Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


multifilter85 Elküldve: 2020-05-07 00:07 E46 touring belső üléshuzat

Hali!
Valaki meg tudna mondani nekem hogy E46 cupe elso ulesek at szerelhetok e kabrio ulesekre,vagy esetlek valki ujjotott e mar fel bor uleseket(ha igen hogyan).
Koszi

YELLOW Elküldve: 2020-05-06 22:26 Társalgó

BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta: Sziasztok,
Néhány éve nem jártam erre, de nem is változott semmi. Érdekes, hogy mennyire az E46 uralja továbbra is ezt a fórumot.


végül is annak indult ugye... de annyira nagy élet nincs... akik valamicskét is tudunk segíteni, E46-osok vagyunk...
de a Fb csoportban is van egy szavazás ott is az E46 vezet, de hát sokan nem is szavaznak, meg ott sem túl nagy az aktivitás.

veled mizu? autó jól szuperál, hol jársz km-ben és mik a tapasztalatok?


155e km-nél járok, és azt kell, hogy írjam, hogy az F32 egy jobb minőségű, tartósabb autó. Az E46-nál ilyen km-nél már megszámlálhatatlan alkatrészt cseréltem, az F32-ben pedig volt egy garis EGR szelepcsere, egy szilent meg a lambdaszonda, amihez nyúlni kellett. Ja, fékbetéteket, tárcsákat nem számolva, de az is tovább húzza.
Az E46-tal az a nagy baj, hogy jó részük nagykorú és a többségük olyan kezekben van, akik szigszalaggal meg dróttal remélik az elkerülhetetlen javításokat elvégezni. Van pár hobbyból tartott díszpéldány, meg százszor annyi rozsdás roncs az enyészet felé haladóban. Persze az F32 sokkal bonyolultabb is, millió lehetséges jövőbeli hibával és azon törpölök, hogy működik-e ezzel az autóval az a stratégia, amit az E46-nál használtam. Vagyis a 10 év/300e km-es elválás. Vagy még most cserélni egy újra, amíg nem kell túl sokat a szervízbe járogatni vele. Ezzel az utóbbi megoldással nem túlzottan szimpatizálok, mert sokallom az éves amortizációs veszteséget, de ezzel elkerülhető a szervízigényes rész. Ha viszont kihúznám a tervezett 10 évet komolyabb baj nélkül, akkor a 10 év végén minden fityóka ajándék, amit kapok érte.
Most olyan turbulencia van, hogy nem is tudom, mit kéne venni, elektromost? benzinest? Félek, ha sokat tökölök, nem lesz már igazi sorhatos motor, csak valami kiherélt szégyen, akár 3 hengerrel ....


én is az F30 szérián agyalok erőteljesen. F10 is érdekes, de problémásabb.
szerintem neked a hibrid jó lenne, egy G széria. városokban tudsz elektromosan járni, azon kívül meg benzin. mondjuk ebből a Merci dobott jót, mert nekik az elektromos egy dízel motor mellett van.
a kor miatt lassan költenem kell nekem is, azért a szilenteket eszi az idő, ha a km nem is. de ha ráköltenék egy komplett felújítást, akkor megint tartanám 10 évig. :D éppen nem is volna baj, de vágyom az újabbra.


A dízel hibrid Mercit én is nézegettem, amikor bejelentették, hogy lesz ilyen, de ugye van a 10 éves szisztémám, meg az elektromos dolgok akku oldalról nagyon gyérek még, úgyhogy egyenlőre nem lépek.
A kocsi kora igen durva dolgokat képes csinálni. Az első kocsim egy pözsó volt, aminek az összes gumicsöve - kartergáz vezetékek - szétporladt, ha hozzáértél, 10-12 éves korában. Szóval óvhatod, babusgathatod, de az idő okán szét fog esni. Épp most emlegette a szerelőma lambdaszonda cserénél nosztalgiával azt az alkalmat, amikor az E46 hátsó futóműben 17 db szilentet cseréltettem és egy teljes munkanapot dolgoztak rajta, reggel 8-tól este 8-ig.
Az F10-ről néha motorikusan hallani katasztrófális dolgokat, olyat tuti nem vennék, a G20 meg hogy néz má' ki a csipás szemével?! Most nincs a kínálatban olyan modell, amire ugranék kinézet alapján. A 8-as széria tetszik, de az nem rám van méretezve, talán ha enyém lesz a lotto 5-ös. De aki ma racionális autóvásárlói döntést akar hozni, az bizony vesz egy Suzuki Vitarát!


