Összesen 256 találat
m_attila
Elküldve: 2013-11-28 11:20 Autóvásárlás
[quote="devility"][quote="Darius"]
Medvedisznoman írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta:
Superpippo írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta:
Sziasztok!
Továbbra is autókeresőben vagyok, így nem mondanék le a segítségetekről. A hasonló cipőben járó fórumozóktól kérdezném, hogy a következő autók közül, megnézte-e már valaki valamelyiket és ha igen, akkor mik a tapasztalatok, érdemes-e megnézni őket élőben? Nem lustaságból kérdezem, csak ezek az autók 100-120km-re vannak tőlem és ha előre tudom, hogy le vannak lakva, akkor el sem indulok.
A link neve
A link neve
A link neve
Köszönöm előre is!
Szerintem az ezüst állapotban nem ér fel a másik kettővel.Plusz nem is szervízkönyves,ami nem jelenti az hogy rossz,de azért jobb ha van vmi amin vezetve vannak a szervizek és az alkatrész cseréket.A lilás őszintének tűnik nagyon.Érdekes lehet.A fekete meg csodaszép,bár ezekről az ujabb valvetronicos benzinesekről én személy szerint nem sok jót hallottam.Én is befürödtem egy garantált 110ezer kmeres valvetronicossal.A CI 150lovassa szétüthetetlen.
Az ezüst az olyan boyraceres..Az szerintem felejtős, a fekete nem 20i hanem 18i, mivel 143 lovas. Az első lilás színű szerintem az megér egy misét egyetértek a Darius kollégával.Sok sikert!:kiraly:
Nagyon köszönöm az észrevételeket, nagyjából egy véleményen vagyunk az autókról.
A fekete tulajánál voltam már egy másik autó miatt ugyanúgy 318i volt és ugyanúgy 320i-ként hírdette szándékosan, azt mondta azért, mert az emberek nem tudják, hogy ez is két literes. Teljesítményre amúgy nem rossz ez a motor, számomra legalábbis pont megfelelő. Technikailag viszont laikus vagyok és nem sokat tudok a motorokról.
Tipikus nepper hozzáállás,szerintem hanyagold vagy nagyon nézesd át,főleg mert az újabb valvetronicos motor miatt,mert az tud szopóroller lenni nekem elhiheted.Én sima 150lovas 320i ben gondolkodnék továbbra is!Azok a motorok megbízhatóak,és minden "faluban" szerelhetőek.A fogyasztása is jó.Persze te döntöd el.De mint minden autóvásárlásnál nagyon nézd át.Ezek új korukba 8-9-10 milliós autók voltak.:kiraly:
Mi volt a baj a valvetronikkal, ha meg szabad tudni?
Láncvezető kellett bele h ne ugorjon el a vezérlés ezenkívül gyújtótrafó,abs jeladó főtengely jeladó,folyamatos elektronikai hibák...Pörgős motor volt szerettem,de az állandó hibák miatt hamar eladó sorba került.Nem beszéllek le róla,de nézesd át rendesen!remélem tudtam segíteni.
Nekem 170Le-s 320 coupe van, de most kell másodjára kicserélni a vezérműtengely jeladót fél éven belül pedig vadi újat vettem bele. :)
[/quote
újat vagy gyárit?
devility
Elküldve: 2013-11-28 11:15 Autóvásárlás
[quote="Darius"]
Medvedisznoman írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta:
Superpippo írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta:
Sziasztok!
Továbbra is autókeresőben vagyok, így nem mondanék le a segítségetekről. A hasonló cipőben járó fórumozóktól kérdezném, hogy a következő autók közül, megnézte-e már valaki valamelyiket és ha igen, akkor mik a tapasztalatok, érdemes-e megnézni őket élőben? Nem lustaságból kérdezem, csak ezek az autók 100-120km-re vannak tőlem és ha előre tudom, hogy le vannak lakva, akkor el sem indulok.
A link neve
A link neve
A link neve
Köszönöm előre is!
