Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


jrtom Elküldve: 2012-12-09 11:37 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Igen, lehet! Ugyan az a kocsi elektromoshálózta, csak kombi.:kiraly:

lalada írta: ment köszi mindenkinek!!
vki tudja esetleg hogy INPA v4.4-gyel lehet-e azért még diagolni E91-et ha csak az E90-et tartalmazza a szoftver?
sos!
köszi

szotakdavid írta:
lalada írta: sziasztok!
INPA-val szeretném megnézetni a kocsim porlasztóit. tud vki egy táblázatot csatolni, hogy mik a tűréshatárok, mikor jó még? meg egyébként, létezik vhol egy tűréshatár adatbázis minden egyébre? köszi


Ha INPA-val nézed akkor van benne tűrés határ sőt ha rossz az érték ! jelet rak :)




lalada Elküldve: 2012-12-09 11:33 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

ment köszi mindenkinek!!
vki tudja esetleg hogy INPA v4.4-gyel lehet-e azért még diagolni E91-et ha csak az E90-et tartalmazza a szoftver?
sos!
köszi

szotakdavid írta:
lalada írta: sziasztok!
INPA-val szeretném megnézetni a kocsim porlasztóit. tud vki egy táblázatot csatolni, hogy mik a tűréshatárok, mikor jó még? meg egyébként, létezik vhol egy tűréshatár adatbázis minden egyébre? köszi


Ha INPA-val nézed akkor van benne tűrés határ sőt ha rossz az érték ! jelet rak :)


szotakdavid Elküldve: 2012-12-08 17:18 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta:
szotakdavid írta:
Ha INPA-val nézed akkor van benne tűrés határ sőt ha rossz az érték ! jelet rak :)


Azért erre én nem vennék mérget... Sajnos írkál tűréshatárban hülyeséget az INPA



Ebbn igazad van,de általában normális értéket mutat. Tapasztaltam már én is h hülyeséget mutat nem rég beszéltük ezt Tanoval is. :)

paci87 Elküldve: 2012-12-08 16:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta:
szotakdavid írta:
Ha INPA-val nézed akkor van benne tűrés határ sőt ha rossz az érték ! jelet rak :)


Azért erre én nem vennék mérget... Sajnos írkál tűréshatárban hülyeséget az INPA


Én már néztem porlasztókat résolaj veszteség mérővel is és hasonlítottam az inpa által mutatott korrekciókhoz meg a smoothcontrol értékeihez és sztem csupán a korrekcióból nem lehet megmondani, hogy melyik porlasztó rossz.

jons Elküldve: 2012-12-08 16:34 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

szotakdavid írta:
Ha INPA-val nézed akkor van benne tűrés határ sőt ha rossz az érték ! jelet rak :)


Azért erre én nem vennék mérget... Sajnos írkál tűréshatárban hülyeséget az INPA

szotakdavid Elküldve: 2012-12-08 15:26 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lalada írta: sziasztok!
INPA-val szeretném megnézetni a kocsim porlasztóit. tud vki egy táblázatot csatolni, hogy mik a tűréshatárok, mikor jó még? meg egyébként, létezik vhol egy tűréshatár adatbázis minden egyébre? köszi


Ha INPA-val nézed akkor van benne tűrés határ sőt ha rossz az érték ! jelet rak :)

lalada Elküldve: 2012-12-08 15:10 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

sziasztok!
INPA-val szeretném megnézetni a kocsim porlasztóit. tud vki egy táblázatot csatolni, hogy mik a tűréshatárok, mikor jó még? meg egyébként, létezik vhol egy tűréshatár adatbázis minden egyébre? köszi

ute107 Elküldve: 2012-12-05 16:45 320d Motor

Dewd46 írta:
Az alapjárat rendben van, nem ingadozik. Hidegen melegen pöccre indul. Érdekes, hogy első indulás után párszáz méterig szépen húz, ahogy kell, aztán bumm, elgyengül. Van, hogy kicsit, van, hogy a felüljárón a nehézpótos levillog...

A turbónyomást hogyan figyeled? Gépre dugva, vagy van külön műszered beépítve? Mondjuk nekem mindegy, mert még a motortérben van a körcsatlakozó, nem a lábtér felett az OBD2.




Van beszerelve nyomásmérő órám.

