Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


papamaci199 Elküldve: 2016-01-28 18:03 Mi lehet a baj?

csavargo írta:
papamaci199 írta:
csavargo írta:
papamaci199 írta:
csavargo írta:
papamaci199 írta:
papamaci199 írta: Sziasztok. Nem tudom mi lehet a baja az autómnak, ha huzamosabb ideig egy gázon megyek vele, pl. 50-el településen 4.be van mikor hiába lépek oda a gázra mintha nem lenne turbóm épphogy elmozdulnak a mutatók. Egy pár km után helyre áll és megy minden tovább. Esetleg valami ötlet? Találkozott valaki ilyennel?


Turbógeometriát szabályzó szelepet cseréltem, nem oldotta meg a problémát. Vákuum rendszerem rendben van. Esetleg valakinek valami ötlet?


Szia. Ès maga a turbo geometria működik? Indítás után a kipuffnál hallod a fütyülèst?


Szia, igen működik kb 2 hónapja volt szétszedve és kitakarítva. A jelenség nem folyamatos csak néha jön elő ezért nem értem mi lehet a gond.


Akkor elképzelhető,hogy a légtömeg mérő a hibás. Kéne egy diag, élő adatot nézni menet közben hogy változik a beszívott levegő tömeg.


Van egy plusz használt légtömeg mérőm azzal is csinálta, viszont az is lehet rossz. Esetleg egy megközelítő adatot tudsz mondani mit kell látnom a diagon ha jó? Egyébként 4db hibaüzenetem volt utoljára: Egr,Pótfűtő,levegő töltés szabályzás, eeprom. Nem tudom valameik okozhatja e. Az egr az le van vakolva.


A lègtömegmèrőnèl az a fontos hogy ha egyenletes gázon mèsz ne ugráljon az èrtèk csak kicsit változhat. A levegőtöltès szabályozás ès az eeprom összefügghet a többi nem tèma. Lehet,hogy nem is vezèrli a nyomásszabályozót


A nyomásszabályzót hol találom? Esetleg egy képet tudsz róla küldeni?

csavargo Elküldve: 2016-01-28 08:55 Mi lehet a baj?

papamaci199 írta:
csavargo írta:
papamaci199 írta:
csavargo írta:
papamaci199 írta:
papamaci199 írta: Sziasztok. Nem tudom mi lehet a baja az autómnak, ha huzamosabb ideig egy gázon megyek vele, pl. 50-el településen 4.be van mikor hiába lépek oda a gázra mintha nem lenne turbóm épphogy elmozdulnak a mutatók. Egy pár km után helyre áll és megy minden tovább. Esetleg valami ötlet? Találkozott valaki ilyennel?


Turbógeometriát szabályzó szelepet cseréltem, nem oldotta meg a problémát. Vákuum rendszerem rendben van. Esetleg valakinek valami ötlet?


Szia. Ès maga a turbo geometria működik? Indítás után a kipuffnál hallod a fütyülèst?


Szia, igen működik kb 2 hónapja volt szétszedve és kitakarítva. A jelenség nem folyamatos csak néha jön elő ezért nem értem mi lehet a gond.


Akkor elképzelhető,hogy a légtömeg mérő a hibás. Kéne egy diag, élő adatot nézni menet közben hogy változik a beszívott levegő tömeg.


Van egy plusz használt légtömeg mérőm azzal is csinálta, viszont az is lehet rossz. Esetleg egy megközelítő adatot tudsz mondani mit kell látnom a diagon ha jó? Egyébként 4db hibaüzenetem volt utoljára: Egr,Pótfűtő,levegő töltés szabályzás, eeprom. Nem tudom valameik okozhatja e. Az egr az le van vakolva.


A lègtömegmèrőnèl az a fontos hogy ha egyenletes gázon mèsz ne ugráljon az èrtèk csak kicsit változhat. A levegőtöltès szabályozás ès az eeprom összefügghet a többi nem tèma. Lehet,hogy nem is vezèrli a nyomásszabályozót

papamaci199 Elküldve: 2016-01-27 23:40 Mi lehet a baj?

csavargo írta:
papamaci199 írta:
csavargo írta:
papamaci199 írta:
papamaci199 írta: Sziasztok. Nem tudom mi lehet a baja az autómnak, ha huzamosabb ideig egy gázon megyek vele, pl. 50-el településen 4.be van mikor hiába lépek oda a gázra mintha nem lenne turbóm épphogy elmozdulnak a mutatók. Egy pár km után helyre áll és megy minden tovább. Esetleg valami ötlet? Találkozott valaki ilyennel?


Turbógeometriát szabályzó szelepet cseréltem, nem oldotta meg a problémát. Vákuum rendszerem rendben van. Esetleg valakinek valami ötlet?


Szia. Ès maga a turbo geometria működik? Indítás után a kipuffnál hallod a fütyülèst?


Szia, igen működik kb 2 hónapja volt szétszedve és kitakarítva. A jelenség nem folyamatos csak néha jön elő ezért nem értem mi lehet a gond.


Akkor elképzelhető,hogy a légtömeg mérő a hibás. Kéne egy diag, élő adatot nézni menet közben hogy változik a beszívott levegő tömeg.


Van egy plusz használt légtömeg mérőm azzal is csinálta, viszont az is lehet rossz. Esetleg egy megközelítő adatot tudsz mondani mit kell látnom a diagon ha jó? Egyébként 4db hibaüzenetem volt utoljára: Egr,Pótfűtő,levegő töltés szabályzás, eeprom. Nem tudom valameik okozhatja e. Az egr az le van vakolva.

asbi Elküldve: 2016-01-27 09:30 Termosztát

YELLOW írta:
asbi írta:
Én már csak azt nem tudom, hogy mi alapján tudnám eldönteni, hogy 2 vagy 1 termosztát kell nekem. 2003 márciusi az autó.


kettő kell és célszerű cserélni a kettőt. pár éve itt vagyunk már páran, és ahogy én látom, mindegy az illető melyiket cseréli, úgyis kell a másikat is. mert vagy a jót cseréli ki és a rossz benn marad, vagy eleve rossz mind a kettő. vagy épp nem 100%-os egyik sem.


Persze, ha kettő kell, akkor alap, hogy mindegyiket cserélem, de nem vagyok benne biztos, hogy az én motoromban is kettő van. Nem egy nagy összeg a két termosztát, amúgy is szeretnék hűtővizet cserélni, akkor egyben letudnám. Csak most épp nem tudom elkezdeni lebontani a motorburkolatot, így nem tudok rendelni 100%-os biztonsággal.

Változott össze-vissza a konstrukció, van vagy 3 változata a 150 lovasnak is. Enyémben ha jól emlékszem nem elöl a motorburkolat alatt volt az EGR, hanem hátrébb.

asbi Elküldve: 2016-01-27 08:59 Termosztát

SP_323i írta:
asbi írta:
SP_323i írta:
asbi írta:
SP_323i írta: No az egy éves nagy termosztát lesz a ludas. Ma a 2 fokban se ment 73 felé a vízhőfok, cserébe meleg a hűtő tehát nyitva a nagy termosztát :cry:

A fatyom tele azzal, hogy Zs kategóriás alkatrészekkel van tele a magyar piac...


Milyet vettél? Mióta válaszoltam az előző hsz-edre utánajártam, hogy az én 84 fokom sem az igazi, valószínűleg le kell cserélnem mindkettőt.


Még semilyet.
Most rendelek majd a schmiedmann-tól.
Az egy évesre nem emléxem, hogy mit tettek bele :(


Én is valószínűleg megrendelem a napokban Bárditól. 27k a kettő Mahle-Behr összesen.


Beszéltem a szerelővel. Gates vagy gyári került bele ...


Az király.. :levele: Jók az alkatrészek akkor.

Én már csak azt nem tudom, hogy mi alapján tudnám eldönteni, hogy 2 vagy 1 termosztát kell nekem. 2003 márciusi az autó.

SP_323i Elküldve: 2016-01-27 08:24 Termosztát

asbi írta:
SP_323i írta:
asbi írta:
SP_323i írta: No az egy éves nagy termosztát lesz a ludas. Ma a 2 fokban se ment 73 felé a vízhőfok, cserébe meleg a hűtő tehát nyitva a nagy termosztát :cry:

A fatyom tele azzal, hogy Zs kategóriás alkatrészekkel van tele a magyar piac...


Milyet vettél? Mióta válaszoltam az előző hsz-edre utánajártam, hogy az én 84 fokom sem az igazi, valószínűleg le kell cserélnem mindkettőt.


Még semilyet.
Most rendelek majd a schmiedmann-tól.
Az egy évesre nem emléxem, hogy mit tettek bele :(


Én is valószínűleg megrendelem a napokban Bárditól. 27k a kettő Mahle-Behr összesen.


Beszéltem a szerelővel. Gates vagy gyári került bele ...

david6020 Elküldve: 2016-01-26 20:14 Mi lehet a baj?

Szép estét! Érdeklődnék hogy tudna-e valaki segíteni. 2004-es 320d e46-om van euro4-es, olyan problémám van vele hogy ledugóztuk a szívósort és azóta reggelente nem akar indulni a és még napközben is csinál olyat hogy csak másodikra ha áll ugy 10 percet. hibának azt írta hogy "Csőnyomás vezérlés indításkor - szakadt" . A üzemanyag nyomás érzékelőt kicseréltük az segített annyiban hogy napközbe nincs vele gond, viszont alacsony fordulaton rángat, de reggel akkor sem indul. Most lehuztam az RGR vákum csövet és igy reggel is elindult és nem rángat. Van esetleg valami ötletetek hogy mi lehet a gond? mert ha a régi nyomás érzékelőt visszateszem akkor szépen jár EGR-el is csak indítási gondok vannak.

asbi Elküldve: 2016-01-26 09:53 Termosztát

SP_323i írta:
asbi írta:
SP_323i írta: No az egy éves nagy termosztát lesz a ludas. Ma a 2 fokban se ment 73 felé a vízhőfok, cserébe meleg a hűtő tehát nyitva a nagy termosztát :cry:

A fatyom tele azzal, hogy Zs kategóriás alkatrészekkel van tele a magyar piac...


Milyet vettél? Mióta válaszoltam az előző hsz-edre utánajártam, hogy az én 84 fokom sem az igazi, valószínűleg le kell cserélnem mindkettőt.


Még semilyet.
Most rendelek majd a schmiedmann-tól.
Az egy évesre nem emléxem, hogy mit tettek bele :(


Én is valószínűleg megrendelem a napokban Bárditól. 27k a kettő Mahle-Behr összesen.

Andika Elküldve: 2016-01-22 21:04 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Andika írta: Szép estét annak aki még nem olvasta a köszönésem!Van egy kis gondom és gőzöm nincs ,mi lehet a hiba.Ma végre hazahoztuk a kocsit a szerelőtől.Mikor hazaértünk a férjem közölte hogy nem működik a fűtés a kocsiban.illetve működik de csak hideg levegőt fúj,pedig full melegre állította és a kocsi motorja üzem meleg.Mi lehet a hiba?


vagy levegős a rendszer, tehát nem úgy lett légtelenítve, hogy a fűtés is be volt kapcsolva, vagy a fűtéscsap rossz.


Köszönöm a választ,majd továbbítom a férjemnek.Ha más hibalehetőség nincs akkor remélem meg fogja tudni oldani a dolgot.Ha nem akkor vihetem megint a szerelőhöz a kocsit. :-(

YELLOW Elküldve: 2016-01-22 20:59 Mi lehet a baj?

Andika írta: Szép estét annak aki még nem olvasta a köszönésem!Van egy kis gondom és gőzöm nincs ,mi lehet a hiba.Ma végre hazahoztuk a kocsit a szerelőtől.Mikor hazaértünk a férjem közölte hogy nem működik a fűtés a kocsiban.illetve működik de csak hideg levegőt fúj,pedig full melegre állította és a kocsi motorja üzem meleg.Mi lehet a hiba?


vagy levegős a rendszer, tehát nem úgy lett légtelenítve, hogy a fűtés is be volt kapcsolva, vagy a fűtéscsap rossz.