Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


nickname Elküldve: 2015-10-22 17:21 Az E90/E91 üzemben tartási költsége

Lizardman írta: Sziasztok!

Köszönöm szépen a válaszokat, nagyon sokat segítettetek. :)

Még egy utolsó olyan kérdésem lenne (az elhangzottak alapján), hogy tudnátok ajánlani egy Budapesti (BMW) szervizt, amelyik tényleg becsületesen végzi a munkáját és nincsenek elszállva a munkadíj árak? Mivel vidéki vagyok, ezért nem ismerek pesten semmi megbízható helyet egyelőre. De a javaslatokat ezzel kapcsolatban is szívesen veszem. :)

Köszi előre is!


Helyileg honnan érkeznél ?

Amit érdemes

Automata váltó olaj+szűrő csere
Szívósor pillangó eltávolítása "vagy új szívósor"
EGR ki takarítása
Motor olaj + minden szűrő cseréje
Motor és váltó tartó bak cseréje "vagy átvizsgálása"
Egy motor diagnosztika
Továbbá nem árt a 4db izzító gyertya cseréje sem.
Továbbá futómű fékek, lengéscsillapítók szilentek szemrevételezése.

elgeri Elküldve: 2015-10-22 10:30 Akkumulátor

YELLOW írta:
nickname írta:
elgeri írta:
roofus írta: Sziasztok.

Még mindig azon filózok melyik akksit kellene megrendelnem. És még mindig parázok , hogy most bekell-e tanítani az új akksit vagy nem ?!

BMW 318d 2006/7 E91 Touring M47N2

ezeket az akksikat néztem ki melyiket ajánlnátok?!

1. http://www.amazon.de/Varta-Blu...=varta+f16

2. http://www.amazon.de/VARTA-STA...=varta+f21

ez agm-s ami nem tudom mivel jobb , de drágább..

gondolom fontos ez a mérethez ragaszkodni , mivel lemértem ami benne van (315x175x190).
Félek kicserélni , mert van az akksi tetején valami elektronika. de láttam videókban , hogy a motortérben rákel kötni egy akksi töltőt vagy egy másik akksit , amíg kicserélem és talán a computer nem babrál ki velem.

Kérlek segítsetek. Már nem sok élet van a régiben , alig indul.

Köszi még egyszer. további szép napot mindenkinek !



Hello

Az agm akkumulátorok főleg start-stop -os autókhoz szokták rakni. Nem lehet őket után tölteni, úgymond, gondozás mentesek. Elvileg jobban bírják a sok indítózást, és úgy általában az a tapasztalat, hogy további is maradnak életben. Viszont sokkal drágábbak is :(

Szerintem ugyanolyat vegyél mint amilyen most van, ha a mostani nem agm-es, akkor most se kell olyan. Azt hiszem az E91 még nem start-stop -os.

A komputert nem tudom, de én is félek majd tőle, ha odakerülök. Sőt, én rögtön a szerelőmnél fogom kicseréltetni, biztos ami biztos. Elvileg illene MINDIG újraállítani a komputert, hogy képben legyen, főleg ha változott az aksi paramétere, mert akkor máshogy kellene töltenie is.


Nem értem miért kell az emberek fejét hülyeségekkel tömni.


de megint, ahelyett, hogy beszólnál, inkább kijavítanád a tévedést. így kár hozzászólni. továbbra is azt vallom, hogy így nincs előbbre senki.
ha most elgeri, mondjuk félig meddig nem ír hülyeséget, akkor válaszoltál volna konkrétan a kérdésre? nem hiszem. nem szokott jellemző lenni.
:|

a gondozás mentes akksit is lehet tölteni, hisz az autóban a generátor is tölti. Viszont kinyitni nem szabad. azért gondozás mentes, mert nem kell utána savazni, vagy deszt. vizet önteni bele. ezek el vannak látva direkt szellőző járattal. bár gagyibb gondozásmentesnél, sokan azért vizet szoktak rá önteni.

szerintem simán leköthető az akksi, pár dolog törlődik, napi számláló fogyasztás iylenek.
viszont több helyen olvasom azt, hogy ha változik a teljesítménye, akkor azt meg kell adni, ehhez igazodika a rendszer, illetve ha új kerül bele, de ugyanoylan paraméterű, akkor csak reset kell, ebből tudja új akksi. ugyanis ahogy öregszik az akkumulátor, másképpen kell töltődnie, stb. legalábbos ezzel próbálják az élettartamát növelni az akksinak. azért a jó kis E46-ok simán elmentek 7-9 évet egy akskival. pedig az nem tudta ezt.


