Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 247 találat


hil Elküldve: 2012-01-08 17:39 Heeelp...!

nate írta: Sziasztok!
Remélem nem rossz helyre írok.. Most kezdem a szakdolgozatomat írni aminek a témája a BMW autók jellemző meghibásodásainak elemzése. Ehhez a témához kapcsolódóan sajnos írásos szakmai anyagot elég nehéz találni pedig úgy gondolom bőven lehetne írni ezzel kapcsolatosan.:( Ha tudna valaki magyar nyelvű anyagot interneten vagy akár könyv formájában címet mondani esetleg nagyon hálás lennék érte. Sajnos szakszervízben is csak német nyelvű anyagok vannak aminek a lefordíttatása kicsit költséges volna. Bármi ami a szervizeléssel, meghibásodásokkal, fejlesztésekkel kapcsolatos dolgok.. külön típusra vonatkozólag is vagy általánosságban véve, igazából minden jól jönne csak szakszerű leírás legyen és magyar.


Szia!
Ugyan nem tudom, hogy mihez kell ez a szakdolgozat, mert nem írtad. Segíteni nem tudok az ügyedben, de magán véleményként megjegyzem: amennyiben Te nem vagy a BMW dolgozója, aki megbízást kapott a gyártól a fenti tanulmány megírására, akkor a szakdolgozatod témája akár jogi bonyodalmakhoz is vezethet, mert: a BMW gyár azt mondja, hogy az ő termékeik tökéletesek! Ebből kifolyólag ha felkérésük nélkül írsz ezekről, akkor abból akár hitelrontási per is lehet! Értem én, hogy szereted a BMW autódat, de szerintem nem jó témát választottál, ha lehet, inkább változtass, amíg teheted. Márkaszerviz ebben tuti nem lesz partnered!

Robinson mint az oldal tulajdonosa sem járul hozzá a BMW embléma használatához, lásd most a póló kérdés. Pedig ez sokkal kisebb horderejű dolog. És mégegy: a korai e46 hátsó felfüggesztés kiszakadása: a gyártó soha nem ismerte el azt, mégis adott ki javítási leírást a megoldáshoz.





InsectKiller Elküldve: 2012-01-06 17:40 Társalgó

Bero írta:
InsectKiller írta:
Bero írta:
Coyote írta:
Bero írta: Én úgy tudom,hogy M felirat van rajta,de majd Anubisz megmondja a frankót :D


Egyébként én is gondolkodtam, hogy kiragasztom az M-et a hátuljára. Szerintetek lúzer dolog, vagy nem?
Tetszik az M motívum, de aki nem jártas a témában úgysem értékeli, aki meg jártas benne, úgyis tudja, hogy 4 ajtós sedan M nem volt. De marhára tetszik, akkor is :D



Én nekem is megvan már fél éve kb az M3 feliratok,jövőhéten meg lesz csinálva a kipufogórendszer és már rakom is ki :D Aki nem jártas az úgy se tudja,aki meg igen az meg tudja,hogy 4 ajtósból nincs M :) Ahogy te is írtad :kiraly: Én tuti ki fogom rakni,szerintem nem égő,miért is volna az ?


Tudod miért égő? Itt kis városkánkban volt 1 E39 megcsinálva M5-re Kipufogó, M5 felirat M lökösök körbe, a tükörre már nem emlékszem. Tehát egész M5 kinézete volt, hangja meg üvöltős, 528i. De aztán sokan odavertek neki, amikor arra került a sor, h na lépjünk. A 330i-m se egy erőgép, de nagyobbat lépett mint az. És szerintem ilyenkor kicsit égő, h 1 off márkásba felmerül a kérdés: "Ennyi 1 M5?? Ezért isteníti mindenki? :D:D "


Hát szerintem ez a kilövés,gyorsuljunk lámpáról lámpára elég ovis szint,autóval akarja megmutatni ki a nagyfiú... Inkább menjenek el sportolni és ott mutassák meg ki az erős ne egy vasdarabban. Bár megértem amit te is mondasz,de én azért fogom kirakni,mert illik rá jól néz ki és kész. Én nem szoktam gyorsulgatni,meg rajtolgatni amúgy sem,nem is lenne sok esélyem ,de ha erősebb lenne se tenném. Mi értelme is van? Szerintem nem sok :) De ezen se sértődj meg,ez csak az én véleményem! :iszunkra:



Sértődni??? Dehogy is! Én se szoktam se versenyezni, se gyorsulni, se semmi. Még régebben történt, hogy a srác nagyon verte neki, na mondom megyek az "M5" mögött, mit tud. Nem verseny szinten abszolút. Aztán le voltam döbbenve, h ennyi??? Na aztán pár nap múlva rá benzinkúton láttam meg,h nem is az, mint ahogy az látszik. Persze szíved joga és tényleg szép az, ha M3 a kipuf, meg szép az embléma is, de az megvan, h mire való!

