Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


YELLOW Elküldve: 2016-12-26 19:06 Nem indul el

Hektor írta: Kellemes Karácsonyt !

Sajnos most nincs autóm, odaadtam a fiamnak, mert az övé nem indul. Ez egy 2000 évjáratú e36 compact, 316i ( 1.9 motorral ). Az önindító teker, de nem indul. Gyújtásra az AC kb 1 másodpercre indul, ennyi időre hallani a reléket is, de aztán le is old egyből. Úgy tudom ez a BMW-nél így van, baleset esetén tűzveszélyesség miatt gyújtáson nem megy, csak ha jár a motor. Csak hogy mikor az önindító teker, akkor sem indul.Mikor az öndító teker a ford.szám mutató meg se moccan ( ezt nem tudom rendben van-e így, vagy valamennyit kellene neki lengeni )
Kapott egy diagot INPA-val az eredmény :



Csak hogy nem találom a főtengely jeladót !!!! A vezérmű tengely jeladó meg is van, de a főtengely jeladó nincs. Az összes létező M43 motorválaszték rajzát átnéztem, de azokon a helyeken nincs. Se jeladó, se vezeték ?? Hátul a blokkon az önindító alatt semmi, az önindító felett csak a kopogásérzékelők, elől fent a vez.teng.jeladó, a főtengely szíjtárcsa környékén sem oldalról, sem előről sehol.
Ha valaki tudna valami ötlettel szolgálni hogy hol keressem jó lenne.

Elnézést ha hosszú voltam


így van, fordulatnak lennie kell indítózáskor is. de ugye hibának dobja is a főtengely jeladót.
itt a 14-es alkatrész

Hektor Elküldve: 2016-12-26 18:55 Nem indul el

Kellemes Karácsonyt !

Sajnos most nincs autóm, odaadtam a fiamnak, mert az övé nem indul. Ez egy 2000 évjáratú e36 compact, 316i ( 1.9 motorral ). Az önindító teker, de nem indul. Gyújtásra az AC kb 1 másodpercre indul, ennyi időre hallani a reléket is, de aztán le is old egyből. Úgy tudom ez a BMW-nél így van, baleset esetén tűzveszélyesség miatt gyújtáson nem megy, csak ha jár a motor. Csak hogy mikor az önindító teker, akkor sem indul.Mikor az öndító teker a ford.szám mutató meg se moccan ( ezt nem tudom rendben van-e így, vagy valamennyit kellene neki lengeni )
Kapott egy diagot INPA-val az eredmény :



Csak hogy nem találom a főtengely jeladót !!!! A vezérmű tengely jeladó meg is van, de a főtengely jeladó nincs. Az összes létező M43 motorválaszték rajzát átnéztem, de azokon a helyeken nincs. Se jeladó, se vezeték ?? Hátul a blokkon az önindító alatt semmi, az önindító felett csak a kopogásérzékelők, elől fent a vez.teng.jeladó, a főtengely szíjtárcsa környékén sem oldalról, sem előről sehol.
Ha valaki tudna valami ötlettel szolgálni hogy hol keressem jó lenne.

Elnézést ha hosszú voltam

papika67 Elküldve: 2016-12-20 09:56 Féktárcsa és fékbetét

zuziq írta:
papika67 írta:
zuziq írta:
Robin68 írta:
Pocses írta:
zuziq írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
zuziq írta: Üdv srácok!

A kocsi jobbra húz fékezésnél. Nagyon. Jobb első féktárcsa melegszik. Nagyon.
Féknyergek mindkét oldalon fel lettek újítva, amúgy sem voltak rossz állapotban.
Fékcsövek újak. ABS hibakód nincs. A szerelő nem tudja merre tovább. ABS-t cserélne..8O
Tisztességes emberek tényleg meg lett csinálva, együtt csináltuk. Nincs átbaszás.
Lengőkar és társai 3 hónaposak. Fékbetét, tárcsa szintén.
Sajnos nincs több ötletem, amúgy is kiégtem.
Ha valakinek hasonló tapasztalata volt és megoldódott megköszönném ha megírná.
Üdv Zsolt.


figyi, ennek szerintem az ABS tömbhöz nincs köze. bár lehetne éppen, ha mondjuk valamelyik szelep belül átenged és mondjuk ez nyomja a betétet a tárcsára.
egyébként tipikusan a jobb oldal az, ahol szeret a féknyeregben lévő dugó belerohadni, és megszorulni. de ha biztos volt felújítva, akkor ki lehet lőni.
esetleg lehet az úszónyereg miatt megszorul a betét, valami szennyeződés miatt, vagy kopás miatt keresztbe áll meg a betét és nem megy vissza a helyére. vagy a betét rögzítő rugóval nem oké valami.
futóműnek ehhez nincs köze, mert melegszik, tehát hozzáér a betét a tárcsához.
lehet INPA-ban át kellene mozgatni a tömböt és a benne lévő szelepeket átveretné.


