m_attila Elküldve: 2012-02-02 20:21 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila
Faceliftes gyári bontott e46 lökhárító eladó.
Valami aprópénzért eladó.
m_attila
m_attila Elküldve: 2012-02-02 20:21 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila
Robinson Elküldve: 2012-02-02 20:11 Kasza mester 0670-5799225
Gsx-rr írta: Hi!
Keresnék ilyen lámpát ami a lökösben van! Ez index ,vagy ködlámpa ,végül is mindegy de ha passzol akkor egy gyártott lökhárítóba kellene. Néha látok ilyen E46-ot ,milyen modell felszereltséghez volt ilyen?
YELLOW Elküldve: 2012-02-01 23:03 Valaki segítsen
kabec írta: Sziasztok!
Valaki mondjon nekem egy biztosat! Az e46 limo faceliftes és facelift előtti első sárvédője különbözik-e valamiben? Azaz feltehetem-e egyikről a másikra. :vazze:
kabec Elküldve: 2012-02-01 23:00 Valaki segítsen
YELLOW Elküldve: 2012-02-01 22:52 lámpa
Bero írta:YELLOW írta:jons írta:YELLOW írta:
ez a srác itt is szokott hírdetni. én is majdnem vettem. de más infóból hallottam, hogy ezekbe át sem lehet szerelni az állítómotort, így kézzel tekergetve tudod csak, illetve gagyibb minőség mint a dectane, sorjás meg hasonló dolgok. ilyen lámpát a dectane-nál állítómotorral már 58ezer/pár körül lehet kapni E jelzéssel.
Senki üzletét nem szeretném rontani, mert jó is lehet 35k-ért, hiszen lehet más az üzletpolitikája a srácnak, mint annak aki 58k-ért akarja adni.
Ugyanakkor el kell gondolkozni, hogy biztos csak a várt haszon miatt drágább egyik lámpa, mint a másik?
én leveleztem a sráccal, aki 35-ért adja, majd hil-nek elküldöm. csak a lámpa hátulján is látszik, hogy sokalta gagyibb. a dectane is depo féle, de sokkal jobb benyomást tesz, és abban motor is van. én abban sem vagyok biztos, hogy ebben az olcsóbban felhazsnált vezeték normálisan szigetel-e.
keresek képet...
ez a dectane 64ezer/pár index-szel
és itt az ócsó:
Én utángyártottat nem vennék az tuti. Projektor része sem tetszik és ha xenont építesz rá akkor az ilyen dectane stb lámpák Angel Eye- sárgán világít. Csúnya 'esős' sárgán. Szerintem bután nézne ki. Főleg lámpánál érdemes gyárit venni ezért tettem ezt én is. Szép a vetítési kép,jól működik a xenon építés meg bonyolult,haver is rosszul járt az utángyártottal. Bár ez az én véleményem nem kell megfogadni :kiraly:
Bero Elküldve: 2012-02-01 21:19 lámpa
YELLOW írta:jons írta:YELLOW írta:
ez a srác itt is szokott hírdetni. én is majdnem vettem. de más infóból hallottam, hogy ezekbe át sem lehet szerelni az állítómotort, így kézzel tekergetve tudod csak, illetve gagyibb minőség mint a dectane, sorjás meg hasonló dolgok. ilyen lámpát a dectane-nál állítómotorral már 58ezer/pár körül lehet kapni E jelzéssel.
Senki üzletét nem szeretném rontani, mert jó is lehet 35k-ért, hiszen lehet más az üzletpolitikája a srácnak, mint annak aki 58k-ért akarja adni.
Ugyanakkor el kell gondolkozni, hogy biztos csak a várt haszon miatt drágább egyik lámpa, mint a másik?
én leveleztem a sráccal, aki 35-ért adja, majd hil-nek elküldöm. csak a lámpa hátulján is látszik, hogy sokalta gagyibb. a dectane is depo féle, de sokkal jobb benyomást tesz, és abban motor is van. én abban sem vagyok biztos, hogy ebben az olcsóbban felhazsnált vezeték normálisan szigetel-e.
keresek képet...
ez a dectane 64ezer/pár index-szel
és itt az ócsó:
hil Elküldve: 2012-02-01 21:11 lámpa
YELLOW Elküldve: 2012-01-29 21:39 Valaki segítsen
Bero írta:YELLOW írta:hancurozo írta:YELLOW írta:Bero írta:YELLOW írta:Bero írta: Az index egyszerű,benyúlsz az indexhez mint a csávó a videóban és kijön! A lényeg,hogy ha lenyomod a csavarhúzót akkor kicsit rugóznia kell,akkor vagy jó helyen! Lenyomod és kihúzod az indexet! Ennyi :)
azt tedd hozzá, csak akkor rugózik, ha ki van lazítva, azaz lett tekerve a csavar.
amúgy össze szokott gyógyulni azért jöhet ki nehezen.
Te mi a szarról beszélsz?
az indexről.
Nézd az évjáratot! A facelift utáni a csavaros! Megint benézted. (most lehet visszalapátolni a sz@rt a lóba)
ez így van. a lényeg az összegyógyuláson van...
:biglol: Egyszer nem ismernéd el,hogy valamit szarul tudtál ? :D :wink:
Bero Elküldve: 2012-01-29 21:21 Valaki segítsen
YELLOW írta:hancurozo írta:YELLOW írta:Bero írta:YELLOW írta:Bero írta: Az index egyszerű,benyúlsz az indexhez mint a csávó a videóban és kijön! A lényeg,hogy ha lenyomod a csavarhúzót akkor kicsit rugóznia kell,akkor vagy jó helyen! Lenyomod és kihúzod az indexet! Ennyi :)
azt tedd hozzá, csak akkor rugózik, ha ki van lazítva, azaz lett tekerve a csavar.
amúgy össze szokott gyógyulni azért jöhet ki nehezen.
Te mi a szarról beszélsz?
az indexről.
Nézd az évjáratot! A facelift utáni a csavaros! Megint benézted. (most lehet visszalapátolni a sz@rt a lóba)
ez így van. a lényeg az összegyógyuláson van...
YELLOW Elküldve: 2012-01-29 20:05 Valaki segítsen
hancurozo írta:YELLOW írta:Bero írta:YELLOW írta:Bero írta: Az index egyszerű,benyúlsz az indexhez mint a csávó a videóban és kijön! A lényeg,hogy ha lenyomod a csavarhúzót akkor kicsit rugóznia kell,akkor vagy jó helyen! Lenyomod és kihúzod az indexet! Ennyi :)
azt tedd hozzá, csak akkor rugózik, ha ki van lazítva, azaz lett tekerve a csavar.
amúgy össze szokott gyógyulni azért jöhet ki nehezen.
Te mi a szarról beszélsz?
az indexről.
Nézd az évjáratot! A facelift utáni a csavaros! Megint benézted. (most lehet visszalapátolni a sz@rt a lóba)