Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 6202 találat


Robin68 Elküldve: 2016-06-06 16:22 xenon próbléma.

csatis1 írta:
Robin68 írta:
nickname írta:
hocila írta: Sziasztok! Van jó vagy rossz tapasztalatotok olcsón beszerezhető xenon izzókról?

Egy Z4-ben haldoklik a gyári 8 éves izzó, és utánanézve az alkatrész áraknak látom, hogy óriási különbségek vannak.
Gyári BMW d1s kb. 130 ezer Ft/db,
márkás kék fényű (Osram; Philipps) kb. 22 ezer Ft/db,
e-bay forrásból szabványos 35 W-os, 6000K színhőmérsékletű noname 3500 Ft/pár!

Az óriási árkülönbözet miatt be is rendeltem e-bayről arra gondolva, hogy egy próbát még akkor is megér, ha csak 2-3 hónapot bír ki az esetleges gyengébb minőség miatt. Aztán most elbizonytalanodtam, hogy szabad-e bevállalni egy ilyen próbát, mert mindenféle infóval találkoztam. Van aki azzal riogat, hogy simán tönkreteheti az olcsó vacak a trafókat meg egyéb drága alkatrészeket. Van aki meg azt mondja, hogy ha szerencsém van, a noname nem sokban különbözik a márkásaktól, legfeljebb a gyengébb alapanyagok miatt néhány %-kal gyengébb a fényereje, és rövidebb ideig bírja. Ráadásul a márkásakat hamisítják, így gyakran a drága választás sem hoz jobb eredményt.

Szóval saját, vagy közvetlen ismeretségből származó tapasztalat érdekelne. Elképzelésem, előítéletem nekem is van, csakhát inkább más kárán tanulnék, ha valóban veszélyes ez a játék.
Köszi!



Osram az jó megbízható, és lehet találni kedvezőbb áron is 18K környékén

Osram vagy Philips. Én nem raknék be ilyen olcsó fajta xenon izzót. Hamarabb szét fogja égetni a foncsort mint ahogy kiégne.
Megesik, hogy az olcsóbb a sokkal drágább....



Osram és Philips. Az olcsó nem azért szar, mert szétégeti a foncsort, hanem mert harmatgyengén világít és semmit se lehet vele látni! Akkor égetné szét a foncsort, ha erősen világítana. Próbáltam... nem jött be. Azóta touringban Osram (Philips után kínai, utána váltottam Osramra), coupeban Philips. :kiraly:
Nagyon jól világítanak.

Saját tapasztalatból írtam. Mikor megvettem a bontott xenon lámpákat, beszerelés előtt szét szedtem darabokra. Az egyikben noname izzó volt és a foncsor elég rendesen megégve. A másikban márkás izzó és csak a kor látszott meg rajta.

csatis1 Elküldve: 2016-06-06 15:00 xenon próbléma.

Robin68 írta:
nickname írta:
hocila írta: Sziasztok! Van jó vagy rossz tapasztalatotok olcsón beszerezhető xenon izzókról?

Egy Z4-ben haldoklik a gyári 8 éves izzó, és utánanézve az alkatrész áraknak látom, hogy óriási különbségek vannak.
Gyári BMW d1s kb. 130 ezer Ft/db,
márkás kék fényű (Osram; Philipps) kb. 22 ezer Ft/db,
e-bay forrásból szabványos 35 W-os, 6000K színhőmérsékletű noname 3500 Ft/pár!

Az óriási árkülönbözet miatt be is rendeltem e-bayről arra gondolva, hogy egy próbát még akkor is megér, ha csak 2-3 hónapot bír ki az esetleges gyengébb minőség miatt. Aztán most elbizonytalanodtam, hogy szabad-e bevállalni egy ilyen próbát, mert mindenféle infóval találkoztam. Van aki azzal riogat, hogy simán tönkreteheti az olcsó vacak a trafókat meg egyéb drága alkatrészeket. Van aki meg azt mondja, hogy ha szerencsém van, a noname nem sokban különbözik a márkásaktól, legfeljebb a gyengébb alapanyagok miatt néhány %-kal gyengébb a fényereje, és rövidebb ideig bírja. Ráadásul a márkásakat hamisítják, így gyakran a drága választás sem hoz jobb eredményt.

