Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 6202 találat


RemusExhaust Elküldve: 2016-10-15 08:33 Nem indul el

YELLOW írta:
RemusExhaust írta: Sziasztok.
E36 20i-vel lenne olyan problémám, hogy hidegen nem indul. Tolásra és melegen pöccre indul.
Gyertyák és önindító 2hete lett cserélve, akksi nem olyan régi, benzinpumpa megy benne.
Kinek milyen ötlete lenne?
Válaszokat előre is köszönöm! :)


lehet megy a pumpa, de ha hosszú álláskor visszaereszti az anyagot, akkor nem fog elsőre indulni, vagy igen leáll hamar.
ha többszöri gyújtás ráadás utáni indítás kísérletkor indul hidegen, akkor ezzel lesz gond.


Napi használatban volt, mondhatni egyik napról a másikra jött elő, előtte 1szer 2szer fordult elő hogy hidegen sokadik indításra indult csak be. Most egyáltalán nem indul be. Próbáljak meg egy pumpa cserét?

YELLOW Elküldve: 2016-10-14 21:54 Nem indul el

RemusExhaust írta: Sziasztok.
E36 20i-vel lenne olyan problémám, hogy hidegen nem indul. Tolásra és melegen pöccre indul.
Gyertyák és önindító 2hete lett cserélve, akksi nem olyan régi, benzinpumpa megy benne.
Kinek milyen ötlete lenne?
Válaszokat előre is köszönöm! :)


lehet megy a pumpa, de ha hosszú álláskor visszaereszti az anyagot, akkor nem fog elsőre indulni, vagy igen leáll hamar.
ha többszöri gyújtás ráadás utáni indítás kísérletkor indul hidegen, akkor ezzel lesz gond.

RemusExhaust Elküldve: 2016-10-14 21:12 Nem indul el

Sziasztok.
E36 20i-vel lenne olyan problémám, hogy hidegen nem indul. Tolásra és melegen pöccre indul.
Gyertyák és önindító 2hete lett cserélve, akksi nem olyan régi, benzinpumpa megy benne.
Kinek milyen ötlete lenne?
Válaszokat előre is köszönöm! :)

jeas Elküldve: 2016-10-13 15:35 világításmodul programozása

SaFi írta:
jeas írta:
SaFi írta: Sziasztok!

Egy dologban kérném a megerősítéseteket.

Annyit szeretnék beállítatni, hogy ajtónyitást követően kapcsoljon fel a helyzetjelző ( amit majd szeretnék angel eye-ra kicserélni ). Bezárást követően pedig le.
Ez menet közben úgy marad vagy arra is kel valamit külön állítani?

Ez a funkció ugyan úgy beállítható mint a Car memory-s dolgok?

Esetleg lenne egy lista erről valakinek? ( eddig csak a car & key memory-s dolgokat talátam )

Illetve egy más kérdés, most leletem rá keresgélés közben a Carly for BMW applikációra, erről van valakinek véleménye?

Köszönök előre is minden segítséget!




Hali!

Az első engem is érdekelne, de úgy tudom programozással nem lehet belőni... Ugyanakkor szerintem a COMING HOME funkcióra gondolsz, ez létező fogalom is az E46-nál viszont csak úgy, hogy hátrahúzod az index kart és akkor úgy világít bizonyos ideig, alaphelyzetben 40 mp. Ezt tudod állítani, mint időintervallumot, mind hogy ennél a funkciónál mi világítson, mi nem... Én erről tudok, de konkrétan nyitást-zárást követően tudtommal nem tud felkapcsolódni.

Carly for BMW... Megvettem az alkalmazást, én őszintén az Indexek világítását szerettem volna legfőképp beállítani, sajnos nálam Carly-val ez nem sikerült, a DLR funkciót már ismerte, de sajnos hiába kapcsoltam be a programon keresztül, nem történt semmi... Így maradt ezekre a jó öreg NCS EXPERT... Ezen kívül Coupemon egyszerűen beállítottam, hogyha be is zárom a kocsit, akkor a hátsó ablakokat is húzza vissza, ne csak az elsőket, valamint zárásnál is lehetett egy két dolgot beállítani (szóval az enyémet nézve egy pcit butított NCS EXPERT, de kocsifüggő is gondolom)... Szertintem újabb kocsiknál ez az alkalmazás majd sokkal hasznosabb lesz, így gondoltam arra hogy meg tudom nézni vele a valós km állást későbbi kocsiknál, illetve a hibakódokat egy jó kis tesztkör után, és elég csak előkapni a telót, majd egy cigi elfogyasztása után meg is vannak az adatok :)

Remélem tudtam segíteni, nyilván amit tud meg van különböző programokban is, viszont kéznél van bármikor, esetleg ha közelbe laksz vagy errefelé jársz (Dabas) be tudom mutatni a te kocsidon épp mit tud mit nem... :)


Szia!

