Összesen 5992 találat
attila01
Elküldve: 2017-03-31 11:04 Kopog az eleje!!
A lengőkar biztosan nem, mert azt cserélték benne nem olyan régen, gyárira - még az előző tulaj (alsót, felsőt) - a szerelésnél ott voltam ,így ezt biztosan tudom....mindenesetre köszi neked is, remélem lesz még valaki, akinek lesz ötlete.:|
Egyébként még annyi, hogy néha olyan, mintha egy gödörben nem csak egyet, hanem többet is kopogna...
Vik0417 írta:
Az enyém is ezt csinálja a bal oldalon. Autószerelőm elvitte padra, megrángatták, azt mondták, nincs baja. Szerelőm már az első ránézésre, amikor vettem a kocsit, mondta, hogy a lengőkarok bár újak, szar minőségűek. Mondta, hogy cserélni kell majd, 65e darabja a jó minőségű lengőkaroknak, de szerinte használjam el ezt, amíg tudom. Nem okoz semmi gondot, nem balesetveszélyes, csak lassú tempónál kopog, ez nem lesz jobb. Aztán ha elkopott ez, akkor be kell fektetni két normális lengőkarba. Nem ezekre az utakra találták ki ezeket az autókat, főleg nem olcsó silány alkatrészekkel. :/
attila01 írta:
Sziasztok,
BMW F11 kombi
Több futóművesnél voltam már, de konkrétan senki nem tudta, mi lehet a probléma.
- A jelenség egyszerű: kopogó hang jön a futómű felől, leginkább a jobb oldalról, de már talán balról is hallom... : ) kisebb sebességnél, apró kopogó hangokat ad a vas útegyenetlenségeken, kisebb gödrökben, stb. (Nagyobb sebességnél semmi! pl.: belemegyek 20 km/h val egy apró gödörbe, akkor koppan, viszont ha 50-nel, akkor nem...)
Ami még érdekes, hogy például egy padkán történő lehajtásnál (nem konkrét padka, hanem mondjuk egy kisebb magasságkülönbségű kapubejárónál), amikor terhelést kap az első futómű, akkor is hallom a koppanást...meg fekvőrendőrön is persze, még egészen kis sebességnél is. Megmondom őszintén, baromi idegesítő attól függetlenül, hogy élmény vezetni az autót!
Első körben a stabpálcákra gyanakodtunk, de megemelve az autót semmi nem mozdul, meg se nyikkan. Két futóműves szerint is tökéletes, ne cseréljek semmit...mondom ok, akkor mégis mi lehet? Tegyük rázópadra..hátha.. Rázópadon szintén semmi jele annak, hogy bármi is sz*r lenne...:merges1:
Elmentem egy próbakrre is az egyik helyen..a srác azt mondja..igen, valami kopog, de ne foglalkozzak vele...mondom nem, nem így megy...szeretném tudni mi az. Aztán ennyiben maaradtunk...még most is keresem a megoldást, a szakember, a rohadt kopogó hang okát... :)
Két dologra tudok gondolni, bár nem tudom mennyire jól logikázom,m de szeretném elhallgattatni végre:
- alsó lengőkar szilentje (az egyik futóműves azt mondta, talán az lehet a gond, bár nem nincs megkopva, nincs kirepedezve stb.), de erre gyanakszik - na most állítólag ezt nem lehet külön cserélni, csak lengőkarral együtt...
- gátlók is kopoghatnak talán, lehet ma elviszem lengéscsillapító bemérésre - bár ha jó értéket ad, akkor megint tanácstalan leszek.
Igazán egy olyan szakemberre lenne szükségem, aki otthon van a BMW-kben, vagy legalábbis találkozott már hasonlóval.
Köszi mindenkinek a segítséget!:kiraly:
Esetleg ajánlhatnátok jó futóművest, nagyon megköszönném!
Vik0417
Elküldve: 2017-03-31 09:56 Kopog az eleje!!
Az enyém is ezt csinálja a bal oldalon. Autószerelőm elvitte padra, megrángatták, azt mondták, nincs baja. Szerelőm már az első ránézésre, amikor vettem a kocsit, mondta, hogy a lengőkarok bár újak, szar minőségűek. Mondta, hogy cserélni kell majd, 65e darabja a jó minőségű lengőkaroknak, de szerinte használjam el ezt, amíg tudom. Nem okoz semmi gondot, nem balesetveszélyes, csak lassú tempónál kopog, ez nem lesz jobb. Aztán ha elkopott ez, akkor be kell fektetni két normális lengőkarba. Nem ezekre az utakra találták ki ezeket az autókat, főleg nem olcsó silány alkatrészekkel. :/
attila01 írta:
Sziasztok,
BMW F11 kombi
Több futóművesnél voltam már, de konkrétan senki nem tudta, mi lehet a probléma.
- A jelenség egyszerű: kopogó hang jön a futómű felől, leginkább a jobb oldalról, de már talán balról is hallom... : ) kisebb sebességnél, apró kopogó hangokat ad a vas útegyenetlenségeken, kisebb gödrökben, stb. (Nagyobb sebességnél semmi! pl.: belemegyek 20 km/h val egy apró gödörbe, akkor koppan, viszont ha 50-nel, akkor nem...)
Ami még érdekes, hogy például egy padkán történő lehajtásnál (nem konkrét padka, hanem mondjuk egy kisebb magasságkülönbségű kapubejárónál), amikor terhelést kap az első futómű, akkor is hallom a koppanást...meg fekvőrendőrön is persze, még egészen kis sebességnél is. Megmondom őszintén, baromi idegesítő attól függetlenül, hogy élmény vezetni az autót!
Első körben a stabpálcákra gyanakodtunk, de megemelve az autót semmi nem mozdul, meg se nyikkan. Két futóműves szerint is tökéletes, ne cseréljek semmit...mondom ok, akkor mégis mi lehet? Tegyük rázópadra..hátha.. Rázópadon szintén semmi jele annak, hogy bármi is sz*r lenne...:merges1:
Elmentem egy próbakrre is az egyik helyen..a srác azt mondja..igen, valami kopog, de ne foglalkozzak vele...mondom nem, nem így megy...szeretném tudni mi az. Aztán ennyiben maaradtunk...még most is keresem a megoldást, a szakember, a rohadt kopogó hang okát... :)
Két dologra tudok gondolni, bár nem tudom mennyire jól logikázom,m de szeretném elhallgattatni végre:
- alsó lengőkar szilentje (az egyik futóműves azt mondta, talán az lehet a gond, bár nem nincs megkopva, nincs kirepedezve stb.), de erre gyanakszik - na most állítólag ezt nem lehet külön cserélni, csak lengőkarral együtt...
- gátlók is kopoghatnak talán, lehet ma elviszem lengéscsillapító bemérésre - bár ha jó értéket ad, akkor megint tanácstalan leszek.
Igazán egy olyan szakemberre lenne szükségem, aki otthon van a BMW-kben, vagy legalábbis találkozott már hasonlóval.
Köszi mindenkinek a segítséget!:kiraly:
Esetleg ajánlhatnátok jó futóművest, nagyon megköszönném!
John
Elküldve: 2017-03-30 13:13 kiegyenlítő tartály
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
76 fokos víznél nem pisil a sapi alatt nem lehet hogy vízpumpa? feltöltöttem így látható https://www.youtube.com/watch?v=8TytIPN1BTQ
:vazze:
hogy pisilne vissza, mikor ki van tekerve a légtelenítő és azon folyik el?
a másik dolog, hogy így nyitott a rendszer, ne csodálkozz ha 100 fokon forrni fog.
így amit látok, ökörködés csak. már bocs.
Ha ökörködés akkor zárt állapotban miért forrt fel pirosig a mutató v melyik nap...
Cseréltem tavaly alsó vízcsövet akkor 20 perc alatt le légtelenítettem most meg 3 nap után sem ha csak nem a kiegyenlítő sapim a ludas mert nem engedi el a túlnyomást,megrendeltem de még nem jött meg a gyári
Peppe
Elküldve: 2017-03-28 15:16 Elektromos ablak hátul is
Koszi a segitseget a wds-sel kapcsolatba...azota be is lett kotve,a gm modult is kicsereltem d semmi...raadasul a gm modul csere ota a tavval se nyitni-zarni nem tudom a kocsit:( csak ha berakom a zarba es elforditom a kulcsot..es tovabbra is csak a ket elso ablakom mukodik..vkinek vmi otlete?felkell programozni a gm modult?pedig elm high-os lett berakva szinten kombibol..

