Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


John Elküldve: 2017-08-24 20:15 diagnosztikai programok

bricktopm írta:
John írta:
bricktopm írta: Hali,
INPA-val hogy tudom a légtömegmérőt adaptálni, vagy az adaptációt törölni?
Az a lényeg, hogy cserélve lett, mivel az előző besz rt. Most kicsit magasabb a fogyasztásom és rendszeresen túlvezérli az OX szenzorokat. Gondolom egy újratanítást igényelne.

Szia.Error-nál (hibák)és mellette kb (Nálam asszem F7) "Adaptation".De az is biztos hogy kell neki bizonyos minimum Km amíg menni kell vele leállítás nélkül míg megtanulja a dolgokat. Hogy mennyi a minimális Km- amit menni kell vele azt mai napig senki nem árulta el nekem,tippem szerint minimum 25-30 Km de majd a régiek el mondják,ezt én is szeretném tudni egyébként. :)



Szerintem 3,-5 km a szerviz táv. Nost logijus ha javitanak nem fognak pestig menni vele h nornalisan feltanuljon egy szenzor. Joszi hetvegen ugyis megyek vagy 30at egybe meg vissza is majd akkor torlom.

Úgy csináld hogy amikor törölted és be indítod vagy járó motornál addig le ne kapcsold míg nem mentél vele mit tom én hány Km-t ami nem tom miért de titok és jó lenne tudni.Csak azért jelzem mert E39 fórumon mondták a minimum 25-30 Km-et.. :)

bricktopm Elküldve: 2017-08-24 15:37 diagnosztikai programok

John írta:
bricktopm írta: Hali,
INPA-val hogy tudom a légtömegmérőt adaptálni, vagy az adaptációt törölni?
Az a lényeg, hogy cserélve lett, mivel az előző besz rt. Most kicsit magasabb a fogyasztásom és rendszeresen túlvezérli az OX szenzorokat. Gondolom egy újratanítást igényelne.

Szia.Error-nál (hibák)és mellette kb (Nálam asszem F7) "Adaptation".De az is biztos hogy kell neki bizonyos minimum Km amíg menni kell vele leállítás nélkül míg megtanulja a dolgokat. Hogy mennyi a minimális Km- amit menni kell vele azt mai napig senki nem árulta el nekem,tippem szerint minimum 25-30 Km de majd a régiek el mondják,ezt én is szeretném tudni egyébként. :)



Szerintem 3,-5 km a szerviz táv. Nost logijus ha javitanak nem fognak pestig menni vele h nornalisan feltanuljon egy szenzor. Joszi hetvegen ugyis megyek vagy 30at egybe meg vissza is majd akkor torlom.

John Elküldve: 2017-08-24 13:56 diagnosztikai programok

bricktopm írta: Hali,
INPA-val hogy tudom a légtömegmérőt adaptálni, vagy az adaptációt törölni?
Az a lényeg, hogy cserélve lett, mivel az előző besz rt. Most kicsit magasabb a fogyasztásom és rendszeresen túlvezérli az OX szenzorokat. Gondolom egy újratanítást igényelne.

Szia.Error-nál (hibák)és mellette kb (Nálam asszem F7) "Adaptation".De az is biztos hogy kell neki bizonyos minimum Km amíg menni kell vele leállítás nélkül míg megtanulja a dolgokat. Hogy mennyi a minimális Km- amit menni kell vele azt mai napig senki nem árulta el nekem,tippem szerint minimum 25-30 Km de majd a régiek el mondják,ezt én is szeretném tudni egyébként. :)

bricktopm Elküldve: 2017-08-24 13:09 diagnosztikai programok

Hali,
INPA-val hogy tudom a légtömegmérőt adaptálni, vagy az adaptációt törölni?
Az a lényeg, hogy cserélve lett, mivel az előző besz rt. Most kicsit magasabb a fogyasztásom és rendszeresen túlvezérli az OX szenzorokat. Gondolom egy újratanítást igényelne.

John Elküldve: 2017-08-15 00:16 DIS

Tano írta:
John írta: Sziasztok.Látom ez már régi téma,egy kérdésem viszont lenne.A Dis többet tud mint az Inpa,Ncs expert (Dummy),vagy pedig semmivel se tud többet?


Lényegében ugyanazt tudja, csak más kezelőfelülettel. Talán valamivel felhasználóbarátabb, csak beüzemelni macerásabb ha nem képfájlból dolgozol.
Szerintem manapság már érdemesebb az utódját az ISTA-t használni.

Köszönöm,épp ezért kérdezem mert töltöttem le Dis-t viszont bénának érzem magam mert nem könnyű legalábbis nekem aktiválni,de akkor nem is erőltetem.Mi az az Ista? (Dis utódja most már tudom de mégis.) :)

Tano Elküldve: 2017-08-15 00:13 DIS

John írta: Sziasztok.Látom ez már régi téma,egy kérdésem viszont lenne.A Dis többet tud mint az Inpa,Ncs expert (Dummy),vagy pedig semmivel se tud többet?


Lényegében ugyanazt tudja, csak más kezelőfelülettel. Talán valamivel felhasználóbarátabb, csak beüzemelni macerásabb ha nem képfájlból dolgozol.
Szerintem manapság már érdemesebb az utódját az ISTA-t használni.

John Elküldve: 2017-08-15 00:07 DIS

Sziasztok.Látom ez már régi téma,egy kérdésem viszont lenne.A Dis többet tud mint az Inpa,Ncs expert (Dummy),vagy pedig semmivel se tud többet?

John Elküldve: 2017-08-14 21:05 Nem tudom mi a baja az autómnak

BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
bricktopm írta:
hil írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
Az egyik abs szenzor tegyük fel. És a kézifék miért világíthat sárgán?


ha így együtt sárgán világít az azt jelenti, hogy a rendszer inaktív. ha a gombbal kapcsolod ki (DSC hosszan nyomva), ABS akkor is van. tehát mint írtam biztosítékok ellenőrzése. esetleg próbáld ki, hogy az ABS működik-e. ha nem, akkor valószínű szenzor rossz. ha mutat sebességet, akkor a bal hátsót kizárhatjuk. de a diag konkrétan megmondja.



A diagnosztizálást nem tudom megoldani, mert még nincs hibakód olvasóm. Ráadásul videot kellett néznem, hol található a biztosíték tábla :D Még új nálam a kocsi, próbálom felfedezni, mi hol található. Megnézem a biztosítékokat, aztán majd meglátjuk. Kicsit parázok, hogy elcseszek valamit a kocsin, ha útrakelek vele. Azt hiszem rendelnem kell egy hibakódolvasót ebayről... :S

Szia,
mindenképpen hiba olvasással kéne kezdeni. Van egy erre vonatkozó javítási leírásom feltéve az oldalra (ha nem a jeladó a hibás).
bye: hil

ez most komoly? ha nincs hibakód olvasód, akkor jársz tovább az autóval, vagy nem, ahelyett, hogy elvinnéd egy szerelőhöz? :|
egyébként az autóval lehet járni, csak ne vadulj. mert nem fogja megvédeni magát a hülyeségeddel szemben. ;) (értsd jól)


Köszi az infokat, Nem szoktam vadulni a kocsival, szóval megfogadom tanácsod! Természetesen hétfőn az lesz az első, hogy elviszem szerelőhöz! Csak ugye hétvégén nem dolgozik a szerelő. :( Hibakód olvasót meg veszek minél előbb!


Szerk.: bricktopm: Akkor az ebayes vásárlás felejtős! Köszi Neked is!









Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.



Szia/Sziasztok

Elvittem kedden az autószerelőhöz a kocsit, és ugyanazt állapította meg a szerelő amit ti is mondtatok: A motor azért világított sárgán, mert az egyik gyujtótrafó rossz, ki kell cserélni. Az ABS jeladó pedig hiányzott a kocsiból! :O Én csak azt nem értem, hogy vásárlás előtt én elvittem ehhez a szerelőhöz, és rádugta gépre a kocsit, majd mondta, hogy minden rendben a kocsival! Kérdeztem is tőle, ha bármi baja lenne a kocsinak, akkor ő azt látná? Azt mondta hogy igen, nyugodjak meg, nincs baja a kocsinak! Ez volt közel egy hónapja. A kocsi átíratása rá másfél hétre történt, a tulajdonomban tehát kb két és fél hete van. Ez alatt az idő alatt közel 100 KM-t mentem vele, és ez idő alatt négy lámpa is kigyulladt! Az ABS, a motor, az aolaj és a féklámpa. Mindegyik sárgán világított! A kérdés pedig az: Ha ezek a hibák már akkor is megvoltak, miért nem látta ő akkor, mikor én vásároltam a kocsit és elvittem hozzá átnézetni??? Lehetséges az, hogy gépre dugva nem mutatja ki neki a program, hogy valami hiányzik? Nem értem én ezt...:|


