Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29878 találat


YELLOW Elküldve: 2018-03-03 19:51 légzsak_

siposattila írta: Sziasztok. E46 légzsàk. Hibàt ir ki, (huzza le a tàpkàbelt) ez mit takar?? Mert igy ha kitörlöm belölle mindig visszairja hibànak! Tud valaki valami okosat?


ez mivel lett kiolvasva? célszerű lenne valami olyannal, ami direkt BMW-hez való program, interface.
és akkor konkrétabb lenne.

siposattila Elküldve: 2018-03-03 19:38 légzsak_

Sziasztok. E46 légzsàk. Hibàt ir ki, (huzza le a tàpkàbelt) ez mit takar?? Mert igy ha kitörlöm belölle mindig visszairja hibànak! Tud valaki valami okosat?


steve45 Elküldve: 2018-03-03 16:48 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
steve45 írta:
YELLOW írta:
steve45 írta: Sziasztok!

Egy eddig még sosem tapasztalt hibával szívat a drága kedvencem, adott egy 1999-es E46 316i az 1,9 literes motorú, 194E1 kódú verda! Pár napja indításnál olyat csinál, hogy a bendix ütemesen kattog és minden ami elektromos a kocsiban, virítva ég, vagy villog, a világítás, a szellőzőmotor, a belső fények a refik, tehát fullban és mellé az ütemes kattogás, semmi indítás, bikáztam is, hátha lemerült az aksi, de előző nap még mentem vele, igaz kicsit nehezebben forgattaaz indításnál, de aztán pöcc röff, másnap ez a tünet fogadott, azt hittem szét megyek!! :merges1:

Mi lehet a baj, volt-e valakinek hasonló hibája, és ha igen, hogy tudta orvosolni? :roll:

Köszi előre is a segítő szándékot!!


gyenge az akksi. fel kell tölteni, vagy ki kell cserélni.
NEM, nem más a hiba!!! az akksi.
vagy ha az akksi jó/új, akkor a generátor nem tölti.
de a jelenség mindenképp merült akksira utal.


Nagyon köszi, én is erre gyanakodtam, no de bikáztam is, egy olyan trafós, hegesztős + töltős kombinációval, hogy egy óceánjárót el tudnék vele indítani, de oda sem ba..tt, a jelenség u.az!!! Sajnos én rosszabbra gyanakszom, hogy talán valami zárlat lett...!! :cry:


erre csak azt tudom mondani, hogy akármivel ne bikáztass.
vedd ki az akksit, vidd be szobára, vagy + 5 fok felé valahova, és egy normális akksi töltővel töltsd fel. ez kb 12 órát jelent. majd tedd vissza és próba. ha akkor is ez a helyzet, akkor már parázhatsz.



Hát köszi, megfogadom a tanácsod!!! :kiraly:

YELLOW Elküldve: 2018-03-03 15:39 Mi lehet a baj?

steve45 írta:
YELLOW írta:
steve45 írta: Sziasztok!

Egy eddig még sosem tapasztalt hibával szívat a drága kedvencem, adott egy 1999-es E46 316i az 1,9 literes motorú, 194E1 kódú verda! Pár napja indításnál olyat csinál, hogy a bendix ütemesen kattog és minden ami elektromos a kocsiban, virítva ég, vagy villog, a világítás, a szellőzőmotor, a belső fények a refik, tehát fullban és mellé az ütemes kattogás, semmi indítás, bikáztam is, hátha lemerült az aksi, de előző nap még mentem vele, igaz kicsit nehezebben forgattaaz indításnál, de aztán pöcc röff, másnap ez a tünet fogadott, azt hittem szét megyek!! :merges1:

Mi lehet a baj, volt-e valakinek hasonló hibája, és ha igen, hogy tudta orvosolni? :roll:

Köszi előre is a segítő szándékot!!


gyenge az akksi. fel kell tölteni, vagy ki kell cserélni.
NEM, nem más a hiba!!! az akksi.
vagy ha az akksi jó/új, akkor a generátor nem tölti.
de a jelenség mindenképp merült akksira utal.


Nagyon köszi, én is erre gyanakodtam, no de bikáztam is, egy olyan trafós, hegesztős + töltős kombinációval, hogy egy óceánjárót el tudnék vele indítani, de oda sem ba..tt, a jelenség u.az!!! Sajnos én rosszabbra gyanakszom, hogy talán valami zárlat lett...!! :cry:


erre csak azt tudom mondani, hogy akármivel ne bikáztass.
vedd ki az akksit, vidd be szobára, vagy + 5 fok felé valahova, és egy normális akksi töltővel töltsd fel. ez kb 12 órát jelent. majd tedd vissza és próba. ha akkor is ez a helyzet, akkor már parázhatsz.

steve45 Elküldve: 2018-03-03 15:33 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
steve45 írta: Sziasztok!

Egy eddig még sosem tapasztalt hibával szívat a drága kedvencem, adott egy 1999-es E46 316i az 1,9 literes motorú, 194E1 kódú verda! Pár napja indításnál olyat csinál, hogy a bendix ütemesen kattog és minden ami elektromos a kocsiban, virítva ég, vagy villog, a világítás, a szellőzőmotor, a belső fények a refik, tehát fullban és mellé az ütemes kattogás, semmi indítás, bikáztam is, hátha lemerült az aksi, de előző nap még mentem vele, igaz kicsit nehezebben forgattaaz indításnál, de aztán pöcc röff, másnap ez a tünet fogadott, azt hittem szét megyek!! :merges1:

Mi lehet a baj, volt-e valakinek hasonló hibája, és ha igen, hogy tudta orvosolni? :roll:

Köszi előre is a segítő szándékot!!


gyenge az akksi. fel kell tölteni, vagy ki kell cserélni.
NEM, nem más a hiba!!! az akksi.
vagy ha az akksi jó/új, akkor a generátor nem tölti.
de a jelenség mindenképp merült akksira utal.


Nagyon köszi, én is erre gyanakodtam, no de bikáztam is, egy olyan trafós, hegesztős + töltős kombinációval, hogy egy óceánjárót el tudnék vele indítani, de oda sem ba..tt, a jelenség u.az!!! Sajnos én rosszabbra gyanakszom, hogy talán valami zárlat lett...!! :cry:

YELLOW Elküldve: 2018-03-03 15:16 Mi lehet a baj?

steve45 írta: Sziasztok!

Egy eddig még sosem tapasztalt hibával szívat a drága kedvencem, adott egy 1999-es E46 316i az 1,9 literes motorú, 194E1 kódú verda! Pár napja indításnál olyat csinál, hogy a bendix ütemesen kattog és minden ami elektromos a kocsiban, virítva ég, vagy villog, a világítás, a szellőzőmotor, a belső fények a refik, tehát fullban és mellé az ütemes kattogás, semmi indítás, bikáztam is, hátha lemerült az aksi, de előző nap még mentem vele, igaz kicsit nehezebben forgattaaz indításnál, de aztán pöcc röff, másnap ez a tünet fogadott, azt hittem szét megyek!! :merges1:

Mi lehet a baj, volt-e valakinek hasonló hibája, és ha igen, hogy tudta orvosolni? :roll:

Köszi előre is a segítő szándékot!!


gyenge az akksi. fel kell tölteni, vagy ki kell cserélni.
NEM, nem más a hiba!!! az akksi.
vagy ha az akksi jó/új, akkor a generátor nem tölti.
de a jelenség mindenképp merült akksira utal.

steve45 Elküldve: 2018-03-03 14:23 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Egy eddig még sosem tapasztalt hibával szívat a drága kedvencem, adott egy 1999-es E46 316i az 1,9 literes motorú, 194E1 kódú verda! Pár napja indításnál olyat csinál, hogy a bendix ütemesen kattog és minden ami elektromos a kocsiban, virítva ég, vagy villog, a világítás, a szellőzőmotor, a belső fények a refik, tehát fullban és mellé az ütemes kattogás, semmi indítás, bikáztam is, hátha lemerült az aksi, de előző nap még mentem vele, igaz kicsit nehezebben forgattaaz indításnál, de aztán pöcc röff, másnap ez a tünet fogadott, azt hittem szét megyek!! :merges1:

Mi lehet a baj, volt-e valakinek hasonló hibája, és ha igen, hogy tudta orvosolni? :roll:

Köszi előre is a segítő szándékot!!

kerekes Elküldve: 2018-03-01 09:44 Társalgó

Sziasztok!

Adott egy e46 330d automata, mentem vele palyan ilyen 180korul es ereztem h egy picit szagadt meg rangat nem vettem nagy tudomast rola mentem tovabb es egy helyen megaltam p be alt jaro motoral egy 10percig egyszer hallotam egy katanast de semmi tobbet utana beultem h indulok es mikor beraktam R be nem indult el megse mozditotta a kocsit gazzal kellet utan D es akkor se indult el magatol nagy gazzal igy porgoz 3000ig utana lealittam ujrainditottam mentem vele 5km es nyomom a gazt es csak porog a motor begurultam egy lealora es semmi barhova tettem nem kapcsolt sebbeseget csak porgott a motor de semmi kereges csattanas semmi memvolt kerlek segitsetek hogy mi lehet a problema

YELLOW Elküldve: 2018-02-27 14:17 Segítség, beázik az autóm!!!!

Tibo írta:
YELLOW írta:
Tibo írta:
borbelyi írta:
Pocses írta:
Tibo írta: Üdv uraim!

Beázik az autóm de olyan szinten hogy tocsog a víz az anyósülés mögött, a kárpitot leszedtem és nincs leválva a szivacs így más ötletem nincs, illetve a pollenszűrőm mindig nedves, arra rájöttem hogy az ablaktörlő és a levélrács közötti tömítésnél folyik be. Hol kapható ilyen?


Unix, bárdi valamelyikben tuti lesz.:kiraly:


Szia! Én itt vettem:
http://autotuninghaus.com/BMW-...S-GYARI-OE



Köszi, a pollenszűrős téma megoldódott viszont hátul az anyósülés mögött nagyon nedves, sőt így a mínuszok beálltával meg is fagyott és tanácstalan vagyok. :/


ajtókárpit alatt ázik be. elengedte a párazáró szivacs.


Hali!

Már megnéztem és rendbe is raktam, nem ott ázott be!
Az anyósülés mögötti rész alulról ázott be mert a kocsi alján van egy gumi tömítés ami szétmállott, cseréltem, viszont a kocsiban levő vizet hogyan tudnám kiszedni, mert a hideg beálltával bele fagyott az autóba?


hát nedves porszívóval ki kell szívni, majd hagyni kiszáradni. így logikus, ehhez nem kell agysebésznek lenni. :wink:

Tibo Elküldve: 2018-02-27 13:38 Segítség, beázik az autóm!!!!

YELLOW írta:
Tibo írta:
borbelyi írta:
Pocses írta:
Tibo írta: Üdv uraim!

Beázik az autóm de olyan szinten hogy tocsog a víz az anyósülés mögött, a kárpitot leszedtem és nincs leválva a szivacs így más ötletem nincs, illetve a pollenszűrőm mindig nedves, arra rájöttem hogy az ablaktörlő és a levélrács közötti tömítésnél folyik be. Hol kapható ilyen?


Unix, bárdi valamelyikben tuti lesz.:kiraly:


Szia! Én itt vettem:
http://autotuninghaus.com/BMW-...S-GYARI-OE



Köszi, a pollenszűrős téma megoldódott viszont hátul az anyósülés mögött nagyon nedves, sőt így a mínuszok beálltával meg is fagyott és tanácstalan vagyok. :/


ajtókárpit alatt ázik be. elengedte a párazáró szivacs.


Hali!

Már megnéztem és rendbe is raktam, nem ott ázott be!
Az anyósülés mögötti rész alulról ázott be mert a kocsi alján van egy gumi tömítés ami szétmállott, cseréltem, viszont a kocsiban levő vizet hogyan tudnám kiszedni, mert a hideg beálltával bele fagyott az autóba?