Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Pocses Elküldve: 2015-06-13 19:19 Mi lehet a baj?

kecsurobi írta: Üdv
nekem ha hidegre rakom a levegőt akkor a làbamra és a szélvédőre meleget fúj de szembe hideget mi lehet a baj?


Szia!

Én is tapasztaltam ilyet, de ugye hidegebb időben, mert most folyamatosan automatán üzemel a klíma 22-23 fokra belőve. Mikor mondjuk kint van 15-fok aut. beállítod pl. 23-ra ekkor ha a középső fúvókát átállítod hideg vagyis kék-re, ettől még az ótómata fűteni fog a többi befúvón keresztül mert el akarja érni mindenképpen a beállított jelenesetben a 23-fokot. A legegyszerűbb és legkényelmesebb mindig az auto funkcióval használni a panelt.
Magam részéről ez tetszett a legjobban, főleg az előző manuális klímás off verda után. Azt egyszerűen nem tudtuk beállítani, hogy mindenkinek jó legyen... :roll:

Üdv.: Pocses

kecsurobi Elküldve: 2015-06-13 16:40 Mi lehet a baj?

Üdv
nekem ha hidegre rakom a levegőt akkor a làbamra és a szélvédőre meleget fúj de szembe hideget mi lehet a baj?

Elküldve: 2015-06-13 09:46 Fûtés - Klíma

Még egy fórum ami erről szól:

http://www.bimmerfest.com/foru...hp?t=66006

És innen az 5. hsz. a lényeg

Originally Posted by Hou330izhp
Recirculated air
Press the button repeatedly to select one of three different operating modes.
>Indicator lamps off: outside airflow is on
>Left indicator lamp on – AUC mode
>Right indicator lamp on: the flow of external air into the vehicle is permanently blocked.


Anyone else experience this behavior:

I press the recycle button so that the left indicator lamp is on and turn off the car. The next time I start the car the left indicator lamp is on. (This is what I would expect.)

I press the recycle button twice so that the right indicator lamp is on and turn off the car. The next time I start the car the indicator lamp is reset to off (no light). Why doesn't it remember this setting like it does with the left indicator?

I know this is a trivial annoyance but when its 97 degrees out the car cools off much quicker with the outside air turned off and of course I never remember to hit the recycle button when I first get in the car.
This is because the A/C Recirculation feature is part of the Car and Key Memory programmable feature set and it is by default not active:

Quote:
Air recirculation memory

active
not active

Air recirculation is retained after restarting. This function is not key dependent.
The complete list of Car and Key programmable feature set is here. Tell you dealer that you want this feature to be active (it was done in my car after delivery)... and problem solved.

Szóval nálam tényleg programoztatni kell úgynézki.

Esetleg Pécs környékén valaki megcsinálná nekem olcsón? :iszunkra:

kecsurobi Elküldve: 2015-06-06 20:32 Mi lehet a baj?

lantika írta:
kecsurobi írta:
lantika írta:
kecsurobi írta:
germina írta:
kecsurobi írta: Üdv
Nekem olyan problémám lenne,hogy mentem 120 all az autóval és adtam egy gázt a kocsinak és nem volt benne erő nem ment a kocsi,csak alapjárat volt.Leállítottam de már nem indult.
Valakinek ötlete?


Eldugult az üzemanyagszűrő.


Attól meg lehetett alapjarat?
mert nem alt le a kocsi.


Elvileg lehet alapjärat,mert valamennyi üzemanyag ätfolyik,de szerintem valami mäs baja lesz. Egy diagnosztika sokat segitene.
Esetleg ez lehet a bajod,vagy legtömegmerö meghalt.



egr azt nem hiszem mert most takarítottam nem rég.

a légtömegmérőtől indulna szerintem mert volt hogy lehúztam a csatlakozót és úgy indult régebben.



Most sem indul el?

még nem néztem ugy hogy lehúzom a csatlakozót
holnap megy szerelőhöz az ráköti díagra.

lantika Elküldve: 2015-06-06 20:00 Mi lehet a baj?

kecsurobi írta:
lantika írta:
kecsurobi írta:
germina írta:
kecsurobi írta: Üdv
Nekem olyan problémám lenne,hogy mentem 120 all az autóval és adtam egy gázt a kocsinak és nem volt benne erő nem ment a kocsi,csak alapjárat volt.Leállítottam de már nem indult.
Valakinek ötlete?


Eldugult az üzemanyagszűrő.