InsectKiller Elküldve: 2011-12-27 17:21 BMW-s cuccok, kis mütyûrök, izék

szeda írta:
csavargo írta:
kempelen írta:
csavargo írta: Csövi nekem olyan nyügöm van hogy a kulcsomrol hiányzik az embléma ötlet? nem találtam akkora méretüt hogy potoljam. ja nekem az elsö lökösböl hiányzik a vonoszemtakaro arra is tudtok cikkszámot szorni??? kösszi


vonószem takaró 51118213685 ~ 2800,- + ÁFA

kulcs embléma 66122155753 ~ 929,- +ÁFA



köszi köszi köszi:iszunkra:


Hol tudom ezt megrendelni? A vonószemtakaró nekem is kéne, illetve a motorburkolat patentjai amik a zárhídban vannak.


A helyi BMW kereskedésben tudod megrendelni a gyári cikkszám alapján!

szeda Elküldve: 2011-12-27 16:43 BMW-s cuccok, kis mütyûrök, izék

csavargo írta:
kempelen írta:
csavargo írta: Csövi nekem olyan nyügöm van hogy a kulcsomrol hiányzik az embléma ötlet? nem találtam akkora méretüt hogy potoljam. ja nekem az elsö lökösböl hiányzik a vonoszemtakaro arra is tudtok cikkszámot szorni??? kösszi


vonószem takaró 51118213685 ~ 2800,- + ÁFA

kulcs embléma 66122155753 ~ 929,- +ÁFA



köszi köszi köszi:iszunkra:


Hol tudom ezt megrendelni? A vonószemtakaró nekem is kéne, illetve a motorburkolat patentjai amik a zárhídban vannak.

kempelen Elküldve: 2011-12-19 22:37 Termosztát

anubisz írta:
hil írta:
kisg325 írta: Sziasztok!
Megjegyzem ez a gyári beszállító és maga az alkatrész is gyári volt,csak kiköszörülve a BMW embléma és a gyári szám. Na jó,még annyi a különbség,hogy nincs rajta az a sárga tömítő "O" gyűrű. Én feketét találtam,remélem nem keményedik ki a meleg miatt,de ha mégis,akkor majd cserélem.


Szia és bocs, hogy belepofázok: írtad, gyári alkatrész, csak ki van belőle köszörülve a BMW embléma és katalógus szám. Erre Mindenki azt gondolja, hogy minőségi gyári alkatrészt vett olcsón. Sajnos az igazság az, hogy a beszállító legyárt pl. itt rengeteg termosztátot a BMW megrendelésére, logóval, számmal. Az megérkezik a BMW-hez és ők minőség ellenőrzést végeznek, lehet szúrópróba szerűen, vagy más alapokon. De lehet, hogy ezt még a gyártó végzi el. A nem megfelelő darabok sorozatok természetesen nem kerülhetnek a megrendelőhöz. Azért, hogy a gyártónak kissebb legyen a vesztesége, kiköszörülik a logót és az azonosító számot és piacra dobja azokat. Talán valamikor volt már erről szó a fórumon.
Gondolom, hihető és korrekt az írás, hogy vajon miért is köszörülik ki belőle a logót.
Csak azért, hogy ne örülj ennek a "gyári" alkatrésznek annyira, és majd ha idő előtt elhalálozik, akkor majd emlékezz a fentiekre és ne mondd azt, hogy szarok ezek a BMW alkatrészek.





Ezt nem tudom elhinni,ha nem zár a termosztát a teszten,és eladják tonnaszámra. Mikor úgy is garanciás,és egyből kiderül ha berakják,és már viszik is vissza,plusz a hitelromlás,stb.. én ezzel nem értek egyet,főleg ha valakinek megfől miatta a 15 millás kocsija.


Nah hogy én is írjak valamit. Annak idején közel voltam a szélvédős tűzhöz, igaz én nem csináltam soha az ilyet. A pilkington magyarországi képviseletével volt kapcsolat. Mint tudva lévő a pilkington egy üveggyár, ami számtalan autógyárnak szállít üvegeket, szélvédőket. Nos mint beszállító az üvegek egy részét gyári emblémával is ellátja és amit ő maga forgalmaz azon a pilkington felirat díszeleg/díszelgett.

Mivel üvegről van/volt szó ott nincs köszörülgetés, csiszolgatás és megesett az a dolog, hogy aki a pilkingtonnál rendelt szélvédőt (OEM alkatrészként) az biza' volt amikor gyári emblémás szélvédőt kapott a gyári ár töredékéért. Nem volt minőséghibás, csak az üvegbe nem karcolgatunk, csiszolgatunk...

anubisz Elküldve: 2011-12-19 22:27 Termosztát

hil írta:
kisg325 írta: Sziasztok!
Megjegyzem ez a gyári beszállító és maga az alkatrész is gyári volt,csak kiköszörülve a BMW embléma és a gyári szám. Na jó,még annyi a különbség,hogy nincs rajta az a sárga tömítő "O" gyűrű. Én feketét találtam,remélem nem keményedik ki a meleg miatt,de ha mégis,akkor majd cserélem.


Szia és bocs, hogy belepofázok: írtad, gyári alkatrész, csak ki van belőle köszörülve a BMW embléma és katalógus szám. Erre Mindenki azt gondolja, hogy minőségi gyári alkatrészt vett olcsón. Sajnos az igazság az, hogy a beszállító legyárt pl. itt rengeteg termosztátot a BMW megrendelésére, logóval, számmal. Az megérkezik a BMW-hez és ők minőség ellenőrzést végeznek, lehet szúrópróba szerűen, vagy más alapokon. De lehet, hogy ezt még a gyártó végzi el. A nem megfelelő darabok sorozatok természetesen nem kerülhetnek a megrendelőhöz. Azért, hogy a gyártónak kissebb legyen a vesztesége, kiköszörülik a logót és az azonosító számot és piacra dobja azokat. Talán valamikor volt már erről szó a fórumon.
Gondolom, hihető és korrekt az írás, hogy vajon miért is köszörülik ki belőle a logót.
Csak azért, hogy ne örülj ennek a "gyári" alkatrésznek annyira, és majd ha idő előtt elhalálozik, akkor majd emlékezz a fentiekre és ne mondd azt, hogy szarok ezek a BMW alkatrészek.





Ezt nem tudom elhinni,ha nem zár a termosztát a teszten,és eladják tonnaszámra. Mikor úgy is garanciás,és egyből kiderül ha berakják,és már viszik is vissza,plusz a hitelromlás,stb.. én ezzel nem értek egyet,főleg ha valakinek megfől miatta a 15 millás kocsija.

hil Elküldve: 2011-12-19 22:24 Termosztát

kisg325 írta: Sziasztok!
Megjegyzem ez a gyári beszállító és maga az alkatrész is gyári volt,csak kiköszörülve a BMW embléma és a gyári szám. Na jó,még annyi a különbség,hogy nincs rajta az a sárga tömítő "O" gyűrű. Én feketét találtam,remélem nem keményedik ki a meleg miatt,de ha mégis,akkor majd cserélem.


Szia és bocs, hogy belepofázok: írtad, gyári alkatrész, csak ki van belőle köszörülve a BMW embléma és katalógus szám. Erre Mindenki azt gondolja, hogy minőségi gyári alkatrészt vett olcsón. Sajnos az igazság az, hogy a beszállító legyárt pl. itt rengeteg termosztátot a BMW megrendelésére, logóval, számmal. Az megérkezik a BMW-hez és ők minőség ellenőrzést végeznek, lehet szúrópróba szerűen, vagy más alapokon. De lehet, hogy ezt még a gyártó végzi el. A nem megfelelő darabok sorozatok természetesen nem kerülhetnek a megrendelőhöz. Azért, hogy a gyártónak kissebb legyen a vesztesége, kiköszörülik a logót és az azonosító számot és piacra dobja azokat. Talán valamikor volt már erről szó a fórumon.
Gondolom, hihető és korrekt az írás, hogy vajon miért is köszörülik ki belőle a logót.
Csak azért, hogy ne örülj ennek a "gyári" alkatrésznek annyira, és majd ha idő előtt elhalálozik, akkor majd emlékezz a fentiekre és ne mondd azt, hogy szarok ezek a BMW alkatrészek.



anubisz Elküldve: 2011-12-19 21:46 Termosztát

kisg325 írta: Sziasztok!

Én is leírnám kicsiny történetem pár mondatban,hátha segít valakinek. Cirka 3,5 km alatt a mutató /320D 150LE Euro4/ még a kék mezőből sem jött ki és sok km alatt sem melegedett fel teljesen! A mutató mindig kb. 1 mm-rel visszafelé dőlt,sőt előfordult,hogy menet közben vissza hült. Olvasgattam itt a topikot,így arra a döntésre jutottam,hogy cserélni kell a termosztátot. Na igen,de melyiket? Én az EGR termosztáttal kezdtem,amit a START AUTÓ-nál vettem meg BEHR gyártmányban 5263ft-ért. Megjegyzem ez a gyári beszállító és maga az alkatrész is gyári volt,csak kiköszörülve a BMW embléma és a gyári szám. Na jó,még annyi a különbség,hogy nincs rajta az a sárga tömítő "O" gyűrű. Én feketét találtam,remélem nem keményedik ki a meleg miatt,de ha mégis,akkor majd cserélem. Csere után a jelenség,hogy sokkal hamarabb melegszik,de még mindig visszafelé dőlt a vízhőfokmérő mutatója. Ergo csere a másik is,amiből viszont már ekte gyárit vettem,mert minimális volt az ár különbség és BEHR-ben nem is találtam. A gyári nagy termosztát 11604ft volt. Ennek a cseréje után már cirka 2 perc alapjáraton járatás és olyan 5 km után már teljesen függőlegesen áll a mutató. Digitálisan ez olyan 75 fok,majd további használat során fel megy 89-90 fokra és ott marad! Hosszú távon még nem próbáltam,de szerintem tuti nagy tempónál is.
A kivett termosztátokat megvizsgáltam. Az EGR termosztáton simán átfújok és szemmel láthatóan nem zár alaphelyzetben,viszont a nagy termosztát teljesen zár állapotban van. Természetesen nyomás alatt nem tudom kipróbálni,csak viszonyításképpen írtam le. Az érdekes az,hogy az új EGR termosztáton is minimálisan át lehet fújni,de a nagyon ugyanúgy nem!

Ui.: "Köszönöm a segítséget" az egyik fórumtársnak,akitől privátban kértem volna segítséget még a csere előtt,de semminemű válasz nem jött felőle,pedig direktben írogat a topikokban...


Írd ki a nevét,ne szégyenlősködj,én kiírnám.Azért fórum,nem? hogy megbeszélje az ember,nem csak a pozitív dolgokat. A hőfokra meg annyi,hogy akkor nem értem miért írták nekem a 91 fokra,hogy az mit keres ott 130-nál:roll:
Most már úgy is kérdezgetni fogják,akkor meg kár volt kiírni.

kisg325 Elküldve: 2011-12-19 21:40 Termosztát

Sziasztok!

Én is leírnám kicsiny történetem pár mondatban,hátha segít valakinek. Cirka 3,5 km alatt a mutató /320D 150LE Euro4/ még a kék mezőből sem jött ki és sok km alatt sem melegedett fel teljesen! A mutató mindig kb. 1 mm-rel visszafelé dőlt,sőt előfordult,hogy menet közben vissza hült. Olvasgattam itt a topikot,így arra a döntésre jutottam,hogy cserélni kell a termosztátot. Na igen,de melyiket? Én az EGR termosztáttal kezdtem,amit a START AUTÓ-nál vettem meg BEHR gyártmányban 5263ft-ért. Megjegyzem ez a gyári beszállító és maga az alkatrész is gyári volt,csak kiköszörülve a BMW embléma és a gyári szám. Na jó,még annyi a különbség,hogy nincs rajta az a sárga tömítő "O" gyűrű. Én feketét találtam,remélem nem keményedik ki a meleg miatt,de ha mégis,akkor majd cserélem. Csere után a jelenség,hogy sokkal hamarabb melegszik,de még mindig visszafelé dőlt a vízhőfokmérő mutatója. Ergo csere a másik is,amiből viszont már ekte gyárit vettem,mert minimális volt az ár különbség és BEHR-ben nem is találtam. A gyári nagy termosztát 11604ft volt. Ennek a cseréje után már cirka 2 perc alapjáraton járatás és olyan 5 km után már teljesen függőlegesen áll a mutató. Digitálisan ez olyan 75 fok,majd további használat során fel megy 89-90 fokra és ott marad! Hosszú távon még nem próbáltam,de szerintem tuti nagy tempónál is.
A kivett termosztátokat megvizsgáltam. Az EGR termosztáton simán átfújok és szemmel láthatóan nem zár alaphelyzetben,viszont a nagy termosztát teljesen zár állapotban van. Természetesen nyomás alatt nem tudom kipróbálni,csak viszonyításképpen írtam le. Az érdekes az,hogy az új EGR termosztáton is minimálisan át lehet fújni,de a nagyon ugyanúgy nem!

Ui.: "Köszönöm a segítséget" az egyik fórumtársnak,akitől privátban kértem volna segítséget még a csere előtt,de semminemű válasz nem jött felőle,pedig direktben írogat a topikokban...

csavargo Elküldve: 2011-12-17 19:58 BMW-s cuccok, kis mütyûrök, izék

kempelen írta:
csavargo írta: Csövi nekem olyan nyügöm van hogy a kulcsomrol hiányzik az embléma ötlet? nem találtam akkora méretüt hogy potoljam. ja nekem az elsö lökösböl hiányzik a vonoszemtakaro arra is tudtok cikkszámot szorni??? kösszi


vonószem takaró 51118213685 ~ 2800,- + ÁFA

kulcs embléma 66122155753 ~ 929,- +ÁFA



köszi köszi köszi:iszunkra: