Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Tomi88 Elküldve: 2016-02-11 14:58 Elsõ lámpák

Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Biztos többeknek van problémája a lámpák párásodásával, illetve annak kiszárításával.
A héten kipróbáltam, hogy egy - a cipősdobozokban is megtalálható - szilika-gél tasakot ragasztottam kétoldalú ragasztószalaggal a reflektor izzó mögötti kupakra. A pára két nap alatt teljesen eltűnt. Nyilván a párásodás okát nem szünteti meg, viszont ez talán a legkényelmesebb módja a lámpa kiszárításának, mivel egy perc alatt megvan.
Arra azonban érdemes odafigyelni, hogy a szilika-gél előbb utóbb telítődik, ilyenkor érdemes cserélni (vagy megcsinálni rendesen a lámpatest tömítését).


Szia!

Én megrendeltem a gyári tömítéseket, amik reményeim szerint hamarosan bekerülnek és megszüntetik a problémát. Ellenőrizni fogom az izzók foglalatát, meg a mögöttük lévő kupakokat is, hogy rendesen zárnak-e.

Ha esetleg tudtok még olyan részt, ahol tömítetlen lehet a lámpa, örülnék ha megírnátok, mert szeretném véglegesen felszámolni a pára témát.

Methos Elküldve: 2016-02-11 12:16 izzítógyertya

GNoRbY88 írta:
Methos írta: Sziasztok,
Korábbi bejegyzésemet nem találom valamiért, ezért ide bedobnám újra::
2004 e46 150LE aut.
Hibatárolóban 4 hiba a 4 gyertya A link neve Kérlek nézzetek rá hozzáértők...!

Semmi más hiba nincs. Kitörlöm, utána azonnal visszadobja a hibát.

Eddig a vezérlőre gyanakszom, de nem dobja azt ki hibának :-(

Tünetet nem érzékelek..vagy mit kéne észlelnem?


Ha végigolvasod a témát, akkor választ kapsz mindenre, de én már végigolvastam és elmentettem magamnak egy jegyzetbe azokat a hozzászólásokat, amik segithetnek későbiekben :D . tessék:

írta:
A 136 lovas dízelben van izzító relé, a CR-ben nem csak sima relé van.
A relé helyileg a motorvezérlő dobozban található, a kerékdob felőli szélén. Rá van kötve egy szép vastag tápvezeték, erről megismered melyik. A relé csatlakozójánál ki tudod mérni a gyertyákat is. A WDS-ben megtalálod a kapcsolási rajzot. Ott rajta van, melyik gyertyának melyik a csatlakozója, ez alapján ki lehet mérni. Valamint a relét is le lehet ellenőrizni, akár diaggal is.

A műszerfalon akkor is világít, ha a 100-as bizti kiment. Egyszerűbb leellenőrizni, hogy megméred a relé tápjánál, hogy megvan-e a 12V. Ha nincs, ami nálam is volt, akkor a biztosíték kiégett.

Szia.Ezeknél a motoroknál már nincs izzítórelé hanem ez egy vezérlõben van integrálva a motor oldalán a szívósor felõli részen.Valószínû ez lesz a hibás bele szokott folyni az olaj a szívósorból és lezárlatol.

A GT hozzárendeli a motorvezérlõben tárolt hibákhoz a km-t.
Elég gyakori a 150 lovas dieseleknél, hogy pl 2 db gyertyát ír hibának, amit sokan ki is cserélnek, pedig gyakran csak a végfok szórakozik. Ha mindkét (vagy 3-4) gyertyahiba azonos km-nél van eltárolva, akkor 99%, hogy a végfok rossz. Találkoztam már olyannal is, hogy egyszer az 1-es és 3-as gyertyát hozta, másszor meg a 2-est és a 4-est hibásnak.

A gyertyákra rá lehet mérni külön-külön. A szerelési utasításokban benne van, hogy mekkora ellenálással és áramfelvétellel kell rendelkezniük ha jó.
Általában akkor rossz a vezérlõ, ha mind a 4 gyertyát rossznak írja a hibatárolóban. Mert mind a 4 elég kis valószínûséggel romlik el egyszerre.
A gyertyáknak amúgy 2-4 ezer körül van darabja, a vezérlõ pedig 2x ezer.


:kiraly:



Nos pont ez a gondom, hogy végigolvastam, és pont ezeket szemezgettem ki magamnak. A kérdésemmel arra kerestem választ:
- Milyen tünetnek kéne lennie, mit kéne érzékelnem attól eltekintve, hogy a hibatárolóba visszadobálja problémának, mivel működésben nem érzékelek semmit.