Nem, nem a Coming Home funkcióra gondolok, azt tudom, hogy van benne.

Hanem úgy mint pl ITT a videón.

Bár ahogy láttam sok trükközés van ezzel kapcsolatban.

Tegnap állították a CKM-t, eddig csinálta, hogy ha hosszan nyomtam akkor nyitotta illetve zárta az ablakokat és napfénytetőt. Még hozzá rakattam, hogy szelektíven nyisson illetve 20 Km/h fölött lezár.
Azt tudom, hogy ha zárt állapotban nyomok egy újra zárást akkor felkapcsol a belső világítás.

Valami plusz modullal talán, láttam olyat is, hogy ha megnyomtad a nyitást akkor egy nyomásra csak helyzetjelző másodikra tompított is felkapcsolt 3-ra pedig a távolság és köd.

Ennyi minden nekem mondjuk nem kellene csak a nyitás utáni világítás. Azt már nem tudom, hogy marad is-e elindulás után mintha nappali fény lenne. ?!


A Carly meg hirtelen megtetszett az egyszerűsége miatt. Meg volt olyan problémám, hogy külfölgön voltam és nem akart indulni, akkor jól jött volna hirtelen, hogy mi is a helyzet. Mert utólag kiolvastuk a hibát.

köszi a lehetőséget!:kiraly:


Szia!

Akkor kezdjük a világítással, igen én is erre gondoltam, csak nem tudtam mennyire ismered a refis megoldást! :)
Az első videó alatt legelső hozzászólásban a srác hozzá is tette, hogy ez a mód programozással sosem fog sikerülni, relés megoldással oldotta meg (Gugli fordítóból amit értelmezni tudtam :D )

Pl. amit írtál ezeket a carly nekem is engedi, így tudod alkalmazni hogy mekkora sebességnél záródjon :) Igaz, én is ilyen szempontból vettem meg az alkalmazást, hogyha valahol épp nem akarna indulni, de van közelben egy szerelő aki talán orvosolni is tudná a hibát, csak tudjuk mi a gond, hisz gond nélkül beolvas mindent, és tudod küldeni emailben is (PDF verziót csinál, és törölheted a hibát)

SaFi Elküldve: 2016-10-13 13:34 világításmodul programozása

jeas írta:
SaFi írta: Sziasztok!

Egy dologban kérném a megerősítéseteket.

Annyit szeretnék beállítatni, hogy ajtónyitást követően kapcsoljon fel a helyzetjelző ( amit majd szeretnék angel eye-ra kicserélni ). Bezárást követően pedig le.
Ez menet közben úgy marad vagy arra is kel valamit külön állítani?

Ez a funkció ugyan úgy beállítható mint a Car memory-s dolgok?

Esetleg lenne egy lista erről valakinek? ( eddig csak a car & key memory-s dolgokat talátam )

Illetve egy más kérdés, most leletem rá keresgélés közben a Carly for BMW applikációra, erről van valakinek véleménye?

Köszönök előre is minden segítséget!




Hali!

Az első engem is érdekelne, de úgy tudom programozással nem lehet belőni... Ugyanakkor szerintem a COMING HOME funkcióra gondolsz, ez létező fogalom is az E46-nál viszont csak úgy, hogy hátrahúzod az index kart és akkor úgy világít bizonyos ideig, alaphelyzetben 40 mp. Ezt tudod állítani, mint időintervallumot, mind hogy ennél a funkciónál mi világítson, mi nem... Én erről tudok, de konkrétan nyitást-zárást követően tudtommal nem tud felkapcsolódni.

Carly for BMW... Megvettem az alkalmazást, én őszintén az Indexek világítását szerettem volna legfőképp beállítani, sajnos nálam Carly-val ez nem sikerült, a DLR funkciót már ismerte, de sajnos hiába kapcsoltam be a programon keresztül, nem történt semmi... Így maradt ezekre a jó öreg NCS EXPERT... Ezen kívül Coupemon egyszerűen beállítottam, hogyha be is zárom a kocsit, akkor a hátsó ablakokat is húzza vissza, ne csak az elsőket, valamint zárásnál is lehetett egy két dolgot beállítani (szóval az enyémet nézve egy pcit butított NCS EXPERT, de kocsifüggő is gondolom)... Szertintem újabb kocsiknál ez az alkalmazás majd sokkal hasznosabb lesz, így gondoltam arra hogy meg tudom nézni vele a valós km állást későbbi kocsiknál, illetve a hibakódokat egy jó kis tesztkör után, és elég csak előkapni a telót, majd egy cigi elfogyasztása után meg is vannak az adatok :)

Remélem tudtam segíteni, nyilván amit tud meg van különböző programokban is, viszont kéznél van bármikor, esetleg ha közelbe laksz vagy errefelé jársz (Dabas) be tudom mutatni a te kocsidon épp mit tud mit nem... :)


Szia!

Nem, nem a Coming Home funkcióra gondolok, azt tudom, hogy van benne.

Hanem úgy mint pl ITT a videón.

Bár ahogy láttam sok trükközés van ezzel kapcsolatban.

Tegnap állították a CKM-t, eddig csinálta, hogy ha hosszan nyomtam akkor nyitotta illetve zárta az ablakokat és napfénytetőt. Még hozzá rakattam, hogy szelektíven nyisson illetve 20 Km/h fölött lezár.
Azt tudom, hogy ha zárt állapotban nyomok egy újra zárást akkor felkapcsol a belső világítás.

Valami plusz modullal talán, láttam olyat is, hogy ha megnyomtad a nyitást akkor egy nyomásra csak helyzetjelző másodikra tompított is felkapcsolt 3-ra pedig a távolság és köd.

Ennyi minden nekem mondjuk nem kellene csak a nyitás utáni világítás. Azt már nem tudom, hogy marad is-e elindulás után mintha nappali fény lenne. ?!


A Carly meg hirtelen megtetszett az egyszerűsége miatt. Meg volt olyan problémám, hogy külfölgön voltam és nem akart indulni, akkor jól jött volna hirtelen, hogy mi is a helyzet. Mert utólag kiolvastuk a hibát.

köszi a lehetőséget!:kiraly:

jeas Elküldve: 2016-10-13 11:13 világításmodul programozása

SaFi írta: Sziasztok!

Egy dologban kérném a megerősítéseteket.

Annyit szeretnék beállítatni, hogy ajtónyitást követően kapcsoljon fel a helyzetjelző ( amit majd szeretnék angel eye-ra kicserélni ). Bezárást követően pedig le.
Ez menet közben úgy marad vagy arra is kel valamit külön állítani?

Ez a funkció ugyan úgy beállítható mint a Car memory-s dolgok?

Esetleg lenne egy lista erről valakinek? ( eddig csak a car & key memory-s dolgokat talátam )

Illetve egy más kérdés, most leletem rá keresgélés közben a Carly for BMW applikációra, erről van valakinek véleménye?

Köszönök előre is minden segítséget!


Hali!

Az első engem is érdekelne, de úgy tudom programozással nem lehet belőni... Ugyanakkor szerintem a COMING HOME funkcióra gondolsz, ez létező fogalom is az E46-nál viszont csak úgy, hogy hátrahúzod az index kart és akkor úgy világít bizonyos ideig, alaphelyzetben 40 mp. Ezt tudod állítani, mint időintervallumot, mind hogy ennél a funkciónál mi világítson, mi nem... Én erről tudok, de konkrétan nyitást-zárást követően tudtommal nem tud felkapcsolódni.

Carly for BMW... Megvettem az alkalmazást, én őszintén az Indexek világítását szerettem volna legfőképp beállítani, sajnos nálam Carly-val ez nem sikerült, a DLR funkciót már ismerte, de sajnos hiába kapcsoltam be a programon keresztül, nem történt semmi... Így maradt ezekre a jó öreg NCS EXPERT... Ezen kívül Coupemon egyszerűen beállítottam, hogyha be is zárom a kocsit, akkor a hátsó ablakokat is húzza vissza, ne csak az elsőket, valamint zárásnál is lehetett egy két dolgot beállítani (szóval az enyémet nézve egy pcit butított NCS EXPERT, de kocsifüggő is gondolom)... Szertintem újabb kocsiknál ez az alkalmazás majd sokkal hasznosabb lesz, így gondoltam arra hogy meg tudom nézni vele a valós km állást későbbi kocsiknál, illetve a hibakódokat egy jó kis tesztkör után, és elég csak előkapni a telót, majd egy cigi elfogyasztása után meg is vannak az adatok :)

Remélem tudtam segíteni, nyilván amit tud meg van különböző programokban is, viszont kéznél van bármikor, esetleg ha közelbe laksz vagy errefelé jársz (Dabas) be tudom mutatni a te kocsidon épp mit tud mit nem... :)

John Elküldve: 2016-10-08 22:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jocoka85 írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Körcsatis az E34-em volt ami soros portal kommunikált utána jött az E36 ami ha jól tudom már Obd2-es volt annak még asszem a motortérben volt a csatija de E46-nak már a bal sípcsontod felett,meg találtad? :)


ez nem igaz. E46-ban is van 20 PIN-es körcsati. sőt van olyan változat amiben van 20 PIN-es és OBD2-es is. OBD-n akkor csak a motorvezérlő kommunikál, ha minden igaz.
2000-2001 környékén volt a váltás, de bármi elképzelhető és azon kívül akármi is.


Igazad van,én nekem csak E34 Tds-em volt eddig525-ös,abban körcsatis volt ami a motortérben található, és az csak soros portos laptoppal kommunikált,E36 már Usb-ről is én erre értettem,igen elvileg e46 ban is van körcsati de ami neki kell az obd2-es diagcsati így értettem :)


az, hogy most sosor vagy USB porton kommunikál, az a kábeltől függ, nem attól, hogy az autóban milyen csati van.Valakinek nincs meg a Dummy régebbi verziója az 0.5.0.5?

szerk.: igazából a programtól függ mit kezel le. az USB-s kábel is soros port-ként van megadva.


Köszönöm a segítséget, így már minden érthető :) persze meg is találtam, csak olvastam, hogy amelyikben a motortérben is van, ott a korcsaris vezérel le igazábol mindent, ezért is kerestem, de akkor nem kell :)
Köszönöm még egyszer a felvilágosítást :)



jocoka85 Elküldve: 2016-10-08 21:10 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Körcsatis az E34-em volt ami soros portal kommunikált utána jött az E36 ami ha jól tudom már Obd2-es volt annak még asszem a motortérben volt a csatija de E46-nak már a bal sípcsontod felett,meg találtad? :)


ez nem igaz. E46-ban is van 20 PIN-es körcsati. sőt van olyan változat amiben van 20 PIN-es és OBD2-es is. OBD-n akkor csak a motorvezérlő kommunikál, ha minden igaz.
2000-2001 környékén volt a váltás, de bármi elképzelhető és azon kívül akármi is.


Igazad van,én nekem csak E34 Tds-em volt eddig525-ös,abban körcsatis volt ami a motortérben található, és az csak soros portos laptoppal kommunikált,E36 már Usb-ről is én erre értettem,igen elvileg e46 ban is van körcsati de ami neki kell az obd2-es diagcsati így értettem :)


az, hogy most sosor vagy USB porton kommunikál, az a kábeltől függ, nem attól, hogy az autóban milyen csati van.

szerk.: igazából a programtól függ mit kezel le. az USB-s kábel is soros port-ként van megadva.


Köszönöm a segítséget, így már minden érthető :) persze meg is találtam, csak olvastam, hogy amelyikben a motortérben is van, ott a korcsaris vezérel le igazábol mindent, ezért is kerestem, de akkor nem kell :)
Köszönöm még egyszer a felvilágosítást :)

YELLOW Elküldve: 2016-10-08 20:27 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Körcsatis az E34-em volt ami soros portal kommunikált utána jött az E36 ami ha jól tudom már Obd2-es volt annak még asszem a motortérben volt a csatija de E46-nak már a bal sípcsontod felett,meg találtad? :)


ez nem igaz. E46-ban is van 20 PIN-es körcsati. sőt van olyan változat amiben van 20 PIN-es és OBD2-es is. OBD-n akkor csak a motorvezérlő kommunikál, ha minden igaz.
2000-2001 környékén volt a váltás, de bármi elképzelhető és azon kívül akármi is.


Igazad van,én nekem csak E34 Tds-em volt eddig525-ös,abban körcsatis volt ami a motortérben található, és az csak soros portos laptoppal kommunikált,E36 már Usb-ről is én erre értettem,igen elvileg e46 ban is van körcsati de ami neki kell az obd2-es diagcsati így értettem :)


az, hogy most sosor vagy USB porton kommunikál, az a kábeltől függ, nem attól, hogy az autóban milyen csati van.

szerk.: igazából a programtól függ mit kezel le. az USB-s kábel is soros port-ként van megadva.

John Elküldve: 2016-10-08 20:14 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
John írta:
Körcsatis az E34-em volt ami soros portal kommunikált utána jött az E36 ami ha jól tudom már Obd2-es volt annak még asszem a motortérben volt a csatija de E46-nak már a bal sípcsontod felett,meg találtad? :)


ez nem igaz. E46-ban is van 20 PIN-es körcsati. sőt van olyan változat amiben van 20 PIN-es és OBD2-es is. OBD-n akkor csak a motorvezérlő kommunikál, ha minden igaz.
2000-2001 környékén volt a váltás, de bármi elképzelhető és azon kívül akármi is.


Igazad van,én nekem csak E34 Tds-em volt eddig525-ös,abban körcsatis volt ami a motortérben található, és az csak soros portos laptoppal kommunikált,E36 már Usb-ről is én erre értettem,igen elvileg e46 ban is van körcsati de ami neki kell az obd2-es diagcsati így értettem :)