Én kipróbálnám a helyedben egy új légtömegmérővel. Adagoló problémánál szerintem több probléma lenne.
Próbáld meg gépre tenni, nekem is kellene.

Ma lesz egy sima OBD-vel megpróbálom kitalálni a hibát, de INPA kellene ha jól tudom.

Kecskemét "környékén" van egy szaki aki tudna neked segíteni szerintem!:kiraly:

tbadzs Elküldve: 2012-11-30 19:48 légzsak_

Sziasztok! Légzsákkal kapcsolatos hibát olvastam ki INPA-val, én nem igazán találtam, hogy mi lehet a baj. A légzsák lámpa indítás után kialszik ahogy kell. Viszont amikor INPA-ban törlöm a hibát, akkor kigyullad, villog párat, majd elalszik. Ha lényeges, hogy hányat villan, akkor majd megnézem, más típusnál olvastam, hogy a villogás száma adja meg a konkrét hibát. A hiba: "80 Versorgungsspannung". Valaki esetleg találkozott már ezzel? Az INPA-s képet beraktam a galériámba. Előre is köszi!

csbalu Elküldve: 2012-11-30 12:39 320d Motor

Golyotajti írta: Szia mindekinek!
Nandori Gabor vagyok, es szeretnem ezuton a megtisztelo segitsegeteket kerni.
Szeretnek en is Bmw-t venni! Annyiban kellen a segitsegetek , hogy milyen motor van a 2002-es ,150 lovas, 320d touring-ban?
Sima konnyen javithato adagolos turbos, sima kuplungos ,,,,
vagy magas nyomasu rendszeres, lenkerekes valtozat??
Es meg arra is kivancsi lennek ha nem vagyok tolakodo, hogy kinek milyen szervizi tapasztalata volt,van ezekkel a tipusokkal kapcsolatban?
Amit jol tudok ,:: Szervieles nelkul NINCS hosszu elettertam a motoraknal.

Nagyon szepen koszonom elore is a megtisztelo valaszotokat , hozzaszolasotokat.

Tisztelttel: Nandori Gabor




Nekem a 320d-m 150lovas, kb háromegyed éve vettem 20.000-et beletettem hiba nélkül. Én speciel azért sem vettem 136lovasat mert az még nem faceliftes kasztniban van és nekem az sokat számított, mind kinézetre mind az eladásnál számít hogy újabb.
Lendkereket ki lehet szűrni hamar, turbó 1700tól kell töltsön minél feljebbről húz annál öregebb a kocsi. Olyan 400e környékén már csak 2100-2200tól tol rendesen, aki ezt tapasztalja annak ennyi van a kocsijában. Ugyan ennél a kilóméternél kezd el a kettőstömegű is csattogni (300+). Porlasztókat meg lehet nézni diaggal, ha valamelyik kiugróan sokat vagy keveset adagol az rögtön látszik a kis bárgráfokon.
Egyáltalán nem kell megilyedni a 300+ kilómétertől, ugyan már ne legyünk naívak hogy kifogunk egy 180at futott 20d-t amiben újkorában az első 3 évben tettek bele ennyit:)
Ha rendesen van cserélve az olaj és nem kerül bele semmi piszok, sokáig bírja a turbó is. A turbó halálát leginkább a karbantartás hiánya okozza, magyarul megfő a turbó mert nem hül rendesen. Szokásos turbótilos dolgokat nem is említem.
Szóval szerintem egész jól utána lehet járni ennek a dolognak.
Aki ilyen autót vesz ne sajnáljon egy 10.000Ft-ot előre beruházni egy DIAG kábelre később úgyis jóljön. Nagy fegyver ha az ember laptoppal rá tud nézni a kocsira. Nemrég feltöltött az 1ik kollége egy INPA logger programot azzal ha kiloggolja az ember a kocsit, szerintem itt kap segítséget kiértékelni.
Ennyi az én tanácsom.

Fogyasztásról: Nekem Bécs oda vissza 120 tempomattal 4.8 (számolva)
Normális használatnál: 6-6.5L
Autópálya 130: 5.5-5.8L
Nyáron városban klímázva nagyon küldve: 7.3L
Ha ennél többet eszik szerintem valami baja van, mert én igen is oda szoktam neki taposni eléggé keményen és vezetem minden tankolás blokkján a fogyasztást.