Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


Krapulax6 Elküldve: 2019-08-29 19:22 320d Motor

Sziasztok.
E46 320D 150 lovas motor.
Random modom elmegy a kakao belole.
Padlogazt nyomva barmilyen sebessegfokozatban alig bir gyorsulni illetve a pillanatnyi fogyasztasmero megall kozep allasban nem ugrik fel maxra.Mindegy,hogy hideg vagy meleg a motor.
Ezutan gondol egyet es megindul.
Kartergazszurot kitakaritottam,egr-t szinten.
Uzemanyagszuro egy eve volt cserelve.
Vakuumtartalyrol lehuzva a csovet hallani a szisszenest szoval nincs repedes rajta.
Tobbi csovon nem latni serulest.
Merre induljak?Biztos volt masnak is ilyen tunet,kerdesem az lenne,hogy mit csereljek?
Javasoltak a turbo geo allito rudazatot,esetleg be-beragad..Sajnos azt se tudom mit keresek.
Ha valaki kuldene kepet rola,hogy lecsekkoljam vagy egy robbantott abrat az megkoszonnem.
Az sem lenne hatrany ha valaki vagja a diagot es ranezne ... ha kell hazhoz megyek bar a Balatonig nem szivesen mennek el vele Borsodbol :D

rinpocse1 Elküldve: 2019-08-27 18:36 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Sziasztok, egy kis segítségre lenne szükségem,adva van egy 2003-as 735 li, ccc navival, hiába töltök le dvd-t ami hozzá való,egyszerűen nem reagál rá, csak a sajátját hajlandó olvasni.Van valami trükkje esetleg?

zssziladi Elküldve: 2019-08-26 19:21 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni,kapcsolási rajzban,ami a navi dvdről van.
A navim és a monitorom is sötét,nem mutat semmit,a monitor kinyilik ahogy gyújtást adok.A navinál csak egy állandó 12voltot mérek,mást nem. A biztik jók amik a kesztűtartóban vannak azokat leellenőriztem.Esetleg tipp mit kéne még megnéznem?

A navi dvdje mk4 es.

Köszi válaszotokat.

Zsolti

konkolyd Elküldve: 2019-08-23 07:18 Valamiért nem szól jól a zene.....Miért????

Futo0923 írta:
csatis1 írta:
bdani írta: Sziasztok!
SOS segítségre lenne szükségem.
Egyik pillanatról a másikra az autómban elment a rádió hangja.
Azóta semmiféle hang nincs, visszajelző, figyelmeztető hangok sem pl. parkradar, bizt.öv, stb.
Plusz a CD és a navi DVD nem adja ki a lemezeket.
Kocsi: E61 LCI

Mi lehet a baj????????


Biztosíték???


Sziasztok!
Nekem van egy E91-em és nekem is ugyan ez a problémám...Megkérdeznetem hogyan sikerült orvosolni?
Köszönöm!


Mostanában kezdtem beleásni magam a témába, szóval nem vagyok nagy szakértő, de az esetek nagy százalékában ha a fent leírt hiba van, akkor a MOST (Media Oriented System Transport) gyűrűben lévő valamelyik berendezés (pl, bluetooth modul, CD tár, erősítő ) hibásodott meg. Ezt vagy kicseréled egy működő képesre, vagy ha nem zavar a hiánya akkor áthidalod (bypass loop). Úgy tudod megállapítani, hogy melyik egység a hibás, hogy szépen sorban kihúzod a MOST csatlakozót, és ha pirosan villog akkor addig megy a jel, ami után nem villog, ott akad el. Persze ehhez tudni kell mi a sorrend...
Rengeteg videót találsz a neten, itt van egy elindulásnak:

https://www.youtube.com/watch?v=N7E4lTPgChg



peti9577 Elküldve: 2019-08-21 07:34 Hátsó futómû zajok

Sziasztok! Olyan segítségre lenne szükségem hogy hideg motornál mikor tolatok akkor csunya dübőrgő hang jön háturol ha benyomom a kuplungot akkor elhalgat de ha kezdem felengednibvan mikor ismét csinálja! Eloremenetnél is van mikor hallom ugyan ugy hideg motornál! Valaki valami tipp??!!
Bmw e46 316i
N46b18a