vannak hibák, amiket ha kitörölnek, csak km-ek múlva térnek vissza. mondjuk ha nincs ABS szenzor az pont nem ilyen.
akitől vetted az autót az nem ismerhette ezt a szerelőt? lehet le volt vele beszélve, hogy mondja azt minden rendben.
gondolom fizettél az átnézésért, így én azt mondanám neki, hogy ha akkor nem vette észre, akkor ingyen végzi el a javításokat. persze ezt csak akkor mond, ha az alkatrészeket ha ő veszi már megmondta az árakat, mert akkor annyival többet mondana úgyis, ne járjon rosszul.
bár nekem a bizalmam oda volna ezek után.


A mai napig nem térek magamhoz, hogy az IStenbe lehetséges az, hogy 160-180km-rel arrébb lévő eladók ismerik ezt a szerelőt! Igazából én mondtam nekik, hogy a helybéli autószerelőhöz fogom elvinni az autót. Elhozták, átnézettem, de már az első kétpercben kiderült, hogy van egy szélhámos közös ismerősük! Na mindegy.. Szóval lehet valami sántít itt a dologban...

Na mindegy. Visszatérve: A holtponti jeladó + abs szenzor összesen 38K + 8k beszerelési díj. Ha minden jól megy, akkor a hét második felében már kész is lesz au autó.

Egyébként én azt nem értem: Ha valamelyik jeladó hiányzik a kocsiból, annak nem kéne jeleznie, mikor rákötöm a gépet? És mi van akkor, ha azt a jeladót azért szerelték ki, hogy ne mutassa, hogy gáz van a hátsó felfüggesztéssel, vagy fékkel??? :O Ez hajnalba félálmomba jutott eszembe! :O Lehetséges ez? Ha nem is pont az abs-nél, de valamelyik elektronikát vagy érzékelőt ki lehet úgy kötni/venni, hogy az ne jelezze a hibát?

Félreértés ne essen: Én nem szétberhelni akarok egy E46-ot és úgy eladni, előbb köpöm szembe magam kétszer, minthogy bármit is átvágjak!

Csak kezdek parázni, mi van akkor, ha a jeladó beszerelése után jönnek a piros hibalámpák és a drágábbnál drágább alkatrészek... :S


Melyik vezérlőből olvasod a hibát?
Asc-t külön vezérlőből kell, Inpánál a Chassis/Asc/Dsc-ből olvasd. :)

BMW0926 Elküldve: 2017-08-14 18:25 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
BMW0926 írta:
bricktopm írta:
hil írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
Az egyik abs szenzor tegyük fel. És a kézifék miért világíthat sárgán?


ha így együtt sárgán világít az azt jelenti, hogy a rendszer inaktív. ha a gombbal kapcsolod ki (DSC hosszan nyomva), ABS akkor is van. tehát mint írtam biztosítékok ellenőrzése. esetleg próbáld ki, hogy az ABS működik-e. ha nem, akkor valószínű szenzor rossz. ha mutat sebességet, akkor a bal hátsót kizárhatjuk. de a diag konkrétan megmondja.



A diagnosztizálást nem tudom megoldani, mert még nincs hibakód olvasóm. Ráadásul videot kellett néznem, hol található a biztosíték tábla :D Még új nálam a kocsi, próbálom felfedezni, mi hol található. Megnézem a biztosítékokat, aztán majd meglátjuk. Kicsit parázok, hogy elcseszek valamit a kocsin, ha útrakelek vele. Azt hiszem rendelnem kell egy hibakódolvasót ebayről... :S

Szia,
mindenképpen hiba olvasással kéne kezdeni. Van egy erre vonatkozó javítási leírásom feltéve az oldalra (ha nem a jeladó a hibás).
bye: hil

ez most komoly? ha nincs hibakód olvasód, akkor jársz tovább az autóval, vagy nem, ahelyett, hogy elvinnéd egy szerelőhöz? :|
egyébként az autóval lehet járni, csak ne vadulj. mert nem fogja megvédeni magát a hülyeségeddel szemben. ;) (értsd jól)


Köszi az infokat, Nem szoktam vadulni a kocsival, szóval megfogadom tanácsod! Természetesen hétfőn az lesz az első, hogy elviszem szerelőhöz! Csak ugye hétvégén nem dolgozik a szerelő. :( Hibakód olvasót meg veszek minél előbb!


Szerk.: bricktopm: Akkor az ebayes vásárlás felejtős! Köszi Neked is!









Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.



Szia/Sziasztok

Elvittem kedden az autószerelőhöz a kocsit, és ugyanazt állapította meg a szerelő amit ti is mondtatok: A motor azért világított sárgán, mert az egyik gyujtótrafó rossz, ki kell cserélni. Az ABS jeladó pedig hiányzott a kocsiból! :O Én csak azt nem értem, hogy vásárlás előtt én elvittem ehhez a szerelőhöz, és rádugta gépre a kocsit, majd mondta, hogy minden rendben a kocsival! Kérdeztem is tőle, ha bármi baja lenne a kocsinak, akkor ő azt látná? Azt mondta hogy igen, nyugodjak meg, nincs baja a kocsinak! Ez volt közel egy hónapja. A kocsi átíratása rá másfél hétre történt, a tulajdonomban tehát kb két és fél hete van. Ez alatt az idő alatt közel 100 KM-t mentem vele, és ez idő alatt négy lámpa is kigyulladt! Az ABS, a motor, az aolaj és a féklámpa. Mindegyik sárgán világított! A kérdés pedig az: Ha ezek a hibák már akkor is megvoltak, miért nem látta ő akkor, mikor én vásároltam a kocsit és elvittem hozzá átnézetni??? Lehetséges az, hogy gépre dugva nem mutatja ki neki a program, hogy valami hiányzik? Nem értem én ezt...:|


vannak hibák, amiket ha kitörölnek, csak km-ek múlva térnek vissza. mondjuk ha nincs ABS szenzor az pont nem ilyen.
akitől vetted az autót az nem ismerhette ezt a szerelőt? lehet le volt vele beszélve, hogy mondja azt minden rendben.
gondolom fizettél az átnézésért, így én azt mondanám neki, hogy ha akkor nem vette észre, akkor ingyen végzi el a javításokat. persze ezt csak akkor mond, ha az alkatrészeket ha ő veszi már megmondta az árakat, mert akkor annyival többet mondana úgyis, ne járjon rosszul.
bár nekem a bizalmam oda volna ezek után.


A mai napig nem térek magamhoz, hogy az IStenbe lehetséges az, hogy 160-180km-rel arrébb lévő eladók ismerik ezt a szerelőt! Igazából én mondtam nekik, hogy a helybéli autószerelőhöz fogom elvinni az autót. Elhozták, átnézettem, de már az első kétpercben kiderült, hogy van egy szélhámos közös ismerősük! Na mindegy.. Szóval lehet valami sántít itt a dologban...

Na mindegy. Visszatérve: A holtponti jeladó + abs szenzor összesen 38K + 8k beszerelési díj. Ha minden jól megy, akkor a hét második felében már kész is lesz au autó.

Egyébként én azt nem értem: Ha valamelyik jeladó hiányzik a kocsiból, annak nem kéne jeleznie, mikor rákötöm a gépet? És mi van akkor, ha azt a jeladót azért szerelték ki, hogy ne mutassa, hogy gáz van a hátsó felfüggesztéssel, vagy fékkel??? :O Ez hajnalba félálmomba jutott eszembe! :O Lehetséges ez? Ha nem is pont az abs-nél, de valamelyik elektronikát vagy érzékelőt ki lehet úgy kötni/venni, hogy az ne jelezze a hibát?

Félreértés ne essen: Én nem szétberhelni akarok egy E46-ot és úgy eladni, előbb köpöm szembe magam kétszer, minthogy bármit is átvágjak!

Csak kezdek parázni, mi van akkor, ha a jeladó beszerelése után jönnek a piros hibalámpák és a drágábbnál drágább alkatrészek... :S

YELLOW Elküldve: 2017-08-13 15:33 Nem tudom mi a baja az autómnak

BMW0926 írta:
bricktopm írta:
hil írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
Az egyik abs szenzor tegyük fel. És a kézifék miért világíthat sárgán?


ha így együtt sárgán világít az azt jelenti, hogy a rendszer inaktív. ha a gombbal kapcsolod ki (DSC hosszan nyomva), ABS akkor is van. tehát mint írtam biztosítékok ellenőrzése. esetleg próbáld ki, hogy az ABS működik-e. ha nem, akkor valószínű szenzor rossz. ha mutat sebességet, akkor a bal hátsót kizárhatjuk. de a diag konkrétan megmondja.



