Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Sanyi991 Elküldve: 2016-05-02 13:19 Futómû és hibái

YELLOW írta:
Sanyi991 írta:
YELLOW írta:
Sanyi991 írta:
YELLOW írta:
Sanyi991 írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy jó témában írok-e, ha rossz akkor bocsi, és töröljétek nyugodtan. Adott egy E46 320ci. Városon kívül olyan érzésem van a kanyarokban, mintha meg akarná előzni a hátulja az elejét. Elöl szinte minden új. Gyári M-tech futómű. Elől-hátul új narancs Koni gátlók, Eibach 40-25mm-es rugók vannak. Szintén új Uniroyal Rain sport gumik 225/40 r18 méretben. Nem kopog-zörög semmi, én mégis többet várnék ettől a futóműtől. Csak akkor csinálja, ha hátul nincs súly, és relatíve nagy tempónál. A nagy tempó alatt nem azt értem hogy határon. Viszonyításként írom, hogy egy platós üres transittal mentem, és ugyanazzal a sebességgel be lehetett rakni, mint az enyémet. A régi E36-om ballonos téli gumival is jobban feküdte az utat.
Én nem hiszem, hogy ennek ilyennek kéne lennie. Valakinek valami ötlet? :|


lehet nem ártana egy futóműbeállítás első körben.


Azt elfelejtettem írni, hogy megvolt. A gátló-rugó csere után közvetlen. Az nem tudom, hogy számít-e, de nem a nagy kerekek voltak rajta állításkor.


számíthat. főleg ha jobban eltér méretben, átmérő, szélesség ET szám, nagy gumi.
de azt tudni kell, hogy nagyon kevesen tudnak jól futóművet beállítani. hiábamondja rá, hogy kész mehetsz, sok esetet hallani, hogy mégsem lett jó. én nem tudom ki csinálta, hol, mennyire érti a dolgát. pedig alapvetően az új futóműállító rendszerekkel már elég könnyű a dolog szerintem. én tudok olyat, aki elég régi szerkezetet használ mégis jól állítja be. legalábbis jókat hallottam róla, pedig nem hivatalos. sok valós szerelő is alá megy az autónak, aztán egy komolyabb futóműnél azt sem tudja mi micsoda, nem is mer hozzányúlni, inkább azt mondja kész. a lóvét persze beszedi érte.
én ajánlani sem tudok így hirtelen, de lehet máshoz is érdemes volna elvinni. szokták itt mondani, hogy ugyanoda vidd aztán addig csinálja amíg jó nem lesz. hát akinek van idegrendszere kivárni :D na meg lehet több kárt csinál.


Köszi a választ. Eléggé eltér. A gyári 15" volt rajta, most viszont 8x18 et24. :lol: Úgyhogy első körben megnézetem megint. Az a baj amúgy, hogy most akarok én is szerelőt váltani, mert nem igazán voltam megelégedve a nem kevés pénzért nyújtott szolgáltatással. Na mindegy. Keresek itt a környéken valakit, aki remélhetőleg jól beállítja/átnézi. :)


na ez már elég nagy eltérés... széles gumi is vanrajta, szélesebb lett a nyomtáv. már csak a nyomvájú is rángathatja az autót.
viszont lehet, hogy a 15-ös télihez jó volt beállítva, tehát lehet a szaki csak nem hülye, mert azért ez már eléggé eltér azoktól a felniktől.
nekem téli e-h: 195/65 R15 ET42 vagy 47 nyáron e: 225/45 R17 h: 245/40 R17 ET40 mind a négy, és szerencsére egyik szett sem kopik félre, sem abnormálisan, viszont a nyomvájú viszi mindkét szettet, csak a nyári szélesek miatt jobban kell bírkózni a kormánnyal. ja ültetve is van 35mm elől-hátul. egyébként jó útón simán belemerek állni a fékbe, úgy megy egyenesen, mintha sínen menne.
én magam is félek, ha egyszer olyan művelet lesz a fotóműben, ami állítást is von maga után, mert szerintem sosem lesz ilyen a beállítása, mint most.


Amúgy nekem is egyenesen megy jó úton, ha elengedem a kormányt fékezéskor. Még azon gondolkoztam, hogy az ajtóban a 18"-hoz két méretet adtak meg: Elől 225/40, hátul 255/35. Viszont úgy tudom, hogy a gyári E46 18-as szettje kétszéles, és ezért kell más méret hátra. Ami most alatta van, az egy széles E65 felni. De neked is szélesebb hátul, szóval lehet hogy nekem is mehetne hátra a 255.

YELLOW Elküldve: 2016-05-02 12:13 Futómû és hibái

Sanyi991 írta:
YELLOW írta:
Sanyi991 írta:
YELLOW írta:
Sanyi991 írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy jó témában írok-e, ha rossz akkor bocsi, és töröljétek nyugodtan. Adott egy E46 320ci. Városon kívül olyan érzésem van a kanyarokban, mintha meg akarná előzni a hátulja az elejét. Elöl szinte minden új. Gyári M-tech futómű. Elől-hátul új narancs Koni gátlók, Eibach 40-25mm-es rugók vannak. Szintén új Uniroyal Rain sport gumik 225/40 r18 méretben. Nem kopog-zörög semmi, én mégis többet várnék ettől a futóműtől. Csak akkor csinálja, ha hátul nincs súly, és relatíve nagy tempónál. A nagy tempó alatt nem azt értem hogy határon. Viszonyításként írom, hogy egy platós üres transittal mentem, és ugyanazzal a sebességgel be lehetett rakni, mint az enyémet. A régi E36-om ballonos téli gumival is jobban feküdte az utat.
Én nem hiszem, hogy ennek ilyennek kéne lennie. Valakinek valami ötlet? :|


lehet nem ártana egy futóműbeállítás első körben.


Azt elfelejtettem írni, hogy megvolt. A gátló-rugó csere után közvetlen. Az nem tudom, hogy számít-e, de nem a nagy kerekek voltak rajta állításkor.


számíthat. főleg ha jobban eltér méretben, átmérő, szélesség ET szám, nagy gumi.
de azt tudni kell, hogy nagyon kevesen tudnak jól futóművet beállítani. hiábamondja rá, hogy kész mehetsz, sok esetet hallani, hogy mégsem lett jó. én nem tudom ki csinálta, hol, mennyire érti a dolgát. pedig alapvetően az új futóműállító rendszerekkel már elég könnyű a dolog szerintem. én tudok olyat, aki elég régi szerkezetet használ mégis jól állítja be. legalábbis jókat hallottam róla, pedig nem hivatalos. sok valós szerelő is alá megy az autónak, aztán egy komolyabb futóműnél azt sem tudja mi micsoda, nem is mer hozzányúlni, inkább azt mondja kész. a lóvét persze beszedi érte.
én ajánlani sem tudok így hirtelen, de lehet máshoz is érdemes volna elvinni. szokták itt mondani, hogy ugyanoda vidd aztán addig csinálja amíg jó nem lesz. hát akinek van idegrendszere kivárni :D na meg lehet több kárt csinál.


Köszi a választ. Eléggé eltér. A gyári 15" volt rajta, most viszont 8x18 et24. :lol: Úgyhogy első körben megnézetem megint. Az a baj amúgy, hogy most akarok én is szerelőt váltani, mert nem igazán voltam megelégedve a nem kevés pénzért nyújtott szolgáltatással. Na mindegy. Keresek itt a környéken valakit, aki remélhetőleg jól beállítja/átnézi. :)


na ez már elég nagy eltérés... széles gumi is vanrajta, szélesebb lett a nyomtáv. már csak a nyomvájú is rángathatja az autót.
viszont lehet, hogy a 15-ös télihez jó volt beállítva, tehát lehet a szaki csak nem hülye, mert azért ez már eléggé eltér azoktól a felniktől.
nekem téli e-h: 195/65 R15 ET42 vagy 47 nyáron e: 225/45 R17 h: 245/40 R17 ET40 mind a négy, és szerencsére egyik szett sem kopik félre, sem abnormálisan, viszont a nyomvájú viszi mindkét szettet, csak a nyári szélesek miatt jobban kell bírkózni a kormánnyal. ja ültetve is van 35mm elől-hátul. egyébként jó útón simán belemerek állni a fékbe, úgy megy egyenesen, mintha sínen menne.
én magam is félek, ha egyszer olyan művelet lesz a fotóműben, ami állítást is von maga után, mert szerintem sosem lesz ilyen a beállítása, mint most.

