Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Bitu79 Elküldve: 2016-08-21 07:40 Füstprobléma!

Dankesz írta:
YELLOW írta:
Dankesz írta:
YELLOW írta:
Dankesz írta: Üdvözlök mindenkit. Az én problémám az,hogy ha kicsit húzatom a kocsit,ami egy( E46 320 d touring ) akkor fekete füst jön belőlle. Már sokszor egy sima elindulás után második fokozat és egy kis fekete füstöt lök. Szerintetek ennek mi lehet az oka? ( Porlasztók vagy turbó)?


lehet több minden. de ha sokat jársz vele alacsony fordulaton, akkor nem nyomja ki rendesen. állítólag ez tipikus jelenség. néha meg kell hajtani melegen az autót. itt olyanra gondolok, hogy pályán 130-nál a 6. helyett 4-5-ben mész egy szakaszt, vagy sima 90-es tempónál 3-4-ben. néha oda kell neki padlózni. ha ezek után is kormol, akkor érdemes ránézni a dolgokra.


Ez különben 2003 as technika,de igen főleg kis távokat megyek vele mindig 40-50 es sebességgel. Néha szoktam műúton padlózni. olyankor egy kicsit jobb. Bár én nem látom a füstjét,mert benne űlök. Csak az ismerőseim mondják. De lehet csak irigységből :D


meg kellene kergetni egy kicsit, ahogy írtam. rövid távra meg tök felesleges a dízel.

Köszönöm !


Leírom újra.Mivel már kérdezted.Ezekben nincs részecskeszűrő,tehát ha tolod neki,akkor füstölni fog valamennyire,ami látszik.A részecskeszűrő nélküli dieselek ilyenek...Ha nem padlózod neki,nem fog látványosan kormolni.Ha chiptuningolva van,az is okozhatja.Esetleg egr koszos,vagy légtömegmérő hiba.Lehet porlasztócsúcs is.De a diesel füstöl,ha padlózod neki.Mindegyik,amiben nincs részecskeszűrő!!!Ezt el kell fogadni,vagy vegyél benzinest.
:)

Frissítés:Fórumban többen írták,hogy lyukas turbócső miatt is lehet.







YELLOW Elküldve: 2016-08-20 12:21 Szélvédő II. Újraragasztás,

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta: haller!

nos beigazolódott a gyanúm. a műszerfal felől nagy eső, vagy mosáskor vízcseppek jelentek meg. egy ideje, fura tompa ropogást is hallottam, igaz az ázást később észleltem.
most itt a mobil üvegeseknél megnézettem, és mozog a szélvédőm, elengedte a ragasztás. (és még mondják kevés a gyári Business hifi :fetreng: ) érdekes, mert a vezető oldalon rosszabb a helyzet, ott mégsem ázok. illetve a szélvéő alatti műanyagnak sincs elvileg köze hozzá, azt mondta a srác, hogy az alá be is kell folynia, az nem gond. mindegy ha már van egy új, kicseréltetem azt is.

szóval újra kell ragasztani a szélvédőt, nem cseréltetem másikra, mivel nincs baja.

na de a kérdesem arra irányulna, hogy a szélvédő körüli gumit ki fogják tudni vajon úgy szedni, hogy ne sérüljön? mert erre a kérdésemre 50-50% esély választ kaptam.
videókat nézve olyan mintha ezt a gumit beragasztás előtt kellene a szélvédőre rakni, majd úgy beragasztani. de ez alapján sérülésmentesen lehetetlen kiszedni, mert a damil amivel kivágják a helyéről, az fogja elroncsolni.

szóval akinek ragasztottak már be szélvédőt, és van tapasztalata, azt szívesen meghallgatom. köszi!


Nálam cserélték, nem is volt kérdés, mivel fontosabb volt, hogy a fényezett részek épek maradjanak. Az ára meg nem érdekelt a casco miatt.


nekem arra a gumira olyan 6ezer körül mondta. nem is az ár miatt, csak mondom hátha van tapasztalat. én amúgy a rettegek a procedúrától, de hát videókat nézve, drágább autókban is simán cserélnek. szóval már nem aggódom.
köszi a választ!


