Összesen 1950 találat
tbadzs
Elküldve: 2012-09-01 18:18 Segítsetek!
jrtom írta:
Kell csinálnod egy EWS-DDE összeillesztést és menni fog a kocsi.
tbadzs írta:
No szaktársak erre varrjatok gombot! A lelkes amatőr (már hogy én) ismerkedik az INPA-val, sikerült úgy elállítanom valamit, hogy nem indul be az autó. Igazából csak úgy nézegettem benne, hogy miket mutat, hibakódok, különböző értékek, üzemanyag mennyiség, stb., aztán bekapcsoltam az üzemanyag relét (F6 Aktív menüben, talán az F3 volt az), hallom is hogy valami elektromos dolog beindul (mint mikor a gyújtást ráadom), mentem tovább, kiléptem a programból, és attól fogva nem indul be. Visszaléptem a programba, hozott vmi hibát, amit törölni sem tudok, galériában a kép a hibáról. Segítsetek mit tegyek?
Azt hogy kellene? Időközben levettük az akkumulátor sarut, ez megoldotta a problémát, már indul az autó, de továbbra is érdekelne, hogy tényleg ennyivel így oda lehet vágni az autónak? Azért leírnád ezt az összeillesztést? Ja, a hibakódot megtartotta, továbbra sem tudom törölni.
jrtom
Elküldve: 2012-09-01 18:07 Segítsetek!
Kell csinálnod egy EWS-DDE összeillesztést és menni fog a kocsi.
tbadzs írta:
No szaktársak erre varrjatok gombot! A lelkes amatőr (már hogy én) ismerkedik az INPA-val, sikerült úgy elállítanom valamit, hogy nem indul be az autó. Igazából csak úgy nézegettem benne, hogy miket mutat, hibakódok, különböző értékek, üzemanyag mennyiség, stb., aztán bekapcsoltam az üzemanyag relét (F6 Aktív menüben, talán az F3 volt az), hallom is hogy valami elektromos dolog beindul (mint mikor a gyújtást ráadom), mentem tovább, kiléptem a programból, és attól fogva nem indul be. Visszaléptem a programba, hozott vmi hibát, amit törölni sem tudok, galériában a kép a hibáról. Segítsetek mit tegyek?
tbadzs
Elküldve: 2012-09-01 17:12 Segítsetek!
No szaktársak erre varrjatok gombot! A lelkes amatőr (már hogy én) ismerkedik az INPA-val, sikerült úgy elállítanom valamit, hogy nem indul be az autó. Igazából csak úgy nézegettem benne, hogy miket mutat, hibakódok, különböző értékek, üzemanyag mennyiség, stb., aztán bekapcsoltam az üzemanyag relét (F6 Aktív menüben, talán az F3 volt az), hallom is hogy valami elektromos dolog beindul (mint mikor a gyújtást ráadom), mentem tovább, kiléptem a programból, és attól fogva nem indul be. Visszaléptem a programba, hozott vmi hibát, amit törölni sem tudok, galériában a kép a hibáról. Segítsetek mit tegyek?
Tano
Elküldve: 2012-08-31 13:03 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
ute107 írta:
Ezek közül használható valamelyik?
Első 1.
Második 2.
Harmadik 3.
Hozzáértők...please?!:kiraly:
A másodikat kilőném, mert soros portos, a mai és későbbi laptopokhoz bonyolultabb.
Az első és a harmadik ugyanaz, kivéve, hogy az elsőhöz van 20-pines átalakító.
Én az elsőre szavazok.
ute107
Elküldve: 2012-08-30 22:58 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Ezek közül használható valamelyik?
Első 1.Második 2.Harmadik 3.Hozzáértők...please?!:kiraly:
Tano
Elküldve: 2012-08-30 18:01 bmw diagnosztika
tbadzs írta:
Köszönöm a választ. Közben az INPA insatll-ban találtam egy SGBD frissítő (entwickler) részt, majd áttanulmányozom. Külföldi fórumon olvastam, hogy a motorhoz tartozó ECU mappában lévő *.prg kellene frissíteni, de ilyen file-okat még nem találtam a neten, lehet az updater lesz a nyerő. Az minden esetre megnyugtató, hogy ettől függetlenül is működik 100%-osan, most akkor megyek tovább a DIS-re és a SSS-re.
Igen azokat, de a többi coding fájlt is lehet frissíteni. Megvan a neten is, csak
jól kell keresni.:wink:
tbadzs
Elküldve: 2012-08-30 14:28 bmw diagnosztika
Azért kapod ezt az üzenetet, mert az SGBD könyvtárban lévő fájlok verziószáma nem azonos. Ettől még korlátozás nélkül működik. Ez csak figyelmeztetés.[/quote]
Köszönöm a választ. Közben az INPA insatll-ban találtam egy SGBD frissítő (entwickler) részt, majd áttanulmányozom. Külföldi fórumon olvastam, hogy a motorhoz tartozó ECU mappában lévő *.prg kellene frissíteni, de ilyen file-okat még nem találtam a neten, lehet az updater lesz a nyerő. Az minden esetre megnyugtató, hogy ettől függetlenül is működik 100%-osan, most akkor megyek tovább a DIS-re és a SSS-re.
Tano
Elküldve: 2012-08-29 20:31 bmw diagnosztika
tbadzs írta:
Sziasztok, INPA-val kapcsolatban kérnék egy kis segítséget. A motor típus kiválasztása után a következő ablakot dobja fel (Ediabas 6.4.3. verzióból lett telepítve INPA 4.4.7.):
Checking versions
Malfunction possible!
SGBD version: 1.040 (in INPA)
SGBD version: 2.000
INPA version: 1.040
Gyakorlatilag a program tovább fut, kapcsolat is van, elvileg működik, csak gondolom vmi korlátozott üzemmódban. Találkozott már valaki hasonló problémával? Mi lehet a megoldás?
Azért kapod ezt az üzenetet, mert az SGBD könyvtárban lévő fájlok verziószáma nem azonos. Ettől még korlátozás nélkül működik. Ez csak figyelmeztetés.
tbadzs
Elküldve: 2012-08-29 17:52 bmw diagnosztika
Sziasztok, INPA-val kapcsolatban kérnék egy kis segítséget. A motor típus kiválasztása után a következő ablakot dobja fel (Ediabas 6.4.3. verzióból lett telepítve INPA 4.4.7.):
Checking versions
Malfunction possible!
SGBD version: 1.040 (in INPA)
SGBD version: 2.000
INPA version: 1.040
Gyakorlatilag a program tovább fut, kapcsolat is van, elvileg működik, csak gondolom vmi korlátozott üzemmódban. Találkozott már valaki hasonló problémával? Mi lehet a megoldás?
Sansz
Elküldve: 2012-08-01 22:40 légzsak_
kempelen írta:
hpeti111 írta:
kempelen írta:
hpeti111 írta:
jons írta:
hpeti111 írta:
jons írta:
hpeti111 írta:
A szaki azt mondja biztos a legzsák vezérlő vagy egy vezeték szakadt el valahol.Érdekelne hogy
találkoztatok-e hasonló hibával és hogyan oldódott meg.
Köszönöm
Az azért korántsem biztos, hogy elszakadt valami. Mitől szakadt volna el?
Milyen diaggal olvasta? Inpa, DIS, univerzális? Van neked a motortérben is csatid vagy már csak a utastérben? Helyileg hol vagy? Hátha van olyan kollega aki rá tud nézni az említett diagokkal is.
A motortérből csatlakozott rá,nem a laptop-on kersztül hanem valami "speciműszerrel".Mosonmagyaróváról vagyok.
Messze vagy sajnos nem tudok segíteni. Kérdés mi volt az a spéci műszer...
Ezt nem tudom sajnos,milyen műszer volt.De szerintem nem a diaggal volt a gond...Azt megtudnád mondani hogy hol találom a legzsák vezérlőt?
A két ülés között, a kézifékkar mögött a szőnyeg alatt.
Köszönöm,holnap megnézem!
Nem lesz egyszerű. Szánj rá időt. Ki kell venni a középkonzolt és valószínű hogy az üléseket is, hogy hozzáférj, illetve fel tudd hajtani a szőnyeget, hacsak nem akarsz egy darabot kivágni a szőnyegből. Elég szűk, helyen lesz, de azért sok sikert! :kiraly:
Ha még esetleg nem álltál neki, akkor javaslom nézz be a jobb ülés alá, ott a súlyérzékelők szokták bemondani az unalmast, lehet nálad is ez a bibi és ahhoz viszont nem kell szétbontani az egész kocsit :kiraly: