autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz Csota

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2020. november 21. szombat, 13:18


Csota írta:
nD0minik írta:
Benyo89 írta:
Csota írta: Sziasztok! Teljes fék felújítás után, pontosabban teljes csőrendszer csere, új dugattyúk, tömítések, az a jelenség, hogy csúsztatott fékezésnél elmegy a fékhatás. Légtelenítés többször is volt, impából abs légtelenítés is. Hírtelen pedálnyomásnál blokkol, csak felpumpált ill. csúsztatott fékezésnél megy el. Arra gyanakszom, hogy visszaenged a főfékhenger. Volt e már valakinek hasonló gondja?


Szia!
Nekem volt ilyen.
Vákumpumpa adta meg magát nálam és telenyomta a fékhengert olajjal.
Jó volt vele Budapesten araszolni a dugóban. (mikor szarna be ha nem akkor)
Remélem segítettem.


Én is találkoztam hasonlóval e46 n46b18a-nál, nálam hosszabb fékezésnél elment a rásegítés,felkeményedett a pedál, de a fékhatás megmaradt.nekem is a vákumpumpa tömítése eresztett, a membránhoz bejutó olaj kilyukasztotta a membránt és szökött a vákum. Nekem vákumpumpa + fékrásegítő csere lett a vége

Sziasztok! Most volt időm szétszedni, teliköpte a rásegítőt motor olajjal, gondolom vákuumpumpa hiba lessz ebből . Kitakarítható ez? Vagy csere? Szétszedtem, a membrán épnek tűnik.


A jó isten megáldhatná a mérnököt aki a visszacsapó szelepet beletervezte a vákumszivattyúba....ez volt a gond.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz Csota

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2020. november 16. hétfő, 10:00


nD0minik írta:
Benyo89 írta:
Csota írta: Sziasztok! Teljes fék felújítás után, pontosabban teljes csőrendszer csere, új dugattyúk, tömítések, az a jelenség, hogy csúsztatott fékezésnél elmegy a fékhatás. Légtelenítés többször is volt, impából abs légtelenítés is. Hírtelen pedálnyomásnál blokkol, csak felpumpált ill. csúsztatott fékezésnél megy el. Arra gyanakszom, hogy visszaenged a főfékhenger. Volt e már valakinek hasonló gondja?


Szia!
Nekem volt ilyen.
Vákumpumpa adta meg magát nálam és telenyomta a fékhengert olajjal.
Jó volt vele Budapesten araszolni a dugóban. (mikor szarna be ha nem akkor)
Remélem segítettem.


Én is találkoztam hasonlóval e46 n46b18a-nál, nálam hosszabb fékezésnél elment a rásegítés,felkeményedett a pedál, de a fékhatás megmaradt.nekem is a vákumpumpa tömítése eresztett, a membránhoz bejutó olaj kilyukasztotta a membránt és szökött a vákum. Nekem vákumpumpa + fékrásegítő csere lett a vége

Sziasztok! Most volt időm szétszedni, teliköpte a rásegítőt motor olajjal, gondolom vákuumpumpa hiba lessz ebből . Kitakarítható ez? Vagy csere? Szétszedtem, a membrán épnek tűnik.


panelsniper
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 2000

státusz panelsniper

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2020. november 11. szerda, 18:52


Sziasztok,
fékfolyadék csere után lettem figyelmes, hogy ha benyomom a fékpedált, akkor nyikorgó hangot hallok. Csináltam róla videót. Létezik hogy rosszul cserélték le a fékfolyadékot, vagy rosszul légtelenítettek?
https://youtu.be/j2BbK2gaKBs

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz nD0minik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2020. november 06. péntek, 11:48


Benyo89 írta:
Csota írta: Sziasztok! Teljes fék felújítás után, pontosabban teljes csőrendszer csere, új dugattyúk, tömítések, az a jelenség, hogy csúsztatott fékezésnél elmegy a fékhatás. Légtelenítés többször is volt, impából abs légtelenítés is. Hírtelen pedálnyomásnál blokkol, csak felpumpált ill. csúsztatott fékezésnél megy el. Arra gyanakszom, hogy visszaenged a főfékhenger. Volt e már valakinek hasonló gondja?


Szia!
Nekem volt ilyen.
Vákumpumpa adta meg magát nálam és telenyomta a fékhengert olajjal.
Jó volt vele Budapesten araszolni a dugóban. (mikor szarna be ha nem akkor)
Remélem segítettem.


Én is találkoztam hasonlóval e46 n46b18a-nál, nálam hosszabb fékezésnél elment a rásegítés,felkeményedett a pedál, de a fékhatás megmaradt.nekem is a vákumpumpa tömítése eresztett, a membránhoz bejutó olaj kilyukasztotta a membránt és szökött a vákum. Nekem vákumpumpa + fékrásegítő csere lett a vége


autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2020. november 01. vasárnap, 09:49


Csota írta: Sziasztok! Teljes fék felújítás után, pontosabban teljes csőrendszer csere, új dugattyúk, tömítések, az a jelenség, hogy csúsztatott fékezésnél elmegy a fékhatás. Légtelenítés többször is volt, impából abs légtelenítés is. Hírtelen pedálnyomásnál blokkol, csak felpumpált ill. csúsztatott fékezésnél megy el. Arra gyanakszom, hogy visszaenged a főfékhenger. Volt e már valakinek hasonló gondja?


Szia!
Nekem volt ilyen.
Vákumpumpa adta meg magát nálam és telenyomta a fékhengert olajjal.
Jó volt vele Budapesten araszolni a dugóban. (mikor szarna be ha nem akkor)
Remélem segítettem.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. november 01. vasárnap, 09:50

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz Csota

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2020. november 01. vasárnap, 07:29


Sziasztok! Teljes fék felújítás után, pontosabban teljes csőrendszer csere, új dugattyúk, tömítések, az a jelenség, hogy csúsztatott fékezésnél elmegy a fékhatás. Légtelenítés többször is volt, impából abs légtelenítés is. Hírtelen pedálnyomásnál blokkol, csak felpumpált ill. csúsztatott fékezésnél megy el. Arra gyanakszom, hogy visszaenged a főfékhenger. Volt e már valakinek hasonló gondja?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15544 pont) | Hozzászólások: 17157

Elküldve: 2020. augusztus 31. hétfő, 19:22


mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok,

Beragadt az utasoldali hátsó féknyeregben a dugattyú.
Féknyerget már sikerült leszednem.
Kérdésem az lenne, hogy fékmunkahenger visszanyomó készletből melyik kompatibilis a bmw-vel, féknyereg felújitó készletet éri meg megvenni, vagy felújitott féknyerget / bontott féknyerget vegyek.
Valamint a fékmunkahengert, hogy tudom kiszedni ha cserélni akarom?!

Köszönöm megtisztelő válaszaitokat.

2002es 330d Touring 184Le


egy vízpumpafogóval is vissza lehet nyomni. hát meg kell nézni milyen állapotban van a nyereg. jellemzően a BMW-nek elég jól bírja, így felújítókészlet elég szokott lenni. de attól függ mennyire rágódott be esetleg.
kiszedni meg úgy kell, hogy kiveszed a betétet, belelógatod egy vederbe, aztán rányomsz a fékre, aztán kinyomja magának jobb esetben. persze a fékfolyadék oda lesz, de az amúgy is.


Rendben!
Mikor visszanyomom, akkor a fékolaj tartály kupakját lekell csavarni?


érdemes, de előtte nézd meg a szintet. mert ha kopott betét esetén lett rátöltve, akkor kinyomhatja. szóval ha sok van a tartályban le kell szívni belőle.



Sikerült visszanyomni a munkahengert a vizpumpa fogóval,visszatettem mindent jó is volt a fék 2-3 km-ig. utana megint bent maradt, de nem annyira mint eddig de érezni rajta hogy fogja a kocsit picit.
Holnap újra leszedem hagyom hagy hüljön kicsit.
Ez egy elmélet lehet hülyeség de megkérdezném:
A betétek kb 1cm-esek lehetnek, nem lehet hogy túltolta magát a munkahenger és beakad?
Jövő hónapba cserélem ki újjakra ( nem nem járok vele mig nincs kész rendesen )ugye azok vastagabbak és nem kell annyira kimozdulnia talán nem akad be.
Vagy hülyeség? ha igen bocsánat.

Kérdés van értelme még ki be mozgatni a munkahengert mert eddig kétszer csináltuk meg.


ez nem szabadna, hogy gondot okozzon. hiszen egy full elkopott betét esetén sem "eshet" ki a dugó. ha meg el tud oldal irányba mozdulni a dugó és befeszül, az régen rossz. maga a tárcsa minimális ütése nyomja vissza betétet és a munkahengert. de ha nem csúszik, vagy akad, akkor nem tud visszamenni. a betét csuszka részét kellene megnézni, vagy ott a mozgó csapokat.


Értelek!
Akkor mit csináljak rajta? mit cseréljek? minden fékem jó csak ez az egy szivat...
Egyébként most hogy tettem vele 3 kört az utcába nem volt gond...
Megjárassam 10-20x? nem okoz gondot csak már szeretném használni mert a benzinest az asszonynak adtam mert bővült a család.
Elúre is köszönöm a válaszodat!


első körben meg kell nézni a csuszkák állapotát, megtisztítani, meg kenni egy picit, hogy a betétek ne ragadjanak meg. a belső betétnek a közepén van ilyen karmos téma, mi a dugó belsejébe kapaszkodik. az is lehet nem kapaszkodik bele rendesen. ha ezek meg vannak nézve, tisztítva és ugyanaz, akkor a dugó állapotát kell megnézni. karmantyút. de az fékfolyadék vesztéssel fog járni.


mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2020. augusztus 31. hétfő, 19:06


YELLOW írta:
mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok,

Beragadt az utasoldali hátsó féknyeregben a dugattyú.
Féknyerget már sikerült leszednem.
Kérdésem az lenne, hogy fékmunkahenger visszanyomó készletből melyik kompatibilis a bmw-vel, féknyereg felújitó készletet éri meg megvenni, vagy felújitott féknyerget / bontott féknyerget vegyek.
Valamint a fékmunkahengert, hogy tudom kiszedni ha cserélni akarom?!

Köszönöm megtisztelő válaszaitokat.

2002es 330d Touring 184Le


egy vízpumpafogóval is vissza lehet nyomni. hát meg kell nézni milyen állapotban van a nyereg. jellemzően a BMW-nek elég jól bírja, így felújítókészlet elég szokott lenni. de attól függ mennyire rágódott be esetleg.
kiszedni meg úgy kell, hogy kiveszed a betétet, belelógatod egy vederbe, aztán rányomsz a fékre, aztán kinyomja magának jobb esetben. persze a fékfolyadék oda lesz, de az amúgy is.


Rendben!
Mikor visszanyomom, akkor a fékolaj tartály kupakját lekell csavarni?


érdemes, de előtte nézd meg a szintet. mert ha kopott betét esetén lett rátöltve, akkor kinyomhatja. szóval ha sok van a tartályban le kell szívni belőle.



Sikerült visszanyomni a munkahengert a vizpumpa fogóval,visszatettem mindent jó is volt a fék 2-3 km-ig. utana megint bent maradt, de nem annyira mint eddig de érezni rajta hogy fogja a kocsit picit.
Holnap újra leszedem hagyom hagy hüljön kicsit.
Ez egy elmélet lehet hülyeség de megkérdezném:
A betétek kb 1cm-esek lehetnek, nem lehet hogy túltolta magát a munkahenger és beakad?
Jövő hónapba cserélem ki újjakra ( nem nem járok vele mig nincs kész rendesen )ugye azok vastagabbak és nem kell annyira kimozdulnia talán nem akad be.
Vagy hülyeség? ha igen bocsánat.

Kérdés van értelme még ki be mozgatni a munkahengert mert eddig kétszer csináltuk meg.


ez nem szabadna, hogy gondot okozzon. hiszen egy full elkopott betét esetén sem "eshet" ki a dugó. ha meg el tud oldal irányba mozdulni a dugó és befeszül, az régen rossz. maga a tárcsa minimális ütése nyomja vissza betétet és a munkahengert. de ha nem csúszik, vagy akad, akkor nem tud visszamenni. a betét csuszka részét kellene megnézni, vagy ott a mozgó csapokat.


Értelek!
Akkor mit csináljak rajta? mit cseréljek? minden fékem jó csak ez az egy szivat...
Egyébként most hogy tettem vele 3 kört az utcába nem volt gond...
Megjárassam 10-20x? nem okoz gondot csak már szeretném használni mert a benzinest az asszonynak adtam mert bővült a család.
Elúre is köszönöm a válaszodat!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15544 pont) | Hozzászólások: 17157

Elküldve: 2020. augusztus 31. hétfő, 16:29


mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok,

Beragadt az utasoldali hátsó féknyeregben a dugattyú.
Féknyerget már sikerült leszednem.
Kérdésem az lenne, hogy fékmunkahenger visszanyomó készletből melyik kompatibilis a bmw-vel, féknyereg felújitó készletet éri meg megvenni, vagy felújitott féknyerget / bontott féknyerget vegyek.
Valamint a fékmunkahengert, hogy tudom kiszedni ha cserélni akarom?!

Köszönöm megtisztelő válaszaitokat.

2002es 330d Touring 184Le


egy vízpumpafogóval is vissza lehet nyomni. hát meg kell nézni milyen állapotban van a nyereg. jellemzően a BMW-nek elég jól bírja, így felújítókészlet elég szokott lenni. de attól függ mennyire rágódott be esetleg.
kiszedni meg úgy kell, hogy kiveszed a betétet, belelógatod egy vederbe, aztán rányomsz a fékre, aztán kinyomja magának jobb esetben. persze a fékfolyadék oda lesz, de az amúgy is.


Rendben!
Mikor visszanyomom, akkor a fékolaj tartály kupakját lekell csavarni?


érdemes, de előtte nézd meg a szintet. mert ha kopott betét esetén lett rátöltve, akkor kinyomhatja. szóval ha sok van a tartályban le kell szívni belőle.



Sikerült visszanyomni a munkahengert a vizpumpa fogóval,visszatettem mindent jó is volt a fék 2-3 km-ig. utana megint bent maradt, de nem annyira mint eddig de érezni rajta hogy fogja a kocsit picit.
Holnap újra leszedem hagyom hagy hüljön kicsit.
Ez egy elmélet lehet hülyeség de megkérdezném:
A betétek kb 1cm-esek lehetnek, nem lehet hogy túltolta magát a munkahenger és beakad?
Jövő hónapba cserélem ki újjakra ( nem nem járok vele mig nincs kész rendesen )ugye azok vastagabbak és nem kell annyira kimozdulnia talán nem akad be.
Vagy hülyeség? ha igen bocsánat.

Kérdés van értelme még ki be mozgatni a munkahengert mert eddig kétszer csináltuk meg.


ez nem szabadna, hogy gondot okozzon. hiszen egy full elkopott betét esetén sem "eshet" ki a dugó. ha meg el tud oldal irányba mozdulni a dugó és befeszül, az régen rossz. maga a tárcsa minimális ütése nyomja vissza betétet és a munkahengert. de ha nem csúszik, vagy akad, akkor nem tud visszamenni. a betét csuszka részét kellene megnézni, vagy ott a mozgó csapokat.

mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2020. augusztus 31. hétfő, 14:53


YELLOW írta:
mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok,

Beragadt az utasoldali hátsó féknyeregben a dugattyú.
Féknyerget már sikerült leszednem.
Kérdésem az lenne, hogy fékmunkahenger visszanyomó készletből melyik kompatibilis a bmw-vel, féknyereg felújitó készletet éri meg megvenni, vagy felújitott féknyerget / bontott féknyerget vegyek.
Valamint a fékmunkahengert, hogy tudom kiszedni ha cserélni akarom?!

Köszönöm megtisztelő válaszaitokat.

2002es 330d Touring 184Le


egy vízpumpafogóval is vissza lehet nyomni. hát meg kell nézni milyen állapotban van a nyereg. jellemzően a BMW-nek elég jól bírja, így felújítókészlet elég szokott lenni. de attól függ mennyire rágódott be esetleg.
kiszedni meg úgy kell, hogy kiveszed a betétet, belelógatod egy vederbe, aztán rányomsz a fékre, aztán kinyomja magának jobb esetben. persze a fékfolyadék oda lesz, de az amúgy is.


Rendben!
Mikor visszanyomom, akkor a fékolaj tartály kupakját lekell csavarni?


érdemes, de előtte nézd meg a szintet. mert ha kopott betét esetén lett rátöltve, akkor kinyomhatja. szóval ha sok van a tartályban le kell szívni belőle.



Sikerült visszanyomni a munkahengert a vizpumpa fogóval,visszatettem mindent jó is volt a fék 2-3 km-ig. utana megint bent maradt, de nem annyira mint eddig de érezni rajta hogy fogja a kocsit picit.
Holnap újra leszedem hagyom hagy hüljön kicsit.
Ez egy elmélet lehet hülyeség de megkérdezném:
A betétek kb 1cm-esek lehetnek, nem lehet hogy túltolta magát a munkahenger és beakad?
Jövő hónapba cserélem ki újjakra ( nem nem járok vele mig nincs kész rendesen )ugye azok vastagabbak és nem kell annyira kimozdulnia talán nem akad be.
Vagy hülyeség? ha igen bocsánat.

Kérdés van értelme még ki be mozgatni a munkahengert mert eddig kétszer csináltuk meg.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. augusztus 31. hétfő, 14:54

mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2020. augusztus 31. hétfő, 14:45


Pocses írta:
mrdani írta: Sziasztok,

Beragadt az utasoldali hátsó féknyeregben a dugattyú.
Féknyerget már sikerült leszednem.
Kérdésem az lenne, hogy fékmunkahenger visszanyomó készletből melyik kompatibilis a bmw-vel, féknyereg felújitó készletet éri meg megvenni, vagy felújitott féknyerget / bontott féknyerget vegyek.
Valamint a fékmunkahengert, hogy tudom kiszedni ha cserélni akarom?!

Köszönöm megtisztelő válaszaitokat.

2002es 330d Touring 184Le


Szia!

Ne sz@rakodj a felújító készlettel, Unixba vedd meg a felújítottat, majd vidd be a rosszat és kapsz vissza pénzt így olcsóbban megúszod, és tuti jó is lesz!






Szia,

Már már gondolkozok rajta, bár a fékcsövet szerintem 91-es e36-omból okulva nem biztos hogy roncsolás nélkül sikerül, bár ott a kézi fáklya segitett rajta.
na meg a légtelenitést még nem csináltam, csak dobféken.

Pocses
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1236

Elküldve: 2020. augusztus 30. vasárnap, 19:56


mrdani írta: Sziasztok,

Beragadt az utasoldali hátsó féknyeregben a dugattyú.
Féknyerget már sikerült leszednem.
Kérdésem az lenne, hogy fékmunkahenger visszanyomó készletből melyik kompatibilis a bmw-vel, féknyereg felújitó készletet éri meg megvenni, vagy felújitott féknyerget / bontott féknyerget vegyek.
Valamint a fékmunkahengert, hogy tudom kiszedni ha cserélni akarom?!

Köszönöm megtisztelő válaszaitokat.

2002es 330d Touring 184Le


Szia!

Ne sz@rakodj a felújító készlettel, Unixba vedd meg a felújítottat, majd vidd be a rosszat és kapsz vissza pénzt így olcsóbban megúszod, és tuti jó is lesz!






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. augusztus 30. vasárnap, 19:57

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15544 pont) | Hozzászólások: 17157

Elküldve: 2020. augusztus 29. szombat, 15:05


mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok,

Beragadt az utasoldali hátsó féknyeregben a dugattyú.
Féknyerget már sikerült leszednem.
Kérdésem az lenne, hogy fékmunkahenger visszanyomó készletből melyik kompatibilis a bmw-vel, féknyereg felújitó készletet éri meg megvenni, vagy felújitott féknyerget / bontott féknyerget vegyek.
Valamint a fékmunkahengert, hogy tudom kiszedni ha cserélni akarom?!

Köszönöm megtisztelő válaszaitokat.

2002es 330d Touring 184Le


egy vízpumpafogóval is vissza lehet nyomni. hát meg kell nézni milyen állapotban van a nyereg. jellemzően a BMW-nek elég jól bírja, így felújítókészlet elég szokott lenni. de attól függ mennyire rágódott be esetleg.
kiszedni meg úgy kell, hogy kiveszed a betétet, belelógatod egy vederbe, aztán rányomsz a fékre, aztán kinyomja magának jobb esetben. persze a fékfolyadék oda lesz, de az amúgy is.


Rendben!
Mikor visszanyomom, akkor a fékolaj tartály kupakját lekell csavarni?


érdemes, de előtte nézd meg a szintet. mert ha kopott betét esetén lett rátöltve, akkor kinyomhatja. szóval ha sok van a tartályban le kell szívni belőle.

mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2020. augusztus 29. szombat, 07:47


YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok,

Beragadt az utasoldali hátsó féknyeregben a dugattyú.
Féknyerget már sikerült leszednem.
Kérdésem az lenne, hogy fékmunkahenger visszanyomó készletből melyik kompatibilis a bmw-vel, féknyereg felújitó készletet éri meg megvenni, vagy felújitott féknyerget / bontott féknyerget vegyek.
Valamint a fékmunkahengert, hogy tudom kiszedni ha cserélni akarom?!

Köszönöm megtisztelő válaszaitokat.

2002es 330d Touring 184Le


egy vízpumpafogóval is vissza lehet nyomni. hát meg kell nézni milyen állapotban van a nyereg. jellemzően a BMW-nek elég jól bírja, így felújítókészlet elég szokott lenni. de attól függ mennyire rágódott be esetleg.
kiszedni meg úgy kell, hogy kiveszed a betétet, belelógatod egy vederbe, aztán rányomsz a fékre, aztán kinyomja magának jobb esetben. persze a fékfolyadék oda lesz, de az amúgy is.


Rendben!
Mikor visszanyomom, akkor a fékolaj tartály kupakját lekell csavarni?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15544 pont) | Hozzászólások: 17157

Elküldve: 2020. augusztus 28. péntek, 16:17


mrdani írta: Sziasztok,

Beragadt az utasoldali hátsó féknyeregben a dugattyú.
Féknyerget már sikerült leszednem.
Kérdésem az lenne, hogy fékmunkahenger visszanyomó készletből melyik kompatibilis a bmw-vel, féknyereg felújitó készletet éri meg megvenni, vagy felújitott féknyerget / bontott féknyerget vegyek.
Valamint a fékmunkahengert, hogy tudom kiszedni ha cserélni akarom?!

Köszönöm megtisztelő válaszaitokat.

2002es 330d Touring 184Le


egy vízpumpafogóval is vissza lehet nyomni. hát meg kell nézni milyen állapotban van a nyereg. jellemzően a BMW-nek elég jól bírja, így felújítókészlet elég szokott lenni. de attól függ mennyire rágódott be esetleg.
kiszedni meg úgy kell, hogy kiveszed a betétet, belelógatod egy vederbe, aztán rányomsz a fékre, aztán kinyomja magának jobb esetben. persze a fékfolyadék oda lesz, de az amúgy is.