Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 6202 találat


Nekem8 Elküldve: 2016-12-21 10:58 E90 vásárlás

YELLOW írta:
Nekem8 írta: Amikor kijött az e90-91-es,akkor nem tetszett. Akkor az e46 és mindig úgy voltam vele,hogy majd olyat fogok venni..
4 éve ahol dolgoztam, ott a nőnek e46-os komija van,szép szürke én is abban a színben akartam.
Eltelt pár év, 1-2 utcával odébb vettek egy e91-et, utaztam benne és akkor jutottam oda,hogy e91-es kell. Kombit soha nem választottam volna,de kifejezettet jobban tetszik,mint a sedan.. Ha sedan,akkor inkább e60.
Oda jutottam,hogy a 3-as Bmw elég,jó, nem kell 5-ös meg 7-es.

Megkérdeztem,hogy milyen a fenntartása.. Azt mondta, drága,de az élményért megéri. A nő úgy elkezdett mesélni meg ugy bele élte nagát,mint egy gyerek.2,6 millioért vették,szavaiból nem vettem ki,hogy több 100 000-et kellett volna rá költeni.
Van ott egy e46-os is. Engem os elragad az ápolt e46-amikre több lett fordítva.. csak amondó vagyok,hogy 2+ milliot nem akarok e46-ra fizetni,akkor inkább újabb modell..de ezt bármilyen márkánál igy gondolom. Elfogadnék egy kezelt,szép e46-ot is,ha ugy lenne.

Utána oda jutottam.hogy 1-es Bmw.. Az minden szempontból jó,csak oda jutottam,hogy a Ford C maxunkban több olyan dolog van,ami 10 átlagos 1-es Bmw-ben nincs. Így visszatértem a 3-asra.
mivel nincs a Bmw-ről tapasztaltom,csak a " ne vedd meg,mert drága" így jutottam a passathoz.. Tetszik meg minden,de ha meg is venném,nem lennék olyan boldog,mintha a 3-as bmwt vettem volna..csak felszínes boldogság lenne egy a-b-be elhozó eszköz lenne és ha már 2-3 milliót fizetek,akkor olyanért,ami 100%-ban jo.
Így ragadtam le a Bmw-nél és igazából nem is nézegetekmáskocsit.
Az x3-as is tetszik,de akkora már tényleg nem kell,mert nem lenne kihasználva.

Esetleg az e91-es fenntartása melyik nem prémium autóval vetekszik?

Az e46-nál sincs aggodalmam,hogy mi lesz ha megveszem..de amikor nézegetem az jut eszembe,hogy nekm úgy sem ez kell,hanem az e91 és vissza jutok oda. Szóval tudom,hogy igazán,ezt akarom. Egy e91 320d touring.


minden 200ezret futott dízel rizikós. az e9x 20d meg igazi szopóroller tud lenni, ha csak a elgkevésbbé rossz motorral tudod venni, talán van esély, ezt azt hiszem a korai 163 lovas motorosok.
ha nem régi egyszerű szívó, vgy turbó dízelt veszel, szívnifogsz vele, mindegy milyen márka. az újakat ha nem újonnan veszed, mindegyik rizikós.
akinek gond mentes autó kell, az a VW konszern 1.9-es adagolós dízeleit veszi, vagy a régi merci 5 hengeres dízeleket.
minél több a felszerektség, úgy négyzetesen nő a meghibásodás lehetősége is. mindennek meg van az ára.
én 13 évesen, 97-ben döntöttem úgy, hogy nekem lesz egy BMW-m. nem rögtön első autónak akartam, de így hozta a sors. szerencsém volt, mert fiatal autó volt, és relatíve kevés km-rel. de így is volt bajai, előző tulajok miatt. tehát így is nehéz kivédeni a dolgot.
az E9x szériák jobban tartják az árukat. igaz 2007 óta sokat gyengült a Ft is, de amikor annyiért 4-5 évs BMW-t vehettél, most 9-10 éveseket adnak pl e9x szériákból. sokkal öregebbek, sokkal többet futottak. érted?
ha jó autót akarsz, öregebbet kell venned, kevesebb extrával. ha kell az extra, és a fiatalság, akkor rizikót kell vállalni, lehet, hogy szívni fogsz, ennek aze sélye, nyilván több mint 50% sajnos.
tényleg olyat vegyél amilyet akarsz, csak te lehetsz úgy a hibás ;)
én is vezettem E90-et, de engem nem győzött meg. illetve bból is csak a coupe tetszene kívül, vagy esetlegy FL-es sedan, de belül ugyanolyan semmiylen mind, nincs már meg az a feeling-je a belső térnek, amitől másabb volt, mint sok más autó.
az 1-es BMW kevés extrával hasonlat sem helytálló. BMW-nél nem jellemző az, hogy egy kisebb modelben kevesebb extra lenne. max a vásárlók szándékosan nem kérnek hozzá többet.