Nekem is anno ez volt a tünet csak a bal hátsónál. Annyira megmelegedett, hogy kerékcsapágyat is kellett cserélni + ABS jeladót mert az sem bírt a hővel, sőt középen elrepedtek a fékbetétek a melegtől. Tehát a porvédőlemezcseréje kicsit a végén többe került emiatt. 8O


Szorulást kizárnám mivel ha nem fékezek erősen akkor ugyan olyan melegek nagyjából. Igazából csak autópálya ahol jelentkezik mert máshol nem kell akkorákat fékezzek.
Ma DE volt megint szétszedve, összerakás után kellett vagy 5 erőset fékezzek hogy ismét produkálja. Ez teljesen áthúzza minden gondolatmenetemet. Azt gondolom hogy ha ABS szar akkor az mindig szar. Olyan mint ha hevülés után produkálná. Ezt még ma tesztelem.
Na most, még sosem újítottam féknyerget ez az első. Ez otthon dugó cserével jár?
Mert azt nem cseréltünk. INPA hoz nem értek. Január elején érkezem haza max akkor kerítek valakit aki ért hozzá.

Porvédő? A 3as ról beszélünk?


Ne zárd ki mert a legtöbb esetben a munkahenger nem megy vissza a helyére rendesen. Kapni javítókészletet, ha nincs nagy sérülés beverődés a dugattyú oldalán akkor elég nagyon finom csiszolóvászonnal finoman megcsiszolni és mehet vissza meg ugye az új tömítések. Nekem ezek a lemezek viszonylag újak elől is igaz már anno így vettem, csak a hátsókat kellett cserélni mert rozsdaboglya volt mindkettő.


"A kocsi jobbra húz fékezésnél. Nagyon. Jobb első féktárcsa melegszik. Nagyon."
Én nem vagyok szerelő de ebből miért nem egyértelmű, hogy szorul a dugattyú a nyeregben, vagy a csúszkák nem teszik a dolgukat. Ha van egy kis műszaki érzéked otthon kb 2 óra alatt igényesen fel tudod újítani a nyerget. Egy készlet dugattyúval együtt kb 5.000Ft a Bárdinál. Egyedül a csúszkák nincsenek hozzá de azt ha nem akarsz venni akkor finom csiszolással és zsírozással meg lehet oldani.
Nekem is volt vele gondom elöl is, hátul is. Most tökéletes és összesen 2 délutánom ment rá.....





Üdv!

Azért nem egyértelmű számomra mert a probléma az hogy a kocsi fékezéskor jobbra húz a melegedés az csak a "probléma" következménye valamiért jobb oldalon jobban fékez. Max akkor állja meg a helyét ha bal oldalon szorul és amiatt kerül több olaj jobb oldalra... Ha! az első j-b fékcső kijön az abs-ből majd utánna oszlik ketté. De ha az olaj az abs-ből külön csövön jön ki szelepekkel akkor nem állja meg a helyét. (Ezt tudja esetleg vki?) Márpedig ha jól tudom a DSC képes külön fékezni ebben az esetben külön csövön jön ki az abs ből.
Bocs, lehet én komplikálom kicsit túl, de mivel saját szememmel láttam hogy a munkahenger egyenletesen érkezik kifelé majd kicsit visszahúz mindkét oldalon ahogy kell ezért azt gondolnám hogy azok rendben vannak. Mindjárt kimegyek kiprobálom van e köze a hibának a fék melegedéséhez. Azzal talán előrébb leszünk.


Szia nekem 2 éve volt ugyan ez!Féknyereg beragadt.ráadásul 160 km sebeségnél remegett a kormány is.Feknyereg rossz cseréld le és jó lesz.Csak ne kisipari szara,mert az nem jó.Lehet venni,rendelni.Ebay és olcsó is.


Hali.
Nem az olcsóság a lényeg. A lényeg hogy jól működjön a fék! Minden szín alatt
minőségi/gyári alkatrészt veszek. Értem én hogy beragad a munkahenger, de akkor miért szűnik meg a húzás amint elveszem a lábam a fékről? Miért csak akkor melegszik extrém módon ha nagyot fékezem? Ha szorulna akkor fékezés utan lenne még valami esemény.. Hallanám hogy fékez/ jobban lassulna a kocsi mint kéne...stb.

Megragad... Itt jól látszik hogy jobb és bal oldalra külön csö indul ki az abs-ből tehát ha a kocsi vész esetén minden kereket külön tud fékezni akkor ha az egyik oldalon megáll az olaj a szorulás miatt nem tud a többlet olaj a másik oldalra menni mert az külön szál..
Ezt a részét szerintetek rosszul látom...?

Másik.. hidegen is csinálja.



Szia azért mert minimálisat vissza huz de nem eleget.Nézd meg fékporos e felni ha az akkor szorul tuti biztos mertha egy fék jó akkor tiszténak kell lenie a felninek.Persze ha nem gagyi van benne,Ém Boss rendrszert használok és nagyon jó.Igaz nem olcsó.Ha kint vagy Németbe van egy nagyon jó barátom Oberhausenbe nekem ö csinálta kint.Magyarul is nagyon jól beszél.

zuziq Elküldve: 2016-12-19 18:27 Féktárcsa és fékbetét

papika67 írta:
zuziq írta:
Robin68 írta:
Pocses írta:
zuziq írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
zuziq írta: Üdv srácok!

A kocsi jobbra húz fékezésnél. Nagyon. Jobb első féktárcsa melegszik. Nagyon.
Féknyergek mindkét oldalon fel lettek újítva, amúgy sem voltak rossz állapotban.
Fékcsövek újak. ABS hibakód nincs. A szerelő nem tudja merre tovább. ABS-t cserélne..8O
Tisztességes emberek tényleg meg lett csinálva, együtt csináltuk. Nincs átbaszás.
Lengőkar és társai 3 hónaposak. Fékbetét, tárcsa szintén.
Sajnos nincs több ötletem, amúgy is kiégtem.
Ha valakinek hasonló tapasztalata volt és megoldódott megköszönném ha megírná.
Üdv Zsolt.


figyi, ennek szerintem az ABS tömbhöz nincs köze. bár lehetne éppen, ha mondjuk valamelyik szelep belül átenged és mondjuk ez nyomja a betétet a tárcsára.
egyébként tipikusan a jobb oldal az, ahol szeret a féknyeregben lévő dugó belerohadni, és megszorulni. de ha biztos volt felújítva, akkor ki lehet lőni.
esetleg lehet az úszónyereg miatt megszorul a betét, valami szennyeződés miatt, vagy kopás miatt keresztbe áll meg a betét és nem megy vissza a helyére. vagy a betét rögzítő rugóval nem oké valami.
futóműnek ehhez nincs köze, mert melegszik, tehát hozzáér a betét a tárcsához.
lehet INPA-ban át kellene mozgatni a tömböt és a benne lévő szelepeket átveretné.


Nekem is anno ez volt a tünet csak a bal hátsónál. Annyira megmelegedett, hogy kerékcsapágyat is kellett cserélni + ABS jeladót mert az sem bírt a hővel, sőt középen elrepedtek a fékbetétek a melegtől. Tehát a porvédőlemezcseréje kicsit a végén többe került emiatt. 8O


Szorulást kizárnám mivel ha nem fékezek erősen akkor ugyan olyan melegek nagyjából. Igazából csak autópálya ahol jelentkezik mert máshol nem kell akkorákat fékezzek.
Ma DE volt megint szétszedve, összerakás után kellett vagy 5 erőset fékezzek hogy ismét produkálja. Ez teljesen áthúzza minden gondolatmenetemet. Azt gondolom hogy ha ABS szar akkor az mindig szar. Olyan mint ha hevülés után produkálná. Ezt még ma tesztelem.
Na most, még sosem újítottam féknyerget ez az első. Ez otthon dugó cserével jár?
Mert azt nem cseréltünk. INPA hoz nem értek. Január elején érkezem haza max akkor kerítek valakit aki ért hozzá.

Porvédő? A 3as ról beszélünk?


Ne zárd ki mert a legtöbb esetben a munkahenger nem megy vissza a helyére rendesen. Kapni javítókészletet, ha nincs nagy sérülés beverődés a dugattyú oldalán akkor elég nagyon finom csiszolóvászonnal finoman megcsiszolni és mehet vissza meg ugye az új tömítések. Nekem ezek a lemezek viszonylag újak elől is igaz már anno így vettem, csak a hátsókat kellett cserélni mert rozsdaboglya volt mindkettő.


"A kocsi jobbra húz fékezésnél. Nagyon. Jobb első féktárcsa melegszik. Nagyon."
Én nem vagyok szerelő de ebből miért nem egyértelmű, hogy szorul a dugattyú a nyeregben, vagy a csúszkák nem teszik a dolgukat. Ha van egy kis műszaki érzéked otthon kb 2 óra alatt igényesen fel tudod újítani a nyerget. Egy készlet dugattyúval együtt kb 5.000Ft a Bárdinál. Egyedül a csúszkák nincsenek hozzá de azt ha nem akarsz venni akkor finom csiszolással és zsírozással meg lehet oldani.
Nekem is volt vele gondom elöl is, hátul is. Most tökéletes és összesen 2 délutánom ment rá.....





Üdv!

Azért nem egyértelmű számomra mert a probléma az hogy a kocsi fékezéskor jobbra húz a melegedés az csak a "probléma" következménye valamiért jobb oldalon jobban fékez. Max akkor állja meg a helyét ha bal oldalon szorul és amiatt kerül több olaj jobb oldalra... Ha! az első j-b fékcső kijön az abs-ből majd utánna oszlik ketté. De ha az olaj az abs-ből külön csövön jön ki szelepekkel akkor nem állja meg a helyét. (Ezt tudja esetleg vki?) Márpedig ha jól tudom a DSC képes külön fékezni ebben az esetben külön csövön jön ki az abs ből.
Bocs, lehet én komplikálom kicsit túl, de mivel saját szememmel láttam hogy a munkahenger egyenletesen érkezik kifelé majd kicsit visszahúz mindkét oldalon ahogy kell ezért azt gondolnám hogy azok rendben vannak. Mindjárt kimegyek kiprobálom van e köze a hibának a fék melegedéséhez. Azzal talán előrébb leszünk.


Szia nekem 2 éve volt ugyan ez!Féknyereg beragadt.ráadásul 160 km sebeségnél remegett a kormány is.Feknyereg rossz cseréld le és jó lesz.Csak ne kisipari szara,mert az nem jó.Lehet venni,rendelni.Ebay és olcsó is.


Hali.
Nem az olcsóság a lényeg. A lényeg hogy jól működjön a fék! Minden szín alatt
minőségi/gyári alkatrészt veszek. Értem én hogy beragad a munkahenger, de akkor miért szűnik meg a húzás amint elveszem a lábam a fékről? Miért csak akkor melegszik extrém módon ha nagyot fékezem? Ha szorulna akkor fékezés utan lenne még valami esemény.. Hallanám hogy fékez/ jobban lassulna a kocsi mint kéne...stb.

Megragad... Itt jól látszik hogy jobb és bal oldalra külön csö indul ki az abs-ből tehát ha a kocsi vész esetén minden kereket külön tud fékezni akkor ha az egyik oldalon megáll az olaj a szorulás miatt nem tud a többlet olaj a másik oldalra menni mert az külön szál..
Ezt a részét szerintetek rosszul látom...?

Másik.. hidegen is csinálja.


papika67 Elküldve: 2016-12-19 17:30 Féktárcsa és fékbetét

zuziq írta:
Robin68 írta:
Pocses írta:
zuziq írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
zuziq írta: Üdv srácok!

A kocsi jobbra húz fékezésnél. Nagyon. Jobb első féktárcsa melegszik. Nagyon.
Féknyergek mindkét oldalon fel lettek újítva, amúgy sem voltak rossz állapotban.
Fékcsövek újak. ABS hibakód nincs. A szerelő nem tudja merre tovább. ABS-t cserélne..8O
Tisztességes emberek tényleg meg lett csinálva, együtt csináltuk. Nincs átbaszás.
Lengőkar és társai 3 hónaposak. Fékbetét, tárcsa szintén.
Sajnos nincs több ötletem, amúgy is kiégtem.
Ha valakinek hasonló tapasztalata volt és megoldódott megköszönném ha megírná.
Üdv Zsolt.


figyi, ennek szerintem az ABS tömbhöz nincs köze. bár lehetne éppen, ha mondjuk valamelyik szelep belül átenged és mondjuk ez nyomja a betétet a tárcsára.
egyébként tipikusan a jobb oldal az, ahol szeret a féknyeregben lévő dugó belerohadni, és megszorulni. de ha biztos volt felújítva, akkor ki lehet lőni.
esetleg lehet az úszónyereg miatt megszorul a betét, valami szennyeződés miatt, vagy kopás miatt keresztbe áll meg a betét és nem megy vissza a helyére. vagy a betét rögzítő rugóval nem oké valami.
futóműnek ehhez nincs köze, mert melegszik, tehát hozzáér a betét a tárcsához.
lehet INPA-ban át kellene mozgatni a tömböt és a benne lévő szelepeket átveretné.


Nekem is anno ez volt a tünet csak a bal hátsónál. Annyira megmelegedett, hogy kerékcsapágyat is kellett cserélni + ABS jeladót mert az sem bírt a hővel, sőt középen elrepedtek a fékbetétek a melegtől. Tehát a porvédőlemezcseréje kicsit a végén többe került emiatt. 8O


Szorulást kizárnám mivel ha nem fékezek erősen akkor ugyan olyan melegek nagyjából. Igazából csak autópálya ahol jelentkezik mert máshol nem kell akkorákat fékezzek.
Ma DE volt megint szétszedve, összerakás után kellett vagy 5 erőset fékezzek hogy ismét produkálja. Ez teljesen áthúzza minden gondolatmenetemet. Azt gondolom hogy ha ABS szar akkor az mindig szar. Olyan mint ha hevülés után produkálná. Ezt még ma tesztelem.
Na most, még sosem újítottam féknyerget ez az első. Ez otthon dugó cserével jár?
Mert azt nem cseréltünk. INPA hoz nem értek. Január elején érkezem haza max akkor kerítek valakit aki ért hozzá.

Porvédő? A 3as ról beszélünk?


Ne zárd ki mert a legtöbb esetben a munkahenger nem megy vissza a helyére rendesen. Kapni javítókészletet, ha nincs nagy sérülés beverődés a dugattyú oldalán akkor elég nagyon finom csiszolóvászonnal finoman megcsiszolni és mehet vissza meg ugye az új tömítések. Nekem ezek a lemezek viszonylag újak elől is igaz már anno így vettem, csak a hátsókat kellett cserélni mert rozsdaboglya volt mindkettő.


"A kocsi jobbra húz fékezésnél. Nagyon. Jobb első féktárcsa melegszik. Nagyon."
Én nem vagyok szerelő de ebből miért nem egyértelmű, hogy szorul a dugattyú a nyeregben, vagy a csúszkák nem teszik a dolgukat. Ha van egy kis műszaki érzéked otthon kb 2 óra alatt igényesen fel tudod újítani a nyerget. Egy készlet dugattyúval együtt kb 5.000Ft a Bárdinál. Egyedül a csúszkák nincsenek hozzá de azt ha nem akarsz venni akkor finom csiszolással és zsírozással meg lehet oldani.
Nekem is volt vele gondom elöl is, hátul is. Most tökéletes és összesen 2 délutánom ment rá.....





Üdv!

Azért nem egyértelmű számomra mert a probléma az hogy a kocsi fékezéskor jobbra húz a melegedés az csak a "probléma" következménye valamiért jobb oldalon jobban fékez. Max akkor állja meg a helyét ha bal oldalon szorul és amiatt kerül több olaj jobb oldalra... Ha! az első j-b fékcső kijön az abs-ből majd utánna oszlik ketté. De ha az olaj az abs-ből külön csövön jön ki szelepekkel akkor nem állja meg a helyét. (Ezt tudja esetleg vki?) Márpedig ha jól tudom a DSC képes külön fékezni ebben az esetben külön csövön jön ki az abs ből.
Bocs, lehet én komplikálom kicsit túl, de mivel saját szememmel láttam hogy a munkahenger egyenletesen érkezik kifelé majd kicsit visszahúz mindkét oldalon ahogy kell ezért azt gondolnám hogy azok rendben vannak. Mindjárt kimegyek kiprobálom van e köze a hibának a fék melegedéséhez. Azzal talán előrébb leszünk.


Szia nekem 2 éve volt ugyan ez!Féknyereg beragadt.ráadásul 160 km sebeségnél remegett a kormány is.Feknyereg rossz cseréld le és jó lesz.Csak ne kisipari szara,mert az nem jó.Lehet venni,rendelni.Ebay és olcsó is.

zuziq Elküldve: 2016-12-19 16:51 Féktárcsa és fékbetét

Robin68 írta:
Pocses írta:
zuziq írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
zuziq írta: Üdv srácok!

A kocsi jobbra húz fékezésnél. Nagyon. Jobb első féktárcsa melegszik. Nagyon.
Féknyergek mindkét oldalon fel lettek újítva, amúgy sem voltak rossz állapotban.
Fékcsövek újak. ABS hibakód nincs. A szerelő nem tudja merre tovább. ABS-t cserélne..8O
Tisztességes emberek tényleg meg lett csinálva, együtt csináltuk. Nincs átbaszás.
Lengőkar és társai 3 hónaposak. Fékbetét, tárcsa szintén.
Sajnos nincs több ötletem, amúgy is kiégtem.
Ha valakinek hasonló tapasztalata volt és megoldódott megköszönném ha megírná.
Üdv Zsolt.


figyi, ennek szerintem az ABS tömbhöz nincs köze. bár lehetne éppen, ha mondjuk valamelyik szelep belül átenged és mondjuk ez nyomja a betétet a tárcsára.
egyébként tipikusan a jobb oldal az, ahol szeret a féknyeregben lévő dugó belerohadni, és megszorulni. de ha biztos volt felújítva, akkor ki lehet lőni.
esetleg lehet az úszónyereg miatt megszorul a betét, valami szennyeződés miatt, vagy kopás miatt keresztbe áll meg a betét és nem megy vissza a helyére. vagy a betét rögzítő rugóval nem oké valami.
futóműnek ehhez nincs köze, mert melegszik, tehát hozzáér a betét a tárcsához.
lehet INPA-ban át kellene mozgatni a tömböt és a benne lévő szelepeket átveretné.


Nekem is anno ez volt a tünet csak a bal hátsónál. Annyira megmelegedett, hogy kerékcsapágyat is kellett cserélni + ABS jeladót mert az sem bírt a hővel, sőt középen elrepedtek a fékbetétek a melegtől. Tehát a porvédőlemezcseréje kicsit a végén többe került emiatt. 8O


Szorulást kizárnám mivel ha nem fékezek erősen akkor ugyan olyan melegek nagyjából. Igazából csak autópálya ahol jelentkezik mert máshol nem kell akkorákat fékezzek.
Ma DE volt megint szétszedve, összerakás után kellett vagy 5 erőset fékezzek hogy ismét produkálja. Ez teljesen áthúzza minden gondolatmenetemet. Azt gondolom hogy ha ABS szar akkor az mindig szar. Olyan mint ha hevülés után produkálná. Ezt még ma tesztelem.
Na most, még sosem újítottam féknyerget ez az első. Ez otthon dugó cserével jár?
Mert azt nem cseréltünk. INPA hoz nem értek. Január elején érkezem haza max akkor kerítek valakit aki ért hozzá.