Szóval saját, vagy közvetlen ismeretségből származó tapasztalat érdekelne. Elképzelésem, előítéletem nekem is van, csakhát inkább más kárán tanulnék, ha valóban veszélyes ez a játék.
Köszi!



Osram az jó megbízható, és lehet találni kedvezőbb áron is 18K környékén

Osram vagy Philips. Én nem raknék be ilyen olcsó fajta xenon izzót. Hamarabb szét fogja égetni a foncsort mint ahogy kiégne.
Megesik, hogy az olcsóbb a sokkal drágább....



Osram és Philips. Az olcsó nem azért szar, mert szétégeti a foncsort, hanem mert harmatgyengén világít és semmit se lehet vele látni! Akkor égetné szét a foncsort, ha erősen világítana. Próbáltam... nem jött be. Azóta touringban Osram (Philips után kínai, utána váltottam Osramra), coupeban Philips. :kiraly:
Nagyon jól világítanak.

prosport Elküldve: 2016-06-01 06:41 Cabrio javítás

extremlajos írta: üdv szép napot!
E36 cabriom van 1998 év full elektromos tető...cabrio tető javitásban szakértöt keresek..a hiba következő:tető nyitó kapcsolónál piros led villog...nem nyit nem zár tető...uj tető modullal is ezt csinálja ...minden mikro kapcsoló jo ...végállás oké....nem értem mi a gond...pillangó szárny (az ahová behajtja vászontetőt)folyomatosan be akar csukni mikor már be van zárva...ki tud segiteni javitásban,,,,KÖSZÖNÖM!!!



Szia!

Találtál valami megoldást a tetőre? Nekem is hasonló a problémám!

tomika999 Elküldve: 2016-05-30 12:35 Kardántengely és társai

YELLOW írta:
tomika999 írta:
Bocsi, szoknom kell még ezt a fórumot. Most tuti hogy manuál, de utána nézek. A VIN kódot hol találom meg és hol tudnám ellenőrizni?


pl itt: alvázszám utolsó 7 karaktere
http://bimmer.work/


Egy olyan kérdésem lenne még, hogy az E36 kardán két végén a rögzítés az megegyezik az E46-éval? A hardynál és a diffinél? Megnéztem ezt a katalógust, az összes E46 kardán gyárilag olyan hosszú, mint amit bontottan vettem, viszont nem fér be. Megnéztem az E36-ét is, az viszont ugyanakkora, mint ami nekem volt alatta. Nem tudom milyen diffi lehet az autóm alatt, egy számot találtam rajta amit meg tudtam nézni: 1 428 123. Ezt a hátulján találtam legalul, nem tudom jelent-e valamit. Ha megegyezne a kardán felfogatása, akkor megoldódna a problémám és nem kellene diffit cserélnem, meg esetleg komplett hátsó részt. Ha valaki tudja a választ a kardánra, azt megköszönném!

tomika999 Elküldve: 2016-05-28 17:29 Kardántengely és társai

YELLOW írta:
tomika999 írta:
YELLOW írta:
tomika999 írta: Sziasztok! Új vagyok még az oldalon, ha rossz helyre írtam akkor elnézést! Egy kis segítségre lenne szükségem. Kb. egy hónapja lettem tulajdonosa egy fl előtti 320i E46 sedannak (2000-es évj.). A probléma az volt, hogy nagyobb sebességnél (105 felett) elkezdett rezonálni a hátulja, búgó hangot adott és rázta a kasznit. Difire gyanakodtunk. Elvittem szerelőhöz, megnézték, aztán megláttuk a kardánt hogy össze van kókányolva... Elsőnek azt cseréljük ki, mert teljesen kuka, a képen látszik milyen "szakembör" csinálta. Szereztem bontottan egy nagyon ó állapotút, azt hittük minden rendben, de nem fér be. Ha egymás mellé tesszük a két cuccot, a kókányolt tengely kb 4 cm-el rövidebb (a hardy tárcsától a difi felfogatás végéig). Az az érdekes, hogy ugyanolyan évjáratú, 6 hengeres sedanból lett kiszedve az újabbik, ma több bontót megjártam, és azoknál is ugyanez a helyzet, hogy a gyári kardán az enyémnél hosszabb ezzel a mérettel és nem fér be, pedig fullra össze van nyomva hogy úgy mondjam. Sajnos nem vagyok még otthon a dologban, de olvastam hogy van 2 féle difi is, kis házas meg nagy házas. Nem tudom az enyémbe melyik van, hétfőn tudnám megnézni. Ezek a kardán méretére nézve tudnak különbséget okozni? Gondolok itt arra, hogy a kis házas "rövidebb" és a hosszabb kardán beférne vagy nem tudom :/ Az is eszembe jutott még hogy esetleg valamelyik E36 kardán kompatibilis-e az E46-al? Legvégső esetben ajánlottak egy szakit aki precízen fel tudná újítani azt ami nekem volt alatta, de azért érdekelne a véleményetek, hogy mit tudnék tenni ez ügyben. Köszönöm szépen!



