Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


SirToma Elküldve: 2011-07-25 20:01 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hil írta:
SirToma írta: Sziasztok Srácok.

Esetleg nem lenne valakinek egy diag kábele kölcsönbe szerdára, autóvásárlásnál ránéznénk a kiszedett gépre.
Tudom, hogy nagy szívesség,de megkösszönnénk!!!


Milyen diagra gondoltál? Laptopod telepített progival van hozzá?



Szia.

asszem inpa van letölte, de telepítve még nincs.
usb-s érdekelne.
meg egy kis gyorstalpaló.....:D

vessy21 Elküldve: 2011-07-23 16:03 ködlámpa

vessy21 írta:
hil írta:
vessy21 írta:


ha ez a program megvan es van komunikalo kabel akkor elvileg én is megtudom otthon csinalni? mert itt tenyleg senki nemtudja:wink:





Szia és Igen!
Ha küldesz gyorsan egy mail címet, akkor elküldöm a leírást, hogy az Epertben mit kell beállítanod és mit kell átállítanod.
De gyorsan, mert megyek el hamarosan és 5 napig nem leszek elérhető!

(egyébként ne haragudj, de nem értem, miért kell titkolni az előfordulási helyet és a mail címet, így hogyan segítsünk!!!)

Mivel nagyon nem sietsz a mail címmel, ezért az Expert beállítás:


jelszó NCSEXPERT
NCS open>
file>load profil>expert mod>OK
file>edit profile> jelszó: repxet >OK
individual round> összes pipa be>OK
file>save profile
F1 F3 E46>OK
KMB>OK>back>F6>back>F5>F1>read
ncs, pfisterprofile.
1. Copy goodpfist.pfl to profile (ncsexpert/pfs), make empty FSW_PSW.MAN (Editor) in Work directory
2. Open ncs
3. Load profil - pfisterprofile
4. Click F1 (Vin.....)
5. Click F3 (ZCS f. Ecu)
6. Choose Your Car
7. Cooose Your Ecu (EWS, IKE.......)
8. F6 Back
9. F4 Choose Program ECU (GM3 to DWA activation - blinking: open close)
10. F5 (coapireadsggetfswpsw) - Read FSW_PSW.TRC, in Work, copy PSW_PSW.TRC to another place and change
to FSW_PSW.MAN. Open FSW_PSW.MAN with text editor, change yours Settings, save and copy file to Work
overwrite old fsw_psw.man
11. Change work to Program Ecu and execute Job

Majd itt a:TAGFAHRLICHT Daylight Headlights kell engedélyezned

A többi funkció leírását ide nem tudom betenni, mert nem rövid, bár érdekes.
Remélem segítettem......




Szia, igen sokat segitettél, remélem sikerülni fog, majd a végeredményt megosztom:)
Amugy most már bátran lehet e-mailt küldeni nekem... Megyek valahonnan letöltöm a programot és aztán nekiugrok....BMW INPA K DCAN - USB- ez a kábel megfelel?


[/quote]

Hát nekem nem megy, de valakinek már sikerült,tetszik:lol:

borisz Elküldve: 2011-07-19 08:09 320d Motor

soospeter81 írta:
Coyote írta:
borisz írta:
Coyote írta:
borisz írta: Sziasztok!

Olyan hibajelenság jött elő a gépnél, hogy időközönként elfogy az erő belőle. Pl:tempomat 145km/h beállítva tatabányai emelkedőknél 100km/ra csökkent. Van, hogy hiába nyomom neki nem akar menni! Mivel nem állandó a hiba ezért inpa-val kiolvastam. Ezt találtam. Valami ötle, hogy merre kutakodjak? Az autó 320D 100kw.




Esetleg ezen az ábrán az 1-es alkatrész (pressure converter, magyarul nem tudom a megfelelő szakszavát). Emlékeztem rá, hogy külföldi fórumon olvastam ilyen problémáról, ott legalábbis ezt ajánlották.
Benyás off autómon vákumcső repedés szokott ilyesmit okozni, dízelnél nem tudom, hogy előfordulhat-e hasonló.



Köszi! De ha a cső repedt lenne akkor állandó lenne a hibajelenség nem?


Nem, nálam pontosan ugyanez volt a tünet: bizonyos fordulatszám-tartományban, mintha elgáncsolták volna. Annál lejjebb semmi baj nem volt, csak ott deformálódott annyit a vákumcső (ami amúgy normális dolog), hogy falsot szívott. Rohadt idegesítő tortúra volt, heteken át küzdöttünk, mire kitaláltuk. Persze üresben túráztatva nem jött elő, csak menet közben, nyomás alatt.


