Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


katonaza Elküldve: 2018-03-15 19:06 Egr szelep

adeloga írta:
YELLOW írta:
adeloga írta: Hello,

EGR szelepet cseréltem...a régi már úgy kb.: 2 éve nem működött (zárt állapotban maradt, ezért nem cseréltem).

...és jőn baj...

2-3 sec. után lefullad, Leszedtem a szívócsövet, hogy megnézzem működés közben, és ahogy nyit az EGR, óriási mennyiségű korom jön belőle!!! Így persze működik, de kérdésem:

- ki kellene tisztítani vlhogy?...és persze, mit? kapjam szét a motorból érkező fém csövet, v. hadjam alapjáraton dolgozni?

Bármilyen segítség jól jön!!!

Üdv,

- olajcsapdát (breather) már levettem, 1-2 csepp olaj volt benne (vortexes) ezt norm. találtam


mindenképp tisztítsd ki.
sőt egy adaptáció törlés sem ártana a motorvezérlőnek sem. ezt géppel lehet.


Megvan a tettes - SZERVÍZHIBA - izzítógyertya cserén volt a gép, és az EGR vákumcsövét direktbe kötötték be, nem a vezérlőn át, így állandóan teljesen nyitott állapotban volt...mit is mondhatnék :evil:

Most az EGR szépen dolgozik, de megjelent a légtömegmérő hiba, és alacsony fordulaton 1-2ben "dadog" a motor - nem hinném, hogy hirtelen tönkrement a légtömegmérő...erre gondoltad gondolom, hogy kéne egy adaptáció?
BMW Scan 1.4 em van, ez nem tudja sajnos...INPA tudja?

Mindenesetre nagyon köszi YELLOW!!!! :kiraly:


Egy szerelő érdekes dolgot mesélt, mely szerint a diesel leállításkor visszaköhög a légszűrő felé valamennyi levegőt, ami szennyezi az útközben található légtömegmérőt.

Érdemes lehet tehát a légtömegmérőt kiszerelést követően tisztítani, kifejezetten erre a célra fejlesztett tisztítóspray alkalmazásával.

Utána pedig adaptáció törlést javaslok.

katonaza Elküldve: 2018-03-15 18:55 Szívócsonk-pillangószelep

Krisztian12 írta:
Krisztian12 írta:

Üdv.
Segítségeteket szeretném kérni!
Találtam a szívósor alatt egy vákuum csövet ami el van vágva....
az érdekelne hogy mi a szerepe ennek a csőnek meg hogy hova megy a vége?
segítséget előre is köszönöm!!





1. Ha kiherélték a szívósorból a pillangószelepeket, akkor szokták ledugózni az oda menő vákuum csövet, hiszen nincs már mit vezérelnie.

Egyéb lehetőségek:
2. EGR szelep vezérlése lett kiiktatva (ami egyebek mellett belső hibakódot generál rendszerint)
3. Turbó vezérlés (ha normálisan megy az autó, akkor ez kizárható, illetve ha elektromos a turbó vezérlése, nyilván akkor is)
4. Vákuum vezérelt aktív motortartó bakok pedig valószínűleg nincsenek az autódban.

Egyébként így végig tudod követni magad a lehetőségeket:
http://www.realoem.com
autódat kiválasztod
Jobb felül a Part Search: után a keresőbe beírod, hogy "vacuum"

MAndris Elküldve: 2018-03-12 23:56 Egr szelep

Van egy 2005-ös 330xd-m és kiszeretném cserélni az egr szelepet. Tudja valaki, hogy a csere után az új egr szelepet tanítani kell-e?

Krapulax6 Elküldve: 2018-03-10 20:31 E46 Touring csomagtér ajtó üveg nem nyílík.

