Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


YELLOW Elküldve: 2019-05-07 11:33 Termosztát

John írta: Szisztok nem rég cserélt az egyik srác FL E46 320d Touring 2002.12- havi-ban termosztátot és nem melegszik jobban mint előtte,mivel nem vagyok profi azt szeretném megkérdezni hogy ebben csak egy termosztát van biztos?


2 minimum van benne. ha automata, akkor talán 3.
van a nagy termosztát, meg az EGR termosztát. általában amúgy is párban célszerű cserélni, az a biztos.
mindamellett a új is lehet rossz. termosztátoknál jellemző azért.

John Elküldve: 2019-05-07 11:30 Termosztát

Szisztok nem rég cserélt az egyik srác FL E46 320d Touring 2002.12- havi-ban termosztátot és nem melegszik jobban mint előtte,mivel nem vagyok profi azt szeretném megkérdezni hogy ebben csak egy termosztát van biztos?

Bitu79 Elküldve: 2019-05-06 16:27 Társalgó

YELLOW írta:
Adamyno írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Adamyno írta:
Bitu79 írta: Eljött a nagy nap.Ma megyek a kocsimért.Kicserélve lesz az összes szilent a difinél,és a keretben is.Kapott a verda új fékolajat,difi olajat,és váltóolajat.A fékolajat azért cseréltettem,mert az első 2 fékcső csere érett volt a szervízt szerint.Amúgy is a fékolaj is már elmúlott 4 éves,vagy több...Kíváncsi leszek a váltásnál való dübbenés megszünik e,hisz ez volt a célom a hadművelettel...Mivel le kellett szedni az egész hátsó felfüggesztést,ezért kértem a végére egy futómű beállítást is.A nap közepe felé megyek a gépért.Drukkoljatok,h. jó legyen....Én már tűkön ülök :neszorakozz: Már tegnap reggel óta nem láttam a drágaságomat :? Ezeket a szilenteket cseréltettem ki mindent újakra.Próbáltam tutira menni,hogy biztos jó legyen... E46 316i Rear axle carrier Pénzben olyan 180 000 huf lesz... Majd leírom a végeredményt ha kész a kocsi,illetve csinálok egy szervíz értékelést.

Ebben az árban az anyagköltség és a szervizdíj is benne van? Nekem ugyanezt kéne véghezvinni annyi kiegészítéssel, ha már le van szedve a futómű akkor alatta a korróziókat érdemes lenne lekezelni.
Benne van minden.A 7 darab szilent,váltóolaj,difiolaj,2 első fékcső,fékolaj,és a szerelési díj.Plusz kértem egy futóműállítást is.Vagyis csak megnézték,de az is okés volt.Ezekkel együtt fizettem 171 000-et. Közben ugyanúgy megmaradt a hang,pedig az összes szilent a keretben,illetve a difinél cserélve lett...Úgy néz ki,h. a féltengely lesz a hang forrása,vagy a difi.Fel volt emelve a kocsi,és kézzel megmozgattuk a féltengelyeket,kicsit ilyen kottyanós hangja volt mindkettőnek.Szerintem azt hallom én is...A szerelők szerint hagyjam így,mert ez a pici hang nem hiba...Bontottat meg végképp ne vegyek szerintük féltengelyből.Néztem az új árát.Kb 300 000 huf lenne a kettő.A kocsi már 70 000 km-esen is adta a hangot amúgy...A szilenteknek amúgy semmi bajuk nem volt.Az enyémnek szép az alja,tehát nem kellett lekezelni az alját.Az egyik féltengelynél kicsit be van gyógyulva a csavar,és kellene még pluszban kerékcsapágyat is vennem,ha ki akarom cseréltetni,illetve kukázhatnám a féltengelyt is ez miatt,mivel szépen nem jönne ki az egyik oldali...De írtam,a szerelők lebeszéltek a dologról,mert ez a pici kottyanás nem hiba szerintük,hagyjam így.Azt is mondták,hogy ilyen jó állapotú e46 nem sok van,és becsüljem meg.Sokan csak álmodhatnak ilyen állapotú e46-ról.Amúgy engem kissé zavar a hang,igaz már tudok úgy váltani,hogy alig hallani...A difi és a váltóólaj cserétől sem lett semmi változás amúgy.Egy dologra vagyok pipa.Ugye ki kellett akasztani a kézifék bowdent.Közben ugye a kéziféknél meg összekarcolták a középkonzolomat...Legalább takarták volna le ronggyal. :hulyevagyok: Amúgy korrektek szerintem.Már többször vittem ide a vasat.Ez amúgy a pécsi gyors szervíz. A link neve
én azt hallottam, hogy BMW E46-nál féltengely hibáról nem nagyon hallani. főleg a te esetedben nem lehetne. inkább kardánkereszt lesz az. de én sem aggódnék. én már nem idegesítem magam neszeken, főleg ahogy egyre több használt autót használok, így semmivel nem zavaróbb, mint más autók esetében a sok probléma.
Kardánkeresztet mondták nekem is, de megnézték és állítólag jó. Úgy tűnik kopott a difi, de már én is kezdek beletörődni ebbe a hangba :D
kardánkeresztet csak levett állapotban tudod biztosra megmondani, hogy jó-e. egyébként lehet éppen a difi is. néha nekem is csinálja. vagy lehet már csak én nem veszem észre.
2 hónap múlva ha lesz zsém,akkor kicseréltetem a 2 db féltengelyt is.Most néztem webshopokban van már 25 000-ért is féltengely.Úgyhogy ez lesz a következő lépés... :neszorakozz: A kerékcsapágy sem drága,ahogy néztem utángyártott van 6000 ft körül.Ugye az egyiket ki kell valahogy operálni,mert be van gyógyulva a csavar... A lényeg,hogy ez is meg lesz oldva max 2 hónap múlva! :neszorakozz:

Pospisek Elküldve: 2019-05-06 13:29 Nem tudom mi a baja az autómnak

Adamyno írta:
Pospisek írta: Sziasztok kedves Klubtársak! Az a problémám, h egy ideje állandóan világít a féklámpám és ha ráteszem a gyújtást akkor is ha meg leveszem az aksiról a sarut akkor is, régebben ez megoldotta a problémát de most már nem, ha a sarut vissza teszem akkor is világít.Valamint a légzsák is világít. amikor ez a panasz van sokkal halványabban világít mint szokott. Ezzel egyidejűleg a szervi és a rádióm se megy se a cd- olvasó se multi kormany. Ha meg dudálni akarok van amikor nem szól, vagy volt olyan is, hogy az utastért világítás villant fel dudaszó helyett este. Emiatt állandóan beírja a féklámpa hibát már voltam diagon és nem segített a problémát megoldani...Valami adatszál probléma lehet és teljesen meghülyíti a kocsit...Legalábbis erre gyanakszom! Van amikor menet közbe visszajön az erősen világító légzsák lámpa és kialszik. Akkor kialszik a féklámpa és már minden működik a jól megszokott szerint a kocsin.Ez után nincs is vele tovább probléma ha le nem állítom. Miután megint ráadom a gyújtást v előjön vagy nem de általában igen. Már tökre kivagyok borulva emiatt nem látom a megoldást..
Azért fordultam hozzátok , hát ha valakinek volt már hasonló problémája.A kocsim 2006 X5 30D.
A válaszokat előre is köszönöm üdv P!


Ez egy nagyon szemét hiba. Mondanám, hogy autóvillamosságis, de ők sem nagyon szereti kaz ilyet. Valahol valamilyen kábel vagy csatlakozó valamihez hozzáér, amihez nem kellene. Ezt megtalálni elég nagy szívás. Nekem is volt villanyos gondom, nekiálltam keresni de nem hittem benne, hogy meglesz. Végülis meglett, egy csatlakozó volt összeégve mert befolyt a víz. először amihez hozzáférsz és amit tudsz, nézz át! Minden mindennel összefügg.

Féklámpánál a pótféklámpa is világít felül? Ha igen, akkor én azt csinálnám a helyedben, hogy mindent, de mindent kihúzok ami nem kell. A középkonzolban a fejegyéget, klímavezérlőt, hátul az összes lámpát, elöl is, az ablakemelő kapcsolókat, akár még a kormányszög érzékelőt is, a navit, ha van akkor a tv modult, tolatóradarokat, belsőtér és tükör világítást... mindent amihez csak hozzá lehet férni akár a motor egyes csatlakozóit is. Ha eközben nem veszel észre kidörzsölődött/megtört vezetéket vagy oxidált, összeégett csatlakozót, akkor nézd meg, hogy még mindig megvan-e a hiba. Ha szinte mindent lehúztál (a pótféklámpa kivételével) és még mindig világít, akkor valami olyan helyen lehet a hiba, ami burkolat alatt van de ez nem igazán jellemző szerintem mert a vastagabb kábelkorbácsok nehezebben sérülnek és nem igazán mozognak. Esetleg a biztosítéktáblánál is lehet gáz, de az szívás megint mert nehéz hozzáférni normálisan + rendes fény is kell oda.
Ha viszont ezek után nem jön elő a hiba, akkor egyesével állj neki mindent visszarakni. Ahol újra előjön, ott a környéken kell keresni a hibát. Ezt persze érdemes úgy csinálni, hogy közben töltőn van az akku.

Azért nem hiszem, hogy az LCM vezérlőd, mert annak a légzsákhoz és annak a visszajelzőjéhez semmi köze. A légzsákvisszajelző kizárólag a műszerfal és a légzsákvezérlő kommunikációja alapján működik. A féklámpakapcsoló pedig tudtommal akkor is működteti a féklámpát ha nincs is bekötve a világításmodul, bár ebben nem vagyok teljesen biztos, mert ugye programozható, hogy melyik izzó világítson illetve melyik vegye át a helyét ha kiég az eredeti.


Szia hála az égnek megoldodotta, de köszönöm a segítséget
Nevetséges gyújtás kapcsoló csere megoldodotta a problémát
De tényleg köszönöm szépen.
Üdv P

katonaza Elküldve: 2019-05-05 20:46 Miskolc Szerelő

leportp írta: Sziasztok.

Miskolcon tudna valaki ajánlani egy jó szerelőt?
Szilenteket kellene cserélni E87-ben.

Köszönöm a segîtséget.


Összkerekes E46-on összes szilent cserét csináltattam pár éve az alábbi szervizben:
http://www.autojavitasmiskolc.hu/kapcsolat.html
Zseniális az idős Boros mester, ha nincs valamije, legyártja, van hozzá gépe és szaktudása.

Mostanában a szomszéd utcába járok futóművel:
http://autoszerviz-automento.h...%B3szerviz

YELLOW Elküldve: 2019-05-04 16:33 Társalgó

Adamyno írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Adamyno írta:
Bitu79 írta: Eljött a nagy nap.Ma megyek a kocsimért.Kicserélve lesz az összes szilent a difinél,és a keretben is.Kapott a verda új fékolajat,difi olajat,és váltóolajat.A fékolajat azért cseréltettem,mert az első 2 fékcső csere érett volt a szervízt szerint.Amúgy is a fékolaj is már elmúlott 4 éves,vagy több...Kíváncsi leszek a váltásnál való dübbenés megszünik e,hisz ez volt a célom a hadművelettel...Mivel le kellett szedni az egész hátsó felfüggesztést,ezért kértem a végére egy futómű beállítást is.A nap közepe felé megyek a gépért.Drukkoljatok,h. jó legyen....Én már tűkön ülök :neszorakozz: Már tegnap reggel óta nem láttam a drágaságomat :? Ezeket a szilenteket cseréltettem ki mindent újakra.Próbáltam tutira menni,hogy biztos jó legyen... E46 316i Rear axle carrier Pénzben olyan 180 000 huf lesz... Majd leírom a végeredményt ha kész a kocsi,illetve csinálok egy szervíz értékelést.

Ebben az árban az anyagköltség és a szervizdíj is benne van? Nekem ugyanezt kéne véghezvinni annyi kiegészítéssel, ha már le van szedve a futómű akkor alatta a korróziókat érdemes lenne lekezelni.
Benne van minden.A 7 darab szilent,váltóolaj,difiolaj,2 első fékcső,fékolaj,és a szerelési díj.Plusz kértem egy futóműállítást is.Vagyis csak megnézték,de az is okés volt.Ezekkel együtt fizettem 171 000-et. Közben ugyanúgy megmaradt a hang,pedig az összes szilent a keretben,illetve a difinél cserélve lett...Úgy néz ki,h. a féltengely lesz a hang forrása,vagy a difi.Fel volt emelve a kocsi,és kézzel megmozgattuk a féltengelyeket,kicsit ilyen kottyanós hangja volt mindkettőnek.Szerintem azt hallom én is...A szerelők szerint hagyjam így,mert ez a pici hang nem hiba...Bontottat meg végképp ne vegyek szerintük féltengelyből.Néztem az új árát.Kb 300 000 huf lenne a kettő.A kocsi már 70 000 km-esen is adta a hangot amúgy...A szilenteknek amúgy semmi bajuk nem volt.Az enyémnek szép az alja,tehát nem kellett lekezelni az alját.Az egyik féltengelynél kicsit be van gyógyulva a csavar,és kellene még pluszban kerékcsapágyat is vennem,ha ki akarom cseréltetni,illetve kukázhatnám a féltengelyt is ez miatt,mivel szépen nem jönne ki az egyik oldali...De írtam,a szerelők lebeszéltek a dologról,mert ez a pici kottyanás nem hiba szerintük,hagyjam így.Azt is mondták,hogy ilyen jó állapotú e46 nem sok van,és becsüljem meg.Sokan csak álmodhatnak ilyen állapotú e46-ról.Amúgy engem kissé zavar a hang,igaz már tudok úgy váltani,hogy alig hallani...A difi és a váltóólaj cserétől sem lett semmi változás amúgy.Egy dologra vagyok pipa.Ugye ki kellett akasztani a kézifék bowdent.Közben ugye a kéziféknél meg összekarcolták a középkonzolomat...Legalább takarták volna le ronggyal. :hulyevagyok: Amúgy korrektek szerintem.Már többször vittem ide a vasat.Ez amúgy a pécsi gyors szervíz. A link neve


én azt hallottam, hogy BMW E46-nál féltengely hibáról nem nagyon hallani. főleg a te esetedben nem lehetne. inkább kardánkereszt lesz az. de én sem aggódnék. én már nem idegesítem magam neszeken, főleg ahogy egyre több használt autót használok, így semmivel nem zavaróbb, mint más autók esetében a sok probléma.


Kardánkeresztet mondták nekem is, de megnézték és állítólag jó. Úgy tűnik kopott a difi, de már én is kezdek beletörődni ebbe a hangba :D


kardánkeresztet csak levett állapotban tudod biztosra megmondani, hogy jó-e. egyébként lehet éppen a difi is. néha nekem is csinálja. vagy lehet már csak én nem veszem észre.

Adamyno Elküldve: 2019-05-04 16:28 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Adamyno írta:
Bitu79 írta: Eljött a nagy nap.Ma megyek a kocsimért.Kicserélve lesz az összes szilent a difinél,és a keretben is.Kapott a verda új fékolajat,difi olajat,és váltóolajat.A fékolajat azért cseréltettem,mert az első 2 fékcső csere érett volt a szervízt szerint.Amúgy is a fékolaj is már elmúlott 4 éves,vagy több...Kíváncsi leszek a váltásnál való dübbenés megszünik e,hisz ez volt a célom a hadművelettel...Mivel le kellett szedni az egész hátsó felfüggesztést,ezért kértem a végére egy futómű beállítást is.A nap közepe felé megyek a gépért.Drukkoljatok,h. jó legyen....Én már tűkön ülök :neszorakozz: Már tegnap reggel óta nem láttam a drágaságomat :? Ezeket a szilenteket cseréltettem ki mindent újakra.Próbáltam tutira menni,hogy biztos jó legyen... E46 316i Rear axle carrier Pénzben olyan 180 000 huf lesz... Majd leírom a végeredményt ha kész a kocsi,illetve csinálok egy szervíz értékelést.

Ebben az árban az anyagköltség és a szervizdíj is benne van? Nekem ugyanezt kéne véghezvinni annyi kiegészítéssel, ha már le van szedve a futómű akkor alatta a korróziókat érdemes lenne lekezelni.
Benne van minden.A 7 darab szilent,váltóolaj,difiolaj,2 első fékcső,fékolaj,és a szerelési díj.Plusz kértem egy futóműállítást is.Vagyis csak megnézték,de az is okés volt.Ezekkel együtt fizettem 171 000-et. Közben ugyanúgy megmaradt a hang,pedig az összes szilent a keretben,illetve a difinél cserélve lett...Úgy néz ki,h. a féltengely lesz a hang forrása,vagy a difi.Fel volt emelve a kocsi,és kézzel megmozgattuk a féltengelyeket,kicsit ilyen kottyanós hangja volt mindkettőnek.Szerintem azt hallom én is...A szerelők szerint hagyjam így,mert ez a pici hang nem hiba...Bontottat meg végképp ne vegyek szerintük féltengelyből.Néztem az új árát.Kb 300 000 huf lenne a kettő.A kocsi már 70 000 km-esen is adta a hangot amúgy...A szilenteknek amúgy semmi bajuk nem volt.Az enyémnek szép az alja,tehát nem kellett lekezelni az alját.Az egyik féltengelynél kicsit be van gyógyulva a csavar,és kellene még pluszban kerékcsapágyat is vennem,ha ki akarom cseréltetni,illetve kukázhatnám a féltengelyt is ez miatt,mivel szépen nem jönne ki az egyik oldali...De írtam,a szerelők lebeszéltek a dologról,mert ez a pici kottyanás nem hiba szerintük,hagyjam így.Azt is mondták,hogy ilyen jó állapotú e46 nem sok van,és becsüljem meg.Sokan csak álmodhatnak ilyen állapotú e46-ról.Amúgy engem kissé zavar a hang,igaz már tudok úgy váltani,hogy alig hallani...A difi és a váltóólaj cserétől sem lett semmi változás amúgy.Egy dologra vagyok pipa.Ugye ki kellett akasztani a kézifék bowdent.Közben ugye a kéziféknél meg összekarcolták a középkonzolomat...Legalább takarták volna le ronggyal. :hulyevagyok: Amúgy korrektek szerintem.Már többször vittem ide a vasat.Ez amúgy a pécsi gyors szervíz. A link neve


én azt hallottam, hogy BMW E46-nál féltengely hibáról nem nagyon hallani. főleg a te esetedben nem lehetne. inkább kardánkereszt lesz az. de én sem aggódnék. én már nem idegesítem magam neszeken, főleg ahogy egyre több használt autót használok, így semmivel nem zavaróbb, mint más autók esetében a sok probléma.


Kardánkeresztet mondták nekem is, de megnézték és állítólag jó. Úgy tűnik kopott a difi, de már én is kezdek beletörődni ebbe a hangba :D

YELLOW Elküldve: 2019-05-04 16:11 Társalgó

Bitu79 írta:
Adamyno írta:
Bitu79 írta: Eljött a nagy nap.Ma megyek a kocsimért.Kicserélve lesz az összes szilent a difinél,és a keretben is.Kapott a verda új fékolajat,difi olajat,és váltóolajat.A fékolajat azért cseréltettem,mert az első 2 fékcső csere érett volt a szervízt szerint.Amúgy is a fékolaj is már elmúlott 4 éves,vagy több...Kíváncsi leszek a váltásnál való dübbenés megszünik e,hisz ez volt a célom a hadművelettel...Mivel le kellett szedni az egész hátsó felfüggesztést,ezért kértem a végére egy futómű beállítást is.A nap közepe felé megyek a gépért.Drukkoljatok,h. jó legyen....Én már tűkön ülök :neszorakozz: Már tegnap reggel óta nem láttam a drágaságomat :? Ezeket a szilenteket cseréltettem ki mindent újakra.Próbáltam tutira menni,hogy biztos jó legyen... E46 316i Rear axle carrier Pénzben olyan 180 000 huf lesz... Majd leírom a végeredményt ha kész a kocsi,illetve csinálok egy szervíz értékelést.

Ebben az árban az anyagköltség és a szervizdíj is benne van? Nekem ugyanezt kéne véghezvinni annyi kiegészítéssel, ha már le van szedve a futómű akkor alatta a korróziókat érdemes lenne lekezelni.
Benne van minden.A 7 darab szilent,váltóolaj,difiolaj,2 első fékcső,fékolaj,és a szerelési díj.Plusz kértem egy futóműállítást is.Vagyis csak megnézték,de az is okés volt.Ezekkel együtt fizettem 171 000-et. Közben ugyanúgy megmaradt a hang,pedig az összes szilent a keretben,illetve a difinél cserélve lett...Úgy néz ki,h. a féltengely lesz a hang forrása,vagy a difi.Fel volt emelve a kocsi,és kézzel megmozgattuk a féltengelyeket,kicsit ilyen kottyanós hangja volt mindkettőnek.Szerintem azt hallom én is...A szerelők szerint hagyjam így,mert ez a pici hang nem hiba...Bontottat meg végképp ne vegyek szerintük féltengelyből.Néztem az új árát.Kb 300 000 huf lenne a kettő.A kocsi már 70 000 km-esen is adta a hangot amúgy...A szilenteknek amúgy semmi bajuk nem volt.Az enyémnek szép az alja,tehát nem kellett lekezelni az alját.Az egyik féltengelynél kicsit be van gyógyulva a csavar,és kellene még pluszban kerékcsapágyat is vennem,ha ki akarom cseréltetni,illetve kukázhatnám a féltengelyt is ez miatt,mivel szépen nem jönne ki az egyik oldali...De írtam,a szerelők lebeszéltek a dologról,mert ez a pici kottyanás nem hiba szerintük,hagyjam így.Azt is mondták,hogy ilyen jó állapotú e46 nem sok van,és becsüljem meg.Sokan csak álmodhatnak ilyen állapotú e46-ról.Amúgy engem kissé zavar a hang,igaz már tudok úgy váltani,hogy alig hallani...A difi és a váltóólaj cserétől sem lett semmi változás amúgy.Egy dologra vagyok pipa.Ugye ki kellett akasztani a kézifék bowdent.Közben ugye a kéziféknél meg összekarcolták a középkonzolomat...Legalább takarták volna le ronggyal. :hulyevagyok: Amúgy korrektek szerintem.Már többször vittem ide a vasat.Ez amúgy a pécsi gyors szervíz. A link neve


én azt hallottam, hogy BMW E46-nál féltengely hibáról nem nagyon hallani. főleg a te esetedben nem lehetne. inkább kardánkereszt lesz az. de én sem aggódnék. én már nem idegesítem magam neszeken, főleg ahogy egyre több használt autót használok, így semmivel nem zavaróbb, mint más autók esetében a sok probléma.

Bitu79 Elküldve: 2019-05-04 15:25 Utánagyártott Sárvédő !

Adamyno írta:
Gebrosz írta:
Bitu79 írta:
Gebrosz írta: Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni tőletek
Nem tudom hol és mennyiért lehetne venni rendelni BMW e46 Touring hoz hátra ahol a difi akkumulátor tartó és pótkerék van. Nos oda keresnek műanyag védőburkolatot.
Ahogy láttam videókon és képeken gyárilag van rajt védi az esőtől stb stb....
Köszönöm szépen a segítséget.
Valamelyik kocsin nincs gyárilag rajta...Én anno kérdeztem már ugyanezt.Realoemen nézd meg a bontott ábrán a cikkszámát,és számold át forintba...A cikkszám alapján segít a google kereső...
Köszönöm szépen a segítséget!
Utána nézek.
Én is ilyet keresek, mert felveri a vizet és tiszta rozsda ott. Most ideiglenesen megoldottam de jó lenne normális megoldást találni a helyzetre(rozsdaátalakítóval lekentem)Az a baj, azt sem tudom melyik ábrán keressem mert annyi féle van :D Ha esetleg előbb meglesz, beírom ide a cikkszámot.

