Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


beeboy99 Elküldve: 2016-05-21 11:09 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnek kérni Inpa-val kapcsolatban.
Hibabeolvasásnál a progi kilistáz mindent, utána a hibatörlésnél mindenhol azt írja, hogy a hibák törölve lettek, de igazából nem történik semmi a hibák továbbra is a hibatárolókban maradnak…

Van valami ötletetek hol lehet a gond?

Köszi a segítséget!

Üdv:
Tomi

ute107 Elküldve: 2016-05-17 09:36 Ajtónyítási Gondok!

hil írta:
ute107 írta:
YELLOW írta:
ute107 írta: Üdv!

Rég voltam itt gonddal.

GM-em jó, két éve cserélve. INPA hiba nincs.
Egyik kulcsom ha feltanítom egy zárást tudok vele elvégezni, majd a kocsit nem nyitja ki.
Ha manuálisan kinyitom a zárat, újra le tudom zárni, szóval csak a zárás működik.
Ha a zárral nyitok, szépen működik a központi, szóval ez is megerősíti, hogy talan nem GM hiba lesz.

INPA-val olvasva, az autó veszi a kulcs jelét mikor a nyitás gombot nyomkodom.

Valaki járt már így?


dupla nyitás gombra sem nyit? mármint egymás után 2x nyomod meg a nyitást.


Nem. Sőt 6x-ra sem. Nem értem mi lehet. Elem probléma? Mert 15éves az autó már....


Szia!
Az ajtó kinyitása, becsukása (nem zárása)alkalmával a belső világítás mit csinál? Ki kéne próbálni azt, hogy az utas ajtót kinyitod, majd becsukod és utána zársz a távirányítóval. Nekem konkrétan jó régen az volt (emlékeim szerint), hogy nyitotta, zárta az ajtót, de az utas oldali nem záródott be és a belső világítás sem kapcsolt be ha kinyitottam a vez oldali ajtót. Ha viszont bezárás előtt kinyitottam az utas ajtót, akkor távirányítóval is működött a zárás rendesen.Olvasd el a leírásomat, mert nagyon nem emlékszem már a részletekre. Jó régen volt.....



Idézek mert így érthető!
Szóval újratöltve a hibám. Havertól kaptam egy működő hibátlan GM modult, kocsiba betesz. Kulcstanítás megtörténik. Egyszer tudok zárni, de nyitni már nem. Szóval ha nem a GM a hiba, akkor kulcs lehet?

Vagy van még valami ami ezt a kib..szott zárat működteti?

Most már elkeseredésembe lehet elmegyek egy központizárral foglalkozó szakműhelybe.

sutius Elküldve: 2016-05-08 16:23 Fékolaj

Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Én is resetelni akarom a fékfolyadék cserét. Inpa-val hogy tudom megtenni?!
Addig megvan, hogy Body/Instrument Cluster/Activate menü, de ott melyik?!
Van többféle reset...
Valaki tudja esetleg,hogy melyik mit jelent vagy, hogy melyik kell pontosan a fékfolyadékhoz?!
Előre is köszönöm!


Ehhez a Time Inspection-t kell resetelned.


vagy lehet manualisan is:

1. Ignition key to position 0 (off)
2. Hold trip meter button (the left button)
3. Ignition key to position 1. The display will show: "test 1"
4. Keep holding the trip meter button until the the display shows: "reset inspection" or "reset oilservice"
5. Release the button
6. Press and release the tip meter buton once. The Display will show the square clock symbol and the month the fluid change is overdue on. I can't remember if the date format was mm.yy or yy.mm
7. Press and hold the trip meter button until the display is showing a flashing "reset". Then release the button. "Reset" will keep flashing.
8. Presss and release the trip meter button once. The display will show the square clock symbol and the month for the next fluid change in 2 years time in the format mm.yy or yy.mm
9. Press and hold the trip meter until "End" is displayed
10. Let go of the button and turn ignition to 0 (off). The clock symbol will not show again until the next fluid chnage is due

Pitykoo Elküldve: 2016-05-08 14:26 Fékolaj

Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Én is resetelni akarom a fékfolyadék cserét. Inpa-val hogy tudom megtenni?!
Addig megvan, hogy Body/Instrument Cluster/Activate menü, de ott melyik?!
Van többféle reset...
Valaki tudja esetleg,hogy melyik mit jelent vagy, hogy melyik kell pontosan a fékfolyadékhoz?!
Előre is köszönöm!


Ehhez a Time Inspection-t kell resetelned.


Köszönöm!
És ez mennyi időre vonatkozik?! Mikor kell legközelebb cserélnem?!

Tano Elküldve: 2016-05-08 14:25 Fékolaj

Pitykoo írta: Hali!
Én is resetelni akarom a fékfolyadék cserét. Inpa-val hogy tudom megtenni?!
Addig megvan, hogy Body/Instrument Cluster/Activate menü, de ott melyik?!
Van többféle reset...
Valaki tudja esetleg,hogy melyik mit jelent vagy, hogy melyik kell pontosan a fékfolyadékhoz?!
Előre is köszönöm!


Ehhez a Time Inspection-t kell resetelned.

Pitykoo Elküldve: 2016-05-08 14:21 Fékolaj

YELLOW írta:
maestro006 írta: Sziasztok!
fékfolyadékot szeretnék cserélni az autón, kérdésem az lenne, hogyan tudom resetelni a fékfolyadék cserére figyelmeztető jelzést ?
erről lenne szó:


persze. csak oda kell léptetni. az oilservice helyett az inspection legyen írva. asszem utána kell nyomvatartani, ha odaléptetted.


Hali!
Én is resetelni akarom a fékfolyadék cserét. Inpa-val hogy tudom megtenni?!
Addig megvan, hogy Body/Instrument Cluster/Activate menü, de ott melyik?!
Van többféle reset...
Valaki tudja esetleg,hogy melyik mit jelent vagy, hogy melyik kell pontosan a fékfolyadékhoz?!
Előre is köszönöm!

lantika Elküldve: 2016-05-05 09:54 Részecskeszûrõ_

nickname írta:
lantika írta:
nickname írta:
BarG írta:
uggla írta: Sziasztok
Az a nem kicsi gondom , hogy nem tudom eldönteni mikor kell a dpf - et hszabb útra vinni ?
Van valami visszajelző ha a dugulás mértéke nagy vagy csak ezt a motor teljesítményén lehet észrevenni ?
/520D a 2007.09 -es/


Ha eddig nem vetted észre, akkor csak akkor fogod, amikor már késő. Ha komolyan érdekel és áldozni is hajlandó vagy rá, akkor vegyél OBD olvasó kütyüt, amivel direkt olvashatod a dpf paramétereit. Nekem egy ilyenem van:
http://diagbolt.hu/autodiagnos...eppel.html

Ha érdekel, meg tudom mutatni, mert ott dolgozok, ahova a tartózkodási helyedet megjelölted.



LoL
"gyári szintű diagnosztika" Ezen azért jót nevettem.



Valahogy el kell adni a fost....
Akkor inkäbb egy OBD käbelt vegyel,es szerezd be az INPA progit. Sokkal inkäbb gyäri szintü diag es nem kerül 35000 ft-ba..


Arrol nem is beszelve,hogy ezt a valamit 35000 ft helyett 23€!!!-ert talältam ebay-en. :biglol::biglol::biglol:


DPF már nem alkalmas az INPA, söt 2007 es fórisitett FW autónál már a DIS sem működik.



Jah igen,most neztem milyen autoja van. Akkor ISTA kell neki.

BarG Elküldve: 2016-05-03 20:28 Részecskeszûrõ_

nickname írta:
lantika írta:
nickname írta:
BarG írta:
uggla írta: Sziasztok
Az a nem kicsi gondom , hogy nem tudom eldönteni mikor kell a dpf - et hszabb útra vinni ?
Van valami visszajelző ha a dugulás mértéke nagy vagy csak ezt a motor teljesítményén lehet észrevenni ?
/520D a 2007.09 -es/


Ha eddig nem vetted észre, akkor csak akkor fogod, amikor már késő. Ha komolyan érdekel és áldozni is hajlandó vagy rá, akkor vegyél OBD olvasó kütyüt, amivel direkt olvashatod a dpf paramétereit. Nekem egy ilyenem van:
http://diagbolt.hu/autodiagnos...eppel.html

Ha érdekel, meg tudom mutatni, mert ott dolgozok, ahova a tartózkodási helyedet megjelölted.



LoL
"gyári szintű diagnosztika" Ezen azért jót nevettem.



Valahogy el kell adni a fost....
Akkor inkäbb egy OBD käbelt vegyel,es szerezd be az INPA progit. Sokkal inkäbb gyäri szintü diag es nem kerül 35000 ft-ba..


Arrol nem is beszelve,hogy ezt a valamit 35000 ft helyett 23€!!!-ert talältam ebay-en. :biglol::biglol::biglol:


DPF már nem alkalmas az INPA, söt 2007 es fórisitett FW autónál már a DIS sem működik.



Nyilván nem gyári szintű diagnosztika és a hamisított példányokat megveheted tized áron. De a sok nem működő OBD-s, meg kínosan gyengén használható laptopos módszerrel ellentétben mobil eszközön akár folyamatosan monitorozhatod az élőadatokat. Turbónyomást, töltőfeszültséget, railnyomást, töltőlevegő hőfokot, részecskeszűrő ellenállást, kipuff hőmérsékletet, kiégetési státuszt stb lehet vele nézni, én erre használom. Nem autószerelőknek való, ahhoz keveset tud, de olyan nem átlagos júzernek, akit érdekelnek a rejtett dolgok is, jó. Kb annyit tud, amit az OBD olvasóknak kellene - az ELM327-eseknek - de a bmwknél valamiért nem mennek. Ja elnézést, nem a 2 szériával ezelőttiekre gondoltam.

nickname Elküldve: 2016-05-03 11:52 Részecskeszûrõ_

lantika írta:
nickname írta:
BarG írta:
uggla írta: Sziasztok
Az a nem kicsi gondom , hogy nem tudom eldönteni mikor kell a dpf - et hszabb útra vinni ?
Van valami visszajelző ha a dugulás mértéke nagy vagy csak ezt a motor teljesítményén lehet észrevenni ?
/520D a 2007.09 -es/


Ha eddig nem vetted észre, akkor csak akkor fogod, amikor már késő. Ha komolyan érdekel és áldozni is hajlandó vagy rá, akkor vegyél OBD olvasó kütyüt, amivel direkt olvashatod a dpf paramétereit. Nekem egy ilyenem van:
http://diagbolt.hu/autodiagnos...eppel.html

Ha érdekel, meg tudom mutatni, mert ott dolgozok, ahova a tartózkodási helyedet megjelölted.



LoL
"gyári szintű diagnosztika" Ezen azért jót nevettem.



Valahogy el kell adni a fost....
Akkor inkäbb egy OBD käbelt vegyel,es szerezd be az INPA progit. Sokkal inkäbb gyäri szintü diag es nem kerül 35000 ft-ba..


Arrol nem is beszelve,hogy ezt a valamit 35000 ft helyett 23€!!!-ert talältam ebay-en. :biglol::biglol::biglol:


DPF már nem alkalmas az INPA, söt 2007 es fórisitett FW autónál már a DIS sem működik.

lantika Elküldve: 2016-05-03 08:49 Részecskeszûrõ_

nickname írta:
BarG írta:
uggla írta: Sziasztok
Az a nem kicsi gondom , hogy nem tudom eldönteni mikor kell a dpf - et hszabb útra vinni ?
Van valami visszajelző ha a dugulás mértéke nagy vagy csak ezt a motor teljesítményén lehet észrevenni ?
/520D a 2007.09 -es/


Ha eddig nem vetted észre, akkor csak akkor fogod, amikor már késő. Ha komolyan érdekel és áldozni is hajlandó vagy rá, akkor vegyél OBD olvasó kütyüt, amivel direkt olvashatod a dpf paramétereit. Nekem egy ilyenem van:
http://diagbolt.hu/autodiagnos...eppel.html

Ha érdekel, meg tudom mutatni, mert ott dolgozok, ahova a tartózkodási helyedet megjelölted.



LoL
"gyári szintű diagnosztika" Ezen azért jót nevettem.



Valahogy el kell adni a fost....
Akkor inkäbb egy OBD käbelt vegyel,es szerezd be az INPA progit. Sokkal inkäbb gyäri szintü diag es nem kerül 35000 ft-ba..


Arrol nem is beszelve,hogy ezt a valamit 35000 ft helyett 23€!!!-ert talältam ebay-en. :biglol::biglol::biglol: