Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29878 találat


ChrisRas Elküldve: 2018-01-24 15:11 Gumiméret-futómû

ChrisRas írta:
YELLOW írta:
ChrisRas írta: Sziasztok.
Hamarosan cserélném nyári gumi szettemet kicsivel komfortosabbra. Jelenlegi nyári 17" 7j et35 (gyári BMW felni nem tudom most melyik Rondell) 225/55 gumikkal.
Az új lenne 16" 7j et35 225/60 vagy 55 elől és 235/60 vagy 55 hátul. Kérdésem az lenne, hogy erre a felni méretre jó lenne ez így ? Esetleg más Tipp? Mindenképp 16 coll lenne az ideális mert a 17 már nagyon rángat (gyári sport futóművel). Mókolni , pigácsázni nem szeretnék tehát gyári et illetve méret közeli lenne az ideális.
99' E46 coupe
Köszönöm
Sziasztok


ezek totál nem gyári méretek. 7j felnire széles a 225-ös gumi.
17-esre 225/45 a rávaló. tehát a 225/55 már komfortos verzió.
a 225/55/60 nem váltómérete a 235/55/60-nak. sőt a /60 marha ritka. nem ia értem honnan jönnek ezek neked.
7jx16-ra 215-től szélesebb gumi nem való. de a váltóméret ami az autóra jó lenne, az 205/55 R16.
nem csak a ballonosságon múlik a komfortosság. ne legyen defekttűrő az a lényeg. a súlyindex is minél kisebb annál puhább az oldalfala, ami javíthat a kényelmen.

A felni gyári nem a méret. Onnan jön, hogy a régi nyárit kis eltéréssel váltaná a kívánt méret. Legalább is a netes méretváltók szerint belefér. A felni volt a kérdéses, hogy 7j széles felnire gond nélkül fel megy e a 235-ös.
Valamint hátra egyel szélesebbet szeretnék. Most is ez a méret van fent csak téligumi lemezfelnin kopott dísztárcsával. Gumit tudok venni, ritka ugyan de ha megfizeti az ember akkor van. A felnit nem tudom. 16 coll gyári et-vel és szélességgel vagy valami más kell a 225 illetve 235/55 vagy 60 ra. A 16 coll azért kell mert ezzel nem kocognak a fogaim. Mint írtam fentebb, gyári ültetés , sport futómű, kurva kemény. De egyel kisebb kerék és már jó is lett.

Mielőtt félreértés lenne...
A súly csökkentése lenne a cél igazából. A rugózatlan tömeget vinném lejjebb.
A felnik és gumik adatai alapján legkevesebb 1 kiló kerekenként. Ami azért nem rossz. Most kb 1,5-1,7 kiloval kevesebb és sokkal komfortosabb. Nyilván nem lesz soha olyan puha mint egy hidrós futómű. De egy jó kompromisszum lenne a kiló körüli fogyókúra a kerekeken.

ChrisRas Elküldve: 2018-01-24 14:26 Gumiméret-futómû

YELLOW írta:
ChrisRas írta: Sziasztok.
Hamarosan cserélném nyári gumi szettemet kicsivel komfortosabbra. Jelenlegi nyári 17" 7j et35 (gyári BMW felni nem tudom most melyik Rondell) 225/55 gumikkal.
Az új lenne 16" 7j et35 225/60 vagy 55 elől és 235/60 vagy 55 hátul. Kérdésem az lenne, hogy erre a felni méretre jó lenne ez így ? Esetleg más Tipp? Mindenképp 16 coll lenne az ideális mert a 17 már nagyon rángat (gyári sport futóművel). Mókolni , pigácsázni nem szeretnék tehát gyári et illetve méret közeli lenne az ideális.
99' E46 coupe
Köszönöm
Sziasztok


ezek totál nem gyári méretek. 7j felnire széles a 225-ös gumi.
17-esre 225/45 a rávaló. tehát a 225/55 már komfortos verzió.
a 225/55/60 nem váltómérete a 235/55/60-nak. sőt a /60 marha ritka. nem ia értem honnan jönnek ezek neked.
7jx16-ra 215-től szélesebb gumi nem való. de a váltóméret ami az autóra jó lenne, az 205/55 R16.
nem csak a ballonosságon múlik a komfortosság. ne legyen defekttűrő az a lényeg. a súlyindex is minél kisebb annál puhább az oldalfala, ami javíthat a kényelmen.

A felni gyári nem a méret. Onnan jön, hogy a régi nyárit kis eltéréssel váltaná a kívánt méret. Legalább is a netes méretváltók szerint belefér. A felni volt a kérdéses, hogy 7j széles felnire gond nélkül fel megy e a 235-ös.
Valamint hátra egyel szélesebbet szeretnék. Most is ez a méret van fent csak téligumi lemezfelnin kopott dísztárcsával. Gumit tudok venni, ritka ugyan de ha megfizeti az ember akkor van. A felnit nem tudom. 16 coll gyári et-vel és szélességgel vagy valami más kell a 225 illetve 235/55 vagy 60 ra. A 16 coll azért kell mert ezzel nem kocognak a fogaim. Mint írtam fentebb, gyári ültetés , sport futómű, kurva kemény. De egyel kisebb kerék és már jó is lett.

babo Elküldve: 2018-01-24 00:25 Megvegyem? Vegyek ilyet?

sziasztok!
mit gondoltok/tudtok errol az autorol:
https://www.hasznaltauto.hu/au...6-12430462

eloben szep, belul tiptop allapotban van. a rozsdasodas latszik, de nem nagy teruleten. az elado egy fiatal, ertelmes srac. megis talan egy kicsit olcsonak tunik az auto, vagy ez nem igaz?

elore is koszi a valaszokat!

Squix Elküldve: 2018-01-22 17:01 LED-es hátsólámpa

Üdw

Szeretnék 2003. fl. előtti e46 Coupe ba normál izzós hátsó lámpát cserélni gyári ledesre, és a kérdésem az lenne hogy működni fog utána minden problémamentesen?



YELLOW Elküldve: 2018-01-22 16:39 Gumiméret-futómû

ChrisRas írta: Sziasztok.
Hamarosan cserélném nyári gumi szettemet kicsivel komfortosabbra. Jelenlegi nyári 17" 7j et35 (gyári BMW felni nem tudom most melyik Rondell) 225/55 gumikkal.
Az új lenne 16" 7j et35 225/60 vagy 55 elől és 235/60 vagy 55 hátul. Kérdésem az lenne, hogy erre a felni méretre jó lenne ez így ? Esetleg más Tipp? Mindenképp 16 coll lenne az ideális mert a 17 már nagyon rángat (gyári sport futóművel). Mókolni , pigácsázni nem szeretnék tehát gyári et illetve méret közeli lenne az ideális.
99' E46 coupe
Köszönöm
Sziasztok


ezek totál nem gyári méretek. 7j felnire széles a 225-ös gumi.
17-esre 225/45 a rávaló. tehát a 225/55 már komfortos verzió.
a 225/55/60 nem váltómérete a 235/55/60-nak. sőt a /60 marha ritka. nem ia értem honnan jönnek ezek neked.
7jx16-ra 215-től szélesebb gumi nem való. de a váltóméret ami az autóra jó lenne, az 205/55 R16.
nem csak a ballonosságon múlik a komfortosság. ne legyen defekttűrő az a lényeg. a súlyindex is minél kisebb annál puhább az oldalfala, ami javíthat a kényelmen.

ChrisRas Elküldve: 2018-01-22 16:29 Gumiméret-futómû

Sziasztok.
Hamarosan cserélném nyári gumi szettemet kicsivel komfortosabbra. Jelenlegi nyári 17" 7j et35 (gyári BMW felni nem tudom most melyik Rondell) 225/55 gumikkal.
Az új lenne 16" 7j et35 225/60 vagy 55 elől és 235/60 vagy 55 hátul. Kérdésem az lenne, hogy erre a felni méretre jó lenne ez így ? Esetleg más Tipp? Mindenképp 16 coll lenne az ideális mert a 17 már nagyon rángat (gyári sport futóművel). Mókolni , pigácsázni nem szeretnék tehát gyári et illetve méret közeli lenne az ideális.
99' E46 coupe
Köszönöm
Sziasztok

borbelyi Elküldve: 2018-01-21 21:38 Segítség, beázik az autóm!!!!

Pocses írta:
Tibo írta: Üdv uraim!

Beázik az autóm de olyan szinten hogy tocsog a víz az anyósülés mögött, a kárpitot leszedtem és nincs leválva a szivacs így más ötletem nincs, illetve a pollenszűrőm mindig nedves, arra rájöttem hogy az ablaktörlő és a levélrács közötti tömítésnél folyik be. Hol kapható ilyen?


Unix, bárdi valamelyikben tuti lesz.:kiraly:


Szia! Én itt vettem:
http://autotuninghaus.com/BMW-...S-GYARI-OE

Tano Elküldve: 2018-01-20 19:33 Segítség, beázik az autóm!!!!

leonaprofi írta: 2005 e83 x3 2.0d Mindig nedves a vezető oldali gumiszőnyeg alatt ! Mélygarázsban is bepárásodik a gumiszőnyeg alatt! ( a piros rész tocsog vizben, a kék meg nagyon nedves) Nemtudom honnan mint jön be várom a nyarat hogy végig locsoljam... :( addig valakinek ötlet?


E46-nál ilyen esetben az első gyanúsított az ajtóburkolat alatti vízelvezető szigetelés ragasztásának elválása. Ha a küszöbkédernél látsz víznyomot akkor 100! hogy ez lesz.
Ha nem ott, akkor még a szélvédő alsó részénél a vízelvezetőt érdemes lehet megnézni.

Benyo89 Elküldve: 2018-01-20 17:42 Vezérműlánc

kgy írta:
Benyo89 írta:
bricktopm írta: Halo, E46- 330CI 2000-es. Az a gondom, hogy mikor áll mondjuk 8-10-20-40órát a kocsi, indításnál pár másodpercig iylen daráló hag jön a motortérből, valahol a lánc környékére tudom lokalizálni a dolgot. Én láncfeszítőpatronra gyanakszom, érdekel valaki tlaálkozott-e már ilyen jelenséggel és megoldotta-e a feszítő patron csere, illetve a cseréje jár-e különösebb olajvesztéssel?


Szia!
Igaz mása motor de e tünet ugyanaz. ( N42B18 )
Gyári feszítő patront raktam bele a hang nem szűnt meg. Én Arra gondolok hogy leejti onnan az olajat így nincs az indítás pillanatában megfelelő feszítés. Viszont nem tudom mi oldaná meg ezt.
A csere ennél a motornál nem nagy cucc. Kiteker, Beteker és kész. Olaj nem jött vagyis csak nagyon minimális. Nem tudom a Te motorodnál hogy van a feszítés.
Ha jutottál valamire szívesen venném ha leírnád.
Köszönöm!



Ugyan ezt csinálta nekem is N46b20 motorral. Vezérlés csere oldotta meg a problémát. Tehát lánc, láncvezető, és feszítőpatron.


Nekem is lett vezérlés cserélve de ez a hang nem szűnt meg...

kgy Elküldve: 2018-01-20 17:12 Vezérműlánc

Benyo89 írta:
bricktopm írta: Halo, E46- 330CI 2000-es. Az a gondom, hogy mikor áll mondjuk 8-10-20-40órát a kocsi, indításnál pár másodpercig iylen daráló hag jön a motortérből, valahol a lánc környékére tudom lokalizálni a dolgot. Én láncfeszítőpatronra gyanakszom, érdekel valaki tlaálkozott-e már ilyen jelenséggel és megoldotta-e a feszítő patron csere, illetve a cseréje jár-e különösebb olajvesztéssel?


Szia!
Igaz mása motor de e tünet ugyanaz. ( N42B18 )
Gyári feszítő patront raktam bele a hang nem szűnt meg. Én Arra gondolok hogy leejti onnan az olajat így nincs az indítás pillanatában megfelelő feszítés. Viszont nem tudom mi oldaná meg ezt.
A csere ennél a motornál nem nagy cucc. Kiteker, Beteker és kész. Olaj nem jött vagyis csak nagyon minimális. Nem tudom a Te motorodnál hogy van a feszítés.
Ha jutottál valamire szívesen venném ha leírnád.
Köszönöm!



Ugyan ezt csinálta nekem is N46b20 motorral. Vezérlés csere oldotta meg a problémát. Tehát lánc, láncvezető, és feszítőpatron.