Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


YELLOW Elküldve: 2016-02-07 10:35 Termosztát

asbi írta: Létezik, hogy 2003 3. havi 20d-ben nincs EGR termosztát? Ott elöl ahol a videókon/realoemen látszik nincs. :hulyevagyok:


pontosan nem tudom a választ. de elképzelhetőnek tartom, ha mondjuk olyan piacra készült az autó, ami nem európai. de ez csak tipp lenne, feltételezés.

asbi Elküldve: 2016-02-07 10:23 Termosztát

Létezik, hogy 2003 3. havi 20d-ben nincs EGR termosztát? Ott elöl ahol a videókon/realoemen látszik nincs. :hulyevagyok:

kzste Elküldve: 2016-02-02 21:19 Társalgó

Bitu79 írta:
kzste írta: Sziasztok! Az oldalon feltüntetett tagsági kártya létezik még?


Létezni biztos létezik.
Az alján írja,hogy a "Megrendelés Határozatlan ideig szünetel!"


Viszont most is látom itt oldalt - miközben ezt a hozzászólást írom - a tagsági kártya igénylés mezőt. Mondjuk elég régi infók vannak benne, meg valóban ott is írja hogy szünetel. Csak akkor nem értem miért van kint, vagy a meglévőkkel lehet e még bármit kezdeni.

Elküldve: 2016-02-02 21:10 Társalgó

kzste írta: Sziasztok! Az oldalon feltüntetett tagsági kártya létezik még?


Létezni biztos létezik.
Az alján írja,hogy a "Megrendelés Határozatlan ideig szünetel!"

Jumper Elküldve: 2016-02-01 19:41 320d Motor

zsuri72 írta:
papamaci199 írta:
Csabika136 írta:
kecsurobi írta:
zsuri72 írta:
SP_323i írta:
zsuri72 írta: Helló srácok!
E46-os 320d-m van, és az a gondom vele, hogy 2000-es fordulat alatt teljesen erőtlen, hiába nyomom a gázt, alig történik valami. Ha például 1500-1700 körül felváltok és a gázra nyomok, az autó szinte megtorpan, olyan mintha még lassulna is. Aztán 2000 ford. körül megindul mint az állat. Én légtömegmérőre gyanakszom, de nem igazán értek hozzá. Szerintetek ezt mi okozhatja? Talán közületek is járt már így valaki. Köszi a válaszokat.
Üdv. Zsolt


Esélyes, mert pont 2000 alatt lenne fontos, hogy jól mérjen.
Húzd le a csatiját én próbáld ki úgy. Hogyha megy rendesen, akkor erős a gyanú, hogy az a probléma


Köszi, megpróbálom. Ezek szerint, ha lehúzom a csatlakozóját, akkor jól kéne menjen? Akkor miért van rajta a mérő?


azért hogy szabályozza a levegő mennyiséget.ha lehúzod jó lesz de többet eszik ha az a baja.nekem van egy jó légtömegmérőm


Biztos vagyok benne, hogy jól akartad írni, de nem azt tetted. Szerintem a légmennyiség mérő nem szabályozza a levegő mennyiséget, hanem méri. Méghozzá a pillanatnyi beáramló levegő mennyiségét. Ehhez számolja ki vezérlőegység az üzemanyag mennyiséget és pontosan adagolja.
A lehúzott mérő csatlakozó esetében pedig a vezérlőegység a többi rendelkezésre álló információ alapján számol ki egy helyettesítő értéket, hogy működhessen a motor, de természetesen ez nem pontos érték, hisz adagolás szempontjából a legfontosabb adatot kell pótolni.


Én hasonló cipőben vagyok, már annyit olvastam a torpanásos erőtlenséges témákról hogy egyenlőre csak a rádió nem okozhat ilyen problémát :D Én lehúztam a légtömegmérőt nekem az volt a tapasztalat, hogy szinte meg sem mozdult az autó iszonyat erőtlen lett szóval az nekem nem oldotta meg sőt rosszabb lett. Esetleg próbáld meg az EGR szelepet kitakarítani lehet hogy az van letapadva, ha nem akkor érdemes egy diagnosztikát csinálni menet közben élő adatokkal.(320d,136le)


Köszi. A szerelőm kizárta a légtömegmérőt, mivel tett bele egy újat, és semmivel nem lett jobb a helyzet. A szelep is ki lett takarítva, semmi. Azt mondta, hogy szerinte a turbót kell felújítani, ami 100 rugó. Úgyhogy most itt tartok, ki is fizetném szívesen, ha attól a probléma megszűnne. De kicsit tartok tőle, hogy talán mégsem ez a gond. Bár
220 ezer van a kocsiban, szóval gondolom lehet turbó probléma is.


Nem akarlak titeket el keseriteni de hajszál pontosan ez volt nekem is...!ki cseréltem konkrétan mindent de fukar fasz voltam és a végére hagytam az adagolot...és bizony ott volt a gond..NE bontottat ha egy mód van rá!turbo tech korrekt és gyors csere adagoloval 247e ingyen postával!

SP_323i Elküldve: 2016-01-30 10:52 Termosztát

Tano írta:
SP_323i írta: Az EGR hűtőből alul kijövő kis gumicső 70 fok alatti vízhőfoknál is melegxik.


Azért ez csalóka lehet, mivel az EGR termónak a kialakítása miatt nincs teljesen lezárt állapota, tehát valamennyi vizet még hidegen is átenged.


Nekem most nem éri el a 70 fokot a vízhőfok vmiért és csont hideg az a kis cső, mivel új az EGR termosztát
amúgy ha kiveszi az ember a helyéről az alsó cső felől átfújható, míg a másik oldalról nem, a régi hibás mindkét irányból átengedte a levegőt

Tano Elküldve: 2016-01-29 23:40 Termosztát

SP_323i írta: Az EGR hűtőből alul kijövő kis gumicső 70 fok alatti vízhőfoknál is melegxik.


Azért ez csalóka lehet, mivel az EGR termónak a kialakítása miatt nincs teljesen lezárt állapota, tehát valamennyi vizet még hidegen is átenged.

SP_323i Elküldve: 2016-01-29 21:32 Termosztát

flenfer írta:
asbi írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
Én már csak azt nem tudom, hogy mi alapján tudnám eldönteni, hogy 2 vagy 1 termosztát kell nekem. 2003 márciusi az autó.


kettő kell és célszerű cserélni a kettőt. pár éve itt vagyunk már páran, és ahogy én látom, mindegy az illető melyiket cseréli, úgyis kell a másikat is. mert vagy a jót cseréli ki és a rossz benn marad, vagy eleve rossz mind a kettő. vagy épp nem 100%-os egyik sem.


Persze, ha kettő kell, akkor alap, hogy mindegyiket cserélem, de nem vagyok benne biztos, hogy az én motoromban is kettő van. Nem egy nagy összeg a két termosztát, amúgy is szeretnék hűtővizet cserélni, akkor egyben letudnám. Csak most épp nem tudom elkezdeni lebontani a motorburkolatot, így nem tudok rendelni 100%-os biztonsággal.

Változott össze-vissza a konstrukció, van vagy 3 változata a 150 lovasnak is. Enyémben ha jól emlékszem nem elöl a motorburkolat alatt volt az EGR, hanem hátrébb.


Honnan lehet tudni, hogy az EGR termosztát megadta magát? Potyán kicserélni luxus.


Az EGR hűtőből alul kijövő kis gumicső 70 fok alatti vízhőfoknál is melegxik.

flenfer Elküldve: 2016-01-29 19:20 Termosztát

asbi írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
Én már csak azt nem tudom, hogy mi alapján tudnám eldönteni, hogy 2 vagy 1 termosztát kell nekem. 2003 márciusi az autó.


kettő kell és célszerű cserélni a kettőt. pár éve itt vagyunk már páran, és ahogy én látom, mindegy az illető melyiket cseréli, úgyis kell a másikat is. mert vagy a jót cseréli ki és a rossz benn marad, vagy eleve rossz mind a kettő. vagy épp nem 100%-os egyik sem.


Persze, ha kettő kell, akkor alap, hogy mindegyiket cserélem, de nem vagyok benne biztos, hogy az én motoromban is kettő van. Nem egy nagy összeg a két termosztát, amúgy is szeretnék hűtővizet cserélni, akkor egyben letudnám. Csak most épp nem tudom elkezdeni lebontani a motorburkolatot, így nem tudok rendelni 100%-os biztonsággal.

Változott össze-vissza a konstrukció, van vagy 3 változata a 150 lovasnak is. Enyémben ha jól emlékszem nem elöl a motorburkolat alatt volt az EGR, hanem hátrébb.


Honnan lehet tudni, hogy az EGR termosztát megadta magát? Potyán kicserélni luxus.

SP_323i Elküldve: 2016-01-28 20:56 Termosztát


asbi

hogyha nem tudsz hozzáférni a vízcsövekhez sehonnan nem fogod tudni, hogy melyik termosztát ok és melyik nem


Mai nap eredménye:
EGR termosztát ok, nagy termosztát ok, melegedés gyatra 9 fokban is csak 80ig jutott a vízhőfok és városba érve egyből ment lefelé :(
a hűtő felülete a vezető oldali felső saroknál forró és folyamatosan hűl az utas oldali alsó sarok felé
a nagy termosztáttól utas oldalon kijövő vezeték hideg, vagyis ez sem nem nyit ki 88 fok alatt
tegnap mentem próbakört viszkó nélkül is, hátha az húz be sok hideg levegőt, de nem sokat változott a helyzet szal ez is kizárva

úgyhogy el kezdtem felkutatni azt a bizonyos 3. termosztátot (automatában van ilyen) a kiegyenlítőtartály alatt
egész szépen haladtam, viszont ez a termosztát megadta magát kiszedés közben
annyira el volt öregedve a műanyagja, hogy simán eltört :( mivel több nap egy ilyet beszerezni most összerakom e nélkül :?

hogyha vki már belement a 320d hűtésének rejtelmeibe az felhomályosíthatna, hogy minek ez a termosztát oda? miért van pont a kiegyenlítőtartály nagy vízjáratba rakva, tom az automata váltó olaját kellene hűtenie ott egy hőcserélőnek, de tényleg e miatt raktak ide egy termosztátot 8O