szia!
a diffid gyári? nem lehet, hogy sperr vagy valami más típus diffije van betéve, és ezért rövidítették a kardántengelyt?
vagy lehet a váltód lett cserélve, mondjuk automatáról manuálra.


Szia! Ezt sajnos nem tudom, hétfőn indulok neki még egy BMW bontónak, hátha találok ilyen méretet, aztán akkor meg tudom nézni hogy milyen a difi benne. Váltó szerintem nem lett cserélve, bár ezt sem tudom igazából :(


lécci alulra írj mindig! ;)
hát VIN kód alapján ki lehet deríteni gyárilag milyen váltóval jött ki, és hogy most milyen van benne. mármint manuál, automatára gondolok.


Bocsi, szoknom kell még ezt a fórumot. Most tuti hogy manuál, de utána nézek. A VIN kódot hol találom meg és hol tudnám ellenőrizni?

YELLOW Elküldve: 2016-05-28 17:25 Kardántengely és társai

tomika999 írta:
YELLOW írta:
tomika999 írta: Sziasztok! Új vagyok még az oldalon, ha rossz helyre írtam akkor elnézést! Egy kis segítségre lenne szükségem. Kb. egy hónapja lettem tulajdonosa egy fl előtti 320i E46 sedannak (2000-es évj.). A probléma az volt, hogy nagyobb sebességnél (105 felett) elkezdett rezonálni a hátulja, búgó hangot adott és rázta a kasznit. Difire gyanakodtunk. Elvittem szerelőhöz, megnézték, aztán megláttuk a kardánt hogy össze van kókányolva... Elsőnek azt cseréljük ki, mert teljesen kuka, a képen látszik milyen "szakembör" csinálta. Szereztem bontottan egy nagyon ó állapotút, azt hittük minden rendben, de nem fér be. Ha egymás mellé tesszük a két cuccot, a kókányolt tengely kb 4 cm-el rövidebb (a hardy tárcsától a difi felfogatás végéig). Az az érdekes, hogy ugyanolyan évjáratú, 6 hengeres sedanból lett kiszedve az újabbik, ma több bontót megjártam, és azoknál is ugyanez a helyzet, hogy a gyári kardán az enyémnél hosszabb ezzel a mérettel és nem fér be, pedig fullra össze van nyomva hogy úgy mondjam. Sajnos nem vagyok még otthon a dologban, de olvastam hogy van 2 féle difi is, kis házas meg nagy házas. Nem tudom az enyémbe melyik van, hétfőn tudnám megnézni. Ezek a kardán méretére nézve tudnak különbséget okozni? Gondolok itt arra, hogy a kis házas "rövidebb" és a hosszabb kardán beférne vagy nem tudom :/ Az is eszembe jutott még hogy esetleg valamelyik E36 kardán kompatibilis-e az E46-al? Legvégső esetben ajánlottak egy szakit aki precízen fel tudná újítani azt ami nekem volt alatta, de azért érdekelne a véleményetek, hogy mit tudnék tenni ez ügyben. Köszönöm szépen!



szia!
a diffid gyári? nem lehet, hogy sperr vagy valami más típus diffije van betéve, és ezért rövidítették a kardántengelyt?
vagy lehet a váltód lett cserélve, mondjuk automatáról manuálra.