Sajnálom, ha hülyeségeket írtam :)
Nem akartam vele rosszat!

Kb. azokra gondoltam én is, amiket Yellow is írt, csak ezek szerint nem elég pontosan.

YELLOW Elküldve: 2015-10-21 21:36 Akkumulátor

nickname írta:
elgeri írta:
roofus írta: Sziasztok.

Még mindig azon filózok melyik akksit kellene megrendelnem. És még mindig parázok , hogy most bekell-e tanítani az új akksit vagy nem ?!

BMW 318d 2006/7 E91 Touring M47N2

ezeket az akksikat néztem ki melyiket ajánlnátok?!

1. http://www.amazon.de/Varta-Blu...=varta+f16

2. http://www.amazon.de/VARTA-STA...=varta+f21

ez agm-s ami nem tudom mivel jobb , de drágább..

gondolom fontos ez a mérethez ragaszkodni , mivel lemértem ami benne van (315x175x190).
Félek kicserélni , mert van az akksi tetején valami elektronika. de láttam videókban , hogy a motortérben rákel kötni egy akksi töltőt vagy egy másik akksit , amíg kicserélem és talán a computer nem babrál ki velem.

Kérlek segítsetek. Már nem sok élet van a régiben , alig indul.

Köszi még egyszer. további szép napot mindenkinek !



Hello

Az agm akkumulátorok főleg start-stop -os autókhoz szokták rakni. Nem lehet őket után tölteni, úgymond, gondozás mentesek. Elvileg jobban bírják a sok indítózást, és úgy általában az a tapasztalat, hogy további is maradnak életben. Viszont sokkal drágábbak is :(

Szerintem ugyanolyat vegyél mint amilyen most van, ha a mostani nem agm-es, akkor most se kell olyan. Azt hiszem az E91 még nem start-stop -os.

A komputert nem tudom, de én is félek majd tőle, ha odakerülök. Sőt, én rögtön a szerelőmnél fogom kicseréltetni, biztos ami biztos. Elvileg illene MINDIG újraállítani a komputert, hogy képben legyen, főleg ha változott az aksi paramétere, mert akkor máshogy kellene töltenie is.


Nem értem miért kell az emberek fejét hülyeségekkel tömni.


de megint, ahelyett, hogy beszólnál, inkább kijavítanád a tévedést. így kár hozzászólni. továbbra is azt vallom, hogy így nincs előbbre senki.
ha most elgeri, mondjuk félig meddig nem ír hülyeséget, akkor válaszoltál volna konkrétan a kérdésre? nem hiszem. nem szokott jellemző lenni.
:|

a gondozás mentes akksit is lehet tölteni, hisz az autóban a generátor is tölti. Viszont kinyitni nem szabad. azért gondozás mentes, mert nem kell utána savazni, vagy deszt. vizet önteni bele. ezek el vannak látva direkt szellőző járattal. bár gagyibb gondozásmentesnél, sokan azért vizet szoktak rá önteni.

szerintem simán leköthető az akksi, pár dolog törlődik, napi számláló fogyasztás iylenek.
viszont több helyen olvasom azt, hogy ha változik a teljesítménye, akkor azt meg kell adni, ehhez igazodika a rendszer, illetve ha új kerül bele, de ugyanoylan paraméterű, akkor csak reset kell, ebből tudja új akksi. ugyanis ahogy öregszik az akkumulátor, másképpen kell töltődnie, stb. legalábbos ezzel próbálják az élettartamát növelni az akksinak. azért a jó kis E46-ok simán elmentek 7-9 évet egy akskival. pedig az nem tudta ezt.

nickname Elküldve: 2015-10-21 20:38 Akkumulátor

elgeri írta:
roofus írta: Sziasztok.

Még mindig azon filózok melyik akksit kellene megrendelnem. És még mindig parázok , hogy most bekell-e tanítani az új akksit vagy nem ?!

BMW 318d 2006/7 E91 Touring M47N2

ezeket az akksikat néztem ki melyiket ajánlnátok?!

1. http://www.amazon.de/Varta-Blu...=varta+f16

2. http://www.amazon.de/VARTA-STA...=varta+f21

ez agm-s ami nem tudom mivel jobb , de drágább..

gondolom fontos ez a mérethez ragaszkodni , mivel lemértem ami benne van (315x175x190).
Félek kicserélni , mert van az akksi tetején valami elektronika. de láttam videókban , hogy a motortérben rákel kötni egy akksi töltőt vagy egy másik akksit , amíg kicserélem és talán a computer nem babrál ki velem.

Kérlek segítsetek. Már nem sok élet van a régiben , alig indul.

Köszi még egyszer. további szép napot mindenkinek !



Hello

Az agm akkumulátorok főleg start-stop -os autókhoz szokták rakni. Nem lehet őket után tölteni, úgymond, gondozás mentesek. Elvileg jobban bírják a sok indítózást, és úgy általában az a tapasztalat, hogy további is maradnak életben. Viszont sokkal drágábbak is :(

Szerintem ugyanolyat vegyél mint amilyen most van, ha a mostani nem agm-es, akkor most se kell olyan. Azt hiszem az E91 még nem start-stop -os.

A komputert nem tudom, de én is félek majd tőle, ha odakerülök. Sőt, én rögtön a szerelőmnél fogom kicseréltetni, biztos ami biztos. Elvileg illene MINDIG újraállítani a komputert, hogy képben legyen, főleg ha változott az aksi paramétere, mert akkor máshogy kellene töltenie is.


Nem értem miért kell az emberek fejét hülyeségekkel tömni.

elgeri Elküldve: 2015-10-21 17:38 Akkumulátor

roofus írta: Sziasztok.

Még mindig azon filózok melyik akksit kellene megrendelnem. És még mindig parázok , hogy most bekell-e tanítani az új akksit vagy nem ?!

BMW 318d 2006/7 E91 Touring M47N2

ezeket az akksikat néztem ki melyiket ajánlnátok?!

1. http://www.amazon.de/Varta-Blu...=varta+f16

2. http://www.amazon.de/VARTA-STA...=varta+f21

ez agm-s ami nem tudom mivel jobb , de drágább..

gondolom fontos ez a mérethez ragaszkodni , mivel lemértem ami benne van (315x175x190).
Félek kicserélni , mert van az akksi tetején valami elektronika. de láttam videókban , hogy a motortérben rákel kötni egy akksi töltőt vagy egy másik akksit , amíg kicserélem és talán a computer nem babrál ki velem.

Kérlek segítsetek. Már nem sok élet van a régiben , alig indul.

Köszi még egyszer. további szép napot mindenkinek !



Hello

Az agm akkumulátorok főleg start-stop -os autókhoz szokták rakni. Nem lehet őket után tölteni, úgymond, gondozás mentesek. Elvileg jobban bírják a sok indítózást, és úgy általában az a tapasztalat, hogy további is maradnak életben. Viszont sokkal drágábbak is :(

Szerintem ugyanolyat vegyél mint amilyen most van, ha a mostani nem agm-es, akkor most se kell olyan. Azt hiszem az E91 még nem start-stop -os.

A komputert nem tudom, de én is félek majd tőle, ha odakerülök. Sőt, én rögtön a szerelőmnél fogom kicseréltetni, biztos ami biztos. Elvileg illene MINDIG újraállítani a komputert, hogy képben legyen, főleg ha változott az aksi paramétere, mert akkor máshogy kellene töltenie is.

roofus Elküldve: 2015-10-21 16:50 Akkumulátor

Sziasztok.

Még mindig azon filózok melyik akksit kellene megrendelnem. És még mindig parázok , hogy most bekell-e tanítani az új akksit vagy nem ?!

BMW 318d 2006/7 E91 Touring M47N2

ezeket az akksikat néztem ki melyiket ajánlnátok?!

1. http://www.amazon.de/Varta-Blu...=varta+f16

2. http://www.amazon.de/VARTA-STA...=varta+f21

ez agm-s ami nem tudom mivel jobb , de drágább..

gondolom fontos ez a mérethez ragaszkodni , mivel lemértem ami benne van (315x175x190).
Félek kicserélni , mert van az akksi tetején valami elektronika. de láttam videókban , hogy a motortérben rákel kötni egy akksi töltőt vagy egy másik akksit , amíg kicserélem és talán a computer nem babrál ki velem.

Kérlek segítsetek. Már nem sok élet van a régiben , alig indul.

Köszi még egyszer. további szép napot mindenkinek !

Jumper Elküldve: 2015-10-18 13:41 Heeelp...!

YELLOW írta:
Jumper írta: Sziasztok!
Augusztusban végre meg vettem életem első bmw-jét sokat dolgoztam érte de végre sikerült!
szóval adott egy 2001-es bmw e46 320d touring amihez feltünően olcson jutottam hozzá egy tatabányai kereskedésben!
Az ára 740e volt persze sejtettem és fel készültem a hibák előkerülnek de ugy voltam vele ha rá költöm azt a pénzt amennyivel több egy elvileg jo állapotban lévő akkor legalább azok az alkatrészeket én cseréltem és az a tuti...!
az igy is volt 2 hét után azt mondta egyik reggel hogy nem megy tovább irány az intenziv...
Előtte is volt hogy 4. 5. sebességben nem akart menni majd hirtelen fogta magát és megindult...valamint hideg inditáskor 10mp-ig mintha nem ment volna az egyik henger..!
Na szóval irány az intenziv szét kapták az mondta a szerelő ez adagolo..oké győzelem mehet felujitatni cseréltek benne tömitéseket mert elvileg az szált el és azért nem indult mert nem volt meg a kellő nyomás..!oké,adagolo visszajött de ezzel egy huzamban már felujitattam a porlasztokat is legyenek azok is rendben..az egyikre azt mondták kuka..uj porlaszto megrendelve majd be épitve az auto indul de a torpanás amit eddig csak 4. 5. sebességben csinált most már mindenhol csinálja..!olvasgattam stb légtömegmérő..rendben unixba telefon kell nekem egy gyári légtömegmérő!beépitve..nem változott semmi...!uj fent előkerült az adagolo hogy az elektromos része nem jo szoval vissza a szervizbe majd 2 nap mulva jön a telefon hogy semmi baja az adagolonak...fasza akkor mi a franc van megint!most ott tartunk hogy a jelados porlaszto ami nem muködik rendesen ezért van a gubanc...!szoval gyári jelados porlaszto megrendelve jövőhét csütörtökre igérte az unix hogy megérkezik az üzemanyag szürő házzal együtt!
A szürő házzal az volt a gond hogy van a bemenő ágon egy vissza csapo szelep ami valoszinűleg azért van ott mert valahol nem jol zár az egyik gyors csati és le levegősödik!legalábbis ezt mondja a szerelőm akiben már kezdek kételkedni igy 1.5 honap találgatás és probléma nem találás miatt!
szóval augusztus 6.-án hoztam el az autot...természetesen azonnal olaj csere szürő csere stb ahogyan azt kell!liqui moly olajat hogy a legjobbat kapja mann filterekkel!
azota cseréltettem
4 lengéscsillapitot + porvédők
első hátsó kerékcsapágyak
gyári kettős tömegű + kuplung szett
egr szelep
légtömegmerő
üzemanyagszűrőház (csüt. érkezik)
porlaszto
jelados porlaszto (csüt. érkezik)
üzemanyag pumpa
akkumulátor
szivósor ki takaritva
szeretném ha segitenétek mert kezd el fogyni a türelmem!
nem sajnálom a pénzt az autora de azt hogy csak találgat a szerelő ez nekem nem tetszik!
elvileg gyári bmw programmal nézték és nem dob be hibát!
ötleteket segitséget szeretnék mindent meghallgatok csak végre talpon legyen a baby mert már nem birom :(

üdv Gyuri



segíteni dízelesek jobban fognak tudni.
viszont erről szoktám jártatni a számat sokszor. persze megveszed féláron az autót, és persze nem baj ha ráköltesz még annyit. na de az ideg, az idő. hát nekem nem hiányozna. persze lehet költeni az 1,5 millás gépre is, de nagyobb esély van nem zsákbamacskára.
szomorú, d ejó példája vagy annak, akikről beszéltem korábban. ezzel az a fő baj, hogy az egész használtautó árszintet lehúzzák ezek az olcsó szemetek, mert van rájuk kereslet.



nem az a baj hogy van vele dolog hanem hogy nem találja a hibát a szerelőm :(
tisztában voltam azzal hogy lesz vele dolgom ami nem kevés pénz lesz de egy bmw tulajdonosnak erre fel kell készülnie nem egy 1.6 szivó disel 2-es golfrol beszélünk amibe 60ért találok uj motort!ötleteket várok hogy hol keressem a galibát!

YELLOW Elküldve: 2015-10-18 13:35 Heeelp...!

Jumper írta: Sziasztok!
Augusztusban végre meg vettem életem első bmw-jét sokat dolgoztam érte de végre sikerült!
szóval adott egy 2001-es bmw e46 320d touring amihez feltünően olcson jutottam hozzá egy tatabányai kereskedésben!
Az ára 740e volt persze sejtettem és fel készültem a hibák előkerülnek de ugy voltam vele ha rá költöm azt a pénzt amennyivel több egy elvileg jo állapotban lévő akkor legalább azok az alkatrészeket én cseréltem és az a tuti...!
az igy is volt 2 hét után azt mondta egyik reggel hogy nem megy tovább irány az intenziv...
Előtte is volt hogy 4. 5. sebességben nem akart menni majd hirtelen fogta magát és megindult...valamint hideg inditáskor 10mp-ig mintha nem ment volna az egyik henger..!
Na szóval irány az intenziv szét kapták az mondta a szerelő ez adagolo..oké győzelem mehet felujitatni cseréltek benne tömitéseket mert elvileg az szált el és azért nem indult mert nem volt meg a kellő nyomás..!oké,adagolo visszajött de ezzel egy huzamban már felujitattam a porlasztokat is legyenek azok is rendben..az egyikre azt mondták kuka..uj porlaszto megrendelve majd be épitve az auto indul de a torpanás amit eddig csak 4. 5. sebességben csinált most már mindenhol csinálja..!olvasgattam stb légtömegmérő..rendben unixba telefon kell nekem egy gyári légtömegmérő!beépitve..nem változott semmi...!uj fent előkerült az adagolo hogy az elektromos része nem jo szoval vissza a szervizbe majd 2 nap mulva jön a telefon hogy semmi baja az adagolonak...fasza akkor mi a franc van megint!most ott tartunk hogy a jelados porlaszto ami nem muködik rendesen ezért van a gubanc...!szoval gyári jelados porlaszto megrendelve jövőhét csütörtökre igérte az unix hogy megérkezik az üzemanyag szürő házzal együtt!
A szürő házzal az volt a gond hogy van a bemenő ágon egy vissza csapo szelep ami valoszinűleg azért van ott mert valahol nem jol zár az egyik gyors csati és le levegősödik!legalábbis ezt mondja a szerelőm akiben már kezdek kételkedni igy 1.5 honap találgatás és probléma nem találás miatt!
szóval augusztus 6.-án hoztam el az autot...természetesen azonnal olaj csere szürő csere stb ahogyan azt kell!liqui moly olajat hogy a legjobbat kapja mann filterekkel!
azota cseréltettem
4 lengéscsillapitot + porvédők
első hátsó kerékcsapágyak
gyári kettős tömegű + kuplung szett
egr szelep
légtömegmerő
üzemanyagszűrőház (csüt. érkezik)
porlaszto
jelados porlaszto (csüt. érkezik)
üzemanyag pumpa
akkumulátor
szivósor ki takaritva
szeretném ha segitenétek mert kezd el fogyni a türelmem!
nem sajnálom a pénzt az autora de azt hogy csak találgat a szerelő ez nekem nem tetszik!
elvileg gyári bmw programmal nézték és nem dob be hibát!
ötleteket segitséget szeretnék mindent meghallgatok csak végre talpon legyen a baby mert már nem birom :(

üdv Gyuri



segíteni dízelesek jobban fognak tudni.
viszont erről szoktám jártatni a számat sokszor. persze megveszed féláron az autót, és persze nem baj ha ráköltesz még annyit. na de az ideg, az idő. hát nekem nem hiányozna. persze lehet költeni az 1,5 millás gépre is, de nagyobb esély van nem zsákbamacskára.
szomorú, d ejó példája vagy annak, akikről beszéltem korábban. ezzel az a fő baj, hogy az egész használtautó árszintet lehúzzák ezek az olcsó szemetek, mert van rájuk kereslet.

Jumper Elküldve: 2015-10-18 11:45 Heeelp...!

Sziasztok!
Augusztusban végre meg vettem életem első bmw-jét sokat dolgoztam érte de végre sikerült!
szóval adott egy 2001-es bmw e46 320d touring amihez feltünően olcson jutottam hozzá egy tatabányai kereskedésben!
Az ára 740e volt persze sejtettem és fel készültem a hibák előkerülnek de ugy voltam vele ha rá költöm azt a pénzt amennyivel több egy elvileg jo állapotban lévő akkor legalább azok az alkatrészeket én cseréltem és az a tuti...!
az igy is volt 2 hét után azt mondta egyik reggel hogy nem megy tovább irány az intenziv...
Előtte is volt hogy 4. 5. sebességben nem akart menni majd hirtelen fogta magát és megindult...valamint hideg inditáskor 10mp-ig mintha nem ment volna az egyik henger..!
Na szóval irány az intenziv szét kapták az mondta a szerelő ez adagolo..oké győzelem mehet felujitatni cseréltek benne tömitéseket mert elvileg az szált el és azért nem indult mert nem volt meg a kellő nyomás..!oké,adagolo visszajött de ezzel egy huzamban már felujitattam a porlasztokat is legyenek azok is rendben..az egyikre azt mondták kuka..uj porlaszto megrendelve majd be épitve az auto indul de a torpanás amit eddig csak 4. 5. sebességben csinált most már mindenhol csinálja..!olvasgattam stb légtömegmérő..rendben unixba telefon kell nekem egy gyári légtömegmérő!beépitve..nem változott semmi...!uj fent előkerült az adagolo hogy az elektromos része nem jo szoval vissza a szervizbe majd 2 nap mulva jön a telefon hogy semmi baja az adagolonak...fasza akkor mi a franc van megint!most ott tartunk hogy a jelados porlaszto ami nem muködik rendesen ezért van a gubanc...!szoval gyári jelados porlaszto megrendelve jövőhét csütörtökre igérte az unix hogy megérkezik az üzemanyag szürő házzal együtt!
A szürő házzal az volt a gond hogy van a bemenő ágon egy vissza csapo szelep ami valoszinűleg azért van ott mert valahol nem jol zár az egyik gyors csati és le levegősödik!legalábbis ezt mondja a szerelőm akiben már kezdek kételkedni igy 1.5 honap találgatás és probléma nem találás miatt!
szóval augusztus 6.-án hoztam el az autot...természetesen azonnal olaj csere szürő csere stb ahogyan azt kell!liqui moly olajat hogy a legjobbat kapja mann filterekkel!
azota cseréltettem
4 lengéscsillapitot + porvédők
első hátsó kerékcsapágyak
gyári kettős tömegű + kuplung szett
egr szelep
légtömegmerő
üzemanyagszűrőház (csüt. érkezik)
porlaszto
jelados porlaszto (csüt. érkezik)
üzemanyag pumpa
akkumulátor
szivósor ki takaritva
szeretném ha segitenétek mert kezd el fogyni a türelmem!
nem sajnálom a pénzt az autora de azt hogy csak találgat a szerelő ez nekem nem tetszik!
elvileg gyári bmw programmal nézték és nem dob be hibát!
ötleteket segitséget szeretnék mindent meghallgatok csak végre talpon legyen a baby mert már nem birom :(

üdv Gyuri

theprob Elküldve: 2015-10-13 12:24 Autóvásárlás

YELLOW írta:
theprob írta:
YELLOW írta:
theprob írta: Sziasztok!

Első kocsi vásárlása előtt állok és mivel egy 3-mas már nagyon régóta álom, így elkezdtem nézegetni a 90-2000 közötti, környéki modelleket. 320i E36-ot konkrétan, ezek azok amikből olyan áron láttam eladó kocsikat, amiket meg tudnék még magamnak engedni pár hónap múlva (700k-s plafon).

Segítséget, tanácsot szeretnék kérni a rutinos és rapasztalt BMW-s (leendő) kollégáktól, hogy mennyire reálisak az elképzeléseim? Mennyire lehetnek megbízhatóak ezen évjáratú autók ebben az árkategóriában, valamint, hogy benzines verzióval mennyire járnék jól/rosszul. Volt egy cikk a vezess.hu-n ezen témában és ott a dízel verziót eléggé lutrinak írták le, továbbá az áruk is jelentősen drágább.

Amikkel eddig szemezgettem, általam megítélt szimpatikussági sorrendben (csökkenő sorrendben):

1. Leírás alapján "túl szép, hogy igaz legyen" kategória, szerintem. Ettől ftlen képek alapján szépnek tűnik.

2.

3.

Előre is köszönöm a segítségeteket!



1: ha igaz volna már nem lenne meg. lóg az ajtókárpit, a tetőkárpit. valószínű agyon tisztították. de mondom már rég elvitték volna.
2: talán ezt, de a bőr nagyon repedezett
3: miért cseréltek motort?

képekről ennyit. ha valami tetszik meg kell nézni élőben.


Persze, nyilván meg kell nézni élőben. Most inkább magára az e36-ra, a benzines verzióra voltam kíváncsi, meg, hogy ennyiért lehet-e találni normális autót. Máshol azt írták, hogy az E36 eléggé rizikós, mert sok a nagyon ratyi állapotú. Bár szerintem ez minden szériára, márkára elmondható.

Egyébként döntés meghozása előtt biztos ráengednék az autóra egy szerelőt vagy állapotfelmérést kérnék. Zsákbamacskát én sem akarok venni.



E36 előnye anniy, hogy ekkor még elég jó, megbízható motorok voltak. 20i hátránya annyi, hogy egy 1.8-as is megy úgy egy szintig simán. viszont annyit fogyaszt, mint egy 25i. de jó motor amúgy. viszont a fő gond a kasztni. iszonyat szeretnek rohadni. főleg ha sérült volt, márpedig a nagyrésze az volt, akkor pláne.
én azt mondom, hogy a hátsó futóműkiszakadás itt is jelen van. én két E36 20i-t is láttam aminél ki volt. javítható amúgy.
én már most E46-ot sem vennék. magyra piac tele van lestrapált, sokszor bontás elől kintről behozott példényokkal. időm és idegrendszerem nem volna a kereséshez. kevés az olyan autót, amit tényleg azért adnak el, mert típust váltanak, vagy tényleg nagyon kell a pénz, amúgy az autónak nincs baja. mert vagy van baja, azért eladó, vagy nincs pénz, de akkor javítani, karbantartani sem volt pénz.
én azt tudom mondani, hogy sok sikert és kitartást. szerintem inkább külföldön érdemes nézni, ahol kevésbbé van télen sózás.


Meglesem még a nem magyar papíros autókat is, úgy kicsit nagyobb a választék.

Visszatérve a Diesel-esekre, ezeket mennyire ajánljátok? Mert ahogy olvastam ezeket jóval drágább fenntartani... Ezekből találtam jóárasat még E46-ból is, bár ezek sztem megint olcsó húsnak,... kategória.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...an-9403032
http://www.hasznaltauto.hu/aut...0d-9446020
http://www.hasznaltauto.hu/aut...al-9436834
http://www.hasznaltauto.hu/aut...0d-9382387

Bár annyit úgy se mennék vele, hogy megérje a diesel... , csak az a turbó el tudja csavarni az ember fejét... :oops: