Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


Bitu79 Elküldve: 2021-07-22 10:29 Fék

Egy kérdés.Van ugye a fékolaj tartályon a kupak,amin rajta van az érzékelő szenzor.Én ugye cseréltem benne tömítést is.Amikor max szint felett volt a tartály,majdnem a tartály nyakáig,akkor uj tömítőgumival is kifolyt a tartályból a cucc.Most a max szint alatt van 1-2 mm-el a szint és azóta sem folyik semmi szerencsére.Az a kérdésem,hogy a túltöltött folyadék hol tudott kifolyni a tartályból?A tartály gondolom nem lehet hermetikusan zárt...A kupakot és a tartályt átnéztem,nem repedtek sehol.Ugye lett bele tömítés is véve.Az érzékelő rész érdekelne,hogy esetleg annak lehet e valami hibája,ami miatt kifolyt a lötyi a tartályból.Még most is bennem van a kisördög azóta...
Esetleg a kupakon mégis van valami kis vérző lyuk csak én nem vettem észre?A fékfolyadék a tartály tetejénél eresztett kicsit,mikor túl volt töltve,a keretezett részen,gondolom innét folyt le tovább a tartály tetejére a fékfolyadék,a képen a keretezett résznél.Esetleg lehet valami vérző lyuk talán a kupakon,vagy csak átfolyt a tömítőgumi és a szenzor széle között a cucc ahol gondolom?A kupak menetnél nem hiszem h. ki tudott volna folyni,a szenzor forgó része engedhette talán át a keretezett résznél.

Ugye így néz ki a kupak:

https://www.usedvictoria.com/c...h_33148699

Ez normális dolog volt?



Amit bekereteztem a képen,talán ott tudott kifolyni a lötyi?Nagy nehezen vadásztam valami képet a netről :)Esetleg a kifolyás lehet e a szenzor hibája a tetejénél,ez érdekelne. :kiraly: Talán a szenzor házán van valami kis repedés a teteje körül,és ott jutott ki a lötyi?Nem szeretném ha ismét megtörténne,mert ugye festéket eszik a fékfolyadék.Annyira gondolom nem lehet zárt a kupak,mint mondjuk egy kólásflakon,mert akkor meg eldurranhatna akármi a nyomástól...Bocs a buta kérdésem miatt,csak nem lenne jó ha ki tudna folyni ismét a cuccli.Esetleg valami vérző lyuk van a szenzor teteje körül?Ezt hogy oldotta meg a BMW?

A második képet is a netről szedtem,de nálam is kb. így folyt ki.Ez majdnem ugyanolyan kialakítású szenzor,mint az e46-nál.E60-e92-ig van ez a szenzor amúgy.
Mennyire normális,hogy a túl sok lötyi így kifolyik?Max szint alatt egy kicsivel ugye már nem tapasztaltam ezt.

YELLOW Elküldve: 2021-07-15 17:57 Fûtés - Klíma

akela írta:
YELLOW írta:
akela írta:
YELLOW írta:
akela írta:
YELLOW írta:
akela írta: Üdv márkatársak.
Adott egy 2005-ös E46 18i. Az a problémám vele,hogy bekapcsolt klímánál a jobb oldalra nem fúj hideget,csak a sima levegőt. Ez 36 fokban kissé bosszantó.( mondjuk bal oldalra is gyengusz szerintem,de ez más gond.)Van valami ötlet erre?


fűtéscsap probléma.
esetleg meg lehet kocogtatni, a jobb oldali nyúlvány mellett van. de szét is lehet szedni és kitakarítani. de lehet csak kontakt hibája van.

Értem.De ez nem kétoldali mint az E39. Tehát egy vízcsó megy be a radiátorba nem? A kisebbik henger tűzforó,a nagyobbik kb. mint a vízcső. Akkor első körben próbáljam meg kitakarítani,és ne rögtön cserében gondolkozni?( tehát elvileg javítható?)


javítható, ha nincs összegyógyulva. valamikor egy kocogtatás elég neki.
ha jól emlékszem úgy van, hogy alapesetben nyitva van, ha beindul a motor és nem kell fűtés, akkor elzár. na most neked nem zár el. tehát vagy dzsuva és oxidáció miatt, vagy mert nem kap feszt, vagy sérült benne a tekercs.


A motor kap áramot, működik,mert meleget tudok csinálni vele,csak most leveszem pl.16 fokra ,és klíma be,de csak a bal oldalt jön ki hideg levegő. A jobb oldalt nem meleg,de a kinti hömérsékletű


azért tudsz meleget csinálni, mert melegen alapesetben is nyitva van.
azt nézd meg, hogy megfogod azt a két hengeres csapot, aztán belül menjen a befúvás és valaki tekerje a középső rostélyt piros, majd kék állásba. a hőfokot is lehet állítani kell majd közben. de a lényeg, hogy ha nem érzel semmit, akkor nem zár el. vagy lehet érzel és félig elzár, de az sem jó.
amikor az ember hűtőfolyadékot cserél és légtelenít, pont azért kell fűtésre tenni, mert amikor indítod a motort, akkor a fűtéscsap elzár és akkor nem keringetné ott a vizet, azaz a levegő ott marad. de ha melegre állítod, akkor kinyit és elkezdi ott is forgatni a vizet.

Nos azt hiszem mindenképp cserélnem kell. Szétszedtem. A nagyobbik henger egy villanymotor,ami egy ügyes mágneses megoldással hajt a víztérben lévő kis lapátot. ezzel nem volt baj. A kisebb henger az egy elektromágnes. Ez a fűtéscsap. Mikor széthúztam,akkor láttam,hogy van benne egy nagyobb spec formájú gumitömítés ,amely úgy szét volt esve,hogy vissza sem tudtam rakni.Így is működik,de szerintem ez a tönítés hivatott kizárni a vizet az elektromágnes tekercs részéből.Összeraktam,kifelé nem folyik,de az alap jelenség ugyanaz,és gondolom hosszabb távon tönkre fog menni a mágnes a bejutó folyadéktól.És a fentieket figyelembe véve bontott eleve ki van zárva.


igen úgy van, van egy másodlagos keringető. jellemzően az is rossz szokott lenni.
neked valószínű maga a szelep van beállva, de mivel beállt, az azt jelenti, hogy mindig nyitva van. tehát valamiért már korábban nem húzta be a tekercs. vagy lehet nincs beállva, csak most sem húzza a be a tekercs, ezért a szelep nyitva marad.

akela Elküldve: 2021-07-15 09:11 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
akela írta:
YELLOW írta:
akela írta:
YELLOW írta:
akela írta: Üdv márkatársak.
Adott egy 2005-ös E46 18i. Az a problémám vele,hogy bekapcsolt klímánál a jobb oldalra nem fúj hideget,csak a sima levegőt. Ez 36 fokban kissé bosszantó.( mondjuk bal oldalra is gyengusz szerintem,de ez más gond.)Van valami ötlet erre?


fűtéscsap probléma.
esetleg meg lehet kocogtatni, a jobb oldali nyúlvány mellett van. de szét is lehet szedni és kitakarítani. de lehet csak kontakt hibája van.

Értem.De ez nem kétoldali mint az E39. Tehát egy vízcsó megy be a radiátorba nem? A kisebbik henger tűzforó,a nagyobbik kb. mint a vízcső. Akkor első körben próbáljam meg kitakarítani,és ne rögtön cserében gondolkozni?( tehát elvileg javítható?)


javítható, ha nincs összegyógyulva. valamikor egy kocogtatás elég neki.
ha jól emlékszem úgy van, hogy alapesetben nyitva van, ha beindul a motor és nem kell fűtés, akkor elzár. na most neked nem zár el. tehát vagy dzsuva és oxidáció miatt, vagy mert nem kap feszt, vagy sérült benne a tekercs.


A motor kap áramot, működik,mert meleget tudok csinálni vele,csak most leveszem pl.16 fokra ,és klíma be,de csak a bal oldalt jön ki hideg levegő. A jobb oldalt nem meleg,de a kinti hömérsékletű


azért tudsz meleget csinálni, mert melegen alapesetben is nyitva van.
azt nézd meg, hogy megfogod azt a két hengeres csapot, aztán belül menjen a befúvás és valaki tekerje a középső rostélyt piros, majd kék állásba. a hőfokot is lehet állítani kell majd közben. de a lényeg, hogy ha nem érzel semmit, akkor nem zár el. vagy lehet érzel és félig elzár, de az sem jó.
amikor az ember hűtőfolyadékot cserél és légtelenít, pont azért kell fűtésre tenni, mert amikor indítod a motort, akkor a fűtéscsap elzár és akkor nem keringetné ott a vizet, azaz a levegő ott marad. de ha melegre állítod, akkor kinyit és elkezdi ott is forgatni a vizet.

Nos azt hiszem mindenképp cserélnem kell. Szétszedtem. A nagyobbik henger egy villanymotor,ami egy ügyes mágneses megoldással hajt a víztérben lévő kis lapátot. ezzel nem volt baj. A kisebb henger az egy elektromágnes. Ez a fűtéscsap. Mikor széthúztam,akkor láttam,hogy van benne egy nagyobb spec formájú gumitömítés ,amely úgy szét volt esve,hogy vissza sem tudtam rakni.Így is működik,de szerintem ez a tönítés hivatott kizárni a vizet az elektromágnes tekercs részéből.Összeraktam,kifelé nem folyik,de az alap jelenség ugyanaz,és gondolom hosszabb távon tönkre fog menni a mágnes a bejutó folyadéktól.És a fentieket figyelembe véve bontott eleve ki van zárva.


YELLOW Elküldve: 2021-07-14 22:29 Fûtés - Klíma

akela írta:
YELLOW írta:
akela írta:
YELLOW írta:
akela írta: Üdv márkatársak.
Adott egy 2005-ös E46 18i. Az a problémám vele,hogy bekapcsolt klímánál a jobb oldalra nem fúj hideget,csak a sima levegőt. Ez 36 fokban kissé bosszantó.( mondjuk bal oldalra is gyengusz szerintem,de ez más gond.)Van valami ötlet erre?


fűtéscsap probléma.
esetleg meg lehet kocogtatni, a jobb oldali nyúlvány mellett van. de szét is lehet szedni és kitakarítani. de lehet csak kontakt hibája van.

Értem.De ez nem kétoldali mint az E39. Tehát egy vízcsó megy be a radiátorba nem? A kisebbik henger tűzforó,a nagyobbik kb. mint a vízcső. Akkor első körben próbáljam meg kitakarítani,és ne rögtön cserében gondolkozni?( tehát elvileg javítható?)


javítható, ha nincs összegyógyulva. valamikor egy kocogtatás elég neki.
ha jól emlékszem úgy van, hogy alapesetben nyitva van, ha beindul a motor és nem kell fűtés, akkor elzár. na most neked nem zár el. tehát vagy dzsuva és oxidáció miatt, vagy mert nem kap feszt, vagy sérült benne a tekercs.


A motor kap áramot, működik,mert meleget tudok csinálni vele,csak most leveszem pl.16 fokra ,és klíma be,de csak a bal oldalt jön ki hideg levegő. A jobb oldalt nem meleg,de a kinti hömérsékletű


azért tudsz meleget csinálni, mert melegen alapesetben is nyitva van.
azt nézd meg, hogy megfogod azt a két hengeres csapot, aztán belül menjen a befúvás és valaki tekerje a középső rostélyt piros, majd kék állásba. a hőfokot is lehet állítani kell majd közben. de a lényeg, hogy ha nem érzel semmit, akkor nem zár el. vagy lehet érzel és félig elzár, de az sem jó.
amikor az ember hűtőfolyadékot cserél és légtelenít, pont azért kell fűtésre tenni, mert amikor indítod a motort, akkor a fűtéscsap elzár és akkor nem keringetné ott a vizet, azaz a levegő ott marad. de ha melegre állítod, akkor kinyit és elkezdi ott is forgatni a vizet.

akela Elküldve: 2021-07-14 21:02 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
akela írta:
YELLOW írta:
akela írta: Üdv márkatársak.
Adott egy 2005-ös E46 18i. Az a problémám vele,hogy bekapcsolt klímánál a jobb oldalra nem fúj hideget,csak a sima levegőt. Ez 36 fokban kissé bosszantó.( mondjuk bal oldalra is gyengusz szerintem,de ez más gond.)Van valami ötlet erre?


fűtéscsap probléma.
esetleg meg lehet kocogtatni, a jobb oldali nyúlvány mellett van. de szét is lehet szedni és kitakarítani. de lehet csak kontakt hibája van.

Értem.De ez nem kétoldali mint az E39. Tehát egy vízcsó megy be a radiátorba nem? A kisebbik henger tűzforó,a nagyobbik kb. mint a vízcső. Akkor első körben próbáljam meg kitakarítani,és ne rögtön cserében gondolkozni?( tehát elvileg javítható?)


javítható, ha nincs összegyógyulva. valamikor egy kocogtatás elég neki.
ha jól emlékszem úgy van, hogy alapesetben nyitva van, ha beindul a motor és nem kell fűtés, akkor elzár. na most neked nem zár el. tehát vagy dzsuva és oxidáció miatt, vagy mert nem kap feszt, vagy sérült benne a tekercs.


A motor kap áramot, működik,mert meleget tudok csinálni vele,csak most leveszem pl.16 fokra ,és klíma be,de csak a bal oldalt jön ki hideg levegő. A jobb oldalt nem meleg,de a kinti hömérsékletű

YELLOW Elküldve: 2021-07-14 18:41 Fûtés - Klíma

akela írta:
YELLOW írta:
akela írta: Üdv márkatársak.
Adott egy 2005-ös E46 18i. Az a problémám vele,hogy bekapcsolt klímánál a jobb oldalra nem fúj hideget,csak a sima levegőt. Ez 36 fokban kissé bosszantó.( mondjuk bal oldalra is gyengusz szerintem,de ez más gond.)Van valami ötlet erre?


fűtéscsap probléma.
esetleg meg lehet kocogtatni, a jobb oldali nyúlvány mellett van. de szét is lehet szedni és kitakarítani. de lehet csak kontakt hibája van.

Értem.De ez nem kétoldali mint az E39. Tehát egy vízcsó megy be a radiátorba nem? A kisebbik henger tűzforó,a nagyobbik kb. mint a vízcső. Akkor első körben próbáljam meg kitakarítani,és ne rögtön cserében gondolkozni?( tehát elvileg javítható?)


javítható, ha nincs összegyógyulva. valamikor egy kocogtatás elég neki.
ha jól emlékszem úgy van, hogy alapesetben nyitva van, ha beindul a motor és nem kell fűtés, akkor elzár. na most neked nem zár el. tehát vagy dzsuva és oxidáció miatt, vagy mert nem kap feszt, vagy sérült benne a tekercs.

akela Elküldve: 2021-07-14 18:20 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
akela írta: Üdv márkatársak.
Adott egy 2005-ös E46 18i. Az a problémám vele,hogy bekapcsolt klímánál a jobb oldalra nem fúj hideget,csak a sima levegőt. Ez 36 fokban kissé bosszantó.( mondjuk bal oldalra is gyengusz szerintem,de ez más gond.)Van valami ötlet erre?


fűtéscsap probléma.
esetleg meg lehet kocogtatni, a jobb oldali nyúlvány mellett van. de szét is lehet szedni és kitakarítani. de lehet csak kontakt hibája van.

Értem.De ez nem kétoldali mint az E39. Tehát egy vízcsó megy be a radiátorba nem? A kisebbik henger tűzforó,a nagyobbik kb. mint a vízcső. Akkor első körben próbáljam meg kitakarítani,és ne rögtön cserében gondolkozni?( tehát elvileg javítható?)



YELLOW Elküldve: 2021-07-13 22:09 Fûtés - Klíma

akela írta: Üdv márkatársak.
Adott egy 2005-ös E46 18i. Az a problémám vele,hogy bekapcsolt klímánál a jobb oldalra nem fúj hideget,csak a sima levegőt. Ez 36 fokban kissé bosszantó.( mondjuk bal oldalra is gyengusz szerintem,de ez más gond.)Van valami ötlet erre?


fűtéscsap probléma.
esetleg meg lehet kocogtatni, a jobb oldali nyúlvány mellett van. de szét is lehet szedni és kitakarítani. de lehet csak kontakt hibája van.

akela Elküldve: 2021-07-13 22:05 Fûtés - Klíma

Üdv márkatársak.
Adott egy 2005-ös E46 18i. Az a problémám vele,hogy bekapcsolt klímánál a jobb oldalra nem fúj hideget,csak a sima levegőt. Ez 36 fokban kissé bosszantó.( mondjuk bal oldalra is gyengusz szerintem,de ez más gond.)Van valami ötlet erre?

Strashimir Elküldve: 2021-07-12 16:09 Harman / Kardon

Sziasztok!

Vállal valaki Harman Kardon szett beépítést E46 coupéba?

Üdv