Attól meg lehetett alapjarat?
mert nem alt le a kocsi.


Elvileg lehet alapjärat,mert valamennyi üzemanyag ätfolyik,de szerintem valami mäs baja lesz. Egy diagnosztika sokat segitene.
Esetleg ez lehet a bajod,vagy legtömegmerö meghalt.



egr azt nem hiszem mert most takarítottam nem rég.

a légtömegmérőtől indulna szerintem mert volt hogy lehúztam a csatlakozót és úgy indult régebben.



Most sem indul el?

kecsurobi Elküldve: 2015-06-06 19:46 Mi lehet a baj?

lantika írta:
kecsurobi írta:
germina írta:
kecsurobi írta: Üdv
Nekem olyan problémám lenne,hogy mentem 120 all az autóval és adtam egy gázt a kocsinak és nem volt benne erő nem ment a kocsi,csak alapjárat volt.Leállítottam de már nem indult.
Valakinek ötlete?


Eldugult az üzemanyagszűrő.


Attól meg lehetett alapjarat?
mert nem alt le a kocsi.


Elvileg lehet alapjärat,mert valamennyi üzemanyag ätfolyik,de szerintem valami mäs baja lesz. Egy diagnosztika sokat segitene.
Esetleg ez lehet a bajod,vagy legtömegmerö meghalt.



egr azt nem hiszem mert most takarítottam nem rég.

a légtömegmérőtől indulna szerintem mert volt hogy lehúztam a csatlakozót és úgy indult régebben.

elgeri Elküldve: 2015-05-29 12:02 Autóvásárlás

Bitu79 írta:
elgeri írta:
Bitu79 írta:
zolibaaa18 írta:
Coyote írta:
zoliuk írta: Szep napot mindenkinek!

Le szeretnem cserelni az automat. Nem vagyok egy nagy autoszakerto szoval ami tudasom van az ismerosok altal plusz amit olvasok neten, ujsagban.
Szoval egy bmw 320i 170 lo M pakett,kb 160.000 km, 2007-re esett eddig a valasztas.

Ilyenre: http://www.autotrader.co.uk/cl...?logcode=p

Egy ismerosnek 2005-s 320i van 150 lovas es az ove 7.5-ot eszik varosba.
A 170 loerosrol azt olvastam hogy 6.1-7.3 kozott eszik. Legfokebb varosba hasznalnam, de mennek persze nagyobb tavokra is neha neha vele.
Nektek mi a tapasztalatotok, velemenyetek az autorol? A fogyasztasa amit irtam realis vagy tobb, kevesebb? Szervizelese tenyleg olyan draga ahogy sokan mondjak? Mennyire problemas az auto? Sok gond van vele vagy csak az alap szeriagondok mint mas autoknal is?
Eggyet értek 320 i m van varosi fogyasztás 8.8 de nekem semmi bajom a 150 lovas motórommal!
A dizelesre azt javasoltak hogy ne vegyem varosba a turbo miatt, mert gondom lehet a turboval plusz azokkal az alkatreszekkel amik a benzinesbe nincsenek.
A masik amit mondott egy bmw tulaj hogy a 2500 alatti benzines motorok eleg rosszak, benne is van a legrosszabb 20 motor kozott, talaltam rola egy cikket.

Kinek mi a velemenye,tapasztalata konkretan errol az autorol, a fogyasztasrol, dizelesrol, 2.5 alatti motorrol?

THX!

Városban tényleg jobb a benzines, de ha évente 20.000 km felett mész, akkor válassz dízelt nyugodtan. A fogyasztási adatokat most felejtsd el, a barátod is átb.szott :-) 320i nem fog 7,5-öt enni városban, a 8,5 is sovány, de hihetőbb. A spritmonitor adatai alapján 8,62 a VEGYES fogyasztása. Az enyém 2009-es dízel (320D 177LE) eszik 7 körül városban, a korábbi 2004-es 320D (150 LE) evett 6,5 körül.
Azon az autón 283.000 km-nél még a gyári turbó szuszogott, teljesen fals para a turbó miatt félni. A kettőstömegű lendkerék ami meghal, de lehet, hogy az már a 320i-ben is van, mert pakolják a benzinesekbe is mostanában. Annak az ára 150 körül is van plusz kuplungszett, ami szerintem nem horror, meg BMW-ről beszélünk, nem Renaultról, aki nem tudja fenntartani, az ne vegyen ilyet...

Ha neked igencsak fontos, hogy 6,5 helyett 8-9-et fog enni, akkor ne vegyél BMW-t. Ha el tudod nézni neki, akkor viszont hajrá, szerintem egy 320i-ben nem fogsz csalódni. A dízelek nyomatéka még durvább, de cserébe kerreg a füledbe alapjáraton :D






Kis fogyasztást akarsz,és benzineset,akkor 316i.
Egész jól is megy,és alig eszik,ha okosan hajtod.
Enyém 6.5 litert kajál vegyesbe...úgy h. klimázok.
Klíma nélkül átlag 6 liter benzin.
Nem kamu.


Az nem rossz! Elhiszem, de irigyellek. :kiraly:

Nekem túlnyomórészt nagyon rövid, városi utak során majdnem 10 az átlagom a kis 116i-vel. Ha megyek értelmes utakat is, akkor persze visszamegy 8-ra. De ennyi. 6,5-őt csak akkor enne az enyém, ha mindig csak települések között használnám.


Vezetési stíluson kell csak változtatni.Nálam akkor enne 8-10-et,ha folyamat padlógázzal mennék vele(forgatnám mint állat)
Meg kell tanulni okosan közlekedni.
Városi átlag fogyid simán lehetne 7 liter körüli :)







Viccen kívül mondom, hogy nálam szolidabb, benzinspórolósabb vezető nincs (na jó, ez persze túlzás) :D Néha már azért fáj a szívem, hogy itt egy BMW, és nem küldöm neki soha :)

De az igazi ok a bajomra, a rossz utazási táv, a városi körülmény (legközelebbi bolt, közeli rokonlátogatás). Sose tud felmelegedni annyira, hogy pl. ne használjon szívatót...

Amint elindulok egy rendes útra, ott szépen látszik hogy esik vissza a fogyasztásom. De ezt már egyszer kitárgyaltuk. És az lett az ítélet, hogy járjak biciklivel :D Bocs a kissé off-olásért!

Elküldve: 2015-05-29 11:50 Autóvásárlás

elgeri írta:
Bitu79 írta:
zolibaaa18 írta:
Coyote írta:
zoliuk írta: Szep napot mindenkinek!

Le szeretnem cserelni az automat. Nem vagyok egy nagy autoszakerto szoval ami tudasom van az ismerosok altal plusz amit olvasok neten, ujsagban.
Szoval egy bmw 320i 170 lo M pakett,kb 160.000 km, 2007-re esett eddig a valasztas.

Ilyenre: http://www.autotrader.co.uk/cl...?logcode=p

Egy ismerosnek 2005-s 320i van 150 lovas es az ove 7.5-ot eszik varosba.
A 170 loerosrol azt olvastam hogy 6.1-7.3 kozott eszik. Legfokebb varosba hasznalnam, de mennek persze nagyobb tavokra is neha neha vele.
Nektek mi a tapasztalatotok, velemenyetek az autorol? A fogyasztasa amit irtam realis vagy tobb, kevesebb? Szervizelese tenyleg olyan draga ahogy sokan mondjak? Mennyire problemas az auto? Sok gond van vele vagy csak az alap szeriagondok mint mas autoknal is?
Eggyet értek 320 i m van varosi fogyasztás 8.8 de nekem semmi bajom a 150 lovas motórommal!
A dizelesre azt javasoltak hogy ne vegyem varosba a turbo miatt, mert gondom lehet a turboval plusz azokkal az alkatreszekkel amik a benzinesbe nincsenek.
A masik amit mondott egy bmw tulaj hogy a 2500 alatti benzines motorok eleg rosszak, benne is van a legrosszabb 20 motor kozott, talaltam rola egy cikket.

Kinek mi a velemenye,tapasztalata konkretan errol az autorol, a fogyasztasrol, dizelesrol, 2.5 alatti motorrol?

THX!

Városban tényleg jobb a benzines, de ha évente 20.000 km felett mész, akkor válassz dízelt nyugodtan. A fogyasztási adatokat most felejtsd el, a barátod is átb.szott :-) 320i nem fog 7,5-öt enni városban, a 8,5 is sovány, de hihetőbb. A spritmonitor adatai alapján 8,62 a VEGYES fogyasztása. Az enyém 2009-es dízel (320D 177LE) eszik 7 körül városban, a korábbi 2004-es 320D (150 LE) evett 6,5 körül.
Azon az autón 283.000 km-nél még a gyári turbó szuszogott, teljesen fals para a turbó miatt félni. A kettőstömegű lendkerék ami meghal, de lehet, hogy az már a 320i-ben is van, mert pakolják a benzinesekbe is mostanában. Annak az ára 150 körül is van plusz kuplungszett, ami szerintem nem horror, meg BMW-ről beszélünk, nem Renaultról, aki nem tudja fenntartani, az ne vegyen ilyet...

Ha neked igencsak fontos, hogy 6,5 helyett 8-9-et fog enni, akkor ne vegyél BMW-t. Ha el tudod nézni neki, akkor viszont hajrá, szerintem egy 320i-ben nem fogsz csalódni. A dízelek nyomatéka még durvább, de cserébe kerreg a füledbe alapjáraton :D






Kis fogyasztást akarsz,és benzineset,akkor 316i.
Egész jól is megy,és alig eszik,ha okosan hajtod.
Enyém 6.5 litert kajál vegyesbe...úgy h. klimázok.
Klíma nélkül átlag 6 liter benzin.
Nem kamu.


Az nem rossz! Elhiszem, de irigyellek. :kiraly:

Nekem túlnyomórészt nagyon rövid, városi utak során majdnem 10 az átlagom a kis 116i-vel. Ha megyek értelmes utakat is, akkor persze visszamegy 8-ra. De ennyi. 6,5-őt csak akkor enne az enyém, ha mindig csak települések között használnám.


Vezetési stíluson kell csak változtatni.Nálam akkor enne 8-10-et,ha folyamat padlógázzal mennék vele(forgatnám mint állat)
Meg kell tanulni okosan közlekedni.
Városi átlag fogyid simán lehetne 7 liter körüli :)





elgeri Elküldve: 2015-05-29 11:28 Autóvásárlás

Bitu79 írta:
zolibaaa18 írta:
Coyote írta:
zoliuk írta: Szep napot mindenkinek!

Le szeretnem cserelni az automat. Nem vagyok egy nagy autoszakerto szoval ami tudasom van az ismerosok altal plusz amit olvasok neten, ujsagban.
Szoval egy bmw 320i 170 lo M pakett,kb 160.000 km, 2007-re esett eddig a valasztas.

Ilyenre: http://www.autotrader.co.uk/cl...?logcode=p

Egy ismerosnek 2005-s 320i van 150 lovas es az ove 7.5-ot eszik varosba.
A 170 loerosrol azt olvastam hogy 6.1-7.3 kozott eszik. Legfokebb varosba hasznalnam, de mennek persze nagyobb tavokra is neha neha vele.
Nektek mi a tapasztalatotok, velemenyetek az autorol? A fogyasztasa amit irtam realis vagy tobb, kevesebb? Szervizelese tenyleg olyan draga ahogy sokan mondjak? Mennyire problemas az auto? Sok gond van vele vagy csak az alap szeriagondok mint mas autoknal is?
Eggyet értek 320 i m van varosi fogyasztás 8.8 de nekem semmi bajom a 150 lovas motórommal!
A dizelesre azt javasoltak hogy ne vegyem varosba a turbo miatt, mert gondom lehet a turboval plusz azokkal az alkatreszekkel amik a benzinesbe nincsenek.
A masik amit mondott egy bmw tulaj hogy a 2500 alatti benzines motorok eleg rosszak, benne is van a legrosszabb 20 motor kozott, talaltam rola egy cikket.

Kinek mi a velemenye,tapasztalata konkretan errol az autorol, a fogyasztasrol, dizelesrol, 2.5 alatti motorrol?

THX!

Városban tényleg jobb a benzines, de ha évente 20.000 km felett mész, akkor válassz dízelt nyugodtan. A fogyasztási adatokat most felejtsd el, a barátod is átb.szott :-) 320i nem fog 7,5-öt enni városban, a 8,5 is sovány, de hihetőbb. A spritmonitor adatai alapján 8,62 a VEGYES fogyasztása. Az enyém 2009-es dízel (320D 177LE) eszik 7 körül városban, a korábbi 2004-es 320D (150 LE) evett 6,5 körül.
Azon az autón 283.000 km-nél még a gyári turbó szuszogott, teljesen fals para a turbó miatt félni. A kettőstömegű lendkerék ami meghal, de lehet, hogy az már a 320i-ben is van, mert pakolják a benzinesekbe is mostanában. Annak az ára 150 körül is van plusz kuplungszett, ami szerintem nem horror, meg BMW-ről beszélünk, nem Renaultról, aki nem tudja fenntartani, az ne vegyen ilyet...