Krapulax6 írta: Sziasztok.
Utolért engem is a probléma.
Kulccsal nyit szépen az ablak most is.Kezdődött azzal,hogy magától nyitotta az ablakot egyik reggel...ekkor még működött gombbal is.Most már a gombra nem reagál semmit,A mikrokapcsoló gumija el volt érve ezért szereztem másik komplett nyomógombot,beraktam ma és most sem nyitja csak a távirányítóval.A linkelt fotón a vékony vezetéket letestelve nyit,lehet,hogy az ablakon körbe futó szalagkábel sérült?

http://www.kepfeltoltes.eu/vie...G_1596.jpg



Nos a mai napon raszantam vagy 3 orat es kideritettem,hogy a kontakthiba a felnyitott uveg bal also sarkaban keresendo ahol az uvegre ragasztott szalagkabel ossze van kotve egy vizhatlan gumidarabkaban a vezetekekkel.
Mozgatva csodalatosan nyit/zar a gombbal.

Tano Elküldve: 2018-02-12 23:43 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

benikkk írta: Köszi szépen! Megpróbálok keresni valakit aki kicsit jobba érti ezeket mint én. Ezer köszönet a segítségért. Még egy kérdés ha esetleg működik az ülésfűtés... akkor sokminden kell a bekötéshez?


Legrosszabb eset ha korábban nem volt benne, akkor sem vészes. Anno én is magamnak meg tudtam csinálni, valamire való autóvillamosságis megoldja.
Kábeleket, csatlakozókat ETK alapján meg lehet venni, nem drága. Ami többe kerül azok a kapcsolók, vagy át lehet cserélni a régebbi külön kapcsolós verziót SZM-es konzolra, amiben nem külön vannak a kapcsolók, hanem egy vezérlő kezeli mindet. Ilyeneket lehet találni bontottan is.

YELLOW Elküldve: 2018-02-09 22:31 Egr szelep

adeloga írta:
YELLOW írta:
adeloga írta: Hello,

EGR szelepet cseréltem...a régi már úgy kb.: 2 éve nem működött (zárt állapotban maradt, ezért nem cseréltem).

...és jőn baj...

2-3 sec. után lefullad, Leszedtem a szívócsövet, hogy megnézzem működés közben, és ahogy nyit az EGR, óriási mennyiségű korom jön belőle!!! Így persze működik, de kérdésem:

- ki kellene tisztítani vlhogy?...és persze, mit? kapjam szét a motorból érkező fém csövet, v. hadjam alapjáraton dolgozni?

Bármilyen segítség jól jön!!!

Üdv,

- olajcsapdát (breather) már levettem, 1-2 csepp olaj volt benne (vortexes) ezt norm. találtam


mindenképp tisztítsd ki.
sőt egy adaptáció törlés sem ártana a motorvezérlőnek sem. ezt géppel lehet.


Megvan a tettes - SZERVÍZHIBA - izzítógyertya cserén volt a gép, és az EGR vákumcsövét direktbe kötötték be, nem a vezérlőn át, így állandóan teljesen nyitott állapotban volt...mit is mondhatnék :evil:

Most az EGR szépen dolgozik, de megjelent a légtömegmérő hiba, és alacsony fordulaton 1-2ben "dadog" a motor - nem hinném, hogy hirtelen tönkrement a légtömegmérő...erre gondoltad gondolom, hogy kéne egy adaptáció?
BMW Scan 1.4 em van, ez nem tudja sajnos...INPA tudja?

Mindenesetre nagyon köszi YELLOW!!!! :kiraly:


INPA tudja. légtömegmérőnek is kell, de ha minden igaz a vezérlőt is lehet. mivel rossz üzemben ment, rátanulhatott. EGR nem ment, zárva volt, majd most hogy folyamatosan nyitva több levegőt kapott, emiatt a légtömegmérő többet mér, amit a rendszer úgy fog fel, mint hiba. én ezért javasolnám a törlést.

adeloga Elküldve: 2018-02-09 22:00 Egr szelep

YELLOW írta:
adeloga írta: Hello,

EGR szelepet cseréltem...a régi már úgy kb.: 2 éve nem működött (zárt állapotban maradt, ezért nem cseréltem).

...és jőn baj...

2-3 sec. után lefullad, Leszedtem a szívócsövet, hogy megnézzem működés közben, és ahogy nyit az EGR, óriási mennyiségű korom jön belőle!!! Így persze működik, de kérdésem:

- ki kellene tisztítani vlhogy?...és persze, mit? kapjam szét a motorból érkező fém csövet, v. hadjam alapjáraton dolgozni?

Bármilyen segítség jól jön!!!

Üdv,

- olajcsapdát (breather) már levettem, 1-2 csepp olaj volt benne (vortexes) ezt norm. találtam


mindenképp tisztítsd ki.
sőt egy adaptáció törlés sem ártana a motorvezérlőnek sem. ezt géppel lehet.


Megvan a tettes - SZERVÍZHIBA - izzítógyertya cserén volt a gép, és az EGR vákumcsövét direktbe kötötték be, nem a vezérlőn át, így állandóan teljesen nyitott állapotban volt...mit is mondhatnék :evil:

Most az EGR szépen dolgozik, de megjelent a légtömegmérő hiba, és alacsony fordulaton 1-2ben "dadog" a motor - nem hinném, hogy hirtelen tönkrement a légtömegmérő...erre gondoltad gondolom, hogy kéne egy adaptáció?
BMW Scan 1.4 em van, ez nem tudja sajnos...INPA tudja?

Mindenesetre nagyon köszi YELLOW!!!! :kiraly:

YELLOW Elküldve: 2018-02-08 22:05 Egr szelep

adeloga írta: Hello,

EGR szelepet cseréltem...a régi már úgy kb.: 2 éve nem működött (zárt állapotban maradt, ezért nem cseréltem).

...és jőn baj...

2-3 sec. után lefullad, Leszedtem a szívócsövet, hogy megnézzem működés közben, és ahogy nyit az EGR, óriási mennyiségű korom jön belőle!!! Így persze működik, de kérdésem:

- ki kellene tisztítani vlhogy?...és persze, mit? kapjam szét a motorból érkező fém csövet, v. hadjam alapjáraton dolgozni?

Bármilyen segítség jól jön!!!

Üdv,

- olajcsapdát (breather) már levettem, 1-2 csepp olaj volt benne (vortexes) ezt norm. találtam


mindenképp tisztítsd ki.
sőt egy adaptáció törlés sem ártana a motorvezérlőnek sem. ezt géppel lehet.

adeloga Elküldve: 2018-02-08 21:58 Egr szelep

Hello,

EGR szelepet cseréltem...a régi már úgy kb.: 2 éve nem működött (zárt állapotban maradt, ezért nem cseréltem).

...és jőn baj...

2-3 sec. után lefullad, Leszedtem a szívócsövet, hogy megnézzem működés közben, és ahogy nyit az EGR, óriási mennyiségű korom jön belőle!!! Így persze működik, de kérdésem:

- ki kellene tisztítani vlhogy?...és persze, mit? kapjam szét a motorból érkező fém csövet, v. hadjam alapjáraton dolgozni?

Bármilyen segítség jól jön!!!

Üdv,

- olajcsapdát (breather) már levettem, 1-2 csepp olaj volt benne (vortexes) ezt norm. találtam


adams22 Elküldve: 2018-02-06 22:00 316 i Kartelgázmembrán

Sziasztok!

Szét bontottam a fél autót a kartergáz membrán cseréje miatt. Képeket csatoltam, hogy hogy néz ki, elég sz*rul. Barnás trutyi van benne, amit nem tudok, hogy mi okozhat.
Kérdésem az lenne, hogy mitől alakulhat ez ki? Hidegen járás, városi közlekedés stb..?
Én napi szinten pályázok, de kitudja kint hogy használták előttem a kocsit. Már mikor megvettem 2015-ben is éreztem, hogy alacsony fordulaton nem úgy megy mint kellene neki és ingadozó alapjáratom is volt sokszor + lefulladás. Tipikus piros lámpához közeledés üresben fékezéses alapjárat leesés is volt. Ahogy tájékozódtam ezek mind a membrán eldugulásához vezethetők vissza.
További kérdésem lenne még, hogy miket kellene még megnéznem ha már szét szedtem az autót?
Szívósor kitakarítva (új tömítések), injektor takarítva (új o-gyűrűk), EGR tiszta, olajteknő nem rég volt leszedve a lánc cserekor kitakarítva (új tömítés).
Illetve ezt a membránt cserélném a csövekkel együtt. Lenne még valami ami ehhez a rendszerhez köthető?

Köszönöm a válaszokat! :)

( ui.: nem tudom miért ilyenek a képek, én rendesen töltöttem fel :/ )