Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


Tano Elküldve: 2013-05-04 12:06 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: Na most az ABG (légzsák) modul nem dobott hibát, korábban mégsem állította át az ülésfoglaltság jelzőt. most viszont valóban mind a 2 helyen átállította.
a bőkkenő csupán, annyi, hogy most már nem csak fészkelésre, hanem folyamatosan világít a légzsák lámpa :D INPA-ban ha törlöm a hibakódot, ugyanúgy beírja az utasoladli ülésfoglaltság jelzőt hibának :vazze: oszt ki van kapcsolva.... nem akartam diódázni, de így lehet az lesz....


valaki? esetleg senki? :)


senki többet harmadszor? 8O


Akkor elkelt!:mrgreen:
Távolról látatlanban nekem nincs már ötletem. Valami csak nem stimmel, de mindent azért nem lehet így megoldani, ezt már látni kellene szerintem valakinek.

YELLOW Elküldve: 2013-05-04 11:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
YELLOW írta: Na most az ABG (légzsák) modul nem dobott hibát, korábban mégsem állította át az ülésfoglaltság jelzőt. most viszont valóban mind a 2 helyen átállította.
a bőkkenő csupán, annyi, hogy most már nem csak fészkelésre, hanem folyamatosan világít a légzsák lámpa :D INPA-ban ha törlöm a hibakódot, ugyanúgy beírja az utasoladli ülésfoglaltság jelzőt hibának :vazze: oszt ki van kapcsolva.... nem akartam diódázni, de így lehet az lesz....


valaki? esetleg senki? :)


senki többet harmadszor? 8O

YELLOW Elküldve: 2013-05-02 21:53 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

valter320d írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: Na most az ABG (légzsák) modul nem dobott hibát, korábban mégsem állította át az ülésfoglaltság jelzőt. most viszont valóban mind a 2 helyen átállította.
a bőkkenő csupán, annyi, hogy most már nem csak fészkelésre, hanem folyamatosan világít a légzsák lámpa :D INPA-ban ha törlöm a hibakódot, ugyanúgy beírja az utasoladli ülésfoglaltság jelzőt hibának :vazze: oszt ki van kapcsolva.... nem akartam diódázni, de így lehet az lesz....


valaki? esetleg senki? :)


Akkor nem lehet szoftveresen kikapcsolni,mégiscsak diódázni kell????


hát nem értem én sem, ezért kérdezem. elvileg kikapcsoltam, de tényleg, gyakorlatilag rosszabb mint vót :D mert folymaatosan világít és mégis azt írja be hibának, ami ki van kapcsolva. vagy valamit ki kell még lőni, vagy passz.

valter320d Elküldve: 2013-05-02 21:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
YELLOW írta: Na most az ABG (légzsák) modul nem dobott hibát, korábban mégsem állította át az ülésfoglaltság jelzőt. most viszont valóban mind a 2 helyen átállította.
a bőkkenő csupán, annyi, hogy most már nem csak fészkelésre, hanem folyamatosan világít a légzsák lámpa :D INPA-ban ha törlöm a hibakódot, ugyanúgy beírja az utasoladli ülésfoglaltság jelzőt hibának :vazze: oszt ki van kapcsolva.... nem akartam diódázni, de így lehet az lesz....


valaki? esetleg senki? :)


Akkor nem lehet szoftveresen kikapcsolni,mégiscsak diódázni kell????

YELLOW Elküldve: 2013-05-02 20:56 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta: Na most az ABG (légzsák) modul nem dobott hibát, korábban mégsem állította át az ülésfoglaltság jelzőt. most viszont valóban mind a 2 helyen átállította.
a bőkkenő csupán, annyi, hogy most már nem csak fészkelésre, hanem folyamatosan világít a légzsák lámpa :D INPA-ban ha törlöm a hibakódot, ugyanúgy beírja az utasoladli ülésfoglaltság jelzőt hibának :vazze: oszt ki van kapcsolva.... nem akartam diódázni, de így lehet az lesz....


valaki? esetleg senki? :)

YELLOW Elküldve: 2013-04-29 12:31 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Na most az ABG (légzsák) modul nem dobott hibát, korábban mégsem állította át az ülésfoglaltság jelzőt. most viszont valóban mind a 2 helyen átállította.
a bőkkenő csupán, annyi, hogy most már nem csak fészkelésre, hanem folyamatosan világít a légzsák lámpa :D INPA-ban ha törlöm a hibakódot, ugyanúgy beírja az utasoladli ülésfoglaltság jelzőt hibának :vazze: oszt ki van kapcsolva.... nem akartam diódázni, de így lehet az lesz....

YELLOW Elküldve: 2013-04-26 10:02 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

dbtibi írta: B@sszus :D próbáltam már utána olvasni miről is írogattok itt, de még nem jutottam semmire :D ECS, SSS, ECU ... ez nekem kínai, azaz ebben az esetben német :D (bár úgy tudnom kellene ) :D
Ha jól értem van egy program amivel különböző dolgokat tudsz beállítani a kocsin, pl meddig világítson a lámpa ha már lezártad a kocsit, villogjon-e az index ha nyitod vagy zárod a kocsit ?! Valaki tartana egy rövid ismertető-magyarázatot, ha persze épp ráér és van egy kis türelme ehhez.
Köszi előre is,
Tibi:wink:


többféle program van, ebből több kifejezetten BMW-hez. mindegyik egy picit már, más szintig tudsz belepiszkálni az autóba. nem mindegy a kábel sem, maga az interface, ugyanis nem mindegyik kommunikál az autó bizonyos modulaival. nyílván van olyan kábel, ami mindennel tud, de az drágább.
az INPA pl azért jó, mert szinte mindent meg tudsz nézni az autóba. le tudod ellenőrzizni, hogy mondjuk a multigombok működnek-e. tehát input adatokat tudsz megfigyelni. de a programon keresztül tudsz kiadni utasítást, ablak le, rádió be, stb, tehát output adatokat is tudsz küldeni. így a hibák szűkíthetők. ezenkívül sok élőadat a motorról megtekinthető.
az NCS Expert már inkább programozás, az autóban lévő különböző modulok, funkcióit lehet állítani.
DIS az szintén hasonló. de a feltelepítése elég körülményen egy virtuális gépen keresztül kell futtatni. a telepítés menete vagy 40 oldal.
a többit nem igazán ismerem, még ezeket sem nagyon, csak eddig ezeket tapasztaltam ezekkel.

a gyári full programozók árai a milliós értéket elérik, ugye azzal minden állítható, ami csak létezik.

YELLOW Elküldve: 2013-04-24 18:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta:
Tano írta:
Az INPA-s kérdés igen, azt jelenti, hogy kb 80%-ig be kell nyomni a pedált. Gáz nem lesz, de lehet az eredmény nem lesz megfelelő és ismételhetsz. Ha bekeményedett, akkor próbáld meg járó motornál benyomni, vagy leállítás után.:mrgreen:


Te az a 80%-os dolog a féklégtelenítéshez kapcsolódik... biztos kell azt baszkurálni? Van arra a TIS-ben egy rutin, hogy mit miután.

Yellow ne legyen igazam, de ebből semmi jó nem fog kisülni ahogy most nekiálltál a dolognak. Továbbra is azt mondom.


szerintem ezt csinálta Miki nekem. de akkor senki nem nyomta a fékpedált. azt mondta erre, már ha ez volt az, hogy légtelenít a rendszer. voltam az autóval, semmi érdekeset nem vettem észre. fog a fék mint eddig.
nem lesz jó vége? lehet. más is neki áll. csak nem kérdez. én kérdezek. max elutazom Tano-hoz :)

jons Elküldve: 2013-04-24 17:11 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
Az INPA-s kérdés igen, azt jelenti, hogy kb 80%-ig be kell nyomni a pedált. Gáz nem lesz, de lehet az eredmény nem lesz megfelelő és ismételhetsz. Ha bekeményedett, akkor próbáld meg járó motornál benyomni, vagy leállítás után.:mrgreen:


Te az a 80%-os dolog a féklégtelenítéshez kapcsolódik... biztos kell azt baszkurálni? Van arra a TIS-ben egy rutin, hogy mit miután.

Yellow ne legyen igazam, de ebből semmi jó nem fog kisülni ahogy most nekiálltál a dolognak. Továbbra is azt mondom.

YELLOW Elküldve: 2013-04-24 14:56 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
YELLOW írta: pont ezaz, hogy nekem az nincs benne a listában. a képen benne van, tudom melyikről van szó. csak ha AKMB-be lépek be, akkor tutti nincs közte.
de EWS-ben miért lenne rossz az FA kód? illetve hogy tudom átírni?
közben míg válaszoltál, szerkesztettem a kommenten, van benne egy INPA kérdés is :)
köszi!


Az AKMB-nek ehhez semmi köze. Abból csak az elején az autót azonosítja. A CKM külön van. Nézd meg a doksit, mert a villogtatásnak több változata van, attól függően, hogy van-e riasztó vagy nincs.
Mindegy hogy miért rossz, az a lényeg, hogy most nem jó:!: Az FA átírást megtalálod a USING NCS TO CHANGE VO.pdf nevű doksidban. Értelem szerűen új kodot nem kell hozzáadni, tehát azok a lépések kimaradnak, illetve a végén az EWS-t választod ki a visszaíráshoz.
Az INPA-s kérdés igen, azt jelenti, hogy kb 80%-ig be kell nyomni a pedált. Gáz nem lesz, de lehet az eredmény nem lesz megfelelő és ismételhetsz. Ha bekeményedett, akkor próbáld meg járó motornál benyomni, vagy leállítás után.:mrgreen:


illetve azt sem értem, hogy néztem a DRL cuccot, és az nekem aktív-ra van állítva, pedig nem úgy működik. CKM leírásba azt írja, hogy 2-es állásban lehet hagyni a kapcsolót, mert gyújtás levételre és kulcs kivételre lekapcsol az összes világítás. Na nekem így működik, tehát valóban aktív. viszont így akkor ez nem az a DRL, hogy a refi világít x%-osan gyújtásra.

na majd megpróbálom. ezt az FA témát.