Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 256 találat


theoldman Elküldve: 2016-09-17 15:55 Mi lehet a baj?

hil írta:
YELLOW írta:
theoldman írta: Sziasztok,

olyan problemam lenne, hogy indulas utan par percel egyszer csak piros lampanal az alapjarat leesett, szinte le akart fulladni az auto, picit talan nehezebben is indult zoldnel. Ezt meg csinalta 2-3x, majd elkezdett vilagitani a check engine lampa. par km-et mentem igy, es leparkoltam. Masnap beultem, hogy elvigyem kiolvastatni a hibakodott, az auto tokeletesen ment. kiolvasas eredmenye hogy gyujtaskihagyas volt az egyik hengernel, hibakod torlese utan a szerelo tesztelte az autot, es nemtudta reprodukalni a hibat, ezert visszadta a kocsit. jarkaltam vele, tenyleg ok volt. Aztan par nap mulva megint ugyanez tortent, es megint vilagit a check engine, annyi kulonbseggel, hogy mire a parkoloba ertem megint magatol elmult. talalkoztatok mar hasonloval esetleg? (2003, 318, benzines).

elore is koszonom.


amelyikbe beírta a gyújtáskimaradást, abban a hengerben a gyújtótrafó fog meghalni.
nekem is ez volt, csak nekem a 3 eset között volt fél év különbség kb.
én cseréltem mind a 4-et, mert ez típushiba, volt egy cikkszám amik mind tönkrementek. 100ezer km környékén. ha korábban is olyat kapott, mert már cserélték, akkor megint itt az ideje. azért érdemes négyet cserélni, hogy egyforma legyen az összes, meg állítólag sorra tönkre fognak menni. és ma már úgy állsz, érdemes a gyertyákat is cserélni. persze ha azok nem rég voltak, akkor nem kell.
ha diag szerint mindig ugyanabba a hengerbe írja be, akkor át lehet tenni a trafót egy másikba, valószínű viszi a hibát.
nekem a 3. esetben végleg megadta magát. indításnál indult 3 hengeresen, majd újraindításnál semmi. 3. esetben meg indítás után 500m múlva kipurcant végleg.


Pont most gyógyítom autóm ugyenezen betegségét. Sajnos a szerelőd nem volt körültekintő,ha csak törölte a hibát és nem jegyezte meg, hogy melyik hengerre írta be a hibát. Ezt most ne felejtsd megkérdezni. Vettem 2db trafót betettem a rossz 2-es helyére, megjavult a dolog, A rosszat betettem az 1-es hengerbe, átment oda a hiba.



Koszonom sracok! Megvedem a szerelot, o mondta, csak en nem irtam le most, a 2-es, 4-es hengerbe volt gyujtas kimaradas, o azt mondta hogy eloszor gyertyakat cserelne ki, de akkor a gyujtotrafot is megemlitem neki mindenkepp.. jo lenne vegre nyugodt szivvel jarkalni az autoval megint.

hil Elküldve: 2016-09-17 14:37 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
theoldman írta: Sziasztok,

olyan problemam lenne, hogy indulas utan par percel egyszer csak piros lampanal az alapjarat leesett, szinte le akart fulladni az auto, picit talan nehezebben is indult zoldnel. Ezt meg csinalta 2-3x, majd elkezdett vilagitani a check engine lampa. par km-et mentem igy, es leparkoltam. Masnap beultem, hogy elvigyem kiolvastatni a hibakodott, az auto tokeletesen ment. kiolvasas eredmenye hogy gyujtaskihagyas volt az egyik hengernel, hibakod torlese utan a szerelo tesztelte az autot, es nemtudta reprodukalni a hibat, ezert visszadta a kocsit. jarkaltam vele, tenyleg ok volt. Aztan par nap mulva megint ugyanez tortent, es megint vilagit a check engine, annyi kulonbseggel, hogy mire a parkoloba ertem megint magatol elmult. talalkoztatok mar hasonloval esetleg? (2003, 318, benzines).

elore is koszonom.


amelyikbe beírta a gyújtáskimaradást, abban a hengerben a gyújtótrafó fog meghalni.
nekem is ez volt, csak nekem a 3 eset között volt fél év különbség kb.
én cseréltem mind a 4-et, mert ez típushiba, volt egy cikkszám amik mind tönkrementek. 100ezer km környékén. ha korábban is olyat kapott, mert már cserélték, akkor megint itt az ideje. azért érdemes négyet cserélni, hogy egyforma legyen az összes, meg állítólag sorra tönkre fognak menni. és ma már úgy állsz, érdemes a gyertyákat is cserélni. persze ha azok nem rég voltak, akkor nem kell.
ha diag szerint mindig ugyanabba a hengerbe írja be, akkor át lehet tenni a trafót egy másikba, valószínű viszi a hibát.
nekem a 3. esetben végleg megadta magát. indításnál indult 3 hengeresen, majd újraindításnál semmi. 3. esetben meg indítás után 500m múlva kipurcant végleg.


