Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


YELLOW Elküldve: 2018-11-21 22:23 Ajtó

b_imi írta:
Jani69 írta:
Faki írta: Sziasztok.2004-es e46-hoz hol tudok a jobb első ajtóhoz minden tömítést ami csak van benne rendelni? Mert beázik és a kárpit alól befolyik a szőnyegre a víz. Válaszokat előre köszönöm


Szia! Ha gyárit akarsz a Kékfehér-től tudsz rendelni. Van e-mail cím és telefonszám is. Olcsóbb valamivel mint a szalonban...
Azt írták már többen,hogy a szélvédő alatti rács vagy micsoda miatt szokott beázni.

Ha a rácsot kiveszed akkor se ázik be. Persze ez csak akkor igaz, ha a szélvédő hibátlanul be van ragasztva.


annyi hogy nem a szélvédőnél ázik be, hanem a klímán keresztül. a vízelvezető levélrácsnak az alján elfolyik a víz, majd a pollenszűrőnél lefolyhat. vagy ha úgy van repedve a levélrács.

b_imi Elküldve: 2018-11-21 21:19 Ajtó

Jani69 írta:
Faki írta: Sziasztok.2004-es e46-hoz hol tudok a jobb első ajtóhoz minden tömítést ami csak van benne rendelni? Mert beázik és a kárpit alól befolyik a szőnyegre a víz. Válaszokat előre köszönöm


Szia! Ha gyárit akarsz a Kékfehér-től tudsz rendelni. Van e-mail cím és telefonszám is. Olcsóbb valamivel mint a szalonban...
Azt írták már többen,hogy a szélvédő alatti rács vagy micsoda miatt szokott beázni.

Ha a rácsot kiveszed akkor se ázik be. Persze ez csak akkor igaz, ha a szélvédő hibátlanul be van ragasztva.

b_imi Elküldve: 2018-11-21 21:18 Ajtó

Faki írta: Sziasztok.2004-es e46-hoz hol tudok a jobb első ajtóhoz minden tömítést ami csak van benne rendelni? Mert beázik és a kárpit alól befolyik a szőnyegre a víz. Válaszokat előre köszönöm


Le kell venni a kárpitot és az alatta lévő fóliát vissza kell ragasztani az ajtóra.

Jani69 Elküldve: 2018-11-21 18:48 Ajtó

Faki írta: Sziasztok.2004-es e46-hoz hol tudok a jobb első ajtóhoz minden tömítést ami csak van benne rendelni? Mert beázik és a kárpit alól befolyik a szőnyegre a víz. Válaszokat előre köszönöm


Szia! Ha gyárit akarsz a Kékfehér-től tudsz rendelni. Van e-mail cím és telefonszám is. Olcsóbb valamivel mint a szalonban...
Azt írták már többen,hogy a szélvédő alatti rács vagy micsoda miatt szokott beázni.

Faki Elküldve: 2018-11-21 18:14 Ajtó

Sziasztok.2004-es e46-hoz hol tudok a jobb első ajtóhoz minden tömítést ami csak van benne rendelni? Mert beázik és a kárpit alól befolyik a szőnyegre a víz. Válaszokat előre köszönöm

Jani69 Elküldve: 2018-11-18 16:57 Társalgó

Sziasztok! Érdeklőni szeretnék,hogy amit a Wish-en árulnak INPA-t érdemes megvenni és jó az E46-hoz? Köszönöm!

YELLOW Elküldve: 2018-11-18 08:12 izzók / izzókészlet

Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Helló!

Az előző tulaj által bemókolt xenont szeretném kiszedni és halogénre visszaalakítani. Kérdésem, hogy melyik izzó a "legjobb"/éri meg ár-érték arányban. 2003 E46 sedan, depo (állítólagosan biprojektoros) lámpa.

A Philips racingvisiont néztem, ugyan nem olcsó, és 6 hónap élettartamot adnak neki, a Philips whitevision-re 1 év garancia van.
Izzók

Köszönöm a válaszokat!


ha sokat vezetsz sötétben, akkor megéri a jobb izzó, hiába rövid az élettartama. de itt ketté kell választani. szerintem autópályára viszont felesleges a jobb. mármint ha a sötétben vezetés nagy része pályán történik.
ha nem vezetsz sokat akkor is megérheti, de csak úgy ha nappal világíttatod feleslegesen, tehát mondjuk egy DRL funkció aktiválva van, és akkor a refi helyére mehet valami olcsóbb, ami nappal éghet 5-6V-ról DRL funkcióban.
az Osram Night Breaker állítólag tényleg jó.


Keveset vezetek, sötétben meg végképp :) Viszont azt a keveset akarom minőségien eltölteni. Nincs kifejezett autópálya vagy falvak között erdőkben kocsikázás, vegyesen mindkettő. nincs DRL-em. Angel eyes-t rakott be az előző tulaj, ha autópályán nem kapcsolom fel a tompítottat (nappal) csak a helyzetjelzőt, akkor azért nagyon szétkloffolják a hátsóm? Night breakert az előző autóm klubtagjai előszeretettel ajánlották.


hát az a helyzet, hogy hivatalosan egy utólagos karika nem felel meg DRL-nek.
talán akkor, ha van E jelzése, és úgy működik, hogy tompított kapcsolása esetén lekapcsol, vagy csökkentett fényerőre vált. illetve nappal pedig tudja azt a fényerőt amit kell.
mondjuk neked programozható a lámpamodulod DRL-re, és akkor ahogy az előbb írtam a refi világít 5-6V-on, mint nappali fény.
még az E39 gyári AE lámpái sem felelnek meg a DRL-nek, mármint a karikák.

lehet az esetedben helyzetjelző miatt nem szólnak, hatósága válogatja. ha normálisan közlekedsz és igazoltatáskor normális vagy, akkor szerintem nem kötelednek. de ki tudja.


Köszönöm! Ma megrendeltem a Nightbreakert, jövő hétvégén átszereljük a xenonról..nem közlekedek vele annyit, így remélem fogja bírni. Lámpamodult nem akarok programozni, szeretek mindent gyárin :)
Üdv
Bal1


attól, hogy a vezérlőt átprogramozod, még gyári lesz. direkt van benne egy funkció, amit aktiválni kell. vagy pipával, vagy a letöltött programban kell átírni dolgokat. ezt kérhetted akkor is, amikor az autót megvetted, csak akkor nem volt divat a DRL.
de elmondom mi a jó benne. úgy közlekedsz vele, hogy tulajdonképpen a 2 izzó 5-6V-on a felét fogyasztja. tehát a 2 izzó fog fogyasztani 55W-ot. míg normás esetben ha lakott területen kívülre lámpát kapcsolsz, a 110W a két első + 10W a két hátsó. ezek a jobbik esetek. tehát a 120W helyett 55W-ot használsz. azért nem mindegy.

Bal1 Elküldve: 2018-11-17 22:25 izzók / izzókészlet

YELLOW írta:
Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Helló!

Az előző tulaj által bemókolt xenont szeretném kiszedni és halogénre visszaalakítani. Kérdésem, hogy melyik izzó a "legjobb"/éri meg ár-érték arányban. 2003 E46 sedan, depo (állítólagosan biprojektoros) lámpa.

A Philips racingvisiont néztem, ugyan nem olcsó, és 6 hónap élettartamot adnak neki, a Philips whitevision-re 1 év garancia van.
Izzók

Köszönöm a válaszokat!


ha sokat vezetsz sötétben, akkor megéri a jobb izzó, hiába rövid az élettartama. de itt ketté kell választani. szerintem autópályára viszont felesleges a jobb. mármint ha a sötétben vezetés nagy része pályán történik.
ha nem vezetsz sokat akkor is megérheti, de csak úgy ha nappal világíttatod feleslegesen, tehát mondjuk egy DRL funkció aktiválva van, és akkor a refi helyére mehet valami olcsóbb, ami nappal éghet 5-6V-ról DRL funkcióban.
az Osram Night Breaker állítólag tényleg jó.


Keveset vezetek, sötétben meg végképp :) Viszont azt a keveset akarom minőségien eltölteni. Nincs kifejezett autópálya vagy falvak között erdőkben kocsikázás, vegyesen mindkettő. nincs DRL-em. Angel eyes-t rakott be az előző tulaj, ha autópályán nem kapcsolom fel a tompítottat (nappal) csak a helyzetjelzőt, akkor azért nagyon szétkloffolják a hátsóm? Night breakert az előző autóm klubtagjai előszeretettel ajánlották.


hát az a helyzet, hogy hivatalosan egy utólagos karika nem felel meg DRL-nek.
talán akkor, ha van E jelzése, és úgy működik, hogy tompított kapcsolása esetén lekapcsol, vagy csökkentett fényerőre vált. illetve nappal pedig tudja azt a fényerőt amit kell.
mondjuk neked programozható a lámpamodulod DRL-re, és akkor ahogy az előbb írtam a refi világít 5-6V-on, mint nappali fény.
még az E39 gyári AE lámpái sem felelnek meg a DRL-nek, mármint a karikák.

lehet az esetedben helyzetjelző miatt nem szólnak, hatósága válogatja. ha normálisan közlekedsz és igazoltatáskor normális vagy, akkor szerintem nem kötelednek. de ki tudja.


Köszönöm! Ma megrendeltem a Nightbreakert, jövő hétvégén átszereljük a xenonról..nem közlekedek vele annyit, így remélem fogja bírni. Lámpamodult nem akarok programozni, szeretek mindent gyárin :)
Üdv
Bal1

Krapulax6 Elküldve: 2018-11-17 19:06 e46 első lökhárító tartozékok?

YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.Hasonlo a kerdesem csak forditva.
Facelift elotti e46-on talaltam csak bontott mtech2-es lokost ,fel tudom rakni a sajat facliftesemre amin szinten mtech2-es volt?
Olvastam ilyet is olyat is...


lehet rosszul mondtam neked múltkor.
külön kell venni. amit tudni kell, hogy a gyári nem M-pack lökös felfogatása az a pre-FL és FL E46-on más. FL-en keskenyebb a csuszka.
ha FL-re M-pack lököst veszel, akkor a csuszkát (tartót) cserélni kell, pre-FL-nél nem.
az a baj, ha használtat veszel, hogy tudni kellene pontosan mire és hogyan vették.
ugye van M-pack 1 és 2, az 1 pre-FL-re és a másik az FL-re. de M-pack kettő lökös létezik pre-FL-re is. de az full illeszkedik. viszont valakik úgy vesznek M-pack 2-es lököst, hogy az FL-re való, de ráfaragja pre-FL-re. mint mondtam kicsit más a mérete és az ívek találkozása.
én ezért mondtam, hogy nyugodtan meg lehet venni az után gyártottat, mert azt ha FL-re kéred, akkor jó lesz a méret, míg a bontóból vett ki tudja. anyagban alig van különbség, jó minőség. van ahol azt írják, hogy ABS műanyag, de az ugyanúgy PP, ami jó, mert rugalmasabb anyag.





Rendben,azert rakerdezek,hogy mire vette...

YELLOW Elküldve: 2018-11-17 13:59 izzók / izzókészlet

Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Helló!

Az előző tulaj által bemókolt xenont szeretném kiszedni és halogénre visszaalakítani. Kérdésem, hogy melyik izzó a "legjobb"/éri meg ár-érték arányban. 2003 E46 sedan, depo (állítólagosan biprojektoros) lámpa.

A Philips racingvisiont néztem, ugyan nem olcsó, és 6 hónap élettartamot adnak neki, a Philips whitevision-re 1 év garancia van.
Izzók

Köszönöm a válaszokat!


ha sokat vezetsz sötétben, akkor megéri a jobb izzó, hiába rövid az élettartama. de itt ketté kell választani. szerintem autópályára viszont felesleges a jobb. mármint ha a sötétben vezetés nagy része pályán történik.
ha nem vezetsz sokat akkor is megérheti, de csak úgy ha nappal világíttatod feleslegesen, tehát mondjuk egy DRL funkció aktiválva van, és akkor a refi helyére mehet valami olcsóbb, ami nappal éghet 5-6V-ról DRL funkcióban.
az Osram Night Breaker állítólag tényleg jó.


Keveset vezetek, sötétben meg végképp :) Viszont azt a keveset akarom minőségien eltölteni. Nincs kifejezett autópálya vagy falvak között erdőkben kocsikázás, vegyesen mindkettő. nincs DRL-em. Angel eyes-t rakott be az előző tulaj, ha autópályán nem kapcsolom fel a tompítottat (nappal) csak a helyzetjelzőt, akkor azért nagyon szétkloffolják a hátsóm? Night breakert az előző autóm klubtagjai előszeretettel ajánlották.


hát az a helyzet, hogy hivatalosan egy utólagos karika nem felel meg DRL-nek.
talán akkor, ha van E jelzése, és úgy működik, hogy tompított kapcsolása esetén lekapcsol, vagy csökkentett fényerőre vált. illetve nappal pedig tudja azt a fényerőt amit kell.
mondjuk neked programozható a lámpamodulod DRL-re, és akkor ahogy az előbb írtam a refi világít 5-6V-on, mint nappali fény.
még az E39 gyári AE lámpái sem felelnek meg a DRL-nek, mármint a karikák.

lehet az esetedben helyzetjelző miatt nem szólnak, hatósága válogatja. ha normálisan közlekedsz és igazoltatáskor normális vagy, akkor szerintem nem kötelednek. de ki tudja.