Szerintem az ezüst állapotban nem ér fel a másik kettővel.Plusz nem is szervízkönyves,ami nem jelenti az hogy rossz,de azért jobb ha van vmi amin vezetve vannak a szervizek és az alkatrész cseréket.A lilás őszintének tűnik nagyon.Érdekes lehet.A fekete meg csodaszép,bár ezekről az ujabb valvetronicos benzinesekről én személy szerint nem sok jót hallottam.Én is befürödtem egy garantált 110ezer kmeres valvetronicossal.A CI 150lovassa szétüthetetlen.
Az ezüst az olyan boyraceres..Az szerintem felejtős, a fekete nem 20i hanem 18i, mivel 143 lovas. Az első lilás színű szerintem az megér egy misét egyetértek a Darius kollégával.Sok sikert!:kiraly:
Nagyon köszönöm az észrevételeket, nagyjából egy véleményen vagyunk az autókról.
A fekete tulajánál voltam már egy másik autó miatt ugyanúgy 318i volt és ugyanúgy 320i-ként hírdette szándékosan, azt mondta azért, mert az emberek nem tudják, hogy ez is két literes. Teljesítményre amúgy nem rossz ez a motor, számomra legalábbis pont megfelelő. Technikailag viszont laikus vagyok és nem sokat tudok a motorokról.
Tipikus nepper hozzáállás,szerintem hanyagold vagy nagyon nézesd át,főleg mert az újabb valvetronicos motor miatt,mert az tud szopóroller lenni nekem elhiheted.Én sima 150lovas 320i ben gondolkodnék továbbra is!Azok a motorok megbízhatóak,és minden "faluban" szerelhetőek.A fogyasztása is jó.Persze te döntöd el.De mint minden autóvásárlásnál nagyon nézd át.Ezek új korukba 8-9-10 milliós autók voltak.:kiraly:
Mi volt a baj a valvetronikkal, ha meg szabad tudni?
Láncvezető kellett bele h ne ugorjon el a vezérlés ezenkívül gyújtótrafó,abs jeladó főtengely jeladó,folyamatos elektronikai hibák...Pörgős motor volt szerettem,de az állandó hibák miatt hamar eladó sorba került.Nem beszéllek le róla,de nézesd át rendesen!remélem tudtam segíteni.
Nekem 170Le-s 320 coupe van, de most kell másodjára kicserélni a vezérműtengely jeladót fél éven belül pedig vadi újat vettem bele. :)
m_attila
Elküldve: 2013-11-28 10:56 Autóvásárlás
[quote="Darius"]
Medvedisznoman írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta:
Superpippo írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta:
Sziasztok!
Továbbra is autókeresőben vagyok, így nem mondanék le a segítségetekről. A hasonló cipőben járó fórumozóktól kérdezném, hogy a következő autók közül, megnézte-e már valaki valamelyiket és ha igen, akkor mik a tapasztalatok, érdemes-e megnézni őket élőben? Nem lustaságból kérdezem, csak ezek az autók 100-120km-re vannak tőlem és ha előre tudom, hogy le vannak lakva, akkor el sem indulok.
A link neve
A link neve
A link neve
Köszönöm előre is!
Szerintem az ezüst állapotban nem ér fel a másik kettővel.Plusz nem is szervízkönyves,ami nem jelenti az hogy rossz,de azért jobb ha van vmi amin vezetve vannak a szervizek és az alkatrész cseréket.A lilás őszintének tűnik nagyon.Érdekes lehet.A fekete meg csodaszép,bár ezekről az ujabb valvetronicos benzinesekről én személy szerint nem sok jót hallottam.Én is befürödtem egy garantált 110ezer kmeres valvetronicossal.A CI 150lovassa szétüthetetlen.
Az ezüst az olyan boyraceres..Az szerintem felejtős, a fekete nem 20i hanem 18i, mivel 143 lovas. Az első lilás színű szerintem az megér egy misét egyetértek a Darius kollégával.Sok sikert!:kiraly:
Nagyon köszönöm az észrevételeket, nagyjából egy véleményen vagyunk az autókról.
A fekete tulajánál voltam már egy másik autó miatt ugyanúgy 318i volt és ugyanúgy 320i-ként hírdette szándékosan, azt mondta azért, mert az emberek nem tudják, hogy ez is két literes. Teljesítményre amúgy nem rossz ez a motor, számomra legalábbis pont megfelelő. Technikailag viszont laikus vagyok és nem sokat tudok a motorokról.
Tipikus nepper hozzáállás,szerintem hanyagold vagy nagyon nézesd át,főleg mert az újabb valvetronicos motor miatt,mert az tud szopóroller lenni nekem elhiheted.Én sima 150lovas 320i ben gondolkodnék továbbra is!Azok a motorok megbízhatóak,és minden "faluban" szerelhetőek.A fogyasztása is jó.Persze te döntöd el.De mint minden autóvásárlásnál nagyon nézd át.Ezek új korukba 8-9-10 milliós autók voltak.:kiraly:
Mi volt a baj a valvetronikkal, ha meg szabad tudni?
Láncvezető kellett bele h ne ugorjon el a vezérlés ezenkívül gyújtótrafó,abs jeladó főtengely jeladó,folyamatos elektronikai hibák...Pörgős motor volt szerettem,de az állandó hibák miatt hamar eladó sorba került.Nem beszéllek le róla,de nézesd át rendesen!remélem tudtam segíteni.
Nekem is 18ci van (143) semmi bajom nincs vele, jól megy relatív keveset fogyaszt. 163000km van benne (valós)!
A vezérlés részét érdemes rendbe tenni vásárláskor aztán ámen!
Darius
Elküldve: 2013-11-28 10:36 Autóvásárlás
[quote="Medvedisznoman"]
Darius írta:
Medvedisznoman írta:
Superpippo írta:
Darius írta:
Medvedisznoman írta:
Sziasztok!
Továbbra is autókeresőben vagyok, így nem mondanék le a segítségetekről. A hasonló cipőben járó fórumozóktól kérdezném, hogy a következő autók közül, megnézte-e már valaki valamelyiket és ha igen, akkor mik a tapasztalatok, érdemes-e megnézni őket élőben? Nem lustaságból kérdezem, csak ezek az autók 100-120km-re vannak tőlem és ha előre tudom, hogy le vannak lakva, akkor el sem indulok.
A link neve
A link neve
A link neve
Köszönöm előre is!
Szerintem az ezüst állapotban nem ér fel a másik kettővel.Plusz nem is szervízkönyves,ami nem jelenti az hogy rossz,de azért jobb ha van vmi amin vezetve vannak a szervizek és az alkatrész cseréket.A lilás őszintének tűnik nagyon.Érdekes lehet.A fekete meg csodaszép,bár ezekről az ujabb valvetronicos benzinesekről én személy szerint nem sok jót hallottam.Én is befürödtem egy garantált 110ezer kmeres valvetronicossal.A CI 150lovassa szétüthetetlen.
Az ezüst az olyan boyraceres..Az szerintem felejtős, a fekete nem 20i hanem 18i, mivel 143 lovas. Az első lilás színű szerintem az megér egy misét egyetértek a Darius kollégával.Sok sikert!:kiraly:
Nagyon köszönöm az észrevételeket, nagyjából egy véleményen vagyunk az autókról.
A fekete tulajánál voltam már egy másik autó miatt ugyanúgy 318i volt és ugyanúgy 320i-ként hírdette szándékosan, azt mondta azért, mert az emberek nem tudják, hogy ez is két literes. Teljesítményre amúgy nem rossz ez a motor, számomra legalábbis pont megfelelő. Technikailag viszont laikus vagyok és nem sokat tudok a motorokról.
Tipikus nepper hozzáállás,szerintem hanyagold vagy nagyon nézesd át,főleg mert az újabb valvetronicos motor miatt,mert az tud szopóroller lenni nekem elhiheted.Én sima 150lovas 320i ben gondolkodnék továbbra is!Azok a motorok megbízhatóak,és minden "faluban" szerelhetőek.A fogyasztása is jó.Persze te döntöd el.De mint minden autóvásárlásnál nagyon nézd át.Ezek új korukba 8-9-10 milliós autók voltak.:kiraly:
Mi volt a baj a valvetronikkal, ha meg szabad tudni?
Láncvezető kellett bele h ne ugorjon el a vezérlés ezenkívül gyújtótrafó,abs jeladó főtengely jeladó,folyamatos elektronikai hibák...Pörgős motor volt szerettem,de az állandó hibák miatt hamar eladó sorba került.Nem beszéllek le róla,de nézesd át rendesen!remélem tudtam segíteni.
Pocses
Elküldve: 2013-11-08 20:37 Kopog az eleje!!
compact írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
jlaci74 írta:
pot írta:
Sziasztok lengéscsillapitót akarok cserélni a kocsiba egy oldalon néztem SRLINE lengéscsillapitót 12500ft/db szerintetek ez jó lehet?????????????????????????
Névtelen olasz felújított, annyit ér amennyibe kerül, vagy még annyit se ...
Egy Fiat Uno-ba lehet hogy elmegy, de egy Bmw-be felejtős.
Látom már a leng.csillapítókat is ellenőrizni kell, ha BMW vesz az ember, mert ilyeneket találhat benne az ember,Ha lehetne kapni 5000 ért azt is beraknák sokan. Nem tudom minek egyeseknek BMW ha 20 ezerből akarják fenntartani.
Igazad is van!
Akinek van pénze majomra, annak legyen pénze banánra is! :kiraly:
Ezzel akkor van gáz ha a banán ára nem arányos a majoméval!
e46-ot már golf 4 árban lehet venni az alkatrész árak és a fenntartása mégis 5X annyi, ráadásul semmivel sem különb.
Akkor mért nem Golf 4-el futkosol? Az 5X annyi + baromság úgy ahogy mondom. Barátomnak cserés lesz 2 db gyújtótrafója, 3 papírral olcsóbb darabja mint az 1.4-es Fabiába! Ez csak 1 példa. Ő meg én meg akármelyikünk azért jár BMW-vel és nem Fówágennel mert ezt szeretjük ez kell nekünk ez tetszik nekünk. Komolyan Neked mért nem Golf 4-ed van......?8O
Vik_86
Elküldve: 2013-10-21 21:11 Mi lehet a baj?
zoli900 írta:
Pocses írta:
Vik_86 írta:
YELLOW írta:
Vik_86 írta:
Sziasztok,
Fél éve vettem egy 2008-as 316i-t (E90) és semmi baja nem volt, egészen két héttel ezelőttig.
Egyik reggel elindultam a kocsival és kigyulladt a motorhiba sárga kontroll lámpája. Elég fura hangja volt a kocsinak, kihívtam egy diagnosztikást, aki megállapította, hogy két henger leállt. Gyertya vagy gyújtótrafó...Ki lett cserélve az összes gyertya és gyújtótrafó, de másnap újra produkálta ezeket a tüneteket a kocsi, csak azzal a különbséggel, hogy mind a 4 henger megy, lehet hallani.
Az autó rángat és olyan a hangja, mint egy traktornak.
Esetleg valaki találkozott már ilyen jellegű problémával? Persze viszem vissza oda ahol csinálták, csak mégis kiváncsi lennék ki mit gondol. Sokan mondják, hogy lambda szonda, de az is lehet, hogy üzemanyag-szivattyú??
Köszi
Viki
a traktor hang pedig továbbra is oylan... mintha gyújtás problem lenne. rosszabb esetben ugrott a láncod (bár ennél nem kéne iylennek lenni). üzemanyag pumpa kizárt. lambda-t meg jelzi a diag, csak értelmeshez kell elvinni.
Köszi a választ...
Egyébként..
Amikor megpihen a kocsi, mondjuk este beállok vele a garázsba, reggel meg elindulok, rángat és alig van ereje, majd egy 5 km után megint normálisan megy a kocsi...alapjáraton ingadozik a fordulatszám 600-1100 között...és nagyon ráz a váltó...illetve én a váltón érzem a legjobban, hogy ráz...
Nálam is hasonlóak voltak a tünetek. Hidegen alig ment rázkódott a motor, semmi ereje nem volt. Igazán akkor lett jó mikor már körbefordult a víz tehát rendesen üzem meleg volt a motor. Bár ekkor sem volt az igazi, főleg most érzem a különbséget, hogy ki lett cserélve. Mint kiderült a légmennyiségmérőm volt a gebaszos.
Élőadatot nem néztetek,esetleg hibakódok?
Sziasztok,
Visszavittem a szerelőhöz, rácsatlakoztak a gépre, és semmi hibát nem mutat....ez már a vicc kategória....
zoli900
Elküldve: 2013-10-20 22:04 Mi lehet a baj?
Pocses írta:
Vik_86 írta:
YELLOW írta:
Vik_86 írta:
Sziasztok,
Fél éve vettem egy 2008-as 316i-t (E90) és semmi baja nem volt, egészen két héttel ezelőttig.
Egyik reggel elindultam a kocsival és kigyulladt a motorhiba sárga kontroll lámpája. Elég fura hangja volt a kocsinak, kihívtam egy diagnosztikást, aki megállapította, hogy két henger leállt. Gyertya vagy gyújtótrafó...Ki lett cserélve az összes gyertya és gyújtótrafó, de másnap újra produkálta ezeket a tüneteket a kocsi, csak azzal a különbséggel, hogy mind a 4 henger megy, lehet hallani.
Az autó rángat és olyan a hangja, mint egy traktornak.
Esetleg valaki találkozott már ilyen jellegű problémával? Persze viszem vissza oda ahol csinálták, csak mégis kiváncsi lennék ki mit gondol. Sokan mondják, hogy lambda szonda, de az is lehet, hogy üzemanyag-szivattyú??
Köszi
Viki
a traktor hang pedig továbbra is oylan... mintha gyújtás problem lenne. rosszabb esetben ugrott a láncod (bár ennél nem kéne iylennek lenni). üzemanyag pumpa kizárt. lambda-t meg jelzi a diag, csak értelmeshez kell elvinni.
Köszi a választ...
Egyébként..
Amikor megpihen a kocsi, mondjuk este beállok vele a garázsba, reggel meg elindulok, rángat és alig van ereje, majd egy 5 km után megint normálisan megy a kocsi...alapjáraton ingadozik a fordulatszám 600-1100 között...és nagyon ráz a váltó...illetve én a váltón érzem a legjobban, hogy ráz...
Nálam is hasonlóak voltak a tünetek. Hidegen alig ment rázkódott a motor, semmi ereje nem volt. Igazán akkor lett jó mikor már körbefordult a víz tehát rendesen üzem meleg volt a motor. Bár ekkor sem volt az igazi, főleg most érzem a különbséget, hogy ki lett cserélve. Mint kiderült a légmennyiségmérőm volt a gebaszos.
Élőadatot nem néztetek,esetleg hibakódok?
Pocses
Elküldve: 2013-10-20 21:01 Mi lehet a baj?
Vik_86 írta:
YELLOW írta:
Vik_86 írta:
Sziasztok,
Fél éve vettem egy 2008-as 316i-t (E90) és semmi baja nem volt, egészen két héttel ezelőttig.
Egyik reggel elindultam a kocsival és kigyulladt a motorhiba sárga kontroll lámpája. Elég fura hangja volt a kocsinak, kihívtam egy diagnosztikást, aki megállapította, hogy két henger leállt. Gyertya vagy gyújtótrafó...Ki lett cserélve az összes gyertya és gyújtótrafó, de másnap újra produkálta ezeket a tüneteket a kocsi, csak azzal a különbséggel, hogy mind a 4 henger megy, lehet hallani.
Az autó rángat és olyan a hangja, mint egy traktornak.
Esetleg valaki találkozott már ilyen jellegű problémával? Persze viszem vissza oda ahol csinálták, csak mégis kiváncsi lennék ki mit gondol. Sokan mondják, hogy lambda szonda, de az is lehet, hogy üzemanyag-szivattyú??
Köszi
Viki
a traktor hang pedig továbbra is oylan... mintha gyújtás problem lenne. rosszabb esetben ugrott a láncod (bár ennél nem kéne iylennek lenni). üzemanyag pumpa kizárt. lambda-t meg jelzi a diag, csak értelmeshez kell elvinni.