Azon a részen nekem is van az alján pici rozsda...Ez is szériahiba lehet...Nekem sincs rajta burkolat gyárilag ott.

Bitu79 Elküldve: 2019-05-04 15:18 Társalgó

Adamyno írta:
Bitu79 írta: Eljött a nagy nap.Ma megyek a kocsimért.Kicserélve lesz az összes szilent a difinél,és a keretben is.Kapott a verda új fékolajat,difi olajat,és váltóolajat.A fékolajat azért cseréltettem,mert az első 2 fékcső csere érett volt a szervízt szerint.Amúgy is a fékolaj is már elmúlott 4 éves,vagy több...Kíváncsi leszek a váltásnál való dübbenés megszünik e,hisz ez volt a célom a hadművelettel...Mivel le kellett szedni az egész hátsó felfüggesztést,ezért kértem a végére egy futómű beállítást is.A nap közepe felé megyek a gépért.Drukkoljatok,h. jó legyen....Én már tűkön ülök :neszorakozz: Már tegnap reggel óta nem láttam a drágaságomat :? Ezeket a szilenteket cseréltettem ki mindent újakra.Próbáltam tutira menni,hogy biztos jó legyen... E46 316i Rear axle carrier Pénzben olyan 180 000 huf lesz... Majd leírom a végeredményt ha kész a kocsi,illetve csinálok egy szervíz értékelést.

Ebben az árban az anyagköltség és a szervizdíj is benne van? Nekem ugyanezt kéne véghezvinni annyi kiegészítéssel, ha már le van szedve a futómű akkor alatta a korróziókat érdemes lenne lekezelni.
Benne van minden.A 7 darab szilent,váltóolaj,difiolaj,2 első fékcső,fékolaj,és a szerelési díj.Plusz kértem egy futóműállítást is.Vagyis csak megnézték,de az is okés volt.Ezekkel együtt fizettem 171 000-et. Közben ugyanúgy megmaradt a hang,pedig az összes szilent a keretben,illetve a difinél cserélve lett...Úgy néz ki,h. a féltengely lesz a hang forrása,vagy a difi.Fel volt emelve a kocsi,és kézzel megmozgattuk a féltengelyeket,kicsit ilyen kottyanós hangja volt mindkettőnek.Szerintem azt hallom én is...A szerelők szerint hagyjam így,mert ez a pici hang nem hiba...Bontottat meg végképp ne vegyek szerintük féltengelyből.Néztem az új árát.Kb 300 000 huf lenne a kettő.A kocsi már 70 000 km-esen is adta a hangot amúgy...A szilenteknek amúgy semmi bajuk nem volt.Az enyémnek szép az alja,tehát nem kellett lekezelni az alját.Az egyik féltengelynél kicsit be van gyógyulva a csavar,és kellene még pluszban kerékcsapágyat is vennem,ha ki akarom cseréltetni,illetve kukázhatnám a féltengelyt is ez miatt,mivel szépen nem jönne ki az egyik oldali...De írtam,a szerelők lebeszéltek a dologról,mert ez a pici kottyanás nem hiba szerintük,hagyjam így.Azt is mondták,hogy ilyen jó állapotú e46 nem sok van,és becsüljem meg.Sokan csak álmodhatnak ilyen állapotú e46-ról.Amúgy engem kissé zavar a hang,igaz már tudok úgy váltani,hogy alig hallani...A difi és a váltóólaj cserétől sem lett semmi változás amúgy.Egy dologra vagyok pipa.Ugye ki kellett akasztani a kézifék bowdent.Közben ugye a kéziféknél meg összekarcolták a középkonzolomat...Legalább takarták volna le ronggyal. :hulyevagyok: Amúgy korrektek szerintem.Már többször vittem ide a vasat.Ez amúgy a pécsi gyors szervíz. A link neve