Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 6202 találat


YELLOW Elküldve: 2017-01-23 10:09 Motorolaj

Hektor írta:
viktor írta:
YELLOW írta:
viktor írta:
Semmit sem jelent, hogy kispályásoknak nem való. Mindenki esküszik az általa használtra. Nem olcsó olaj, viszont nagyon jó, megvagyok vele elégedve. Van bmw specifikus olajuk. Rövid távokat megyek bízelel, de cserekor nem híg löttyöt engedek le a kocsiból, még akkor is jó a viszkozitása.


a drága prémium olaj sem fog segíteni a sok rövid távozásnak... de ha megnyugtat a tudat.
a viszkozitást, meg műszerrel kellene mérni, nem érzésre ;) vagy volt tapasztalatod, egyéb olajjal, ami hígabban jött le?
DPF-es autónál amúgy is hígul az olaj. de 10-12ezer km-kénti csere esetén sokkal kevésbbé van jelentősége azolajnak. aki kijérja a 25-30ezres ciklust ott már igen. bár 5ezer/L-es olajjal sem mennék el annyit. ha tudja, ha nem.

3200/ liter szerintem nem drága (nagyker ár), A rövid távos kocsikázásról már beszéltünk egyszer. Valóban nem a legideálisabb, de egy minőségi olaj sokat javít a helyzeten. Volt már rossz tapasztalatom pl. castrol vs e46 320d, mint a mosogató víz úgy folyt ki 12000 km után, mobil 1 vs e36 320i pár ezer km után csattogtak a hidrótőkék. Aztán jött a motul, most béke van. :kiraly:


Én használtam, igaz nem bmw-ben.Merciben a Castrolt cseréltem le rá, mert azt télen nem szerette. A motullal szépen járt, de nekem az volt a tapasztalatom vele, hogy előbb használódott mint más olaj. Szerintem jó, de a saját tapasztalatomból indulva figyelj a csereperiócusra. Sok sikert hozzá.


igen a Mazda6-os kolléga ugyanezt tapasztalta. pedig neki a DPF már ki volt iktatva. és az ajánlotta neki ezt az olajat, aki kiírta a belőle a DPF-et, mert hogy ezzel versenyeznek is. ja csak éppen lehet minden versenyen új olajat kap az autó, és nem 10ezret megy el vele. egyébként szinte minden márkának vannak olyan olajai, amik magasabb kategóriát képviselnek, és drágábbak. biztos jók. de abba emgfura belegondolni, hogy akkor az olcsóbb termékek rosszabbak is? és miért ha mégis? pedig a legtöbbet ezeket vásárolják nem a prémium termékeket. ha magának a tulaj nem vezsi meg sehol nem fognak belerakni prémium anyagot. ha kéred sem tudhatod valójában mit raknak bele egy szervizben, ahol nem vagy jelen.
szerintem az egész azon múlik, hogy időben cserélve legyen az olaj. 10ezret kibírnak a márkás olajak olcsóbb fajtái is, viszont a prémium drága olaj, sem bír ki 30ezret következmények nélkül. lehet 1 ilyen alkalom nem okoz gondot, de 3 már valószínű. ezért kukázódnak le az új motorok idő előtt, mert 30ezres csere intervallumok vannak.
kamionoknál is mennyi 50-70ezer az intervallum? de azok nem is pörögnek 1500-tól többet nagyon.

Hektor Elküldve: 2017-01-23 09:59 Motorolaj

viktor írta:
YELLOW írta:
viktor írta:
Semmit sem jelent, hogy kispályásoknak nem való. Mindenki esküszik az általa használtra. Nem olcsó olaj, viszont nagyon jó, megvagyok vele elégedve. Van bmw specifikus olajuk. Rövid távokat megyek bízelel, de cserekor nem híg löttyöt engedek le a kocsiból, még akkor is jó a viszkozitása.


a drága prémium olaj sem fog segíteni a sok rövid távozásnak... de ha megnyugtat a tudat.
a viszkozitást, meg műszerrel kellene mérni, nem érzésre ;) vagy volt tapasztalatod, egyéb olajjal, ami hígabban jött le?
DPF-es autónál amúgy is hígul az olaj. de 10-12ezer km-kénti csere esetén sokkal kevésbbé van jelentősége azolajnak. aki kijérja a 25-30ezres ciklust ott már igen. bár 5ezer/L-es olajjal sem mennék el annyit. ha tudja, ha nem.