Hi!Az enyem ugyanezt csinalta amit irsz nagynehezen rajottunk,hogy a vakum nem megfelelo.szivosor alatt van egy halom cso mindet csereltuk azota tunet mentes az enyem.egy probat meger nem koltseges.Peti


Köszönöm, meg lesz a hétvégi programom!

soospeter81 Elküldve: 2011-07-18 20:35 320d Motor

Coyote írta:
borisz írta:
Coyote írta:
borisz írta: Sziasztok!

Olyan hibajelenság jött elő a gépnél, hogy időközönként elfogy az erő belőle. Pl:tempomat 145km/h beállítva tatabányai emelkedőknél 100km/ra csökkent. Van, hogy hiába nyomom neki nem akar menni! Mivel nem állandó a hiba ezért inpa-val kiolvastam. Ezt találtam. Valami ötle, hogy merre kutakodjak? Az autó 320D 100kw.




Esetleg ezen az ábrán az 1-es alkatrész (pressure converter, magyarul nem tudom a megfelelő szakszavát). Emlékeztem rá, hogy külföldi fórumon olvastam ilyen problémáról, ott legalábbis ezt ajánlották.
Benyás off autómon vákumcső repedés szokott ilyesmit okozni, dízelnél nem tudom, hogy előfordulhat-e hasonló.



Köszi! De ha a cső repedt lenne akkor állandó lenne a hibajelenség nem?


Nem, nálam pontosan ugyanez volt a tünet: bizonyos fordulatszám-tartományban, mintha elgáncsolták volna. Annál lejjebb semmi baj nem volt, csak ott deformálódott annyit a vákumcső (ami amúgy normális dolog), hogy falsot szívott. Rohadt idegesítő tortúra volt, heteken át küzdöttünk, mire kitaláltuk. Persze üresben túráztatva nem jött elő, csak menet közben, nyomás alatt.


Hi!Az enyem ugyanezt csinalta amit irsz nagynehezen rajottunk,hogy a vakum nem megfelelo.szivosor alatt van egy halom cso mindet csereltuk azota tunet mentes az enyem.egy probat meger nem koltseges.Peti

Coyote Elküldve: 2011-07-18 17:04 320d Motor

borisz írta:
Coyote írta:
borisz írta: Sziasztok!

Olyan hibajelenság jött elő a gépnél, hogy időközönként elfogy az erő belőle. Pl:tempomat 145km/h beállítva tatabányai emelkedőknél 100km/ra csökkent. Van, hogy hiába nyomom neki nem akar menni! Mivel nem állandó a hiba ezért inpa-val kiolvastam. Ezt találtam. Valami ötle, hogy merre kutakodjak? Az autó 320D 100kw.




Esetleg ezen az ábrán az 1-es alkatrész (pressure converter, magyarul nem tudom a megfelelő szakszavát). Emlékeztem rá, hogy külföldi fórumon olvastam ilyen problémáról, ott legalábbis ezt ajánlották.
Benyás off autómon vákumcső repedés szokott ilyesmit okozni, dízelnél nem tudom, hogy előfordulhat-e hasonló.



Köszi! De ha a cső repedt lenne akkor állandó lenne a hibajelenség nem?


Nem, nálam pontosan ugyanez volt a tünet: bizonyos fordulatszám-tartományban, mintha elgáncsolták volna. Annál lejjebb semmi baj nem volt, csak ott deformálódott annyit a vákumcső (ami amúgy normális dolog), hogy falsot szívott. Rohadt idegesítő tortúra volt, heteken át küzdöttünk, mire kitaláltuk. Persze üresben túráztatva nem jött elő, csak menet közben, nyomás alatt.

borisz Elküldve: 2011-07-18 17:02 320d Motor

Coyote írta:
borisz írta: Sziasztok!

Olyan hibajelenság jött elő a gépnél, hogy időközönként elfogy az erő belőle. Pl:tempomat 145km/h beállítva tatabányai emelkedőknél 100km/ra csökkent. Van, hogy hiába nyomom neki nem akar menni! Mivel nem állandó a hiba ezért inpa-val kiolvastam. Ezt találtam. Valami ötle, hogy merre kutakodjak? Az autó 320D 100kw.




Esetleg ezen az ábrán az 1-es alkatrész (pressure converter, magyarul nem tudom a megfelelő szakszavát). Emlékeztem rá, hogy külföldi fórumon olvastam ilyen problémáról, ott legalábbis ezt ajánlották.
Benyás off autómon vákumcső repedés szokott ilyesmit okozni, dízelnél nem tudom, hogy előfordulhat-e hasonló.



Köszi! De ha a cső repedt lenne akkor állandó lenne a hibajelenség nem?

Coyote Elküldve: 2011-07-18 16:30 320d Motor

borisz írta: Sziasztok!

Olyan hibajelenság jött elő a gépnél, hogy időközönként elfogy az erő belőle. Pl:tempomat 145km/h beállítva tatabányai emelkedőknél 100km/ra csökkent. Van, hogy hiába nyomom neki nem akar menni! Mivel nem állandó a hiba ezért inpa-val kiolvastam. Ezt találtam. Valami ötle, hogy merre kutakodjak? Az autó 320D 100kw.




Esetleg ezen az ábrán az 1-es alkatrész (pressure converter, magyarul nem tudom a megfelelő szakszavát). Emlékeztem rá, hogy külföldi fórumon olvastam ilyen problémáról, ott legalábbis ezt ajánlották.
Benyás off autómon vákumcső repedés szokott ilyesmit okozni, dízelnél nem tudom, hogy előfordulhat-e hasonló.

borisz Elküldve: 2011-07-18 16:06 320d Motor

Sziasztok!

Olyan hibajelenság jött elő a gépnél, hogy időközönként elfogy az erő belőle. Pl:tempomat 145km/h beállítva tatabányai emelkedőknél 100km/ra csökkent. Van, hogy hiába nyomom neki nem akar menni! Mivel nem állandó a hiba ezért inpa-val kiolvastam. Ezt találtam. Valami ötle, hogy merre kutakodjak? Az autó 320D 100kw.


vessy21 Elküldve: 2011-07-10 08:59 ködlámpa

hil írta:
vessy21 írta:


ha ez a program megvan es van komunikalo kabel akkor elvileg én is megtudom otthon csinalni? mert itt tenyleg senki nemtudja:wink:





Szia és Igen!
Ha küldesz gyorsan egy mail címet, akkor elküldöm a leírást, hogy az Epertben mit kell beállítanod és mit kell átállítanod.
De gyorsan, mert megyek el hamarosan és 5 napig nem leszek elérhető!

(egyébként ne haragudj, de nem értem, miért kell titkolni az előfordulási helyet és a mail címet, így hogyan segítsünk!!!)

Mivel nagyon nem sietsz a mail címmel, ezért az Expert beállítás:


jelszó NCSEXPERT
NCS open>
file>load profil>expert mod>OK
file>edit profile> jelszó: repxet >OK
individual round> összes pipa be>OK
file>save profile
F1 F3 E46>OK
KMB>OK>back>F6>back>F5>F1>read
ncs, pfisterprofile.
1. Copy goodpfist.pfl to profile (ncsexpert/pfs), make empty FSW_PSW.MAN (Editor) in Work directory
2. Open ncs
3. Load profil - pfisterprofile
4. Click F1 (Vin.....)
5. Click F3 (ZCS f. Ecu)
6. Choose Your Car
7. Cooose Your Ecu (EWS, IKE.......)
8. F6 Back
9. F4 Choose Program ECU (GM3 to DWA activation - blinking: open close)
10. F5 (coapireadsggetfswpsw) - Read FSW_PSW.TRC, in Work, copy PSW_PSW.TRC to another place and change
to FSW_PSW.MAN. Open FSW_PSW.MAN with text editor, change yours Settings, save and copy file to Work
overwrite old fsw_psw.man
11. Change work to Program Ecu and execute Job

Majd itt a:TAGFAHRLICHT Daylight Headlights kell engedélyezned

A többi funkció leírását ide nem tudom betenni, mert nem rövid, bár érdekes.
Remélem segítettem......



[/quote]
Szia, igen sokat segitettél, remélem sikerülni fog, majd a végeredményt megosztom:)
Amugy most már bátran lehet e-mailt küldeni nekem... Megyek valahonnan letöltöm a programot és aztán nekiugrok....BMW INPA K DCAN - USB- ez a kábel megfelel?


barbrady Elküldve: 2011-07-08 08:42 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

anubisz írta: Lehet hogy fogok venni egy ilyen Diagot. Tudom nem olcsó,de az se megoldás,ha minden szarért fizetek máshol,ha ki akarok mérni valamit. Egy év alatt tuti megtérül.
Tud Magyarul, a program is.
Ha valami kisebb dolog hibás,legalább kitudom cserélni. Bődületes menyiségül dologra képes,és jelenit meg élő adatot. Referencia értékekkel.BMW re optimalizálva.
Mit ér a sima OBD olvasó, ha BMW specifikus kódokat nem lehet vele értelmezni.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Kíváncsi leszek mi a hozzáértők véleménye.


Én ilyet használok, megy vele az INPA, a DIS és az SSS is.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors...veQ5fTools