Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


lalada Elküldve: 2016-04-25 14:55 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

GNoRbY88 írta: Helló. Hétvégén próbáltam egy fl előtti 320d-t is diagolni de nem sikerült. Inpában e46 menüpontnál nem is szerepelt dde3 m47 motorkód, csak dde5-ös, de végülis megtaláltam Shift+F7 kombó alatt az összes motort kilistázva, de nem tudott rácsatlakozni. Azt írta ki hogy nem találja (DDE30DS0 nicht gefunden). Bimmer fórumon találtam leírást, hogy ki kell szedni egy pontos vesszőt c:\EC-APPS\INPA\CFGDAT\E46.ENG fájlban dde30 elől és akkor menni fog. Most látszódik az e46 menüben is. Remélem így már menni fog. De majd csak jövő hétvégén tudom kipróbálni. Ami érdekes, hogy így egyik modulhoz sem akart csatlakozni.


érdemes megnézni a többi *.ENG file-t mert ezek kitakarják a motorkódokat.
szóval minden pontosvesszőt ki kell szedni

GNoRbY88 Elküldve: 2016-04-24 16:30 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Helló. Hétvégén próbáltam egy fl előtti 320d-t is diagolni de nem sikerült. Inpában e46 menüpontnál nem is szerepelt dde3 m47 motorkód, csak dde5-ös, de végülis megtaláltam Shift+F7 kombó alatt az összes motort kilistázva, de nem tudott rácsatlakozni. Azt írta ki hogy nem találja (DDE30DS0 nicht gefunden). Bimmer fórumon találtam leírást, hogy ki kell szedni egy pontos vesszőt c:\EC-APPS\INPA\CFGDAT\E46.ENG fájlban dde30 elől és akkor menni fog. Most látszódik az e46 menüben is. Remélem így már menni fog. De majd csak jövő hétvégén tudom kipróbálni. Ami érdekes, hogy így egyik modulhoz sem akart csatlakozni.

lantika Elküldve: 2016-04-23 17:01 Izzítás vezérlõ

kisg325 írta:
lantika írta:
Lehet csinälni INPA-val järo motornäl tesztet,azzal is meg lehet nezni,hogy a 2-ik henger,vagy akär melyik mit mutat.


Fejből megy esetleg,hogy hol találom ezt a tesztet?


A link neve

kisg325 Elküldve: 2016-04-22 22:11 Izzítás vezérlõ

lantika írta:
Lehet csinälni INPA-val järo motornäl tesztet,azzal is meg lehet nezni,hogy a 2-ik henger,vagy akär melyik mit mutat.


Fejből megy esetleg,hogy hol találom ezt a tesztet?

lantika Elküldve: 2016-04-22 21:29 Izzítás vezérlõ

kisg325 írta:
lantika írta:
Mert nem jo. A 2-ik hengerednek a vezerlese hibäs. Ez lehet egy kontakthiba,vagy käbelszakadäs stb.

A mäsik kerdere välasz: INPA Izzitäs vezerlö teszt nem a müszerfalat teszteli,hanem az izzitäst,gondolom a teszt vegen kiadja a teszt adatait. A müszerfalon nem fogod lätni,hogy teszteli az izzitäst.:kiraly:


Szóval vehetem le a szívósort... mondjuk a vezérlőt is rakhatták volna elérhetőbb helyre.
Jó lesz pepecselni vele,hogy egyáltalán eljut-e a feszültség az izzítógyertyáig,de ahogy az ábra mutatja sajnos nem igazán.

Arra gondoltam,hogy ha szoftveresen be lehet kapcsolni az izzítást,akkor azt ugyanúgy jelzi a műszerfalon,mintha az autó üzemszerűen izzítana,de akkor ez rossz elgondolás volt részemről.


Lehet csinälni INPA-val järo motornäl tesztet,azzal is meg lehet nezni,hogy a 2-ik henger,vagy akär melyik mit mutat.

kisg325 Elküldve: 2016-04-22 20:56 Izzítás vezérlõ

lantika írta:
Mert nem jo. A 2-ik hengerednek a vezerlese hibäs. Ez lehet egy kontakthiba,vagy käbelszakadäs stb.

A mäsik kerdere välasz: INPA Izzitäs vezerlö teszt nem a müszerfalat teszteli,hanem az izzitäst,gondolom a teszt vegen kiadja a teszt adatait. A müszerfalon nem fogod lätni,hogy teszteli az izzitäst.:kiraly:


Szóval vehetem le a szívósort... mondjuk a vezérlőt is rakhatták volna elérhetőbb helyre.
Jó lesz pepecselni vele,hogy egyáltalán eljut-e a feszültség az izzítógyertyáig,de ahogy az ábra mutatja sajnos nem igazán.

Arra gondoltam,hogy ha szoftveresen be lehet kapcsolni az izzítást,akkor azt ugyanúgy jelzi a műszerfalon,mintha az autó üzemszerűen izzítana,de akkor ez rossz elgondolás volt részemről.

lantika Elküldve: 2016-04-22 20:21 Izzítás vezérlõ

kisg325 írta: Négy izzítógyertya és vezérlő csere után ugyanazt a hibát hozza az autó.
Igaz régen volt a csere,de az autó mindig indult hidegben is és szépen is járt csak most gondoltam,hogy kitörlöm a hibát INPA-val,de újra előjön.
Tegyük fel,hogy minden okés,akkor miért hozhatja fel újra? Valakinek ötlet?



Mert nem jo. A 2-ik hengerednek a vezerlese hibäs. Ez lehet egy kontakthiba,vagy käbelszakadäs stb.

A mäsik kerdere välasz: INPA Izzitäs vezerlö teszt nem a müszerfalat teszteli,hanem az izzitäst,gondolom a teszt vegen kiadja a teszt adatait. A müszerfalon nem fogod lätni,hogy teszteli az izzitäst.:kiraly:

kisg325 Elküldve: 2016-04-22 17:58 Izzítás vezérlõ

Négy izzítógyertya és vezérlő csere után ugyanazt a hibát hozza az autó.
Igaz régen volt a csere,de az autó mindig indult hidegben is és szépen is járt csak most gondoltam,hogy kitörlöm a hibát INPA-val,de újra előjön.
Tegyük fel,hogy minden okés,akkor miért hozhatja fel újra? Valakinek ötlet?

Tano Elküldve: 2016-04-21 21:35 Izzítás vezérlõ

kisg325 írta: Sziasztok!

Az OBD fórumban már feltettem a kérdést,de hátha itt olvassa olyan,aki ott nem olvasta.

Tudja esetleg valaki,hogy E46 320D 150LE esetében,ha az INPA-ban aktiválom az izzítást,akkor azt jeleznie kéne a műszerfalon,hogy éppen izzít?


Én a FL előtti verzióról tudok nyilatkozni, annál ilyenkor nem jelzi a műszerfalon.

kisg325 Elküldve: 2016-04-21 19:22 Izzítás vezérlõ

Sziasztok!

Az OBD fórumban már feltettem a kérdést,de hátha itt olvassa olyan,aki ott nem olvasta.

Tudja esetleg valaki,hogy E46 320D 150LE esetében,ha az INPA-ban aktiválom az izzítást,akkor azt jeleznie kéne a műszerfalon,hogy éppen izzít?