Sanyi991 Elküldve: 2016-05-02 11:38 Futómû és hibái

YELLOW írta:
Sanyi991 írta:
YELLOW írta:
Sanyi991 írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy jó témában írok-e, ha rossz akkor bocsi, és töröljétek nyugodtan. Adott egy E46 320ci. Városon kívül olyan érzésem van a kanyarokban, mintha meg akarná előzni a hátulja az elejét. Elöl szinte minden új. Gyári M-tech futómű. Elől-hátul új narancs Koni gátlók, Eibach 40-25mm-es rugók vannak. Szintén új Uniroyal Rain sport gumik 225/40 r18 méretben. Nem kopog-zörög semmi, én mégis többet várnék ettől a futóműtől. Csak akkor csinálja, ha hátul nincs súly, és relatíve nagy tempónál. A nagy tempó alatt nem azt értem hogy határon. Viszonyításként írom, hogy egy platós üres transittal mentem, és ugyanazzal a sebességgel be lehetett rakni, mint az enyémet. A régi E36-om ballonos téli gumival is jobban feküdte az utat.
Én nem hiszem, hogy ennek ilyennek kéne lennie. Valakinek valami ötlet? :|


lehet nem ártana egy futóműbeállítás első körben.


Azt elfelejtettem írni, hogy megvolt. A gátló-rugó csere után közvetlen. Az nem tudom, hogy számít-e, de nem a nagy kerekek voltak rajta állításkor.


számíthat. főleg ha jobban eltér méretben, átmérő, szélesség ET szám, nagy gumi.
de azt tudni kell, hogy nagyon kevesen tudnak jól futóművet beállítani. hiábamondja rá, hogy kész mehetsz, sok esetet hallani, hogy mégsem lett jó. én nem tudom ki csinálta, hol, mennyire érti a dolgát. pedig alapvetően az új futóműállító rendszerekkel már elég könnyű a dolog szerintem. én tudok olyat, aki elég régi szerkezetet használ mégis jól állítja be. legalábbis jókat hallottam róla, pedig nem hivatalos. sok valós szerelő is alá megy az autónak, aztán egy komolyabb futóműnél azt sem tudja mi micsoda, nem is mer hozzányúlni, inkább azt mondja kész. a lóvét persze beszedi érte.
én ajánlani sem tudok így hirtelen, de lehet máshoz is érdemes volna elvinni. szokták itt mondani, hogy ugyanoda vidd aztán addig csinálja amíg jó nem lesz. hát akinek van idegrendszere kivárni :D na meg lehet több kárt csinál.


Köszi a választ. Eléggé eltér. A gyári 15" volt rajta, most viszont 8x18 et24. :lol: Úgyhogy első körben megnézetem megint. Az a baj amúgy, hogy most akarok én is szerelőt váltani, mert nem igazán voltam megelégedve a nem kevés pénzért nyújtott szolgáltatással. Na mindegy. Keresek itt a környéken valakit, aki remélhetőleg jól beállítja/átnézi. :)

YELLOW Elküldve: 2016-05-02 11:27 Futómû és hibái

Sanyi991 írta:
YELLOW írta:
Sanyi991 írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy jó témában írok-e, ha rossz akkor bocsi, és töröljétek nyugodtan. Adott egy E46 320ci. Városon kívül olyan érzésem van a kanyarokban, mintha meg akarná előzni a hátulja az elejét. Elöl szinte minden új. Gyári M-tech futómű. Elől-hátul új narancs Koni gátlók, Eibach 40-25mm-es rugók vannak. Szintén új Uniroyal Rain sport gumik 225/40 r18 méretben. Nem kopog-zörög semmi, én mégis többet várnék ettől a futóműtől. Csak akkor csinálja, ha hátul nincs súly, és relatíve nagy tempónál. A nagy tempó alatt nem azt értem hogy határon. Viszonyításként írom, hogy egy platós üres transittal mentem, és ugyanazzal a sebességgel be lehetett rakni, mint az enyémet. A régi E36-om ballonos téli gumival is jobban feküdte az utat.
Én nem hiszem, hogy ennek ilyennek kéne lennie. Valakinek valami ötlet? :|


lehet nem ártana egy futóműbeállítás első körben.


Azt elfelejtettem írni, hogy megvolt. A gátló-rugó csere után közvetlen. Az nem tudom, hogy számít-e, de nem a nagy kerekek voltak rajta állításkor.


számíthat. főleg ha jobban eltér méretben, átmérő, szélesség ET szám, nagy gumi.
de azt tudni kell, hogy nagyon kevesen tudnak jól futóművet beállítani. hiábamondja rá, hogy kész mehetsz, sok esetet hallani, hogy mégsem lett jó. én nem tudom ki csinálta, hol, mennyire érti a dolgát. pedig alapvetően az új futóműállító rendszerekkel már elég könnyű a dolog szerintem. én tudok olyat, aki elég régi szerkezetet használ mégis jól állítja be. legalábbis jókat hallottam róla, pedig nem hivatalos. sok valós szerelő is alá megy az autónak, aztán egy komolyabb futóműnél azt sem tudja mi micsoda, nem is mer hozzányúlni, inkább azt mondja kész. a lóvét persze beszedi érte.
én ajánlani sem tudok így hirtelen, de lehet máshoz is érdemes volna elvinni. szokták itt mondani, hogy ugyanoda vidd aztán addig csinálja amíg jó nem lesz. hát akinek van idegrendszere kivárni :D na meg lehet több kárt csinál.

Drfonix Elküldve: 2016-04-28 07:28 turbo gond

Sziasztok.
Még új vagyok a fórumon,pár hónapja lettem egy 320D ,E46 ,2002 150 LE boldog tulajdonosa, egy idelye az autó nem húz úgy ahogy kellene, nem állandó a hiba, mert közbe közbe visszajön az a "hátbaváglak" érzés,de ez is valtozó, van amikor csak 3500 fordulat körül, és van amikor lentrőlk is húz, de ez ritka.

Nem EGR,nem kartergázszürő, hibakód semmi nincs, a turbo csövem húztam le, és a turbom nem épp a legszebb állapotban van, ahogy néztem. De ez okozhatja a problémám???



kzste Elküldve: 2016-04-26 16:34 Termosztát

SP_323i írta:
kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta: Sziasztok! Lehetséges, hogy nincs EGR termosztát az autómban? 2002-es E46 320D (150 le, euro3-as besorolás).


azt írták itt valahol múltkorában, hogy lehetséges... mármint, hogy EGR termosztát nincs.


Hát mindenesetre fura, mert alvázszám alapján meg hozta a gyári alkatrészkereső.


Lehetséges
a kézi váltós eur 3-asnak nincs EGR hűtője, csak egy cső vezeti vissza a kipufgázt
az automatában viszont van EGR hűtő vízkörrel és hozzá tartozó termosztáttal



Igen, valóban csak egy cső van ott elől. Köszönöm a segítséget. Így most van egy felesleges EGR termosztátom, ha valakinek esetleg szüksége lenne rá.

SP_323i Elküldve: 2016-04-26 14:58 Termosztát

kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta: Sziasztok! Lehetséges, hogy nincs EGR termosztát az autómban? 2002-es E46 320D (150 le, euro3-as besorolás).


azt írták itt valahol múltkorában, hogy lehetséges... mármint, hogy EGR termosztát nincs.


Hát mindenesetre fura, mert alvázszám alapján meg hozta a gyári alkatrészkereső.


Lehetséges
a kézi váltós eur 3-asnak nincs EGR hűtője, csak egy cső vezeti vissza a kipufgázt
az automatában viszont van EGR hűtő vízkörrel és hozzá tartozó termosztáttal

kzste Elküldve: 2016-04-26 14:22 Termosztát

YELLOW írta:
kzste írta: Sziasztok! Lehetséges, hogy nincs EGR termosztát az autómban? 2002-es E46 320D (150 le, euro3-as besorolás).


azt írták itt valahol múltkorában, hogy lehetséges... mármint, hogy EGR termosztát nincs.


Hát mindenesetre fura, mert alvázszám alapján meg hozta a gyári alkatrészkereső.

YELLOW Elküldve: 2016-04-26 13:43 Termosztát

kzste írta: Sziasztok! Lehetséges, hogy nincs EGR termosztát az autómban? 2002-es E46 320D (150 le, euro3-as besorolás).


azt írták itt valahol múltkorában, hogy lehetséges... mármint, hogy EGR termosztát nincs.

kzste Elküldve: 2016-04-26 13:37 Termosztát

Sziasztok! Lehetséges, hogy nincs EGR termosztát az autómban? 2002-es E46 320D (150 le, euro3-as besorolás).