Összesen 29877 találat
YELLOW
Elküldve: 2018-12-20 14:51 Utánagyártott Sárvédő !
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Sziasztok.Faceliftes e46 touring bal első sárvédőjéről van szó.
Annak is két műanyag darabjáról.
Nem tudom,hogy mi a neve és realoem-ben sem látom.Szóval az egyik műanyagom megvan ami szegecselve van gyárilag rá....Ez alatt van egy vizszintessen hosszabb műanyag is.
Linkelt foton látható ,hogy mire gondolok...
http://kepkezelo.com/images/2i...680t8a.jpg
Valaki tud cikkszámot?
Előre is köszönöm.
megtaláltam:D
fura, nekem csak az egyik oldalon volt szegecselve... viszont az M-pack-hoz nem kellett, le kellett vennem. csak a gyári lököst fogta, tartotta.
Igaz... bocs ,hogy nem vettem fel a telot,nemitva voltam + vezettem,este mar nem akartam visszacsorogni.:)
én is bocs, hogy nem vettem fel, de targoncás vizsgán voltam :D
aztán mikor másodjára hívtalak, utána jutott eszembe, hogy megnézzem a fórumot, mondom biztos írtál ide is. :)
Krapulax6
Elküldve: 2018-12-20 09:55 Utánagyártott Sárvédő !
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Sziasztok.Faceliftes e46 touring bal első sárvédőjéről van szó.
Annak is két műanyag darabjáról.
Nem tudom,hogy mi a neve és realoem-ben sem látom.Szóval az egyik műanyagom megvan ami szegecselve van gyárilag rá....Ez alatt van egy vizszintessen hosszabb műanyag is.
Linkelt foton látható ,hogy mire gondolok...
http://kepkezelo.com/images/2i...680t8a.jpg
Valaki tud cikkszámot?
Előre is köszönöm.
megtaláltam:D
fura, nekem csak az egyik oldalon volt szegecselve... viszont az M-pack-hoz nem kellett, le kellett vennem. csak a gyári lököst fogta, tartotta.
Igaz... bocs ,hogy nem vettem fel a telot,nemitva voltam + vezettem,este mar nem akartam visszacsorogni.:)
Krapulax6
Elküldve: 2018-12-20 09:53 Utánagyártott Sárvédő !
b_imi írta:
Krapulax6 írta:
Sziasztok.Faceliftes e46 touring bal első sárvédőjéről van szó.
Annak is két műanyag darabjáról.
Nem tudom,hogy mi a neve és realoem-ben sem látom.Szóval az egyik műanyagom megvan ami szegecselve van gyárilag rá....Ez alatt van egy vizszintessen hosszabb műanyag is.
Linkelt foton látható ,hogy mire gondolok...
http://kepkezelo.com/images/2i...680t8a.jpg
Valaki tud cikkszámot?
Előre is köszönöm.
megtaláltam:D
51117030617 (bal)
51117030618 (jobb)
51117030619 (bal)
51117030620 (jobb)
Koszonom
b_imi
Elküldve: 2018-12-19 19:10 Utánagyártott Sárvédő !
Krapulax6 írta:
Sziasztok.Faceliftes e46 touring bal első sárvédőjéről van szó.
Annak is két műanyag darabjáról.
Nem tudom,hogy mi a neve és realoem-ben sem látom.Szóval az egyik műanyagom megvan ami szegecselve van gyárilag rá....Ez alatt van egy vizszintessen hosszabb műanyag is.
Linkelt foton látható ,hogy mire gondolok...
http://kepkezelo.com/images/2i...680t8a.jpg
Valaki tud cikkszámot?
Előre is köszönöm.
megtaláltam:D
51117030617 (bal)
51117030618 (jobb)
51117030619 (bal)
51117030620 (jobb)
Zoty
Elküldve: 2018-12-19 17:33 Mi lehet a baj?_
Sziasztok!
A tanácsotokat szeretném én is kérni, az alábbiakban:
BMW e46 323i (1999) autóm leállításkor fura hangot ad ki, mintha egy elefánt az ormányával dudálna. Mintha valami szelep zárna el olyankor. Pontos helyét nem tudom meghatározni. Felnyitott motorháztetőnél hallgatózva jobb oldalt hallatszik. Talán...
Ezt mi okozhatja? Járt már valaki így, vagy tapasztalt ilyet? Talán szekunder levegőszelep?
Levegőcsövek újak, légtömegmérő is, léptetőmotor valamint a Disa szelep is hibátlan. Hibakódmentes az autó.
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!
YELLOW
Elküldve: 2018-12-19 17:29 Utánagyártott Sárvédő !
Krapulax6 írta:
Sziasztok.Faceliftes e46 touring bal első sárvédőjéről van szó.
Annak is két műanyag darabjáról.
Nem tudom,hogy mi a neve és realoem-ben sem látom.Szóval az egyik műanyagom megvan ami szegecselve van gyárilag rá....Ez alatt van egy vizszintessen hosszabb műanyag is.
Linkelt foton látható ,hogy mire gondolok...
http://kepkezelo.com/images/2i...680t8a.jpg
Valaki tud cikkszámot?
Előre is köszönöm.
megtaláltam:D
fura, nekem csak az egyik oldalon volt szegecselve... viszont az M-pack-hoz nem kellett, le kellett vennem. csak a gyári lököst fogta, tartotta.
Krapulax6
Elküldve: 2018-12-19 10:23 Utánagyártott Sárvédő !
Sziasztok.Faceliftes e46 touring bal első sárvédőjéről van szó.
Annak is két műanyag darabjáról.
Nem tudom,hogy mi a neve és realoem-ben sem látom.Szóval az egyik műanyagom megvan ami szegecselve van gyárilag rá....Ez alatt van egy vizszintessen hosszabb műanyag is.
Linkelt foton látható ,hogy mire gondolok...
http://kepkezelo.com/images/2i...680t8a.jpgValaki tud cikkszámot?
Előre is köszönöm.
megtaláltam:D
FiatalVeteran
Elküldve: 2018-12-16 14:46 Társalgó
Üdv.
Azt szeretném kérdezni hogy lenne egy e46 320d touringom , és szépen mondva nem tetszenek benne a szövet ülések , félbőrre szeretném cserélni viszont nem találok touringba valót , amiket talalok azok meg coupeba vannak vagy sedanba . A coupe hatsóülések nem jók bele de az elsők igen nekem ezt mondták , viszont senki se tudodd arra valaszolni hogy a sedan-é jók e bele hátúlra . Röviden annyi lenne hogy a sedan ülések ( első kettő , meg a hátsó sor ) jó e bele vagy nem.
Válaszodat köszönöm előre is .
csanko
Elküldve: 2018-12-14 11:07 Kardánkereszt
Ricsike19960104 írta:
Sziasztok!
E46 320D fl-nél cserélhető a kardánkereszt? Csak mert nem találtam hozzá keresztet 2 boltban sem.
köszönöm a válaszokat! :merges1::merges1:
Cserélhető! A Bárdinál van. Ha jók az infóim akkor : 24mm*62.5mm kell.
Della Concordia vagy GKN de láttam Meyle ben is.
wildrain
Elküldve: 2018-12-11 21:40 Mi lehet a baj?_
gueszka írta:
wildrain írta:
notoriusbg írta:
wildrain írta:
Sziasztok!
Problémám ránézésre ugyanaz, mint az előző hozzászólóé...
Az autóm egy e46 320d automata kb. 390e km-rel. Ötödik fokozatban, 70 és 90 km/óra között, vízszintes úton, tartott sebességnél rángatni kezd. Ha nagyobb gázt adok, akkor abbahagyja, de pl. negyedik fokozatban se csinálja. Amikor első alkalommal előjött a hiba, akkor a motorkontroll lámpa is világítani kezdett, elégtelen EGR működésre panaszkodott. Ez azóta megoldódott, egy EGR szelep tisztítás, egy repedezett vákumcső és egy mágnesszelep cseréje után. Cseréltem még üzemanyag szűrőt is, a hibajelenség azonban megmaradt (a lámpa már nem világít), így az autó szerelőnél kötött ki, aki a légtömegmegmérő értékét találta furcsának, így kicserélte. Nem javult meg. Az autó még mindig nála van, gondolkodik, kollégákat kérdez, de igazából elakadtunk...
A hibajelenség ezen a videón látható: https://www.youtube.com/watch?v=7JTnxp4mOLs
A kérdésem a szokásos: mi lehet ez? Oldott már meg valaki ilyen hibát?
Szia,
Nekem csak tippem van, de hátha segít - ez a hibajelenség elvileg (korábbi utánaolvasgatásaim alapján) tipikusan a váltó egyik fő alkatrészének, a Wandler-nak a meghibásodását jelenti. Úgy tudom, szokták az automata váltónak csak ezt az alkatrészét javítani, ezért talán megúszható a teljes váltófelújítás, aminek a költsége igen húzós tud lenni (bár idővel úgyis szükség lesz rá).
Igen, őszintén szólva én is arra gyanakodok, ugyanúgy az itt és máshol összeszedett infók alapján, de abban reménykedtem, hogy egy szakember megnézi a videómat és az alapján rámondja, hogy ez egyértelműen az. Gondolom megérted, hogy egy sejtésre nem szedetném le a váltómat és küldeném el a wandlert javításra. Már ha egyáltalán lenne hová küldeni...
Szia! Nekem volt hasonló gondom E90-nel, ugyan nem sebesség de bizonyos fordulat tartomány között produkálta a parajelenséget. EGR csere, szenzorok cseréje ugyan megoldotta, de egy egész más hiba jött elő, amire senkinek nem sikerült rájönnie hogy mi lehet (EGR rátanítás után az első 2-300 km-en tökéletes a kocsi utána valami miatt nagyokat torpant indulásnál meg menetközben... és ez a hiba fenn áll az újabb rátanításig) végül az EGR ideiglenes szoftveres kiiktatása oldotta meg.
Amúgy pont tartott sebességnél, részterhelésen dolgozik az EGR, nyélgázon zárva van.
Nem akarok okoskodni mert nem vagyok autószerelő, de ha váltó gond lenne, akkor az mehanikus hibát jelentene nem? Olyankor szerintem nem csak tartott sebességnél bizonyos tartományban lenne para jelenség nem? De ezt csak mint laikus kérdezem.
Nagy örömömre megoldódott a dolog. A váltóval volt a gond, de nem mechanikus hanem szoftveres. Állítólag EGR alkatrész vagy légtömegmérő csere után a motorvezérlőt alaphelyzetbe kell állítani. Ezt megtette a szerelőm, de azt elfelejtette, hogy ugyanezt a váltóval is meg kell tenni.
Pár hét kölcsönautózás után csodás volt újra visszaülni... :wink: