Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 6202 találat


John Elküldve: 2020-09-30 22:04 8-10 Co érték Help

Sziasztok.Co-val kapcsolatban (Műszaki vizsgán a mérés elég magas volt de ecsetelnem sem kell hogy átengedték,tudjátok hogy van ez mondjuk azt hogy még "belefért"...) lehet-e összefüggésben az Inpában látott (Csekkolt) kisérlet így utólag hogy kis többletlevegőt addva (Nevezzük plusz fals levegő hozzáadásnak.)a befecskendezési mennyiség ilyenkor 2-Mg/as/Zyl egységgel kisebb és a beszívőtt levegő is 2-Kg-val kevesebb viszont ha ezt megvonom tőle vissza áll az eredeti felállásba ami annyit tesz hogy ismét9Kg levegőt érzékel és 9Mg/As/zylt ami szerintem sok.Lehetséges az hogy van az injektoron az a membrán hogy sokat ad az injektoroknak? (Az a membrán nem tudom cserélhető-e mert van egy E36 szintén M43 (Még nem T.U.) injektor sorom viszont az egybe van hegesztve ha jól emlékszem de holnap ránézek.)Kérdésem lényege hogy van ugye a Lambda ablak aminek 0,97 és 1,03 között kell lennie és tegyük fel ezt Inpával ellenőrzöm,mennyire hihetünk neki? A link neveA másik kérdésem hogy milyen kisipari co-mérő eszközzel tudnék akár megközelítő értéket mérni a kipum végén?

John Elküldve: 2020-09-25 17:43 Társalgó

YELLOW írta:
danielyomtov írta: Sziasztok,

Régebben vásároltam egy e30 coupe-t M54B30-al elől-púpos M50B25 olajteknővel, átalakított nívópálcával és nem tudom mennyi olaj kéne így bele. Gyárilag a motorba 6.5 liter van előírva. Ennyivel a nívópálcának a végén mutatja (minimum alatt).
Üresen kaptam, így nem tudom mennyi volt benne előzőleg, tulaj meg eltűnt.

Szerintetek mennyi olajat töltsek bele így?

Előre is köszönöm a szakértői hozzászólásokat!

Dani


hát ezt így ki tudja? öntsél még rá 1 litert aztán kész. Az a baj, hogy minden mókolt, kitudja a nívó is hol áll, stb. ha több olaj lesz benne, majd kinyomja valahol. :D
bocs, de erre nagyon nem lehet mit mondani, nem hiszem rövid időn belül felbukkan valaki, aki ezt tudná. a MIN-MAX között kb. 1 liter különbség szokott lenni normál esetben. szóval ez kísérletezős lesz. +1 lityi, aztán meglátod.

Szia Danielyomtov.Meg szabad kérdezni miért válsz meg tőle? Nekem pár napja hasonló gondolat jutott eszembe amikor megláttam hogy 1-liter gyári Difiolaj 15.000 Ft a Scmiedmannál de tegye a kezét a szívére az aki szemrebbenés nélkül kiadna 1-liter olajért ennyi lóvét... :D (Na jó el is hesegettem hogy eladom mert ezek amúgy is rablók :))

kmartin Elküldve: 2020-09-08 06:50 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Sziasztok!

E46 coupe-ra felmegy?: első: 8x19 ET47, hátsó: 9,5x19 ET27

SzaboAndras Elküldve: 2020-09-07 05:29 Társalgó

YELLOW írta:
danielyomtov írta: Sziasztok,

Régebben vásároltam egy e30 coupe-t M54B30-al elől-púpos M50B25 olajteknővel, átalakított nívópálcával és nem tudom mennyi olaj kéne így bele. Gyárilag a motorba 6.5 liter van előírva. Ennyivel a nívópálcának a végén mutatja (minimum alatt).
Üresen kaptam, így nem tudom mennyi volt benne előzőleg, tulaj meg eltűnt.

Szerintetek mennyi olajat töltsek bele így?

Előre is köszönöm a szakértői hozzászólásokat!

Dani


hát ezt így ki tudja? öntsél még rá 1 litert aztán kész. Az a baj, hogy minden mókolt, kitudja a nívó is hol áll, stb. ha több olaj lesz benne, majd kinyomja valahol. :D
bocs, de erre nagyon nem lehet mit mondani, nem hiszem rövid időn belül felbukkan valaki, aki ezt tudná. a MIN-MAX között kb. 1 liter különbség szokott lenni normál esetben. szóval ez kísérletezős lesz. +1 lityi, aztán meglátod.


Én vennék bele egy gyári, a motorhoz való nívópálcát és maxig önteném.
De amiért irok, hogy tudom a regisztrációmat törölni? (Eladtam a BMW-met)

mrdani Elküldve: 2020-08-31 14:45 Fékjavítás

Pocses írta:
mrdani írta: Sziasztok,

Beragadt az utasoldali hátsó féknyeregben a dugattyú.
Féknyerget már sikerült leszednem.
Kérdésem az lenne, hogy fékmunkahenger visszanyomó készletből melyik kompatibilis a bmw-vel, féknyereg felújitó készletet éri meg megvenni, vagy felújitott féknyerget / bontott féknyerget vegyek.
Valamint a fékmunkahengert, hogy tudom kiszedni ha cserélni akarom?!

Köszönöm megtisztelő válaszaitokat.

2002es 330d Touring 184Le


Szia!

Ne sz@rakodj a felújító készlettel, Unixba vedd meg a felújítottat, majd vidd be a rosszat és kapsz vissza pénzt így olcsóbban megúszod, és tuti jó is lesz!






Szia,

Már már gondolkozok rajta, bár a fékcsövet szerintem 91-es e36-omból okulva nem biztos hogy roncsolás nélkül sikerül, bár ott a kézi fáklya segitett rajta.
na meg a légtelenitést még nem csináltam, csak dobféken.

YELLOW Elküldve: 2020-06-14 19:15 Piros olaj lámpa!!

e36oregasszony írta:
YELLOW írta:
e36oregasszony írta: Sziasztok.
Olajcsere (szűrő és szűrőház tömítés) után nincs olajnyomás. Első indításnál kialudt szépen a lámpa, de utána halványan lassan felvillant, azóta világít, nincs olajnyomás. Olyan mintha le lenne levegősödve a szivattyú. Valkinek valami ötlete? M43b16 az alany.


az nem tud levegős lenni, kinyomja magából. a tömítés a helyén van? vagy a kupak alatti tömítésre gondolsz? Ha a blokk és a szűrőház között, akkor lehet elmozdult a tömítés és elzárja a furat egy részét, azért nincs meg a nyomás. vagy sz*r az olaj, vagy sz*r a szűrő.


Blokk és a szűrőház közötti tömítés, de azt a csavarok központosítják, nem lehet csak maximum fordítva belerakni, de arra figyeltem.
Szűrő és az olaj is ugyan az mint amit eddig használtam. Lehet valami olajsár miatti dugulás? A szűrőház mögött volt belőle nem kevés, amit ki is takarítottam, de lehet esett a blokkba belőle.
Mivel lehet a blokkot átmosatni?


akár az is lehet.

e36oregasszony Elküldve: 2020-06-14 18:57 Piros olaj lámpa!!

YELLOW írta:
e36oregasszony írta: Sziasztok.
Olajcsere (szűrő és szűrőház tömítés) után nincs olajnyomás. Első indításnál kialudt szépen a lámpa, de utána halványan lassan felvillant, azóta világít, nincs olajnyomás. Olyan mintha le lenne levegősödve a szivattyú. Valkinek valami ötlete? M43b16 az alany.


az nem tud levegős lenni, kinyomja magából. a tömítés a helyén van? vagy a kupak alatti tömítésre gondolsz? Ha a blokk és a szűrőház között, akkor lehet elmozdult a tömítés és elzárja a furat egy részét, azért nincs meg a nyomás. vagy sz*r az olaj, vagy sz*r a szűrő.


Blokk és a szűrőház közötti tömítés, de azt a csavarok központosítják, nem lehet csak maximum fordítva belerakni, de arra figyeltem.
Szűrő és az olaj is ugyan az mint amit eddig használtam. Lehet valami olajsár miatti dugulás? A szűrőház mögött volt belőle nem kevés, amit ki is takarítottam, de lehet esett a blokkba belőle.
Mivel lehet a blokkot átmosatni?

YELLOW Elküldve: 2020-06-14 18:48 Piros olaj lámpa!!

e36oregasszony írta: Sziasztok.
Olajcsere (szűrő és szűrőház tömítés) után nincs olajnyomás. Első indításnál kialudt szépen a lámpa, de utána halványan lassan felvillant, azóta világít, nincs olajnyomás. Olyan mintha le lenne levegősödve a szivattyú. Valkinek valami ötlete? M43b16 az alany.


az nem tud levegős lenni, kinyomja magából. a tömítés a helyén van? vagy a kupak alatti tömítésre gondolsz? Ha a blokk és a szűrőház között, akkor lehet elmozdult a tömítés és elzárja a furat egy részét, azért nincs meg a nyomás. vagy sz*r az olaj, vagy sz*r a szűrő.

YELLOW Elküldve: 2020-06-08 16:39 Klíma automatika hiba

Electro123 írta: Szerbusztok!
Remélem maradhat az írásom itt ebben a topikban?!

Történt velem, hogy egy ideje az autóm (323 e46 coupe) csak szembe fújta a levegőt, vagyis a szemben lévő rostélyokon jött belőle a cúg.
Akárhová nyomtam a klímapanelen, nem változott semmit.
Tegnap fogtam magamat és szétszedtem középen, hogy megnézzem, hibás - e valamelyik kis szervómotor, netán szorul - e?!
Ehhez természetesen leszedtem az aksit, mire visszatettem a sarut és gyújtásra raktam a kulcsot átfordult a ventilláció a szélvédőre.
Utána már nem szedtem le az aksi sarut, hanem gyújtásról levettem a kulcsot és csak a klimapanel tápját húztam ki majd vissza, újra gyújtás és azt tapasztaltam, hogy most ment a lábamhoz illetve az ablakra, viszont középre nem.
A vicces az volt, hogy ha a lábamhoz nyomtam a panelen akkor a szélvédőre nyomta, ha meg a szélvédőre akkor a lábamhoz nyomta a levegőt, vagyis fordítva működött.
Középre aztán megint nem.
Most ezzel a technikával elértem egy olyan pozícióba, hogy a szélvédőhöz megy a levegő illetve szembe is jön és a nyomógombok is jól működnek, kivéve a lábtérben. Oda nem sikerül irányítani a cúgot.
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek itt mi lehet a probléma?
Másik vezérlőt is próbáltam a hétvégén, azzal is ezt csinálta, viszont másik autóban szépen működött az enyém is.
Pár hónappal ezelőtt kezdte, aksi levétel után.
Előre is köszönöm a válaszokat.


én kontakt hibára gyanakodnék. esetleg a fűtéscsap (bal első nyúlványon, ha minden igaz) szólhat még bele ebbe. meg kellene kocogtatni, vagy szétszedni és tisztítani. mert lehet rossz pozícióban van.

Electro123 Elküldve: 2020-06-08 00:12 Klíma automatika hiba

Szerbusztok!
Remélem maradhat az írásom itt ebben a topikban?!

Történt velem, hogy egy ideje az autóm (323 e46 coupe) csak szembe fújta a levegőt, vagyis a szemben lévő rostélyokon jött belőle a cúg.
Akárhová nyomtam a klímapanelen, nem változott semmit.
Tegnap fogtam magamat és szétszedtem középen, hogy megnézzem, hibás - e valamelyik kis szervómotor, netán szorul - e?!
Ehhez természetesen leszedtem az aksit, mire visszatettem a sarut és gyújtásra raktam a kulcsot átfordult a ventilláció a szélvédőre.
Utána már nem szedtem le az aksi sarut, hanem gyújtásról levettem a kulcsot és csak a klimapanel tápját húztam ki majd vissza, újra gyújtás és azt tapasztaltam, hogy most ment a lábamhoz illetve az ablakra, viszont középre nem.
A vicces az volt, hogy ha a lábamhoz nyomtam a panelen akkor a szélvédőre nyomta, ha meg a szélvédőre akkor a lábamhoz nyomta a levegőt, vagyis fordítva működött.
Középre aztán megint nem.
Most ezzel a technikával elértem egy olyan pozícióba, hogy a szélvédőhöz megy a levegő illetve szembe is jön és a nyomógombok is jól működnek, kivéve a lábtérben. Oda nem sikerül irányítani a cúgot.
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek itt mi lehet a probléma?
Másik vezérlőt is próbáltam a hétvégén, azzal is ezt csinálta, viszont másik autóban szépen működött az enyém is.
Pár hónappal ezelőtt kezdte, aksi levétel után.
Előre is köszönöm a válaszokat.