Porvédő? A 3as ról beszélünk?


Ne zárd ki mert a legtöbb esetben a munkahenger nem megy vissza a helyére rendesen. Kapni javítókészletet, ha nincs nagy sérülés beverődés a dugattyú oldalán akkor elég nagyon finom csiszolóvászonnal finoman megcsiszolni és mehet vissza meg ugye az új tömítések. Nekem ezek a lemezek viszonylag újak elől is igaz már anno így vettem, csak a hátsókat kellett cserélni mert rozsdaboglya volt mindkettő.


"A kocsi jobbra húz fékezésnél. Nagyon. Jobb első féktárcsa melegszik. Nagyon."
Én nem vagyok szerelő de ebből miért nem egyértelmű, hogy szorul a dugattyú a nyeregben, vagy a csúszkák nem teszik a dolgukat. Ha van egy kis műszaki érzéked otthon kb 2 óra alatt igényesen fel tudod újítani a nyerget. Egy készlet dugattyúval együtt kb 5.000Ft a Bárdinál. Egyedül a csúszkák nincsenek hozzá de azt ha nem akarsz venni akkor finom csiszolással és zsírozással meg lehet oldani.
Nekem is volt vele gondom elöl is, hátul is. Most tökéletes és összesen 2 délutánom ment rá.....





Üdv!

Azért nem egyértelmű számomra mert a probléma az hogy a kocsi fékezéskor jobbra húz a melegedés az csak a "probléma" következménye valamiért jobb oldalon jobban fékez. Max akkor állja meg a helyét ha bal oldalon szorul és amiatt kerül több olaj jobb oldalra... Ha! az első j-b fékcső kijön az abs-ből majd utánna oszlik ketté. De ha az olaj az abs-ből külön csövön jön ki szelepekkel akkor nem állja meg a helyét. (Ezt tudja esetleg vki?) Márpedig ha jól tudom a DSC képes külön fékezni ebben az esetben külön csövön jön ki az abs ből.
Bocs, lehet én komplikálom kicsit túl, de mivel saját szememmel láttam hogy a munkahenger egyenletesen érkezik kifelé majd kicsit visszahúz mindkét oldalon ahogy kell ezért azt gondolnám hogy azok rendben vannak. Mindjárt kimegyek kiprobálom van e köze a hibának a fék melegedéséhez. Azzal talán előrébb leszünk.

Robin68 Elküldve: 2016-12-19 16:00 Féktárcsa és fékbetét

Pocses írta:
zuziq írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
zuziq írta: Üdv srácok!

A kocsi jobbra húz fékezésnél. Nagyon. Jobb első féktárcsa melegszik. Nagyon.
Féknyergek mindkét oldalon fel lettek újítva, amúgy sem voltak rossz állapotban.
Fékcsövek újak. ABS hibakód nincs. A szerelő nem tudja merre tovább. ABS-t cserélne..8O
Tisztességes emberek tényleg meg lett csinálva, együtt csináltuk. Nincs átbaszás.
Lengőkar és társai 3 hónaposak. Fékbetét, tárcsa szintén.
Sajnos nincs több ötletem, amúgy is kiégtem.
Ha valakinek hasonló tapasztalata volt és megoldódott megköszönném ha megírná.
Üdv Zsolt.


figyi, ennek szerintem az ABS tömbhöz nincs köze. bár lehetne éppen, ha mondjuk valamelyik szelep belül átenged és mondjuk ez nyomja a betétet a tárcsára.
egyébként tipikusan a jobb oldal az, ahol szeret a féknyeregben lévő dugó belerohadni, és megszorulni. de ha biztos volt felújítva, akkor ki lehet lőni.
esetleg lehet az úszónyereg miatt megszorul a betét, valami szennyeződés miatt, vagy kopás miatt keresztbe áll meg a betét és nem megy vissza a helyére. vagy a betét rögzítő rugóval nem oké valami.
futóműnek ehhez nincs köze, mert melegszik, tehát hozzáér a betét a tárcsához.
lehet INPA-ban át kellene mozgatni a tömböt és a benne lévő szelepeket átveretné.


Nekem is anno ez volt a tünet csak a bal hátsónál. Annyira megmelegedett, hogy kerékcsapágyat is kellett cserélni + ABS jeladót mert az sem bírt a hővel, sőt középen elrepedtek a fékbetétek a melegtől. Tehát a porvédőlemezcseréje kicsit a végén többe került emiatt. 8O


Szorulást kizárnám mivel ha nem fékezek erősen akkor ugyan olyan melegek nagyjából. Igazából csak autópálya ahol jelentkezik mert máshol nem kell akkorákat fékezzek.
Ma DE volt megint szétszedve, összerakás után kellett vagy 5 erőset fékezzek hogy ismét produkálja. Ez teljesen áthúzza minden gondolatmenetemet. Azt gondolom hogy ha ABS szar akkor az mindig szar. Olyan mint ha hevülés után produkálná. Ezt még ma tesztelem.
Na most, még sosem újítottam féknyerget ez az első. Ez otthon dugó cserével jár?
Mert azt nem cseréltünk. INPA hoz nem értek. Január elején érkezem haza max akkor kerítek valakit aki ért hozzá.

Porvédő? A 3as ról beszélünk?


Ne zárd ki mert a legtöbb esetben a munkahenger nem megy vissza a helyére rendesen. Kapni javítókészletet, ha nincs nagy sérülés beverődés a dugattyú oldalán akkor elég nagyon finom csiszolóvászonnal finoman megcsiszolni és mehet vissza meg ugye az új tömítések. Nekem ezek a lemezek viszonylag újak elől is igaz már anno így vettem, csak a hátsókat kellett cserélni mert rozsdaboglya volt mindkettő.


"A kocsi jobbra húz fékezésnél. Nagyon. Jobb első féktárcsa melegszik. Nagyon."
Én nem vagyok szerelő de ebből miért nem egyértelmű, hogy szorul a dugattyú a nyeregben, vagy a csúszkák nem teszik a dolgukat. Ha van egy kis műszaki érzéked otthon kb 2 óra alatt igényesen fel tudod újítani a nyerget. Egy készlet dugattyúval együtt kb 5.000Ft a Bárdinál. Egyedül a csúszkák nincsenek hozzá de azt ha nem akarsz venni akkor finom csiszolással és zsírozással meg lehet oldani.
Nekem is volt vele gondom elöl is, hátul is. Most tökéletes és összesen 2 délutánom ment rá.....



Pocses Elküldve: 2016-12-19 13:11 Féktárcsa és fékbetét

zuziq írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
zuziq írta: Üdv srácok!

A kocsi jobbra húz fékezésnél. Nagyon. Jobb első féktárcsa melegszik. Nagyon.
Féknyergek mindkét oldalon fel lettek újítva, amúgy sem voltak rossz állapotban.
Fékcsövek újak. ABS hibakód nincs. A szerelő nem tudja merre tovább. ABS-t cserélne..8O
Tisztességes emberek tényleg meg lett csinálva, együtt csináltuk. Nincs átbaszás.
Lengőkar és társai 3 hónaposak. Fékbetét, tárcsa szintén.
Sajnos nincs több ötletem, amúgy is kiégtem.
Ha valakinek hasonló tapasztalata volt és megoldódott megköszönném ha megírná.
Üdv Zsolt.


figyi, ennek szerintem az ABS tömbhöz nincs köze. bár lehetne éppen, ha mondjuk valamelyik szelep belül átenged és mondjuk ez nyomja a betétet a tárcsára.
egyébként tipikusan a jobb oldal az, ahol szeret a féknyeregben lévő dugó belerohadni, és megszorulni. de ha biztos volt felújítva, akkor ki lehet lőni.
esetleg lehet az úszónyereg miatt megszorul a betét, valami szennyeződés miatt, vagy kopás miatt keresztbe áll meg a betét és nem megy vissza a helyére. vagy a betét rögzítő rugóval nem oké valami.
futóműnek ehhez nincs köze, mert melegszik, tehát hozzáér a betét a tárcsához.
lehet INPA-ban át kellene mozgatni a tömböt és a benne lévő szelepeket átveretné.


Nekem is anno ez volt a tünet csak a bal hátsónál. Annyira megmelegedett, hogy kerékcsapágyat is kellett cserélni + ABS jeladót mert az sem bírt a hővel, sőt középen elrepedtek a fékbetétek a melegtől. Tehát a porvédőlemezcseréje kicsit a végén többe került emiatt. 8O


Szorulást kizárnám mivel ha nem fékezek erősen akkor ugyan olyan melegek nagyjából. Igazából csak autópálya ahol jelentkezik mert máshol nem kell akkorákat fékezzek.
Ma DE volt megint szétszedve, összerakás után kellett vagy 5 erőset fékezzek hogy ismét produkálja. Ez teljesen áthúzza minden gondolatmenetemet. Azt gondolom hogy ha ABS szar akkor az mindig szar. Olyan mint ha hevülés után produkálná. Ezt még ma tesztelem.
Na most, még sosem újítottam féknyerget ez az első. Ez otthon dugó cserével jár?
Mert azt nem cseréltünk. INPA hoz nem értek. Január elején érkezem haza max akkor kerítek valakit aki ért hozzá.

Porvédő? A 3as ról beszélünk?


Ne zárd ki mert a legtöbb esetben a munkahenger nem megy vissza a helyére rendesen. Kapni javítókészletet, ha nincs nagy sérülés beverődés a dugattyú oldalán akkor elég nagyon finom csiszolóvászonnal finoman megcsiszolni és mehet vissza meg ugye az új tömítések. Nekem ezek a lemezek viszonylag újak elől is igaz már anno így vettem, csak a hátsókat kellett cserélni mert rozsdaboglya volt mindkettő.

zuziq Elküldve: 2016-12-19 12:56 Féktárcsa és fékbetét

Pocses írta:
YELLOW írta:
zuziq írta: Üdv srácok!

A kocsi jobbra húz fékezésnél. Nagyon. Jobb első féktárcsa melegszik. Nagyon.
Féknyergek mindkét oldalon fel lettek újítva, amúgy sem voltak rossz állapotban.
Fékcsövek újak. ABS hibakód nincs. A szerelő nem tudja merre tovább. ABS-t cserélne..8O
Tisztességes emberek tényleg meg lett csinálva, együtt csináltuk. Nincs átbaszás.
Lengőkar és társai 3 hónaposak. Fékbetét, tárcsa szintén.
Sajnos nincs több ötletem, amúgy is kiégtem.
Ha valakinek hasonló tapasztalata volt és megoldódott megköszönném ha megírná.
Üdv Zsolt.


figyi, ennek szerintem az ABS tömbhöz nincs köze. bár lehetne éppen, ha mondjuk valamelyik szelep belül átenged és mondjuk ez nyomja a betétet a tárcsára.
egyébként tipikusan a jobb oldal az, ahol szeret a féknyeregben lévő dugó belerohadni, és megszorulni. de ha biztos volt felújítva, akkor ki lehet lőni.
esetleg lehet az úszónyereg miatt megszorul a betét, valami szennyeződés miatt, vagy kopás miatt keresztbe áll meg a betét és nem megy vissza a helyére. vagy a betét rögzítő rugóval nem oké valami.
futóműnek ehhez nincs köze, mert melegszik, tehát hozzáér a betét a tárcsához.
lehet INPA-ban át kellene mozgatni a tömböt és a benne lévő szelepeket átveretné.


Nekem is anno ez volt a tünet csak a bal hátsónál. Annyira megmelegedett, hogy kerékcsapágyat is kellett cserélni + ABS jeladót mert az sem bírt a hővel, sőt középen elrepedtek a fékbetétek a melegtől. Tehát a porvédőlemezcseréje kicsit a végén többe került emiatt. 8O


Szorulást kizárnám mivel ha nem fékezek erősen akkor ugyan olyan melegek nagyjából. Igazából csak autópálya ahol jelentkezik mert máshol nem kell akkorákat fékezzek.
Ma DE volt megint szétszedve, összerakás után kellett vagy 5 erőset fékezzek hogy ismét produkálja. Ez teljesen áthúzza minden gondolatmenetemet. Azt gondolom hogy ha ABS szar akkor az mindig szar. Olyan mint ha hevülés után produkálná. Ezt még ma tesztelem.
Na most, még sosem újítottam féknyerget ez az első. Ez otthon dugó cserével jár?
Mert azt nem cseréltünk. INPA hoz nem értek. Január elején érkezem haza max akkor kerítek valakit aki ért hozzá.

Porvédő? A 3as ról beszélünk?

Pocses Elküldve: 2016-12-19 12:33 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
zuziq írta: Üdv srácok!

A kocsi jobbra húz fékezésnél. Nagyon. Jobb első féktárcsa melegszik. Nagyon.
Féknyergek mindkét oldalon fel lettek újítva, amúgy sem voltak rossz állapotban.
Fékcsövek újak. ABS hibakód nincs. A szerelő nem tudja merre tovább. ABS-t cserélne..8O
Tisztességes emberek tényleg meg lett csinálva, együtt csináltuk. Nincs átbaszás.
Lengőkar és társai 3 hónaposak. Fékbetét, tárcsa szintén.
Sajnos nincs több ötletem, amúgy is kiégtem.
Ha valakinek hasonló tapasztalata volt és megoldódott megköszönném ha megírná.
Üdv Zsolt.


figyi, ennek szerintem az ABS tömbhöz nincs köze. bár lehetne éppen, ha mondjuk valamelyik szelep belül átenged és mondjuk ez nyomja a betétet a tárcsára.
egyébként tipikusan a jobb oldal az, ahol szeret a féknyeregben lévő dugó belerohadni, és megszorulni. de ha biztos volt felújítva, akkor ki lehet lőni.
esetleg lehet az úszónyereg miatt megszorul a betét, valami szennyeződés miatt, vagy kopás miatt keresztbe áll meg a betét és nem megy vissza a helyére. vagy a betét rögzítő rugóval nem oké valami.
futóműnek ehhez nincs köze, mert melegszik, tehát hozzáér a betét a tárcsához.
lehet INPA-ban át kellene mozgatni a tömböt és a benne lévő szelepeket átveretné.


Nekem is anno ez volt a tünet csak a bal hátsónál. Annyira megmelegedett, hogy kerékcsapágyat is kellett cserélni + ABS jeladót mert az sem bírt a hővel, sőt középen elrepedtek a fékbetétek a melegtől. Tehát a porvédőlemezcseréje kicsit a végén többe került emiatt. 8O