Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3744 találat


hancurozo Elküldve: 2012-07-26 19:49 Futómû és hibái

jons írta: 1998. 7. hó-ig gyártottak ilyet ha jól emlékszem. Nem hiszem, hogy Yellow keverte volna el ezt a dolgot, mert a RCS-nél Vadkerten Turboá-ék is így magyarázták nekem, hogy a segédkerettel volt baj. Egyből nézték, hogy nálam minden oké-e, de az enyém 9. hóban készült, ott már javításra került ez a hiba.




YELLOW írta: hát YELLOW nem keverte össze... E46-ról csak olvastam, de E36-ot kettőt is láttam saját szememmel. és ha jól tudom E46-ból pont emiatt lett volna visszahívás, ám hárítottak, de az alkatrész kínálatba megjelentek erősítő lemezek, amiket fel lehet hegeszteni. a szervízek meg is csinálták. főleg a nagyobb nyomatákkal rendelkező autókra volt jellemző, E46-nál a facelift előttiekre.
igen a "toronycsapágyas" dologról tudok, sőt van is autós újságom, amiben benne van, sőt anno én szkenneltem be ide.


Csak ez a hiba létezik. Ez viszont érinti a korai e46-t is. (és ide volt a lemez amit be lehetett építeni)
És ezért írtam, hogy összekeverte YELLOW.
Viszont ha másképpen van, és a segédkeret is kiszakadásra hajlamos (és nem csak városi legenda) akkor támasszátok alá valamivel. (kicsit sok a cimborától hallottam dolog itt, még akkor is, ha Turboá szaktudását elismerem)

YELLOW Elküldve: 2012-07-26 18:50 Futómû és hibái

hancurozo írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
BarG írta: Új story.
8 év, 250e km, és úgy éreztem, hogy mintha a gép nem lenne annyira stabil az úton, mint régebben. Mondjuk vizsgán simán átment áprilisban. Voltam szerelőnél, aki megtaszigálta, megfeszegette a hátsó futóművet és közölte, hogy a segédkeretet tartó gumipogácsák közül kettő meghalt a négyből. Jóvő héten minden gumis alkatrész cserélődik hátul. Még nem kopogott, nem lógott (nagyon), szóval az időnkénti ellenőrzést nagyon javallom mindenkinek.


Segédkeret?:?Robbantott ábrán megtudnád mutatni?:roll:


amiben a diffi is van... 4 ponton van a kasztnihoz fogatva, kettő a hátsó ülések alatt, E36 és régi E46 is hajlamos volt itt kiszakadni.


Ohhh ez nekem új.....:?Köszöntem:kiraly:


Azért új, mert hülyeség. Sem az e36 sem a korai e46 (későbbi sem) volt hajlamos ITT kiszakadni.
Szerintem YELLOW összekeverte a lengéscsillapító felső bekötésével (toronycsapágynál).


hát YELLOW nem keverte össze... E46-ról csak olvastam, de E36-ot kettőt is láttam saját szememmel. és ha jól tudom E46-ból pont emiatt lett volna visszahívás, ám hárítottak, de az alkatrész kínálatba megjelentek erősítő lemezek, amiket fel lehet hegeszteni. a szervízek meg is csinálták. főleg a nagyobb nyomatákkal rendelkező autókra volt jellemző, E46-nál a facelift előttiekre.
igen a "toronycsapágyas" dologról tudok, sőt van is autós újságom, amiben benne van, sőt anno én szkenneltem be ide.

mutyuru Elküldve: 2012-07-26 15:41 Autóvásárlás

Coyote írta:
mutyuru írta: Hello Forumozok!

Ujonc vagyok a BMW-t nezelodok taboraba, bar regota tetszik. Epp kocsi csere elott allok es a kisautot szeretnem cserelni egy szep 3ra. Sajna nem sokat ertek hozza es az elkepzeleseim a kovetkezok lennenek:
- vasarlas Nemetorszagban, mivel itt elek
- tipus 318 v. 320 dizel (sokat hasznaljuk a mostanit is)
- km max. 100e-ig
- eletkor: 2007-tol
- limuzin kiszereles elonyt jelent

Igazabol abban kernem a segitseget, hogy mit nezzek meg rajtuk alaposan, technikai oldalrol es milyen tipus hibak johetnek elo. A kinalatot megvizslattam es kb. 2007-2009 kozottiek fenrnek bele a raszant osszegbe, ahol a km 70 000+.

Elore is kosz!

Udv,
M



Ha ebben a kategóriában gondolkozol, akkor már a 2008-asokból válogass (facelift utáni) és nézz körül a premium selectionben a BMW kereskedőknél. Ennyi idős és ilyen futású BMW-ket ne vegyél használtautó-kereskedőtől, ha nem is premium selection, akkor minimum első tulajtól... ebben a kategóriában még számít a szervízkönyv, stb.


Kosz a valaszt Coyote!
Kivancsi lennek a velemenyedre:

http://suchen.mobile.de/auto-i...age=100000

Udv,
M

Coyote Elküldve: 2012-07-26 12:57 Autóvásárlás

mutyuru írta: Hello Forumozok!

Ujonc vagyok a BMW-t nezelodok taboraba, bar regota tetszik. Epp kocsi csere elott allok es a kisautot szeretnem cserelni egy szep 3ra. Sajna nem sokat ertek hozza es az elkepzeleseim a kovetkezok lennenek:
- vasarlas Nemetorszagban, mivel itt elek
- tipus 318 v. 320 dizel (sokat hasznaljuk a mostanit is)
- km max. 100e-ig
- eletkor: 2007-tol
- limuzin kiszereles elonyt jelent

Igazabol abban kernem a segitseget, hogy mit nezzek meg rajtuk alaposan, technikai oldalrol es milyen tipus hibak johetnek elo. A kinalatot megvizslattam es kb. 2007-2009 kozottiek fenrnek bele a raszant osszegbe, ahol a km 70 000+.

Elore is kosz!

Udv,
M



Ha ebben a kategóriában gondolkozol, akkor már a 2008-asokból válogass (facelift utáni) és nézz körül a premium selectionben a BMW kereskedőknél. Ennyi idős és ilyen futású BMW-ket ne vegyél használtautó-kereskedőtől, ha nem is premium selection, akkor minimum első tulajtól... ebben a kategóriában még számít a szervízkönyv, stb.

K_Gergo Elküldve: 2012-07-26 10:29 Társalgó

InsectKiller írta: Hát én besírnék, ha nem adnának többet 2M-nál...De lehet, h te is!

egy 2 generációval korábbi, abból is facelift előtti, 11 éves 3 literesért, 420as benzinárnál? a regadó is csökkent, nem tudom mennyire figyeled az árakat, de ahogy látom az utóbbi 1 évben 0.5-1 misit esett az áruk.
egyetlen mentségünk, hogy a márka, teljesítmény és kupé mivolta okán réteg/szerelemautó, és nem megy annyira le az ára mint mondjuk egy 1.6 4 ajtósnak, de szerintem belátható időn belül 2.5 körül lehet eladni, és attól tartok ez is optimista becslés. többért igen jó marketinggel és szerencsével, hirdetni persze nem feltétlen ennyiért kell.

norbeee Elküldve: 2012-07-26 09:35 Társalgó

vivaladiesel írta:
norbeee írta:
vivaladiesel írta:
norbeee írta:
Amikor meg rákérdezek hogy miért süvít a turbó meg miért kopog az eleje, meg miért más színű az ajtó a festés alatt akkor meg csúnyán néznek.




Igen, ha sípol a turbó akkor az hamarosan kileheli a lelkét...

Egyébként ehhez mit szólsz? Elég vállalható darabnak tűnik, bár nem egy "agyonextrázott" darab. Gondolom a faceliftes verziót nézegetitek?!
http://www.hasznaltauto.hu/aut...on-5886357


Ez egy kereskedésben van, a haverom beszélt vele autóbeszámítással kapcsolatban de tárgytalan lett mert a 2001-es jó állapotú e39 525i -jét 800 ért akarta beszámítani. Ha jól emlékszem annyi a vége az árnak ami ki van írva, és nem törésmentes. Személyesen nem volt hozzá szerencsénk.


Azt javaslom, hogy a barátod "hirdesse" meg az 5-ös bmw fórum 'eladó autók' topikjában.
http://www.e39.hu/viewforum.php?f=23
:kiraly:


Köszi a tippet, szólók neki hátha sikerrel jár. Hiába szép autó meg az áron alul is van, de a kutyának sem kellet eddig egy 2,5 benzines.

Attila74 Elküldve: 2012-07-26 09:35 Társalgó

vivaladiesel írta:
norbeee írta:
Amikor meg rákérdezek hogy miért süvít a turbó meg miért kopog az eleje, meg miért más színű az ajtó a festés alatt akkor meg csúnyán néznek.




Igen, ha sípol a turbó akkor az hamarosan kileheli a lelkét...

Egyébként ehhez mit szólsz? Elég vállalható darabnak tűnik, bár nem egy "agyonextrázott" darab. Gondolom a faceliftes verziót nézegetitek?!
http://www.hasznaltauto.hu/aut...on-5886357



Cserélhettek volna sűrűbben is olajat, bár mondani mindent lehet, aztán vagy elhiszed, vagy nem:(

vivaladiesel Elküldve: 2012-07-26 09:27 Társalgó

norbeee írta:
vivaladiesel írta:
norbeee írta:
Amikor meg rákérdezek hogy miért süvít a turbó meg miért kopog az eleje, meg miért más színű az ajtó a festés alatt akkor meg csúnyán néznek.




Igen, ha sípol a turbó akkor az hamarosan kileheli a lelkét...

Egyébként ehhez mit szólsz? Elég vállalható darabnak tűnik, bár nem egy "agyonextrázott" darab. Gondolom a faceliftes verziót nézegetitek?!
http://www.hasznaltauto.hu/aut...on-5886357


Ez egy kereskedésben van, a haverom beszélt vele autóbeszámítással kapcsolatban de tárgytalan lett mert a 2001-es jó állapotú e39 525i -jét 800 ért akarta beszámítani. Ha jól emlékszem annyi a vége az árnak ami ki van írva, és nem törésmentes. Személyesen nem volt hozzá szerencsénk.


Azt javaslom, hogy a barátod "hirdesse" meg az 5-ös bmw fórum 'eladó autók' topikjában.
http://www.e39.hu/viewforum.php?f=23
:kiraly:

norbeee Elküldve: 2012-07-26 08:58 Társalgó

vivaladiesel írta:
norbeee írta:
Amikor meg rákérdezek hogy miért süvít a turbó meg miért kopog az eleje, meg miért más színű az ajtó a festés alatt akkor meg csúnyán néznek.




Igen, ha sípol a turbó akkor az hamarosan kileheli a lelkét...

Egyébként ehhez mit szólsz? Elég vállalható darabnak tűnik, bár nem egy "agyonextrázott" darab. Gondolom a faceliftes verziót nézegetitek?!
http://www.hasznaltauto.hu/aut...on-5886357


Ez egy kereskedésben van, a haverom beszélt vele autóbeszámítással kapcsolatban de tárgytalan lett mert a 2001-es jó állapotú e39 525i -jét 800 ért akarta beszámítani. Ha jól emlékszem annyi a vége az árnak ami ki van írva, és nem törésmentes. Személyesen nem volt hozzá szerencsénk.

vivaladiesel Elküldve: 2012-07-26 08:18 Társalgó

norbeee írta:
Amikor meg rákérdezek hogy miért süvít a turbó meg miért kopog az eleje, meg miért más színű az ajtó a festés alatt akkor meg csúnyán néznek.




Igen, ha sípol a turbó akkor az hamarosan kileheli a lelkét...

Egyébként ehhez mit szólsz? Elég vállalható darabnak tűnik, bár nem egy "agyonextrázott" darab. Gondolom a faceliftes verziót nézegetitek?!
http://www.hasznaltauto.hu/aut...on-5886357