Pont most gyógyítom autóm ugyenezen betegségét. Sajnos a szerelőd nem volt körültekintő,ha csak törölte a hibát és nem jegyezte meg, hogy melyik hengerre írta be a hibát. Ezt most ne felejtsd megkérdezni. Vettem 2db trafót betettem a rossz 2-es helyére, megjavult a dolog, A rosszat betettem az 1-es hengerbe, átment oda a hiba.

YELLOW Elküldve: 2016-09-17 13:48 Mi lehet a baj?

theoldman írta: Sziasztok,

olyan problemam lenne, hogy indulas utan par percel egyszer csak piros lampanal az alapjarat leesett, szinte le akart fulladni az auto, picit talan nehezebben is indult zoldnel. Ezt meg csinalta 2-3x, majd elkezdett vilagitani a check engine lampa. par km-et mentem igy, es leparkoltam. Masnap beultem, hogy elvigyem kiolvastatni a hibakodott, az auto tokeletesen ment. kiolvasas eredmenye hogy gyujtaskihagyas volt az egyik hengernel, hibakod torlese utan a szerelo tesztelte az autot, es nemtudta reprodukalni a hibat, ezert visszadta a kocsit. jarkaltam vele, tenyleg ok volt. Aztan par nap mulva megint ugyanez tortent, es megint vilagit a check engine, annyi kulonbseggel, hogy mire a parkoloba ertem megint magatol elmult. talalkoztatok mar hasonloval esetleg? (2003, 318, benzines).

elore is koszonom.


amelyikbe beírta a gyújtáskimaradást, abban a hengerben a gyújtótrafó fog meghalni.
nekem is ez volt, csak nekem a 3 eset között volt fél év különbség kb.
én cseréltem mind a 4-et, mert ez típushiba, volt egy cikkszám amik mind tönkrementek. 100ezer km környékén. ha korábban is olyat kapott, mert már cserélték, akkor megint itt az ideje. azért érdemes négyet cserélni, hogy egyforma legyen az összes, meg állítólag sorra tönkre fognak menni. és ma már úgy állsz, érdemes a gyertyákat is cserélni. persze ha azok nem rég voltak, akkor nem kell.
ha diag szerint mindig ugyanabba a hengerbe írja be, akkor át lehet tenni a trafót egy másikba, valószínű viszi a hibát.
nekem a 3. esetben végleg megadta magát. indításnál indult 3 hengeresen, majd újraindításnál semmi. 3. esetben meg indítás után 500m múlva kipurcant végleg.

YELLOW Elküldve: 2016-09-11 10:52 Mi lehet a baj?

ChrisRas írta: Sziasztok!
Mostanában tűnt fel a jelenség. Hidegen melegen, gyorsításkor enyhe csörgő, zörgő hangot hallok. Finoman gurulva nem hallani. Legalább is nem tűnt fel. Csak gázadáskor jelentkezik.Pontosan nem tudom beazonosítani de a váltó előtt valahol. Tehát motor környéke. Lehet csak egy valami görgő vagy hőterelő lemez, de nekem láncparám van. Vanos cserélve lett nemrég. De lánchoz nem nyúltak. Ami ismert hiba az egy gyújtótrafó az egyes hengeren. Más egyébről nem tudok. Mennyire hallható a haldokló lánc? Nem volt még ilyen probléma egyik autómnál sem. Lövésem sincs milyen egy lánc csörgés bmw módra. Pláne ha csak kialakulóban van. Egyenlőre kifutottam a keretből, vásárlás után felemésztett kb 400 ezret eddig. De nem tudom mennyire égető a jelenlegi probléma. Kezdjek hamut szórni a fejemre? Vagy van még időm? Tippek?


hi,
ha lánc probléma lenne, az akkor hallható jobban, amikor fordulatról elveszed a gázt.
ugye amikor gázt adsz, akkor befeszül a lánc, nem szokás hangja lenni neki, hanem amikor elengeded a gázt, vagy alapjáraton.
azt nézd meg, hogy üresben állva, ha gázt adsz neki, akkor is hallani-e. ha nem akkor a hatás környékén keletkezik valami.
ha álló helyben is hallani, akkor is érdemes alámenni, valakit megkérni nyomja a gázt és védőlemezeket megfogni, kipuff tartót, stb, ami mozoghat.

