Összesen 6202 találat
Gabeee85
Elküldve: 2016-03-17 00:27 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!
xmann írta:
csavargo írta:
xmann írta:
Pocses írta:
xmann írta:
Sziasztok!
Van egy BMW e36 1,6 benzin 1998-as évjáratú autóm és olyan gondom van, hogy eddig rövid távon használtam (kb 1 km távra minden nap kétszer) lakott területen, szóval az 5. fokozatot nem is használom szinte. Hétvégén viszont mentem vele messzebb és azt vettem észre, hogy 5. be nem húz. beteszem 5. sebességbe és nyomhatok akár padlógázt is nagyon nagyon gyengén gyorsul kb ilyen 10 másodperc alatt megy 500 fordulatot feljebb a fordulatszám mérő padlógázon. 4. be is erőtlenebb mint volt de ott még talán tűrhető. Mindeközben padlógázon a fogyasztás mérőm még a 15 literig se nagyon rúg ki holott régen egy intenzívebb gázadásnál simán kilengett 30 literig és onnan állt be. Amit még észrevettem hogy a motor olajom nivójából ha kihúzom a pálcát enyhe benzin szag csapja meg az orromat és ugyanez ha leveszem a motor olaj sapkáját. Az olajban habot vagy idegen anyagot nem látom ami hengerfejre utalna, és a motor olajam sem több mint ameddig felöntöttem novemberben mivel akkor esett át olajcserén. A többi sebesség fokozatban nem vettem észre erőtlenséget. Ötlet, hogy mi lehet? Holnap megy diagnosztikára csak már nagyon idegesít hogy mi lehet vele
Szevasz!
Gyertyaképet nézhetnél, mert ha nagyon fehéres az utalhat igen szerény keverékre tehát kevés ugye a benya neki. Mert 2ő féle kép bolondulhat meg a légmennyiségmérő, vagy kevesebb levegőt mér mint ami áthalad rajta ugye akkor elszegényíti a keveréket, vagy ellenkezőleg és akkor tolja be a naftát, ilyenkor meg zabál és fekete kormosak a gyertyák. Ha ez lesz a probléma ne végy használt bontottat mert én is megjártam ezt az utat azt a végére csak új lett bele véve, így hiába volt kedvezmény vőm által, majdnem új árat fizettem így a kettő megvételével. Amúgy Yellow már többször és jól tanácsolta, húzd le róla a stekkert, és ha úgy rendesen húz a motor akkor az lesz a ludas.
Üdv.: Pocses
Voltam szerelőnél hengerfejes lett azt mondta. A légtömegmérő tuti hogy nem okozza a hibát mert ő is azzal kezdte hogy lehúzta és mentünk egy kört és légtömeg mérő nélkül is ugyanolyan volt mint vele. Azt mondja hengerfejes lett mivel kemény a vízhűtőm gumi csöve és csipkedi a vizet is nagyon kis mennyiségbe meg a fűtésem is elment mára, pedig a motorom üzem meleg.
Elképzelhetőnek tartjátok a "diagnózist"? Kb mennyibe kerül egy ilyennek a javítása? Nekem azt mondta hogy egy olaj csere és felfagyállózás újrajátszik hiába novemberbe volt mert "teletaknyolhatta" az olajat. Plusz a hengerfej tömítés 8 körül van azt én is néztem ha csak a tömítést kell cserélni és mást nem, meg a szimeringeket mondta, hogy ha már meg van bontva érdemes azt is kicserélni. Valós dolgokat közölt? Amit rá kell költeni én ráköltöm de nem akarom, hogy átverjenek komoly összeggel. Miután ezeket kicserélte 100% ba megoldódik minden gondom? Nehéz elhinni, hogy ennyi minden hiba ugyan arra a kiégett tömítésre vezethető vissza. Bár a fűtésemre azt mondta, hogy a fűtőradiátor dugult el, de köze van az eldugulásnak a hengerfej hibához állítólag.
Szia! A jelensèg utalhat arra ,hogy hengerfejes,bár nagyon sokfèle kèppen jelentkezhet. A jovítás menete úgY nèz ki hogy a szètszerelès után a hengerfejet nyomáspróbázni kell ès ha szüksèges akkor síkoltatni. Csak hengerfej tömítèst cserèlni butaság kell mèg hengerfej csavar kèszlet ès minden olyan tömítès amit a szètszerelèsnèl megbont. A hengerfej levètelènèl a víz belefolyhat az olajteknőbe ezèrt mind olaj mind fagyálló csere. HAJRÁ:ugyis::ugyis:
Köszönöm a válaszokat akkor valószínűleg nem akar nagyon átverni, mert ezeket mondta el ő is. Bár azt mondta hogy 90%ba nem ment el a hengerfej szóval remélem síkoltatni nem fog kelleni. még egyszer köszi minden jót
Szia!
ne egy 5000ft-os síkoláson spórolj, ha már szét van szedve!
YELLOW
Elküldve: 2016-03-08 13:48 világításmodul programozása
lantika írta:
YELLOW írta:
lela írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
haller,
most ha nem xenon-os az autóm, akkor nem is tudom aktiválni a DRL-t? egyébként az US stílust sem tudom. BMW Scanner-rel hiába kapcsolom be, nem történik semmi.
vagy lehetséges az a gond, hogy nem aktív a Running light EU/US gomb? és ez a xenon hiánya miatt nem aktív? és ha azt adnám meg neki, hogy xenon a lámpa, miközben nem? vagynem lehet átvágni? vagy tönkre tenne valamit?
ez nem az enyémről készült kép, csak minta...

szerk.: pedig képek alapján kellene működnie... nekem is. vagy lehet a Scanner-ben kellen kötözgetni valamit? mondjuk nem próbáltam NCS Expert-ben kapcsolni, mert Scanner-ben egyszerűbb volna.
vagy csak motorindításra kapcsol fel, gyújtásra nincs se US stílus, se DRL?
nos, most már tényleg nem értem, de gyanús, hogy magával az interface-el van baj, és kötözgetni kell.
ugyanis ma próbáltam 2 másik autót.
2001-es E39 Xenon: az EU DRL-re nem csinált semmit. US DRL-re pedig a xenon-t kapcsolja fel. NCS-ben mikor Broadcast-olja fel, akkor kapcsoplgatja, de megint csak a xenon-t, de a végén még annyira sem világít gyújtáson. itt aktív volt a gyújtásra kapcsolja Xenon-t. ami érdekes, mert amúgy nem kapcsolta, de próbáltan intaktívra tenni, de semmi nem változott.
2004 végi E46 Xenon: hasonlóan az enyémhez, SEMMI. persze NCS-ben őt meg sem néztem. de hasonló lett volna szerintem. szorított az idő, csak próbálgatás volt.
ezekben aktív volt a Running light EU/US lehetőség. persze Scanner-ben eléggé eltérő állítási lehetőségek vannak.
Ezt a BMW scannert honnan lehet letölteni? Ehhez jó ugyan az a kábel mint INPA-hoz (D+DCAN)?
Láttam hogy sok valaki NCS helyett ezt használja,mert sokkal egyszerűbb és egyébként az USA és komfort index tényleg csak 4.0 vagy 4.5 ös Firmwarű LCM el fog működni. Már korábban kérdeztem itt is hogy nem e tudna valaki firmwaret frissíteni, de nem kaptam itt rá választ,. Máshol azt mondták hogy tönkre teszi a chipet benne. Az ebayen meg hírdetik az upgradet.
igen láttam, hogy dobálja ezeket a cuccokat. de akkor ami t látni a neten, régiek is, az mind upgrade-elt modulosak?
az is érdekes, hogy egy 2005-ös coupe-ban be lehetett kapcsolni. közben meg E36-nál is látni ezt a megoldást.
majd megnézem a FW-eket mik voltak.
szerk.: illetve amit még nem tudok megérteni. a 20d-ben ha jól tudom Bi-Xenon volt. ha ezen sem tudom aktiválni a DRL-t, akkor minek vannak a belső kerek H7-es izzók??? hisz ugye a távolsági is xenon. vagy csak ha villogsz, akkor nem a xenon-nal csinálja, hanem a H7-esekkel?
Yellow: Running light EU/US + Daytime running light EU/US együttes aktiväläsära nekem müködött a DRL. Motor inditäs utän bekapcsolta a tompitottat. Nem jött be,igy lekapcsoltam. NCS-el LSZ-ben kell bekapcsolni a halväny refit DRL-nek.