Robin68 írta:
Peppe írta:
Tano írta:
Peppe írta:
Sziasztok
egy kis segitsegre lenne szuksegem:)
beszereztem minden szukseges alkatreszt a hatul tekeros ablakbol eletromoshoz alakitashoz,mar csak azt nemtom h mi hol van a kocsiba:)hol vannak elvezetve a kabelek:)tudnatok ebbe segiteni?kapcsolasi rajz es vagy esetleg kepek az atalakitasrol?v egy leiras?
koszi Peti
Itt megtalálod.
hat valszeg en vagyok a bena d hiaba irok barmit is a keresobe nem csinal semmit...
A java control paneljében (javacpl.exe) add hozzá a bmwplanet olal webcímét a kivételekhez, utána már működni fog.
Tano
Elküldve: 2017-03-27 16:29 Szívócsonk-pillangószelep
joker01 írta:
Így van.Szombaton leszedtem a szívócsonkot, hát bizony volt benn. Ráadásul az egyiken a lapát lötyög rendesen. Ledugóztam, kipucoltam a kormot, mert a turbó beáramlásánál volt bőven. Pontosabban a hol visszavezeti a kipufogógázt. Le húztam arról is a vákumot.
Most meg berakja a hibajelző sárga lámpát. Valamit lehet vissza kell mégis csak kötnöm :)
A lehúzott vákumcső miatt panaszkodik, mert így nem megy a kipuffgáz visszavezetés és jelzi az EGR hibát.
hil
Elküldve: 2017-03-14 20:47 Mi lehet a baj?_
N42B20A írta:
hil írta:
N42B20A írta:
Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,higy mi ez a jelenség? :( Hq leveszem az olajbetöltő sapkát leesik az alapjárat,remeg a motor....nem merek közlekedni igy vele.
2002 318i N42B20
Köszönöm szépen
https://youtu.be/AHgksAFWa3
kartergáz szelep és / vagy a hozzá vezető gumicsövek így elsőre
Köszönöm a gyors választ:orokhala:
Közlekedni lehez igy vele? Holnap megrendelem ezt a kartergáz szelepet meg a csöveket is hozzá,kartergáz szűrő is kell?vagy az ugyan az? :)
Ugyanaz, lehet, hogy csak a csövek vannak elöregedve. A csere eléggé macerás, mert a szívósor alatt helyezkedik el, tehát azt le kell szerelni. Van egy csavar, ami eléggé eldugott helyen van. A szívósor tömítésről se feledkezz meg. Én egy hétig jártam úgy vele, hullázott az alapjárat erősen. Ha Neked nincs ilyen jelenség, akkor akár más is lehet a baj. ezért várj még a beszerzéssel, hátha más ad jobb ötletet.
N42B20A
Elküldve: 2017-03-14 18:57 Mi lehet a baj?_
hil írta:
N42B20A írta:
Sziasztok!
Valaki megtudná mondani,higy mi ez a jelenség? :( Hq leveszem az olajbetöltő sapkát leesik az alapjárat,remeg a motor....nem merek közlekedni igy vele.
2002 318i N42B20
Köszönöm szépen
https://youtu.be/AHgksAFWa3
kartergáz szelep és / vagy a hozzá vezető gumicsövek így elsőre
Köszönöm a gyors választ:orokhala:
Közlekedni lehez igy vele? Holnap megrendelem ezt a kartergáz szelepet meg a csöveket is hozzá,kartergáz szűrő is kell?vagy az ugyan az? :)
John
Elküldve: 2017-03-13 18:53 Óracsoport Alukarikák beszerelése
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sziasztok,nyomógomb pöcök amivel a titkosmenüt nyomkodjuk annak tudja valaki a cikkszámát? Mind1 hogy fl előtti vagy utáni és az órabeállító vagy a titkosmenüé pöcök az ugyanazon a cikkszámon fut?
FL előtt vagy utáni mindegy. a két gomb nem egyforma. a balos csak nyomkodod, tehát 1 pöckös, míg a jobbost forgatod is, tehát 3 állású 3 pöckös.
állítólag lehet külön kapni, de a google biztos segít, azt nem tudom külön létezik-e cikkszám rá, mert ezt bontva nem hozza szerintem a realoem. talán ebay, aliexpress-en lesz.
én fogtam megragsztottam, sajnos mind a kettőt eltörtem, de meglettek a pöckök. azóta is bírja, pedig vagy 8 éve volt.
Köszönöm,értem,az enyémnek a jobbos a havernak a balos pöcök rossz,neki akartam segíteni igazából de köszi az infót,igen a Realoem nem ad ki rá bontott ábrában cikkszámot,mivel lehet megragasztani sima pillanatragasztó ha nem kapunk pöcköket?
Szia,ízekre kaptam egyik sincs eltörve csak az óráé 90 fokkal ferdén volt benne.... Am a két pöcök csont ugyanaz mindkettő,lehet a tied Fl-es és ott van két különfajta pöcök? :)https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=596AE155
én ezt használtam: Loctite 480, de szerintem egyéb Loctite ragasztó is megteszi, ami ragaszt műanyagot. gagyi pillanatragasztókkal nem próbálkoznék.

Köszönöm,majd tennék fel egy kérdést az Obd kérdésekhez is ha nembánod? :)
John
Elküldve: 2017-03-13 18:29 Óracsoport Alukarikák beszerelése
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sziasztok,nyomógomb pöcök amivel a titkosmenüt nyomkodjuk annak tudja valaki a cikkszámát? Mind1 hogy fl előtti vagy utáni és az órabeállító vagy a titkosmenüé pöcök az ugyanazon a cikkszámon fut?
FL előtt vagy utáni mindegy. a két gomb nem egyforma. a balos csak nyomkodod, tehát 1 pöckös, míg a jobbost forgatod is, tehát 3 állású 3 pöckös.
állítólag lehet külön kapni, de a google biztos segít, azt nem tudom külön létezik-e cikkszám rá, mert ezt bontva nem hozza szerintem a realoem. talán ebay, aliexpress-en lesz.
én fogtam megragsztottam, sajnos mind a kettőt eltörtem, de meglettek a pöckök. azóta is bírja, pedig vagy 8 éve volt.
Köszönöm,értem,az enyémnek a jobbos a havernak a balos pöcök rossz,neki akartam segíteni igazából de köszi az infót,igen a Realoem nem ad ki rá bontott ábrában cikkszámot,mivel lehet megragasztani sima pillanatragasztó ha nem kapunk pöcköket?
Szia,ízekre kaptam egyik sincs eltörve csak az óráé 90 fokkal ferdén volt benne.... Am a két pöcök csont ugyanaz mindkettő,lehet a tied Fl-es és ott van két különfajta pöcök? :)https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=596AE155
én ezt használtam: Loctite 480, de szerintem egyéb Loctite ragasztó is megteszi, ami ragaszt műanyagot. gagyi pillanatragasztókkal nem próbálkoznék.

Köszönöm,majd tennék fel egy kérdést az Obd kérdésekhez is ha nembánod? :)
John
Elküldve: 2017-03-13 12:29 Óracsoport Alukarikák beszerelése
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sziasztok,nyomógomb pöcök amivel a titkosmenüt nyomkodjuk annak tudja valaki a cikkszámát? Mind1 hogy fl előtti vagy utáni és az órabeállító vagy a titkosmenüé pöcök az ugyanazon a cikkszámon fut?
FL előtt vagy utáni mindegy. a két gomb nem egyforma. a balos csak nyomkodod, tehát 1 pöckös, míg a jobbost forgatod is, tehát 3 állású 3 pöckös.
állítólag lehet külön kapni, de a google biztos segít, azt nem tudom külön létezik-e cikkszám rá, mert ezt bontva nem hozza szerintem a realoem. talán ebay, aliexpress-en lesz.
én fogtam megragsztottam, sajnos mind a kettőt eltörtem, de meglettek a pöckök. azóta is bírja, pedig vagy 8 éve volt.
Köszönöm,értem,az enyémnek a jobbos a havernak a balos pöcök rossz,neki akartam segíteni igazából de köszi az infót,igen a Realoem nem ad ki rá bontott ábrában cikkszámot,mivel lehet megragasztani sima pillanatragasztó ha nem kapunk pöcköket?
én ezt használtam: Loctite 480, de szerintem egyéb Loctite ragasztó is megteszi, ami ragaszt műanyagot. gagyi pillanatragasztókkal nem próbálkoznék.

Köszönöm,majd tennék fel egy kérdést az Obd kérdésekhez is ha nembánod? :)