Szia! Ezt sajnos nem tudom, hétfőn indulok neki még egy BMW bontónak, hátha találok ilyen méretet, aztán akkor meg tudom nézni hogy milyen a difi benne. Váltó szerintem nem lett cserélve, bár ezt sem tudom igazából :(


lécci alulra írj mindig! ;)
hát VIN kód alapján ki lehet deríteni gyárilag milyen váltóval jött ki, és hogy most milyen van benne. mármint manuál, automatára gondolok.

tomika999 Elküldve: 2016-05-28 17:22 Kardántengely és társai

Szia! Ezt sajnos nem tudom, hétfőn indulok neki még egy BMW bontónak, hátha találok ilyen méretet, aztán akkor meg tudom nézni hogy milyen a difi benne. Váltó szerintem nem lett cserélve, bár ezt sem tudom igazából :(

YELLOW írta:
tomika999 írta: Sziasztok! Új vagyok még az oldalon, ha rossz helyre írtam akkor elnézést! Egy kis segítségre lenne szükségem. Kb. egy hónapja lettem tulajdonosa egy fl előtti 320i E46 sedannak (2000-es évj.). A probléma az volt, hogy nagyobb sebességnél (105 felett) elkezdett rezonálni a hátulja, búgó hangot adott és rázta a kasznit. Difire gyanakodtunk. Elvittem szerelőhöz, megnézték, aztán megláttuk a kardánt hogy össze van kókányolva... Elsőnek azt cseréljük ki, mert teljesen kuka, a képen látszik milyen "szakembör" csinálta. Szereztem bontottan egy nagyon ó állapotút, azt hittük minden rendben, de nem fér be. Ha egymás mellé tesszük a két cuccot, a kókányolt tengely kb 4 cm-el rövidebb (a hardy tárcsától a difi felfogatás végéig). Az az érdekes, hogy ugyanolyan évjáratú, 6 hengeres sedanból lett kiszedve az újabbik, ma több bontót megjártam, és azoknál is ugyanez a helyzet, hogy a gyári kardán az enyémnél hosszabb ezzel a mérettel és nem fér be, pedig fullra össze van nyomva hogy úgy mondjam. Sajnos nem vagyok még otthon a dologban, de olvastam hogy van 2 féle difi is, kis házas meg nagy házas. Nem tudom az enyémbe melyik van, hétfőn tudnám megnézni. Ezek a kardán méretére nézve tudnak különbséget okozni? Gondolok itt arra, hogy a kis házas "rövidebb" és a hosszabb kardán beférne vagy nem tudom :/ Az is eszembe jutott még hogy esetleg valamelyik E36 kardán kompatibilis-e az E46-al? Legvégső esetben ajánlottak egy szakit aki precízen fel tudná újítani azt ami nekem volt alatta, de azért érdekelne a véleményetek, hogy mit tudnék tenni ez ügyben. Köszönöm szépen!



szia!
a diffid gyári? nem lehet, hogy sperr vagy valami más típus diffije van betéve, és ezért rövidítették a kardántengelyt?
vagy lehet a váltód lett cserélve, mondjuk automatáról manuálra.


YELLOW Elküldve: 2016-05-28 17:18 Kardántengely és társai

tomika999 írta: Sziasztok! Új vagyok még az oldalon, ha rossz helyre írtam akkor elnézést! Egy kis segítségre lenne szükségem. Kb. egy hónapja lettem tulajdonosa egy fl előtti 320i E46 sedannak (2000-es évj.). A probléma az volt, hogy nagyobb sebességnél (105 felett) elkezdett rezonálni a hátulja, búgó hangot adott és rázta a kasznit. Difire gyanakodtunk. Elvittem szerelőhöz, megnézték, aztán megláttuk a kardánt hogy össze van kókányolva... Elsőnek azt cseréljük ki, mert teljesen kuka, a képen látszik milyen "szakembör" csinálta. Szereztem bontottan egy nagyon ó állapotút, azt hittük minden rendben, de nem fér be. Ha egymás mellé tesszük a két cuccot, a kókányolt tengely kb 4 cm-el rövidebb (a hardy tárcsától a difi felfogatás végéig). Az az érdekes, hogy ugyanolyan évjáratú, 6 hengeres sedanból lett kiszedve az újabbik, ma több bontót megjártam, és azoknál is ugyanez a helyzet, hogy a gyári kardán az enyémnél hosszabb ezzel a mérettel és nem fér be, pedig fullra össze van nyomva hogy úgy mondjam. Sajnos nem vagyok még otthon a dologban, de olvastam hogy van 2 féle difi is, kis házas meg nagy házas. Nem tudom az enyémbe melyik van, hétfőn tudnám megnézni. Ezek a kardán méretére nézve tudnak különbséget okozni? Gondolok itt arra, hogy a kis házas "rövidebb" és a hosszabb kardán beférne vagy nem tudom :/ Az is eszembe jutott még hogy esetleg valamelyik E36 kardán kompatibilis-e az E46-al? Legvégső esetben ajánlottak egy szakit aki precízen fel tudná újítani azt ami nekem volt alatta, de azért érdekelne a véleményetek, hogy mit tudnék tenni ez ügyben. Köszönöm szépen!



szia!
a diffid gyári? nem lehet, hogy sperr vagy valami más típus diffije van betéve, és ezért rövidítették a kardántengelyt?
vagy lehet a váltód lett cserélve, mondjuk automatáról manuálra.

tomika999 Elküldve: 2016-05-28 17:13 Kardántengely és társai

Sziasztok! Új vagyok még az oldalon, ha rossz helyre írtam akkor elnézést! Egy kis segítségre lenne szükségem. Kb. egy hónapja lettem tulajdonosa egy fl előtti 320i E46 sedannak (2000-es évj.). A probléma az volt, hogy nagyobb sebességnél (105 felett) elkezdett rezonálni a hátulja, búgó hangot adott és rázta a kasznit. Difire gyanakodtunk. Elvittem szerelőhöz, megnézték, aztán megláttuk a kardánt hogy össze van kókányolva... Elsőnek azt cseréljük ki, mert teljesen kuka, a képen látszik milyen "szakembör" csinálta. Szereztem bontottan egy nagyon ó állapotút, azt hittük minden rendben, de nem fér be. Ha egymás mellé tesszük a két cuccot, a kókányolt tengely kb 4 cm-el rövidebb (a hardy tárcsától a difi felfogatás végéig). Az az érdekes, hogy ugyanolyan évjáratú, 6 hengeres sedanból lett kiszedve az újabbik, ma több bontót megjártam, és azoknál is ugyanez a helyzet, hogy a gyári kardán az enyémnél hosszabb ezzel a mérettel és nem fér be, pedig fullra össze van nyomva hogy úgy mondjam. Sajnos nem vagyok még otthon a dologban, de olvastam hogy van 2 féle difi is, kis házas meg nagy házas. Nem tudom az enyémbe melyik van, hétfőn tudnám megnézni. Ezek a kardán méretére nézve tudnak különbséget okozni? Gondolok itt arra, hogy a kis házas "rövidebb" és a hosszabb kardán beférne vagy nem tudom :/ Az is eszembe jutott még hogy esetleg valamelyik E36 kardán kompatibilis-e az E46-al? Legvégső esetben ajánlottak egy szakit aki precízen fel tudná újítani azt ami nekem volt alatta, de azért érdekelne a véleményetek, hogy mit tudnék tenni ez ügyben. Köszönöm szépen!

juhaszadika Elküldve: 2016-05-18 11:35 Mi lehet a baj?

naarjan írta:
viktor írta:
juhaszadika írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok,

Jobb első angel eyes ha nem világít, mennyire bonyolult megcsinálni? Ill mi lehet a baj?köszönöm


attól függ milyen AE.


2009es e-92-es coupe, gyári sárga megvilágítású, a fényszóró meg bixenon kanyarbevilágítós.


ha minden igaz a karikáknak külön LED-je van, azt lehet cserélni.


63117161444 ez az égő cikkszáma kb 12.000ft

Cseréhez kerék levesz,dobbetét kivesz és ott van alatt a lámpatest hátulán.


huuhhh, köszi. Borsos, de ez van:D



Az enyémben sima izzó van. Bajonett záras foglalatba. 2000 ft körül volt az izzó.




Esetleg itt van óccó kici kínai :D
http://www.aliexpress.com gyári számra keresve 26 dodó / pár :) (ja és egy hónap a szállítás) :mrgreen:






Kínaitól tényleg rettegnék utána mi kap lángra a motortérbe, de azért köszi :):mrgreen: