Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


zoliuk Elküldve: 2015-05-24 21:08 Autóvásárlás

Szep napot mindenkinek!

Le szeretnem cserelni az automat. Nem vagyok egy nagy autoszakerto szoval ami tudasom van az ismerosok altal plusz amit olvasok neten, ujsagban.
Szoval egy bmw 320i 170 lo M pakett,kb 160.000 km, 2007-re esett eddig a valasztas.

Ilyenre: http://www.autotrader.co.uk/cl...?logcode=p

Egy ismerosnek 2005-s 320i van 150 lovas es az ove 7.5-ot eszik varosba.
A 170 loerosrol azt olvastam hogy 6.1-7.3 kozott eszik. Legfokebb varosba hasznalnam, de mennek persze nagyobb tavokra is neha neha vele.
Nektek mi a tapasztalatotok, velemenyetek az autorol? A fogyasztasa amit irtam realis vagy tobb, kevesebb? Szervizelese tenyleg olyan draga ahogy sokan mondjak? Mennyire problemas az auto? Sok gond van vele vagy csak az alap szeriagondok mint mas autoknal is?

A dizelesre azt javasoltak hogy ne vegyem varosba a turbo miatt, mert gondom lehet a turboval plusz azokkal az alkatreszekkel amik a benzinesbe nincsenek.
A masik amit mondott egy bmw tulaj hogy a 2500 alatti benzines motorok eleg rosszak, benne is van a legrosszabb 20 motor kozott, talaltam rola egy cikket.

Kinek mi a velemenye,tapasztalata konkretan errol az autorol, a fogyasztasrol, dizelesrol, 2.5 alatti motorrol?

THX!

Elküldve: 2015-05-24 15:40 Magyar nyelvû leírás?

arnold89 írta: köszönöm a segítségeket! megkaptam emailban is meg dropboxos is tökéletes! igy nem probalom meg megrendelni!

egy biztos a váci uti bmw t felhívtam hogy magyarosítani kéne az idriveot illetve hogy adjanak magyar leírást és egyiket sem kaptam meg azzal az indokkal hogy régi az autóm 8O8O8O8O8O8O8O
nem hiszem el hogy ebben a digitális világban ez ne lenne megoldható!
de szerencsére itt vagytok ti és segítetek nekem!

ezer hála!!!:!:

(ja ha valaki tudna magyarosítást az idrive hoz azzal szivesen felveszem a kapcsolatot!)


http://www.autokmagyarul.hu

Esetleg a hozzászólások alapján érdeklődj "bmw320d4" fórumtársunknál.

http://www.bmwfanatics.hu/tagok/bmw320d4.html






szotakdavid Elküldve: 2015-05-22 18:33 20d gázadásra megtorpanás

[quote="dave-5"]
Tano írta:
dave-5 írta: sziasztok

sajnos én is ezzel a torpanós problémával szenvedek.az EGR szelepet lehúztam már kipróbáltam semmi változás. Az összes vákum csövet ki cseréltem. A 2 szelepet is megcseréltem nem változott megmaradt a torpanás de a szelepeket nem cseréltem vissza úgy hagytam. de halottam olyat is hogy adoptációs törlést kellet volna csinálni a szelep cserénél de én ezt nem csináltam meg de viszont nem cseréltem vissza így meg kellet volna tanulnia az új értéket vagy tévedek? mi a következő teendő szerintetek? vegyek 1 új szelepet és próbáljam meg azzal? Mindent ki akarok zárni a turbó felújítás előtt!! segítsetek mit lehet még ki próbálni??


Amikor anno nekem volt torpanásos jelenségem, akkor egy szoftverfrissítés megoldotta. Egy próbát megérhet neked is.[/quote



de ez a frissítés mit frissít egyébként és miért segít? Ez a gyári értékre állít mindent és újra tanul az egész?



Ha a régi szoft van a motorvezérlőn mindenféleképpen érdemes frissíteni. Teljesen más
lesz.

Alkatrész cserélgetés előtt egy diagot kéne csinálni!!

Üdv Dávid

dave-5 Elküldve: 2015-05-22 12:12 20d gázadásra megtorpanás

[quote="Tano"]
dave-5 írta: sziasztok

sajnos én is ezzel a torpanós problémával szenvedek.az EGR szelepet lehúztam már kipróbáltam semmi változás. Az összes vákum csövet ki cseréltem. A 2 szelepet is megcseréltem nem változott megmaradt a torpanás de a szelepeket nem cseréltem vissza úgy hagytam. de halottam olyat is hogy adoptációs törlést kellet volna csinálni a szelep cserénél de én ezt nem csináltam meg de viszont nem cseréltem vissza így meg kellet volna tanulnia az új értéket vagy tévedek? mi a következő teendő szerintetek? vegyek 1 új szelepet és próbáljam meg azzal? Mindent ki akarok zárni a turbó felújítás előtt!! segítsetek mit lehet még ki próbálni??


Amikor anno nekem volt torpanásos jelenségem, akkor egy szoftverfrissítés megoldotta. Egy próbát megérhet neked is.[/quote





de ez a frissítés mit frissít egyébként és miért segít? Ez a gyári értékre állít mindent és újra tanul az egész?

Tano Elküldve: 2015-05-22 00:13 20d gázadásra megtorpanás

dave-5 írta: sziasztok

sajnos én is ezzel a torpanós problémával szenvedek.az EGR szelepet lehúztam már kipróbáltam semmi változás. Az összes vákum csövet ki cseréltem. A 2 szelepet is megcseréltem nem változott megmaradt a torpanás de a szelepeket nem cseréltem vissza úgy hagytam. de halottam olyat is hogy adoptációs törlést kellet volna csinálni a szelep cserénél de én ezt nem csináltam meg de viszont nem cseréltem vissza így meg kellet volna tanulnia az új értéket vagy tévedek? mi a következő teendő szerintetek? vegyek 1 új szelepet és próbáljam meg azzal? Mindent ki akarok zárni a turbó felújítás előtt!! segítsetek mit lehet még ki próbálni??


Amikor anno nekem volt torpanásos jelenségem, akkor egy szoftverfrissítés megoldotta. Egy próbát megérhet neked is.

dave-5 Elküldve: 2015-05-21 21:18 20d gázadásra megtorpanás

sziasztok

sajnos én is ezzel a torpanós problémával szenvedek.az EGR szelepet lehúztam már kipróbáltam semmi változás. Az összes vákum csövet ki cseréltem. A 2 szelepet is megcseréltem nem változott megmaradt a torpanás de a szelepeket nem cseréltem vissza úgy hagytam. de halottam olyat is hogy adoptációs törlést kellet volna csinálni a szelep cserénél de én ezt nem csináltam meg de viszont nem cseréltem vissza így meg kellet volna tanulnia az új értéket vagy tévedek? mi a következő teendő szerintetek? vegyek 1 új szelepet és próbáljam meg azzal? Mindent ki akarok zárni a turbó felújítás előtt!! segítsetek mit lehet még ki próbálni??

Robin68 Elküldve: 2015-05-21 15:15 Társalgó

Coyote írta:
elgeri írta: Sziasztok

Erről a márkafüggetlen cikkről mi a véleményetek?
Nem vagyok szakember, így nekem gőzöm sincs, hogy nem csinál-e több bajt mint hasznot. De ha működik, akkor elég jónak hangzik!

http://totalcar.hu/magazin/tec...szorassal/


Nem látok kivetnivalót benne, a vegyi anyagos megoldással eddig is megspóroltak sokan egy szétszedést, ez valóban kevésbé veszélyes. Egyetlen részletét tekintve vagyok csak szkeptikus: ha bekerül a rendszerbe a dióhéj-darabka, az nehezen hihető, hogy nem okoz bajt.

Az a sztori megvan mindenkinek ugye, hogy ha cserépkályhába dobsz egy kosár dióhéjat, akkor olyan nyomást generál, hogy szétrobban a kályha? Egy ilyen kicsi és érzékeny miliőbe, mint a motor égéstere, simán szétvághat mindent egy dióhéj-darabka.

Kíváncsiságból felhívtam a szervízt és már most 70 megrendelésük van erre a tisztításra. 2 napot vesz igénybe és szereléssel, új tömítésekkel kb 120 ezer az ára. Nem a legolcsóbb de ha tényleg olyan jó akkor elgondolkoztató. Én személy szerint elgondolkozom rajta.

E46tohi Elküldve: 2015-05-19 13:51 320d turbó hiba

SP_323i írta:
E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
AteszE46 írta:
E46tohi írta: Sziasztok!

E46 150 lovas 320d-ről lenne szó. A probléma a következő: 3000-től indul meg az autó addig olyan mint egy szívó, de van hogy 3000től sem akar tulzottan csak ha elkezdem szenvedtetni akkor nagynehezen elkapja és utána jó. Találkoztatok már ilyennel? Légtömegmérő, és mind 2 nyomásszelep cserélve. Leragadt geora tippelek de a labda jár szépen, illetve, ha leragad az ugyanott maradna végig, vagy nem?!

köszi előre is


Szia!

Nekem ugyan ez volt a tünet. Én ha lehúzom az egr szelepről a vákumcsövet, minden rendbe jött. 1900-tól húz. Így használom egy éve, azóta is faxa :-) Egy próbát megér!




Az egr nekem is le van kötve és így is csinálja :cry:


Pont azért csinálja! Dugd vissza és üttesd ki az EGR hibakódot a hibatárolóból.
Lehúzott EGR-el a'02-es kevesebb üzemanyagot adagol, mert a légmennyiség mérő többlet levegőt mér... (tom, mert én is kipróbáltam, kb 100 pacis lett a vas tőle :? )
Ha minden áron EGR nélkül akarod használni azt csak szoftveresen fogod tudni kiiktatni.



Ez automata euro 3 szóval az egrt nem dobja be hibának. Szerintem neked nyitvatart az egred nem lehet? Mert mondom nekem mar 1eve le van kotve az egr es a hiba csak 2 hete jelentkezett :(


Őszig az enyém is euro3-as automata volt (most már kézi) én is ledugóztam az EGR-t nyáron és utána pályán azt vettem észre, hogy alig akar haladni az autó. Városba még csak el-el poroszkált, de amikor kellett volna a teljesítmény pályán ...
Egy próbát megér, hogy visszahelyezed üzembe az EGR-t, hogyha dugózva van. Utána észhez kell, hogy térjen a motorvezérlés. Ha nem, akkor tényleg nem arról a jelenségről van szó, amit írtam.


Kipróbáltam és sajnos nem segít sőt...:/ Gondoltam még arra, hogy a légtömegmérőm szar de nem dobta ki egyik diag sem pedig 4 félét próbáltunk meg :/ ráadásul már cseréltem igaz bontottra de csak nem szopat így az élet...



Az fasza. Nem lehet, hogy nem is a mocival van gond, hanem a váltó haldoklik és nem viszi át a teljesítmény rendesen a hajtásláncra???


Hála istennek nem. A turbó geometria lapátok leragadtak, találkoztatok már ilyennel? Megoldás lehet a tisztítása vagy fel kell újítanom ?


Felújítani akkor kéne, hogyha a tengelynek már nagy a lógása, vagy koszt szívott és szétmentek a lapát élek. Elméletileg neked elég egy tisztítás is, azt meg lehet akár otthon "házilag" is:
http://www.audi-sport.net/xf/t...st.149599/

(Én mondjuk turbóshoz vinném, ha már ki van szedve nézzék át alaposan.)

Ha leragadt, akkor elméletileg a mozgató rudazatnak se szabadna mozdulnia nem?


A tengelyemnek csak oldalirányú minimális lógása van ami ugye abból ered, hogy álló motornál nincs olajfilm a siklócsapágynál, elméletileg semmit nem jelent, hogy mozog a kar, pedig én is azt hittem, hogy akkor az is megáll, az a baj, hogy terhelésfüggő a geometria szabályzása, és azt nem látni, hogy pl kis fordulaton mennyire húz be.... :/

SP_323i Elküldve: 2015-05-19 11:23 320d turbó hiba

E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
AteszE46 írta:
E46tohi írta: Sziasztok!

E46 150 lovas 320d-ről lenne szó. A probléma a következő: 3000-től indul meg az autó addig olyan mint egy szívó, de van hogy 3000től sem akar tulzottan csak ha elkezdem szenvedtetni akkor nagynehezen elkapja és utána jó. Találkoztatok már ilyennel? Légtömegmérő, és mind 2 nyomásszelep cserélve. Leragadt geora tippelek de a labda jár szépen, illetve, ha leragad az ugyanott maradna végig, vagy nem?!

köszi előre is


Szia!

Nekem ugyan ez volt a tünet. Én ha lehúzom az egr szelepről a vákumcsövet, minden rendbe jött. 1900-tól húz. Így használom egy éve, azóta is faxa :-) Egy próbát megér!




Az egr nekem is le van kötve és így is csinálja :cry:


Pont azért csinálja! Dugd vissza és üttesd ki az EGR hibakódot a hibatárolóból.
Lehúzott EGR-el a'02-es kevesebb üzemanyagot adagol, mert a légmennyiség mérő többlet levegőt mér... (tom, mert én is kipróbáltam, kb 100 pacis lett a vas tőle :? )
Ha minden áron EGR nélkül akarod használni azt csak szoftveresen fogod tudni kiiktatni.