3200/ liter szerintem nem drága (nagyker ár), A rövid távos kocsikázásról már beszéltünk egyszer. Valóban nem a legideálisabb, de egy minőségi olaj sokat javít a helyzeten. Volt már rossz tapasztalatom pl. castrol vs e46 320d, mint a mosogató víz úgy folyt ki 12000 km után, mobil 1 vs e36 320i pár ezer km után csattogtak a hidrótőkék. Aztán jött a motul, most béke van. :kiraly:


Én használtam, igaz nem bmw-ben.Merciben a Castrolt cseréltem le rá, mert azt télen nem szerette. A motullal szépen járt, de nekem az volt a tapasztalatom vele, hogy előbb használódott mint más olaj. Szerintem jó, de a saját tapasztalatomból indulva figyelj a csereperiócusra. Sok sikert hozzá.

viktor Elküldve: 2017-01-23 09:01 Motorolaj

YELLOW írta:
viktor írta:
Semmit sem jelent, hogy kispályásoknak nem való. Mindenki esküszik az általa használtra. Nem olcsó olaj, viszont nagyon jó, megvagyok vele elégedve. Van bmw specifikus olajuk. Rövid távokat megyek bízelel, de cserekor nem híg löttyöt engedek le a kocsiból, még akkor is jó a viszkozitása.


a drága prémium olaj sem fog segíteni a sok rövid távozásnak... de ha megnyugtat a tudat.
a viszkozitást, meg műszerrel kellene mérni, nem érzésre ;) vagy volt tapasztalatod, egyéb olajjal, ami hígabban jött le?
DPF-es autónál amúgy is hígul az olaj. de 10-12ezer km-kénti csere esetén sokkal kevésbbé van jelentősége azolajnak. aki kijérja a 25-30ezres ciklust ott már igen. bár 5ezer/L-es olajjal sem mennék el annyit. ha tudja, ha nem.

3200/ liter szerintem nem drága (nagyker ár), A rövid távos kocsikázásról már beszéltünk egyszer. Valóban nem a legideálisabb, de egy minőségi olaj sokat javít a helyzeten. Volt már rossz tapasztalatom pl. castrol vs e46 320d, mint a mosogató víz úgy folyt ki 12000 km után, mobil 1 vs e36 320i pár ezer km után csattogtak a hidrótőkék. Aztán jött a motul, most béke van. :kiraly:

Saranszki396 Elküldve: 2017-01-22 09:32 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok! Valaki nem tudja, hogy a sedan zárszerkezet jó a coupeba? Vagy ha valakinek lenne egy pár balos coupeból zárszerkezet annak nagyon örülnék

YELLOW Elküldve: 2017-01-21 19:16 BMW kulcsok

multifilter85 írta:
YELLOW írta:
multifilter85 írta:
Hali!Ha a komfort modult kicserelnem az megoldana a kozpontizar problemamat?Ja es kell e tanitani a komfortmodult ha kicserelem.?


ha nem a vevő szar, akkor lehet megoldás. de nem mindegy milyen modulod van High vagy Low. kell tanítani a kulcsokat ugyanúgy. meg jó sok mindent lehet állítani. ha lehet ugyanolyan modult vegyél.


Itt ahol lakom van egy olyan bonto,hogy kimegyek es en szedem ki a cuccokat es nagyon olcson megveszem.Most pont van egy 46 318 as.Gondolom abbol jo a komfortmodul.


mivel neked coupe van, így High-os modul kell. azaz vagy coupe-ból, cabrio-ból, vagy olyan sedan-ból, touring-ból kell kiszedni, amibe hátul is volt elektromos ablak, vagy tetőablak (ez nem biztos)

Gekky Elküldve: 2017-01-18 21:01 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!
Lenne 2 kérdésem!

Nyárra vettem egy szett felnit baromi jó áron (8,5jx18 et48 tehát elvileg simán fel kell mennie e46 320ci 2.2 coupera ). 225/40 gumi jó lesz rá, vagy keskenyebb/szélesebb kéne inkább? Egyszéles a szett.

A másik kérdésem az lenne, hogy a jelenlegi téli szettem 17-es alufelnin van, ezzel vettem a kocsit, de a későbbiekben szerintem ezt kisebbre cserélném, mert felesleges, és gumit is marha drága venni rá (télre nálam csak prémium jöhet szóba, ami 225/45 r17 méretben horror áron van) úgyhogy 15 vagy 16 colban gondolkodom. Felmegy a 15-ös felni rá, vagy 16 a minimum?


225/40 jó lesz rá, nem lesz gond. bár én hátra szélesebbet tennék. 245/35 vagy 255/35.
télre 16-os a minimum. 15-ös már nem megy fel neked. 205/55 R16 gumi kell rá.


Szélesebbtől kicsit fosok, hogy problémás lenne, mert a legnagyobb gyári ajánlott méret ha jól tudom 225/40 R18 8x18 és a felni így is 8,5x18 amit vettem, de az a fél col csak nem baszik ki velem... :D Másrészt meg nem fut valami sokat a kocsi (15-20 ezret évente) ezért az első gumik előbb öregednének le róla, minthogy elkopnának, ezért azt terveztem, hogy szezononként megcserélem az első-hátsó kerekeket, hogy egyenletesen kopjanak, mert a hátsók azért sokkal jobban fogynak, mint az elsők... :D

Téli viszont így dilemmás, hogy érdemes-e lejjebb mennem 1 collal és vegyek felnit meg gumit is, vagy maradjon a 17 és csak gumit kell vennem rá, bár erre még van időm, mert ezen kívül még 1 szezont biztos elfutnak a mostaniak, de eléggé csúszkál ez a noname gumi, hiába 2015-ös és van rajta 5-6mm profil. Havas úton 5.-ben 1500-as fordulaton nyomok egy padlót és bőszen villogni kezd a DSC, pedig a szívó benzines nyomatéka nem tépi szét a kasznit, és sajnos nagyjából fékezésnél is ugyanilyen hatékony, kanyarról nem is beszélve, úgy mozog a hátulja, mintha hajóval járnék... :D


E46-ra táblázat szerint is 255/35 R18 a legnagyobb gumi, ami a gyár által ajánlott. az más kérdés, hogy lehet nem ehhez a motorhoz. de nekem is 245 van hátul.
télinél pedig a prémium gumi is ki fog pörögni, ezt hidd el. meg tempótól függ mennyire fog csúszni.
én 16-osra akartam váltani télibél. de drágábbak voltak a felnik és a gumik, jóval drágábbak. aztán 10 évig 15-ös 195 széles volt fent, akkor már nem mindegy? legalább télen kímélem a futóművet, így martadtam ennél a méretnél. szóval érdemes kisebbre váltani, de ez a te döntésed. a 17-est könnyebb eladni, és 16-os olcsóbban vehetsz. télre felesleges a széles gumi. 17-esbe is inkább 205 lenen a célszerű gumi, 205/50 R17 méretben.


Néztem árakat, szinte biztos, hogy 16-ra váltok téli szettnek, mert egy conti/michelin kategóriájú guminál laza 10-12 ezer/db különbség van 205/55 R16 és akármilyen R17 méret között... a 4 gumin annyit spórolok, amennyiből megveszek egy egyszerű 16-os felni szettet, aztán vagy lesz 3 szett felnim, vagy eladom a 17-est. :D

Nyárra ilyet vettem, csak az enyém 4 egyforma X5-ről:
http://img.bmw-syndikat.de/gal...d_high.jpg


Elküldve: 2017. január 18. szerda, 21:00

van jó néhány oldal ahol meg tudod ezeket nézni...
pl:
http://www.vajdagumi.hu/hu/page/show/21
http://www.aabroncs.hu/kerek-et-kalkulator.html
http://auto.pasztoy.hu/gumi_felnire.html



ogre320 Elküldve: 2017-01-18 17:28 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!
Lenne 2 kérdésem!

Nyárra vettem egy szett felnit baromi jó áron (8,5jx18 et48 tehát elvileg simán fel kell mennie e46 320ci 2.2 coupera ). 225/40 gumi jó lesz rá, vagy keskenyebb/szélesebb kéne inkább? Egyszéles a szett.