Akkor azt gondolom,hogy itt véget ér az e91-es " karrier". 163 lóerőset akartam. Esetleg melyik az a motor,amelyikkel vállalható?
Maradjak még is az e46-nál vagy 1-es-nél?

YELLOW Elküldve: 2016-12-21 10:06 E90 vásárlás

Nekem8 írta: Amikor kijött az e90-91-es,akkor nem tetszett. Akkor az e46 és mindig úgy voltam vele,hogy majd olyat fogok venni..
4 éve ahol dolgoztam, ott a nőnek e46-os komija van,szép szürke én is abban a színben akartam.
Eltelt pár év, 1-2 utcával odébb vettek egy e91-et, utaztam benne és akkor jutottam oda,hogy e91-es kell. Kombit soha nem választottam volna,de kifejezettet jobban tetszik,mint a sedan.. Ha sedan,akkor inkább e60.
Oda jutottam,hogy a 3-as Bmw elég,jó, nem kell 5-ös meg 7-es.

Megkérdeztem,hogy milyen a fenntartása.. Azt mondta, drága,de az élményért megéri. A nő úgy elkezdett mesélni meg ugy bele élte nagát,mint egy gyerek.2,6 millioért vették,szavaiból nem vettem ki,hogy több 100 000-et kellett volna rá költeni.
Van ott egy e46-os is. Engem os elragad az ápolt e46-amikre több lett fordítva.. csak amondó vagyok,hogy 2+ milliot nem akarok e46-ra fizetni,akkor inkább újabb modell..de ezt bármilyen márkánál igy gondolom. Elfogadnék egy kezelt,szép e46-ot is,ha ugy lenne.

Utána oda jutottam.hogy 1-es Bmw.. Az minden szempontból jó,csak oda jutottam,hogy a Ford C maxunkban több olyan dolog van,ami 10 átlagos 1-es Bmw-ben nincs. Így visszatértem a 3-asra.
mivel nincs a Bmw-ről tapasztaltom,csak a " ne vedd meg,mert drága" így jutottam a passathoz.. Tetszik meg minden,de ha meg is venném,nem lennék olyan boldog,mintha a 3-as bmwt vettem volna..csak felszínes boldogság lenne egy a-b-be elhozó eszköz lenne és ha már 2-3 milliót fizetek,akkor olyanért,ami 100%-ban jo.
Így ragadtam le a Bmw-nél és igazából nem is nézegetekmáskocsit.
Az x3-as is tetszik,de akkora már tényleg nem kell,mert nem lenne kihasználva.

Esetleg az e91-es fenntartása melyik nem prémium autóval vetekszik?

Az e46-nál sincs aggodalmam,hogy mi lesz ha megveszem..de amikor nézegetem az jut eszembe,hogy nekm úgy sem ez kell,hanem az e91 és vissza jutok oda. Szóval tudom,hogy igazán,ezt akarom. Egy e91 320d touring.


minden 200ezret futott dízel rizikós. az e9x 20d meg igazi szopóroller tud lenni, ha csak a elgkevésbbé rossz motorral tudod venni, talán van esély, ezt azt hiszem a korai 163 lovas motorosok.
ha nem régi egyszerű szívó, vgy turbó dízelt veszel, szívnifogsz vele, mindegy milyen márka. az újakat ha nem újonnan veszed, mindegyik rizikós.
akinek gond mentes autó kell, az a VW konszern 1.9-es adagolós dízeleit veszi, vagy a régi merci 5 hengeres dízeleket.
minél több a felszerektség, úgy négyzetesen nő a meghibásodás lehetősége is. mindennek meg van az ára.
én 13 évesen, 97-ben döntöttem úgy, hogy nekem lesz egy BMW-m. nem rögtön első autónak akartam, de így hozta a sors. szerencsém volt, mert fiatal autó volt, és relatíve kevés km-rel. de így is volt bajai, előző tulajok miatt. tehát így is nehéz kivédeni a dolgot.
az E9x szériák jobban tartják az árukat. igaz 2007 óta sokat gyengült a Ft is, de amikor annyiért 4-5 évs BMW-t vehettél, most 9-10 éveseket adnak pl e9x szériákból. sokkal öregebbek, sokkal többet futottak. érted?
ha jó autót akarsz, öregebbet kell venned, kevesebb extrával. ha kell az extra, és a fiatalság, akkor rizikót kell vállalni, lehet, hogy szívni fogsz, ennek aze sélye, nyilván több mint 50% sajnos.
tényleg olyat vegyél amilyet akarsz, csak te lehetsz úgy a hibás ;)
én is vezettem E90-et, de engem nem győzött meg. illetve bból is csak a coupe tetszene kívül, vagy esetlegy FL-es sedan, de belül ugyanolyan semmiylen mind, nincs már meg az a feeling-je a belső térnek, amitől másabb volt, mint sok más autó.
az 1-es BMW kevés extrával hasonlat sem helytálló. BMW-nél nem jellemző az, hogy egy kisebb modelben kevesebb extra lenne. max a vásárlók szándékosan nem kérnek hozzá többet.

zuziq Elküldve: 2016-12-20 23:05 E90 vásárlás

YELLOW írta:
Pocses írta:
Szia!

BMW vásárlásnál ne a józan ész vezéreljen, bár más márkáknál sem hanem elsősorban az érzelmek. Ha esetleg FosWágent szeretnél akkor egy CC-t tudok ajánlani a vőm árulja, de TE nem azt szeretnél mert akkor nem ezen a fórumon "lógnál".
Én anno egy alig futott sokkal fiatalabb újan vett első gazdás autót adtam el, hogy vehessek egy "kályhaezüst táskás szemű Derrick" E46-ot mert ez tetszett már a '98-as megjelenése óta. Tudtam, hogy költenem kell rá, Lendvai Attila szerelőm mondja vagy olyat végy ami keveset futott, vagy olyat ami nagyon sokat! Hozzá is mennek a mai napig, hogy megvette álmai bimmerét, de ez is sz@r az is sz@r. Erre mondja ez egy sokat futott példány és ezek sem mennek el a végtelenségig mint ahogy más márkáknál sem. De amit rendbe rak persze ugye nem a legalja alkatrésszel azokkal utána hosszú évekig nincs gond.
Nekem pl most volt müszakizva, egy jobb első toronycsapágy + a két első kutyacsont cseréjével megvolt a friss vizsga. Igaz locsoltam rá én is az évek alatt rendesen a kis 8 szelepesre. De szépen is szól még ez a kőkori blokk is, bár nem szoktam kínozni, arra ott a Ducati 4.2sec/100km na erre a márkára is aggatnak sok szép jót mint a BMW-re de hát nekem sem fől a fogam távol keleti márkákra. Igyekszek, hogy ha már van pénzem majomra, akkor legyen banánra is. :mrgreen:
Azt vegyél ami igazán tetszik ha az E46-nak öreges a belseje akkor vegyél E90-et.
Én ha átülnék, mondom ÉN (!) egy 120i megfelelne mert leginkább nejem használja úgy, hogy én fertőztem meg anno a márka szeretetével. Bár még eljátszanék egy X3 2ezres benyás gondolatával is mert nejnek tetszenek a "telep" járók! :fetreng:


E90 előnye ennyi, hogy divatosabb a belseje. de pl nem rég láttam élőben egy utólagos multis fejjel rendelkező pre-FL E46-ot, és marha sokat fiatalított a belteren. egyébként nem annyira öreges. ami az öregségnek köszönhető, a kis számú, kis méretű LCD-k. bár az az E90-ben sincs sok.
lehet nem is jó már BMW-t venni férfinak. én tök komoylan 90%-ban nőket látok BMW-t vezetni. párom mindig meg is jegyzi :twisted:


Számomra az e9x szériában megszűnt a varázs azzal, hogy visszafordították a műszerfalat egyenesre és áttették az ablakemelő konzolt az ajtóra. Szép, de nem jobb. Nem értem, hogy a coupenál miért nem nyitható a hátsó ablak se. Szomorú. Nem vezettem még e9x-et de gondolom, hogy a kormányt is könnyű tekerni. Én imádom az e46 szervóját tudom hogy mi történik a kerekekkel, míg bárki vezeti panaszkodik. Tényleg nem bántás de ha ennyit hezitál hogy mi legyen akkor nincs álma.. megveszi a bömöst és ha mellényúl csak utálni fogja. Én az első NFS Most Wanted óta erre vágytam és bármennyibe is kerül nem bánom. Egy napon majd oda kerül a 3-as elé az M betű is...:kiraly:

borbelyi Elküldve: 2016-12-19 20:40 Fûtés - Klíma

ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!

E46 320Ci coupeban elég harmatos a fűtésem, csak lábra és ablakra fúj meleget, középen csak hideg jön, ezt már ősszel megfigyeltem, de igazából ez nem is lenne probléma, mert azt úgyis mindig elzárva tartom mert idegesít ha rám fúj, viszont mostanában az erős hajnali mínuszokban észrevettem, hogy nem igazán akar felmelegedni az utastér, ülésfűtés miatt nem olyan feltűnő, de igazából mintha csak langyos levegőt fújna a kocsi. Vízhőfok 4-5km után középen áll, ennek ellenére elég langyos az a "meleg" amit fúj a kocsi, 20km nem elég arra, hogy felmelegedjen az utastér, mindegy hogy hány fokra állítom, ha 32 fokon van, akkor is csak épphogy melegnek mondható, de inkább langyos. A másik autómban ömlik a meleg, pedig fele akkora motor van benne. Merre kezdjek nézelődni?

Valamint miért van az, hogy megemeli az alapjáratot, ha rákapcsolom a fűtést? Üzemmelegen az alapjáratom 600 körül van, ha rákapcsolom a fűtést felmegy kb 800-ra, és ezt csak minuszokban csinálja, ha van +2 fok akkor már nem emeli meg. Ez valami funkció, vagy hiba? :D


a két középső rostély közötti tekerő piros állásban van? ha nem, akkor tekerd oda.
vagy nem jó a fűtéscsap, esetleg levegős a rendszer.
az emelt fordult. nem lehet, hogy a klíma be van kapcsolva?


ha levegős lenne nem forralná a vizet? semmi gond nincs a motorral, csak a fűtés sovány
a középső tekerős bizgentyű csak a mellette lévő szellőzőket állítja, vagy rosszul tudom? ha pirosba tekerem középen nem jön semmi levegő, hiába kapcsolom a panelen, ott valami tuti szar, de ez igazából nem érint, mert a másik autóban is zárva tartom azokat mindig, csak lábra meg ablakra van állítva, viszont a BMW-ben csak langyos jön mindenhol, 100-as tempónál picit melegebb, de még akkor is csak kéz meleg...

nincs klíma kapcsolva, csak simán a ventilátort indítom el, elkezd felkúszni az alapjárat 800-ig, de csak mínuszokban, ha van 2-3 fok már nem csinálja, furcsa...

ezt csinálja:
https://www.youtube.com/watch?v=MhoYTMeP12g

0:25-kor kikapcsolom a ventit
0:36-kor ismét bekapcsolom


ha a fűtéskörben levegős, akkor nem forralja a vizet, viszont ott megáll benne a levegő és nem megy a meleg hűtővíz a radiátorba bele.
a középső tekerővel azt állítod, hogy meleg legyen, vagy keverjen kinti hideget is hozzá. ha meleget akarsz, akkor legalább fehér jelzésig kell tekerni, de inkább a pirosba legyen, ha kékbe van, nem fogsz meleget kapni. hiába veszed fel 30 fokra a fűtést.
arra pedig szintén számolni kell, hogy a meleget, nem nyomja olyan intenzitással a szélvédőre, vagy a lábtérbe, mintha testre nyomná.
azért mindenképp jó lenne úgy tesztelni, hogy a testre fújás is legyen aktív.
fordulat emelkedés, lehet jó lenne lakatfogóval áramot nézni, mert lehet valami túl nagy áramot vesz fel. vagy éppen nem nyit ki valami, és ellen dolgozik a vízpumpának.


egy hülye kérdés:
A középső tekerő elvileg az összes légbefúvót állítja, vagy csak a középsőt? :D Mert ha jól emlékszek nekem most a kékben van, mert utoljára nyáron használtam azokat a szellőzőket mikor klímáztam. :oops:


mindent állít. de írtam is szerintem, hogy tekerd be pirosba.


Akkor lehet, hogy kőkeményen beszopattam magam.:vazze: Holnap kiderül! Köszi! :mrgreen:


Szia!
Ne is idegesítsd magad, én a múlt héten vettem észre ezen apróságot (márhogy mindent állít és ezért jön hideg az arcomba). :)

ogre320 Elküldve: 2016-12-19 18:49 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!

E46 320Ci coupeban elég harmatos a fűtésem, csak lábra és ablakra fúj meleget, középen csak hideg jön, ezt már ősszel megfigyeltem, de igazából ez nem is lenne probléma, mert azt úgyis mindig elzárva tartom mert idegesít ha rám fúj, viszont mostanában az erős hajnali mínuszokban észrevettem, hogy nem igazán akar felmelegedni az utastér, ülésfűtés miatt nem olyan feltűnő, de igazából mintha csak langyos levegőt fújna a kocsi. Vízhőfok 4-5km után középen áll, ennek ellenére elég langyos az a "meleg" amit fúj a kocsi, 20km nem elég arra, hogy felmelegedjen az utastér, mindegy hogy hány fokra állítom, ha 32 fokon van, akkor is csak épphogy melegnek mondható, de inkább langyos. A másik autómban ömlik a meleg, pedig fele akkora motor van benne. Merre kezdjek nézelődni?

Valamint miért van az, hogy megemeli az alapjáratot, ha rákapcsolom a fűtést? Üzemmelegen az alapjáratom 600 körül van, ha rákapcsolom a fűtést felmegy kb 800-ra, és ezt csak minuszokban csinálja, ha van +2 fok akkor már nem emeli meg. Ez valami funkció, vagy hiba? :D


a két középső rostély közötti tekerő piros állásban van? ha nem, akkor tekerd oda.
vagy nem jó a fűtéscsap, esetleg levegős a rendszer.
az emelt fordult. nem lehet, hogy a klíma be van kapcsolva?


ha levegős lenne nem forralná a vizet? semmi gond nincs a motorral, csak a fűtés sovány
a középső tekerős bizgentyű csak a mellette lévő szellőzőket állítja, vagy rosszul tudom? ha pirosba tekerem középen nem jön semmi levegő, hiába kapcsolom a panelen, ott valami tuti szar, de ez igazából nem érint, mert a másik autóban is zárva tartom azokat mindig, csak lábra meg ablakra van állítva, viszont a BMW-ben csak langyos jön mindenhol, 100-as tempónál picit melegebb, de még akkor is csak kéz meleg...

nincs klíma kapcsolva, csak simán a ventilátort indítom el, elkezd felkúszni az alapjárat 800-ig, de csak mínuszokban, ha van 2-3 fok már nem csinálja, furcsa...

ezt csinálja:
https://www.youtube.com/watch?v=MhoYTMeP12g

0:25-kor kikapcsolom a ventit
0:36-kor ismét bekapcsolom


ha a fűtéskörben levegős, akkor nem forralja a vizet, viszont ott megáll benne a levegő és nem megy a meleg hűtővíz a radiátorba bele.
a középső tekerővel azt állítod, hogy meleg legyen, vagy keverjen kinti hideget is hozzá. ha meleget akarsz, akkor legalább fehér jelzésig kell tekerni, de inkább a pirosba legyen, ha kékbe van, nem fogsz meleget kapni. hiába veszed fel 30 fokra a fűtést.
arra pedig szintén számolni kell, hogy a meleget, nem nyomja olyan intenzitással a szélvédőre, vagy a lábtérbe, mintha testre nyomná.
azért mindenképp jó lenne úgy tesztelni, hogy a testre fújás is legyen aktív.
fordulat emelkedés, lehet jó lenne lakatfogóval áramot nézni, mert lehet valami túl nagy áramot vesz fel. vagy éppen nem nyit ki valami, és ellen dolgozik a vízpumpának.


egy hülye kérdés:
A középső tekerő elvileg az összes légbefúvót állítja, vagy csak a középsőt? :D Mert ha jól emlékszek nekem most a kékben van, mert utoljára nyáron használtam azokat a szellőzőket mikor klímáztam. :oops:


mindent állít. de írtam is szerintem, hogy tekerd be pirosba.


Akkor lehet, hogy kőkeményen beszopattam magam.:vazze: Holnap kiderül! Köszi! :mrgreen:

YELLOW Elküldve: 2016-12-19 18:23 Fûtés - Klíma

ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!

E46 320Ci coupeban elég harmatos a fűtésem, csak lábra és ablakra fúj meleget, középen csak hideg jön, ezt már ősszel megfigyeltem, de igazából ez nem is lenne probléma, mert azt úgyis mindig elzárva tartom mert idegesít ha rám fúj, viszont mostanában az erős hajnali mínuszokban észrevettem, hogy nem igazán akar felmelegedni az utastér, ülésfűtés miatt nem olyan feltűnő, de igazából mintha csak langyos levegőt fújna a kocsi. Vízhőfok 4-5km után középen áll, ennek ellenére elég langyos az a "meleg" amit fúj a kocsi, 20km nem elég arra, hogy felmelegedjen az utastér, mindegy hogy hány fokra állítom, ha 32 fokon van, akkor is csak épphogy melegnek mondható, de inkább langyos. A másik autómban ömlik a meleg, pedig fele akkora motor van benne. Merre kezdjek nézelődni?

Valamint miért van az, hogy megemeli az alapjáratot, ha rákapcsolom a fűtést? Üzemmelegen az alapjáratom 600 körül van, ha rákapcsolom a fűtést felmegy kb 800-ra, és ezt csak minuszokban csinálja, ha van +2 fok akkor már nem emeli meg. Ez valami funkció, vagy hiba? :D


a két középső rostély közötti tekerő piros állásban van? ha nem, akkor tekerd oda.
vagy nem jó a fűtéscsap, esetleg levegős a rendszer.
az emelt fordult. nem lehet, hogy a klíma be van kapcsolva?


ha levegős lenne nem forralná a vizet? semmi gond nincs a motorral, csak a fűtés sovány
a középső tekerős bizgentyű csak a mellette lévő szellőzőket állítja, vagy rosszul tudom? ha pirosba tekerem középen nem jön semmi levegő, hiába kapcsolom a panelen, ott valami tuti szar, de ez igazából nem érint, mert a másik autóban is zárva tartom azokat mindig, csak lábra meg ablakra van állítva, viszont a BMW-ben csak langyos jön mindenhol, 100-as tempónál picit melegebb, de még akkor is csak kéz meleg...

nincs klíma kapcsolva, csak simán a ventilátort indítom el, elkezd felkúszni az alapjárat 800-ig, de csak mínuszokban, ha van 2-3 fok már nem csinálja, furcsa...

ezt csinálja:
https://www.youtube.com/watch?v=MhoYTMeP12g

0:25-kor kikapcsolom a ventit
0:36-kor ismét bekapcsolom


ha a fűtéskörben levegős, akkor nem forralja a vizet, viszont ott megáll benne a levegő és nem megy a meleg hűtővíz a radiátorba bele.
a középső tekerővel azt állítod, hogy meleg legyen, vagy keverjen kinti hideget is hozzá. ha meleget akarsz, akkor legalább fehér jelzésig kell tekerni, de inkább a pirosba legyen, ha kékbe van, nem fogsz meleget kapni. hiába veszed fel 30 fokra a fűtést.
arra pedig szintén számolni kell, hogy a meleget, nem nyomja olyan intenzitással a szélvédőre, vagy a lábtérbe, mintha testre nyomná.
azért mindenképp jó lenne úgy tesztelni, hogy a testre fújás is legyen aktív.
fordulat emelkedés, lehet jó lenne lakatfogóval áramot nézni, mert lehet valami túl nagy áramot vesz fel. vagy éppen nem nyit ki valami, és ellen dolgozik a vízpumpának.


egy hülye kérdés:
A középső tekerő elvileg az összes légbefúvót állítja, vagy csak a középsőt? :D Mert ha jól emlékszek nekem most a kékben van, mert utoljára nyáron használtam azokat a szellőzőket mikor klímáztam. :oops:


mindent állít. de írtam is szerintem, hogy tekerd be pirosba.

ogre320 Elküldve: 2016-12-19 17:46 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!

E46 320Ci coupeban elég harmatos a fűtésem, csak lábra és ablakra fúj meleget, középen csak hideg jön, ezt már ősszel megfigyeltem, de igazából ez nem is lenne probléma, mert azt úgyis mindig elzárva tartom mert idegesít ha rám fúj, viszont mostanában az erős hajnali mínuszokban észrevettem, hogy nem igazán akar felmelegedni az utastér, ülésfűtés miatt nem olyan feltűnő, de igazából mintha csak langyos levegőt fújna a kocsi. Vízhőfok 4-5km után középen áll, ennek ellenére elég langyos az a "meleg" amit fúj a kocsi, 20km nem elég arra, hogy felmelegedjen az utastér, mindegy hogy hány fokra állítom, ha 32 fokon van, akkor is csak épphogy melegnek mondható, de inkább langyos. A másik autómban ömlik a meleg, pedig fele akkora motor van benne. Merre kezdjek nézelődni?

Valamint miért van az, hogy megemeli az alapjáratot, ha rákapcsolom a fűtést? Üzemmelegen az alapjáratom 600 körül van, ha rákapcsolom a fűtést felmegy kb 800-ra, és ezt csak minuszokban csinálja, ha van +2 fok akkor már nem emeli meg. Ez valami funkció, vagy hiba? :D


a két középső rostély közötti tekerő piros állásban van? ha nem, akkor tekerd oda.
vagy nem jó a fűtéscsap, esetleg levegős a rendszer.
az emelt fordult. nem lehet, hogy a klíma be van kapcsolva?


ha levegős lenne nem forralná a vizet? semmi gond nincs a motorral, csak a fűtés sovány
a középső tekerős bizgentyű csak a mellette lévő szellőzőket állítja, vagy rosszul tudom? ha pirosba tekerem középen nem jön semmi levegő, hiába kapcsolom a panelen, ott valami tuti szar, de ez igazából nem érint, mert a másik autóban is zárva tartom azokat mindig, csak lábra meg ablakra van állítva, viszont a BMW-ben csak langyos jön mindenhol, 100-as tempónál picit melegebb, de még akkor is csak kéz meleg...

nincs klíma kapcsolva, csak simán a ventilátort indítom el, elkezd felkúszni az alapjárat 800-ig, de csak mínuszokban, ha van 2-3 fok már nem csinálja, furcsa...

ezt csinálja:
https://www.youtube.com/watch?v=MhoYTMeP12g

0:25-kor kikapcsolom a ventit
0:36-kor ismét bekapcsolom


ha a fűtéskörben levegős, akkor nem forralja a vizet, viszont ott megáll benne a levegő és nem megy a meleg hűtővíz a radiátorba bele.
a középső tekerővel azt állítod, hogy meleg legyen, vagy keverjen kinti hideget is hozzá. ha meleget akarsz, akkor legalább fehér jelzésig kell tekerni, de inkább a pirosba legyen, ha kékbe van, nem fogsz meleget kapni. hiába veszed fel 30 fokra a fűtést.
arra pedig szintén számolni kell, hogy a meleget, nem nyomja olyan intenzitással a szélvédőre, vagy a lábtérbe, mintha testre nyomná.
azért mindenképp jó lenne úgy tesztelni, hogy a testre fújás is legyen aktív.
fordulat emelkedés, lehet jó lenne lakatfogóval áramot nézni, mert lehet valami túl nagy áramot vesz fel. vagy éppen nem nyit ki valami, és ellen dolgozik a vízpumpának.


egy hülye kérdés:
A középső tekerő elvileg az összes légbefúvót állítja, vagy csak a középsőt? :D Mert ha jól emlékszek nekem most a kékben van, mert utoljára nyáron használtam azokat a szellőzőket mikor klímáztam. :oops:

YELLOW Elküldve: 2016-12-19 15:51 Fûtés - Klíma

ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!

E46 320Ci coupeban elég harmatos a fűtésem, csak lábra és ablakra fúj meleget, középen csak hideg jön, ezt már ősszel megfigyeltem, de igazából ez nem is lenne probléma, mert azt úgyis mindig elzárva tartom mert idegesít ha rám fúj, viszont mostanában az erős hajnali mínuszokban észrevettem, hogy nem igazán akar felmelegedni az utastér, ülésfűtés miatt nem olyan feltűnő, de igazából mintha csak langyos levegőt fújna a kocsi. Vízhőfok 4-5km után középen áll, ennek ellenére elég langyos az a "meleg" amit fúj a kocsi, 20km nem elég arra, hogy felmelegedjen az utastér, mindegy hogy hány fokra állítom, ha 32 fokon van, akkor is csak épphogy melegnek mondható, de inkább langyos. A másik autómban ömlik a meleg, pedig fele akkora motor van benne. Merre kezdjek nézelődni?

Valamint miért van az, hogy megemeli az alapjáratot, ha rákapcsolom a fűtést? Üzemmelegen az alapjáratom 600 körül van, ha rákapcsolom a fűtést felmegy kb 800-ra, és ezt csak minuszokban csinálja, ha van +2 fok akkor már nem emeli meg. Ez valami funkció, vagy hiba? :D


a két középső rostély közötti tekerő piros állásban van? ha nem, akkor tekerd oda.
vagy nem jó a fűtéscsap, esetleg levegős a rendszer.
az emelt fordult. nem lehet, hogy a klíma be van kapcsolva?


ha levegős lenne nem forralná a vizet? semmi gond nincs a motorral, csak a fűtés sovány
a középső tekerős bizgentyű csak a mellette lévő szellőzőket állítja, vagy rosszul tudom? ha pirosba tekerem középen nem jön semmi levegő, hiába kapcsolom a panelen, ott valami tuti szar, de ez igazából nem érint, mert a másik autóban is zárva tartom azokat mindig, csak lábra meg ablakra van állítva, viszont a BMW-ben csak langyos jön mindenhol, 100-as tempónál picit melegebb, de még akkor is csak kéz meleg...

nincs klíma kapcsolva, csak simán a ventilátort indítom el, elkezd felkúszni az alapjárat 800-ig, de csak mínuszokban, ha van 2-3 fok már nem csinálja, furcsa...

ezt csinálja:
https://www.youtube.com/watch?v=MhoYTMeP12g

0:25-kor kikapcsolom a ventit
0:36-kor ismét bekapcsolom


ha a fűtéskörben levegős, akkor nem forralja a vizet, viszont ott megáll benne a levegő és nem megy a meleg hűtővíz a radiátorba bele.
a középső tekerővel azt állítod, hogy meleg legyen, vagy keverjen kinti hideget is hozzá. ha meleget akarsz, akkor legalább fehér jelzésig kell tekerni, de inkább a pirosba legyen, ha kékbe van, nem fogsz meleget kapni. hiába veszed fel 30 fokra a fűtést.
arra pedig szintén számolni kell, hogy a meleget, nem nyomja olyan intenzitással a szélvédőre, vagy a lábtérbe, mintha testre nyomná.
azért mindenképp jó lenne úgy tesztelni, hogy a testre fújás is legyen aktív.
fordulat emelkedés, lehet jó lenne lakatfogóval áramot nézni, mert lehet valami túl nagy áramot vesz fel. vagy éppen nem nyit ki valami, és ellen dolgozik a vízpumpának.

ogre320 Elküldve: 2016-12-19 15:23 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!

E46 320Ci coupeban elég harmatos a fűtésem, csak lábra és ablakra fúj meleget, középen csak hideg jön, ezt már ősszel megfigyeltem, de igazából ez nem is lenne probléma, mert azt úgyis mindig elzárva tartom mert idegesít ha rám fúj, viszont mostanában az erős hajnali mínuszokban észrevettem, hogy nem igazán akar felmelegedni az utastér, ülésfűtés miatt nem olyan feltűnő, de igazából mintha csak langyos levegőt fújna a kocsi. Vízhőfok 4-5km után középen áll, ennek ellenére elég langyos az a "meleg" amit fúj a kocsi, 20km nem elég arra, hogy felmelegedjen az utastér, mindegy hogy hány fokra állítom, ha 32 fokon van, akkor is csak épphogy melegnek mondható, de inkább langyos. A másik autómban ömlik a meleg, pedig fele akkora motor van benne. Merre kezdjek nézelődni?

Valamint miért van az, hogy megemeli az alapjáratot, ha rákapcsolom a fűtést? Üzemmelegen az alapjáratom 600 körül van, ha rákapcsolom a fűtést felmegy kb 800-ra, és ezt csak minuszokban csinálja, ha van +2 fok akkor már nem emeli meg. Ez valami funkció, vagy hiba? :D


a két középső rostély közötti tekerő piros állásban van? ha nem, akkor tekerd oda.
vagy nem jó a fűtéscsap, esetleg levegős a rendszer.
az emelt fordult. nem lehet, hogy a klíma be van kapcsolva?


ha levegős lenne nem forralná a vizet? semmi gond nincs a motorral, csak a fűtés sovány
a középső tekerős bizgentyű csak a mellette lévő szellőzőket állítja, vagy rosszul tudom? ha pirosba tekerem középen nem jön semmi levegő, hiába kapcsolom a panelen, ott valami tuti szar, de ez igazából nem érint, mert a másik autóban is zárva tartom azokat mindig, csak lábra meg ablakra van állítva, viszont a BMW-ben csak langyos jön mindenhol, 100-as tempónál picit melegebb, de még akkor is csak kéz meleg...

nincs klíma kapcsolva, csak simán a ventilátort indítom el, elkezd felkúszni az alapjárat 800-ig, de csak mínuszokban, ha van 2-3 fok már nem csinálja, furcsa...

ezt csinálja:
https://www.youtube.com/watch?v=MhoYTMeP12g

0:25-kor kikapcsolom a ventit
0:36-kor ismét bekapcsolom

YELLOW Elküldve: 2016-12-19 06:36 Fûtés - Klíma

ogre320 írta: Sziasztok!

E46 320Ci coupeban elég harmatos a fűtésem, csak lábra és ablakra fúj meleget, középen csak hideg jön, ezt már ősszel megfigyeltem, de igazából ez nem is lenne probléma, mert azt úgyis mindig elzárva tartom mert idegesít ha rám fúj, viszont mostanában az erős hajnali mínuszokban észrevettem, hogy nem igazán akar felmelegedni az utastér, ülésfűtés miatt nem olyan feltűnő, de igazából mintha csak langyos levegőt fújna a kocsi. Vízhőfok 4-5km után középen áll, ennek ellenére elég langyos az a "meleg" amit fúj a kocsi, 20km nem elég arra, hogy felmelegedjen az utastér, mindegy hogy hány fokra állítom, ha 32 fokon van, akkor is csak épphogy melegnek mondható, de inkább langyos. A másik autómban ömlik a meleg, pedig fele akkora motor van benne. Merre kezdjek nézelődni?

Valamint miért van az, hogy megemeli az alapjáratot, ha rákapcsolom a fűtést? Üzemmelegen az alapjáratom 600 körül van, ha rákapcsolom a fűtést felmegy kb 800-ra, és ezt csak minuszokban csinálja, ha van +2 fok akkor már nem emeli meg. Ez valami funkció, vagy hiba? :D


a két középső rostély közötti tekerő piros állásban van? ha nem, akkor tekerd oda.
vagy nem jó a fűtéscsap, esetleg levegős a rendszer.
az emelt fordult. nem lehet, hogy a klíma be van kapcsolva?