Futo0923 Elküldve: 2019-08-20 12:14 Valamiért nem szól jól a zene.....Miért????

csatis1 írta:
bdani írta: Sziasztok!
SOS segítségre lenne szükségem.
Egyik pillanatról a másikra az autómban elment a rádió hangja.
Azóta semmiféle hang nincs, visszajelző, figyelmeztető hangok sem pl. parkradar, bizt.öv, stb.
Plusz a CD és a navi DVD nem adja ki a lemezeket.
Kocsi: E61 LCI

Mi lehet a baj????????


Biztosíték???


Sziasztok!
Nekem van egy E91-em és nekem is ugyan ez a problémám...Megkérdeznetem hogyan sikerült orvosolni?
Köszönöm!

YELLOW Elküldve: 2019-08-11 07:13 légzsak_

lacamester írta: Sziasztok.
Kellene egy kis segitség már ha egyáltalán megoldható a kis találmányom.
Adott egy e46 2002-es amiben van egy sima kormány ami természetesen két inditós és van itthon egy tanga egy indítós kormányom amit be szeretnék rakni:hulyevagyok: de ugy hogy müködjön is rendesen a légzsák rendszer.
Elöre is köszi a segítséget.


én úgy tudom így nem kompatibilis. fordítva megoldható lenne.
vagy lehet a légzsák vezérlőből ki lehet kapcsolni a plusz fokozatot. mert ha csak úgy rakod össze, akkor lesz egy szabadon lógó madzagod és azt jelezni fogja.
szerintem inkább keress amolyan 3 küllős kormányt, amiben kör alakú légzsák van. na és persze olyan 2001 utáni évjáratból.

lacamester Elküldve: 2019-08-10 20:32 légzsak_

Sziasztok.
Kellene egy kis segitség már ha egyáltalán megoldható a kis találmányom.
Adott egy e46 2002-es amiben van egy sima kormány ami természetesen két inditós és van itthon egy tanga egy indítós kormányom amit be szeretnék rakni:hulyevagyok: de ugy hogy müködjön is rendesen a légzsák rendszer.
Elöre is köszi a segítséget.

Takibacsi Elküldve: 2019-08-06 13:22 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Takibacsi írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Takibacsi írta:
YELLOW írta:
Takibacsi írta: Sziasztok!
E46 Cabrio iránt érzek egyre nagyobb vágyat, leginkább 325Ci, 330Ci érdekelne, automata. A hazai felhozatal "viszonylag csekély", azonban találtam egyet (330Ci, 2004-es), ami ígéretesnek tűnik. Egyelőre csak telefonon beszéltem a tulajjal, van egy dolog azonban ami kérdést vetett fel bennem: az autó korábban benzin-gáz üzemű volt, a jelenlegi tulaj vetette ki belőle kb. 15.000km-rel ezelőtt (most kb. 190.000km van benne), azt megelőzően nem tudom mióta volt gázos az autó. Jelenthet ez problémát a jövőre nézve, mármint a tény, hogy benzin-gázos volt? Olvastam pro és kontra is véleményeket, nem tudom mi az igazság.
Még egy kérdésem lenne: mennyire célszerű, vagy ajánlott a facelift előtti modelleket preferálni a motorok szempontjából? Valóban annyival több a gond a faceliftes verziókkal?

Köszönöm előre is,
Üdv.,
Zoli


szerintem nincs annyival több baj velük, ha ezeket a motorokat nézzük. szóval a FL nem rossz választás.
abból sincs probléma, hogy nem gázos már. Mondjuk nem értem minek vetette ki belőle. feltehetően elromlott a gázos rendszer így felesleges volt benne hagyni, vagy a tartály épp cserés lett volna, és nem akart rá költeni. különben mi indok lenne rá, ha már egyszer valaki gázosította?
problémát az tud okozni, ha valaki mindig csak gázosan használta. de az is olyan gond, hogy ha hirtelen benzinnel akarna menni az ember, akkor lehet viselkedhet furán az autó, hisz minden a gázos dolgokat tanulja be, ahhoz áll be.


Köszönöm a válaszodat!
Értem, akkor ebből a szempontból is inkább az állapot döntsön, mintsem hogy FL, vagy nem FL. Attól tartottam, hogy esetleg hosszú távon problémát okozhat a motorban a gázüzem, de akkor ettől nem kell tartani.
A tulaj elmondása szerint azért vetette ki, mert valamelyest gyengébb volt gázüzemben és többet fogyasztott (igazából mindkettő így van, szerintem egyértelmű). De teljesen hivatalosan lett visszaalakítva, ez látszik a műszaki vizsgáknál is.
Még valami: elvileg lifetime olajtöltésűek ezek az automaták (megnéztem ZF van benne, nem GM), ennél a futásnál - amennyiben valós, de elvileg az - egy olajcsere jó ötlet lehet, vagy inkább már nem?


FL előtti, tehát prefacelift az a probléma, hogy hajlamos volt a hátsó futómű kiszakadni. Főleg a nagyobb, nyomatékosabb motorok esetén. ha volt javítva lehet látni, hogy a segédkeret 4 pontján a kaszni alján erősítés van. FL-nél elvileg megoldották, de volt akinek annál is szakadt ki, de kitudja mitől.
automata váltó. örökélet olaj. igen örökélet, amíg ki nem fingik, ami pont azért történik meg, mert az olaj elfárad. igazából aut. váltóban, 60-80-100ezrenként illő olajat cserélni. viszont fenn áll annak a lehetősége, hogy rosszabb lesz a csere után, ha sosem volt cserélve korábban. az új olaj kimossa a sok lerakódást és kis szelepeknél problémát okozhat. abból probléma ez, hogy lehet 2-3x szét kell szedni a váltót hozzá és olajat cserélni. ha nincs baja és nem hosszú távra tervezel, akkor hagyd. ha hosszú távra, akkor egy normális aut. váltóshoz vidd el a csere előtt, hogy mit javasol.

Több szerelő is állította, hogy a gázüzem tönkreteszi a Lambda szondákat, kiszárítja a szelepszár szimeringeket.
Bye: hil


A lambda szondák állapota diaggal ellenőrizhető? A szimmeringek állapota már nem ilyen egyszerű gondolom.


lehet, de az csak egy dolog. a mintavételezést is mérni kellene, azt meg oszcilloszkóppal lehetne. de ha rossz lenne, akkor lenne hibád. pl rossz keverékképzés és hasonlók. meg sokat fogyasztana, vagy nem menne, rángatna, stb.
a főtengely szimmeringet meg szemmel lehet látni, ha ereszti onnan az olajat.


Értem, szóval annak azért van jele.
hil kolléga szelepszár szimmeringet említett, az maximum füstölésben jelentkezne, ha jól gondolom, de annak meg lehet 1000 más oka is szerintem.
Na, évődöm még ezen egy picit.
Egyébként ez a paripa lenne az:
A link neve

YELLOW Elküldve: 2019-08-05 13:41 Autóvásárlás

Takibacsi írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Takibacsi írta:
YELLOW írta:
Takibacsi írta: Sziasztok!
E46 Cabrio iránt érzek egyre nagyobb vágyat, leginkább 325Ci, 330Ci érdekelne, automata. A hazai felhozatal "viszonylag csekély", azonban találtam egyet (330Ci, 2004-es), ami ígéretesnek tűnik. Egyelőre csak telefonon beszéltem a tulajjal, van egy dolog azonban ami kérdést vetett fel bennem: az autó korábban benzin-gáz üzemű volt, a jelenlegi tulaj vetette ki belőle kb. 15.000km-rel ezelőtt (most kb. 190.000km van benne), azt megelőzően nem tudom mióta volt gázos az autó. Jelenthet ez problémát a jövőre nézve, mármint a tény, hogy benzin-gázos volt? Olvastam pro és kontra is véleményeket, nem tudom mi az igazság.
Még egy kérdésem lenne: mennyire célszerű, vagy ajánlott a facelift előtti modelleket preferálni a motorok szempontjából? Valóban annyival több a gond a faceliftes verziókkal?

Köszönöm előre is,
Üdv.,
Zoli


szerintem nincs annyival több baj velük, ha ezeket a motorokat nézzük. szóval a FL nem rossz választás.
abból sincs probléma, hogy nem gázos már. Mondjuk nem értem minek vetette ki belőle. feltehetően elromlott a gázos rendszer így felesleges volt benne hagyni, vagy a tartály épp cserés lett volna, és nem akart rá költeni. különben mi indok lenne rá, ha már egyszer valaki gázosította?
problémát az tud okozni, ha valaki mindig csak gázosan használta. de az is olyan gond, hogy ha hirtelen benzinnel akarna menni az ember, akkor lehet viselkedhet furán az autó, hisz minden a gázos dolgokat tanulja be, ahhoz áll be.


Köszönöm a válaszodat!
Értem, akkor ebből a szempontból is inkább az állapot döntsön, mintsem hogy FL, vagy nem FL. Attól tartottam, hogy esetleg hosszú távon problémát okozhat a motorban a gázüzem, de akkor ettől nem kell tartani.
A tulaj elmondása szerint azért vetette ki, mert valamelyest gyengébb volt gázüzemben és többet fogyasztott (igazából mindkettő így van, szerintem egyértelmű). De teljesen hivatalosan lett visszaalakítva, ez látszik a műszaki vizsgáknál is.
Még valami: elvileg lifetime olajtöltésűek ezek az automaták (megnéztem ZF van benne, nem GM), ennél a futásnál - amennyiben valós, de elvileg az - egy olajcsere jó ötlet lehet, vagy inkább már nem?


FL előtti, tehát prefacelift az a probléma, hogy hajlamos volt a hátsó futómű kiszakadni. Főleg a nagyobb, nyomatékosabb motorok esetén. ha volt javítva lehet látni, hogy a segédkeret 4 pontján a kaszni alján erősítés van. FL-nél elvileg megoldották, de volt akinek annál is szakadt ki, de kitudja mitől.
automata váltó. örökélet olaj. igen örökélet, amíg ki nem fingik, ami pont azért történik meg, mert az olaj elfárad. igazából aut. váltóban, 60-80-100ezrenként illő olajat cserélni. viszont fenn áll annak a lehetősége, hogy rosszabb lesz a csere után, ha sosem volt cserélve korábban. az új olaj kimossa a sok lerakódást és kis szelepeknél problémát okozhat. abból probléma ez, hogy lehet 2-3x szét kell szedni a váltót hozzá és olajat cserélni. ha nincs baja és nem hosszú távra tervezel, akkor hagyd. ha hosszú távra, akkor egy normális aut. váltóshoz vidd el a csere előtt, hogy mit javasol.

Több szerelő is állította, hogy a gázüzem tönkreteszi a Lambda szondákat, kiszárítja a szelepszár szimeringeket.
Bye: hil


A lambda szondák állapota diaggal ellenőrizhető? A szimmeringek állapota már nem ilyen egyszerű gondolom.


lehet, de az csak egy dolog. a mintavételezést is mérni kellene, azt meg oszcilloszkóppal lehetne. de ha rossz lenne, akkor lenne hibád. pl rossz keverékképzés és hasonlók. meg sokat fogyasztana, vagy nem menne, rángatna, stb.
a főtengely szimmeringet meg szemmel lehet látni, ha ereszti onnan az olajat.