Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 6202 találat


YELLOW Elküldve: 2016-10-08 20:02 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
Körcsatis az E34-em volt ami soros portal kommunikált utána jött az E36 ami ha jól tudom már Obd2-es volt annak még asszem a motortérben volt a csatija de E46-nak már a bal sípcsontod felett,meg találtad? :)


ez nem igaz. E46-ban is van 20 PIN-es körcsati. sőt van olyan változat amiben van 20 PIN-es és OBD2-es is. OBD-n akkor csak a motorvezérlő kommunikál, ha minden igaz.
2000-2001 környékén volt a váltás, de bármi elképzelhető és azon kívül akármi is.

John Elküldve: 2016-10-08 18:10 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jocoka85 írta:
John írta:
jocoka85 írta: Sziasztok!
Még fórumon új vagyok, 2 éve van meg a kicsikém, gondoltam kicsit ránéznék a kocsira.
2000-es évjáratú 318-am van, viszont, nem találom benne a 20 pin-es csatlakozó helyét, néztem több fórumot is, de hiába. Csatoltam képet, szerintetek hol lehet nekem elbújtatva, mert egy sem hasonlít nekem a többihez,
Köszi előre is,
Joci Szia.Ne a motortérbe keresd hanem a vezetőoldalon ahol be ülsz és a bal sípcsontod felett kell lennie Obd2-es csatinak és van egy műanyag fűl amit lefelé kell pattintani




Koszonom, akkor ne is keressem a 20 pin-es verziot?

Körcsatis az E34-em volt ami soros portal kommunikált utána jött az E36 ami ha jól tudom már Obd2-es volt annak még asszem a motortérben volt a csatija de E46-nak már a bal sípcsontod felett,meg találtad? :)

jeas Elküldve: 2016-10-04 16:02 Váltó olaj

Sziasztok!
Keresgéltem a fórumok közt de nem igazán találtam a megfelelőt, valamint hátha más is talál a kérdésére választ.

Szeretném lecserélni a Coupemban a váltóolajat (manuál), és az lenne a kérdésem, aki cserélte már, ki milyet vett bele?
Hallottam, olyat, hogy csak BMW olajat szabad bele venni, ez igaz?
Valamint ki honnan szerezte be? (Szerelőm sajnos nem tud hozatni)

jeas Elküldve: 2016-10-04 13:05 angel eye

Csabika136 írta:
jeas írta:
Gabi írta:
jeas írta:
Gabi írta:
Csabika136 írta:
jeas írta:
Csabika136 írta: Urak!

Olyan rég tervezem, hogy felpolírozom a kocsim lámpáit és le is lakkozom. De ki fogom venni a búrákat és úgy. Akkor már tennék bele angel eye karikákat is.
Légyszi segítsetek!

E46 320d Touring 2001-es vasam van. 136 lovas, tehát nem a húzott lámpás. H7-es normál lámpáim vannak. Nem tudnátok véletlenül hogy mekkora karikák kellene ebbe? Csak hogy ne kelljen kétszer szétszednem.

Köszönöm!


FL előtti, nem projektorosba, azaz a tiédbe 2x131mm & 2x146mm méretű angel kell :)


Nagyon köszönöm!

Bocs hogy be arcátlankodom, de ez engem is érdekelne csak nekem FL-es normál lámpásom van.Abba mekkora karikák kellenek??



Hali!

Ugyanaz neked is, azaz 2x131mm & 2x146mm méretű angel :)
Sedan-touring-nál csak az változtat az angel méretén, hogy projektoros(xenon), avagy sem :)

Köszi. Akkor ezek szerint nem számit hogy FL vagy előtti.



Nem-nem, csak Coupenál játszik :D


Köszönjük még egyszer. Én már nézegetem is a karikákat. :kiraly::kiraly:


Nincsmit! :iszunkra:
Én is random rendeltem ledes karikákat, majd mikor megérkezett kaptam észre, hogy biztosan jót rendeltem-e hozzá, és csak utána olvasgattam, hogy melyik is való az enyémbe (szerencsére jót válaztottam) :porgosnevetos:

Csabika136 Elküldve: 2016-10-04 11:23 angel eye

jeas írta:
Gabi írta:
jeas írta:
Gabi írta:
Csabika136 írta:
jeas írta:
Csabika136 írta: Urak!

Olyan rég tervezem, hogy felpolírozom a kocsim lámpáit és le is lakkozom. De ki fogom venni a búrákat és úgy. Akkor már tennék bele angel eye karikákat is.
Légyszi segítsetek!

E46 320d Touring 2001-es vasam van. 136 lovas, tehát nem a húzott lámpás. H7-es normál lámpáim vannak. Nem tudnátok véletlenül hogy mekkora karikák kellene ebbe? Csak hogy ne kelljen kétszer szétszednem.

Köszönöm!


FL előtti, nem projektorosba, azaz a tiédbe 2x131mm & 2x146mm méretű angel kell :)


Nagyon köszönöm!

Bocs hogy be arcátlankodom, de ez engem is érdekelne csak nekem FL-es normál lámpásom van.Abba mekkora karikák kellenek??



Hali!

Ugyanaz neked is, azaz 2x131mm & 2x146mm méretű angel :)
Sedan-touring-nál csak az változtat az angel méretén, hogy projektoros(xenon), avagy sem :)

Köszi. Akkor ezek szerint nem számit hogy FL vagy előtti.



Nem-nem, csak Coupenál játszik :D


Köszönjük még egyszer. Én már nézegetem is a karikákat. :kiraly::kiraly:

jeas Elküldve: 2016-10-04 11:10 angel eye

Gabi írta:
jeas írta:
Gabi írta:
Csabika136 írta:
jeas írta:
Csabika136 írta: Urak!

Olyan rég tervezem, hogy felpolírozom a kocsim lámpáit és le is lakkozom. De ki fogom venni a búrákat és úgy. Akkor már tennék bele angel eye karikákat is.
Légyszi segítsetek!

E46 320d Touring 2001-es vasam van. 136 lovas, tehát nem a húzott lámpás. H7-es normál lámpáim vannak. Nem tudnátok véletlenül hogy mekkora karikák kellene ebbe? Csak hogy ne kelljen kétszer szétszednem.

Köszönöm!


FL előtti, nem projektorosba, azaz a tiédbe 2x131mm & 2x146mm méretű angel kell :)


Nagyon köszönöm!

Bocs hogy be arcátlankodom, de ez engem is érdekelne csak nekem FL-es normál lámpásom van.Abba mekkora karikák kellenek??



Hali!

Ugyanaz neked is, azaz 2x131mm & 2x146mm méretű angel :)
Sedan-touring-nál csak az változtat az angel méretén, hogy projektoros(xenon), avagy sem :)

Köszi. Akkor ezek szerint nem számit hogy FL vagy előtti.



Nem-nem, csak Coupenál játszik :D

dzso54 Elküldve: 2016-10-04 10:36 angel eye

Udv. Mindenkinek!
Bmw 316i E36- hoz kernek bisztositik dobozrol kepet rajzot, linket stb. Ha kerhetem magyar leirassal.
Kerdesem az ha vilagit az abs+asc visszajelzo ego, mi lehet a baj? Nem veszek eszre semmi valltozast. Igaz nem vezetek sportosan, hogy kiporogjon a kerek. Lehet, ha kiprobalnam eszrevennem a valtozast?
Koszonom elore is a segitseget!!

YELLOW Elküldve: 2016-10-03 21:14 Most vettem BMW-t

ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!
(Nem találtam difivel kapcsolatos témát, így ide írom.)
Első hátsókerekes autóm, és értem én a keresztben autózást, de van az a pont amikor nem kéne, mert nem akarom odacsapni a járdaszigetnek a felnit. :D
Tehát adott egy e46 320ci coupe, M54B22 motorral, 225/45 alig 1 éves, teljesen jó állapotú téli gumikkal (így vettem 1 hónapja, és idén már tuti nem kap nyári szettet)
Száraz úton teljesen rendben van, ha szándékosan odalépek a körforgalomban szépen eldobja a hátulját, de vízen elég problémás, konkrétan ha egy lassú kanyarban csak negyed gázt is adok, rögtön elmászik a feneke, 2000 alatti fordulatokon, és néhány csúszósabb aszfalt felületen még 3-asban is. A másik furcsa tapasztalat az, hogy álló helyzetben ha elfordított kormánnyal lendületesebben indulok el (mert pl le akarok kanyarodni balra és beenged a szembe jövő) ahelyett, hogy csak a belső kerék elpörögne, az autó eldobja a seggét, ami tök fasza, de a vízen vezetést ez eléggé megnehezíti, és még hol a hó... :D
Nos, tudtommal E46-ban csak az M3-ban van sperr difi, viszont ha az én nyitott difimmel így viselkedik az autó, nem látom a sperr létjogosultságát, mert ez igazából ígyis állat, sőt, néha sok is... Ki tudom valahogy deríteni, hogy mégis milyen difi van a kocsi alatt szétszedés nélkül?


1. milyen márkájú a gumi? ha nem prémium nem kell csodálkozni nagyon.
2. azért nem egy erőgép és ha minden igaz DSC-d van már, de akkor ez nem működik jól a jelek szerint. ha nyomod a gombját akkor kikapcsol? világít a műszerfalon? mert lehet letakarták a LED-jét, aztán kiment a biztije vagy akármi. ez nem normális viselkedés.


"Syron Everest 1 Plus" fogalmam sincs milyen márka ez, még a német tulaj vette rá 340euro volt a 4 db, számla is meg van.

Nem azzal van a bajom, hogy eldobom a kocsit, van DSC, villog is bőszen, nagyjából 1 másodperc után reagál, pont mire ellenkormányzok, ekkor egyszercsak "megbicsaklik" az autó, motor visszafullad, aztán egy pillanat múlva újra megy. Mindenesetre vizes úton olyan, mintha tükörjégen táncolnék, viszont az eleje úgy fogja az utat, mintha oda ragasztották volna, a hátulja meg csúszkál össze vissza. Ha 20-30-as tempónál 2-esben 1500-2000-es fordulaton picit rálépek a gázra, rögtön fordulna is ki a segge alólam, pedig tudtommal ha elvileg béna is vagyok, legfeljebb a belső keréknek kéne elpörögnie.


hát nekem nagyon jó tapasztalatom van a DSC-vel.
ami problémát látok én benne, hogy a DSC arra jó, ha az embernek semmilyen rutinja nincs.
amint próbálsz reflexből korrigálni, de közbe bedolgozik a rendszer, az lehet fura. azt szokták mondani, hogy csak tekerd a kormányt arra, amerre menni akarsz, majd a rendszer dolgozik. én télen hóban tesztelgettem ezt. egyébként a legtöbb körforgó egy rakat sz@r, kifelé lejt, csúszós a felülete, nekem is dobálja a seggét, vagyis csúsztatja, még kinyomott kuplunggal is, amikor erő sincs a kerekeken.

a gumi egyébként német márka, kis manufaktúra terméke, nem túl régi múlttal. elvileg sportosabb vezetőknek gyártanak gumikat.

ogre320 Elküldve: 2016-10-03 21:04 Most vettem BMW-t

YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!
(Nem találtam difivel kapcsolatos témát, így ide írom.)
Első hátsókerekes autóm, és értem én a keresztben autózást, de van az a pont amikor nem kéne, mert nem akarom odacsapni a járdaszigetnek a felnit. :D
Tehát adott egy e46 320ci coupe, M54B22 motorral, 225/45 alig 1 éves, teljesen jó állapotú téli gumikkal (így vettem 1 hónapja, és idén már tuti nem kap nyári szettet)
Száraz úton teljesen rendben van, ha szándékosan odalépek a körforgalomban szépen eldobja a hátulját, de vízen elég problémás, konkrétan ha egy lassú kanyarban csak negyed gázt is adok, rögtön elmászik a feneke, 2000 alatti fordulatokon, és néhány csúszósabb aszfalt felületen még 3-asban is. A másik furcsa tapasztalat az, hogy álló helyzetben ha elfordított kormánnyal lendületesebben indulok el (mert pl le akarok kanyarodni balra és beenged a szembe jövő) ahelyett, hogy csak a belső kerék elpörögne, az autó eldobja a seggét, ami tök fasza, de a vízen vezetést ez eléggé megnehezíti, és még hol a hó... :D
Nos, tudtommal E46-ban csak az M3-ban van sperr difi, viszont ha az én nyitott difimmel így viselkedik az autó, nem látom a sperr létjogosultságát, mert ez igazából ígyis állat, sőt, néha sok is... Ki tudom valahogy deríteni, hogy mégis milyen difi van a kocsi alatt szétszedés nélkül?


1. milyen márkájú a gumi? ha nem prémium nem kell csodálkozni nagyon.
2. azért nem egy erőgép és ha minden igaz DSC-d van már, de akkor ez nem működik jól a jelek szerint. ha nyomod a gombját akkor kikapcsol? világít a műszerfalon? mert lehet letakarták a LED-jét, aztán kiment a biztije vagy akármi. ez nem normális viselkedés.


"Syron Everest 1 Plus" fogalmam sincs milyen márka ez, még a német tulaj vette rá 340euro volt a 4 db, számla is meg van.

Nem azzal van a bajom, hogy eldobom a kocsit, van DSC, villog is bőszen, nagyjából 1 másodperc után reagál, pont mire ellenkormányzok, ekkor egyszercsak "megbicsaklik" az autó, motor visszafullad, aztán egy pillanat múlva újra megy. Mindenesetre vizes úton olyan, mintha tükörjégen táncolnék, viszont az eleje úgy fogja az utat, mintha oda ragasztották volna, a hátulja meg csúszkál össze vissza. Ha 20-30-as tempónál 2-esben 1500-2000-es fordulaton picit rálépek a gázra, rögtön fordulna is ki a segge alólam, pedig tudtommal ha elvileg béna is vagyok, legfeljebb a belső keréknek kéne elpörögnie.

YELLOW Elküldve: 2016-10-03 20:00 Most vettem BMW-t

ogre320 írta: Sziasztok!
(Nem találtam difivel kapcsolatos témát, így ide írom.)
Első hátsókerekes autóm, és értem én a keresztben autózást, de van az a pont amikor nem kéne, mert nem akarom odacsapni a járdaszigetnek a felnit. :D
Tehát adott egy e46 320ci coupe, M54B22 motorral, 225/45 alig 1 éves, teljesen jó állapotú téli gumikkal (így vettem 1 hónapja, és idén már tuti nem kap nyári szettet)
Száraz úton teljesen rendben van, ha szándékosan odalépek a körforgalomban szépen eldobja a hátulját, de vízen elég problémás, konkrétan ha egy lassú kanyarban csak negyed gázt is adok, rögtön elmászik a feneke, 2000 alatti fordulatokon, és néhány csúszósabb aszfalt felületen még 3-asban is. A másik furcsa tapasztalat az, hogy álló helyzetben ha elfordított kormánnyal lendületesebben indulok el (mert pl le akarok kanyarodni balra és beenged a szembe jövő) ahelyett, hogy csak a belső kerék elpörögne, az autó eldobja a seggét, ami tök fasza, de a vízen vezetést ez eléggé megnehezíti, és még hol a hó... :D
Nos, tudtommal E46-ban csak az M3-ban van sperr difi, viszont ha az én nyitott difimmel így viselkedik az autó, nem látom a sperr létjogosultságát, mert ez igazából ígyis állat, sőt, néha sok is... Ki tudom valahogy deríteni, hogy mégis milyen difi van a kocsi alatt szétszedés nélkül?


1. milyen márkájú a gumi? ha nem prémium nem kell csodálkozni nagyon.
2. azért nem egy erőgép és ha minden igaz DSC-d van már, de akkor ez nem működik jól a jelek szerint. ha nyomod a gombját akkor kikapcsol? világít a műszerfalon? mert lehet letakarták a LED-jét, aztán kiment a biztije vagy akármi. ez nem normális viselkedés.