Ha neked igencsak fontos, hogy 6,5 helyett 8-9-et fog enni, akkor ne vegyél BMW-t. Ha el tudod nézni neki, akkor viszont hajrá, szerintem egy 320i-ben nem fogsz csalódni. A dízelek nyomatéka még durvább, de cserébe kerreg a füledbe alapjáraton :D






Kis fogyasztást akarsz,és benzineset,akkor 316i.
Egész jól is megy,és alig eszik,ha okosan hajtod.
Enyém 6.5 litert kajál vegyesbe...úgy h. klimázok.
Klíma nélkül átlag 6 liter benzin.
Nem kamu.


Az nem rossz! Elhiszem, de irigyellek. :kiraly:

Nekem túlnyomórészt nagyon rövid, városi utak során majdnem 10 az átlagom a kis 116i-vel. Ha megyek értelmes utakat is, akkor persze visszamegy 8-ra. De ennyi. 6,5-őt csak akkor enne az enyém, ha mindig csak települések között használnám.

Elküldve: 2015-05-29 01:53 Autóvásárlás

zolibaaa18 írta:
Coyote írta:
zoliuk írta: Szep napot mindenkinek!

Le szeretnem cserelni az automat. Nem vagyok egy nagy autoszakerto szoval ami tudasom van az ismerosok altal plusz amit olvasok neten, ujsagban.
Szoval egy bmw 320i 170 lo M pakett,kb 160.000 km, 2007-re esett eddig a valasztas.

Ilyenre: http://www.autotrader.co.uk/cl...?logcode=p

Egy ismerosnek 2005-s 320i van 150 lovas es az ove 7.5-ot eszik varosba.
A 170 loerosrol azt olvastam hogy 6.1-7.3 kozott eszik. Legfokebb varosba hasznalnam, de mennek persze nagyobb tavokra is neha neha vele.
Nektek mi a tapasztalatotok, velemenyetek az autorol? A fogyasztasa amit irtam realis vagy tobb, kevesebb? Szervizelese tenyleg olyan draga ahogy sokan mondjak? Mennyire problemas az auto? Sok gond van vele vagy csak az alap szeriagondok mint mas autoknal is?
Eggyet értek 320 i m van varosi fogyasztás 8.8 de nekem semmi bajom a 150 lovas motórommal!
A dizelesre azt javasoltak hogy ne vegyem varosba a turbo miatt, mert gondom lehet a turboval plusz azokkal az alkatreszekkel amik a benzinesbe nincsenek.
A masik amit mondott egy bmw tulaj hogy a 2500 alatti benzines motorok eleg rosszak, benne is van a legrosszabb 20 motor kozott, talaltam rola egy cikket.

Kinek mi a velemenye,tapasztalata konkretan errol az autorol, a fogyasztasrol, dizelesrol, 2.5 alatti motorrol?

THX!

Városban tényleg jobb a benzines, de ha évente 20.000 km felett mész, akkor válassz dízelt nyugodtan. A fogyasztási adatokat most felejtsd el, a barátod is átb.szott :-) 320i nem fog 7,5-öt enni városban, a 8,5 is sovány, de hihetőbb. A spritmonitor adatai alapján 8,62 a VEGYES fogyasztása. Az enyém 2009-es dízel (320D 177LE) eszik 7 körül városban, a korábbi 2004-es 320D (150 LE) evett 6,5 körül.
Azon az autón 283.000 km-nél még a gyári turbó szuszogott, teljesen fals para a turbó miatt félni. A kettőstömegű lendkerék ami meghal, de lehet, hogy az már a 320i-ben is van, mert pakolják a benzinesekbe is mostanában. Annak az ára 150 körül is van plusz kuplungszett, ami szerintem nem horror, meg BMW-ről beszélünk, nem Renaultról, aki nem tudja fenntartani, az ne vegyen ilyet...

Ha neked igencsak fontos, hogy 6,5 helyett 8-9-et fog enni, akkor ne vegyél BMW-t. Ha el tudod nézni neki, akkor viszont hajrá, szerintem egy 320i-ben nem fogsz csalódni. A dízelek nyomatéka még durvább, de cserébe kerreg a füledbe alapjáraton :D






Kis fogyasztást akarsz,és benzineset,akkor 316i.
Egész jól is megy,és alig eszik,ha okosan hajtod.
Enyém 6.5 litert kajál vegyesbe...úgy h. klimázok.
Klíma nélkül átlag 6 liter benzin.
Nem kamu.