ChrisRas Elküldve: 2016-09-11 10:34 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Mostanában tűnt fel a jelenség. Hidegen melegen, gyorsításkor enyhe csörgő, zörgő hangot hallok. Finoman gurulva nem hallani. Legalább is nem tűnt fel. Csak gázadáskor jelentkezik.Pontosan nem tudom beazonosítani de a váltó előtt valahol. Tehát motor környéke. Lehet csak egy valami görgő vagy hőterelő lemez, de nekem láncparám van. Vanos cserélve lett nemrég. De lánchoz nem nyúltak. Ami ismert hiba az egy gyújtótrafó az egyes hengeren. Más egyébről nem tudok. Mennyire hallható a haldokló lánc? Nem volt még ilyen probléma egyik autómnál sem. Lövésem sincs milyen egy lánc csörgés bmw módra. Pláne ha csak kialakulóban van. Egyenlőre kifutottam a keretből, vásárlás után felemésztett kb 400 ezret eddig. De nem tudom mennyire égető a jelenlegi probléma. Kezdjek hamut szórni a fejemre? Vagy van még időm? Tippek?


CristianX3 Elküldve: 2016-09-02 07:23 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
rolexx írta: Bmw E65 745i. 2003. Egy évet állt a garázsban a kocsi, és mostanában azt csinálja, hogy hol beindul, hol nem. Teker az önindító, és van, hogy egy kicsit megy, és leáll, van, hogy semmi. Az is szokott lenni, hogy semmi baja. Voltam szervizben, és a komputer nem ír semmi hibát, és mivel ott nem csinálta ezt, fingjuk sincs, hogy mi lehet. Valakinek tapasztalata?


üzemanyag szivattyú szeret beállni. esetleg szűrő. illetve ha 1 évig benne állt üzemanyaggal próbálkoztok, az sem túl jó.


Nekem a gyertyacserét és a gyújtótrafók cseréjét ajánlották.

YELLOW Elküldve: 2016-07-30 17:11 Autóvásárlás

mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok!

Közeljövőben szandekozok autot venni de kicsit tanacstalan vagyok.
Eddig egy E36 318i as sedan autom volt, viszont most nagyobb szeriat szeretnek.

Az egyik egy 98'-tol felfele gyartott E39 523i/525i/528i es csak benzines, vagy 2003-as E60 520i szinten benzines.
Mivel ezekbol a szeriakbol nincs tapasztalatom (tipus hibak gyakran meghibasodo alkatreszek ) ezert a segitsegeteket kernem ha van/volt valakinek ilyen tipus es mi a velemenye rola.

E39-re 1-1.3 milliot szannek az E60-ra 2milliot. Persze a velemenyek fuggvenyeben ez valtozhat.

Par alkatreszt ( fekbetet szűrők fektarcsak lengescsillapitok felfuggesztesi elemek ) osszehasonlitottam arra fel vagyok ugymond keszulve.

Valaszotokat elore is koszonom!



ilyen összegekben gondolkozva nehéz lesz jót kifogni, mondjuk 98-99-es E39 még lehetséges, de a piac nagyon tele van szeméttel. E60 2 milláig, hát nem hiszem.
E39 rozsda ami ellensége. sajnos iylen öreg autók esetében kevés a sérülés mentes, elég ha újrafényeztek valamit, vagy kicsit javítottak, az úgyis kiadja majd magát.
motorikusan M52, M54 amivel találkozhatsz majd. M54 olajfalósabb. egyébkét mindkét típusra jelelmzőek a szokásos hibák, mint minden más autónál. gyújtótrafók, fő és vez. tengely jeladók. szelepszár szimmering, stb, stb. ha gondos tulajtól tudsz venni, akkor ezek valószínű már javítva lettek, de ilyen összegést gondos tulaj nem pazarolja el a gépet szerintem. persze kivétel biztos van, mint mindig.
E60-nak több elektromos gondja szokott lenni. az E39 szerintem nagyobb belső terű. talán szebb is, de ez ízlés kérdése.
elektromos hibák, akár mindkettőnél, ülésfoglaltságérzékelő, E39-nél pixelhibás óraegység, ami hó hatására képes hol jó, hol rossz lenni.
de általánosságban, mint minden bármely márkánál.


Mivel ennyi penzt kiadok erte ezert nem hirtelenjebe szeretnek vasarolni s nem ugy hogy nincs mellettem egy szerelo. Igazabol 2.4 misi kozott lattam kulsore igeretes E60ast.
Ahol most lakunk van egy E39 nem tudom milyen motorral de makulatlan igaz nyugdijasoke.igazabol a parom van oda az E60 ert nekem az E39 a simpatikusabb, kevesebb elektronikaval.
A roszda mindig jelen van azzal megbaratkozok ugyertem az nem ér varatlanul.
A csalad jo baratja intezne kereskedo es nem egyszer vettunk tole autot hibamentesen, de meg nem ertuk el ezert irok itt.

Mennyi lenne a belepo osszeg amennyiert keves rizikot kapnek mind e39 es e60 kategoriaba szerinted?
( regebben adtal tanacsot a masik kocsival kapcsban es hasznos ezert adok a velemenyedre )

Koszonom:mrgreen:


ezt nehéz megmondani mennyi az az összeg. sokan drágábban hirdetnek sz@rt, hogy azt az érzetet keltsék, hogy patika autót árulnak. az sem baj nekik, ha ott kiderül a vevő jelölt előtt, hogy átverés. ilyenkor érdemes 2 verőlegénnyel menni. :D
szóval az ár sem garancia.
haver 2002-es 20d E39-et vett 1,3-ért valós 330ezer km van most benne, de olyan 325ezer körül lehetett, na ennek a belseje olyan állapotban van, hogy a kormányon kívül az ülésen is alig látszik kopás nyom. a sok 180-250ezret futott, meg szakad szét mindenhol, ki van ülve mint állat. nagy mákja volt az tény. tehát éppen ki lehet fogni. igaz költött is rá szokásos dolgok miatt.
szóval ez az ár kérdés nagyon képlékeny dolog, de tény, hogy az nagyon olcsóak, valóban rosszak is. többet kell megnézni, km-eket felírni, összehasonlítani, aztán kirajzolódik, mivel állsz szemben.

mrdani Elküldve: 2016-07-30 17:03 Autóvásárlás

YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok!

Közeljövőben szandekozok autot venni de kicsit tanacstalan vagyok.
Eddig egy E36 318i as sedan autom volt, viszont most nagyobb szeriat szeretnek.

Az egyik egy 98'-tol felfele gyartott E39 523i/525i/528i es csak benzines, vagy 2003-as E60 520i szinten benzines.
Mivel ezekbol a szeriakbol nincs tapasztalatom (tipus hibak gyakran meghibasodo alkatreszek ) ezert a segitsegeteket kernem ha van/volt valakinek ilyen tipus es mi a velemenye rola.

E39-re 1-1.3 milliot szannek az E60-ra 2milliot. Persze a velemenyek fuggvenyeben ez valtozhat.

Par alkatreszt ( fekbetet szűrők fektarcsak lengescsillapitok felfuggesztesi elemek ) osszehasonlitottam arra fel vagyok ugymond keszulve.

Valaszotokat elore is koszonom!



ilyen összegekben gondolkozva nehéz lesz jót kifogni, mondjuk 98-99-es E39 még lehetséges, de a piac nagyon tele van szeméttel. E60 2 milláig, hát nem hiszem.
E39 rozsda ami ellensége. sajnos iylen öreg autók esetében kevés a sérülés mentes, elég ha újrafényeztek valamit, vagy kicsit javítottak, az úgyis kiadja majd magát.
motorikusan M52, M54 amivel találkozhatsz majd. M54 olajfalósabb. egyébkét mindkét típusra jelelmzőek a szokásos hibák, mint minden más autónál. gyújtótrafók, fő és vez. tengely jeladók. szelepszár szimmering, stb, stb. ha gondos tulajtól tudsz venni, akkor ezek valószínű már javítva lettek, de ilyen összegést gondos tulaj nem pazarolja el a gépet szerintem. persze kivétel biztos van, mint mindig.
E60-nak több elektromos gondja szokott lenni. az E39 szerintem nagyobb belső terű. talán szebb is, de ez ízlés kérdése.
elektromos hibák, akár mindkettőnél, ülésfoglaltságérzékelő, E39-nél pixelhibás óraegység, ami hó hatására képes hol jó, hol rossz lenni.
de általánosságban, mint minden bármely márkánál.


Mivel ennyi penzt kiadok erte ezert nem hirtelenjebe szeretnek vasarolni s nem ugy hogy nincs mellettem egy szerelo. Igazabol 2.4 misi kozott lattam kulsore igeretes E60ast.
Ahol most lakunk van egy E39 nem tudom milyen motorral de makulatlan igaz nyugdijasoke.igazabol a parom van oda az E60 ert nekem az E39 a simpatikusabb, kevesebb elektronikaval.
A roszda mindig jelen van azzal megbaratkozok ugyertem az nem ér varatlanul.
A csalad jo baratja intezne kereskedo es nem egyszer vettunk tole autot hibamentesen, de meg nem ertuk el ezert irok itt.

Mennyi lenne a belepo osszeg amennyiert keves rizikot kapnek mind e39 es e60 kategoriaba szerinted?
( regebben adtal tanacsot a masik kocsival kapcsban es hasznos ezert adok a velemenyedre )

Koszonom:mrgreen:

YELLOW Elküldve: 2016-07-30 16:22 Autóvásárlás

mrdani írta: Sziasztok!

Közeljövőben szandekozok autot venni de kicsit tanacstalan vagyok.
Eddig egy E36 318i as sedan autom volt, viszont most nagyobb szeriat szeretnek.

Az egyik egy 98'-tol felfele gyartott E39 523i/525i/528i es csak benzines, vagy 2003-as E60 520i szinten benzines.
Mivel ezekbol a szeriakbol nincs tapasztalatom (tipus hibak gyakran meghibasodo alkatreszek ) ezert a segitsegeteket kernem ha van/volt valakinek ilyen tipus es mi a velemenye rola.

E39-re 1-1.3 milliot szannek az E60-ra 2milliot. Persze a velemenyek fuggvenyeben ez valtozhat.

Par alkatreszt ( fekbetet szűrők fektarcsak lengescsillapitok felfuggesztesi elemek ) osszehasonlitottam arra fel vagyok ugymond keszulve.

Valaszotokat elore is koszonom!



ilyen összegekben gondolkozva nehéz lesz jót kifogni, mondjuk 98-99-es E39 még lehetséges, de a piac nagyon tele van szeméttel. E60 2 milláig, hát nem hiszem.
E39 rozsda ami ellensége. sajnos iylen öreg autók esetében kevés a sérülés mentes, elég ha újrafényeztek valamit, vagy kicsit javítottak, az úgyis kiadja majd magát.
motorikusan M52, M54 amivel találkozhatsz majd. M54 olajfalósabb. egyébkét mindkét típusra jelelmzőek a szokásos hibák, mint minden más autónál. gyújtótrafók, fő és vez. tengely jeladók. szelepszár szimmering, stb, stb. ha gondos tulajtól tudsz venni, akkor ezek valószínű már javítva lettek, de ilyen összegést gondos tulaj nem pazarolja el a gépet szerintem. persze kivétel biztos van, mint mindig.
E60-nak több elektromos gondja szokott lenni. az E39 szerintem nagyobb belső terű. talán szebb is, de ez ízlés kérdése.
elektromos hibák, akár mindkettőnél, ülésfoglaltságérzékelő, E39-nél pixelhibás óraegység, ami hó hatására képes hol jó, hol rossz lenni.
de általánosságban, mint minden bármely márkánál.

Gabi79 Elküldve: 2016-06-04 21:41 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Gabi79 írta: Sziasztok!
A problémám a következő:N42B20 318i-ről van szó.
Hibajelenség:Ha meleg az idő(25-30fok) 3-4óra állás után nehezen indul az autóm.
Ha gyújtás után egyből indítom beröffen és 500-600-as fordulaton vergődik,gázadásra nem reagál,és kb10 mp után leáll.Utánna újra gyújtás,10mp várakozás majd indítás pöcc-röff semmi gond szépen jár.Ezt csak melegben csinálja télen semmi gond nincs vele.
Arra gondolok hogy melegben megnő a nyomás a benzincsőben és így visszaenged a visszacsapó.És így idő kell míg újratermeli a benyát a rendszerben.(a szerelő szerint ez hülyeség).Másik hiba:1500-as fordulat alatt hirtelen gázadásra rángat,villog a motorhiba lámpa.Lehet hogy mindkettőt ac hiba okozza?
A válaszokat előre is köszönöm.


akár lehet AC is, én viszont nem zárnám ki a gyújtótrafót sem. minden hengernél van 1. é típushiba is, én is túlestem rajta, indításnál eléggé hasonló volt a jelenség. igaz amikor végleg kiőurcant, úgy járt a motor, mint egy MTZ, hangja meg mint egy Subaru-nak.
mivel felvillant a check engine piktogram, így érdemes lenne árolvasni valami BMW specifikus diaggal, mert valószínű írt be hibát. célszerű lenne akkor olvasni a hibát, kis időn belül, amikor felvillan a hibajelzés.


Azért gondolok az ac-ra mert ha eleve úgy indítom hogy gyújtás,15-20mp várakozás(közben hallom hogy megy az ac),utánna indítás akkor nincs hiba.Csak az hogy 1500alatt úgy kell nyomni a gázt mint hímestojást,különben szétrángat a motor.(ez a rángatás szerencsére megvan télen is:D