John Elküldve: 2020-09-30 22:04 8-10 Co érték Help

John Elküldve: 2020-09-30 22:04 8-10 Co érték Help
John Elküldve: 2020-09-25 17:43 Társalgó
YELLOW írta:danielyomtov írta: Sziasztok,
Régebben vásároltam egy e30 coupe-t M54B30-al elől-púpos M50B25 olajteknővel, átalakított nívópálcával és nem tudom mennyi olaj kéne így bele. Gyárilag a motorba 6.5 liter van előírva. Ennyivel a nívópálcának a végén mutatja (minimum alatt).
Üresen kaptam, így nem tudom mennyi volt benne előzőleg, tulaj meg eltűnt.
Szerintetek mennyi olajat töltsek bele így?
Előre is köszönöm a szakértői hozzászólásokat!
Dani
hát ezt így ki tudja? öntsél még rá 1 litert aztán kész. Az a baj, hogy minden mókolt, kitudja a nívó is hol áll, stb. ha több olaj lesz benne, majd kinyomja valahol. :D
bocs, de erre nagyon nem lehet mit mondani, nem hiszem rövid időn belül felbukkan valaki, aki ezt tudná. a MIN-MAX között kb. 1 liter különbség szokott lenni normál esetben. szóval ez kísérletezős lesz. +1 lityi, aztán meglátod.
kmartin Elküldve: 2020-09-08 06:50 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel
SzaboAndras Elküldve: 2020-09-07 05:29 Társalgó
YELLOW írta:danielyomtov írta: Sziasztok,
Régebben vásároltam egy e30 coupe-t M54B30-al elől-púpos M50B25 olajteknővel, átalakított nívópálcával és nem tudom mennyi olaj kéne így bele. Gyárilag a motorba 6.5 liter van előírva. Ennyivel a nívópálcának a végén mutatja (minimum alatt).
Üresen kaptam, így nem tudom mennyi volt benne előzőleg, tulaj meg eltűnt.
Szerintetek mennyi olajat töltsek bele így?
Előre is köszönöm a szakértői hozzászólásokat!
Dani
hát ezt így ki tudja? öntsél még rá 1 litert aztán kész. Az a baj, hogy minden mókolt, kitudja a nívó is hol áll, stb. ha több olaj lesz benne, majd kinyomja valahol. :D
bocs, de erre nagyon nem lehet mit mondani, nem hiszem rövid időn belül felbukkan valaki, aki ezt tudná. a MIN-MAX között kb. 1 liter különbség szokott lenni normál esetben. szóval ez kísérletezős lesz. +1 lityi, aztán meglátod.
mrdani Elküldve: 2020-08-31 14:45 Fékjavítás
Pocses írta:mrdani írta: Sziasztok,
Beragadt az utasoldali hátsó féknyeregben a dugattyú.
Féknyerget már sikerült leszednem.
Kérdésem az lenne, hogy fékmunkahenger visszanyomó készletből melyik kompatibilis a bmw-vel, féknyereg felújitó készletet éri meg megvenni, vagy felújitott féknyerget / bontott féknyerget vegyek.
Valamint a fékmunkahengert, hogy tudom kiszedni ha cserélni akarom?!
Köszönöm megtisztelő válaszaitokat.
2002es 330d Touring 184Le
Szia!
Ne sz@rakodj a felújító készlettel, Unixba vedd meg a felújítottat, majd vidd be a rosszat és kapsz vissza pénzt így olcsóbban megúszod, és tuti jó is lesz!
YELLOW Elküldve: 2020-06-14 19:15 Piros olaj lámpa!!
e36oregasszony írta:YELLOW írta:e36oregasszony írta: Sziasztok.
Olajcsere (szűrő és szűrőház tömítés) után nincs olajnyomás. Első indításnál kialudt szépen a lámpa, de utána halványan lassan felvillant, azóta világít, nincs olajnyomás. Olyan mintha le lenne levegősödve a szivattyú. Valkinek valami ötlete? M43b16 az alany.
az nem tud levegős lenni, kinyomja magából. a tömítés a helyén van? vagy a kupak alatti tömítésre gondolsz? Ha a blokk és a szűrőház között, akkor lehet elmozdult a tömítés és elzárja a furat egy részét, azért nincs meg a nyomás. vagy sz*r az olaj, vagy sz*r a szűrő.
Blokk és a szűrőház közötti tömítés, de azt a csavarok központosítják, nem lehet csak maximum fordítva belerakni, de arra figyeltem.
Szűrő és az olaj is ugyan az mint amit eddig használtam. Lehet valami olajsár miatti dugulás? A szűrőház mögött volt belőle nem kevés, amit ki is takarítottam, de lehet esett a blokkba belőle.
Mivel lehet a blokkot átmosatni?
e36oregasszony Elküldve: 2020-06-14 18:57 Piros olaj lámpa!!
YELLOW írta:e36oregasszony írta: Sziasztok.
Olajcsere (szűrő és szűrőház tömítés) után nincs olajnyomás. Első indításnál kialudt szépen a lámpa, de utána halványan lassan felvillant, azóta világít, nincs olajnyomás. Olyan mintha le lenne levegősödve a szivattyú. Valkinek valami ötlete? M43b16 az alany.
az nem tud levegős lenni, kinyomja magából. a tömítés a helyén van? vagy a kupak alatti tömítésre gondolsz? Ha a blokk és a szűrőház között, akkor lehet elmozdult a tömítés és elzárja a furat egy részét, azért nincs meg a nyomás. vagy sz*r az olaj, vagy sz*r a szűrő.
YELLOW Elküldve: 2020-06-14 18:48 Piros olaj lámpa!!
e36oregasszony írta: Sziasztok.
Olajcsere (szűrő és szűrőház tömítés) után nincs olajnyomás. Első indításnál kialudt szépen a lámpa, de utána halványan lassan felvillant, azóta világít, nincs olajnyomás. Olyan mintha le lenne levegősödve a szivattyú. Valkinek valami ötlete? M43b16 az alany.
YELLOW Elküldve: 2020-06-08 16:39 Klíma automatika hiba
Electro123 írta: Szerbusztok!
Remélem maradhat az írásom itt ebben a topikban?!
Történt velem, hogy egy ideje az autóm (323 e46 coupe) csak szembe fújta a levegőt, vagyis a szemben lévő rostélyokon jött belőle a cúg.
Akárhová nyomtam a klímapanelen, nem változott semmit.
Tegnap fogtam magamat és szétszedtem középen, hogy megnézzem, hibás - e valamelyik kis szervómotor, netán szorul - e?!
Ehhez természetesen leszedtem az aksit, mire visszatettem a sarut és gyújtásra raktam a kulcsot átfordult a ventilláció a szélvédőre.
Utána már nem szedtem le az aksi sarut, hanem gyújtásról levettem a kulcsot és csak a klimapanel tápját húztam ki majd vissza, újra gyújtás és azt tapasztaltam, hogy most ment a lábamhoz illetve az ablakra, viszont középre nem.
A vicces az volt, hogy ha a lábamhoz nyomtam a panelen akkor a szélvédőre nyomta, ha meg a szélvédőre akkor a lábamhoz nyomta a levegőt, vagyis fordítva működött.
Középre aztán megint nem.
Most ezzel a technikával elértem egy olyan pozícióba, hogy a szélvédőhöz megy a levegő illetve szembe is jön és a nyomógombok is jól működnek, kivéve a lábtérben. Oda nem sikerül irányítani a cúgot.
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek itt mi lehet a probléma?
Másik vezérlőt is próbáltam a hétvégén, azzal is ezt csinálta, viszont másik autóban szépen működött az enyém is.
Pár hónappal ezelőtt kezdte, aksi levétel után.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Electro123 Elküldve: 2020-06-08 00:12 Klíma automatika hiba