A másik kérdésem az lenne, hogy a jelenlegi téli szettem 17-es alufelnin van, ezzel vettem a kocsit, de a későbbiekben szerintem ezt kisebbre cserélném, mert felesleges, és gumit is marha drága venni rá (télre nálam csak prémium jöhet szóba, ami 225/45 r17 méretben horror áron van) úgyhogy 15 vagy 16 colban gondolkodom. Felmegy a 15-ös felni rá, vagy 16 a minimum?


225/40 jó lesz rá, nem lesz gond. bár én hátra szélesebbet tennék. 245/35 vagy 255/35.
télre 16-os a minimum. 15-ös már nem megy fel neked. 205/55 R16 gumi kell rá.


Szélesebbtől kicsit fosok, hogy problémás lenne, mert a legnagyobb gyári ajánlott méret ha jól tudom 225/40 R18 8x18 és a felni így is 8,5x18 amit vettem, de az a fél col csak nem baszik ki velem... :D Másrészt meg nem fut valami sokat a kocsi (15-20 ezret évente) ezért az első gumik előbb öregednének le róla, minthogy elkopnának, ezért azt terveztem, hogy szezononként megcserélem az első-hátsó kerekeket, hogy egyenletesen kopjanak, mert a hátsók azért sokkal jobban fogynak, mint az elsők... :D

Téli viszont így dilemmás, hogy érdemes-e lejjebb mennem 1 collal és vegyek felnit meg gumit is, vagy maradjon a 17 és csak gumit kell vennem rá, bár erre még van időm, mert ezen kívül még 1 szezont biztos elfutnak a mostaniak, de eléggé csúszkál ez a noname gumi, hiába 2015-ös és van rajta 5-6mm profil. Havas úton 5.-ben 1500-as fordulaton nyomok egy padlót és bőszen villogni kezd a DSC, pedig a szívó benzines nyomatéka nem tépi szét a kasznit, és sajnos nagyjából fékezésnél is ugyanilyen hatékony, kanyarról nem is beszélve, úgy mozog a hátulja, mintha hajóval járnék... :D


E46-ra táblázat szerint is 255/35 R18 a legnagyobb gumi, ami a gyár által ajánlott. az más kérdés, hogy lehet nem ehhez a motorhoz. de nekem is 245 van hátul.
télinél pedig a prémium gumi is ki fog pörögni, ezt hidd el. meg tempótól függ mennyire fog csúszni.
én 16-osra akartam váltani télibél. de drágábbak voltak a felnik és a gumik, jóval drágábbak. aztán 10 évig 15-ös 195 széles volt fent, akkor már nem mindegy? legalább télen kímélem a futóművet, így martadtam ennél a méretnél. szóval érdemes kisebbre váltani, de ez a te döntésed. a 17-est könnyebb eladni, és 16-os olcsóbban vehetsz. télre felesleges a széles gumi. 17-esbe is inkább 205 lenen a célszerű gumi, 205/50 R17 méretben.


Néztem árakat, szinte biztos, hogy 16-ra váltok téli szettnek, mert egy conti/michelin kategóriájú guminál laza 10-12 ezer/db különbség van 205/55 R16 és akármilyen R17 méret között... a 4 gumin annyit spórolok, amennyiből megveszek egy egyszerű 16-os felni szettet, aztán vagy lesz 3 szett felnim, vagy eladom a 17-est. :D

Nyárra ilyet vettem, csak az enyém 4 egyforma X5-ről:
http://img.bmw-syndikat.de/gal...d_high.jpg

Dani_IS Elküldve: 2017-01-18 10:00 Társalgó

Sziasztok. Remelem jo helyre irok, meg uj vagyok itt. E36 kabriobol szeretnenk coupeba teljes belsot atrakni. Minden passzol bele vagy van elteres? Koszi!

Jani69 Elküldve: 2017-01-18 08:41 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
Jani69 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!
Lenne 2 kérdésem!

Nyárra vettem egy szett felnit baromi jó áron (8,5jx18 et48 tehát elvileg simán fel kell mennie e46 320ci 2.2 coupera ). 225/40 gumi jó lesz rá, vagy keskenyebb/szélesebb kéne inkább? Egyszéles a szett.

A másik kérdésem az lenne, hogy a jelenlegi téli szettem 17-es alufelnin van, ezzel vettem a kocsit, de a későbbiekben szerintem ezt kisebbre cserélném, mert felesleges, és gumit is marha drága venni rá (télre nálam csak prémium jöhet szóba, ami 225/45 r17 méretben horror áron van) úgyhogy 15 vagy 16 colban gondolkodom. Felmegy a 15-ös felni rá, vagy 16 a minimum?


225/40 jó lesz rá, nem lesz gond. bár én hátra szélesebbet tennék. 245/35 vagy 255/35.
télre 16-os a minimum. 15-ös már nem megy fel neked. 205/55 R16 gumi kell rá.


Szélesebbtől kicsit fosok, hogy problémás lenne, mert a legnagyobb gyári ajánlott méret ha jól tudom 225/40 R18 8x18 és a felni így is 8,5x18 amit vettem, de az a fél col csak nem baszik ki velem... :D Másrészt meg nem fut valami sokat a kocsi (15-20 ezret évente) ezért az első gumik előbb öregednének le róla, minthogy elkopnának, ezért azt terveztem, hogy szezononként megcserélem az első-hátsó kerekeket, hogy egyenletesen kopjanak, mert a hátsók azért sokkal jobban fogynak, mint az elsők... :D

Téli viszont így dilemmás, hogy érdemes-e lejjebb mennem 1 collal és vegyek felnit meg gumit is, vagy maradjon a 17 és csak gumit kell vennem rá, bár erre még van időm, mert ezen kívül még 1 szezont biztos elfutnak a mostaniak, de eléggé csúszkál ez a noname gumi, hiába 2015-ös és van rajta 5-6mm profil. Havas úton 5.-ben 1500-as fordulaton nyomok egy padlót és bőszen villogni kezd a DSC, pedig a szívó benzines nyomatéka nem tépi szét a kasznit, és sajnos nagyjából fékezésnél is ugyanilyen hatékony, kanyarról nem is beszélve, úgy mozog a hátulja, mintha hajóval járnék... :D


E46-ra táblázat szerint is 255/35 R18 a legnagyobb gumi, ami a gyár által ajánlott. az más kérdés, hogy lehet nem ehhez a motorhoz. de nekem is 245 van hátul.
télinél pedig a prémium gumi is ki fog pörögni, ezt hidd el. meg tempótól függ mennyire fog csúszni.
én 16-osra akartam váltani télibél. de drágábbak voltak a felnik és a gumik, jóval drágábbak. aztán 10 évig 15-ös 195 széles volt fent, akkor már nem mindegy? legalább télen kímélem a futóművet, így martadtam ennél a méretnél. szóval érdemes kisebbre váltani, de ez a te döntésed. a 17-est könnyebb eladni, és 16-os olcsóbban vehetsz. télre felesleges a széles gumi. 17-esbe is inkább 205 lenen a célszerű gumi, 205/50 R17 méretben.


Igen így van 255/35 18 a legnagyobb gumi az E46-ra.Nekem megvannak az eredeti gumi és felni-méret papírjai. A 330d-re legkisebb a 17-es felni ami rámegy a fékek miatt! :biglol:


vezető oldali B oszlopon is ott van ;)
lehet angyobbat is tenni. most hivatalosan az enyém gyárija is 195/65 R15, de műszakin mindig mutogatom a táblázatot. mivel ott szerepel, így nem érdekli őket. felni ET számot meg nem fog nézni. ezlrt aki kintebb akarja rakatni a kerekeket, inkább ET-vel érdemes kombinálni, mert a nyomtávszélesítőt viszont észre veszik és az bukta.
szóval minden megoldható, csak pofátlanság határán nem szabad túl lépni. :D
nekem 255-höz más másik felni kellene. de még autóm sem volt, nekem mindig a 225/245 páros volt a zsánerem. nem tudom miért.
egyébként több tesztet olvasva, sok helyen írják E46 alá 17-es felni való, az illik a legjobban a méretéhez. nem mondom ha lenne jó vétel, lehet egy 18-ast feldobnék még... sokszor elgondolkozom ezen...


Ezek gyári 18-asok. Defektmentesek a gumik de nagyon sétál vele a kocsi.

YELLOW Elküldve: 2017-01-18 08:13 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Jani69 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!
Lenne 2 kérdésem!

Nyárra vettem egy szett felnit baromi jó áron (8,5jx18 et48 tehát elvileg simán fel kell mennie e46 320ci 2.2 coupera ). 225/40 gumi jó lesz rá, vagy keskenyebb/szélesebb kéne inkább? Egyszéles a szett.