Köszi a választ...
Egyébként..
Amikor megpihen a kocsi, mondjuk este beállok vele a garázsba, reggel meg elindulok, rángat és alig van ereje, majd egy 5 km után megint normálisan megy a kocsi...alapjáraton ingadozik a fordulatszám 600-1100 között...és nagyon ráz a váltó...illetve én a váltón érzem a legjobban, hogy ráz...
Nálam is hasonlóak voltak a tünetek. Hidegen alig ment rázkódott a motor, semmi ereje nem volt. Igazán akkor lett jó mikor már körbefordult a víz tehát rendesen üzem meleg volt a motor. Bár ekkor sem volt az igazi, főleg most érzem a különbséget, hogy ki lett cserélve. Mint kiderült a légmennyiségmérőm volt a gebaszos.
Vik_86
Elküldve: 2013-10-20 20:30 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:
Vik_86 írta:
Sziasztok,
Fél éve vettem egy 2008-as 316i-t (E90) és semmi baja nem volt, egészen két héttel ezelőttig.
Egyik reggel elindultam a kocsival és kigyulladt a motorhiba sárga kontroll lámpája. Elég fura hangja volt a kocsinak, kihívtam egy diagnosztikást, aki megállapította, hogy két henger leállt. Gyertya vagy gyújtótrafó...Ki lett cserélve az összes gyertya és gyújtótrafó, de másnap újra produkálta ezeket a tüneteket a kocsi, csak azzal a különbséggel, hogy mind a 4 henger megy, lehet hallani.
Az autó rángat és olyan a hangja, mint egy traktornak.
Esetleg valaki találkozott már ilyen jellegű problémával? Persze viszem vissza oda ahol csinálták, csak mégis kiváncsi lennék ki mit gondol. Sokan mondják, hogy lambda szonda, de az is lehet, hogy üzemanyag-szivattyú??
Köszi
Viki
a traktor hang pedig továbbra is oylan... mintha gyújtás problem lenne. rosszabb esetben ugrott a láncod (bár ennél nem kéne iylennek lenni). üzemanyag pumpa kizárt. lambda-t meg jelzi a diag, csak értelmeshez kell elvinni.
Köszi a választ...
Egyébként..
Amikor megpihen a kocsi, mondjuk este beállok vele a garázsba, reggel meg elindulok, rángat és alig van ereje, majd egy 5 km után megint normálisan megy a kocsi...alapjáraton ingadozik a fordulatszám 600-1100 között...és nagyon ráz a váltó...illetve én a váltón érzem a legjobban, hogy ráz...
YELLOW
Elküldve: 2013-10-20 19:59 Mi lehet a baj?
Vik_86 írta:
Sziasztok,
Fél éve vettem egy 2008-as 316i-t (E90) és semmi baja nem volt, egészen két héttel ezelőttig.
Egyik reggel elindultam a kocsival és kigyulladt a motorhiba sárga kontroll lámpája. Elég fura hangja volt a kocsinak, kihívtam egy diagnosztikást, aki megállapította, hogy két henger leállt. Gyertya vagy gyújtótrafó...Ki lett cserélve az összes gyertya és gyújtótrafó, de másnap újra produkálta ezeket a tüneteket a kocsi, csak azzal a különbséggel, hogy mind a 4 henger megy, lehet hallani.
Az autó rángat és olyan a hangja, mint egy traktornak.
Esetleg valaki találkozott már ilyen jellegű problémával? Persze viszem vissza oda ahol csinálták, csak mégis kiváncsi lennék ki mit gondol. Sokan mondják, hogy lambda szonda, de az is lehet, hogy üzemanyag-szivattyú??
Köszi
Viki
a traktor hang pedig továbbra is oylan... mintha gyújtás problem lenne. rosszabb esetben ugrott a láncod (bár ennél nem kéne iylennek lenni). üzemanyag pumpa kizárt. lambda-t meg jelzi a diag, csak értelmeshez kell elvinni.