A másik gond, hogy a kiemelt mondatokban van szó, reléről, végfokról, vezérlőről....(értem, hogy ez motoronként változik, esetemben csak vezérlőről lehet szó ha jól tudom.)

Szimplán azért erőltetem, mert csak ugy nem szeretnék kiadni kb egy 20ast egy BERU kontrollerre és még munkadijat nem számoltam annélkül hogy jó irányba megyek-e. (nem szervízbe akarom, vinni hanem ÉN megtanulni hogy mit hogyan hiszen eddig is azt csináltam! ) :-)

GNoRbY88 Elküldve: 2016-02-11 11:55 izzítógyertya

Methos írta: Sziasztok,
Korábbi bejegyzésemet nem találom valamiért, ezért ide bedobnám újra::
2004 e46 150LE aut.
Hibatárolóban 4 hiba a 4 gyertya A link neve Kérlek nézzetek rá hozzáértők...!

Semmi más hiba nincs. Kitörlöm, utána azonnal visszadobja a hibát.

Eddig a vezérlőre gyanakszom, de nem dobja azt ki hibának :-(

Tünetet nem érzékelek..vagy mit kéne észlelnem?


Ha végigolvasod a témát, akkor választ kapsz mindenre, de én már végigolvastam és elmentettem magamnak egy jegyzetbe azokat a hozzászólásokat, amik segithetnek későbiekben :D . tessék:

írta:
A 136 lovas dízelben van izzító relé, a CR-ben nem csak sima relé van.
A relé helyileg a motorvezérlő dobozban található, a kerékdob felőli szélén. Rá van kötve egy szép vastag tápvezeték, erről megismered melyik. A relé csatlakozójánál ki tudod mérni a gyertyákat is. A WDS-ben megtalálod a kapcsolási rajzot. Ott rajta van, melyik gyertyának melyik a csatlakozója, ez alapján ki lehet mérni. Valamint a relét is le lehet ellenőrizni, akár diaggal is.

A műszerfalon akkor is világít, ha a 100-as bizti kiment. Egyszerűbb leellenőrizni, hogy megméred a relé tápjánál, hogy megvan-e a 12V. Ha nincs, ami nálam is volt, akkor a biztosíték kiégett.

Szia.Ezeknél a motoroknál már nincs izzítórelé hanem ez egy vezérlõben van integrálva a motor oldalán a szívósor felõli részen.Valószínû ez lesz a hibás bele szokott folyni az olaj a szívósorból és lezárlatol.

A GT hozzárendeli a motorvezérlõben tárolt hibákhoz a km-t.
Elég gyakori a 150 lovas dieseleknél, hogy pl 2 db gyertyát ír hibának, amit sokan ki is cserélnek, pedig gyakran csak a végfok szórakozik. Ha mindkét (vagy 3-4) gyertyahiba azonos km-nél van eltárolva, akkor 99%, hogy a végfok rossz. Találkoztam már olyannal is, hogy egyszer az 1-es és 3-as gyertyát hozta, másszor meg a 2-est és a 4-est hibásnak.

A gyertyákra rá lehet mérni külön-külön. A szerelési utasításokban benne van, hogy mekkora ellenálással és áramfelvétellel kell rendelkezniük ha jó.
Általában akkor rossz a vezérlõ, ha mind a 4 gyertyát rossznak írja a hibatárolóban. Mert mind a 4 elég kis valószínûséggel romlik el egyszerre.
A gyertyáknak amúgy 2-4 ezer körül van darabja, a vezérlõ pedig 2x ezer.


:kiraly:

lela Elküldve: 2016-02-07 22:12 Termosztát

asbi írta:
Hektor írta:
asbi írta:
YELLOW írta:
asbi írta: Létezik, hogy 2003 3. havi 20d-ben nincs EGR termosztát? Ott elöl ahol a videókon/realoemen látszik nincs. :hulyevagyok:


pontosan nem tudom a választ. de elképzelhetőnek tartom, ha mondjuk olyan piacra készült az autó, ami nem európai. de ez csak tipp lenne, feltételezés.


VIN alapján német piacos. Azt vágom, hogy 2003 márciusban volt valami váltás a motor terén, talán onnantól van EU4 is, ez még pont nem az.

RealOEM-en most nézem, hogy a "3' E46 320d pollutant reduction cooling" résznél kis infóként az van, hogy csak EU4, illetve automata váltós kocsiknál. Akkor lehet lesz egy eladó EGR termosztátom :D

EGR van benne, mikor megvettem ki lett pucolva.



Helló!
Enyém 2002_es és nekem sincs benne.


Köszi! Akkor valószínűleg csak a vízpumpán lévő nagyot kell cserélnem. Nehéz hozzáférni?




Vedd ki a venti boxot sokat segít ennek a videónak az elején láthatod hogyan kell, sokkal jobban hozzá fogsz férni

lela Elküldve: 2016-02-07 22:07 RDC guminyomás érzékelõ

lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
paircraft írta:
Az RDC-t (Reifendruckcontroll) felváltották az olcsóbb RPA-val (Reifenpannenanzeige). Míg az elsõ rendszer a kerekek egyenkénti nyomását érzékeli, az RPA a kerekek fordulatszám eltéréseibõl következtet a nyomás esésre. Kiegészítõ alkatrész csak a Schaltzentrum kapcsolója, az összes többi a DSC "tudománya). A rendszer a kapcsoló nélkül is mûködõképes, csak a kerékcserénként szükséges inicializálást DIS, vagy INPA, vagy egyéb szoftverrel kell megcsinálni.
Én felkódoltam magamnak, tökéletesen mûködik...


Szia!

Mivel kódoltad fel? INPA-ból aktiválható?

Üdv


pont ezt akartam kérdezni, hogy ha ABS jeladó adataiból tud számolni, akkor tudnia kell. nyilván a ki ikonja ezért is aktív műszerfal tesztnél. akkor ezek szerint működőképes.
viszont nekem az az aggályom, hogy nincs elég érzékeny. mármint túl nagy nyomás hiány kellene ahhoz szerintem, hogy annyit változzon a kerék forgás száma. mármint a többihez való eltérés. arról nem is beszélve, hogy kanyarodsz, és akkor mondjuk a belsó és külső íven menő kerekek forgása is eltér azért. ebből következik számomra, hogy nagy különbség van megadva. az meg nem lesz pontos. vagyis érzékeny.


Nem mindegyik DSC modul tudja az RPA lehetőséget.


erről van valami infód, hogy melyik tudja?
azt tudom, hogy a leújabb SW van a DSC-ben, ami készült hozzá. meg maga a modul is az, ha jól emlékszem. bár 2002-es. vagy van valami kilvasható HW, SW szám alapján, hogy melyik tudja? végülis 9 évig meg voltam nélküle, inkább csak kíváncsiság. annyira nem foglalkoztatott, csak pont beszéltünk erről haverral, aztán mondom, akkor elvileg működne nekem is.


Lehet,hogy müködne. Viszont RDC gomb nelkül nem az igazi. Ez ugy szokott lenni,hogy minden tökeletes,aztän egyszer csak elkezd pittyegni,mert szerinte kicsi a nyomäs. Elsö kuton nyomäsproblema helyreällitva. De hogy is lehet akkor inicializälni,ha mondjuk eppen egy 3 napos kiränduläs közepen vagyunk? Sebaj hagy pittyegjen 2 napot addig sem alszik el a soför.
Mert ez ältaläban igy törtenik.


tehát a gomb akkor azért van, hogy ha pittyegett, akkor ha fel lett fújva, akkor azzal lehet inicializálni, úgymond reset-elni a rendszert és kezdi előlről a figyelést?
mondjuk általában mindig a kocsiban van a laptop, ilyen nagy hidegben szoktam csak kivenni, vagy behozni a melegre. tehát végülis nekem a gomb nélkül sem lenne probléma, ha a kúton kell inicializálni. de mondom, nem lényeges. inkább a műköséde érdekel. olvasgattam róla már. csak mondom nekem ez a figyelés nem világos. hogy hogyan nem kipörgő keréknek érzékeli? tehát miértnem a DSc avatkozik be, ha eltérő lesz a kerékfordulat? mert elvileg a DSC pont ez alapján is működik. honnan tudja, hogy most a nyomás csökkenés miatt változott meg a kerékfordulat száma, vagyis eltér a többitől?
gondolom lehet egy időt figyel, mondjuk hogy tartósan más-e a fordulat és csak akkor jelez. ugye normál esetben az ember nem kipörgő kerekekkel közlekedik, tehát tapadási gond esete az általában rövid idő, ekkor tudja, hogy igen DSC, fékezni kell a kerekeket. legalábbis erre tudok gondolni. de ahhoz, hogy nagy mértékben csökkenjen, vagyis érezhető legyen a kerékfordulat változás, ahhoz szerintem nagy nyomás csökkenés kell. azt meg anélkül is lehet érezni a kormányon, az autó mozgásán.


Na. e39-be sräc beszerelte RDC gombbal,meg RDC vezerlövel es müködik neki. Elment a kutra es egyik kereket 1.5 bar-ra leengedte es elindult. 5 km utän jelzett neki,tehät nem azonnal jelez. A link neve

RPA DSC CI13-tol megy amit elvileg a DSC 6.0 tud ami 2001.09 utän lett az autokba szerelve ami kb a FL-et jelenti. E9X szeriäban megy ezert a forumtärs az öveben simän be tudta kapcsolni.


Én ezt a kérdéskört már körbejártam. Az itteni egyik fórumtárs segített is :Kempelen
Elvileg csak ez a számú DSC vezérlő tudja, és miután kicserélted a Schaltzentrumot olyanra amin van a gomb pluszban és behúztad az 1 szál kábelt, majd lecserélted az ABS tömbről a vezérlőt utána fel is kell kódolni ezt a funkciót.





asbi Elküldve: 2016-02-07 12:31 Termosztát

Hektor írta:
asbi írta:
YELLOW írta:
asbi írta: Létezik, hogy 2003 3. havi 20d-ben nincs EGR termosztát? Ott elöl ahol a videókon/realoemen látszik nincs. :hulyevagyok:


pontosan nem tudom a választ. de elképzelhetőnek tartom, ha mondjuk olyan piacra készült az autó, ami nem európai. de ez csak tipp lenne, feltételezés.


VIN alapján német piacos. Azt vágom, hogy 2003 márciusban volt valami váltás a motor terén, talán onnantól van EU4 is, ez még pont nem az.

RealOEM-en most nézem, hogy a "3' E46 320d pollutant reduction cooling" résznél kis infóként az van, hogy csak EU4, illetve automata váltós kocsiknál. Akkor lehet lesz egy eladó EGR termosztátom :D

EGR van benne, mikor megvettem ki lett pucolva.



Helló!
Enyém 2002_es és nekem sincs benne.


Köszi! Akkor valószínűleg csak a vízpumpán lévő nagyot kell cserélnem. Nehéz hozzáférni?


lantika Elküldve: 2016-02-07 12:13 RDC guminyomás érzékelõ

YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
paircraft írta:
Az RDC-t (Reifendruckcontroll) felváltották az olcsóbb RPA-val (Reifenpannenanzeige). Míg az elsõ rendszer a kerekek egyenkénti nyomását érzékeli, az RPA a kerekek fordulatszám eltéréseibõl következtet a nyomás esésre. Kiegészítõ alkatrész csak a Schaltzentrum kapcsolója, az összes többi a DSC "tudománya). A rendszer a kapcsoló nélkül is mûködõképes, csak a kerékcserénként szükséges inicializálást DIS, vagy INPA, vagy egyéb szoftverrel kell megcsinálni.
Én felkódoltam magamnak, tökéletesen mûködik...


Szia!

Mivel kódoltad fel? INPA-ból aktiválható?

Üdv


pont ezt akartam kérdezni, hogy ha ABS jeladó adataiból tud számolni, akkor tudnia kell. nyilván a ki ikonja ezért is aktív műszerfal tesztnél. akkor ezek szerint működőképes.
viszont nekem az az aggályom, hogy nincs elég érzékeny. mármint túl nagy nyomás hiány kellene ahhoz szerintem, hogy annyit változzon a kerék forgás száma. mármint a többihez való eltérés. arról nem is beszélve, hogy kanyarodsz, és akkor mondjuk a belsó és külső íven menő kerekek forgása is eltér azért. ebből következik számomra, hogy nagy különbség van megadva. az meg nem lesz pontos. vagyis érzékeny.


Nem mindegyik DSC modul tudja az RPA lehetőséget.


erről van valami infód, hogy melyik tudja?
azt tudom, hogy a leújabb SW van a DSC-ben, ami készült hozzá. meg maga a modul is az, ha jól emlékszem. bár 2002-es. vagy van valami kilvasható HW, SW szám alapján, hogy melyik tudja? végülis 9 évig meg voltam nélküle, inkább csak kíváncsiság. annyira nem foglalkoztatott, csak pont beszéltünk erről haverral, aztán mondom, akkor elvileg működne nekem is.