Ez automata euro 3 szóval az egrt nem dobja be hibának. Szerintem neked nyitvatart az egred nem lehet? Mert mondom nekem mar 1eve le van kotve az egr es a hiba csak 2 hete jelentkezett :(


Őszig az enyém is euro3-as automata volt (most már kézi) én is ledugóztam az EGR-t nyáron és utána pályán azt vettem észre, hogy alig akar haladni az autó. Városba még csak el-el poroszkált, de amikor kellett volna a teljesítmény pályán ...
Egy próbát megér, hogy visszahelyezed üzembe az EGR-t, hogyha dugózva van. Utána észhez kell, hogy térjen a motorvezérlés. Ha nem, akkor tényleg nem arról a jelenségről van szó, amit írtam.


Kipróbáltam és sajnos nem segít sőt...:/ Gondoltam még arra, hogy a légtömegmérőm szar de nem dobta ki egyik diag sem pedig 4 félét próbáltunk meg :/ ráadásul már cseréltem igaz bontottra de csak nem szopat így az élet...



Az fasza. Nem lehet, hogy nem is a mocival van gond, hanem a váltó haldoklik és nem viszi át a teljesítmény rendesen a hajtásláncra???


Hála istennek nem. A turbó geometria lapátok leragadtak, találkoztatok már ilyennel? Megoldás lehet a tisztítása vagy fel kell újítanom ?


Felújítani akkor kéne, hogyha a tengelynek már nagy a lógása, vagy koszt szívott és szétmentek a lapát élek. Elméletileg neked elég egy tisztítás is, azt meg lehet akár otthon "házilag" is:
http://www.audi-sport.net/xf/t...st.149599/

(Én mondjuk turbóshoz vinném, ha már ki van szedve nézzék át alaposan.)

Ha leragadt, akkor elméletileg a mozgató rudazatnak se szabadna mozdulnia nem?

E46tohi Elküldve: 2015-05-19 09:20 320d turbó hiba

SP_323i írta:
E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
AteszE46 írta:
E46tohi írta: Sziasztok!

E46 150 lovas 320d-ről lenne szó. A probléma a következő: 3000-től indul meg az autó addig olyan mint egy szívó, de van hogy 3000től sem akar tulzottan csak ha elkezdem szenvedtetni akkor nagynehezen elkapja és utána jó. Találkoztatok már ilyennel? Légtömegmérő, és mind 2 nyomásszelep cserélve. Leragadt geora tippelek de a labda jár szépen, illetve, ha leragad az ugyanott maradna végig, vagy nem?!

köszi előre is


Szia!

Nekem ugyan ez volt a tünet. Én ha lehúzom az egr szelepről a vákumcsövet, minden rendbe jött. 1900-tól húz. Így használom egy éve, azóta is faxa :-) Egy próbát megér!




Az egr nekem is le van kötve és így is csinálja :cry:


Pont azért csinálja! Dugd vissza és üttesd ki az EGR hibakódot a hibatárolóból.
Lehúzott EGR-el a'02-es kevesebb üzemanyagot adagol, mert a légmennyiség mérő többlet levegőt mér... (tom, mert én is kipróbáltam, kb 100 pacis lett a vas tőle :? )
Ha minden áron EGR nélkül akarod használni azt csak szoftveresen fogod tudni kiiktatni.



Ez automata euro 3 szóval az egrt nem dobja be hibának. Szerintem neked nyitvatart az egred nem lehet? Mert mondom nekem mar 1eve le van kotve az egr es a hiba csak 2 hete jelentkezett :(


Őszig az enyém is euro3-as automata volt (most már kézi) én is ledugóztam az EGR-t nyáron és utána pályán azt vettem észre, hogy alig akar haladni az autó. Városba még csak el-el poroszkált, de amikor kellett volna a teljesítmény pályán ...
Egy próbát megér, hogy visszahelyezed üzembe az EGR-t, hogyha dugózva van. Utána észhez kell, hogy térjen a motorvezérlés. Ha nem, akkor tényleg nem arról a jelenségről van szó, amit írtam.


Kipróbáltam és sajnos nem segít sőt...:/ Gondoltam még arra, hogy a légtömegmérőm szar de nem dobta ki egyik diag sem pedig 4 félét próbáltunk meg :/ ráadásul már cseréltem igaz bontottra de csak nem szopat így az élet...



Az fasza. Nem lehet, hogy nem is a mocival van gond, hanem a váltó haldoklik és nem viszi át a teljesítmény rendesen a hajtásláncra???


Hála istennek nem. A turbó geometria lapátok leragadtak, találkoztatok már ilyennel? Megoldás lehet a tisztítása vagy fel kell újítanom ?