Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3744 találat


lantika Elküldve: 2016-01-13 11:09 Multikormány beszerelése utólag...

Narumon írta: SoS kérdés!
Facelift utáni az autóm, amit kinéztem kormányt abban egyindítós a légzsák. Akkor ez nekem nem is lesz jó? Csak kétindítósat tudok berakni a régi helyére?


1 inditos is jo bele. Csak 1 csatit dugsz a legzsäkra. Hibät nem fog okozni.

Narumon Elküldve: 2016-01-13 10:13 Multikormány beszerelése utólag...

SoS kérdés!
Facelift utáni az autóm, amit kinéztem kormányt abban egyindítós a légzsák. Akkor ez nekem nem is lesz jó? Csak kétindítósat tudok berakni a régi helyére?

Elküldve: 2016-01-08 10:23 computer hiba lehet???

Bero írta:
adesz20 írta:
YELLOW írta: ha valaki úgy érzi felesleges a topicnyitás, akkor írja le oda, esetleg az illetőnek privátban linkelje el az alternatív topic-ot ahova tegye fel a kérdését. a többi majd rendezve lesz.
attól, hogy valamiről keresztbe és hosszában sem találsz semmit, attól van több olyan már létező topic, amibe ezt beleírhattad volna. diagos topic-ok, általános segítség kérős topic-ok.

ez elég laikus kérdés az látszik. mit értesz a computer alatt? mert a motornak is van computere. az általános univerzális olvasók csak azt tudják olvasni. a kérdésedből eleve nem derült ki, hogy mire is vagy kíváncsi? nincs olyan, hogy fő computer, amiből bármi kiolvasható.
az autó több vezérlőből áll (ECU, és itt az ECU alatt Electronic Control Unit-ot értek most), amiknek különböző elnevezése van. mondjuk úgy modulok, vezérlők. bár ezek lehetnek driver-ek, meghajtó áramkötök, amik szintén rendelkezhetnek külön processzorral.
mivel az univerzálisa diag nem volt jó, ahogy látom, ebből következik más dologgal lehet problémád. ezt pedig megírták, hogy BMW specifikus eszközök kellenek hozzá.
szóval a lehúzós szerelő, egy olcsóbb univerzális diaggal próbálkozik, aztán fizetsz érte, de ha nem olvast mást, csak a motort, akkor ráfogja, hogy a computered a hibás. nem ő hülye, vagy a műszere nem oda való, hanem az autó rossz. tipikus.



Kedves Yellow!!! Tőled is elnézést kérek, hogy nyitottam egy új topicot bár nem értem miért fáj ez annyira. Neked ettől kevesebb lett valami? Na mind egy, tipikus népnevelő, azt hittem ez a fórum azért van, hogy segítsük egymást nem pedig azért, hogy baszogassuk. Érdekes Bitu 79 tudott rendes választ adni anélkül, hogy kioktatott volna a fórum hogyan működéséről. Ami a diagit illeti kicsit túlkombinálod a dolgokat, én arra gondoltam, hogy amikor rádugják diagra az autót akkor ott található sok menüpont, parkradar, fékek, biztonság, motor meg még sorolhatnám, ezek közűl csak a motorba tud belemenni és megnézni, hogy van e hiba. Ha bármelyik másik menübe próbál belemenni egyből azt írja ki, hogy nem lehet csatlakozni. Ja és több helyen voltam egy haverral akinek ugyan ilyen autója van és az övét tudta olvasni. Amúgy meg minden normális helyen úgy működik, ha nem tudja kiolvasni akkor nem kér pénzt!!!


Csak egy lehetőség,bár látom 2002-es az autód,de hátha! facelift előtt a motortérben volt a kör alakú obd1 csatlakozó. facelift után belekerült a kormány alá a lábtartó mellé az obd2 csatlakozó. Gondolom a szerelőd az obd2-be dugta a kocsi. Elképzelhető,hogy a tiedbe (valami oknál fogva) a motortérben van egy kör alakú obd csatlakozó. Ha igen,és van a kormány alatt is akkor a kormány alatti obd 2 csak a motorvezérlőt fogja olvasni,a többi modult vezérlőt nem. Első körben nézd meg a motortérben,hátha van kör alakú obd csati a motor mellett balra. :kiraly:


2002-es a kocsija,vagyis obd2-es tuti.2001-től tudtommal már ott van a kormány alatt.

Ha a régifajta van benne(kör alakú),amit nem hiszek,akkor itt van:

https://www.youtube.com/watch?v=7seRfSr3NvU





Bero Elküldve: 2016-01-08 09:46 computer hiba lehet???

adesz20 írta:
YELLOW írta: ha valaki úgy érzi felesleges a topicnyitás, akkor írja le oda, esetleg az illetőnek privátban linkelje el az alternatív topic-ot ahova tegye fel a kérdését. a többi majd rendezve lesz.
attól, hogy valamiről keresztbe és hosszában sem találsz semmit, attól van több olyan már létező topic, amibe ezt beleírhattad volna. diagos topic-ok, általános segítség kérős topic-ok.

ez elég laikus kérdés az látszik. mit értesz a computer alatt? mert a motornak is van computere. az általános univerzális olvasók csak azt tudják olvasni. a kérdésedből eleve nem derült ki, hogy mire is vagy kíváncsi? nincs olyan, hogy fő computer, amiből bármi kiolvasható.
az autó több vezérlőből áll (ECU, és itt az ECU alatt Electronic Control Unit-ot értek most), amiknek különböző elnevezése van. mondjuk úgy modulok, vezérlők. bár ezek lehetnek driver-ek, meghajtó áramkötök, amik szintén rendelkezhetnek külön processzorral.
mivel az univerzálisa diag nem volt jó, ahogy látom, ebből következik más dologgal lehet problémád. ezt pedig megírták, hogy BMW specifikus eszközök kellenek hozzá.
szóval a lehúzós szerelő, egy olcsóbb univerzális diaggal próbálkozik, aztán fizetsz érte, de ha nem olvast mást, csak a motort, akkor ráfogja, hogy a computered a hibás. nem ő hülye, vagy a műszere nem oda való, hanem az autó rossz. tipikus.



Kedves Yellow!!! Tőled is elnézést kérek, hogy nyitottam egy új topicot bár nem értem miért fáj ez annyira. Neked ettől kevesebb lett valami? Na mind egy, tipikus népnevelő, azt hittem ez a fórum azért van, hogy segítsük egymást nem pedig azért, hogy baszogassuk. Érdekes Bitu 79 tudott rendes választ adni anélkül, hogy kioktatott volna a fórum hogyan működéséről. Ami a diagit illeti kicsit túlkombinálod a dolgokat, én arra gondoltam, hogy amikor rádugják diagra az autót akkor ott található sok menüpont, parkradar, fékek, biztonság, motor meg még sorolhatnám, ezek közűl csak a motorba tud belemenni és megnézni, hogy van e hiba. Ha bármelyik másik menübe próbál belemenni egyből azt írja ki, hogy nem lehet csatlakozni. Ja és több helyen voltam egy haverral akinek ugyan ilyen autója van és az övét tudta olvasni. Amúgy meg minden normális helyen úgy működik, ha nem tudja kiolvasni akkor nem kér pénzt!!!


Csak egy lehetőség,bár látom 2002-es az autód,de hátha! facelift előtt a motortérben volt a kör alakú obd1 csatlakozó. facelift után belekerült a kormány alá a lábtartó mellé az obd2 csatlakozó. Gondolom a szerelőd az obd2-be dugta a kocsi. Elképzelhető,hogy a tiedbe (valami oknál fogva) a motortérben van egy kör alakú obd csatlakozó. Ha igen,és van a kormány alatt is akkor a kormány alatti obd 2 csak a motorvezérlőt fogja olvasni,a többi modult vezérlőt nem. Első körben nézd meg a motortérben,hátha van kör alakú obd csati a motor mellett balra. :kiraly:

YELLOW Elküldve: 2016-01-02 15:04 Szívócsonk-pillangószelep

lela írta:
kovoacsbali írta: Sziasztok
Valaki letudná irni lépésről-lépésre a pillangószelep ledugózását?
Sőt ha képeket is tud róla, az mégjobb lenne.
BMW 320td compact 2001-es évjárat
Meg hogy ebey-röl honnan lehet rendelni, és melyik jó hozzá?

Én ez alapján csináltam. De a tied a 150 lovas? mert ha a 136 lovas abban úgy tudom még nincs.2001-ben volt váltás.


szerintem compact-ba nem raktak már a régi motorból. ugye az hozta a facelift-et mind kasztniban, mind motorokban.

mrsla Elküldve: 2015-12-28 20:56 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Sziasztok!
Továbbra sem boldogulok a nvival.
Professional single layeres dvd-t megirtam és no cd-t ir továbbra is.
Megnéztem a verziót 8.4.4 hex van benne szal a sl dvd-nek jónak kellene lenni. 1xeresen írtam.
Mi lehet a gond? Az autóm e65 2005.03 (facelift előtti)
thx a lot

Elküldve: 2015-12-22 20:33 Társalgó

sutius írta:
Bitu79 írta:
sutius írta:
KGR írta:
sutius írta: Udv,
azt szeretnem kerdezni, hogy: egy E46 faceliftbol hogy lehet kiszedni a veseket?


Öngyújtóval biztos kijön. :)

Viccet félretéve. Ahogy néztem, elvileg bepattintós. Viszont amikor nézegettem az autókat nagyon soknál láttam azt a megoldást, hogy valamilyen módszerrel a vesék belső (nem látható) szélét kicsit ráolvasztották a motorháztetőre. Gondolom törékenyek a rögzítőfülek vagy nem fognak eléggé és emiatt rezonálhatott.

a bal oldalit kiszedte egy nyuszi, szerencsére más nem tört, hajlott.
A vesék belső oldalán van 3 rögzítőfül( két oldalt és a felső részben), azokat kell kipattintani és akkor könnyen kijön.:kiraly:


https://www.youtube.com/watch?v=qqPkEq7sCnE

Itt egy vidi,hogy könnyebb legyen tesó. :)

köcce:D , ezeket a videokat en is lattam de a faceliftnél más kicsit. nállam egy van fent és a két oldalt 1-1. az oldalsókból az egyiket alig találtam meg...
már hozzá akartam vágni a másik oldalához is azt a kurva nyulat:merges1:





:D kötsög nyúl,szegény Bömbi. :kiraly:

Itt a nem faceliftes

https://www.youtube.com/watch?v=BZdwpPA1fGE

De lehet ez is az,csak ez lehet m3-as eleje.



sutius Elküldve: 2015-12-22 20:27 Társalgó

Bitu79 írta:
sutius írta:
KGR írta:
sutius írta: Udv,
azt szeretnem kerdezni, hogy: egy E46 faceliftbol hogy lehet kiszedni a veseket?


Öngyújtóval biztos kijön. :)

Viccet félretéve. Ahogy néztem, elvileg bepattintós. Viszont amikor nézegettem az autókat nagyon soknál láttam azt a megoldást, hogy valamilyen módszerrel a vesék belső (nem látható) szélét kicsit ráolvasztották a motorháztetőre. Gondolom törékenyek a rögzítőfülek vagy nem fognak eléggé és emiatt rezonálhatott.

a bal oldalit kiszedte egy nyuszi, szerencsére más nem tört, hajlott.
A vesék belső oldalán van 3 rögzítőfül( két oldalt és a felső részben), azokat kell kipattintani és akkor könnyen kijön.:kiraly:


https://www.youtube.com/watch?v=qqPkEq7sCnE

Itt egy vidi,hogy könnyebb legyen tesó. :)

köcce:D , ezeket a videokat en is lattam de a faceliftnél más kicsit. nállam egy van fent és a két oldalt 1-1. az oldalsókból az egyiket alig találtam meg...
már hozzá akartam vágni a másik oldalához is azt a kurva nyulat:merges1:



Elküldve: 2015-12-22 20:19 Társalgó

sutius írta:
KGR írta:
sutius írta: Udv,
azt szeretnem kerdezni, hogy: egy E46 faceliftbol hogy lehet kiszedni a veseket?


Öngyújtóval biztos kijön. :)

Viccet félretéve. Ahogy néztem, elvileg bepattintós. Viszont amikor nézegettem az autókat nagyon soknál láttam azt a megoldást, hogy valamilyen módszerrel a vesék belső (nem látható) szélét kicsit ráolvasztották a motorháztetőre. Gondolom törékenyek a rögzítőfülek vagy nem fognak eléggé és emiatt rezonálhatott.

a bal oldalit kiszedte egy nyuszi, szerencsére más nem tört, hajlott.
A vesék belső oldalán van 3 rögzítőfül( két oldalt és a felső részben), azokat kell kipattintani és akkor könnyen kijön.:kiraly:


https://www.youtube.com/watch?v=qqPkEq7sCnE

Itt egy vidi,hogy könnyebb legyen tesó. :)

sutius Elküldve: 2015-12-22 19:02 Társalgó

KGR írta:
sutius írta: Udv,
azt szeretnem kerdezni, hogy: egy E46 faceliftbol hogy lehet kiszedni a veseket?


Öngyújtóval biztos kijön. :)

Viccet félretéve. Ahogy néztem, elvileg bepattintós. Viszont amikor nézegettem az autókat nagyon soknál láttam azt a megoldást, hogy valamilyen módszerrel a vesék belső (nem látható) szélét kicsit ráolvasztották a motorháztetőre. Gondolom törékenyek a rögzítőfülek vagy nem fognak eléggé és emiatt rezonálhatott.

a bal oldalit kiszedte egy nyuszi, szerencsére más nem tört, nem hajlott.
A vesék belső oldalán van 3 rögzítőfül( két oldalt és a felső részben), azokat kell kipattintani és akkor könnyen kijön.:kiraly: