ember84 Elküldve: 2017-02-22 07:49 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Valaki vállalja,hogy távoli eléréssel telepíti a gépemre az INPA-t?Wmware-t telepítettem,többivel bajba vagyok,nem értek hozzá:(Köszönöm előre is!!
ember84 Elküldve: 2017-02-22 07:49 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
katonaza Elküldve: 2017-02-19 20:31 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Laza Elküldve: 2017-02-19 17:07 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
ember84 írta:Tano írta:ember84 írta: Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék tudna valaki nekem abban segíteni,hogy windows 10 el rendelkező gépre fel lehet tenni az INPA-t?Ha igen,hogyan?Meg tudnám valakivel csináltatni zalában?Köszi:Üdv:)
Egyszerűbb egy virtuális géppel megoldani olyan oprendszerre amivel működik, és akkor nincs probléma abból, hogy később milyen az oprendszer, illetve újratelepítgetni sem kell állandóan.
Köszönöm,értem amit mondasz,de hogy kivel tudnám megcsináltatni??Nem lessz egyszerű ilyet találnom szerintem.
ember84 Elküldve: 2017-02-19 15:16 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Tano írta:ember84 írta: Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék tudna valaki nekem abban segíteni,hogy windows 10 el rendelkező gépre fel lehet tenni az INPA-t?Ha igen,hogyan?Meg tudnám valakivel csináltatni zalában?Köszi:Üdv:)
Egyszerűbb egy virtuális géppel megoldani olyan oprendszerre amivel működik, és akkor nincs probléma abból, hogy később milyen az oprendszer, illetve újratelepítgetni sem kell állandóan.
Tano Elküldve: 2017-02-19 13:27 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
ember84 írta: Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék tudna valaki nekem abban segíteni,hogy windows 10 el rendelkező gépre fel lehet tenni az INPA-t?Ha igen,hogyan?Meg tudnám valakivel csináltatni zalában?Köszi:Üdv:)
ember84 Elküldve: 2017-02-19 10:44 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Kabi Elküldve: 2017-02-17 19:57 Részecskeszûrõ_
zlatan23 írta:hil írta:YELLOW írta:Kabi írta:YELLOW írta:Kabi írta:YELLOW írta:zlatan23 írta: Sziasztok
a részecskeszűrő piktogram megjelenése után "mennyi ideje" van még hátra?
A kiégetéshez mekkora utat kell megtenni, és mekkora fordulaton, hogxy az használjon, és ne még rosszabb legyen?
Köszi
lehet rosszul tudom, de a regeneráció nem jár hibajelzéssel. tulajdonképpen észre sem veszed.
ha világít a piktogramja, akkor vagy rossz a rendszerben valami, nem tudja végrehajtani a regenerációt, pl folyamatosan rövidtávokat mész, vagy már ol an szinten el van dugulva, hogy nagyon.
maga a regeneráció kb 10 km alatt lezajlik. ezt átlagban mondom, részecskeszűrős autók esetében. persze függ az állapottól.
ezekhez nem kell autópálya, elég főút is, csak mondjuk 5. helyett 4-esben mész egy nagyobb távot, hogy legyen fordulat. ez egyébként benzins és sima dízel autóknál is ajánlott, hogy a kipuff rendszer át legyen járatva rendesen.
Valóban nem jár semmi jelenséggel a regenerálás. Azonban kicsit több dologn
ak kell teljesülni, mint 5. helyett 4.ben közlekedni: vízhőfok min 74 fok, DPF hőmérséklete 600 fok. Ajánlott autópályán folyamatosan kb 120-130as tempót menni, 2500-as fordulat körül olyan kb 20 percet (a Rheingold program menüje szerint fél óra, de bőven hamarabb is megvan a regenerálás). Nekem pont két dolog miatt nem regenerált, rossz volt a termosztát (max 65 fokra ment fel a víz) és a DPF hőmérséklet jeladó vezetéke le volt vágva. Kijavítottam, azóta semmi gond.
Az hogy "mennyi ideje" van még hátra...jó kérdés. Első körben megnézetném, hogy a feltételek teljesülnek-e egyáltalán, ha igen, akkor egy kis autópályát neki. Ha nem javul, akkor én tuti nem kínoznám, mert hazavágja a turbót is a túlságosan nagy ellennyomás.
ennyire nem akartam leírni, reménykedtem, hogy azért egyértelmű pár dolog.
nyilván egyértelmű, hogy nem 10 km-en csinálja meg. de amikor elkezdi, amikor adott a feltétel, onnantól kb 10 km. de mondom én japán típusnál hallottam ezt. vagy olyan autó lehetett, amiknél eleve rendszeres a tisztítás, és sikeres, akkor hamar meg van.
de az autópálya nem kötelező, hisz nem kényszeríthetek a vásárlót, hogy csak úgy vegyen DPF-es dízelt, ha x időnként autópályázik is. tehát azért 80km-es út elég kell legyen. főút az a baj, hogy közben lehetnek települések, így ha városba ér az ember és közben megy a regenerálás, akkor ott nem megy vége, csak ha választ alacsonyabb fokozatot. bár lehet ezt a rendszer kezeli, és majd folytatja.
mint írtam, ajánlott az autópálya...nem úgy mondtam, hogy kötelező. itt egy kis ábra ami szemléleti, mikor milyen hőfokon működik a DPF:
http://www.motor-talk.de/bilde...13180.html
szóval mehetsz te 90el, ha nem éri el a dpf a szükséges hőmérsékletet, akkor nem fog regenerálni. Olyan meg sajnos nincs, hogy félig kipucolja, aztán folytatja, ez egy processz, ami vagy végbemegy vagy nem. a computer 1-essel és 0-ással dolgozik, tehát ha nem fejeződik be a regenerálás, nem érzékeli úgy hogy jó a DPF. Aztán jön hibakód, meg a warning. szerintem.....
de ha alacsonyabb fokozatban mész ugyanolyan sebességgel, akkor jobban melegedik a rendszer. tudod a motort is meg lehet főzni.
minden autónak, minden motortípusnak az autópálya a legjobb. a hosszútáv.
én egy alternatívát javasoltam, aminek működnie kell
amúgy meg ott rothadjon meg, amelyik kitalálta a DPF-et, ahol van :D
ezt nem most kellett volna kitalálni, hanem évekkel ezelőtt, 20-30 éve. vagy valami hasonlót. jó katalizátor ott volt. de továbbra is azt mondom, hogy a legnagyobb gondot nem ez jelenti. mármint az autók. nyilván egy kínai városban, igen, sok köze lehet az ottani levegőminőséghez. amit meg elcsesztünk már nem lehet visszafordítani, csak minimálisan lassítani a folyamaton.
Erőművet meg minek építenek, mikor a konnektorban ott van a villany......? (DDDD)
Hát mentem 2szer 30kmt, 2000 alá nem ment a fordulat, de 3000 fölé sem huzamosan. A változás csupán annyi hogy hazafele nem 3-4km elteltével írta ki hanem 8km után. Ennek lehet jelentősége?
John Elküldve: 2017-02-03 19:41 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Laza írta:Tudom hogy csak viccelsz nem hajtom nehogy hazavágjam :)John írta:YELLOW írta:Köszi :) Amint megjön a fizu lecserélem,köszönöm hogy tartod bennem a lelket de fosok mint állat :D Azt nemtudom hogy hallgassak-e a haverra hogy ha nem lenne nyomásom akkor már megállt volna és menjek nyugodtan Pestre és padlózzam,elmerjek indulni vagy sem? Tényleg nemkérdezek többet igérem és rendes vagy köszi :)John írta:YELLOW írta:Rendben nagyon gondolkodom hogy veszek egy Swiftet ezt meg apránként motorgenerált csináltatok és kezdek gyűjteni pedig csak 204000 km körül van benne (így fejből saccolok..)bár innen is látszik hogy 10 évig női tulajé volt és városban használta...John írta:John írta:Nincs itt valaki Újszilvás vagy Tápiószeléről aki mérne nekem olajnyomást? Elvagyok vágva a külvilágtól és kezdem úgyérezni hogy az Inpa semmit sem ér mert legalább bedobna valami hibát de nem... Felkéne mennem Pestre de else merek indulni,haver azt mondja ne fossak hanem padlógáz bár tudnám hogy kamuzik-e.. :D (Olajgomba nem jelez hibát legalább jelezne hogy baj va és nincs nyomás de nem..)John írta:Szakértő barátom ezt írta:"[ 2017. február 3. 14:27 ] mármint hogy M43 BMS42 vezérlőnél?John írta:Inpát,Dummyt használtam már ezeket nem ismerem,itt lesz? :)Laza írta:Köszönöm :) "Szájbarágósan" Tudsz segíteni? Ez a Toolset-ben van?John írta: (Zárójelben egy kérdés,Inpa tud olajnyomást mérni vagy ne is keressem? :D )
Tud: link
https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5946B316
[ 2017. február 3. 14:28 ] mert a link egy MS80-ról szól ami lényegesen újabb vezérlő!
[ 2017. február 3. 14:28 ] NINCS OLAJ MÉRŐ SZENZOR az M43-ban!"
túlságosan túlpörgöd. nem ismételném magam.
milyen motorgenerál? te olvasod magad kivülről? :D
cserélj olajat, meg szűrőt, amiket írtam oszt majd nem fogsz aggódni tovább. egy 10-esből meg van az egész. aztán ha még sem oké, majd akkor aggódj.
Te egy kissé lökött (aka: nem normális) vagy :D Hallgass a haverodra, padlógáz neki, ha kibirja a pesti utat, akkor ki a fűre és forgassad tiltásig. Ez kell neki! :biglol::porgosnevetos:
Laza Elküldve: 2017-02-03 19:30 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
John írta:YELLOW írta:Köszi :) Amint megjön a fizu lecserélem,köszönöm hogy tartod bennem a lelket de fosok mint állat :D Azt nemtudom hogy hallgassak-e a haverra hogy ha nem lenne nyomásom akkor már megállt volna és menjek nyugodtan Pestre és padlózzam,elmerjek indulni vagy sem? Tényleg nemkérdezek többet igérem és rendes vagy köszi :)John írta:YELLOW írta:Rendben nagyon gondolkodom hogy veszek egy Swiftet ezt meg apránként motorgenerált csináltatok és kezdek gyűjteni pedig csak 204000 km körül van benne (így fejből saccolok..)bár innen is látszik hogy 10 évig női tulajé volt és városban használta...John írta:John írta:Nincs itt valaki Újszilvás vagy Tápiószeléről aki mérne nekem olajnyomást? Elvagyok vágva a külvilágtól és kezdem úgyérezni hogy az Inpa semmit sem ér mert legalább bedobna valami hibát de nem... Felkéne mennem Pestre de else merek indulni,haver azt mondja ne fossak hanem padlógáz bár tudnám hogy kamuzik-e.. :D (Olajgomba nem jelez hibát legalább jelezne hogy baj va és nincs nyomás de nem..)John írta:Szakértő barátom ezt írta:"[ 2017. február 3. 14:27 ] mármint hogy M43 BMS42 vezérlőnél?John írta:Inpát,Dummyt használtam már ezeket nem ismerem,itt lesz? :)Laza írta:Köszönöm :) "Szájbarágósan" Tudsz segíteni? Ez a Toolset-ben van?John írta: (Zárójelben egy kérdés,Inpa tud olajnyomást mérni vagy ne is keressem? :D )
Tud: link
https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5946B316
[ 2017. február 3. 14:28 ] mert a link egy MS80-ról szól ami lényegesen újabb vezérlő!
[ 2017. február 3. 14:28 ] NINCS OLAJ MÉRŐ SZENZOR az M43-ban!"
túlságosan túlpörgöd. nem ismételném magam.
milyen motorgenerál? te olvasod magad kivülről? :D
cserélj olajat, meg szűrőt, amiket írtam oszt majd nem fogsz aggódni tovább. egy 10-esből meg van az egész. aztán ha még sem oké, majd akkor aggódj.
John Elküldve: 2017-02-03 18:07 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
YELLOW írta:Köszi :) Amint megjön a fizu lecserélem,köszönöm hogy tartod bennem a lelket de fosok mint állat :D Azt nemtudom hogy hallgassak-e a haverra hogy ha nem lenne nyomásom akkor már megállt volna és menjek nyugodtan Pestre és padlózzam,elmerjek indulni vagy sem? Tényleg nemkérdezek többet igérem és rendes vagy köszi :)John írta:YELLOW írta:Rendben nagyon gondolkodom hogy veszek egy Swiftet ezt meg apránként motorgenerált csináltatok és kezdek gyűjteni pedig csak 204000 km körül van benne (így fejből saccolok..)bár innen is látszik hogy 10 évig női tulajé volt és városban használta...John írta:John írta:Nincs itt valaki Újszilvás vagy Tápiószeléről aki mérne nekem olajnyomást? Elvagyok vágva a külvilágtól és kezdem úgyérezni hogy az Inpa semmit sem ér mert legalább bedobna valami hibát de nem... Felkéne mennem Pestre de else merek indulni,haver azt mondja ne fossak hanem padlógáz bár tudnám hogy kamuzik-e.. :D (Olajgomba nem jelez hibát legalább jelezne hogy baj va és nincs nyomás de nem..)John írta:Szakértő barátom ezt írta:"[ 2017. február 3. 14:27 ] mármint hogy M43 BMS42 vezérlőnél?John írta:Inpát,Dummyt használtam már ezeket nem ismerem,itt lesz? :)Laza írta:Köszönöm :) "Szájbarágósan" Tudsz segíteni? Ez a Toolset-ben van?John írta: (Zárójelben egy kérdés,Inpa tud olajnyomást mérni vagy ne is keressem? :D )
Tud: link
https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5946B316
[ 2017. február 3. 14:28 ] mert a link egy MS80-ról szól ami lényegesen újabb vezérlő!
[ 2017. február 3. 14:28 ] NINCS OLAJ MÉRŐ SZENZOR az M43-ban!"
túlságosan túlpörgöd. nem ismételném magam.
milyen motorgenerál? te olvasod magad kivülről? :D
cserélj olajat, meg szűrőt, amiket írtam oszt majd nem fogsz aggódni tovább. egy 10-esből meg van az egész. aztán ha még sem oké, majd akkor aggódj.