A másik kérdésem az lenne, hogy a jelenlegi téli szettem 17-es alufelnin van, ezzel vettem a kocsit, de a későbbiekben szerintem ezt kisebbre cserélném, mert felesleges, és gumit is marha drága venni rá (télre nálam csak prémium jöhet szóba, ami 225/45 r17 méretben horror áron van) úgyhogy 15 vagy 16 colban gondolkodom. Felmegy a 15-ös felni rá, vagy 16 a minimum?


225/40 jó lesz rá, nem lesz gond. bár én hátra szélesebbet tennék. 245/35 vagy 255/35.
télre 16-os a minimum. 15-ös már nem megy fel neked. 205/55 R16 gumi kell rá.


Szélesebbtől kicsit fosok, hogy problémás lenne, mert a legnagyobb gyári ajánlott méret ha jól tudom 225/40 R18 8x18 és a felni így is 8,5x18 amit vettem, de az a fél col csak nem baszik ki velem... :D Másrészt meg nem fut valami sokat a kocsi (15-20 ezret évente) ezért az első gumik előbb öregednének le róla, minthogy elkopnának, ezért azt terveztem, hogy szezononként megcserélem az első-hátsó kerekeket, hogy egyenletesen kopjanak, mert a hátsók azért sokkal jobban fogynak, mint az elsők... :D

Téli viszont így dilemmás, hogy érdemes-e lejjebb mennem 1 collal és vegyek felnit meg gumit is, vagy maradjon a 17 és csak gumit kell vennem rá, bár erre még van időm, mert ezen kívül még 1 szezont biztos elfutnak a mostaniak, de eléggé csúszkál ez a noname gumi, hiába 2015-ös és van rajta 5-6mm profil. Havas úton 5.-ben 1500-as fordulaton nyomok egy padlót és bőszen villogni kezd a DSC, pedig a szívó benzines nyomatéka nem tépi szét a kasznit, és sajnos nagyjából fékezésnél is ugyanilyen hatékony, kanyarról nem is beszélve, úgy mozog a hátulja, mintha hajóval járnék... :D


E46-ra táblázat szerint is 255/35 R18 a legnagyobb gumi, ami a gyár által ajánlott. az más kérdés, hogy lehet nem ehhez a motorhoz. de nekem is 245 van hátul.
télinél pedig a prémium gumi is ki fog pörögni, ezt hidd el. meg tempótól függ mennyire fog csúszni.
én 16-osra akartam váltani télibél. de drágábbak voltak a felnik és a gumik, jóval drágábbak. aztán 10 évig 15-ös 195 széles volt fent, akkor már nem mindegy? legalább télen kímélem a futóművet, így martadtam ennél a méretnél. szóval érdemes kisebbre váltani, de ez a te döntésed. a 17-est könnyebb eladni, és 16-os olcsóbban vehetsz. télre felesleges a széles gumi. 17-esbe is inkább 205 lenen a célszerű gumi, 205/50 R17 méretben.


Igen így van 255/35 18 a legnagyobb gumi az E46-ra.Nekem megvannak az eredeti gumi és felni-méret papírjai. A 330d-re legkisebb a 17-es felni ami rámegy a fékek miatt! :biglol:


vezető oldali B oszlopon is ott van ;)
lehet angyobbat is tenni. most hivatalosan az enyém gyárija is 195/65 R15, de műszakin mindig mutogatom a táblázatot. mivel ott szerepel, így nem érdekli őket. felni ET számot meg nem fog nézni. ezlrt aki kintebb akarja rakatni a kerekeket, inkább ET-vel érdemes kombinálni, mert a nyomtávszélesítőt viszont észre veszik és az bukta.
szóval minden megoldható, csak pofátlanság határán nem szabad túl lépni. :D
nekem 255-höz más másik felni kellene. de még autóm sem volt, nekem mindig a 225/245 páros volt a zsánerem. nem tudom miért.
egyébként több tesztet olvasva, sok helyen írják E46 alá 17-es felni való, az illik a legjobban a méretéhez. nem mondom ha lenne jó vétel, lehet egy 18-ast feldobnék még... sokszor elgondolkozom ezen...