Lehet,hogy müködne. Viszont RDC gomb nelkül nem az igazi. Ez ugy szokott lenni,hogy minden tökeletes,aztän egyszer csak elkezd pittyegni,mert szerinte kicsi a nyomäs. Elsö kuton nyomäsproblema helyreällitva. De hogy is lehet akkor inicializälni,ha mondjuk eppen egy 3 napos kiränduläs közepen vagyunk? Sebaj hagy pittyegjen 2 napot addig sem alszik el a soför.
Mert ez ältaläban igy törtenik.


tehát a gomb akkor azért van, hogy ha pittyegett, akkor ha fel lett fújva, akkor azzal lehet inicializálni, úgymond reset-elni a rendszert és kezdi előlről a figyelést?
mondjuk általában mindig a kocsiban van a laptop, ilyen nagy hidegben szoktam csak kivenni, vagy behozni a melegre. tehát végülis nekem a gomb nélkül sem lenne probléma, ha a kúton kell inicializálni. de mondom, nem lényeges. inkább a műköséde érdekel. olvasgattam róla már. csak mondom nekem ez a figyelés nem világos. hogy hogyan nem kipörgő keréknek érzékeli? tehát miértnem a DSc avatkozik be, ha eltérő lesz a kerékfordulat? mert elvileg a DSC pont ez alapján is működik. honnan tudja, hogy most a nyomás csökkenés miatt változott meg a kerékfordulat száma, vagyis eltér a többitől?
gondolom lehet egy időt figyel, mondjuk hogy tartósan más-e a fordulat és csak akkor jelez. ugye normál esetben az ember nem kipörgő kerekekkel közlekedik, tehát tapadási gond esete az általában rövid idő, ekkor tudja, hogy igen DSC, fékezni kell a kerekeket. legalábbis erre tudok gondolni. de ahhoz, hogy nagy mértékben csökkenjen, vagyis érezhető legyen a kerékfordulat változás, ahhoz szerintem nagy nyomás csökkenés kell. azt meg anélkül is lehet érezni a kormányon, az autó mozgásán.


Na. e39-be sräc beszerelte RDC gombbal,meg RDC vezerlövel es müködik neki. Elment a kutra es egyik kereket 1.5 bar-ra leengedte es elindult. 5 km utän jelzett neki,tehät nem azonnal jelez. A link neve

RPA DSC CI13-tol megy amit elvileg a DSC 6.0 tud ami 2001.09 utän lett az autokba szerelve ami kb a FL-et jelenti. E9X szeriäban megy ezert a forumtärs az öveben simän be tudta kapcsolni.

YELLOW Elküldve: 2016-02-07 12:01 RDC guminyomás érzékelõ

lantika írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
paircraft írta:
Az RDC-t (Reifendruckcontroll) felváltották az olcsóbb RPA-val (Reifenpannenanzeige). Míg az elsõ rendszer a kerekek egyenkénti nyomását érzékeli, az RPA a kerekek fordulatszám eltéréseibõl következtet a nyomás esésre. Kiegészítõ alkatrész csak a Schaltzentrum kapcsolója, az összes többi a DSC "tudománya). A rendszer a kapcsoló nélkül is mûködõképes, csak a kerékcserénként szükséges inicializálást DIS, vagy INPA, vagy egyéb szoftverrel kell megcsinálni.
Én felkódoltam magamnak, tökéletesen mûködik...


Szia!

Mivel kódoltad fel? INPA-ból aktiválható?

Üdv


pont ezt akartam kérdezni, hogy ha ABS jeladó adataiból tud számolni, akkor tudnia kell. nyilván a ki ikonja ezért is aktív műszerfal tesztnél. akkor ezek szerint működőképes.
viszont nekem az az aggályom, hogy nincs elég érzékeny. mármint túl nagy nyomás hiány kellene ahhoz szerintem, hogy annyit változzon a kerék forgás száma. mármint a többihez való eltérés. arról nem is beszélve, hogy kanyarodsz, és akkor mondjuk a belsó és külső íven menő kerekek forgása is eltér azért. ebből következik számomra, hogy nagy különbség van megadva. az meg nem lesz pontos. vagyis érzékeny.


Nem mindegyik DSC modul tudja az RPA lehetőséget.


erről van valami infód, hogy melyik tudja?
azt tudom, hogy a leújabb SW van a DSC-ben, ami készült hozzá. meg maga a modul is az, ha jól emlékszem. bár 2002-es. vagy van valami kilvasható HW, SW szám alapján, hogy melyik tudja? végülis 9 évig meg voltam nélküle, inkább csak kíváncsiság. annyira nem foglalkoztatott, csak pont beszéltünk erről haverral, aztán mondom, akkor elvileg működne nekem is.


Lehet,hogy müködne. Viszont RDC gomb nelkül nem az igazi. Ez ugy szokott lenni,hogy minden tökeletes,aztän egyszer csak elkezd pittyegni,mert szerinte kicsi a nyomäs. Elsö kuton nyomäsproblema helyreällitva. De hogy is lehet akkor inicializälni,ha mondjuk eppen egy 3 napos kiränduläs közepen vagyunk? Sebaj hagy pittyegjen 2 napot addig sem alszik el a soför.
Mert ez ältaläban igy törtenik.


tehát a gomb akkor azért van, hogy ha pittyegett, akkor ha fel lett fújva, akkor azzal lehet inicializálni, úgymond reset-elni a rendszert és kezdi előlről a figyelést?
mondjuk általában mindig a kocsiban van a laptop, ilyen nagy hidegben szoktam csak kivenni, vagy behozni a melegre. tehát végülis nekem a gomb nélkül sem lenne probléma, ha a kúton kell inicializálni. de mondom, nem lényeges. inkább a műköséde érdekel. olvasgattam róla már. csak mondom nekem ez a figyelés nem világos. hogy hogyan nem kipörgő keréknek érzékeli? tehát miértnem a DSc avatkozik be, ha eltérő lesz a kerékfordulat? mert elvileg a DSC pont ez alapján is működik. honnan tudja, hogy most a nyomás csökkenés miatt változott meg a kerékfordulat száma, vagyis eltér a többitől?
gondolom lehet egy időt figyel, mondjuk hogy tartósan más-e a fordulat és csak akkor jelez. ugye normál esetben az ember nem kipörgő kerekekkel közlekedik, tehát tapadási gond esete az általában rövid idő, ekkor tudja, hogy igen DSC, fékezni kell a kerekeket. legalábbis erre tudok gondolni. de ahhoz, hogy nagy mértékben csökkenjen, vagyis érezhető legyen a kerékfordulat változás, ahhoz szerintem nagy nyomás csökkenés kell. azt meg anélkül is lehet érezni a kormányon, az autó mozgásán.

Hektor Elküldve: 2016-02-07 10:45 Termosztát

asbi írta:
YELLOW írta:
asbi írta: Létezik, hogy 2003 3. havi 20d-ben nincs EGR termosztát? Ott elöl ahol a videókon/realoemen látszik nincs. :hulyevagyok:


pontosan nem tudom a választ. de elképzelhetőnek tartom, ha mondjuk olyan piacra készült az autó, ami nem európai. de ez csak tipp lenne, feltételezés.


VIN alapján német piacos. Azt vágom, hogy 2003 márciusban volt valami váltás a motor terén, talán onnantól van EU4 is, ez még pont nem az.

RealOEM-en most nézem, hogy a "3' E46 320d pollutant reduction cooling" résznél kis infóként az van, hogy csak EU4, illetve automata váltós kocsiknál. Akkor lehet lesz egy eladó EGR termosztátom :D

EGR van benne, mikor megvettem ki lett pucolva.



Helló!
Enyém 2002_es és nekem sincs benne.

asbi Elküldve: 2016-02-07 10:40 Termosztát

YELLOW írta:
asbi írta: Létezik, hogy 2003 3. havi 20d-ben nincs EGR termosztát? Ott elöl ahol a videókon/realoemen látszik nincs. :hulyevagyok:


pontosan nem tudom a választ. de elképzelhetőnek tartom, ha mondjuk olyan piacra készült az autó, ami nem európai. de ez csak tipp lenne, feltételezés.


VIN alapján német piacos. Azt vágom, hogy 2003 márciusban volt valami váltás a motor terén, talán onnantól van EU4 is, ez még pont nem az.

RealOEM-en most nézem, hogy a "3' E46 320d pollutant reduction cooling" résznél kis infóként az van, hogy csak EU4, illetve automata váltós kocsiknál. Akkor lehet lesz egy eladó EGR termosztátom :D

EGR van benne, mikor megvettem ki lett pucolva.