Összesen 1950 találat
hancurozo
Elküldve: 2011-03-04 15:36 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
davech írta:
Helló!
Keresek egyszerű hiba kód olvasót. Találtam is egyet, hiba olvasásra/törlésre.
ELM327 v1.4 OBD EOBD OBD2 hibakód olvasó
Használt már valaki ilyet, hasonlót? thx
Igen. Az enyém már a V1.5a. Off autóhoz használom csak, (nekem 2001-es a kocsi, és ahhoz nem jó) a bmw-hez K-line inpa kábelt.
hil
Elküldve: 2011-02-19 16:58 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Sziasztok!
Ezt találtam:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...702wt_1166aki INPA kábel vásárlásán gondolkozik, elég olcsónak tartom
hil
Elküldve: 2011-02-17 16:55 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
xNorbi írta:
Köszönöm azért a választ, carsoftal probálkoztam én is ebayrol vettem csak kábelt 3-4euroért és rádugtam a számítógép soros protjára, de egyáltalán nem működött, gondolom interface is kellene hozzá... A link neve
Ehhez mit szólnátok? A DIS telepítésében mi okoz nehézségeket?
DIS Erre gondoltál?DIS
Én úgy látom, hogy a kábel, amit az Ebayról belinkeltél, az INPA kábel, az OBD csatiban van benne az interface. Azon megy az INPA és az NCs Expert diag alapból, ezt a két progit adják is hozzá.. A Carsoft ezzel a kábellal biztosan nem műxködik. A Carsoft-hoz van egy interface dobozka. Sok olyat hallottam, hogy Ebayról vett, de Kínából származó Carsoft interface az nem volt felprogramozva, tehát nem használható semmire sem.
A DIS feltelepítése viszont nem kis mutatvány, itt a fórumon Tano a nagy ász ebben, és az e39 fórumon kb két éven keresztül tárgyalták. Oda be kell reggelni, mert azt a topikot csak akkor láthatod. Én végig olvastam az egészet, de Tano segítsége nélkül semmire nem mentem volna. Igaz próbáltuk a DIS-t 1994-es e36-on, de sokat nem tudtunk kiolvasni belőle.
xNorbi
Elküldve: 2011-02-17 16:33 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
hil írta:
xNorbi írta:
Sajnos szlovákiából vagyok a hatértól 60kmre (az adatokat pótoltam). Esetleg azt tudni lehet, hogy mik azok a kábelek és szoftverek amik álltalában működni szoktak?
Szia! Nem azért nem válaszoltam, mert Szlovákiából vagy, csak vártam, hátha tud valaki okosabb tanáccsal szolgálni, de így marad az én szerény tapasztalatom: én e36-nál két féle diaggal próbálkoztam: Carsoft ez sajna a 94 autóban sok mindenre nem használható, mert nagyon kevés modult ismer fel. A másik, ami szintén van nekem az Inpa kábel, amin megy az Inpa, NCs Expert és a DIS programok. (Expert német nyelvű, számomra istentelen szenvedést okoz ebből kifolyólag). A DIS sok mindenre jó, de a telepítése nem egyszerű. Ez az utóbbi kábel 40K pénz volt (www.fulldiag.hu), de sokan vettek Ebayról sokféle kábelt, viszont nem írtak még arról, vagy csak az én figyelmemet kerülte el, hogy mi és hogyan működik rajta.
Köszönöm azért a választ, carsoftal probálkoztam én is ebayrol vettem csak kábelt 3-4euroért és rádugtam a számítógép soros protjára, de egyáltalán nem működött, gondolom interface is kellene hozzá...
A link neveEhhez mit szólnátok? A DIS telepítésében mi okoz nehézségeket?
DIS Erre gondoltál?
DIS
hil
Elküldve: 2011-02-16 14:42 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
xNorbi írta:
Sajnos szlovákiából vagyok a hatértól 60kmre (az adatokat pótoltam). Esetleg azt tudni lehet, hogy mik azok a kábelek és szoftverek amik álltalában működni szoktak?
Szia! Nem azért nem válaszoltam, mert Szlovákiából vagy, csak vártam, hátha tud valaki okosabb tanáccsal szolgálni, de így marad az én szerény tapasztalatom: én e36-nál két féle diaggal próbálkoztam: Carsoft ez sajna a 94 autóban sok mindenre nem használható, mert nagyon kevés modult ismer fel. A másik, ami szintén van nekem az Inpa kábel, amin megy az Inpa, NCs Expert és a DIS programok. (Expert német nyelvű, számomra istentelen szenvedést okoz ebből kifolyólag). A DIS sok mindenre jó, de a telepítése nem egyszerű. Ez az utóbbi kábel 40K pénz volt (www.fulldiag.hu), de sokan vettek Ebayról sokféle kábelt, viszont nem írtak még arról, vagy csak az én figyelmemet kerülte el, hogy mi és hogyan működik rajta.
hil
Elküldve: 2011-01-20 17:59 ABS-rõl általában
Sziasztok!
Nem is tudom, hová írjam: régóta vacakol az ABS az autóban. Időnként kigyullad az ABS hiba lámpa. Kiolvastam a hibát Carsoft-al és a bal első kerék forgás érzékelőjét írta ki a hiba okaként. Vettem egy bontottat Kasza Mestertől még a nyár elején. A régit nem tudtam kivenni, a csere elmaradt, nagyon ritkán jött elő a hiba. A héten rohadt Audis beláthatatlan kanyarban, záróvonalnál, irdatlan ködben előzött, egyszercsak megjelent előttem a ködből kb 50 m-re tőlem és lekényszerített a padkára, én 60-al mentem. Ha nem Bimmer van alattam, akkor tán ezt a levelet már nem írom senkinek. Azóta folyamatosan világított az ABS hiba jelzés. Kiolvastam a kódot: Carsoft bal első jeladó hiba, INPA, DIS szivattyú szelep tekercset írt ki. Töröltem a hibát, de az maradt. Ma az NT-nél nem kis munkával kicserélték a jeladót, azóta jó minden. Azért írtam mindezt ide a diag topikba, hogy azért az általam is lebecsült Carsoft nem is annyira rossz diag progi, mert a többi kiolvasása alapján a vezérlő elektronikát kellett volna cserélni.
imici85
Elküldve: 2011-01-06 16:19 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
vsop14 írta:
imici85 írta:
Hello
Hallott valaki az actia pass thrue interfac-ről.Azt írják,hogy az ista/p viszi meg még kb 6-7 autógyártó gyári programjait.na most az a kérdés,hogy akkor viszi-e a dist meg a progmant is.Az ista/p online működteti.Akkor elvileg a gépre feltelepített dist/progmant is vinnie kéne.
én hallottam.
de attól még, h a programot tudod futtatni, az interface nem biztos, hogy jó hozzá... pl az INPA/DIS, a carsoft és a bmwscanner mind mind más interfacet igényelnek
De ha a bmw doksi azt írja,hogy működik ista/p és ista/d alatt ez az interface akkor elvileg működni kéne vele a dis meg a progman is mert ugyanazokat a protokolokat viszi.
info:
http://www.multi-diag.rs/BMW%20J2534.pdf
vsop14
Elküldve: 2011-01-06 00:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
imici85 írta:
Hello
Hallott valaki az actia pass thrue interfac-ről.Azt írják,hogy az ista/p viszi meg még kb 6-7 autógyártó gyári programjait.na most az a kérdés,hogy akkor viszi-e a dist meg a progmant is.Az ista/p online működteti.Akkor elvileg a gépre feltelepített dist/progmant is vinnie kéne.
én hallottam.
de attól még, h a programot tudod futtatni, az interface nem biztos, hogy jó hozzá... pl az INPA/DIS, a carsoft és a bmwscanner mind mind más interfacet igényelnek
wizzaerr
Elküldve: 2010-12-21 08:58 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Tano írta:
Emlegetett szamár itt vagyok:D
Akinek inpa ionstall leírás kell, az ITT talál. Ez német doksi, de képekkel illusztrált, így érthető szerintem annak is, aki nem tud németül. Aki angol verziót akarja telepíteni, az a "rectification program uk"-t válassza. Hirtelen ezt leltem, kb 1 perc volt. Tudom ajánlani a guglit mindenkinek.:wink:
A porlasztók állapotára az első kép alapján lehet következtetni, de pontosan meghatározni csak rendes műszeres méréssel lehet. A képen a négy hengerbe egyenként befecskendezett üzemanyagmennyiség elméleti szükséges értékétől való eltérés(más néven adaptáció) látható. Itt látható, hogy 3 henger viszonylag egyforma értékeket mutat, de a 4. jobban eltér tőlük, ráadásul a pozitív irányba, vagyis abba a hengerbe több nafta megy. De még tűrésen belül van. Persze ezt érdemes megnézni nagyob terhelés alatt is mint alapjárat.
Arról, hogy a kiolvasott adatoknál beleesik-e a tűrésbe a sávok jelölik az INPA-ban, meg ha eltér, akkor felkiáltójel is van. Valamint ha már kívül esik a határon, akkor általában hibatárolóba is kerül.
köszi Tano!!:orokhala: Megnézem majd nagyobb terhelésnél is, aztán valszeg az új év elején kiszerelem és elviszem beméretni. Ahol mérni tudják ott általában felújítani is...de még körülnézek az árakban, hogy újat/bontottat vásárolni vagy felújítattni érdemes.
A google-ben én is megtaláltam amit belinkeltél, de ahogy te is írtad az installhoz volt ami nem egy nagy mutatvány inpánál. Persze aki még előtte van annak segíthet.:kiraly:
Ha rálelek vmi dianosztikai leírásra kifejezetten newgamereknek majd én is beírom. Még egyszer köszi a pontos magyarázatot!
vsop14
Elküldve: 2010-12-21 00:16 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Tano írta:
Emlegetett szamár itt vagyok:D
Akinek inpa ionstall leírás kell, az ITT talál. Ez német doksi, de képekkel illusztrált, így érthető szerintem annak is, aki nem tud németül. Aki angol verziót akarja telepíteni, az a "rectification program uk"-t válassza. Hirtelen ezt leltem, kb 1 perc volt. Tudom ajánlani a guglit mindenkinek.:wink:
A porlasztók állapotára az első kép alapján lehet következtetni, de pontosan meghatározni csak rendes műszeres méréssel lehet. A képen a négy hengerbe egyenként befecskendezett üzemanyagmennyiség elméleti szükséges értékétől való eltérés(más néven adaptáció) látható. Itt látható, hogy 3 henger viszonylag egyforma értékeket mutat, de a 4. jobban eltér tőlük, ráadásul a pozitív irányba, vagyis abba a hengerbe több nafta megy. De még tűrésen belül van. Persze ezt érdemes megnézni nagyob terhelés alatt is mint alapjárat.
Arról, hogy a kiolvasott adatoknál beleesik-e a tűrésbe a sávok jelölik az INPA-ban, meg ha eltér, akkor felkiáltójel is van. Valamint ha már kívül esik a határon, akkor általában hibatárolóba is kerül.
na akkor nem jól tudtam, viszont így már világos, h a mértékegysége mg/munkaütem (vagy befecskendezés) ha jól sejtem