Nem vészes meló annak, aki ért hozzá. Pontosan kell illeszteni és jól kell felvinni a ragasztót. Na meg persze a zsírtalanítás és az alapozás is lényeges.
Az újra ragasztás azért más téma, mert úgy kell kivenni az üveget, hogy ne sérüljön. Na ez nem annyira egyszerű feladat.

A szélvédő alsó részénél lévő műanyagnak tényleg semmi köze a beázásokhoz, csak ezt valaki kitalálta, aki még nem látott ilyet.


mondta, hogy garanciát nem vállal az üvegre, hogy nem törik össze, de nem lesz gond azt mondta.
gyári üveg, BMW jeles Pilkington, de már volt ragasztva, ez látszik is belül a ragasztás, ami már nekem is feltűnt.
valószínű az üveg nem lett alapozva, vagy azzal az edzővel lekezelve, ami a ragasztóhoz kell.
ezek régóta csinálják az tény, szóval reménykedem. biztos csinált már E46-ot, sőt mondta neki is volt, neki a tetőablak csatornájánál ázott.


Yellow cseréld a szélvédő körüli gumit is. A gyàri kb 7-8e ft. Nyugi nem nagy mutatvàny, nem rég csinàltam én is.


majd kérek ajánlatot a forrásomtól, mennyiért tud gumit. akkor jól láttam, hogy a gumit beragasztás előtt kell felrakni a szélvédőre?
szerencsére házhoz is jönnek az üvegesek. bár még azon agyalok, hogy a régi ragasztót le tudják-e szedni normálisan az üvegről. azért ha nem lenne muszáj üveget nem szeretnék újat venni :D

szotakdavid Elküldve: 2016-08-20 10:56 Szélvédő II. Újraragasztás,

YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta: haller!

nos beigazolódott a gyanúm. a műszerfal felől nagy eső, vagy mosáskor vízcseppek jelentek meg. egy ideje, fura tompa ropogást is hallottam, igaz az ázást később észleltem.
most itt a mobil üvegeseknél megnézettem, és mozog a szélvédőm, elengedte a ragasztás. (és még mondják kevés a gyári Business hifi :fetreng: ) érdekes, mert a vezető oldalon rosszabb a helyzet, ott mégsem ázok. illetve a szélvéő alatti műanyagnak sincs elvileg köze hozzá, azt mondta a srác, hogy az alá be is kell folynia, az nem gond. mindegy ha már van egy új, kicseréltetem azt is.

szóval újra kell ragasztani a szélvédőt, nem cseréltetem másikra, mivel nincs baja.

na de a kérdesem arra irányulna, hogy a szélvédő körüli gumit ki fogják tudni vajon úgy szedni, hogy ne sérüljön? mert erre a kérdésemre 50-50% esély választ kaptam.
videókat nézve olyan mintha ezt a gumit beragasztás előtt kellene a szélvédőre rakni, majd úgy beragasztani. de ez alapján sérülésmentesen lehetetlen kiszedni, mert a damil amivel kivágják a helyéről, az fogja elroncsolni.

szóval akinek ragasztottak már be szélvédőt, és van tapasztalata, azt szívesen meghallgatom. köszi!


Nálam cserélték, nem is volt kérdés, mivel fontosabb volt, hogy a fényezett részek épek maradjanak. Az ára meg nem érdekelt a casco miatt.


nekem arra a gumira olyan 6ezer körül mondta. nem is az ár miatt, csak mondom hátha van tapasztalat. én amúgy a rettegek a procedúrától, de hát videókat nézve, drágább autókban is simán cserélnek. szóval már nem aggódom.
köszi a választ!


Nem vészes meló annak, aki ért hozzá. Pontosan kell illeszteni és jól kell felvinni a ragasztót. Na meg persze a zsírtalanítás és az alapozás is lényeges.
Az újra ragasztás azért más téma, mert úgy kell kivenni az üveget, hogy ne sérüljön. Na ez nem annyira egyszerű feladat.

A szélvédő alsó részénél lévő műanyagnak tényleg semmi köze a beázásokhoz, csak ezt valaki kitalálta, aki még nem látott ilyet.


mondta, hogy garanciát nem vállal az üvegre, hogy nem törik össze, de nem lesz gond azt mondta.
gyári üveg, BMW jeles Pilkington, de már volt ragasztva, ez látszik is belül a ragasztás, ami már nekem is feltűnt.
valószínű az üveg nem lett alapozva, vagy azzal az edzővel lekezelve, ami a ragasztóhoz kell.
ezek régóta csinálják az tény, szóval reménykedem. biztos csinált már E46-ot, sőt mondta neki is volt, neki a tetőablak csatornájánál ázott.


Yellow cseréld a szélvédő körüli gumit is. A gyàri kb 7-8e ft. Nyugi nem nagy mutatvàny, nem rég csinàltam én is.

YELLOW Elküldve: 2016-08-20 09:23 Szélvédő II. Újraragasztás,

b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta: haller!

nos beigazolódott a gyanúm. a műszerfal felől nagy eső, vagy mosáskor vízcseppek jelentek meg. egy ideje, fura tompa ropogást is hallottam, igaz az ázást később észleltem.
most itt a mobil üvegeseknél megnézettem, és mozog a szélvédőm, elengedte a ragasztás. (és még mondják kevés a gyári Business hifi :fetreng: ) érdekes, mert a vezető oldalon rosszabb a helyzet, ott mégsem ázok. illetve a szélvéő alatti műanyagnak sincs elvileg köze hozzá, azt mondta a srác, hogy az alá be is kell folynia, az nem gond. mindegy ha már van egy új, kicseréltetem azt is.

szóval újra kell ragasztani a szélvédőt, nem cseréltetem másikra, mivel nincs baja.

na de a kérdesem arra irányulna, hogy a szélvédő körüli gumit ki fogják tudni vajon úgy szedni, hogy ne sérüljön? mert erre a kérdésemre 50-50% esély választ kaptam.
videókat nézve olyan mintha ezt a gumit beragasztás előtt kellene a szélvédőre rakni, majd úgy beragasztani. de ez alapján sérülésmentesen lehetetlen kiszedni, mert a damil amivel kivágják a helyéről, az fogja elroncsolni.

szóval akinek ragasztottak már be szélvédőt, és van tapasztalata, azt szívesen meghallgatom. köszi!


Nálam cserélték, nem is volt kérdés, mivel fontosabb volt, hogy a fényezett részek épek maradjanak. Az ára meg nem érdekelt a casco miatt.


nekem arra a gumira olyan 6ezer körül mondta. nem is az ár miatt, csak mondom hátha van tapasztalat. én amúgy a rettegek a procedúrától, de hát videókat nézve, drágább autókban is simán cserélnek. szóval már nem aggódom.
köszi a választ!


Nem vészes meló annak, aki ért hozzá. Pontosan kell illeszteni és jól kell felvinni a ragasztót. Na meg persze a zsírtalanítás és az alapozás is lényeges.
Az újra ragasztás azért más téma, mert úgy kell kivenni az üveget, hogy ne sérüljön. Na ez nem annyira egyszerű feladat.

A szélvédő alsó részénél lévő műanyagnak tényleg semmi köze a beázásokhoz, csak ezt valaki kitalálta, aki még nem látott ilyet.


mondta, hogy garanciát nem vállal az üvegre, hogy nem törik össze, de nem lesz gond azt mondta.
gyári üveg, BMW jeles Pilkington, de már volt ragasztva, ez látszik is belül a ragasztás, ami már nekem is feltűnt.
valószínű az üveg nem lett alapozva, vagy azzal az edzővel lekezelve, ami a ragasztóhoz kell.
ezek régóta csinálják az tény, szóval reménykedem. biztos csinált már E46-ot, sőt mondta neki is volt, neki a tetőablak csatornájánál ázott.

Doctore Elküldve: 2016-08-16 20:02 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

Doctore írta:
YELLOW írta:
Doctore írta:
YELLOW írta:
Doctore írta:
Nálam is úgyan ezt produkálja annyi extrával hogy közben le is áll az autó és általában a legrosszabbkor. Cseréltem alapjárati motort disa szelepet vezérműtengely jeladó kartergáz szűrőt benzin szűrőt szinte mindent aminek koze van az alapjárathoz folytoszelepet meg nem de lehet az lesz a következő. Ha valaki tudja a megoldást nagyon kíváncsi vagyok,m54b30 :D


főtengely jeladót is? mondjuk egy hibakódolvasás lehet segített volna :)


3 fajta géppel volt diagnosztikázva és teljesen hibakód mentes. Amit próbáltam hogy le húztam a légtömegmérő csatlakozóját és utána tökéletes lett sz alapjárat de nem volt tempomat.. vettem egy gyári új légtömegmérőt remélve hogy az lesz a baj de az se segített úgyan úgy ingadozott azzal is.


szerintem az kevés, hogy cseréled, kell adaptációtörlés is (INPA-val). sőt lehet a régi légtömegmérőnél is elég lett volna. benyásoknál szokott segíteni, amennyiben nem írt hibát a légtömegmérőre.


Rendben..megpróbálom remélem segít..Köszönöm


Kartergáz szűrő hibát hogy lehet ellenőrizni? Leveszem az olaj betöltő sapkát és utána a motor fordulatnak változni kell vagy sem? Mert nálam semmi változás csak minimális vákumot érzek ami szerintem normálisan.

Doctore Elküldve: 2016-07-28 18:52 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

YELLOW írta:
Doctore írta:
YELLOW írta:
Doctore írta:
Nálam is úgyan ezt produkálja annyi extrával hogy közben le is áll az autó és általában a legrosszabbkor. Cseréltem alapjárati motort disa szelepet vezérműtengely jeladó kartergáz szűrőt benzin szűrőt szinte mindent aminek koze van az alapjárathoz folytoszelepet meg nem de lehet az lesz a következő. Ha valaki tudja a megoldást nagyon kíváncsi vagyok,m54b30 :D


főtengely jeladót is? mondjuk egy hibakódolvasás lehet segített volna :)


3 fajta géppel volt diagnosztikázva és teljesen hibakód mentes. Amit próbáltam hogy le húztam a légtömegmérő csatlakozóját és utána tökéletes lett sz alapjárat de nem volt tempomat.. vettem egy gyári új légtömegmérőt remélve hogy az lesz a baj de az se segített úgyan úgy ingadozott azzal is.


szerintem az kevés, hogy cseréled, kell adaptációtörlés is (INPA-val). sőt lehet a régi légtömegmérőnél is elég lett volna. benyásoknál szokott segíteni, amennyiben nem írt hibát a légtömegmérőre.


Rendben..megpróbálom remélem segít..Köszönöm

YELLOW Elküldve: 2016-07-28 08:54 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

Doctore írta:
YELLOW írta:
Doctore írta:
Nálam is úgyan ezt produkálja annyi extrával hogy közben le is áll az autó és általában a legrosszabbkor. Cseréltem alapjárati motort disa szelepet vezérműtengely jeladó kartergáz szűrőt benzin szűrőt szinte mindent aminek koze van az alapjárathoz folytoszelepet meg nem de lehet az lesz a következő. Ha valaki tudja a megoldást nagyon kíváncsi vagyok,m54b30 :D


főtengely jeladót is? mondjuk egy hibakódolvasás lehet segített volna :)


3 fajta géppel volt diagnosztikázva és teljesen hibakód mentes. Amit próbáltam hogy le húztam a légtömegmérő csatlakozóját és utána tökéletes lett sz alapjárat de nem volt tempomat.. vettem egy gyári új légtömegmérőt remélve hogy az lesz a baj de az se segített úgyan úgy ingadozott azzal is.


szerintem az kevés, hogy cseréled, kell adaptációtörlés is (INPA-val). sőt lehet a régi légtömegmérőnél is elég lett volna. benyásoknál szokott segíteni, amennyiben nem írt hibát a légtömegmérőre.

Doctore Elküldve: 2016-07-28 00:53 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

YELLOW írta:
Doctore írta:
Nálam is úgyan ezt produkálja annyi extrával hogy közben le is áll az autó és általában a legrosszabbkor. Cseréltem alapjárati motort disa szelepet vezérműtengely jeladó kartergáz szűrőt benzin szűrőt szinte mindent aminek koze van az alapjárathoz folytoszelepet meg nem de lehet az lesz a következő. Ha valaki tudja a megoldást nagyon kíváncsi vagyok,m54b30 :D


főtengely jeladót is? mondjuk egy hibakódolvasás lehet segített volna :)


3 fajta géppel volt diagnosztikázva és teljesen hibakód mentes. Amit próbáltam hogy le húztam a légtömegmérő csatlakozóját és utána tökéletes lett sz alapjárat de nem volt tempomat.. vettem egy gyári új légtömegmérőt remélve hogy az lesz a baj de az se segített úgyan úgy ingadozott azzal is.

YELLOW Elküldve: 2016-07-27 21:17 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

Doctore írta:
Nálam is úgyan ezt produkálja annyi extrával hogy közben le is áll az autó és általában a legrosszabbkor. Cseréltem alapjárati motort disa szelepet vezérműtengely jeladó kartergáz szűrőt benzin szűrőt szinte mindent aminek koze van az alapjárathoz folytoszelepet meg nem de lehet az lesz a következő. Ha valaki tudja a megoldást nagyon kíváncsi vagyok,m54b30 :D


főtengely jeladót is? mondjuk egy hibakódolvasás lehet segített volna :)

Doctore Elküldve: 2016-07-27 20:39 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

spepe írta:
spepe írta:
hil írta:
szicsu írta:
spepe írta:
szicsu írta:
spepe írta: Sziasztok!

Egy ideje nálam is probléma van az alapjárattal. A hibajelenség városi használatban alacsony sebességnél szokott előjönni, de nem állandóan. Pl. érkezek egy kereszteződéshez, és lassítok, majd amikor a kuplungot kinyomom leesik a fordulat olyan 500 környékére és berezonál az autó. (Kanyarodáskor, kereszteződéseknél, de parkoláskor, tolatáskor is előfordul) Olyan mintha le akarna fulladni.(Mint amikor gáz nélkül akarnék elindulni) Ezt követően amint megállok, visszaáll a normál alapjáratra. Előfordul olyan is hogy mikor indítom, elindul rendesen madj álló helyzetben leesik 500-ra. Kicsit ingadozik majd helyreáll és utána stabil.
Többször jártam már szerelőnél. Alapjárati motor kitakarítva (géppel vezérelve tökéletesen működik), fojtószelep kitakarítva, légtömegmérő rendben, új NGK platina gyertyákat kapott, új benzinszűrő, friss olaj, új olajszűrő, új légszűrő, valamint át lett nézve az egész szívóoldal, a vákumcsövek (hogy nem e lukas), fékrásegítő (hátha ott szökik a vákum), de semmi. Hibakód nincs.
Még a fojtószelep pótméterre gondoltam, hátha az rakoncátlankodik, de kicsit tanácstalan vagyok, és nem szeretném a költségvetést alkatrészek random vásárolgatására költeni.
Van esetleg ötletetek, vagy járt e ugyanebben a cipőben valaki közületek?
Köszi előre is.


Néha nekem is csinálja,de ritkán...
Úgyhogy megpróbálok együtt élni a jelenséggel.:lol:


Sajnos nekem minden nap előjön és eszméletlen idegesítő. Külföldi fórumokban is olvasgattam már, hátha valakinek pontosan ugyanezek a tünetei. A szokásos javaslatokon kívül még 1 srácnak volt más a probléma. Nála az üzemanyag nyomásszabályzó szelep cseréje oldotta meg a gondot. Szóval azt hiszem marad az alkatrész csere próbálgatása sorban. Előbb utóbb csak kiderül mitől van. :?
Főként mivel nem volt ilyen baja korábban. Egyszer csak elkezdte. Úgyhogy oka biztos van.


Ha megvan a hiba oka,légyszíves írd meg.Engem is érdekelne...

Szia!
Milyen motorról van szó:M43? Nekem hasonló jelenséget a kartergáz szelep és a hozzá tartózó cső csere oldotta meg. Az M43 motor volt még.



Mindenképp megírom mi volt az oka amint megvan a hiba. M43B19 a motor egyébként.
Most a fojtószelep potméter csere a soros, aztán a többi ahogy jön.


Update: A fojtószelep poti sajnos nem oldotta meg a gondot. Szoval irany tovabb.:|




Nálam is úgyan ezt produkálja annyi extrával hogy közben le is áll az autó és általában a legrosszabbkor. Cseréltem alapjárati motort disa szelepet vezérműtengely jeladó kartergáz szűrőt benzin szűrőt szinte mindent aminek koze van az alapjárathoz folytoszelepet meg nem de lehet az lesz a következő. Ha valaki tudja a megoldást nagyon kíváncsi vagyok,m54b30 :D