Lela: LSZ-t nem egyszerü flashelni,es nem is lehet mind. Pl CI 31-et nem tudod CI40-re. De pl CI 35 megy CI36-ra. BMW Scannerhez sajät käbel van. Nem dräga,en 20€-ert vettem,es müködik win10 64bit alatt is.
lantika: nekem egyszerűen Scanner-ben nem volt aktív a Running light EU/US, de a Xenon-os autóban aktív volt, még sem csinált semmit. minden variációt kipróbáltam.
nos közben a sajátomon kísérleteztem. NCS Expert-tel. miután aktív lett, néztem Scanner-ben, de amit bepipált azt én hiába pipáltam tegnap. tehát Scanner pipálgatásra nem kódolja fel, de kiolvasni kiolvassa azt.
sikerült, de nem 100% szerintem. érdekes SIDEMARKER_US-re nem csinál semmit...
jelenlegi helyzet: elől ég a refi wert_02-ben + a két első index. hátul viszont nem ég az index, mert ha a hátsó DRL_BLK-t aktiválom akkor a hátsó világítás fele ég csak. tehát csak a piros. ugye az alsó csík 3 izzóból áll és nekem a középső világít DRL-nél.

lantika
Elküldve: 2016-03-08 12:28 világításmodul programozása
YELLOW írta:
lela írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
haller,
most ha nem xenon-os az autóm, akkor nem is tudom aktiválni a DRL-t? egyébként az US stílust sem tudom. BMW Scanner-rel hiába kapcsolom be, nem történik semmi.
vagy lehetséges az a gond, hogy nem aktív a Running light EU/US gomb? és ez a xenon hiánya miatt nem aktív? és ha azt adnám meg neki, hogy xenon a lámpa, miközben nem? vagynem lehet átvágni? vagy tönkre tenne valamit?
ez nem az enyémről készült kép, csak minta...

szerk.: pedig képek alapján kellene működnie... nekem is. vagy lehet a Scanner-ben kellen kötözgetni valamit? mondjuk nem próbáltam NCS Expert-ben kapcsolni, mert Scanner-ben egyszerűbb volna.
vagy csak motorindításra kapcsol fel, gyújtásra nincs se US stílus, se DRL?
nos, most már tényleg nem értem, de gyanús, hogy magával az interface-el van baj, és kötözgetni kell.
ugyanis ma próbáltam 2 másik autót.
2001-es E39 Xenon: az EU DRL-re nem csinált semmit. US DRL-re pedig a xenon-t kapcsolja fel. NCS-ben mikor Broadcast-olja fel, akkor kapcsoplgatja, de megint csak a xenon-t, de a végén még annyira sem világít gyújtáson. itt aktív volt a gyújtásra kapcsolja Xenon-t. ami érdekes, mert amúgy nem kapcsolta, de próbáltan intaktívra tenni, de semmi nem változott.
2004 végi E46 Xenon: hasonlóan az enyémhez, SEMMI. persze NCS-ben őt meg sem néztem. de hasonló lett volna szerintem. szorított az idő, csak próbálgatás volt.
ezekben aktív volt a Running light EU/US lehetőség. persze Scanner-ben eléggé eltérő állítási lehetőségek vannak.
Ezt a BMW scannert honnan lehet letölteni? Ehhez jó ugyan az a kábel mint INPA-hoz (D+DCAN)?
Láttam hogy sok valaki NCS helyett ezt használja,mert sokkal egyszerűbb és egyébként az USA és komfort index tényleg csak 4.0 vagy 4.5 ös Firmwarű LCM el fog működni. Már korábban kérdeztem itt is hogy nem e tudna valaki firmwaret frissíteni, de nem kaptam itt rá választ,. Máshol azt mondták hogy tönkre teszi a chipet benne. Az ebayen meg hírdetik az upgradet.
igen láttam, hogy dobálja ezeket a cuccokat. de akkor ami t látni a neten, régiek is, az mind upgrade-elt modulosak?
az is érdekes, hogy egy 2005-ös coupe-ban be lehetett kapcsolni. közben meg E36-nál is látni ezt a megoldást.
majd megnézem a FW-eket mik voltak.
szerk.: illetve amit még nem tudok megérteni. a 20d-ben ha jól tudom Bi-Xenon volt. ha ezen sem tudom aktiválni a DRL-t, akkor minek vannak a belső kerek H7-es izzók??? hisz ugye a távolsági is xenon. vagy csak ha villogsz, akkor nem a xenon-nal csinálja, hanem a H7-esekkel?
Yellow: Running light EU/US + Daytime running light EU/US együttes aktiväläsära nekem müködött a DRL. Motor inditäs utän bekapcsolta a tompitottat. Nem jött be,igy lekapcsoltam. NCS-el LSZ-ben kell bekapcsolni a halväny refit DRL-nek.
Lela: LSZ-t nem egyszerü flashelni,es nem is lehet mind. Pl CI 31-et nem tudod CI40-re. De pl CI 35 megy CI36-ra. BMW Scannerhez sajät käbel van. Nem dräga,en 20€-ert vettem,es müködik win10 64bit alatt is.
YELLOW
Elküldve: 2016-03-07 21:29 világításmodul programozása
lela írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
haller,
most ha nem xenon-os az autóm, akkor nem is tudom aktiválni a DRL-t? egyébként az US stílust sem tudom. BMW Scanner-rel hiába kapcsolom be, nem történik semmi.
vagy lehetséges az a gond, hogy nem aktív a Running light EU/US gomb? és ez a xenon hiánya miatt nem aktív? és ha azt adnám meg neki, hogy xenon a lámpa, miközben nem? vagynem lehet átvágni? vagy tönkre tenne valamit?
ez nem az enyémről készült kép, csak minta...

szerk.: pedig képek alapján kellene működnie... nekem is. vagy lehet a Scanner-ben kellen kötözgetni valamit? mondjuk nem próbáltam NCS Expert-ben kapcsolni, mert Scanner-ben egyszerűbb volna.
vagy csak motorindításra kapcsol fel, gyújtásra nincs se US stílus, se DRL?
nos, most már tényleg nem értem, de gyanús, hogy magával az interface-el van baj, és kötözgetni kell.
ugyanis ma próbáltam 2 másik autót.
2001-es E39 Xenon: az EU DRL-re nem csinált semmit. US DRL-re pedig a xenon-t kapcsolja fel. NCS-ben mikor Broadcast-olja fel, akkor kapcsoplgatja, de megint csak a xenon-t, de a végén még annyira sem világít gyújtáson. itt aktív volt a gyújtásra kapcsolja Xenon-t. ami érdekes, mert amúgy nem kapcsolta, de próbáltan intaktívra tenni, de semmi nem változott.
2004 végi E46 Xenon: hasonlóan az enyémhez, SEMMI. persze NCS-ben őt meg sem néztem. de hasonló lett volna szerintem. szorított az idő, csak próbálgatás volt.
ezekben aktív volt a Running light EU/US lehetőség. persze Scanner-ben eléggé eltérő állítási lehetőségek vannak.
Ezt a BMW scannert honnan lehet letölteni? Ehhez jó ugyan az a kábel mint INPA-hoz (D+DCAN)?
Láttam hogy sok valaki NCS helyett ezt használja,mert sokkal egyszerűbb és egyébként az USA és komfort index tényleg csak 4.0 vagy 4.5 ös Firmwarű LCM el fog működni. Már korábban kérdeztem itt is hogy nem e tudna valaki firmwaret frissíteni, de nem kaptam itt rá választ,. Máshol azt mondták hogy tönkre teszi a chipet benne. Az ebayen meg hírdetik az upgradet.
igen láttam, hogy dobálja ezeket a cuccokat. de akkor ami t látni a neten, régiek is, az mind upgrade-elt modulosak?
az is érdekes, hogy egy 2005-ös coupe-ban be lehetett kapcsolni. közben meg E36-nál is látni ezt a megoldást.
majd megnézem a FW-eket mik voltak.
szerk.: illetve amit még nem tudok megérteni. a 20d-ben ha jól tudom Bi-Xenon volt. ha ezen sem tudom aktiválni a DRL-t, akkor minek vannak a belső kerek H7-es izzók??? hisz ugye a távolsági is xenon. vagy csak ha villogsz, akkor nem a xenon-nal csinálja, hanem a H7-esekkel?
hil
Elküldve: 2016-03-07 19:44 Megvegyem? Vegyek ilyet?
ArkyCsaba írta:
hil írta:
petkerek írta:
Sziasztok!
Leendő BMW tulajként egy kérdéssel fordulnék a hozzáértőkhöz illetve tulajdonosokhoz.
Ismerősi körben eladó lett egy 1999-es évjáratú e46 318i, a 118 lóerős (sedan) változat, 263 ezer igazolt km-rel.
A dilemmám a motorral kapcsolatos, mivel az autót átnéztük, kipróbáltuk, szerkezetileg minden tökéletes, a tulaját gyerekkorom óta ismerem, az autó pedig évek óta a tulajdonában van, mindig mindent megadott neki, talán többet is mint elvárható lenne.
Kérdés, hogy ez a motor mennyire lehet megbízható, esetlegesen mennyire lehet vele mellényúlni? Lépten-nyomon azt olvasni/hallani hogy 6 hengerest kell venni, azonban nem tudom hogy ez "csak" a menetteljesítmény vagy a hang, karakter miatti "elfogultságból" adódik, vagy van valami más oka is. (pl betegágy az egész 1.8i) Önmagában nekem ez a teljesítményszint egyébként megfelel, a normál közlekedéshez szerintem elég, nem akarok sem gyorsulgatni sem autópályán száguldozni, így önmagában emiatt nem lenne szükségem erősebbre.
Ez az autó kereken 1 millió Ft jelenleg. Kérdés, hogy ebben az ársávban kaphatnék-e egyáltalán hasonlóan jó állapotban lévő 6 hengerest, vagy ahhoz egy nagyságrenddel feljebb kell gondolkodnom?
Ha valaki veszi a fáradságot és válaszol azt megköszönöm :)
Üdv. petkerek
Szia!
Nekem ilyen autóm volt, teljesen jó az a motor n(M43TU), megbízható. Vezettem e36 320i-t (150Le), a benyomásom az volt, hogy a 318 jobban gyorsult úgy 80-ig. Amire érdemes odafigyelni a motor terén: hűtő rendszer: hűtő, csövek , vízpumpa, generátor esetleg önindító, hátsó futómű bekötési pontjai.
bye:hil
Szia.Nekem is ilyen van (M43TU) és lekopogom baj nincs vele.Amit eddig cserélnem kellett az a termosztát volt a szíjfeszítő görgő meg a hengerfej tömítésem,ott engedte az olajat,de nem vészesen.Évjárat: 2000, kilóméter: majd 250.000 .Mástól hallottam,állítólag ezek a "kőkori" motorok még elégé túl vannak méretezve (nincsenek kihegyezve a teljesítményre mint a maiak).
Talán a Bimmer legtartósabb motorja....
Mára már nem a tartósság a cél
ArkyCsaba
Elküldve: 2016-03-07 16:19 Megvegyem? Vegyek ilyet?
hil írta:
petkerek írta:
Sziasztok!
Leendő BMW tulajként egy kérdéssel fordulnék a hozzáértőkhöz illetve tulajdonosokhoz.
Ismerősi körben eladó lett egy 1999-es évjáratú e46 318i, a 118 lóerős (sedan) változat, 263 ezer igazolt km-rel.
A dilemmám a motorral kapcsolatos, mivel az autót átnéztük, kipróbáltuk, szerkezetileg minden tökéletes, a tulaját gyerekkorom óta ismerem, az autó pedig évek óta a tulajdonában van, mindig mindent megadott neki, talán többet is mint elvárható lenne.
Kérdés, hogy ez a motor mennyire lehet megbízható, esetlegesen mennyire lehet vele mellényúlni? Lépten-nyomon azt olvasni/hallani hogy 6 hengerest kell venni, azonban nem tudom hogy ez "csak" a menetteljesítmény vagy a hang, karakter miatti "elfogultságból" adódik, vagy van valami más oka is. (pl betegágy az egész 1.8i) Önmagában nekem ez a teljesítményszint egyébként megfelel, a normál közlekedéshez szerintem elég, nem akarok sem gyorsulgatni sem autópályán száguldozni, így önmagában emiatt nem lenne szükségem erősebbre.
Ez az autó kereken 1 millió Ft jelenleg. Kérdés, hogy ebben az ársávban kaphatnék-e egyáltalán hasonlóan jó állapotban lévő 6 hengerest, vagy ahhoz egy nagyságrenddel feljebb kell gondolkodnom?
Ha valaki veszi a fáradságot és válaszol azt megköszönöm :)
Üdv. petkerek
Szia!
Nekem ilyen autóm volt, teljesen jó az a motor n(M43TU), megbízható. Vezettem e36 320i-t (150Le), a benyomásom az volt, hogy a 318 jobban gyorsult úgy 80-ig. Amire érdemes odafigyelni a motor terén: hűtő rendszer: hűtő, csövek , vízpumpa, generátor esetleg önindító, hátsó futómű bekötési pontjai.
bye:hil
Szia.Nekem is ilyen van (M43TU) és lekopogom baj nincs vele.Amit eddig cserélnem kellett az a termosztát volt a szíjfeszítő görgő meg a hengerfej tömítésem,ott engedte az olajat,de nem vészesen.Évjárat: 2000, kilóméter: majd 250.000 .Mástól hallottam,állítólag ezek a "kőkori" motorok még elégé túl vannak méretezve (nincsenek kihegyezve a teljesítményre mint a maiak).
hil
Elküldve: 2016-03-07 08:39 Megvegyem? Vegyek ilyet?
petkerek írta:
Sziasztok!
Leendő BMW tulajként egy kérdéssel fordulnék a hozzáértőkhöz illetve tulajdonosokhoz.
Ismerősi körben eladó lett egy 1999-es évjáratú e46 318i, a 118 lóerős (sedan) változat, 263 ezer igazolt km-rel.
A dilemmám a motorral kapcsolatos, mivel az autót átnéztük, kipróbáltuk, szerkezetileg minden tökéletes, a tulaját gyerekkorom óta ismerem, az autó pedig évek óta a tulajdonában van, mindig mindent megadott neki, talán többet is mint elvárható lenne.
Kérdés, hogy ez a motor mennyire lehet megbízható, esetlegesen mennyire lehet vele mellényúlni? Lépten-nyomon azt olvasni/hallani hogy 6 hengerest kell venni, azonban nem tudom hogy ez "csak" a menetteljesítmény vagy a hang, karakter miatti "elfogultságból" adódik, vagy van valami más oka is. (pl betegágy az egész 1.8i) Önmagában nekem ez a teljesítményszint egyébként megfelel, a normál közlekedéshez szerintem elég, nem akarok sem gyorsulgatni sem autópályán száguldozni, így önmagában emiatt nem lenne szükségem erősebbre.
Ez az autó kereken 1 millió Ft jelenleg. Kérdés, hogy ebben az ársávban kaphatnék-e egyáltalán hasonlóan jó állapotban lévő 6 hengerest, vagy ahhoz egy nagyságrenddel feljebb kell gondolkodnom?
Ha valaki veszi a fáradságot és válaszol azt megköszönöm :)
Üdv. petkerek
Szia!
Nekem ilyen autóm volt, teljesen jó az a motor n(M43TU), megbízható. Vezettem e36 320i-t (150Le), a benyomásom az volt, hogy a 318 jobban gyorsult úgy 80-ig. Amire érdemes odafigyelni a motor terén: hűtő rendszer: hűtő, csövek , vízpumpa, generátor esetleg önindító, hátsó futómű bekötési pontjai.
bye:hil
E36thepower
Elküldve: 2016-03-04 11:05 Bõrülések felújítása
YELLOW írta:
E36thepower írta:
Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni tőletek.
Minap, hozott nekem egy jó barátom egy szett hátsó bőrülést. Gondoltam beteszem a 36 Sedan-omba hátra, előre úgyis érkezik a héten.
A gond az, hogy méretben túl széles az ülőrésze, tehát nem ebbe való. Haver állítása szerint ő is csak kapta, de már nem tudja megmondani milyen típusba való... A háttámla közepe lehajtható könyöklőnek.
Itt van két kép amit még most lőttem róla, holnap teszek fel újat jobb fényviszonyok mellett.
Kérdés; Valaki meg tudná mondani, milyen típust szereltek ilyen üléssel?
Segítségeteket előre is köszönöm.


ez valami régi típus ülése az biztos.
olyan E12, E23 ülése lehet... semmiképp sem újabb típusé
Mellesleg cserélném E36 Sedan hátsó üléssorra :)
YELLOW
Elküldve: 2016-03-04 07:51 Bõrülések felújítása
E36thepower írta:
Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni tőletek.
Minap, hozott nekem egy jó barátom egy szett hátsó bőrülést. Gondoltam beteszem a 36 Sedan-omba hátra, előre úgyis érkezik a héten.
A gond az, hogy méretben túl széles az ülőrésze, tehát nem ebbe való. Haver állítása szerint ő is csak kapta, de már nem tudja megmondani milyen típusba való... A háttámla közepe lehajtható könyöklőnek.
Itt van két kép amit még most lőttem róla, holnap teszek fel újat jobb fényviszonyok mellett.
Kérdés; Valaki meg tudná mondani, milyen típust szereltek ilyen üléssel?
Segítségeteket előre is köszönöm.


ez valami régi típus ülése az biztos.
olyan E12, E23 ülése lehet... semmiképp sem újabb típusé
gcrc
Elküldve: 2016-02-29 14:27 Megvegyem? Vegyek ilyet?
Sziasztok!
Hónapok óta keresgélek coupe 320i-t és most eljött a pillanat hogy olyat találtam ami nekem megfelelne. KM-től eltekintve láttok-e bármi gyanúsat? És hogy ajánlanátok-e olyan szervizt aki esetleg szombati napon átnézné nekem valamilyen összegért?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-9864920Köszi a segítséget!