A diagnosztizálást nem tudom megoldani, mert még nincs hibakód olvasóm. Ráadásul videot kellett néznem, hol található a biztosíték tábla :D Még új nálam a kocsi, próbálom felfedezni, mi hol található. Megnézem a biztosítékokat, aztán majd meglátjuk. Kicsit parázok, hogy elcseszek valamit a kocsin, ha útrakelek vele. Azt hiszem rendelnem kell egy hibakódolvasót ebayről... :S

Szia,
mindenképpen hiba olvasással kéne kezdeni. Van egy erre vonatkozó javítási leírásom feltéve az oldalra (ha nem a jeladó a hibás).
bye: hil

ez most komoly? ha nincs hibakód olvasód, akkor jársz tovább az autóval, vagy nem, ahelyett, hogy elvinnéd egy szerelőhöz? :|
egyébként az autóval lehet járni, csak ne vadulj. mert nem fogja megvédeni magát a hülyeségeddel szemben. ;) (értsd jól)


Köszi az infokat, Nem szoktam vadulni a kocsival, szóval megfogadom tanácsod! Természetesen hétfőn az lesz az első, hogy elviszem szerelőhöz! Csak ugye hétvégén nem dolgozik a szerelő. :( Hibakód olvasót meg veszek minél előbb!


Szerk.: bricktopm: Akkor az ebayes vásárlás felejtős! Köszi Neked is!









Nem az ebay-en való beszerzéssel van a gond. Hanem, hogy általában kiszúrják az emberek a 2-3ezer forintos OBD scannereket, amik a bmw-vel nem tudnak mit kezdeni. Nagyon jók egy átlag autóhoz, amiben kb ezred ennyi szenzor van.
pl ezeket és az ehhez hasonló univerzál cuccokat felejtsd el:

A link neve

vannak a PA soft-os cuccok:
A link neve
Amiket bátran tudok ajánlani kiolvasni a hibakódokat, én is használom ezt a fajtát, meg mellette őt INPA,DIS-hez:
A link neve

Viszont vannak ezek hasommásai, A link neve amik lényegesen olcsóbbak fix áron és gyakorlatilag semmire sem jók.
Persze BID-elve lehet jókat kifogni ezeből is féláron.
De egy ilyen utóbbi Dcanbus kábel itthon is 9 -10ezer legolcsóbban amúgy.



Szia/Sziasztok

Elvittem kedden az autószerelőhöz a kocsit, és ugyanazt állapította meg a szerelő amit ti is mondtatok: A motor azért világított sárgán, mert az egyik gyujtótrafó rossz, ki kell cserélni. Az ABS jeladó pedig hiányzott a kocsiból! :O Én csak azt nem értem, hogy vásárlás előtt én elvittem ehhez a szerelőhöz, és rádugta gépre a kocsit, majd mondta, hogy minden rendben a kocsival! Kérdeztem is tőle, ha bármi baja lenne a kocsinak, akkor ő azt látná? Azt mondta hogy igen, nyugodjak meg, nincs baja a kocsinak! Ez volt közel egy hónapja. A kocsi átíratása rá másfél hétre történt, a tulajdonomban tehát kb két és fél hete van. Ez alatt az idő alatt közel 100 KM-t mentem vele, és ez idő alatt négy lámpa is kigyulladt! Az ABS, a motor, az aolaj és a féklámpa. Mindegyik sárgán világított! A kérdés pedig az: Ha ezek a hibák már akkor is megvoltak, miért nem látta ő akkor, mikor én vásároltam a kocsit és elvittem hozzá átnézetni??? Lehetséges az, hogy gépre dugva nem mutatja ki neki a program, hogy valami hiányzik? Nem értem én ezt...:|


vannak hibák, amiket ha kitörölnek, csak km-ek múlva térnek vissza. mondjuk ha nincs ABS szenzor az pont nem ilyen.
akitől vetted az autót az nem ismerhette ezt a szerelőt? lehet le volt vele beszélve, hogy mondja azt minden rendben.
gondolom fizettél az átnézésért, így én azt mondanám neki, hogy ha akkor nem vette észre, akkor ingyen végzi el a javításokat. persze ezt csak akkor mond, ha az alkatrészeket ha ő veszi már megmondta az árakat, mert akkor annyival többet mondana úgyis, ne járjon rosszul.
bár nekem a bizalmam oda volna ezek után.