motorikusan ugye azért nem csak F10 a rizikós... hiszen azokat a motorokat más is kapta. nálam ha F30. akkor N20B20 vagy B48B20 de nagyon egyiket sem szeretném... tehát marad a 35i, ami 6 hengeres legalább. van egy új Duster-ünk, 2 éves lesz, 1.2TCe 4x4, nem rossz, nekem jobban okés mint a Vitara. van a családban Vitara, hát nem tudom. az új turbo-s motorjaitól félek. a Renault TCe motorja már bizonyított, de attól tartok ettől is. :D az a baj, mikor rendelve lett, azt mondták az 1.6-os szívó nem tudják mikor lesz. jó későn, mert kolléga is sokat várt rá. az 1.2-es is fél év volt. tisztára, mint a rendszerváltás előtt. :D na meg a legnagyobb felszereltség csak ezzel a motorral volt, még talán a dízelt sem lehetett kérni, de az nem is kellett volna... gondolhatod, tavaly az 1 éve szervizen 5600 vagy 5800km volt benne. :D viszont vagy üljek kellően lent, vagy magasan. A Vitara túl köztes nekem. még régebbi 2.3-as Z4-eken is agyalok, amikben a 2.5-ös sor6 van vagy a még korábbi Z4-en. de azon már rég. viszont akkor megtartanám ezt szerintem. az a baj, már nem annyira számít. öregszem. fanatikus vagyok, de annyi jó autó van, pl egy Alfa Giulia is mozgatja a fantáziám. de abban a benzines kicsi csak automata váltóval volt. a hátsó lámpája meg úgy lenne szép, ha a 2020-as Merci CLA hátsóját kapná meg. totál illene. szóval nem nagyon tudom...

BarG Elküldve: 2020-05-06 22:11 Társalgó

YELLOW írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta: Sziasztok,
Néhány éve nem jártam erre, de nem is változott semmi. Érdekes, hogy mennyire az E46 uralja továbbra is ezt a fórumot.


végül is annak indult ugye... de annyira nagy élet nincs... akik valamicskét is tudunk segíteni, E46-osok vagyunk...
de a Fb csoportban is van egy szavazás ott is az E46 vezet, de hát sokan nem is szavaznak, meg ott sem túl nagy az aktivitás.

veled mizu? autó jól szuperál, hol jársz km-ben és mik a tapasztalatok?


155e km-nél járok, és azt kell, hogy írjam, hogy az F32 egy jobb minőségű, tartósabb autó. Az E46-nál ilyen km-nél már megszámlálhatatlan alkatrészt cseréltem, az F32-ben pedig volt egy garis EGR szelepcsere, egy szilent meg a lambdaszonda, amihez nyúlni kellett. Ja, fékbetéteket, tárcsákat nem számolva, de az is tovább húzza.
Az E46-tal az a nagy baj, hogy jó részük nagykorú és a többségük olyan kezekben van, akik szigszalaggal meg dróttal remélik az elkerülhetetlen javításokat elvégezni. Van pár hobbyból tartott díszpéldány, meg százszor annyi rozsdás roncs az enyészet felé haladóban. Persze az F32 sokkal bonyolultabb is, millió lehetséges jövőbeli hibával és azon törpölök, hogy működik-e ezzel az autóval az a stratégia, amit az E46-nál használtam. Vagyis a 10 év/300e km-es elválás. Vagy még most cserélni egy újra, amíg nem kell túl sokat a szervízbe járogatni vele. Ezzel az utóbbi megoldással nem túlzottan szimpatizálok, mert sokallom az éves amortizációs veszteséget, de ezzel elkerülhető a szervízigényes rész. Ha viszont kihúznám a tervezett 10 évet komolyabb baj nélkül, akkor a 10 év végén minden fityóka ajándék, amit kapok érte.
Most olyan turbulencia van, hogy nem is tudom, mit kéne venni, elektromost? benzinest? Félek, ha sokat tökölök, nem lesz már igazi sorhatos motor, csak valami kiherélt szégyen, akár 3 hengerrel ....


én is az F30 szérián agyalok erőteljesen. F10 is érdekes, de problémásabb.
szerintem neked a hibrid jó lenne, egy G széria. városokban tudsz elektromosan járni, azon kívül meg benzin. mondjuk ebből a Merci dobott jót, mert nekik az elektromos egy dízel motor mellett van.
a kor miatt lassan költenem kell nekem is, azért a szilenteket eszi az idő, ha a km nem is. de ha ráköltenék egy komplett felújítást, akkor megint tartanám 10 évig. :D éppen nem is volna baj, de vágyom az újabbra.


A dízel hibrid Mercit én is nézegettem, amikor bejelentették, hogy lesz ilyen, de ugye van a 10 éves szisztémám, meg az elektromos dolgok akku oldalról nagyon gyérek még, úgyhogy egyenlőre nem lépek.
A kocsi kora igen durva dolgokat képes csinálni. Az első kocsim egy pözsó volt, aminek az összes gumicsöve - kartergáz vezetékek - szétporladt, ha hozzáértél, 10-12 éves korában. Szóval óvhatod, babusgathatod, de az idő okán szét fog esni. Épp most emlegette a szerelőma lambdaszonda cserénél nosztalgiával azt az alkalmat, amikor az E46 hátsó futóműben 17 db szilentet cseréltettem és egy teljes munkanapot dolgoztak rajta, reggel 8-tól este 8-ig.
Az F10-ről néha motorikusan hallani katasztrófális dolgokat, olyat tuti nem vennék, a G20 meg hogy néz má' ki a csipás szemével?! Most nincs a kínálatban olyan modell, amire ugranék kinézet alapján. A 8-as széria tetszik, de az nem rám van méretezve, talán ha enyém lesz a lotto 5-ös. De aki ma racionális autóvásárlói döntést akar hozni, az bizony vesz egy Suzuki Vitarát!

YELLOW Elküldve: 2020-05-05 21:23 Társalgó

BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta: Sziasztok,
Néhány éve nem jártam erre, de nem is változott semmi. Érdekes, hogy mennyire az E46 uralja továbbra is ezt a fórumot.


végül is annak indult ugye... de annyira nagy élet nincs... akik valamicskét is tudunk segíteni, E46-osok vagyunk...
de a Fb csoportban is van egy szavazás ott is az E46 vezet, de hát sokan nem is szavaznak, meg ott sem túl nagy az aktivitás.

veled mizu? autó jól szuperál, hol jársz km-ben és mik a tapasztalatok?


155e km-nél járok, és azt kell, hogy írjam, hogy az F32 egy jobb minőségű, tartósabb autó. Az E46-nál ilyen km-nél már megszámlálhatatlan alkatrészt cseréltem, az F32-ben pedig volt egy garis EGR szelepcsere, egy szilent meg a lambdaszonda, amihez nyúlni kellett. Ja, fékbetéteket, tárcsákat nem számolva, de az is tovább húzza.
Az E46-tal az a nagy baj, hogy jó részük nagykorú és a többségük olyan kezekben van, akik szigszalaggal meg dróttal remélik az elkerülhetetlen javításokat elvégezni. Van pár hobbyból tartott díszpéldány, meg százszor annyi rozsdás roncs az enyészet felé haladóban. Persze az F32 sokkal bonyolultabb is, millió lehetséges jövőbeli hibával és azon törpölök, hogy működik-e ezzel az autóval az a stratégia, amit az E46-nál használtam. Vagyis a 10 év/300e km-es elválás. Vagy még most cserélni egy újra, amíg nem kell túl sokat a szervízbe járogatni vele. Ezzel az utóbbi megoldással nem túlzottan szimpatizálok, mert sokallom az éves amortizációs veszteséget, de ezzel elkerülhető a szervízigényes rész. Ha viszont kihúznám a tervezett 10 évet komolyabb baj nélkül, akkor a 10 év végén minden fityóka ajándék, amit kapok érte.
Most olyan turbulencia van, hogy nem is tudom, mit kéne venni, elektromost? benzinest? Félek, ha sokat tökölök, nem lesz már igazi sorhatos motor, csak valami kiherélt szégyen, akár 3 hengerrel ....


én is az F30 szérián agyalok erőteljesen. F10 is érdekes, de problémásabb.
szerintem neked a hibrid jó lenne, egy G széria. városokban tudsz elektromosan járni, azon kívül meg benzin. mondjuk ebből a Merci dobott jót, mert nekik az elektromos egy dízel motor mellett van.
a kor miatt lassan költenem kell nekem is, azért a szilenteket eszi az idő, ha a km nem is. de ha ráköltenék egy komplett felújítást, akkor megint tartanám 10 évig. :D éppen nem is volna baj, de vágyom az újabbra.

BarG Elküldve: 2020-05-05 20:28 Társalgó

YELLOW írta:
BarG írta: Sziasztok,
Néhány éve nem jártam erre, de nem is változott semmi. Érdekes, hogy mennyire az E46 uralja továbbra is ezt a fórumot.


végül is annak indult ugye... de annyira nagy élet nincs... akik valamicskét is tudunk segíteni, E46-osok vagyunk...
de a Fb csoportban is van egy szavazás ott is az E46 vezet, de hát sokan nem is szavaznak, meg ott sem túl nagy az aktivitás.

veled mizu? autó jól szuperál, hol jársz km-ben és mik a tapasztalatok?


155e km-nél járok, és azt kell, hogy írjam, hogy az F32 egy jobb minőségű, tartósabb autó. Az E46-nál ilyen km-nél már megszámlálhatatlan alkatrészt cseréltem, az F32-ben pedig volt egy garis EGR szelepcsere, egy szilent meg a lambdaszonda, amihez nyúlni kellett. Ja, fékbetéteket, tárcsákat nem számolva, de az is tovább húzza.
Az E46-tal az a nagy baj, hogy jó részük nagykorú és a többségük olyan kezekben van, akik szigszalaggal meg dróttal remélik az elkerülhetetlen javításokat elvégezni. Van pár hobbyból tartott díszpéldány, meg százszor annyi rozsdás roncs az enyészet felé haladóban. Persze az F32 sokkal bonyolultabb is, millió lehetséges jövőbeli hibával és azon törpölök, hogy működik-e ezzel az autóval az a stratégia, amit az E46-nál használtam. Vagyis a 10 év/300e km-es elválás. Vagy még most cserélni egy újra, amíg nem kell túl sokat a szervízbe járogatni vele. Ezzel az utóbbi megoldással nem túlzottan szimpatizálok, mert sokallom az éves amortizációs veszteséget, de ezzel elkerülhető a szervízigényes rész. Ha viszont kihúznám a tervezett 10 évet komolyabb baj nélkül, akkor a 10 év végén minden fityóka ajándék, amit kapok érte.
Most olyan turbulencia van, hogy nem is tudom, mit kéne venni, elektromost? benzinest? Félek, ha sokat tökölök, nem lesz már igazi sorhatos motor, csak valami kiherélt szégyen, akár 3 hengerrel ....

YELLOW Elküldve: 2020-05-01 22:27 Társalgó

BarG írta: Sziasztok,
Néhány éve nem jártam erre, de nem is változott semmi. Érdekes, hogy mennyire az E46 uralja továbbra is ezt a fórumot.


végül is annak indult ugye... de annyira nagy élet nincs... akik valamicskét is tudunk segíteni, E46-osok vagyunk...
de a Fb csoportban is van egy szavazás ott is az E46 vezet, de hát sokan nem is szavaznak, meg ott sem túl nagy az aktivitás.

veled mizu? autó jól szuperál, hol jársz km-ben és mik a tapasztalatok?

BarG Elküldve: 2020-05-01 20:35 Társalgó

Sziasztok,
Néhány éve nem jártam erre, de nem is változott semmi. Érdekes, hogy mennyire az E46 uralja továbbra is ezt a fórumot.

nD0minik Elküldve: 2020-05-01 16:34 Kipufogó

YELLOW írta:
nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta: Sziasztok,
e46 30i-n a hátsó dob pillangószelepéhez menő vákumcső honnan kapja a vákumot?
A végén le van dugózva, de szerintem valahol kilyukadhatott a cső, szeretném a kiindulásnál lezárni az egész csövet, van valami hátulütője ennek?


ez nem gyári megoldás, honnan tudnánk, honnan vitték oda? le kell követni.


A 30i-n biztos, de még talán a 28i-n is gyárilag van ez a megoldás. A végdob egyik csövében van egy pillangószelep, ami fordulatszám függvényében nyit.


jah, vágom... azt hittem a dob előtt van valami mint egy nyitott rendszer.
itt a rendszer...

Köszi a képet, ez alapján menni fog

YELLOW Elküldve: 2020-04-29 07:51 Kipufogó

nD0minik írta:
YELLOW írta:
nD0minik írta: Sziasztok,
e46 30i-n a hátsó dob pillangószelepéhez menő vákumcső honnan kapja a vákumot?
A végén le van dugózva, de szerintem valahol kilyukadhatott a cső, szeretném a kiindulásnál lezárni az egész csövet, van valami hátulütője ennek?


ez nem gyári megoldás, honnan tudnánk, honnan vitték oda? le kell követni.


A 30i-n biztos, de még talán a 28i-n is gyárilag van ez a megoldás. A végdob egyik csövében van egy pillangószelep, ami fordulatszám függvényében nyit.


jah, vágom... azt hittem a dob előtt van valami mint egy nyitott rendszer.
itt a rendszer...

nD0minik Elküldve: 2020-04-29 07:08 Kipufogó

YELLOW írta:
nD0minik írta: Sziasztok,
e46 30i-n a hátsó dob pillangószelepéhez menő vákumcső honnan kapja a vákumot?
A végén le van dugózva, de szerintem valahol kilyukadhatott a cső, szeretném a kiindulásnál lezárni az egész csövet, van valami hátulütője ennek?


ez nem gyári megoldás, honnan tudnánk, honnan vitték oda? le kell követni.


A 30i-n biztos, de még talán a 28i-n is gyárilag van ez a megoldás. A végdob egyik csövében van egy pillangószelep, ami fordulatszám függvényében nyit.