét állítja, tehát változtathatod a törlések között mennyi idő legyen. ez szintén csak 1-es állásban van.
Szia!
Nincs esőszenzor a kocsiban. Igen, ezt én is tudom, csak ezt az (1-es) funkciót néha, nagyon ritkán beteszi a folyamatos törlés (2-es) helyére is, szóval két állásban tudom ilyenkor a szakaszosat állítgatni.
Tehát ez van alapból E46-ban:
0 - kikapcsolva
1 - szakaszok (görgővel tudom álltani a törlések közötti időtartamot)
2 - folyamatos törlés
3 - gyors folyamatos törlés
És néha nálam átrakja ebbe:
0 - kikapcsolva
1 - szakaszok (görgővel tudom álltani a törlések közötti időtartamot)
2 - szakaszok (görgővel tudom álltani a törlések közötti időtartamot)
3 - folyamatos törlés
Igen a képet levettem, mert hát gondoltam anélkül is le tudom írni :D:D
igen értelek már. hát amit mondtam annó is. kb biztos, hogy GM-et cseréltek benne. így valami sedan, vagy coupe-ét kapta meg + lehetséges esőszenzorosét. mivel a GM-ben az van, hogy esőszenzor, és közben nem érzékeli, emiatt működhet szerintem rosszul.
Phonixboy
Elküldve: 2017-12-25 23:29 M43TU motor
Pocses írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Phonixboy írta:
Üdv olyan kérdésem lenne hogy adott egy e46 318i m43tub19es motorral mennyire kell szét faragni és mit kell cserélni ha ki akarom cserélni m44b19es motorra
szerintem nem érdemes kínlódni vele, ha csak nem célod, hogy az eredeti motorszámmal és ahhoz tartozó adószinttel, erősebb motorod legyen.
egyéb esetben cserélj kompletten motort.most így hirtelen nem is tudom, hogy a váltó difi áttételek azonosak-e, vagy a lendkerék is azonos-e, de kb csak a blokk tud maradni.
Szerintem sem érdemes ezen gondolkozni,mert a szerelés,és lepapírozás árából már vehetsz egy nagyobb motoros e46-ot.Amikor vetted az autót ugye kábé másfél hónapja,akkor még erősnek érezted?Nem csesztetésből írom,de te is hírtelen felindulásból vettél BMW-t,ráadásul valami szutykot.A hibára értem csak,amit leírtál a fórumba.Előző hsz-ekből indulok ki.Én anno kifizettem a kocsimért 2 misit,plusz még ráköltöttem 1-et(de csak szépítgetésre),és a kis 1.6-os motorjával szaggatja az utat,megy mint a golyó(n40b16ab)A motorhoz nem lett nyúlva,csak gyertyákat cseréltem,és benyaszűrőt,plusz kapott egy láncugrásgátlót,meg egy lánc feszítót.Az igaz ugyan,hogy ebben csak 70 000 km volt akkor.Most van 109 000 körül.Ezért nem érdemes olcsóért autót venni,mert azzal csak a szívás van.Gondolom "aprópénzért" vetted az enyémhez képest.A motorcserét felejtsd el,inkább add el ezt,és vegyél kicsit drágábban nagyobb motorost.Tanulópénznek jó volt a dolog.Legközelebb már biztosan jobban választasz.A motorcserét felejtsd el,nem éri meg.Ráadásul még ennél is többet fogsz vele szívni,hidd el.Jó ez a motor,ami van benne.A hiba okán akarod csupán cserélni,akkor inkább old meg a gondját.De ne motorcserével!!!Azzal sokkal több gondot csinálsz magadnak,hidd el. :kiraly:Ha időközben eltünt a hibajelzés,vagyis megoldottad a baját,és érzésre szépen húz a gép ugye,akkor használd.Az egy jó moci,szinte örökéletű.Igaz,nem egy agyonhúzott motor,de legalább sokáig fog még szolgálni.Ha esetleg kicserélnéd a mocit,szerintem az sem lenne nagy előrelépés menetdinamikában,és fogyasztásban sem.Én biztosan nem agyalnék motorcserén.Akkor már egy erősebb Bömös...Ezt meg el kell adni.Ráadásul más sem szívesen vesz átépített kocsit,az biztos.
"1.6-os motorjával szaggatja az utat" ezen besírtam! :porgosnevetos:
Boldog karácsonyt!
Nagyon jól tudjuk, ezeknek a motoroknak jól lepadlózzuk és az ég világon nem történik semmi, mondom semmi! Ettől független nagyon szeressem az öreg 105 lovas 8 szelepest és nem ütöm vágom, tudtam mit veszek anno.:wink:
Fele annyiért vettem mint a tiéd. Több mint 3 hónapig kerestem Facelift előttit Touringban ami nincs le lakva szét hajtva. Hiba oka ki derült és javítva lett. Hiba előtt és után is úgy húzott ahogy kell. 1500km alatt nem vettem észre hogy fogyna a víz meg az olaj. Motor csere csak hirtelen felindulásból jutott eszembe mert úgy hallottam hogy megbízhatóbb motor, most jön hogy miért nem e36-ot vettem mert azzal gyártották egyszerűen nem tetszik. Eladni nem fogom ha veszek másikat meg tartom úgy mint most az Opelt(enni nem kér). Mondjuk a 2 éves tervben benne van e38 vagy e39 8hengerrel :kiraly:
YELLOW
Elküldve: 2017-12-16 20:22 Piros olaj lámpa!!
hil írta:
czuthy írta:
YELLOW írta:
czuthy írta:
YELLOW írta:
czuthy írta:
Sziasztok. A problémám a következő: Egy E36 316i-ről van lenne szó. Mai nap mentem vele pár kilómétert megálltam, kb 15 perc múlva indulnék tovább vele de nem indul. A fék felkeményedett és világít az olajnyomás visszajelző. Az olajszintek jók, de a motorolaj elég fekete pedig kb fél éve lett cserélve és max 1000 km-t mentem vele azóta. Okozhatja a rossz olaj ezt a jelenséget? Valakinek volt már hasonló? Köszi a segítséget.
- a fék felkeményedése jó, ha nem jár a motor.
- ha nem jár a motor, jó hogy világít az olajnyomás lámpa :D
nincs köze ahhoz, hogy nem indul.
egyéb jelenség? vízhőfok nem ugrik ki pirosba és marad ott? esetleg valami főtenegly, vagy vez.tenegly jeladó is lehet. vagy az üzemanyag ellátás.
a nem indul mit jelent? önindító teker?
Igen teker az önindító de nem indul be. A vízhőfok nem ugrik ki.
Problémám volt a légtömegmérővel, most megjött egy másik hozzá kicseréltem hátha az miatt nem indul de ugyanazt produkálja.
biztos nem légtömegmérő, az tutti.
üzemanyag pumpának van hangja? lehet a reléje ment tönkre, vagy maga a pumpa.
Nem hallok hangot az üzemanyag pumpától. Most lett kicserélve pár hónapja újra.
Szia,
én is cseréltem a tüzelőanyag szivattyút, mert 2 éve megállt az autóm a Hegyalja úton ez miatt. (hibakód nem volt, de trélerezés igen), sem a régivel, sem az újjal nem hallok semmiféle szivattyú hangot bárhogy fülelek is. Viszont lehet mérni nyomást a befecskendező soron. Van ott egy olyan szelep, mint a gumikon, ahol sima keréknyomás mérővel lehet mérni.
Lehetséges, hogy vez. tengely jeladó, azt hiszem a diag azt nem mutatja, bár lehet, hogy a főtengely jeladó hibát nem mutatja, ezt nem tudom biztosan, csak az a tuti, hogy valamelyiket nem mutatja.
mindkettőt mutatja, de a főtengelyt nem mindig. nem tudom mi miatt, vagy mitől.
ha már meg van a nyomás a rendszerben, akkor valóban nincs hangja, amúgy van.
hil
Elküldve: 2017-12-16 20:03 Piros olaj lámpa!!
czuthy írta:
YELLOW írta:
czuthy írta:
YELLOW írta:
czuthy írta:
Sziasztok. A problémám a következő: Egy E36 316i-ről van lenne szó. Mai nap mentem vele pár kilómétert megálltam, kb 15 perc múlva indulnék tovább vele de nem indul. A fék felkeményedett és világít az olajnyomás visszajelző. Az olajszintek jók, de a motorolaj elég fekete pedig kb fél éve lett cserélve és max 1000 km-t mentem vele azóta. Okozhatja a rossz olaj ezt a jelenséget? Valakinek volt már hasonló? Köszi a segítséget.
- a fék felkeményedése jó, ha nem jár a motor.
- ha nem jár a motor, jó hogy világít az olajnyomás lámpa :D
nincs köze ahhoz, hogy nem indul.
egyéb jelenség? vízhőfok nem ugrik ki pirosba és marad ott? esetleg valami főtenegly, vagy vez.tenegly jeladó is lehet. vagy az üzemanyag ellátás.
a nem indul mit jelent? önindító teker?
Igen teker az önindító de nem indul be. A vízhőfok nem ugrik ki.
Problémám volt a légtömegmérővel, most megjött egy másik hozzá kicseréltem hátha az miatt nem indul de ugyanazt produkálja.
biztos nem légtömegmérő, az tutti.
üzemanyag pumpának van hangja? lehet a reléje ment tönkre, vagy maga a pumpa.
Nem hallok hangot az üzemanyag pumpától. Most lett kicserélve pár hónapja újra.
Szia,
én is cseréltem a tüzelőanyag szivattyút, mert 2 éve megállt az autóm a Hegyalja úton ez miatt. (hibakód nem volt, de trélerezés igen), sem a régivel, sem az újjal nem hallok semmiféle szivattyú hangot bárhogy fülelek is. Viszont lehet mérni nyomást a befecskendező soron. Van ott egy olyan szelep, mint a gumikon, ahol sima keréknyomás mérővel lehet mérni.
Lehetséges, hogy vez. tengely jeladó, azt hiszem a diag azt nem mutatja, bár lehet, hogy a főtengely jeladó hibát nem mutatja, ezt nem tudom biztosan, csak az a tuti, hogy valamelyiket nem mutatja.
YELLOW
Elküldve: 2017-12-16 13:59 Piros olaj lámpa!!
czuthy írta:
YELLOW írta:
czuthy írta:
YELLOW írta:
czuthy írta:
Sziasztok. A problémám a következő: Egy E36 316i-ről van lenne szó. Mai nap mentem vele pár kilómétert megálltam, kb 15 perc múlva indulnék tovább vele de nem indul. A fék felkeményedett és világít az olajnyomás visszajelző. Az olajszintek jók, de a motorolaj elég fekete pedig kb fél éve lett cserélve és max 1000 km-t mentem vele azóta. Okozhatja a rossz olaj ezt a jelenséget? Valakinek volt már hasonló? Köszi a segítséget.
- a fék felkeményedése jó, ha nem jár a motor.
- ha nem jár a motor, jó hogy világít az olajnyomás lámpa :D
nincs köze ahhoz, hogy nem indul.
egyéb jelenség? vízhőfok nem ugrik ki pirosba és marad ott? esetleg valami főtenegly, vagy vez.tenegly jeladó is lehet. vagy az üzemanyag ellátás.
a nem indul mit jelent? önindító teker?
Igen teker az önindító de nem indul be. A vízhőfok nem ugrik ki.
Problémám volt a légtömegmérővel, most megjött egy másik hozzá kicseréltem hátha az miatt nem indul de ugyanazt produkálja.
biztos nem légtömegmérő, az tutti.
üzemanyag pumpának van hangja? lehet a reléje ment tönkre, vagy maga a pumpa.
Nem hallok hangot az üzemanyag pumpától. Most lett kicserélve pár hónapja újra.
az egy dolog. ha gagyi lett belerakva, simán tönkre megy. illetve sokszor cserélnek feleslegesen pumpát is, mert csak a reléje szar.
de ha a pumpa kezd rossz lenni, akkor a relé is egyre rosszabb lesz.
általában célszerű együtt cserélni, pumpa+relé.
de próba képpen talán a dudának vagy ködlámpának pont olyan reléje van, mint a pumpának, szóval meg lehet cserélni.
czuthy
Elküldve: 2017-12-16 13:55 Piros olaj lámpa!!
YELLOW írta:
czuthy írta:
YELLOW írta:
czuthy írta:
Sziasztok. A problémám a következő: Egy E36 316i-ről van lenne szó. Mai nap mentem vele pár kilómétert megálltam, kb 15 perc múlva indulnék tovább vele de nem indul. A fék felkeményedett és világít az olajnyomás visszajelző. Az olajszintek jók, de a motorolaj elég fekete pedig kb fél éve lett cserélve és max 1000 km-t mentem vele azóta. Okozhatja a rossz olaj ezt a jelenséget? Valakinek volt már hasonló? Köszi a segítséget.
- a fék felkeményedése jó, ha nem jár a motor.
- ha nem jár a motor, jó hogy világít az olajnyomás lámpa :D
nincs köze ahhoz, hogy nem indul.
egyéb jelenség? vízhőfok nem ugrik ki pirosba és marad ott? esetleg valami főtenegly, vagy vez.tenegly jeladó is lehet. vagy az üzemanyag ellátás.
a nem indul mit jelent? önindító teker?
Igen teker az önindító de nem indul be. A vízhőfok nem ugrik ki.
Problémám volt a légtömegmérővel, most megjött egy másik hozzá kicseréltem hátha az miatt nem indul de ugyanazt produkálja.
biztos nem légtömegmérő, az tutti.
üzemanyag pumpának van hangja? lehet a reléje ment tönkre, vagy maga a pumpa.
Nem hallok hangot az üzemanyag pumpától. Most lett kicserélve pár hónapja újra.
YELLOW
Elküldve: 2017-12-16 13:34 Piros olaj lámpa!!
czuthy írta:
YELLOW írta:
czuthy írta:
Sziasztok. A problémám a következő: Egy E36 316i-ről van lenne szó. Mai nap mentem vele pár kilómétert megálltam, kb 15 perc múlva indulnék tovább vele de nem indul. A fék felkeményedett és világít az olajnyomás visszajelző. Az olajszintek jók, de a motorolaj elég fekete pedig kb fél éve lett cserélve és max 1000 km-t mentem vele azóta. Okozhatja a rossz olaj ezt a jelenséget? Valakinek volt már hasonló? Köszi a segítséget.
- a fék felkeményedése jó, ha nem jár a motor.
- ha nem jár a motor, jó hogy világít az olajnyomás lámpa :D
nincs köze ahhoz, hogy nem indul.
egyéb jelenség? vízhőfok nem ugrik ki pirosba és marad ott? esetleg valami főtenegly, vagy vez.tenegly jeladó is lehet. vagy az üzemanyag ellátás.
a nem indul mit jelent? önindító teker?
Igen teker az önindító de nem indul be. A vízhőfok nem ugrik ki.
Problémám volt a légtömegmérővel, most megjött egy másik hozzá kicseréltem hátha az miatt nem indul de ugyanazt produkálja.
biztos nem légtömegmérő, az tutti.
üzemanyag pumpának van hangja? lehet a reléje ment tönkre, vagy maga a pumpa.
czuthy
Elküldve: 2017-12-16 13:23 Piros olaj lámpa!!
bricktopm írta:
czuthy írta:
Sziasztok. A problémám a következő: Egy E36 316i-ről van lenne szó. Mai nap mentem vele pár kilómétert megálltam, kb 15 perc múlva indulnék tovább vele de nem indul. A fék felkeményedett és világít az olajnyomás visszajelző. Az olajszintek jók, de a motorolaj elég fekete pedig kb fél éve lett cserélve és max 1000 km-t mentem vele azóta. Okozhatja a rossz olaj ezt a jelenséget? Valakinek volt már hasonló? Köszi a segítséget.
De mi az, hogy nem indul? Teker az öndító, de nem jár a motor? Nincs gyujtás? üzemanyagellátással nem lehet gond?
Ez így elég összetett.
Igen teker az önindító de nem indul be.
Problémám volt a légtömegmérővel, most megjött egy másik hozzá kicseréltem hátha az miatt nem indul de ugyanazt produkálja.
czuthy
Elküldve: 2017-12-16 13:22 Piros olaj lámpa!!
YELLOW írta:
czuthy írta:
Sziasztok. A problémám a következő: Egy E36 316i-ről van lenne szó. Mai nap mentem vele pár kilómétert megálltam, kb 15 perc múlva indulnék tovább vele de nem indul. A fék felkeményedett és világít az olajnyomás visszajelző. Az olajszintek jók, de a motorolaj elég fekete pedig kb fél éve lett cserélve és max 1000 km-t mentem vele azóta. Okozhatja a rossz olaj ezt a jelenséget? Valakinek volt már hasonló? Köszi a segítséget.
- a fék felkeményedése jó, ha nem jár a motor.
- ha nem jár a motor, jó hogy világít az olajnyomás lámpa :D
nincs köze ahhoz, hogy nem indul.
egyéb jelenség? vízhőfok nem ugrik ki pirosba és marad ott? esetleg valami főtenegly, vagy vez.tenegly jeladó is lehet. vagy az üzemanyag ellátás.
a nem indul mit jelent? önindító teker?
Igen teker az önindító de nem indul be. A vízhőfok nem ugrik ki.
Problémám volt a légtömegmérővel, most megjött egy másik hozzá kicseréltem hátha az miatt nem indul de ugyanazt produkálja.